All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Mookyama

    Ne auzim pe PM. La mine nu este mare graba cu ceea ce vreau sa comand.
  3. gibonu

    Vineri, 11.10.2019 - Partea a II-a Ca in fiecare an, cazarea la Medgidia, pentru doua nopti, am aranjat-o telefonic la hotelul Livius. Insa, cand am ajuns acolo, proprietarul mi-a spus ca ma poate caza doar in noapte respectiva, deoarece a doua zi tot hotelul era inchiriat pentru o nunta. Tot el m-a asigurat ca toate hotelurile din oras sunt pline si ca n-am nicio sansa sa gasesc vreun loc liber. Bineinteles, nu l-am crezut, m-am dus la hotelul Dobrogea 2 unde, "surprinzator", nu a fost nicio problema sa gasesc o camera libera pentru urmatoarele doua nopti. Astfel, avand in vedere ca este a doua data cand proprietarul de la hotelul Livius ma lasa cu ochii-n soare, data viitoare voi merge direct la hotelul Dobrogea 2. Am mai stat odata, acum cativa ani la Dobrogea 2, camera pare ca nu s-a schimbat. Nici baia nu s-a schimbat, in sensul ca pe tron tot cu perdeau de la dus in cap stai. Macar dimensiunea cabinei de dus este generoasa. Scrumiera, ramasa de pe vremea cand se putea fuma in camera. Cazarea a costa 80 Lei / noapte, fara mic dejun. Iar bicicleta a stat foarte bine la parter, langa receptie, legata de balustrada scarii de acces la etaj. Primaria Medgidia. Daca am inteles bine, este cea mai veche cladire din oras, alaturi de geamia situata peste drum. Piesa "Tanta si Costel" intr-o alta interpretare. Pista de bicicleta in centrul Medgidiei. Olane. Odata traditionale in Dorbrogea, azi, din pacate, tot mai rare. Daca tot am ajuns la olane, colectia Igloo are un album foarte interesant dedicat, album disponibil [gratuit] si online: https://www.igloo.ro/produs/olane-case-traditionale-din-dobrogea/ Canalul, la ceas de seara.
  4. liviu m.

    29.05.2019 Am impachetat si am pornit , spre prima traversare a Dunarii, la Ram. Drumul era in continuare paradit rau, abia trageam trailerul dupa mine. La cativa km inainte de Zatonie, o bara de la suportul de trailer de pe portbagaj, a fost incovoiata si s-a dus spre spite, dar in afara de o melodie neplacuta nu s-a intamplat nimic, toate spitele au ramas intregi. Am scos cumva bara dintre spite si am continuat usor spre sat. La birtul din sat am aflat locatia unui service auto unde mi-a inlocuit bara indoita, am mai adaugat un suport peste roata plus ca in afara de prinderile obisnuite cu coliere metalice a mai dat niste afturi de sudura in punctele esentiale. Toata treaba m-a costat 500 dinari. Am mai luat de la magazinul din sat niste apa si directia Ram spre care e un drum foarte bun. In Ram, un drum de vreo cateva sute de metrii coboara spre cetate unde mi se spune ca e in renovare si nu poate fi vizitata. Asa ca treci la catarare, urca si coboara din nou spre Dunare. Ora de plecare a bacului era 10AM, eu, norocos am ajuns cu 15min mai devreme. Am fost singurul calator, a costat 500dinari, mergea si 5 euro. Intr-o jumatate de ora am trecut Dunarea la Stara Palanca. Am vrut sa continui pe EV6 in Stara Banateana, dar am zis pas, drumul era noroios si plin de balti asa ca am continuat pe soseaua principala din zona spre Vracev Gaj apoi spre Kovin prin Gaj. Multa padure de o parte si de alta a drumului, circulatie redusa, cu cateva pauze am ajuns in Kovin. Am gasit un magazinul cu plescavite, asa ca am mancat una uriasa si foarte buna.(Din cand in cand trec la sarbi cu sotia, la Kladovo si servim o plescavita). Si ca sa-mi fie de bine, a venit si ploaia. Am stat acolo, langa magazin pana s-a oprit apoi am pedalat spre Pancevo. Ploaia a inceput din nou, tirurile treceau in viteza improscand cu apa, unul a trecut milimetric pe langa mine. Era deja tarziu, tot ploua, campuri cu diverse culturi de o parte si alta a soselei , se mai opreste ploaia. Pana la urma,inainte de Bavaniste, la cativa km,fac dreapta pe un camp si la vreo 100m de sosea imi pun cortul. Abia l-am instalat, o noua repriza de ploaie incepe si tot reprize, pana ce, la un moment dat a iesit curcubeul. Noroc cu scaunul si umbrela. Camparea din noaptea precedenta, un pic mai mult spatiu. Un drum bun spre Ram. In Ram. Cazare de 5 stele,inainte de Bavaniste. Si, bineanteles, dupa orice ploaie vine si ceva bun.
  5. gabriel3l

