All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. majikstone

    Am pierdut prea multe ciclocomputere din cauza asta, de aia m-am invatat sa cobor mereu cu frana pusa. https://www.strava.com/segments/9327433
  3. crystale

    Ciclocomputerul cu senzor de presiune barometrica. Dar daca mergi cu peste 40 km/h se supraincalzeste de la frecarea cu aerul si ia foc.
  4. Today
  5. Biciclistul_81

    Ce panta are Dealul Feleacului ? Am auzit ca uni il urca cu viteze de 28-30 km/h Apropo de pante. Are cineva idee daca exista un program prin care se poate masura inclinatia, altitudinea?
  6. paulrad

    Aștept video că de povești suntem sătui.
  7. majikstone

    Eu pedalez la deal cu vitezele alea
  8. paulrad

    Tu ești invidios că nu prea duci mulți km/h, recunoaște! Pune și tu un angrenaj adevărat nu ăla de pensionar de 46/30 sau cât ai.
  9. majikstone

    Nu mai e nici Topicul frustraților ce era cândva...
  10. freetools

    E complicat așa. Chiar nimeni din București? 38 lei lanț 11v kmc la noi din ce vad e peste 120 lei Nu aveți nevoie ?
  11. Biciclistul_81

    Stai linistit ca stiu desapre ce vorbesti. Este o viteza destul de mare si periculoasa, dar nu asa de greu de atins cu bicicleta. Eu am ramas surprins cand mi sa zis ca abea a reusit cu nu stiu ce cursiera sa prinda 39 la ora si asta pentru 10 secunde. Sunt constient ca si la 20 la ora daca cazi cu bicicleta iti rupi gatul serios. Ti-am mai explicat, nu am nevoie de o alta bicicleta, imi este suficient ce am. O pot transforma in una de oras in cateva minute. Ti-am mai zis, jantele imi permit cauciucuri de 1,5, si chiar ma gandesc sa le schimb, sau sa imi iau un rand de roti de schimb.
  12. Yesterday
  13. Traveller

    Din nenorocire, dimineață tot 5 grade sunt și la 100 m altitudine, deocamdată...
  14. Traveller

    Evaluările pe Google Play sunt puține, iar dintre alea majoritatea sunt catastrofale. Neconcludent, deocamdată. Admit însă că pentru evenimente cu puțini participanți, în zone aflate departe de civilizație, oameni care prin natura concursului sunt și distribuiți pe interval larg în timp și spațiu, ar avea sens să implementezi așa ceva.
  15. Geoopsy

    <iframe src="https://player.vimeo.com/video/169594922" width="640" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  16. alexadi

    Vorbele iti plac insa dovezile iti lipsesc, eu am in tura cu picioarele astea slabe de zici tu ca le am viteze medii de 30Kmh pentru 50-60 km distanta deci sustin in forta constant si cate 10 km viteze de 32 kmh, eu aici pubic profilul de pe strava, pe cand tu ai doar vorbe. Astept sa vad si eu filmul ca pana atunci de spamuri sunt satul. Picioarele astea mici de care zici tu ca nu au forta duc asa cu "chiu cu vai" in doar 53 minute o cursa de 10k sau un semnimaraton in 2 ore asa ca mai usor cu a arunca afirmatii gratuite mai ales ca intre noi doi tu esti cel care nu aduci decat vorbe pe cand la mine ai si fapte (le gasesti pe profilul meu de strava) la tine mereu e "iti spun eu" si doar atat, eu am inregistrari facute de niste deviceuri care zic eu sunt destul de exacte si chiar si timpi oficiali de alergare la concursuri. Ca sa inchei asa in stil clasic romanesc: la tine mereu e la Placinte inainte la razboi inapoi. Placintele sunt vorbele si razboiul sunt faptele sustinute de catre dovezi certificate.
  17. paulrad

