All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Și eu foloseam Persil, dar rămânea echipamentul cu un miros ciudat, mai ales că le spăl la 20 grade doar (și 400rpm la stoarcere). Am trecut la ariel lichid și e ok. După o tură MTB noroioasă bine, la 20 grade n-au ieșit petele de noroi chiar de tot, dar după încă o spălare nu le-am mai văzut (echipamentul e negru cu verde, poate și de aia).
  3. Fane Deraior

    Eu spal echipamentele numai la 40 de grade si nu mi s-a stricat niciunul pana acum. Folosesc detergent Persil lichid daca conteaza pentru cineva
  4. Mookyama

    @preda_0 chiar ma uitasem la cadrul celalalt, pe albastru Foarte faina! Ai facut-o pe bucati? Nu am gasit-o decat in confirguratie cu Apex. - Cum mtbul a ajuns la vanzare, as dori sa achizitionez o bicicleta de gravel pe care sa o folosesc si pentru light touring. Ce este important este faptul ca as dori sa pot pune pe roata din fata un suport pentru 2 paniere, probabil un avantaj ar fi furca cu gauri. Pe lista este Cannondale Synpase, poate Topstone, Specialized Diverge, Canyon Grail, Rose Backroad, PlanetX, varianta de mai sus a lui @preda_0 sau un cadru de Titan. Daca mai aveti si alte variante, sunt binevenite. Ce varianta de foi ar fi mai indicata pentru light touring/gravel, 1x sau 2x? Force/Rival sau GX sau ceva de la Shimano o combinatie de seriile 7000 (105)/8000 (ultegra)? Ar fi mai usor facuta pe bucati sau luata cu totul? Exemplu : luate parti de pe Planetx (cadru, ghidon, tija sa), etc.
  5. Mookyama

    @Invitat special, bicla e de dame, nu ca ar conta, iar rotile sunt foarte importante. Gusturi si gusturi, pana la urma e bicla lui probabil, iar culoarea e chiar misto. Am mai avut discutii pe forum ca la femei gasesti uneori culori mai faine ca la barbati. Asta e borseta. Si este prima data cand aud ca ar trebui asortata ghidolina cu saua LE. L-as cita in gluma pe @krazyeone cu daca nu ai Red, Dura Ace, Di2, nu mai poti pedala. Mie mi se par ca se asorteaza suporti de bidon, iar la ce bagaj are pe bicla, nu stiu zau daca conteaza 100gr. Pe mtb aveam suport de metal desi in casa aveam suporti de bidon de la firma mama a biclei probabil de 3 ori mai usori. Nu imi placea culoarea si cum se potriveau. Eu mi-am pus alta intrebare: daca geometria acelei bicle de dame e chiar ok pentru el - Cum nu am experienta in touring cu bagaje, ce solutii as avea pentru un light touring sa pun un suport pe fata mentionat mai sus pe fata si sa montez doua paniere pentru a transporta ceva mai light, avand in vedere ca nu prea am gasit furci gaurite la biclele de gravel (Cannondale Synpase/Topstone, Rose Backroad), varianta fiind Specialized Diverge. Bicicleta intentionez sa o folosesc pentru gravel, light touring. Si ce genti ar fi recomandate pentru un bagaj mai usor, de genul touring pe 3-4 zile.
  6. gibonu

    @Traveller Se mai intampla ca si operatorii privati sa plimbe trenurile goale, doar pentru a incasa subventia. Exemplu concret: trenul TFC Calatori pe bucata Ploiesti Sud - Targoviste, unde este un singur tren pe zi. Am fost de doua ori pe ruta asta (in drum spre Zimbrarie) si nu era nimeni in tren. E drept ca s-a intamplat de fiecare data intr-o zi de sambata. Cat despre marirea parcului de vehicule la operatorii privati, asa sa fie, insa ma cam indoieiesc ca sunt dispusi sa faca investitii. Iar despre Astra, la ce te poti astepta de la unii care au cumparat niste ciurucuri (IC 2) pe care danezii oricum le dadeau la tocat. Plus faptul ca inca nu si-au pus problema de locuri pentru biciclete. In alta ordine de idei, am mai spus pe aici. Exista trenul Regio 3003 Bucuresti Basarab (07:45) - Brasov (11:33). Dotat inclusiv cu 6 locuri pentru biciclete si posibilitatea de achizitie online a biletului. @IonutA Pentru Constata, poti folosi trenurile Regio care pleaca din Bucuresti Obor. Calatoria pe ruta asta sigur nu este plictisitoare. Revin cu detalii in topicul Canalul Poarta Alba - Midia Navodari.
  7. Am spalat la 40 de grade, program sintetice (are un pahar Erlenmeyer, de la chimie), n-am avut pudra la indemana, am pus o pastila de aceea, iar tricoul l-am pus alaturi de un prosop si apoi in saculet cu gauri de spalat. Bun. Diferenta de la 30 de grade, unde tricoul spalat avea inca un miros cam de nespalat vs 40 de grade unde mirosea a curat, iar pe langa asta s-au dus petele in proportie de ~85%. Incep sa ma gandesc serios sa le spal la 40 de grade, insa nu stiu cat de mult se vor distruge.
  8. IonutA

