All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. PVN10

    stiu, d'aia am si renuntat la idee... si la 5000 Lei nu este chiar gama "entry"! acelea erau reduse pe la 3500 lei.
  3. Warlock_sk

    un cadru nu e 5 lei, abia gasesti ceva la jumatate din bugetul topicului. si ai problema compatibilitatii: devron nu foloseste ultimele strigate (in gama entry) la axul rotilor sau cel pedalier, iar furca nu s-ar potrivi.
  4. Today
  5. gibonu

    Poate ajuta pe cineva. De doi ani, in cadrul navetei zilnice, merg cu bicicleta pe linia de tramvai (delimitata de garduri) cateva statii pe Stefan cel Mare. Inutil sa precizez ca tot timpul m-am asigurat sa nu existe vreun tramvai in spatele meu ca sa nu-i incurc circulatia. La fel, in cei doi ani, vatmanii de pe contrasens nici macar nu s-au uitat la mine. Insa, azi dimineata am fost oprit de de Politia Rutiera (a venit cu motocicleta dupa mine pe linia de tramvai). Dupa legitimare, politistul mi-a spus ca ma amendeaza cu 870 Lei, insa am reusit sa-l induplec si sa scap doar cu un avertisment (a scris alta contraventie pe PV). Asadar, avand in vedere cele de mai sus, plus ca am vazut ca sunt multi biciclisti care ca si mine merg pe linia de tramvai pe Stefan cel Mare, atentie mare pe viitor. Eu am avut noroc de un politist de treaba, insa daca-l prindeam pe unul mai suparat pe viata, nu cred ca scapam fara amenda. Acum, ca mi-a trecut glontul pe la ureche, nu voi mai merge cu bicicleta pe linia de tramvai. Pentru a evita eventuale discutii inutile, nu contest masura politistului. Cand i-am spus ca n-am incurcat pe nimeni pe linia de tramvai mi-a raspuns sec "daca va place asa de mult pe linia de tramvai, mergeti cu tramvaiul" Tot politistul (un tip tanar, pana in 30 de ani) mi-a spus ca bicicleta este doar pentru plimbare in parc si la padure. Cand i-am spus ca o bicicleta scoate o masina din trafic, elibereaza un loc de parcare din centrul orasului si aduce poluare zero, mi-a spus doar "Da, aveti dreptate".
  6. black rider

    Salutare As vrea sa schimb transmisia la un MTB Merida(e vorba de un 3x8). Citind pe aici am ajuns la concluzia ca ar fi probabil cel mai bine sa merg pe un pedalier 42-34-24, pinioanele sa ramana 11-32 iar lantul cel mai probabil un KMC(model1/model2). Imi puteti recomanda un pedalier bun(ma intereseaza cel mai mult rezistenta in timp)? De asemenea, tinand cont de faptul ca monoblocul a fost schimbat atunci cand a fost montat actualul pedalier, ma pot baza ca o sa fie compatibil in continuare cu cel nou? Totodata, daca aveti sugestii cu privire la pinioane/lant acestea sunt binevenite. .
  7. PVN10

    si eu incerc sa vanez ceva bun la bugetul asta, asa ca urmaresc subiectul. earu la inceputul anului niste modele de la devron bine echipate pe la 3500 lei. deoarece cadrul ma scoate din sarite, imi facusem planul sa mut toate componentele pe un alt cadru...
  8. Yesterday
  9. gibonu

    @Traveller Asa sa fie. 15 lei este un pret foarte bune [pretul minim pentru taxarea in tren, distanta pana la 100 km]. Poate apare si ceva oficial pe site-ul CFR Calatori. @LucianLS Ciudat, dar nu ma mai mira nimic din realitatea feroviara din RO.
  10. LucianLS

    Eram in vagon de biciclete cu 3 in total. Si la casa mi s-a spus ca acum se taxeaza direct in tren. (eu am mers Campina-Bucuresti)
  11. Alegz30

    Nici chiar asa, incerc sa fiu obiectiv. Nici Felt-ul pus de PVN10 nu este rau deloc. Ceva mai slabut la frane dar este mai ieftin si cred ca ai mai multe marimi.
  12. Alegz30

