All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. BodoC

    Cred că furca/amortizorul nu sunt afectate de diferenta de presiune de la altitudinea de zbor. Cartusele de aer sunt etanșe si rigide. La anvelope e altceva. Scăzând presiunea exterioară, anvelopa, fiind flexibilă, se destinde mai mult, existând pericolul exploziei.
  3. Salutare Asa cum spune si titlul, este vorba despre o bicicleta MTB, Cube Aim 2019 As dori sa o achizitionez pentru deplasari urbane (preponderent), dar si pentru usoare deplasari montane. Sunt incepator in ceea ce priveste acest capitol si voiam sa va cer parerea in legatura cu bicicleta intrebarile fiind urmatoarele: Raportul calitate/pret este ok? Pot gasi o bicicleta la fel de atractiva si de echipata in acelasi pret sau mai ieftin? Echiparea este una ok pentru entry-level? Daca nu, ce ar trebui sa aiba in plus? A avut cineva de a face cu un astfel de bicicleta? Daca se poate un rapid raport pro/contra? Link: https://www.bikexpert.ro/bicicleta-cube-aim-black-blue-2019
  4. Salutare Asa cum spune si titlul, este vorba despre o bicicleta MTB, Cube Aim 2019 As dori sa o achizitionez pentru deplasari urbane (preponderent), dar si pentru usoare deplasari montane. Sunt incepator in ceea ce priveste acest capitol si voiam sa va cer parerea in legatura cu bicicleta intrebarile fiind urmatoarele: Raportul calitate/pret este ok? Pot gasi o bicicleta la fel de atractiva si de echipata in acelasi pret sau mai ieftin? Echiparea este una ok pentru entry-level? Daca nu, ce ar trebui sa aiba in plus? A avut cineva de a face cu o astfel de bicicleta? Daca se poate un rapid raport pro/contra? Link: https://www.bikexpert.ro/bicicleta-cube-aim-black-blue-2019
  5. Yesterday
  6. gibonu

    Joi, 18.04.2018 Bucata Piatra Olt - Caracal cu trenul Regio, cu trenul Regio 9065. Mai exact, cu automotorul seria 77 [denumit si seria 900]. Urcarea bicicletei este putin dificila, insa cu putin rabdare si ceva inventivitate se rezolva. Locul gasit pentru bicicleta, la mijlocul automotorului, langa motor. In plus, inainte de a ma urca cu bicicleta in tren, am dat dovada de inteligenta maxima si l-am intrebat pe nas daca usa de la mijloc nu se deschide. Omu', dupa ce s-a uitat putin ciudat la mine, m-a asigurat ca usa respectiva se deschide, insa acolo se afla amplasat motorul. Scaune de platic. Toaleta. Cabina mecanicului, cate una in fiecare capat al automotorului. Automotoarele seria 77 au fost construite la uzinele Astra Arad si Malaxa Bucuresti in perioada 1936-1950 [am scris bine cifrele]. Sursa: https://www.petroutilaj-3drd.ro/automotor-seria-900 In perioada 1960-2008 automotoarele au fost modernizate in trei etape la Marub Brasov, apoi inca odata in 2010 la Petroutilaj 3DRD. Sursa fotografiei de mai sus si alte detalii interesante: http://transport-in-comun.ro/forum/viewtopic.php?f=70&t=423 Automotorul cu care am mers face parte dintre cele care au trecut pe la Petroutilaj 3DRD. Uneori, circula cu aproape 70 km/h. Geamurile erau fixe, motiv pentru care l-am intrebat pe nas cum se descurca vara [automotorul nu este dotat cu aer conditionat. Aceasta mi-a spus ca vara geamurile sunt schimbate cu unele care se pot deschide. Automotorul are suspensia similara cu cea a vagoanelor de marfa, adica spre deloc. In timpul mersului te zdruncina bine, atat de bine incat nu poti citi ziarul. Comparativ, cu o zi inainte am mers pe bucata Caracal - Piatra Olt cu Sageata Albastra [Siemens Desiro] cu suspensie pneumatica si nu am simtiti niciun fel de disconfort. Pe langa faptul ca zdruncina bine, in timpul mersului zgomotul este la nivel inalt, cam ca la discoteca. Daca vrei sa vorbesti cu cel de langa tine, cam trebuie sa urlii. Asadar, CFR Calatori sta foarte bine la capitolul material rulant, incat circula cu automotoare [modernizate] cu o vechime de minim 70 de ani.
  7. După o prezență de mare succes în Turul Turciei, Eduard Grosu va fi prezent la Vuelta Castilla Y Leon, o competiție pe etape din Spania. În vârstă de 26 de ani, Grosu trece printr-o perioadă excelentă, cu rezultate fantastice în ultimele săptămâni. Alături de Edi, Delko Marseille Provence îi va mai alinia la start și […] Citește întreg articolul
  8. gibonu

