All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. majikstone

    @keenox Pedalierul ala e gandit exclusiv pentru utilizarea cu 2 foi (sau una). Nu ai cum sa adaugi o a treia foaie in exterior, pentru ca bratele spiderului nu sunt sculptate de asa natura incat sa mai sustina o foaie. Cel mult poti inlocui foile cu unele mai mari, cu conditia ca foaia mica sa nu ajunga sa se loveasca de chainstay.
  3. Traveller

    Pedalierele vin fără butuc se obicei, ăla de cumpără separat. Un butuc Hollowtech 2 ar fi ok. https://www.afisport.ro/monobloc-pedalier-shimano-deore-xt-mt-800b-hollowtech-ii-68-73mm-rulmenti-sigilati-bsa-incl-o-rings-distantiere-2-5mmx3-anod-68g-negru.html?gclid=EAIaIQobChMIm5y7jLHX6QIVwcmyCh3ZagSVEAQYCCABEgJQ5_D_BwE
  4. keenox

    @Alegz30 Am pus niste poze aici: https://imgur.com/a/ak9sQWH Zici ca ar merge sa mai iau o foaie cu acelasi BCD si sa o pun in paralel cu niste suruburi mai lungi? Stii pe unde as putea gasi acele suruburi si cam ce lungime mi-ar trebui? @Drysna Nevoia e ca o mai iau la munca si pe sosea simt ca pedalez prea repede la viteza maxima. @Traveller Ignora partea financiara momentan. O sa ma gandesc la asta personal daca merita sau nu. Momentan ma intereseaza doar partea tehnica. Dupa ce ar trebui sa ma uit pentru un angrenaj compatibil? Am vazut ca unele pedaliere vin cu BB, altele fara.
  5. Action

    Ce amuzant sa-l vad pe Studio54 vorbind de antecedente in conditiile in care el e fix individul acela numit invitatspecial. Vi-l mai aduceti aminte, nu ? Evident, era clovnul forumului.
  6. paulrad

    Asta ține de Codul Rutier, nu cred că are vreo treabă Legea Bicicletei, dar și dacă are, e cale lungă până să fie aplicată
  7. Today
  8. IonutA

    Poți să speli cu jet de apă bicicleta dar să fie presiune scăzută gen cum stropești florile și să nu însiști prea mult pe la butuci. E bine că o speli, alții o lasă cu anii așa cum a dat-o producătorul din fabrică. :))))
  9. IonutA

    pai și cum aștepți fără să ai o Lege a Bicicletei?
  10. Frumoasă! Pare confortabilă și de cursă lungă!
  11. paulrad

    Eu nu, în schimb aștept să nu mă mai înghesuie mașinile în șanț când mă depășesc.
  12. IonutA

    Frumos, deabia aștept să văd Legea Bicicletei!!!
  13. See cheamă operații estetice. Și vine o vreme când unele(biciclete) au nevoie și de așa ceva :-P
  14. posibil să aibă o utilitate în concursuri virtuale/reale
  15. IonutA

    Acum măcar ai aflat inferiorul la cazane, mâine, poimâine o să aflii și la vinuri. Pas cu pas. :))) Și mie îmi place devronul ăla fie chiar și cu cadru pentru doame.
  16. purix

    Început de an școlar, într-un liceu din America. Diriginta prezintă clasei un nou coleg: Sakiro Suzuki, din Japonia. Începe ora. DIRIGINTA: – Să vedem cine știe cel mai mult din istoria Americii. Cine a zis: „Libertate sau moarte!”? Tăcere de mormânt în clasă. SUZUKI ridică mâna: – Patrick Henry, 1775, Philadelphia. DIRIGINTA: – Bravo Suzuki! Și cine a zis: „Țara e poporul, de aceea poporul nu poate să moară”? SUZUKI: – Abraham Lincoln, 1863, Washington. DIRIGINTA se uită peste clasă: – Mi-e rușine pentru voi! Suzuki vine din Japonia și știe mai multe despre America decât voi! O VOCE DIN SPATE: – Pupă-mă-n cur, japonez împuțit! DIRIGINTA: – Cine a spus porcăria asta? SUZUKI se ridică și zice: – Generalul McArthur, 1942, la Guadalcanal, și Lee Iacocca, 1982, la ședința acționarilor Chrysler. ALTĂ VOCE: – Îmi vine să vomit! DIRIGINTA strigă: – Cine a fost nemernicul? SUZUKI: – George Bush Sr. către prim-ministrul japonez Tanaka, în timpul unui dineu de lucru, Tokio, 1991. UN ELEV zice: – Să mi-o swgi! DIRIGINTA (crizată): – De ajuns! Cine a fost impertinentul? SUZUKI: – Bill Clinton către Monica Lewinsky, 1997, Washington, Casa Albă, Biroul Oval. ALTA VOCE: – Suzuki e un rahat mare! SUZUKI: – Valentino Rossi, 2002, Brazilia, Superbike GP. Diriginta leșină. În clasă – haos total. Se deschide ușa și intră furios directorul, care spune: – O adunătură de idioți mai mari ca voi n-am văzut în viața mea! SUZUKI: – Klaus Iohannis, către Guvernul PSD, după adoptarea OUG 13, 31 Ianuarie 2017. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  17. Traveller

