All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. ciomby

    foarte frumos, recomand pentru atenuarea zgomotelor din camping dopuri din silicon pentru urechi (chiar obligatorii !)
  3. Ai vazut vreodata o bicicleta de cicloturism? Cu frameset de otel, roti cu 36 de spite si jante dublu capsate, portbagaje Tubus de otel si cauciucuri Schwalbe Marathon de 600-700g bucata. Daca mai are si frane disc hidraulice mai adaugi cel putin 500g.
  4. chiar există biciclete mai grele de 15 Kg ?
  5. Today
  6. liviu m.

    13.07.2019 Gracias Toni pentru campare. Acum ,ne intoarcem la iubirea dintai,adica la N-ll,drumul pe care l-am urmat inca de la intrarea in Spania,inca nu ma dezamagit,avand tot timpul o banda generoasa de pedalatpe partea dreapta a soselei. Dupa Girona,NII se transforma in autostrada si bineaintels nu am voie cu bicicleta. Nici o problema,pe langa autostrada,se intinde un drum,numit Via de Servei,care urmareste autostrada ,de-o parte si de alta,foarte putine masini,mai aglomerat numai la iesirile de pe autostrada, in sensurile giratorii. Autostrada are aproximativ 20km,si odata cu terminarea ei se termina si Via de Servei. Gasec un cafebar si ma delectez cu o cafea,intre timp incerc sa vad cum ies din fundatura aceea,nu stiam daca aveam voie din nou pe N-ll. Gasesc un traseu pe Google,pornesc pe un drum de tara unde intalnesc un biciclist,il intreb daca N-II e circulabila cu bicicleta. Nu a prea inteles ce vreau,si ma intreaba unde vreu sa ajung,Francia sau Barcelona. Ii raspund Barcelona,apoi zice follow me,urmand pe drumul gasit de mine pe harta ,pe sub C35,apoi tot pe drum de tara pana pe N-ll . I-am multumit,si am continuat pe acelasi N-ll cu o banda generoasa de pedalat. Chiar la intrarea in Malgrat de Mar,e o parcare pentru masini mari,cu banci ,mese si multa umbra,asa ca opresc sa-mi mai trag sufletul. Ma asez la o masa,in timp ce vorbeam cu sotia la telefon,apare un tip cu 2 beri in mana si se aseaza in fata mea. Dupa ce termin,aflu ca e roman din Codlea,e sofer pe un camion,astepta aici pana luni,sa poata sa-si incarce niste masini Seat si sa le transporte in Germania. Am povestit cam o ora si berea rece a mers ca unsa,el urma sa plece azi(sambata) si maine la plaja din Malgrat de Mar,situata la nici un kilometru. Ne-am luat la revedere,eu am parasit N-ll,si am pedalat si eu spre plaja in cautarea unui camping. Fiind cam devreme trec pe langa mai multe campinguri situate chiar langa plaja,toate pareau supraaglomerate,ca si plaja de altfel,in cele din urma ajung la campingul Caballo de Mar,situat in localitatea Pineda de Mar. Campingul are 2 parti,o parte chiar langa plaja,cealalta parte unde e si receptia trebuie trecut printr-un pasaj ,pe sub calea ferata,imposibil de trecut cu bicicleta . Las bicicleta si trec pe jos,campingul costa 17.5E,fara electricitate. Initial mi-a dat un loc ,tot pe partea cu receptia,si pana sa gasesc locul in incrangatura de rulote,case de vacanta,vine un tip si zice sa ma mut pe partea cealalta,e perfect nu mai trebuie sa ocolesc cu bicicleta plus ca e chiar langa plaja. Dar se pare ca ziua de 13 nu fost prea norocoasa cu mine,locatia a fost chiar langa un restaurant,aveam sa aflu mai tarziu cum o sa fie. Deocamdata ma duc la plaja,fac baie,apa nu e chiar asa de calda cum a fost in Franta plus ca la nici 2 metri de plaja,apa ajune la mai bine de 2 metri in adancime,totusi ma balacesc pana ma satur de apa. Revin spre seara la cort,la restaurant servesc apoi 2 beri la halba de 500ml,parca 3E,oricum mai putin decat in alte locatii unde 330ml era aproape 4E. Incepe si o formatie sa cante,prima data pentru copii,care erau deja insirati acolo si asteptau. Membrii formatiei imbracati in stele de mare si alte animale marine ii distreaza pe copii,incep sa danseze,apoi ii antreneaza si pe parinti in dans. Apoi copiii,au fost trimisi la culcare si au ramas parintii si ceilalti,o tipa a inceput sa cante ,si nu au terminat decat tarziu in noapte. Cortul meu fiind chiar langa restaurant,muzica batea direct in cort,asa ca nu am adormit prea repede. Asta-i dezavantajul campingului,nu stii niciodata daca gasesti o noapte linistita,wild e de o mie de ori mai bine decat aici singura problema fiind dusul,dar probabil ,cred ca s-ar rezolva si problema asta. In zona campingului fantoma Fornells de la Selva ,un sat in apropiere de locul de campare
  7. Danyutz