    @Drysna are dreptate, trebuie sa mai cauti niste review-uri si pe alte forumuri, poate ai sansa de a gasi niste posesori. Din ce stiu eu de Canyon, produsele lor sunt calitative, cadre construite cu simt de raspundere, preturile lor sunt atat de competitive pentru ca nu au cheltuieli mari pentru branding/reclame si nu au retea de intermediari, cumperi direct de la fabrica cum s-ar spune. Eu ma mai uit pe mtbr in astfel de situatii. https://forums.mtbr.com/canyon/new-canyon-lux-2019-a-1070461.html Cei de la GMBN am observat ca mai folosesc Canyon, le lauda evident, nu pot sa spun daca este reclama mascata, dar la cum sunt folosite simt ca sunt produse bune. Daca ar fi sa imi schimb bicla eu as cumpara de la ei. Nu am fost la zeci de concursuri (probabil sub 20), dar sunt sigur ca am vazut cel putin o data mtb Scapin. Legat de revanzare, nu o cumperi ca sa o vinzi, ci pentru a te bucura. Comparativ cu un Cube, pe un Scapin stii ca mergi cu ceva special, nu sunt multe la fel. Mi-a placut analogia cu masinile, dar as spune ca Scapin-ul este un Pagani si restul brandurilor de top sunt asemenea Ferrari/Lamborghini. Cate Pagani sunt in tara? Dar n-ai cum sa nu ti-o doresti. Ce sa mai spun, eu merg defapt cu un "Logan de Deva"... bine, in loc de 1.4 este ca si cand are avea 4.2 acum.
  13. csuporj

    Manastur (360 m) - lacul Floresti - dealul Suceagului (637 m) - dealul Melcilor - dealul Traistei - centura Hoia - parcul Central. 38 km in 4 ore si 15 minute. Poze: https://photos.app.goo.gl/gGfseGVJ4XqWkGwd8 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/dealul-suceagului-38792933 (la sfarsit, de la podul Garibaldi pana la parcul Rozelor gps-ul telefonului a innebunit ca a ajuns in background) Pushbike: vreo 500 metri, pe urcare. Turme de oi am vazut 3. Doua din ele la vreo 300 metri de traseu, iar a treia fix in drum. A treia am ocolit-o coborand pe pasune in loc de drum (de pe dealul Traistei). Nu m-au latrat cainii de la niciuna din turme.
  14. După o mult meritată zi de pauză, rutierii rămași în Turul Franței au reluat acțiunea astăzi, cu cea de-a 11-a etapă, programată să desfășoare între Albi și Toulouse, pe o distanță de 167 de kilometri. Încă din primele momente ale etapei, o evadare din patru rutieri: Aime de Gendt, Anthony Perez, Lilian Calmejane și […] Citește întreg articolul
  15. Traveller

    Tocmai ce au renuntat la taxarea pe zona kilometrica si au introdus taxa unica de 15 lei. Deocamdata aceasta informatie nu am regasit-o oficial nicaieri (adica nu am vazut decizia publicata pe site), dar ea incepe sa se confirme. Prima relatare despre ea am vazut-o pe fb, daca nu gresesc. Mai caut si revin.
  16. gibonu

    @LucianLS Vad ca trenul Regio 3006 este dotat cu vagoane pentru biciclete. Cumva mai erau si alte biciclete in tren astfel incat locurile (speciale pentru biciclete) sa fie ocupate? Nasul ti-a dat chitanta pentru cei 15 Lei platiti? Adica ai mers pe o distanta sub 100 km? Mai exista si posibilitatea ca trenul din ziua respectiva sa nu aibe in compunere vagon cu locuri pentru bicicleta. Am patit-o.
  17. Lucianpim

    Acum la noi a plouat mocaneste toată ziua dar a fost bine Sper sa ajung odata si in regiunea Salzburg .Am fost pe acolo acum 25 de ani dar nu pe bicicleta
  18. EyesOnly

    Ploaie ploaie.... o daaa. Imi aduc aminte de acu 4 ani pe Eurovelo6 50 de km de ploaie torentiala non-stop. Doar ca am fost mai norocos decat voi - era la altitudine muuult mai mica si era totusi o torentiala de vara(final de Iunie) Legat de lacuri - as recomanda sa le incerci pe cele de langa Salzburg, in regiunea Salzkammergut. Bestiale, cu priovelisti incredibile si super placute la facut baie(la inceput de August)
  19. LucianLS

    Am fost azi cu Regio 3006 si controlorul mi-a luat 15 lei doar pentru bicla. De la casa nu au vrut sa-mi dea decat biletul de persoana.
  20. Lucianpim