    Nu ne certăm, ok? Hai, că de-abia ce s-au dezmorțit discuțiile astea, că a început lumea să întrebe ce biciclete să-și ia. De cazane e plin, aș zice că sunt branduri cu renume care vînd bicle cu 7 viteze și furci xct/xcm la peste 2000 de lei, iar pe alea tot cazane le-am putea numi, la o adică.
  18. killer_fan

    Si sudurile se vad la fel de grosolan. Ma intreb, la o intalnire intre biciclisti, cum raspunzi la intrebarea "ce bicla ai?". Ca toti ar zice 29er... dar tu nu, e gravel cu flat bar :)). Un pic off: acum vreo opt ani am convertit bicla de trekking (pt ca accepta cauciuc balon 35) intr-un ciclocros cu furca cu suspensie pe aer (furci pe aer care erau rare pt 28", pana sa bubuie moda 29er). Toata lumea se uita la mine ca la balamuc.. eu ma distram si pe sosea si pe off road . Pe net era o nisa numita Monster Cross pe la americani... Si ma uitam anul trecut, ca la struto-camila mea de acum 8 ani, ii zice Gravel bike, are suspensie si este la moda.
  19. Si eu mi-am facut socotelile astea acum vreo 2 ani. O sa punctez doar "dezavantajele" pe care le-am vazut eu in situatia mea, la a trece la SPD SL. - o pereche de incaltaminte dedicata - avantaj de watti practic inexistent la nivelul la care ma dau eu - clipsare putin mai dificila dar nu un capat de tara - dificil de mers jos
  20. Studio54

    Citez "Calitatea este un concept care se utilizează în domeniile vieții economice și sociale, însă care prezintă un caracter subiectiv", extras de aici: https://ro.wikipedia.org/wiki/Calitate Acu', eu nu stiu cine te-a delegat pe tine sa critici parerea subiectiva a unui coleg de forum. Desigur, forumul e deschis opiniilor oricui, dar textelor astora de Facebook, de adunat Like-uri, nu stiu ce sa zic... Vad ca tu ai si antecedente in a folosi un ton gretos si zeflemitor fata de colegi de forum: "freetools, tu stai bine cu caputul ?" : @Chief Grizzly in acest buget, Devron, posibil si ceva de la Cube.
  21. Cea mai mare dilema a mea, sincer sa fiu, este de ce are rotile Ultegra de generatie veche si angrenajul Ultegra de generatie mult mai noua (cam cu 6-8 ani mai noua).
  22. ciomby

