All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. majikstone

    Ce urmeaza e un Tour de France la care chiar ma voi uita. Nu dati cu parul, chiar imi pare rau de Froome si de Thomas si de oricine care se accidenteaza pe bicicleta, preferam sa fie suspendati pentru dopaj, dar de ani de zile astept cu nerabdare sa vad un TdF al carui castigator (sau macar echipa care ofera castigatorul) nu e stiut in prealabil. Si dupa ce Giro 2019 ne-a oferit asta, se pare ca si TdF 2019 o va face. Bernal nu prea are cum sa castige, probabil se va bate cu cei mai buni pe munte, dar la contratimp vor matura cam toti cu el. Are cam la fel de multe șanse ca Bardet sau Quintana. Poate peste 2-3 ani, dupa ce papă tot ce i s-a pus bun in pachețel de bucătarii de la Sky.
  3. DAMIAN

    Poti pedala si 500, depinde in mare de tine si numai de tine. Ma refer evident la pregatirea fizica si mentala. Restul sunt detalii discutabile. Care e distanta cea mai mare facuta pana acum pe bicicleta? Caci in funtie de asta ne-am putea da seama de ce sfaturi ai avea nevoie
  4. Alex savu

    Salut,as putea pedala 240 km intr o singura zi ? De ce sa țin cont când plec la drum ?
  5. Alex savu

    Nici cu rotile desfăcute,n as avea șansa (cu trenul din screnshootul de mai sus ) ?
  6. fizikant

    S-a accidentat și Geraint Thomas. Urmează Bernal? https://www.theguardian.com/sport/2019/jun/18/geraint-thomas-abandons-tour-de-suisse-after-heavy-crash-on-stage-four
  7. Aici e 2600 https://www.merlincycles.com/marin-pine-mountain-275-mountain-bike-2017-146731.html insa marimea nu e cea ideala. La stilul tau mai relaxat marimea M e si aia ok
  8. Alex savu

    Mai exact in Fetesti as dori sa ajung,ce sa fac? sa merg cu acest tren ? https://ibb.co/KjMXXLG
  9. Today
  10. Something kickass https://www.chainreactioncycles.com/mobile/marin-pine-mountain-27-5-hardtail-bike-2019/rp-prod186798 Calitate ok. Asta il tii si dupa ce scapi de gramele in plus. La 3000 lei e oferta f buna
  11. Recomandarea mea e sa cauti ceva second-hand de otel, neaparat cu furca rigida, roti de 26", dar in stare tehnica buna, pana in 700-800 RON. De 1000 RON iti construiesti (sau cumperi) un set de roti foarte solide, cu 36 de spite, preferabil ceva de genul DT Swiss Alpine III. Cam orice gandit pentru cicloturism, pentru ca la greutatea ta discutam de greutati comparabile cu cele ale unei biciclete incarcate complet pentru ture de cicloturism. Iar de diferenta pana la 2000, eventual 2500 RON, mai upgradezi una-alta - niste cauciucuri din gama Schwalbe Marathon ar fi excelente, si alea sunt gandite pentru cicloturism. Altfel, daca ai avea un buget ceva mai mare, ti-as zice sa cumperi prima bicicleta de cicloturism mai rezonabila care iti iese in cale. Ceva de la Surly, Salsa, sau alti producatori specializati in asa ceva.
  12. Da, dar nu cu mult mai groase. Însă, ca să rezonez cu ce s-a scris mai sus, ar trebui sa scazi până la 120 kg întâi și de abia apoi să te apuci de mers cu bicicleta. Mergând lejer cu bicicleta se consumă jumătate față de aceeași distanță parcursă pe jos. Iar în cazul tău, ar fi necesară asistență profesionistă, un program de slăbit supravegheat medical, probabil cu cel mult 1000 kcal/zi și fitness.
  13. Intreb pentru ca sunt paralel momentan la capitolul biciclete, dar exista posibilitate sa pun anvelope mai groase decat cele cu care vine bicicleta? (asta oarecum related cu ce a postat Drysna mai sus)
  14. otel https://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=6297 punctul slab ar fi rotile, insa in caz de ceva, ramane buget sa le inlocuiesti cand cedeaza
  15. Cannondale scrie in manualul de utilizare că bicicletele lor de trekking permit o greutate de 136kg pentru ciclist + 25kg pentru bagaje, rezultând un total de 161kg. Din cercetările mele făcute înainte să îmi cumpăr cursiera (având la momentul respectiv spre 125kg), producătorii spre care ar trebui sa te orientezi sunt Cannondale, Specialized sau Giant. Mai departe va trebui sa te documentezi puțin singur ca sa vezi exact ce ți se potrivește.
  16. Cam ~100 Kg. Eram mai finut atunci, tot un butoi, dar mai mic. Ma uitam de bicicleta pentru ca nu prea ma tine corpul la mersul pe 2 picioare cei 1-2Km pana la RATB in soare ( stiu ca mersul pe bicicleta necesita o conditie, dar pentru mine e mai usor decat pejos-ul) si cautam o metoda rapida sa ajung la metrou, poate chiar si la munca( ~10Km). Nu as avea probleme cu componente care trebuie sa fie schimbate o data la cateva luni, atat timp cat cadru tine si rotile nu pleznesc sub mine. Am cautat pe net si am gasit bicle pentru supraponderali, dar nu-mi place modelul de roata parca e de motor, gros cat palma si ma gandeam ca poate altii stiu de ceva mai spre MTB . Asta e bugetul meu actual, dar daca am un target, o suma relativ fixa as putea sa pun la ciorap si poate mai scap de cateva Kg intre timp.
  17. Invitat special

