All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. gibonu

    Duminica, 09.06.2019 - Parte a VII-a Bayeux Cimitirul militar [al Commonwealth-ului] din Bayeux, situat la cate sute de metri de Muzeul Memorial la Bataliei Normandiei. Gazonul perfect. Simetria pietrelor funerare. Monumentul. Cateva pietre funerare. Stone of Remembrance. Mai multe detalii despre concept: https://en.wikipedia.org/wiki/Stone_of_Remembrance Peste drum de cimitir, se afla un monument ridicat in memoria celor ale caror cadavre nu au fost identificate. Inscriptia latina de pe monument. Traducerea, luata din Lonely Planet: "Noi, cei odata cuceriti de William, am eliberat acum pamantul nativ al Cuceritorului". Este vorba despre William Cuceritorul [Guillaume le Conquérant in franceza si Guilermo in latina], personaj despre care voi mai vorbi pe parcursul povestii. Monumentul vazut din alt unghi.
  4. Va salut, am nevoie de ajutor in alegerea unei biciclete. Am citit raspunsuri la postari mai vechi si cred ca o bicicleta de touring ar fi cea mai buna varianta pentru mine. Intentionez sa o folosesc pentru plimbari in oras, si eventuale excursii in zone turistice, deci in mare parte drumuri asfaltate. In ceea ce priveste bugetul as vrea sa ma incadrez in 2000 - 2500 RON. Din cautarile mele mi-au atras atentia urmatoarele modele: - https://bicicletapegas.ro/calator-negru-stelar - https://www.biciclop.eu/bicicleta-de-trekking-pentru-barbati-merida-crossway-40-gri-albastru-2019.html - https://bellabike.ro/produs/bicicleta-merida-crossway-crw-20-d-2019-negru-portocaliu/ Va stau la dispozitie cu eventuale informatii necesare.
  5. paulrad

    Un album foto excepțional cu imagini și povești din cătunele Apusenilor. https://www.facebook.com/ionut.vlad.58/media_set?set=a.10219209305480570&type=3
  6. IonutA

    Salut FlorinCristian, Mulțumesc pentru pont!
  7. A doua etapă a Turului Spaniei a debutat sub cele mai frumoase condiții meteorologice posibile la Benidorm. 199.6 km îi aștepta pe rutierii prezenți la startul din Benidorm. Finalul zilei avea să fie programat la Calpe, iar profilul etapei părea croit a crea primele șocuri în clasamentul general. Patru rutieri au fost cei care […] Citește întreg articolul
  8. Rasz

    http://www.rczbikeshop.fr/fr/gir-s-frameset-g-sprint-carbon-700c-fork-white-size-66.html# Cadru+furca din carbon, tija si ghidon la 329€ code: RCZGRS
  9. feroviarul

    uite aici pachet complet https://www.निषिद्ध/oferta/original-far-solar-storm-lanterna-2x-xm-l-u2-led-bicicleta-trotineta-ID8rwR1.html#ce01d8c8a9 sau aici https://www.निषिद्ध/oferta/farlanterna-bicicleta-solar-storm-acumulatori-12000lm-3-x-xm-l-ID994ub.html#ce01d8c8a9
  10. cristi.ciucu

    Salut, Doresc sa achizitionez o bicicleta pentru drumuri scurte - medii (maxim 30-40 km) si plimbari prin parcuri pe teren nu foarte dificil (fara downhill, sarituri - maxim borduri, gropi). In ceea ce priveste marimea rotilor, am optat pentru 27.5 si cadru M (am 1.70 inaltime). Mi-au sarit in ochi: prima optiune: X FACT CROSS PRO https://www.hervis.ro/store/Echipamente/Biciclete/Mountainbike/X-Fact/Pro/p/COLOR-2471942 a 2-a optiune: ROCKRIDER 520 https://www.decathlon.ro/bicicleta-mtb-rockrider-520--id_8360662.html As avea optiuni mai bune in acest buget? Stiu ca pot opta si pentru un CANNONDALE, MERIDA, CUBE, etc care sunt brand-uri mult peste X FACT si ROCKRIDER, dar ar face sens? Echiparea acestora pare mult superioara. Ce are in plus un brand premium la acelas pret? Multumesc, Cristi
  11. FlorinCristian