    Am un voucher the 15 euro valabil pana pe 19.01.2020, daca vrea cineva sa-si ia ceva. Comanda minima de 75 euro.
  8. Biciclistul_81

    Despre care vorbesti?
  9. Biciclistul_81

    Nr asta de km. il faci lejer zilnic cu orice harb de bicicleta fi ea si de 200 de lei daca ai putin antrenament. Eu am facut 90 km, in nici 5 ore pe mtb.
  10. Yesterday
  11. gibonu

    Joi, 13.06.2019 Berniers sur Mer - Beny sur Mer - Douvres la Delivrande - Colleville Montgomery - Benouville Dupa micul dejun, am mai stat vreo doua ore de vorba cu administratorul roman al campingului si, pe final, cu sotia acestuia. Pe langa povestea sa de viata deosebit de interesanta, de la dormit intr-o rulota abandonata la incasat 1000 de euro pentru zugravit o camera in apartamentele din centrul Parisului, ne-a povestit ca schimbarile climatice sunt prezente si in Canalul Manecii. Concret, ne-a spus ca in timpul verii poate face baie din barca la 20 km de tarm printre delfini, ambele imposibile cu ceva ani in urma. In final, omul si-a cerut scuze pentru ca nu ne-a cazat intr-o casuta deoarece erau deconectate de la curent urmand sa fie schimbate. Inutil sa mai spun ca nu a fost nevoie sa platim nimic pentru cazare, desi am intrebat de mai multe ori daca ii datoram ceva. Asadar, una peste alta, datorita steagului de pe bicicleta am avut partea de o experienta foarte interesanta. Plus de o noapte de cazare gratis. Biserica din Berniers sur Mer. Interiorul. Orologiul mecanic expus in biserica, dupa ce a fost inlocuit cu unul digital. Pe D 79A spre Beny sur Mer. Romeo Brutaru din Canada. Daca ma insel, un camp plantat cu in.
  12. Gostache

    Super informatiile. Multumesc pentru lamurire.
  13. majikstone

    Cu siguranta nu trebuie sa cumperi un pinion/kit singlespeed pentru casete de 8-9 viteze. Alea nu sunt compatibile cu butucii pe filet. De asa ceva ai nevoie: https://www.marosbike.ro/pinioane/pinion-1v-sxt-16t.html De aliniat va fi mai complicat, pentru ca pinionul respectiv nu se poate monta decat intr-un singur mod pe butuc, prin infiletare. Ma indoiesc ca va fi aliniat cu foaia mare a pedalierului actual triplu, care va fi considerabil mai in exterior. Pana la un punct poti corecta asta interschimband distantierele de pe axul butucului spate si apoi recentrand janta fata de butuc, dar daca chiar vrei un kit de conversie la singlespeed care sa-ti permita si alinierea pinionului cu foaia, va trebui sa inlocuiesti butucul spate cu unul pe caseta, si nu pe filet.
  14. Gostache

    Multumesc mult Majikstone! Aceasta doream sa stiu, ce anume sa cumpar pentru modificare. Imi puteti indica un link cu pinionul compatibil pentru inlocuirea casetei 6V? sau nu are importanta daca la descriere este mentionat ca inlocuieste casetele 8V/9V? Sa nu cumpar ceva gresit. Mi-ar placea sa pot alinia pinionul cat mai bine pe linia foii angrenajului. In afara de pinion mai cumpar un intinzator de lant si obtin Single speed , simplu , fara schimbator, fara pinioane pe care eu nu le folosesc. Va multumesc.
  15. majikstone