    Salut, Revin cu detalii: Mâine la orele 07:00 se dă startul cursei caritabile de peste 1000km, de la Unicredit blv. Expoziției 1F (Piața Presei) Prima zi va fi de bicicletă și se parcurge distanța București până la Turnu Măgurele via Giurgiu. Mai jos aveți multe detalii despre planificarea pe zile a evenimentului și nu numai: https://1000balkan.com/route/ Am să îi însoțesc până la Giurgiu, dacă mai sunt doritori vă rog să postați aici. Numai bine! Adrian
  9. Una dintre cele mai așteptate competiții de MTB, MoonTime Bike, bate la ușă. Ediția cu numărul șase va avea loc mâine, 19 octombrie, în Parcul Tineretului, București. Concurenții sunt printre cei mai experimentați în domeniu și așteaptă un public pe măsură care să-i încurajeze pe traseu. Pentru mai multe detalii, vă atașăm comunicatul de presă […] Citește întreg articolul
  10. Nu stiam, Am luat deja bilete la tren 7:00 ( la 6 e cam devreme pt mine ) , poate ne intersectam . Trenul meu merge mult mai repede . Altfel voi evita complet soseaua . Voi merge cu un downhill/enduro . Merci de ginduri.
  11. IonutA

    Am butonat puțin site-ul astra trans carpatic și merge destul de greu, mai ales căutarea trenurilor, orele de plecare nu mă avantajează și faptul că nu au loc de bicicletă iar este un minus în eventualitatea în care merg cu bicicleta la mare. Deci, pe acestă rută, de bază este tot CFR Călători (mai ales dacă mergi în extra sezon cum fac eu).
  12. Traveller

    Să menționăm că nici unul nu prea plimbă trenurile goale de la o vreme încoace. La din contra, am avut probleme în a găsi loc unde să stăm 5 inși cu biclele acum 2 săptămâni în Regio la ora 8.40, sâmbăta, spre Brașov. Așa că nu doar că nu vor dispărea, dar vor trebui să își mărească parcul de vehicule. Astra va trebui să facă totuși ceva, că par neserioși cu atâtea anulări ale automotoarelor. Doar trenul de lung parcurs Arad - București - Constanța a avut un parcurs constant.
  13. Yesterday
  14. Mookyama

    Ar trebui sa mai tai din following cumva. Multam, @Traveller
  15. gibonu

    @IonutA In completare la ceea ce ti-a spus deja @Traveller, operatorii privati care au avut curse spre Constanta in sezonul estival [aproximativ 15.06 - 15.09] au fost RegioCalatori si Softrans. Cat despre Astra, pe langa faptul ca nu transporta biciclete, am inteles ca au si mari probleme cu trenurile, anulari dese, etc. In rest, poti sta linistit, operatorii privati nu vor dispare. Ei beneficiaza de subventie per calator transportat si per km parcurs, adica pot plimba trenul gol si tot ies in profit.
  16. gibonu

    Septembrie 2019 Prin gara centrala din Leipzig. Daca am inteles bine, un Bombardier Talent 643 617. Un Bombardier Talent 2. Zona de relaxare din ICE. Sau cel putin asta am inteles de pe Google Translate [sageata rosie]. La fel, daca am inteles bine, un tren etajat Bombardier IC2. Trenul este unul in sistem push-pull, compus din vagoane Twindexx Vario si locomotiva Traxx [pe care din pacate nu am vazut-o]. ICE 2.
  17. Traveller

    Cred că ăsta:
  18. Mookyama

    Este vreun topic unde se discuta despre touring scurt, adica doar pe cateva zile, de genul 2-5 zile? Adica un fel de randonneur/touring cu echipament ceva mai light, fara cort, si includa cazare. Inclusiv despre bicle care ar merge la genul asta de categorie si care ar putea suporta un echipament de o greutate medie.
  19. Mookyama