    Sau poti merge prin pasajul de la Hornbach, fara sa mai descaleci.
  12. https://www.bikexpert.ro/piese/ghidoane-si-atasabile/ghidon-rfr-comfort-31-8 Saua 1 sau 2 grade inclinata spre spate; de asemenea impinsa la maxim spre fata pe sine.
  13. Last week
  14. My little hope: https://youtu.be/qt6ur69C0cs
  15. Un traseul pe care-l fac maxim o dată pe an din cauză că e un pushbike de vreo 800m numai că acuma pushbikeul a început mai devreme, iar unde era înainte bucata de pushbike, acuma s-a transformat în carrybike
  16. Echipa din Kazakhstan s-a impus la limită în contratimpul pe echipe, devansându-i pe cei de la Deceunick-Quickstep cu 2 secunde și pe cei de la Sunweb cu 5. Marea știre a zilei este căzătura în grup a celor de la Jumbo-Visma. Astfel, marea favorită a etapei a venit la 40 de secunde, plasându-l pe liderul […] Citește întreg articolul
  17. O ieșire pentru a-i face cunoștință lui Mircea pentru prima dată cu o cățărare cît de cît semnificativă (Măgureni, Prahova) și a explora niște drumeaguri de macadam din lunca Prahovei: https://www.strava.com/activities/2647701994 Tura s-a făcut din nou în 3, de data asta împreună cu @MaC®. Urcarea a mers neașteptat de bine, coborîrea de vis. Singura porțiune cu trafic semnificativ a fost DJ 720, spre Florești. Apoi, dincolo de palatul Micul Trianon, ne-a lăsat traficul, dar ne-a luat în primire canicula. Am revenit în șosea și ulterior în gara Cîmpina, traversînd rîul în paralel cu podul feroviar de la 1909, cel care a suferit, recent, reparații capitale. Biserica Sf Dumitru din Cocorăștii Caplii (1826), la care se ajunge pe o potecă între tarlale, apoi o pantă de 200 m și 6%, ”pavată” cu traverse de beton. Vedere de la biserică spre Buștenari și munții Baiului. Provița, iapa și mînzul Un om bucuros că a ajuns în apex (via MaC). Unde a constatat că a uitat să treacă pe foaia mică... Margine de drum cu de toate. Comunal în Măgureni, avea să piardă curând asfaltul. Canicula era acasă la ea. Familie în Cap Roșu, cartier de blocuri cam ”creepy” în Florești. Drum pe versantul stâng al luncii Prahovei. Avea să coboare chiar lîngă mal, pe un tobogan pietros. Căldură mare, cu disconfort accentuat. Pînă la urmă am trecut peste. Orice șofer de buldozer știe că așa se rezolvă problema. Podul feroviar de la 1909, care suportă cu brio traficul intens al magistralei 1000. Noi am traversat pe un pod pietonal în stare mediocră, care se zărește în spatele lui, în amonte. La 15.54 am luat trenul Regio Călători, arhiplin, care ne-a depus la 17.30 acasă, în gară.
  18. majikstone

    Eu i-am sugerat in vreo 3 randuri sa rezume informatiile respective intr-un topic dedicat separat, el a fost prea ocupat cu atacuri la persoana. Altfel, nu e inca tarziu sa se mute postarile respective intr-un topic separat, in starea (halul) in care sunt. Desi marea parte a informatiilor respective se pot regasi pe pagina lui Sheldon Brown, intr-o forma simplificata si condensata.
  19. Salut fizikant, Consider că se putea și o altă abordare. Gen să îi oferim (moderatorii) un spațiu/topic pe forum unde să îl încurajăm să își continue povestea cu spițele și așa am fi putut să înțelegem și noi tot ce știe și poate am fi învățat ceva. Și după ce citim toată povestea spițelor putem să tragem și o concluzie despre cât de utile sunt sau nu informațiile date. Cu siguranță are mult mai multă experiență ! Eu sunt sătul să arunc cu banii la așa zișii specialiști în biciclete, dar pe care când îi întrebi ceva concret dau din stânga în dreapta sau pur și simplu nu vor să zic nimic (cei care mai știu). Numai bine! Adrian
  20. IonutA