    5 grade temperatura la aproape 1000m alt.
  18. Invitat special

    Tractalis.com. Vezi minutul 41:
  19. Traveller

    Monitorizarea locației fiecărui concurent ridică, în orice caz, niște probleme de logistică. Ele cresc exponențial cu numărul de participanți. Ar fi interesant dacă poate cineva să confirme că se face așa ceva la profesioniști (prin montarea uni chip GPS în bicicletă, de ex). Dacă nici acolo nu s-a ajuns să se facă, rezultă că nu se justifică sau nu se poate susține (fizic, logistic, financiar).
  20. Traveller

    40 la oră este viteza la care fac ăștia testele de impact pentru siguranța mașinilor/pietonilor. Oricine are impresia că 40 la oră e o viteză mică... are o problemă de percepție a lumii înconjurătoare. Fie și numai dacă te lovești în tibie sau genunchi de un bolard de pe trotuar, mergând cu 5 la oră, îți poți da seama despre ce înseamnă o viteză (respectiv o forță de propulsie și de impact) de 8 ori mai mare! Dacă ai atîta forță și anduranță, eu nu pot decît să te felicit, dar nu montînd aiurea un angrenaj pe un MTB o să rezolvi problema, ci după cum am zis, poți să iei o cursieră second cinstită și îți vezi de treabă.
  21. Invitat special

    Serifule las-o mai usor si tu ca treci prea repede prin viata la viteza aia.
  22. Invitat special

    La concursuri, fie ai alti concurenti/spectatori ce pot anunta un incident in cazul in care tu nu poti (pe numerele de concurs este un nr de telefon al organizatorilor). Ulterior sunt punctele de control unde riderii sunt inregistrati fie vizual fie electronic, iar daca la sfarsit un rider care a plecat de la start nu a ajuns la finish dupa timpul limita, se poate verifica intre ce puncte a disparut. Desigur astea sunt cazuri cu totul exceptionale. Iti faci probleme inutile.
  23. valiflo

    Din fericire este o zonă cu semnal bun pe mai mulți operatori - din păcate este mai complicat cu acele aplicații dedicate. Mi-a fost sugerată o aplicație de tip Family GPS tracker, doar că nu are ți variantă de PC utilă organizatorilor. Mai caut, mulțumesc mult.
  24. Biciclistul_81

    De filmat n-am filmat, dar iti spun ca acum 2-3 zile, am facut o proba pe o portiune, si am mentinut 1,5 km la o viteza care a oscilat intre +34 km/h, si aproape 37 km/h. Aceasta este singura zona mai lejera pe traseul meu pe care il parcurg in 90% din trasee. Cu siguranta ca mai duceam, dar acolo am fost nevoit sa franez sa intru spre bloc. Majoritatea traseelor mele sunt prin oras, asa ca n-am timp de chitibusuri dastea, dar pot sa te asigur ca, chiar si prin oras in trafic si semafoare ma descurc lejer cu 25 km/h. As putea sa fac teste pentru a docedi ca pot, dar nu asta ma intereseaza, si nici nu vreau sa dovedesc cuiva cea ce spun eu, nu este nimeni obligat sa ma creada ce spun, daca crede bine, daca nu iara bine. Nu cred ca poate sa stie mai bine ca mine ce forta am sau nu am eu in picioare, ori cumva 40 la ora a devenit o asa mare viteza greu de atins. Da-mi voie sa iti spun, ca daca tu abea ai prins 39 si ai pedalat 10 secunde si gata, inseaman ca esti slab in picioare. Nici eu la 45 cu stiftul meu nu renunt in 10 secunde .
  25. Dar dacă semnalul de mobil este slab in zonele respective, monitorizarea asta este supusă erorilor.
  26. BodoC

    Ai schimbat plăcuțele pentru că erau uzate sau pentru că nu mai erau eficiente? Dacă doar nu mai erau eficiente si maneta avea cursa prea lungă, este foarte posibil ca etrierul sa aiba scăpari și ți-a contaminat plăcuțele si discul.
  27. Long distance rider!

  28. Traveller

    Aplicațiile care înregistrează parcursul via GPS au și opțiunea de a distribui locația prietenilor utilizatorului (Strava are Beacon, Ride with GPS are Live logging, de exemplu, dar sunt opțiuni pentru care trebuie plătit). Dar utilitatea finală pe care o întrevezi tu nu mi se pare chiar ușor de atins.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up