    @Nexus Daca te ajuta cu ceva informatia, tot timpul la formalitatile de imbarcare am fost intrebat daca rotile sunt dezumflate. In 2017 la Beauvais, gagica de acolo chiar m-am rugat sa deschid husele si sa stang cu mana anvelopa ca sa fie sigura ca rotile sunt dezumflate. Bafta.
  9. O cumpara si ii schimba jantele simple pe care le are cu jante duble, la 55 ron gaseste janta dubla. Cu spite cu tot si manopera nu cred ca depaseste 300 ron
  10. kr3bs

    O sa incerc sa merg la 110-125 bpm dar o sa fie destul de aiurea....110 bpm am decand cobor 3 etaje cu bicicleta din bloc S-a tin acest puls cred ca trebuie sa merg cu o medie sub 20km/h dar am sa incerc... Nu ma complic deloc cu monitoare de puls pentru ca deja am si le folosesc avg la ultimile 3 iesiri au fost: 148,161,156 iar media de viteza a fost de 25km/h https://www.strava.com/activities/2304972656
  11. Într-o cursă cu Vincenzo Nibali și Chris Froome la start, Emil Dima va purta un tricou distinctiv în cea de-a doua etapă a Turului Alpilor, după o evoluție curajoasă în prima rundă. Ciclistul echipei Giotti Victoria – Palomar a făcut parte din evadarea zilei, alături de Maximilian Kuen (Vorarlberg), Patrick Gamper (Tirol-KTM) și Matthias Krizek […] Citește întreg articolul
  12. Nexus

    Intrebare: Pe avion cum se comporta furca pe aer (sau amortizorul daca a mers cineva cu full)? Scade sau creste presiunea in zbor? Ati scazut din presiune la plecare si la destinatie umflat la loc cu cat era?
  13. freetools

    eu cand aveam clesti vechi tectro am folosit https://www.marosbike.ro/saboti-de-frana/saboti-frana-jagwire-basics-road-bwp1003-negri.html sunt chiar ok Acum ca mi-am luat frane 105 folosesc saboti din aia cu rezerve Daca vrei am eu un set din ala jagwire nou fata+spate 20 lei nu mai am ce face cu ele
  14. pactau

    Ma bag și eu la următoarea comanda 😁
  15. Diesel

    @kr3bs E vechi topicul,asa era atunci acum se taie direct stomacul pentru slabit Glumesc desi cam asa e pe la vedetele noastre. Tie sa slabesti iti trebuie antrenament in zona aeroba,adica pe la 110-125 bpm.La inceput va fi greu pt ca intri usor spre cea anaeroba,dar cu timpul se imbunatatesc performantele. Zona aeroba e cea in care poti purta o conversatie in timpul efortului,asta ca sa nu mai te complici cu monitoare de puls etc.
  16. Diesel

    Am o semicursiera tip mai vechi cu clesti de frana weinman si vreau sa o folosesc in oras in locul unui mtb . As dori niste recomandari pentru niste saboti eficienti(ce am eu pe ea sunt ceva de 10 lei/per si nu franeaza chiar cum ar trebui in oras)Daca stit ceva tipuri de saboti pana in 35-40 lei/per care sper sa franeze bine fara sa dau cu diverse chestii pe janta. Nu ma pricep la comenzi online asa ca mi-ar trebui un magazin fizic de prin Bucuresti. Multumesc anticipat !
  17. Diesel

    Ne tine colesterolul scazut
  18. gibonu

    @ciomby Pretul nu este fix, depinde de distanta pe care o parcurgi cu bicicleta in tren. In cazul meu a fost cu 20 de Lei mai mult comparativ cu situatia in care trenul ar fi avut vagon cu locuri pentru biciclete. Ca trenul era o Sageata albastra in care in anii trecuti se putea transporta fara probleme bicicleta, cu bilet online, e alta problema. La fel, trenul este marcat din fabrica cu semnul pentru bicicleta, insa azi acesta situatie este ignorata.
  19. kr3bs