    Salut ! Ziua 4-a aveam cam 60 km de strabatut numai ca prognoza vremii era proasta si s-a dovedit a fi precisa Am plecat plini de speranta ca totusi nu v-a ploua nu a fost sa fie dar fiind pregatiti mental cred ca a fost cea mai frumoasa zi. Am plecat din Huglfing si nu incepuse asa tare dar pe parcurs s-a mai intetit noroc ca am mai nimerit si prin cateva paduri unde era mai adapost. Cand am ajuns in Murnau am decis sa luam trenul cateva statii sa nu facem ziua prea grea. E asa usor cand ai cu ce (ma refer la tren). Parcare vazuta din tren. Ploua, ploua, ploua, intr-un tren departe. Ne-am dat jos in Oberammergau dupa care au inceput peisajele de munte. Pentru noi a fost ceva spectaculos chiar daca intalnim pesisaje asemanatoare si pe la noi dar parca acolo e totusi altceva, poate din cauza vremii sau a curateniei. Primul popas era la Schloss Linderhof si asta era drumul. Si pe drumuri fara piste dar nici cu prea multe masini. Castelul este asta, in interior nu am avut voie sa fotografiem asa ca https://www.schlosslinderhof.de/deutsch/schloss/entsteh.htm Dar pe afara e cam asa. Toti au vrut sa semene cu palatul Versailles asa ca au facut ce au putut. Inauntru este oricum foarte impunator desi este mult mai mic ca al francezilor. Dupa atata vizita mai bem si noi o cafea si mancam si ceva local apfelstrudel. Aici la palat am lasat bicicletele la baza dealului iar pentru bagaje sunt dulapuri cu cheie gratuite, intrarea 8.50 Euro de persoana. Cu Ludwig al 2-lea aveam sa ne mai intalnim si zilele urmatoare dar pana atunci am mers mai departe. Mai bifam si noi o tara pe bicicleta. Daca nu era semnul nici nu am fi stiut. A fost ceva de urcat chiar pana la granita. Dupa care la vale. Spre Am Plansee. Noi nu am prins apa in culoarea originala din cauza ploii dar a fost ceva de vis. Daca nu ati fost in fiordurile din Norvegia sau Alaska in opinia mea aste este o varianta apropiata a peisajelor de acolo. Poate si la noi la lacul Bolboci seamana Kein si apoi in Reutte. La gazda noastra warmshowers (pentru cine nu a fost inca, recomand).
  21. Drysna

    Sfat: nu va bazati rationamentele pt niciun produs pe baza unor reviewuri de la publicatii consacrate. Daca un review nu iti expune parti negative serioase nu e de incredere. E ori reclama mascata, ori un aer pozitiv in general care iti tine mai mult publicul cu nasul in monitor. Atentie ca se introduc minusuri superficiale de multe ori doar ca sa dea impresia de autenticitate. Forumurile sunt sfinte pentru a culege feedbackuri, desiguri dupa ce faci curat la ce au scris unii tastaturisti
  22. Invitat special

    Nu cred ca se punea oricum problema ca ar fi o bicicleta slaba. La 3000E este de departe cel mai bun raport calitate pret pentru un FS. Nici Cube nu gasesti la banii astia.
  23. EyesOnly

    Asta a fost Moscon, dupa ce a cazut Woods in fata lui. Thomas a cazut si s-a ridicat rapid ajungand, ajutat, destul de usor in pluton. Nibali va tot pierde de acum, controlat, in speranta ca va avea picioare si libertatea sa plece intr-o evedare din care sa iasa o victorie de etapa. Aru e pe recuperare dupa problema cu vena iliaca. Bardet - praf si pulbere. un incapabil care nu o sa faca niciodata nimic frumos intr-un tur mare. Pur si simplu nu pot sa inteleg de ce e atat de mult bagat in seama. E fascinant cum, dupa ce toata echipa lui a tras la trena si s-a dus si ultimul om, se uita stanga dreapta dupa altcineva sa duca trena sau sa atace
  24. PVN10