    @Mookyama ma bag si eu la urmatoarea comanda
  6. gibonu

    @ciomby Multumesc. @liviu m. Foarte tare ceea ce se vede din pozele tale ca au reusit sarbii sa faca la Golubac. Ultima data am trecut pe acolo in septembrie 2013, in drum spre Srebrno Jezero si cetatea parea abandonata. Asteptam continuarea povestii.
  7. Sâmbătă m-am bucurat de toamna pe Postăvaru. *Valea Prahovei de sus *capra după urcare *potecuță
  8. IonutA

    Salut, update Produsele din postarea de mai sus s-au dat. Au mai rămas doar încălțările shimano nr.47. În altă ordine de idei. Sunt în căutarea unui telefon mai vechi cu android 4/5, care să funționeze, nu mă interesează aspectul sau producătorul. Dacă are cineva unul mai vechi pe care nu îl mai folosește și dorește să facă o faptă bună, îl rog să posteze aici. Numai bine! Adrian
  9. Odata cu trecerea la 1x a ramas un orificiu liber in cadru, cel de la cablul pentru schimbatorul de foi. Ma gindesc sa incerc sa trec pe acolo conducta de frina spate, cred ca o sa arate mai bine. Operatiunea presupune si largirea/modificarea orificiului de intrare si iesire. Intrarea e pe partea laterala a top tube-lui si iesirea sub bb. Cadrul este din carbon. A mai incercat cineva o astfel de modificare? Ce probleme as putea intimpina dupa?
  10. gibonu

    Subscriu si eu la curiozitatea lui @EyesOnly exprimata mai sus. Multumesc.
  11. BogdanTimisoara

    Nu o fi camera cu teflon?
  12. majikstone

    La 90 de ani pe Alpe d'Huez, in 2 ore si 12 minute. (linkul e de pe Facebook, nu stiu daca il va vedea toata lumea)
  13. Last week
  14. Trevizes

    "Gravel" bikes mi se par potrivite doar pentru "light touring". Pina la urma tot despre niste "cursiere" vorbim pe care nu are sens sa le umpli de bagaje si asta nu din cauza ca "nu ar rezista cadrul" ci pentru ca echilibrul bicicletei si al rutierului este afectat la drum lung. in principiu ar trebui sa fie pentru iesiri off-road, altfel folosirea unor cauciucuri > 35 mm day sentimentul utilizarii unui mtb pentru cineva obisnuit cu cursiera. Pentru cicloturism, tot otelul este prioritatea numarul 1, iar daca in afara duratei lungi caracteristice unei excursii de saptamani traseul este si partial off-road, atunci e recomandata chiar o bicicleta de touring cu roti de 26". Cand esti in situatia asta alegi asa. Iti cunosti inseam, te uiti la stand-over height. daca esti mai lung in trunchi decat in picioare, alegi top tube mai lung.
  15. O tură colorata în jurul lacului Râușor, în munții Iezer împreună cu @a_mic
  16. liviu m.