    Caseta respectiva e pe filet, nu ai cum sa folosesti pinioanele in mod individual. Daca vrei sa pastrezi butucul actual pe filet, poti cumpara un pinion singlespeed pe filet, cu 14 dinti, de genul celui postat mai sus.
  16. Gostache

    Cel mai mult merg pe cel mai mic pinion, pe cel de 14 , chiar daca le am, nu le folosesc pinioanele mai mari. Nu are foaie mare, are 42. As dori sa stiu daca se poate modifica caseta 6v SHIMANO TOURNEY MF-TZ500-6 , sa folosesc doar pinionul mic , si distantiere. Nu stiu daca exista pentru acest tip de caseta aceasta varianta de modificare care cred ca ar fi si cea mai simpla.
  17. IonutA

    Câți dinți are foaia? Poate ar fi mai bine să lași pinionul de 16 sau 18.
  18. Claudiu Moga

    Dupa atata cultura ni se face foame si oprim la Brad la o pizza. Vremea este cam mohorata, chiar ne prinde o ploicica pe catararea spre Valisoara. Ajunsi la Deva suntem bine primiti de catre prietenul Horia si iesim in oras sa petrecem putin. Ziua urmatoare va fi insorita dar foarte rece. Day 3) Deva - Geoagiu - Alba Iulia 10km pedalam pe E79 iar din Simeria trecem podul peste Mures spre Uroi si continuam spre Geoagiu pe un drum judetean. Traseul este pitoresc lipsit de trafic. Langa satul Bobalna oprim putin sa admiram niste capite de fan.
  19. liviu m.

    12.07.2019 Plecarea in jur de 7AM, si putin mai tarziu soarele isi arata coltii ca de obicei. Am ocolit Figueros, tot pe N-ll, desi trebuia sa intru in oras pentru ceva mancare, dar cum apa mai aveam, nu a fost necesar. Soseaua nu trece decat prin niste sate unde nu sunt supermarketuri, iar putin dupa 10AM un soare arzator s-a suparat pe mine, fortandu-ma sa ies pe un drum lateral, pe un camp cu grau, la umbra unor copaci unde am mai mancat ce mi-a mai ramas de la micul dejun. Pe la 11AM, o combina vine in zona si incepe sa treiere graul, stricand linistea locului. Drumul spre Girona e destul de valonat, cu catarari de pana la 1km. M-am gandit sa caut un camping si singurul din zona ar fi undeva dincolo de Girona, pe un drum deviat de la N-ll. La intrarea in Girona gasesc un Carrefour si imi iau mancare si cei 6 litri de apa. Pana in camping ar mai fi 7-8km care pe caldura aceea nu au fost prea usori de pedalat. Am trecut prin Girona, prin parcul central, unde am facut si o fotografie. Ajung in fata campingului, Camping Girona Can Toni, dupa ce am trecut de Fornells de la Selva, numai sa constat ca, un lant lung bareaza intrarea si un panou cu semnul de camping prabusit. F..k,alt camping fantoma. Deja e trecut de 6PM si trebuie sa-mi caut un loc de campare. Imi vine o idee, sar peste lant, poarta glisanta ruginita a campingului e ferecata, dar in stanga ei, e o intrare pe un loc marginit de spatele unei case, in fundal, gardul campingului si la sosea de o liziera de copaci si gard viu, pe jos o iarba mica, ce mai, loc perfect de campare. Trec cu chiu cu vai pe sub lant cu bicicleta si trailerul si ma instalez pe noul teren, un patrat cu latura de 40m. Campingul nu arata prea bine, se vede ca e parasit de mult timp, iarba crescuta neuniform printre copaci, locul de joaca pentru copii a inceput sa rugineasca, cladirea cu un etaj are geamurile sparte si arata sinistru, dupa caderea intunericului, te astepti ca ceva monstri sa iasa in fiecare clipa prin geamurile cladirii, toate iti dau fiori reci pe sira spinarii. Seara se lasa usor,usor, intru la culcare dupa ce mi-am eliberat mintea de toate temerile zilei. Pe N-ll , cu un loc generos de pedalat. In Girona, vedere din parcul central. Intrarea spre campingul fanatoma.
  20. Gostache