    Verdict This latest version of the Canyon Lux is without doubt one of the most complete cross country race bikes on the market today. The combination of low overall weight, superlative build kit and sorted suspension make it ride like a rocket ship and feel like you're cheating everytime you swing a leg over it. It doesn't quite have the progressive trail-like geometry of some of its rivals but if you're looking for the very best for cross country or marathon racing then you should look no further. Read more at https://www.mbr.co.uk/reviews/full-suspension-bikes/canyon-lux-cf-slx-9-0-pro-race-review#BR8MULkhpXAm4ppQ.99 Canyon Lux early verdict The Canyon Lux presents more of an evolution of the old bike rather than a radically new platform. Unlike the more left-field Grail that I saw earlier this year, it’s clear that Canyon has really focused its efforts on making a properly sorted, life-friendly and capable cross-country bike, rather than something totally revolutionary. However, that’s not necessarily a bad thing — the Lux is not going to be one for those looking for a super-progressive bike, but cross-country racers aren’t really known for that anyway. There are a few spec choices I’d want to change from the off, namely the bars and, if I had a SRAM-equipped bike, most likely the shifters too. But overall, the package presents the usual levels of value for money that Canyon is so well known for; £5,600 is a lot of money in anyone’s books, but there are few other bikes as well-equipped for that sort of cash. Given how short my test ride was, it’s too early to draw any real conclusions, but for those looking for an uncompromising all-round racing platform, I suspect the Lux is unlikely to disappoint.
  25. Drysna

    In lipsa de feedback direct, pt comparare geometrii eu folosesc https://geometrygeeks.bike/bike/canyon-lux-cf-7-0-2018/
  26. Last week
  27. gibonu

    @dan tm Multumesc pentru link-uri. Interesante informatiile, insa pana acum nu s-a materializat nimic. Sau, cel putin pe site-ul Politiei de Frontiera din RO nu apare niciun punct de trecere cu Ucraina in judetul Tulcea. Sursa: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/traficonline/ Cat despre bacului Isaccea - Orlovka, proiectul are cel putin 20 de ani vechime. Sau cel putin asta mi-a spus un prieten tulcean. Oricum, pe cei din Periprava, Chilia Veche sau Sulina nu-i ajuta cu nimic viitorul punct de trecere de la Isaccea. Gandeste-te ca pentru a-si cumpara o scandura este nevoie sa mearga pana la Tulcea, desi Chilia sau Izmail sunt mult mai aproape. Cat despre statutul non-UE al Ucrainei, nu cred sa fie vreo mare problema. In 2014 am facut o tura pe Clisura Dunarii, de la Bazias la Orsova. In toate satele tigla care se vindea provenea din Serbia, tot tara non-UE. L.E. Ca fapt divers, desi ambele state sunt non-UE, Polonia are 11 puncte de trecere a frontierei cu Ucraina si 13 cu Bielorusia. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Duminica, 19.05.2019 - Partea a III-a Sulina - satul Letea - lacul Merheiul Mare - lacul Merheiul Mic - canalul Sulimanca - bratul Cernovca - bratul Babina - bratul Chilia - Chilia Veche Stavilar, care probabil alimenteaza un canal de irigatii, pe malul ucrainean. Plus un dig betonat, tot in Ucraina. Niste lipoveni veseli. Am ajuns la Chilia Veche. De la Sulina pana la Chilia Veche am facut aproximativ 4 ore jumate cu barca, cu juma de ora pauza la Letea. Barcagiul ne-a spus ca se va intoarce la Sulina pe la Mila 23 si apoi pe bratul Sulina. Daca are cineva nevoie de numarul de telefon al barcagiului, il rog sa nu ezite pe PM. Chilia Veche - domeniul Tatanir 40 km Odata coborati din barca ne-a cam lovit caldura si eu am trecut si tricou si mi-am suflecat pantalonii lungi [mi-a fost lene sa-i schimb cu unii scurti]. Biserica din Chilia Veche. Pe ulita. Din Chilia Veche pana la domeniul Tatanir avem doua variante: drumul pietruit, mai lung sau drumul de pamant de pe dig, mai scurt. Inainte de iesirea din sat am gasit un localnic calare pe bicicleta, l-am intreabat care drum este mai bun iar omul ne-a indrumat pe drumul pietruit. Am mers pe mana lui. Uneori am mai gasit si umbra. Un dublu selfi [daca asta o fi denumirea corecta].
  28. dan tm

    Drumul spre Ucraina nu va ajuta prea mult, ei sint in afara UE si normele sint stricte dar ma rog, de supravietuire tot ar fi bine. https://www.agerpres.ro/politica/2018/10/11/tulcea-ucraina-incheie-demersurile-de-operationalizare-a-punctului-de-trecere-a-dunarii-cu-bacul-orlovka-isaccea--191411 http://www.radioconstanta.ro/2019/03/06/tulcea-din-vara-linie-de-feribot-intre-isaccea-si-orlovka/ https://www.viata-libera.ro/economie/130422-navrom-bac-amenajeaza-trecerea-cu-bacul-de-la-isaccea
  29. Danyutz

    Am incurcat topicurile, voiam sa postez la bike-discount.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up