All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Si la 6800 e la fel ca la 8000 dar mie de exemplu nu-mi atinge decat pe ultimele doua pinioane (25 si 28), deci rareori folosesc trimming-ul pe foaia mare. Combinatia aia o utilizez doar la plecarea de pe loc sau rampe foarte scurte unde chiar n-am chef sa schimb foile, deci nu ma deranjeaza daca imi atinge cateva secunde.
  3. Nişte zimţi de chei, aici de la cheile Turzii:
  4. Oricum, ca veni vorba de trimming, modul in care sunt "activate implicit" pozitiile de trimming la manetele R8000 (si banuiesc ca si R7000) e diferit fata de 5700. La 5700, cand schimbam de pe foaia mica pe foaia mare, pozitia selectata de trimming era cea inferioara (utila pentru utilizarea cu pinioanele mari ale casetei), in timp ce la R8000 pozitia implicita dupa schimbarea de pe foaia mica pe foaia mare e cea superioara (utila pentru utilizarea cu pinioanele mici ale casetei). Asta nu mi se pare foarte logic, tinand cont ca in momentul in care treci de pe foaia mica pe foaia mare se presupune ca te vei afla cu lantul pe jumatatea inferioara a casetei (pe pinioanele mai mari). In concluzie, in majoritatea situatiilor in care schimb de pe foaia mica pe foaia mare, sunt obligat sa fac un click suplimentar cu maneta opusa, ca sa aduc trimmingul pe pozitia potrivita, ceea ce inainte nu era cazul. Mai mult, daca inainte puteam folosi 9 din cele 10 pinioane ale casetei cu foaia mare fara sa umblu la trimming (ceea ce inseamna ca practic nu il foloseam, utilizand doar pinioanele 1-8), acum sunt obligat sa il folosesc si pe foaia mare din cauza tolerantelor mai mici ale schimbatorului fata.
  5. Today
  6. majikstone

    Cu placere
  7. groogie13

    Dupa ce m-am tot gandit si razgandit, am luat in final decizia de a o pune la vanzare. Am ajuns la concluzia ca nu vreau sa mai investesc in aceasta bicicleta (intentia voastra a fost oarecum alta, si va multumesc pentru sfaturile care au facut lumina in privinta acestei biciclete, s-a dovedit ca ce suspectam era adevarat, ca e facuta din tot felul de piese mai mult sau mai putin compatibile). In weekend am vazut la Hervis un Focus Izalco Race la un pret foarte bun, insa eu vreau un cadru mai confortabil, deci trebuie sa caut ceva de endurance. Ca o paranteza, am observat la aceasta bicicleta echipata cu 105 R7000, ca shifterele nu sunt la fel de elegante ca cele Veloce pe care le am acum. Parca sunt mai mari, mai urat finisate, iar componentele mecanice sunt mai vizibile, nu-s la fel de frumos acoperite ca la Campagnolo. Asadar, o mai calaresc pe asta pana o vand, apoi vad ce oferte voi prinde (am inteles ca in anii trecuti Canyon a avut ceva oferte de Turul Frantei). Va multumesc inca o data pentru sfaturi, in special lui majikstone.
  8. virusul

    Am schimbat si calul de sosea cu un Roubaix care acum are roti tubeless, foarte comod dar încă mai am de ajustat poziția putin https://photos.app.goo.gl/CwJMUUsHpbPpiD7f6
  9. Yesterday
  10. gibonu