    Legaturile cu sarbii au fost puternice aici in zona,si pe vremea impuscatului si dupa,na,mai dai de cate un vames mai incuiat la cap si la ei. 28.05.2019 Noaptea trecuta era instelata pe la 3AM, chiar m-am trezit nu stiu de ce. Dar pe la 4PM m-a trezit din nou o ploaie care dupa un timp s-a oprit. Se pare ca astazi e ziua tunelurilor. Am trecut prin alte 18 tuneluri de la 30m la 259m cel mai lung. Mi-am gasit si lanterna asa ca a fost putin mai usor. Am cam ramas fara apa, a trebuit sa cer de la rara cafenea de pe malul Dunarii un litru de apa, bineinteles ca am servit si o cafeluta acolo. La scurt timp, dupa cafenea, am gasit un izvor asa ca mi-am completat rezervele de apa. Am trecut prin Golubat, se poate vizita acum fortareata e renovata cu bani europeni. Atunci nu mi-am permis sa opresc, sa vizitez cetatea, dar am facut-o dupa tura, impreuna cu sotia. Asa ca o sa va dau ceva date si fotografiile pe care le-am facut ulterior. (Cetatea este amplasata pe malul sarbesc undeva in dreptul Coroninului (aproape de Moldova Noua), datata de prin secolul 15. Are patru niveluri de vizitare, pe culori, verde, albastra (lower difficulty), rosie si neagra (high difficulty). Eu am vizitat zona verde (cam la nivelul solului) si zona albastra, care e accesibila pe niste scari de piatra destul de inclinate. Pentru verde si albastru am platit 600 dinari (verde) + 200dinari (rosie) si daca vrei toate zonele costa 1200dinari/persoana. In zona rosie si neagra se ajunge tot pe niste scari sapate in piatra, cu niste lanturi ajutatoare, adica copiii/batranii/neputinciosii fizic nu sunt acceptati, plus ca trebuie semnata o declaratie pe propria raspundere pentru cine e acceptat. Revenim la tura. Apoi am trecut de Usije si Vinci. Dupa masa a mai iesit si soarele, scurte aparitii printre nori si bineinteles cateva reprize de ploaie. In Vinci am intalnit un sud corean pe bicileta, se indrepta spre Paris. Calarea o cursiera si avea 4 desagi, fata- spate. Am pedalat impreuna pana la Veliko Gradiste , el s-a oprit sa manance, eu am continuat pe malul Dunarii unde am si gasit un loc de campare. Drumurile sunt cam paradite prin zona chiar m-am mirat cum a rezistat trailerul. Cam 3 ploi succesive s-au abatut in zona pana am intrat la culcare. Sunete de vapoare care treceau prin zona si muzica unei discoteci indepartate s-au auzit pana tarziu. Pentru pasionatii de hiking. Ceva fosile de pe clisura. O dimineata cam cetoasa. Spre fotareata Golubat si tunelul cel nou. Si dupa fortareata. Aici sunt pozele cu fortareata vizitata de curand, dupa tura. Aici e vechiul drum rutier, pe sub fortareata, acum, un nou tunel luandu-i locul. In turnul din apa erau amplasate tunurile. Spre nivelurile superioare.
  17. IonutA

    Salut, Eu folosesc cu mare încredere și a mers de fiecare dată Park Tool VP-1 Patch Kit. Răzuiesc zona, aplic lipiciul, aștept 1-2-3 min, aplic petecul, presez peticul cu degetele pentru 2-3 minute și gata. Numai bine! Adrian
  18. ciomby

    ok-ei !
  19. Mircea PF

    De neratat o tură în munţii Gilăului la sfârşit de octombrie! traseu: Cluj-Floreşti-Gilău-Someşu Rece-Gura Râştii-Muntele Rece-Dodeşti-Păltinei-valea Bârlogului-Uzină-Gura Râştii-Someşul Rece-Gilău-Luna de Sus-Cluj 73 km parcurşi de mine în 7 ore şi 40 minute cu pauze cu tot şi mersul prin oraş am împins pe urcuşul spre Dodeşti (se poate evita la un moment dat panta foarte mare de pe fostul drum, cel de pe lângă gard, dacă se urcă pe drumul din stânga) şi pe alocuri pe coborârea spre Păltinei (făgaşe cu pietre instabile) nu am întâlnit turme de oi (cei 2 câini din Dodeşti surprinşi în imagine nu au avut nici o treabă cu mine) izvor în Muntele Rece peiseje deosebite cu culori senzaţionale la sfârşit de octombrie celor cu maşină le recomand tura din Gura Râştii poze: https://photos.app.goo.gl/sSBh2nLNKhPMBHj78 traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/dodesti-paltinei-42699985
  20. Urcând spre Dodeşti (munţii Gilăului):
  21. freetools

