All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. kr3bs

    Sincer m-a cam bagi in ceta, si eu sunt....'bine facut" ( 114kg si 52 ani ) si s-a ajung in pragul anaerob e cel mai usor lucru mai ales cand nu ai conditie fizica si pulsul urca in draci la cel mai mic efort. Sincer, mie i-mi este mult mai greu s-a stau in pragul aerob.Conform formulei de calcul unde pulsul max este 220 minus varsta rezulta ca pulsul meu max ar trebui s-a fie pe la 170 bpm.
  3. Today
  4. St. Vineri

    E dificil de insirat lista completa, in general fiecare producator are o serie de endurance (Cannondale Synapse, Trek Domane, Specialized Roubaix, Giant Defy, Canyon Endurace, Scott Addict, Rose Team GF etc). E mult mai eficient sa te uiti la raportul stack/reach, cum a spus colegul mai sus. Sau faci o lista cu bicicletele care iti plac si pe care ti le permiti si cauti topuri/reviewuri despre model. In general vei gasi indicii, daca nu chiar referinte directe la race/endurance.
  5. ciomby

    Salut ! Un preț de 30 de lei pentru o biclă în trenul CFR-ului mie mi se pare exagerat. Nu credeam că au ajuns în halul ăsta de disperare și faliment !
  6. freetools

    RCZ15GR 15% reducere pt toate produsela azi
  7. CosminB

    Salutare Un update cu situatia drumurilor pe traseul de Sambata: Comana->Mironesti->Teiusu->Izvoarele->Hotarele->Crivat->Radovanu->Valea Popii->Chirnogi->Cascioarele->Hotarele->Izvoarele->Teiusu->Mironesti->Comana Intre Comana si Mironesti: Drum Asfaltat In localitatea Mironesti drum neasfaltat cu pamant dar practicabil cu un MTB. Segmentul Mironesti -> Teiusu ->Izvoarele Exista cateva bucati de drum asfaltate. Ma refer la cateva serpentine (400m-500m). In rest este drum de pamant practicabil cu un MTB, inca fara urme de TAF dar daca incepe campania agricola ... Pe segmentul Crivat->Radovanu este drum cu pietris (un mix de asfalt tocat si pietris)
  8. gibonu

    @EyesOnly Biletul pentru mine a costat 43,42 Lei, cu reducere 30% (25% in baza cardului Tren Plus si 5% reducere standard la achizitia online). Daca as fi cumparat biletul de la casa de bilete ar fi costat 59,60 Lei. L.E. In completare la ceea ce a spus @Action: "Dacă la verificarea legalității călătoriei personalul de tren constată călători care sunt însoțiți de o bicicletă și nu prezintă biletul de transport bicicletă, se va aplica tariful pentru bagaje voluminoase, pentru zona kilometrică corespunzătoare legitimației de călătorie a călătorului (o bicicletă se consider că are 15 kg). În cazuri bine justificate în care gradul de ocupare al trenului respectiv este aproape de 100% sau peste, personalul de tren poate interzice îmbarcarea călătorilor cu biciclete, dacă aceștia NU posedă bilete de bicicletă pentru trenul respectiv." Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/transportul-bicicletelor-si-schiurilor/ Tariful pentru bagaje voluminoase l-am postat eu mai sus. Asadar, avand in vedere cele de mai sus, precum si experienta mea de saptamana trecuta, inteleg ca te poti urca cu bicicleta in orice tren cu conditia sa platesti tariful pentru bagaje voluminoase. Singura exceptie este atunci cand trenul este foarte aglomerat (grad de ocupare de 100% sau peste).
  9. Ulterior am inteles ca a declarat ca a avut impresia ca markerul de 600m era de fapt cel de 300m.
  10. Action

