All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. paulrad

    Las și eu asta aici. În general e bine doar în trafic să semnalizezi...
  3. majikstone

    Problema e ca mai intra incepatori pe-aici care cer sfaturi, precum initiatorul acestui topic, si o sa ia de bune toate emanatiile geniului tau neinteles, spuse cu o convingere demna de un guru al ciclismului. Si ca veni vorba de multitudinea de lucruri pe care le-ai invatat de la 2 ani incoace, sper ca te descurci mai bine la capitolul defecare decat te descurci cand vine vorba de a intelege 5 randuri de text scris.
  4. Invitat special

    Am un argument pe care ai putea sa il folosesti impotriva mea, e putin mai vechi decat cele de mai sus dar nu cu mult: cand aveam 2 ani ma cacam pe mine. Iti dai sema ca o sa rupi la urmatoarea contra cu informatia asta. Nu vrei mai bine sa ne vedem fiecare de angrenajul lui si sa ma scutesti de parerile tale la opiniile mele si viceversa? Si faptul ca ai tinut minte ce nelamuriri aveam eu acum 2 ani, adica un necunoscut cu care nu ai schimnbat nicio vorba fata in fata, e putin freaky. Am prietena!
  5. Diesel

    @ciomby tks e o idee,o sa verific.. Ti-au intrat fara sa se lovesca de furca saboti de 55mm sau de 50 mm ?
  6. majikstone

    Nu mai bine te duci tu sa cumperi un far, un stop, ceva, poate vezi mai bine ce-am scris mai sus? Ti se pare ca am scris undeva ca isi justifica pretul premium? Sau iar esti prea ocupat cu bișnița cu Bitcoin ca sa citesti un mesaj intreg? Oare cu un Cube cum e mai bine sa mergi prin oras, cu foaia 2 sau 3?
  7. Invitat special

    Vezi ca te trece in carnetel expertul p..ii, forumului pardon, care a decis deja ca Cube e un brand de ultra renume international ce isi justifica un pret premium. Mai putin in campionatul mondial de MTB unde nu exista competitiv iar la sosea se zbate in mediocritate.
  8. BodoC

    Terminati cu prostiile. N-are nicio treaba furca/shokul nici cu antitero, nici cu compania de zbor. Cu anti-tero puneam in discutie cartusul de CO2, crezând ca vrea sa-l ia dupa el in caz de pană. Caut pe forum si gasesc sigur persoane care au zburat cu furci pe aer. Hai sa nu o dam in preacuvioase. Pe bune?
  9. gibonu

    @Nexus Sugestia mea este sa nu risti, pentru ca este foarte posibil sa nu poti imbarca o astfel de bicicleta in avion. Cum s-a spus mai sus, este foarte posibil sa nu treaca de controlul antitero, caz in care nu mai conteaza daca compania aeriana o accepta sa nu la transport. Scuze daca intrebarea este tampita (n-am avut pana acum astfel de bicicleta): exista vreo posibilitate de a goli amortizorul de aer si apoi la destinatie sa-l reumpli?
  10. LucianLS

    "faina in orice combinatie" (paste, pizza) e un aliment comun in dieta mediteraneana. Ce are mai putin e carne rosie si grasimi multe.
  11. Mama, ce "dotari" poa sa aibe bicicleta aia. Nici macar deore. Chiar asa scump e brandul Cube? Parerea mea e ca mai bine mergi pe Btwin sau Devron, banii vor intra in piesele pe care le folosesti si nu in numele unei firme.
  12. EyesOnly

    Sunt mult mai convins ca nu a observat nimeni butelia aia decat ca au observat-o si au zis ca e OK sa trec cu ea. ;-)
  13. iacobdoc

    @kr3bs Nu iti fa nici o problema, esti pe calea cea buna. Combina dieta keto sau orice dieta de tip “mediteranean” (adica dietele care axclud glucidele rafinate: faina in orice combinatie, zahar, lapte, iaurt, cartofi, fructe si in special sucurile de fructe, ... = alimente cu indice glicemic mare) cu 1 ora de sport pe zi la o frecventa cardiaca 180 - varsta (asta e pragul aerob). Rezultatele le vei vedea de la o saptamana la alta. Nu exagera. Daca vrei informatii suplimentare gasesti aici: https://philmaffetone.com/2-week-test/ si aici https://philmaffetone.com/180-formula/ Daca vrei sa dozezi efortul, cel mai bine mergi la spinning la o sala dar cu ochii pe frecventa cardiaca.
  14. BodoC