    @Excalidoom Salutare, sa nu te superi ca iti spun dar greutatea ta necesita atentie sporita. Nu cred ca vei gasi o bicicleta care sa sustina actuala greutate. Sfatul meu ar fi sa mergi cat mai mult pe jos, in principiu cam oriunde, in masura in care dispui de timpul mare de deplasare. Gimnastica aerobica acvatica e de asemenea o solutie. In combinatie cu o dieta sa incerci sa ajungi la un 120kg si de acolo sunt cateva variante de biciclete. Acum 5 ani cand mergeai pe bicicleta, ce greutate aveai?
  18. Salut! Nu știu dacă există vreun producător care să garanteze pentru greutăți ale ocupantului mai mari de 120 kg, dar ca idee generală aș recomanda o bicicletă cu cadru și furcă de oțel (deci fixă), cu roți de 26 inch și 36 de spițe. Partea a doua e că nu știu dacă așa ceva există în limita de preț precizată de tine. Mai degrabă se poate face pe comandă, și ar costa (mult) mai scump...
  19. Salut, Dupa cum zice-n titlu, sunt interesat de o bicicleta pentru un "mic" butoi de 1.87 si 150-160Kg. Pana acu 5 ani am avut mereu o bicicleta si obisnuiam sa merge peste tot cu ea, deci nu sunt chiar incepator ( am avut pentru 10-15 ani bicicleta, obisnuiam sa merge pe munte). Caut o bicicleta sa ma pot deplasa la munca prin Bucuresti, una care sa nu crape sub micutu de mine si care de preferat sa nu ma coste cat o masina ( bugetul e pe undeva la ~2000RON, pot sa mai pun daca merita). Nu mi-e frica sa fac pe mecanicul daca e nevoie, sunt obisnuit de la prima bicla care se strica destul de des pe munte. Am incercat sa caut pe net ceva, dar nu am ajuns la nici o concluzie ( e greu sa gasesti biciclete de oameni mici, mai ales la noi in tara)
  20. Multumesc de informatie, Diesel! Am dat 300 de lei pe ea acum ceva ani de zile. Baieuri nu o sa folosesc. Merg si anvelope cu camera, normale. Legat de axuri, din ce am vazut cand le-am desfacut sunt in stare buna dar o sa mai am inca o parere cand o servicez. Oricum, am gasit pe ebay schimburi. In proportie de 75% eu zic ca este un cadru Liberia. O sa ma mai interesez. Poate este si aici pe forum un ciclist cu experienta vasta in biciclete franceze. Alta treaba care ma preseaza in momentul de fata este gasitul unui atelier de restaurare/vopsitorie. In Craiova exista doar auto si as prefera ceva specializat. Am tot tot citit pe forum discutii legate de locuri in care pot sa restaurez dar nu am ramas cu nimic concret. In acelasi timp am vazut o gramada de feedback pozitiv pentru @han, cand vine vorba de revopsit. Am sa iau legatura sa vad daca putem sa batem palma la un proiect.
  21. IonutA

    Salut, Adaugă-mă și pe mine la lista de discuție despre comandă! Numai bine! Adrian
  22. dan tm

    Atunci e mai complicat, ca nu prea sint vagoane pentru biciclete pe trenurile de lung parcurs. cred ca in cele de Mangalia nu poti arunca un ac. O sa fie complicat sa bagi bicicleta pe undeva i sa te intelegi cu nasul. poti incerca cu 1742 din Razboieni la Brasov si de acolo direct la mare cu RegioCalatori.
  23. Alex savu

    Problema ar fii ca nu sunt din București,sunt din Alba,Ocna Mureș
  24. locdog

    Diferenta de greutate in sine e cea care justifica diferenta de pret? Sau e mai usoara tocmai fiindca are componente mai fiabile si mai scumpe? Nu contest ca isi merita banii dar nu ma pricep si vreau sa inteleg de ce costa dublu, avand mai putine viteze si furca fixa. Apreciez ajutorul, ma ajuta sa fiu in stare sa evaluez singur pe viitor fara sa mai intreb. Mersi.
  25. greaper

    @Invitat special Pune-ma te rog In discutia privata, mersi
  26. Pare un cadru de bicicleta de asa zis semicurse sau de plimbare e revopsit.Tipurile de frane ,schimbatoare sunt de pe vremea aia (pana in 80) Aranjeaza-l fara sa faci prea multe investitii furca ar trebui nichelata sau vopsita. Axul maillard e destul de pretentios si nu mai gasesti de inlocuit,mergi cu ala pe care il ai cat poti.Cu baieurile e problema ca sunt pretentioase,scumpe,intreaba la un service daca merg puse cauciucuri cu camera pe jentile alea,pe unele merge. Bicicleta o poti utiliza asa de toata ziua,ii poti pune si aparatori noroi sa mergi si pe ploaie,e buna pentru a-ti face ucenicia in ciclism se sosea(sper ca nu ai dat prea mult pe ea)am vazut bicle din astea pe olx cu 350-450 ron sau cu jante fisurate. Bicicleta o poti utiliza asa de toata ziua,ii poti pune si aparatori noroi sa mergi si pe ploaie,e buna pentru a-ti face ucenicia in ciclism se sosea(sper ca nu ai dat prea mult pe ea)am vazut bicle din astea pe olx cu 350-450 ron Scuze,m am incurcat in butoane,spar sa se inteleaga ce am vrut sa spun :)
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up