    Vineri, 19.04.2019 - Partea a IV-a Caracal - Deveselu - Traian - Babiciu - Rusanesti - Izbiceni - Corabia 72 km Dreapta, pe un drum care facea legatura intre digul Oltului si DJ 642. Am mers ceva, pana m-a prins ploaia in satul Tia Mare astfel incat m-am adapostit pe tereasa unui magazin satesc. Aici am stat vreo juma de ora cu un mosulet care m-a pus la curent cu tot ce se intampla in zona si care nu putea sa priceapa ca pur si simplu ma plimb cu bicicleta din placere, fara sa fiu constrans de nimic. Cel mai tare a fost ca la plecare, mosuletul mi-a spus ceva de genul "bahhh, pune mana si invata limbi straine si n-o sa te mai plimbi cu bicicleta". Despre rezistenta romaneasca din 1916 din Tia Mare. Pictura murala in Izbiceni. Plus monumentele eroilor din aceiasi localitate. DJ 543 intre Izbiceni si Corabia. Probabil o fosta mini-hidrocentrala pe un fost canal de irigatii. Intrarea in Corabia. O casa veche care parea ca nu mai este folosita de mult timp. Cazarea de la Corbaia a fost la hotelul Sucidava, 146 lei camera noapte, cu mic dejun, luat de pe booking.com. La receptia am avut o mica discutie in contradictoriu cu cel de acolo, care incerca sa ma convinga ca in conformitate cu ceea ce scria cu pixul la el in registrul camera ar fi costat 160 Lei. Dupa ce i-am aratat confirmarea de la booking pe care scria clar 146 Lei omu' s-a calmat. Camera. Baia era ok. Dunarea, vazuta din balcon. Somnul prajit de la cina, desi nu arata prea fotogenic, a fost delicios. Dunarea si Luna.
  11. kog

    Daca uzura e minima eu zic sa incerci sa montezi xt-urile. Daca le ai deja nu te costa nimic sa mesteresti putin. Am manete xt din '99 care lucreaza foarte bine. La fel si schimbatoarele. Schimbarea transmisiei la 2x11 sau 1x11/12 o sa coste foarte mult si nu cred ca asta cautai. Daca vrei competitii sau sa "biciclesti" mai serios mai bine cumperi o bicicleta completa de productie recenta 2016+ cu dotarile pe care le vrei. Iesi scump sa faci conversii.
  12. IonutA

    Am înțeles!
  13. csuporj

    Racatau (600 m) - Drumul Generalului - Dealul Arsuri (1200 m) - poteca spre sud din Dealul Arsuri - Gura Detunatelor. 17 km in 3 ore si 15 minute. Pana in Racatau cu masina. Toata coborarea merge pe potecile dintre casele abandonate rasfirate in poienile din padure. Jumatate din coborare e pushbike. Poze: https://photos.app.goo.gl/WR2VMBgvURvEqBbPA Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/dealul-arsuri-36886580
  14. Mai nou se pare ca azi a castigat etapa de CM de la Nove mesto.
  15. Deci ai reușit să-l reglezi cu trim și nu freaca de schimbător?
  16. Fara trimming nu, desi la 5700 reusisem sa fac asta. Cum spuneam, tolerantele dintre cusca schimbatorului fata si lant au scazut destul de mult.
  17. Pentru asta exista functia de trimming.
  18. @majikstone tu ai reusit sa reglezi schimbatorul de foi in asa fel sa nu frece lantul indiferent de pozita lui? Gen foaie mare pinion mare?
  19. BodoC

    Da. Le-am găsit second hand, dar erau neutilizate. Cineva a făcut un upgrade si le-a vândut pe astea.
  20. akebono

    Cel mai mult vei simti schimbarea la manete. Manetele XT sunt un upgrade major chiar si fata de SLX. Restul componentelor nu se simt atat de tare, totusi in cazul tau sunt convins ca si deraiorul va fi un upgrade important.
  21. boreas

    @BodoC manetele sunt M660? trecerea la 1x11 sau 2x10/11 ar fi prea costisitoare. Ar trebui sa schimb cam multe, de aceea ma gandeam ca sa schimb doar schimbatorul spate si manetele, in speranta unei imbunatatiri.
  22. BodoC

    Eu am trecut de la Alivio la XT 772 schimbător si manete SLX. Se simte schimbarea. Cea mai vizibila îmbunătățire este la manete. Precizia schimbării contează foarte mult de calitatea shifterelor.
  23. Invitat special

    Iti pierzi vremea si banii. Transmisiile 3x se mai folosesc doar pe biciclete de supermarket sau mega entry leveluri de brand. Gasesti zeci de clipuri comparative cu 2x pe yutube. Treci la 2x10, ideal 2x11.
  24. M-am gândit, dar trebuie sa ții cumva apăsată pârghia. Nu e greu, dar e mai bine asa.
  25. Drysna

    Ambele fiind vechi, conteaza mai mult uzura lor. Eu as recomanda sa nu faci upgradeul asta. Tine banii si fa mai degraba o conversie la 1x sau ia o furca buna daca nu ai deja
  26. Drysna

    Nu a zis nimnea ca tre sa fie si frumoasa,nu?
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up