    Am incercat sa lipesc un petec pe o camera de cursiera si nu vrea sa adere lipiciul de nici un fel http://bicishop.ro/Lipici-petice-WELDTITE-8062.html Am dat si cu tip top Am dat cu lipici de cauciuc dragon din leroy merlin Am degresat camera nu vrea. Am testat pe alte cauciucuri de mtb si vad ca se lipeste Am verificat pe camera kenda si cst de cursiera amble, nu sta lipit deloc Am lipit inclusiv un petec gros pe un cauciuc taiat si vad ca tine lipiciu WELDTITE
  22. gibonu

    @ciomby Strict legat de domeniul feroviar (ca sa ramanem ontopic) Romania nu evolueaza pentru ca in ultimii 30 de ani a fost condusa de niste politicieni (indiferent de culoarea lor politica) fara niciun fel de viziune si care n-au reusit sa inteleaga ca trenul reprezinta unul dintre pilonii conceptului de mobilitate. Sau, si mai simplu, n-au reusit sa inteleaga ceea ce Europa civilizata a inteles de mult timp referitor la dezvoltarea domeniului feroviar. Exemplu concret: calea ferata Bucuresti - Giurgiu, care nu mai este functionala total din anul 2005, pentru simplul motiv ca romanii n-au fost in stare sa reconstruiasca un amarat de pod peste raul Arges. Plus incurajarea si sustinerea firmelor de transport cu microbuzul, care cotizeaza la partidul aflat la putere. Ca sa nu mai vorbim despre evaziunea fiscala pe care o fac.
  23. gibonu

    @ciomby Am rugamintea de a ramane la povestea turei si de a nu devia discutia catre evenimente care au avut loc cu peste 30 de ani in urma. Daca vrei neaparat sa discutam problema asta, te rog deschide un topic separat in sectinea "Timp liber". Multumesc. Revenind la problema steagului, niciodata nu este bine sa-i calci pe coada pe vamesi. Altfel, risti sa-ti creasca barba asteptand in punctul de trecere al frontierei. Ii injuri in gand, te conformezi la ceea ce iti cer, apoi pleci mai departe. Am intrat/iesit de multe ori in/din Serbia, pe la frontierele ei cu Romania (Portile de Fier 1 si 2, si Naidas), Bulgaria, Croatia, Macedonia sau Bosnia, cu masina, motocicleta sau bicicleta si niciodata n-am avut nicio problema cu vreun vames sarb. Insa, pare ca cei de la Portile de Fier 1 sunt mai speciali. Un prieten motociclist a fost pus sa-si dea jos de pe casca camera de filmat GoPro. Degeaba a incercat omul sa-i explice ca camera respectiva este inchisa, s-a lovit doar de "n-ai voie sa filmezi in vama". Pana la urma, omul a dat camera jos si a plecat mai departe.
  24. ciomby

    La modul general, nu pricep...cel puțin în București, sunt sute de concerne cu mii de birouri în care își desfășoară activitatea zeci de mii de români cu studii superioare, specializați pe diverse domenii. De ce țărișoara asta nu evoluează?
  25. ciomby

    Pentru mine sunt foarte interesante aceste ture, legat de incidentul cu vameșul, pot garanta că se putea trece dacă era un steag rusesc. Niște jegoși care-i împușcau pe românașii care inotau în zona Kladovo.
  26. EyesOnly

    @ibella18 - pana la urma tura a avut loc? Totul in regula? In masura disponibilitatii, sunt curios cum se vede acest traseu privit cu ochii unor noi calatori
  27. gibonu

    @liviu m. Felicitari pentru tura si asteptam continuarea povestii. Cam ciudata atitudinea vamesului sarb referitorare la steag.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up