    Salut freetools, Da, am fost. Asfaltul este bun, a mai fost un cursierist/șoselar cu mine și nu s-a plâns. Puțin aglomerat până faci dreapta spre Buciumeni dar după este lejer. DN1 l-am traversat pe la trecea de pietoni, adică am descălecat. Numai bine! Adrian
  21. Ridica ghidonul mai sus plus o pipa mai scurta. Apoi vezi de alt tip de ghidon.
  22. freetools

    Ai fost pe traseul asta? cum este asfaltul? e aglomerat rau?
  23. Tu chiar ai învățat ceva despre spițare citind romanul foileton scris de el? Eu nu. Eu am aflat următoarele: 1. Are probleme cu nervii (el a spus-o, nu e atac la persoană) 2. Nu mai există meseriași, iar cei care-și zic meseriași sunt niște țepari 3. Folosind o cheie de spițe și șoricei poți obține abateri axiale și radiale de 50 de microni 4. Tensiunea se măsoară în Hertzi 5. Nu contează întrebarea, ci răspunsul 6. E neînțeles 7. Singlespeed e Dumniezo pă pământ și Sheldon Brown e un dobitoc, ca și toți ceilalți care-l contrazic 8. Spițele diferă ca grosime dacă au fost torsionate plastic, altfel nu 9. Într-o formulă folosești g=9.8 dacă vrei ca tensiunea să fie exprimată în kgf, nu în N 10. Gramatica ie grele Aș mai putea adăga alte câteva adevăruri supreme decantate din beția de cuvinte revărsate de om. Recunosc, are cunoștințe tehnice, dar face doar paradă de ele, fără să dea sfaturi concrete. Dacă chiar vrei să ajuți, nu-i spui forumistului "cutare parametru e hiper-important, fă bine și informează-te despre el", ci-i spui de ce și cum. Părerea mea.
  24. buha

    Te salut! Multumesc pentru info! Din pacate vremea nu prea am tinut cu mine... In 3 din 4 nopti a plouat cu galeata... M-am plimbat cu bicicleta in jurul lacului Zetea si pana la baraj in prima zi iar intr-o alta seara m-am dus pana la Cascada Varsag (25 km si 500 m urcare). La coborarea m-a prins ploaia bine de tot iar noaptea am cam zgribulit de frig! Am gasit un traseu pentru biciclete, marcat. Duce de la Lacul Zetea pana in Oroheiul Secuiesc prin padure iar intoarcerea poate fi pe asfalt. Nu am poze deoarece ploua dar am vazut ceva amuzant: - la iesirea de pe drumul asfalt era un panou mare cu harta traseului, distanta ~ 22 km si urcarea totala ~ 450 m, impreuna cu obiectivele ce pot fi vizitate; - dupa 15 m erau indicatoare cu "Accesul strict interzis circulatiei publice"! Cred ca doar in Romania se poate vedea asa ceva! Am incercat sa desenez traseul aproximativ pe strava. Trebuie facuta poza la harta de pe panou si urmarite reperele principale! https://www.strava.com/routes/21281481
  25. Pai daca vreui sa stai drept ridica ghidonul mai sus pana iti convine . Sa pui ghidon de singlespeed pe mtb e blasfemie + ca la tine si ghidonul si unghiurile cadrului si inaltimea pedalierului sunt un tot unitar. Eu cred ca daca o "amesteci"nu vei rezolva nimic,vor aparea alte neajunsuri,o sa te doara fundu" de la sa de ex. Mergi cu ghidonul mai sus iar daca vrei de oras ia-ti una de oras,e si mai usoara si mergi si cu viteza mai mare.
  26. Cum apare unul care știe mai multe se găsește cineva să îi tragă preșul!! Trist!
  27. Acum doar câteva minute, germanul în vârstă de 31 de ani a anunțat pe pagina sa de Facebook că pune capăt carierei profesioniste. Acesta spune că a luat decizia din cauza faptului că rutina lui sportivă îi afecta viața de zi cu zi. Cu atât mai mult, perioada de pauză începută în mai l-a făcut […] Citește întreg articolul
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up