    Sincer m-a cam bagi in ceta, si eu sunt....'bine facut" ( 114kg si 52 ani ) si s-a ajung in pragul anaerob e cel mai usor lucru mai ales cand nu ai conditie fizica si pulsul urca in draci la cel mai mic efort. Sincer, mie i-mi este mult mai greu s-a stau in pragul aerob.Conform formulei de calcul unde pulsul max este 220 minus varsta rezulta ca pulsul meu max ar trebui s-a fie pe la 170 bpm.
  20. St. Vineri

    E dificil de insirat lista completa, in general fiecare producator are o serie de endurance (Cannondale Synapse, Trek Domane, Specialized Roubaix, Giant Defy, Canyon Endurace, Scott Addict, Rose Team GF etc). E mult mai eficient sa te uiti la raportul stack/reach, cum a spus colegul mai sus. Sau faci o lista cu bicicletele care iti plac si pe care ti le permiti si cauti topuri/reviewuri despre model. In general vei gasi indicii, daca nu chiar referinte directe la race/endurance.
  21. ciomby

    Salut ! Un preț de 30 de lei pentru o biclă în trenul CFR-ului mie mi se pare exagerat. Nu credeam că au ajuns în halul ăsta de disperare și faliment !
  22. freetools

    RCZ15GR 15% reducere pt toate produsela azi
  23. CosminB

    Salutare Un update cu situatia drumurilor pe traseul de Sambata: Comana->Mironesti->Teiusu->Izvoarele->Hotarele->Crivat->Radovanu->Valea Popii->Chirnogi->Cascioarele->Hotarele->Izvoarele->Teiusu->Mironesti->Comana Intre Comana si Mironesti: Drum Asfaltat In localitatea Mironesti drum neasfaltat cu pamant dar practicabil cu un MTB. Segmentul Mironesti -> Teiusu ->Izvoarele Exista cateva bucati de drum asfaltate. Ma refer la cateva serpentine (400m-500m). In rest este drum de pamant practicabil cu un MTB, inca fara urme de TAF dar daca incepe campania agricola ... Pe segmentul Crivat->Radovanu este drum cu pietris (un mix de asfalt tocat si pietris)
  24. gibonu

    @EyesOnly Biletul pentru mine a costat 43,42 Lei, cu reducere 30% (25% in baza cardului Tren Plus si 5% reducere standard la achizitia online). Daca as fi cumparat biletul de la casa de bilete ar fi costat 59,60 Lei. L.E. In completare la ceea ce a spus @Action: "Dacă la verificarea legalității călătoriei personalul de tren constată călători care sunt însoțiți de o bicicletă și nu prezintă biletul de transport bicicletă, se va aplica tariful pentru bagaje voluminoase, pentru zona kilometrică corespunzătoare legitimației de călătorie a călătorului (o bicicletă se consider că are 15 kg). În cazuri bine justificate în care gradul de ocupare al trenului respectiv este aproape de 100% sau peste, personalul de tren poate interzice îmbarcarea călătorilor cu biciclete, dacă aceștia NU posedă bilete de bicicletă pentru trenul respectiv." Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/transportul-bicicletelor-si-schiurilor/ Tariful pentru bagaje voluminoase l-am postat eu mai sus. Asadar, avand in vedere cele de mai sus, precum si experienta mea de saptamana trecuta, inteleg ca te poti urca cu bicicleta in orice tren cu conditia sa platesti tariful pentru bagaje voluminoase. Singura exceptie este atunci cand trenul este foarte aglomerat (grad de ocupare de 100% sau peste).
  25. Ulterior am inteles ca a declarat ca a avut impresia ca markerul de 600m era de fapt cel de 300m.
  26. Action

    Vreo 60 de lei probabil ca l-a costat. Si eu am platit 30 pentru bicicleta cand am fost la Constanta, am mai si spus-o pe aici in iarna cand incepuse toata discutia cu interzicerea bicicletelor in tren. Cu exceptia cazurilor cand trenul e ticsit cu calatori, n-o sa-ti interzica nimeni sa te sui cu ea, doar ca in anumite cazuri, in fuctie de destinatie, nas sau rangul trenului, vei plati ceva mai mult.
  27. Ediția din 2019 a Turului Alpilor va reprezenta o dublă noutate pentru ciclismul românesc. Printre echipele invitate la start o regăsim și pe Giotti Victoria Palomar, echipa româno-italiană. Dintre cei șapte rutieri selectați la startul competiției din Alpi, patru sunt români. Ciprian Jitaru, Emil Dima, Vlad Dobre și Denis Vulcan sunt cei patru conaționali care […] Citește întreg articolul
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up