    Ce mai produc politicienii și ONG-iștii ! Merg de 49 de ani pă stradă și mă doare capu ! Legea Bicicletei va ajunge în Parlament Pentru că toți am avut mai mult timp și pentru că e o situație din ce în ce mai stringentă, grupul celor 5 asociații, care au demarat acest proiect, alături de câte un reprezentant al fiecarui partid important, vor înainta legea către Parlamentul Romaniei pe data de 3 iunie 2020, chiar de ziua bicicletei. Alături de noi încă de la început sunt si cele 50 de organizatii, susținătoare ale acestui demers de intrare in normalitate si de updatare legislativă. Grupul de lucru transpartinic înființat în Parlamentul României în 2017 pentru elaborarea unei legislații favorabile bicicletei, anunță lansarea inițiativei legislative “Legea Bicicletei”, în parteneriat cu cele peste 50 de ONG-uri ce au propus încă din toamna anului 2016 inițierea acestui proiect legislativ. În forma anunțată, Legea Bicicletei stabilește principii și conține măsuri adecvate de promovare a utilizării bicicletei, pe mai multe planuri, în principal legislativ și instituțional, într-un mod coerent și integrat. Legea își propune să rezolve multiplele neajunsuri ale cadrului normativ actual, ca parte a efortului legislativ de încurajare a unei mobilități durabile, a unui sistem de transport mai puțin poluant și a unui stil de viață sănătos și modern, în concordanță cu bunele practici și tendințele la nivel european. Sintetizând, este un proiect menit să încurajeze folosirea bicicletei în scop utilitar, recreativ, turistic și sportiv. Proiectul nu va înlocui actualele inițiative legislative pro-bicicletă aflate în diverse faze ale procedurilor parlamentare, ci le va corela și va oferi verigile lipsă, pentru a se ajunge la un cadru normativ coerent, favorabil dezvoltării circulației pe doua roți în scop utilitar, turistic, sportiv și recreativ. Actualele proiecte punctuale vor fi sprijinite deoarece au un rol important de conștientizare a importanței bicicletei, în cadrul mai larg al promovării dezvoltării durabile. Potrivit viitoarei legi, promovarea utilizării bicicletei va fi declarată obiectiv de interes public și se vor aduce modificări legislației rutiere, urbanistice, fiscale și din alte câteva domenii. Propunerea de act normativ va prevedea și adoptarea unei strategii naționale și a unui masterplan în acest sens. Vor fi create elemente instituționale la nivelul autorităților centrale și locale care să permită coordonarea între autorități, atât în elaborarea măsurilor cât și în punerea lor în practică. București, 27 mai 2020 Parlamentarii Inițiatori: Tudor-Rareş Pop – deputat USR Carmen Moldoveanu – deputat PSD Adriana Ana Săftoiu – deputat PNL Attila Korodi – deputat UDMR Lista de ONG-uri care susțin de principiu adoptarea unei LEGI A BICICLETEI: 1. Federația Bicicliștilor din Romania (FBR) 2. Asociația “Green Revolution” (AGR) 3. Asociația “Hai Cu Bicla” (HCB) 4. Asociația Adevărații Veloprieteni 5. Clubul De Cicloturism “Napoca” (CCN) 6. Clubul Sportiv Nomad Multisport (Nomad) 7. Federația Română de Ciclism (FRC) 8. Asociația Pro Bike Addiction (PBA) 9. Comunitatea Bicicliștilor din București (CCB) 10. Asociația Bike Works 11. Clubul de Ciclism și Ecologie Iași bike 12. Asociația ”Bate Șaua să Priceapă Iapa” 13. Asociația ”Club Sportiv Tibiscus” (CST) 14. Asociatia Producătorilor, Importatorilor și Comerciantilor de Biciclete din Romania 15. Clubul Sportiv ”Surmont Club” 16. Asociația ”Brașovul Pedalează” 17. Asociația Turismverde 18. Fundația Pentru Parteneriat 19. Asociația Arin 20. Asociația Transilvania Verde 21. Asociația Ecouri Verzi (AEV) 22. Asociația ”Tura în Natura” (ATINS) 23. Fundația Comunitară Mureș 24. Outhentic Cycling Romania 25. Societatea Carpatină Ardeleana Satu Mare 26. Fundația de Ecologie și Turism ”Potaissa” 27. Asociația De Ecoturism Din România (AER) 28. Asociația Mioritics 29. Clubul Sportiv “Clujul Pedalează” 30. Asociația Siguranța Auto 31. Fundația “Terra Mileniul III” 32. Asociația “Visum” Pentru Educație și Cultură 33. Asociația Pentru Dezvoltare Urbană 34. Asociația ”Viitor Plus” 35. Asociația ”Aproape de Natură” 36. Asociația ”Eco-Civica” 37. Asociația ”Harta Verde România” 38. Asociația Pentru Mobilitate Metropolitană (AMM) 39. Asociația “Neuer Weg” 40. Asociația “Greenitiative” 41. Asociația “Agent Green” 42. Centrul Regional de Protecția Mediului România (REC) 43. Asociația “Eco Assist” 44. Asociația “Komunitas” 45. Fundația Culturală ”Roșia Montană” 46 Centrul Pentru Politici Durabile ”Ecopolis” 47. Asociația ”Salvati Dunărea și Delta” 48. Asociația ”Natura Transilvaniei” 49. Asociația “Biosilva” 50. Asociația „Colectiv S” 51. Fundația „Noi Orizonturi” 52. Asociația „Solidaritatea pentru Libertatea de Conștiință” 53. Fundația Comunitară București
  23. Nu cred ca e vorba doar de obisnuinta. Am deja multe mii de km cu SPD-SL si tot mi se intampla periodic sa nu nimeresc decat dupa multe incercari pedala (in pozitia potrivita) sau sa am nevoie de 2-3 incercari de pornit de pe loc daca ma opresc pe o catarare. Un sistem care nu e simetric si care mai e si sensibil la contaminarea cu mizerie nu are cum sa fie la fel de usor de folosit ca unul simetric si "bulletproof".
  24. Si eu am avut probleme cu scartaitul la SPD. Am trecut la SPD-SL deoarece eram si curios. Se consuma placutele foarte repede, dar in rest nu ma plang. Clipsez cel putin la fel de repede, e vorba de obisnuinta. Daca ar fi sa mai cumpar MTB shoes as merge pe asa ceva https://bike.shimano.com/en-US/product/apparel-accessories/shimano-series-lsg-2019/SH-XC701.html Zice acolo ceva de HARDER CONTACT BLOCK. Un cauciuc mai dur/plastifiat in contact cu pedala de metal ar elimina zgomote. Cel putin in teorie.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up