    Cam asa ma gandesc sa fac si eu, in special dupa ce am vazut clipul celor de la Rose. Plus alte discutii inainte. Ture de 2-5 zile.
  20. Traveller

    Operatorii privați merg pe București - Constanța doar în sezonul estival, cu excepția Astra TransCarpatic, care văd că are în continuare o pereche de trenuri. Din păcate nu transportă biciclete, deocamdată.
  21. IonutA

    Ca fapt divers: Anul trecut existau operatori privați pe segmentul Fetești - Cernavodă și îmi amintesc că am plătit biletul în tren pentru bicicletă 8 lei și pentru mine 4 lei dar anul acesta nu mai existau operatori privați. Dacă ușor, ușor o să dispară operatorii privați de pe diferite tronsoane, atunci se subînțelege de ce își permite CFR Călători să facă regulile jocului după bunul plac, fără ca să țină cont de ceilalți concurenți.
  22. Lasă-l la înmuiat vreo câteva ore in apă cu puțin detergent pudră. 40 de grade nu il vor deteriora.
  23. Invitat special

    Offtopic, baiatu' si-a pus roti de ultra performance Enve a, probabil, 1000E bucata si are cei mai ordinari si grei suporti de bidon si o gentuta odios de urata, pare si ieftina, pe top tube. Ideal, ghidolina ar trebui asortata la culoarea seii, a facut un exces de zel acolo sa asorteze ciorapi albi la camasa alba.
  24. gibonu

    @Perfidus Scuze, nu am mentionat ca era vorba despre un tren RE (Regio Express). Daca nu ma insel, in Bucuresti Obor nu ajunge trenul IR. In rest, treaba este clara: daca trenul (indiferent de tipul acestuia) are vagon cu locuri pentru bicicleta, tariful este 15 Lei. Daca nu are (majoritatea cazurilor) tarifarea bicicletei se face in baza tabelului postat mai sus. Asadar, inca o perfomanta a managementului romanesc. La tarifele astea, CFR Calatori nu ia niciun ban pentru ca, de cele mai multe ori, calatorii se inteleg cu nasii. Daca ar fi existat un pret corect pentru transportul bicicletei si cu posibilitate de plata online / la ghiseu, atunci ar lua CFR-ul banii in locul nasilor. Pentru ca tot am vorbit despre management. La Regio Calatori (operator privat) tarifele pentru bicicleta sunt: "1-100 KM 2,90 Lei >100 KM 4,80 Lei" (doar de aproape 10 ori mai putin comparativ cu CFR Calatori) Sursa: https://regiocalatori.ro/wp-content/uploads/2018/09/Tarife-bagaje-biciclete-01-februarie-2018.pdf La Softrans, adica TGV-ul oltenesc: "Transportul bicicletelor se taxeaza cu reducere 50% din pretul integral. Se accepta maxim 4 biciclete, fiind indicat a se transporta in vagonul 3, unde se afla suporturile speciale." Sursa: https://www.softrans.ro/tarife.html Bucuresti Nord - Medgidia cu tren IR, tarfiul pentru bicicleta este 22 Lei. La TFC Calatori: "tariful unic pentru transportul unei biciclete se va majora, iar acesta va fi în valoare de 7,00 lei, indiferent de distanța parcursă de un singur tren." Sursa: https://transferoviarcalatori.ro/tarife/biciclete.html La Interregional Calatori nu m-am uitat, ei nu ajung la Bucuresti. L.E. Oarecum similar cu managementul genial de la Tarom, unde transportul bicicletei cu avionul costa 100 Euro / segment de zbor, cumparativ cu Blue Air un acelasi serviciu costa doar 25 de Euro.
  25. Invitat special

    @robert89 vezi ca se organizeaza tura asta cam in aceeasi zona: https://www.facebook.com/events/530474751098115/ . Iar Onadventure organizeaza o tura la Urlati. Eu acolo merg sambata asta.
  26. La capitolul feminin, ciclismul de șosea din România a șchiopătat mereu, dar cert este că am avut o prezență constantă în competițiile internaționale în ultimii ani. Acea sportivă este Ana Maria Covrig, deținătoare a tricoului de campioană națională, la proba de șosea și contratimp în ultimii cinci ani și despre care vom vorbi astăzi. S-a […] Citește întreg articolul
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up