    Hmm... Nu gândi asa. Ei se gândesc întâi la aspectul anti-terorist, apoi la siguranta. Cartusul de CO2 poate fi folosit si in alte scopuri mai necurate. Furca, nu. Stiu cum gândesc baietii anti-tero. Vad pericole pretutindeni.
  15. Invitat special

    Da, sunt mai avantajoase calitate pret pentru ca dupa cum am precizat mai sus, in cazul lor platesti strict dotarile nu si brandul. Acum, daca o sa te foiesti prin parcuri si putin pe poteci lejere de padure, nici sa iti incarci mintea cu toate liniile de schimbatoare si variantele de furci nu are rost. Astea fiind spuse, la acest nivel, diferentele dotarilor sunt totusi minime, iar scopul pentru care vei folosi bicicleta nefiind unul solicitant, daca ti s-a pus pata pe Cube sa nu te gandesti ca iti iei vreo mare teapa daca o cumperi.
  16. < DEORE , < MAVIC etc.
  17. Nexus

    Normal nu ar lasa, eu am pus cumva egal între cartușe de co2 și cartușul de amortizor. De aceasta am întrebat.
  18. @paulradAi nufi rău. E in spiritu' topicului, nu in litera lui. Până azi s-a chinuit să-și ștergă zâmbetul de pe față si să scoată musculițele dintre dinți.
  19. Ca o mica concluzie in urma a ceea ce am citit pana acum ar fi ca in price-range ul asta ar trebui sa privesc mai mult inspre Btwin si Devron datorita faptului ca sunt mai avantajoase calitate/pret? Mi ati spus ca schimbatoarele, anvelopele si mai multe componente de la Cube-ul ales de mine ar fi niste componente slabe, dar eu unul in price range.ul asta cam la toate bicicletele am vazut aceleasi componente, exceptand, poate, anvelopele. Ce variante am?
  20. Au prostul obicei să lovească in cadru pe interior si să producă niște zgomote supărătoare. Unele echipări cu bugete ridicate rezolvă problema, dar nu este cazul aici. Servisarea este un pic mai migăloasă, dar nu science-fiction.
  21. majikstone

    O bicicleta de cross/trekking vine cu roti de 28" si cauciucuri ceva mai inguste si putin cramponate, plus o furca cu travel mai mic (sau complet rigida) decat un mountain bike. Si cadrele sunt in general marginal mai usoare, iar pozitia si geometria sunt mai potrivite pentru mers pe sosea/prin oras. Ca echipare sunt, in general, similare spre identice cu MTB-urile, diferenta fiind eventual la nivel de rapoarte de transmisie (pedalier cu foi ceva mai mari la bicicletele de trekking, sau eventual caseta cu pinioane ceva mai mici). Bineinteles, ai si varianta sa iei un MTB cu roti de 29" (care, practic, au acelasi diametrul al jantelor precum cele de trekking/sosea) si sa ii pui niste cauciucuri mai inguste si mai putin cramponate, dar sunt niste bani pe care ii vei cheltui in plus, iar greutatea totala tot va fi ceva mai mare.
  22. paulrad

    Ești offtopic că nu e de azi.
  23. BodoC

    Nu cred că te lasă. Dar sunt cazuri când au trecut cu butelii de gaz, poate neobservate.
  24. Cablurile interne nu sunt un avantaj!
  25. Multumesc mult pentru raspunsuri Trebuie sa recunosc ca mi ati taiat putin din "aripi" fiind fel convins (pana in momentul de fata) ca bicicleta precizata de mine este, putin spus, de luat in considerare. M a atras mult cadrul si faptul ca are cablurile interne (nemai gasind aspectul asta la alta bicicleta in price range ul acest). Insa fiind incepator, desi am facut un minim de studiu, nu prea stiu ce schimbatoare, frane etc ar trebui sa urmaresc. (Nu cunosc calitatea fiecarui model de piese) Cateva date despre mine ca sa fim mai precisi in recomandari: - 178cm, 75kg, sunt din Craiova, buget de maxim 2000lei S a vorbit mai sus despre biciclete de cross/trekking. Ce componente ar trebui sa urmaresc pentru genul asta de biciclete? Ce le face cat mai bune pentru stilul lor de mers? +Se pot da niste exemple de la Devron "echipate mai decent"?
  26. majikstone

    Coborarea integrala de pe Alpe d'Huez.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up