    Buna seara, pentru a nu mai deschide un alt topic, am sa postez in cadrul acestuia fiind in discutie tot o conversie la single speed. Bicicleta pe care o am, are caseta cu 6 pinioane , SHIMANO TOURNEY MF-TZ500-6 https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/tourney/MF-TZ500-6.html Doresc sa elimin schimbatorul de viteze , caseta cu 6 viteze si sa o transform in single speed cu un pinion de 14 plasat in linie cu foaia angrenajului si un intinzator de lant. Ma adresez cunoscatorilor, cu rugamintea sa ma indrume ce anume sa cumpar pentru a modifica caseta mai sus mentionata si daca se poate si o recomandare pentru un intinzator de lant. Va multumesc.
  21. Last week
  22. gibonu

    Miercuri, 12.06.2019 - Partea a III-a Tierceville - Graye sur Mer - Courseulles sur Mer - Berniers sur Mer Urmeaza vizita la Juno Beach Center. Biletul de intrare costa 7 Euro. Inainte de intrare. Monumet ridicat in memoria canadienilor care au debarcat pe plaja Juno. Pe podea, o harta a Canadei. Plus o harta [mai degraba un contur] al Frantei, din care se observa ca acesta poate sa incapa in golful Husdon. Cu ocazia asta am aflat despre insulele Saint Pierre si Miquelon, care, daca am inteles bine, au ramas singurele teritorii ale Frantei din America de Nord. Mai multe detalii: https://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Pierre_and_Miquelon Despre copii englezi care au fost trimisi in Canada in timpul razboiului. Diverse postere de propaganda din epoca respectiva. Diverse unitati ala armatei canadiene. O pusca cu luneta Lee Enfield [no. 4 Mk. 1]. In rest, cam slabut muzeul, ma asteptam la mai mult. Niste robinete dispuse mai ciudat. A urmat o pauza de vreo doua ore, din cauza ploii, la un Carrefour, ocazie cu care am aflat ca exista si cidrucultor sau cidrocultor, nu stiu cum se spune corect. Cat am stat la Carrefour am identificat un camping in apropiere si am taiat-o spre el, pe o ploaie usoara. Insa, odata ajunsi in poarta campingului, francezul de acolo ne-a spus ca nu are loc pentru corturi, doar casute, la 75 de euro pe noapte si minim doua nopti perioada de cazare. Am incercat sa-l induplec sa ne lase sa campam o singura noapte, insa omul a insistat ca nu are locuri. Apoi ne-a recomandat un camping, la vreo 10 km distanta. Acum urmeaza cea mai tare parte din tura. Auzind recomandarea francezului, am scos telefonul ca sa studiez harta ca sa vad unde era campingul recomandat. Insa, cat studiam eu, acelasi francez m-a intrebat daca steagul de pe bicicleta este al Romaniei. Imediat dupa ce i-am raspuns, omul a scos telefonul, a vorbit putin, apoi mi-a dat aparatul sa vorbesc eu. Surpriza totala a fost ca interlocutorul de la telefon era un roman, administrator al unui alt camping din apropiere, camping care in acel moment nu era deschis publicului. Omul m-a mi-a dat indicatiile necesare pentru a ajunge la acel camping. Nu a fost prea greu pentru ca era la vreo 2 km distanta. I-am multimit francezului pentru ajutor si am plecat. Dupa aproximativ un kilometru de mers, am remarcat ca pe marginea drumului era un tip care se uita cu mare antentie la sosea. Era romanul cu care am vorbit la telefon, a venit cu masina in intampinarea noastra, ca sa fie sigur ca nu ne ratacim. Astfel, cazare din seara respectiva a fost la campingul Havre de Berniers. Campingul inca nu era deschis pentru turisti, fiind intr-un amplu proces de reamenajare, insa grupul sanitar era functional, inclusiv apa calda.
  23. vincentiu

    Despre cine e vorba???
  24. Creste sufletul in mine ca am avut si eu fix modelul ala de Felt <3
  25. Mookyama

    Ursul, rată și vulpea mergeau cu avionul. La un moment dat rața îi dă o palmă ursului și spune: - Dă, bă, o țigară! Ursu se execută. După cinci minute iar: - Dă, bă, un foc! Ursu îi dă. După 10 minute faza se repetă. Din spate vulpea, să se dea și ea tare, îi dă și ea o palmă ursului și cere o țigară. Ursul se enervează, ia rața și vulpea și le aruncă pe geam. La care rața către vulpe: - Vulpe, știi să zbori? - Nu! - Și atunci de ce faci figuri în avion?!
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up