    Vreo 60 de lei probabil ca l-a costat. Si eu am platit 30 pentru bicicleta cand am fost la Constanta, am mai si spus-o pe aici in iarna cand incepuse toata discutia cu interzicerea bicicletelor in tren. Cu exceptia cazurilor cand trenul e ticsit cu calatori, n-o sa-ti interzica nimeni sa te sui cu ea, doar ca in anumite cazuri, in fuctie de destinatie, nas sau rangul trenului, vei plati ceva mai mult.
  11. Ediția din 2019 a Turului Alpilor va reprezenta o dublă noutate pentru ciclismul românesc. Printre echipele invitate la start o regăsim și pe Giotti Victoria Palomar, echipa româno-italiană. Dintre cei șapte rutieri selectați la startul competiției din Alpi, patru sunt români. Ciprian Jitaru, Emil Dima, Vlad Dobre și Denis Vulcan sunt cei patru conaționali care […] Citește întreg articolul
  12. Perfidus

    Si foarte interesante comentariile la articol , chiar daca sunt din 2014 Exemplu: "Daca mergi pe mentalitatea cine nu are bani de bicicleta noua sa nu-si cumpere, si ca in occident e altfel, atunci cine nu e multumit de ce nu se muta in occident? nu iti convine sa te muti in occident doar din pricina mentalitatii unora ca mine? foarte bine atunci afla ca esti in minoritate, fie ea cea dreapta sau nu. Nici mie nu-mi convine sa nu mai pot cumpara lucruri de pe internet doar pentru ca nu iti place tie sa iti fie furate chestii." - semneaza un anume adi Ca sa închei paranteza, si mie mi-a fost furata o bicicleta aproape noua de 1450 lei cu cativa ani in urma deci e clar de care parte a baricadei sunt. Stiu cine a facut-o, individul este la pârnaie fiind recidivist, dar nu am mai recuperat nimic si nici nu mai am speranțe. Am luat alta cam cu acelasi pret dar de data asta nu am mai cumparat din magazin ci de la un alt biciclist, si desi omul nu mai avea factura am verificat-o la magazinul de unde o luase.
  13. EyesOnly

    De curiozitate, biletul pentru tine cat a costat?
  14. E greu sa te bati cu greii plutonului. El a incercat sa ii surprinda, a venit din spate, dar in ultimii 500m toti sunt vigilenti si e greu sa.i pacalesti. Macar e bine ca avem si noi un baiat care iese la rampa.
  15. Yesterday
  16. gibonu

    17.04.2019 Trenul IR 1521, bucata Bucuresti Nord - Dragasani. Pentru mine aveam bilet cumparat online, pentru bicicleta urma sa ma intelg cu nasul [nu exista posibilitate de online la acest tren]. Inainte de a ma urca in tren am vorbit cu omul iar acesta mi-a spus ca biletul de bicicleta va coasta 30 de Lei. Bicicleta in tren. Inainte de plecare trenului din Bucuresti Nord, a aparut nasul ca sa-mi emita biletul pentru bicicleta. I-am spus ca nu am nevoie de bilet, insa el mi-a raspuns "E mai bine sa-ti dau bilet". Traducerea: va fi supra-control asa ca ia biletul de la mine pentru ca este mai ieftin comparativ cu pretul la care as fi fost tarifat de catre supra-control. Nasul a avut dreptate, aproape imediat dupa plecarea din Bucuresti au aparut doi supra-controlori. Biletul pentru bicicleta. Greutatea standard a bicicletei este 15 kg conform regulilor CFR Calatori. Plus tariful per kg in functie de distanta. Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/intrebari-frecvente/
  17. crystale

    Raportul stack/reach e un indicator al geometriei bicicletei. Cu cât raportul este mai mare de 1,5 cu atât poziția este mai relaxată (geometrie de endurance), iar cu cât scade mai mult acest raport avem de-a face cu o geometrie mai sportivă.
  18. Salut, Un scurt clip, în pas de alergare pe str. Sforii din Brașov. https://photos.app.goo.gl/dELcZ7WqD4V5J7bdA Numai bine! Adrian
  19. MeHigh

    Un exemplu de model? Sau dupa ce sa ma uit, mai exact, la geometria cadrului? Lungimi/unghiuri/rapoarte.. Merci!
  20. paulrad

    Io am mai băgat un gutin azi. Las și o poză: SPD, baggy pants, discuri și cursieră. Sper să nu rănească pe prea mulți.
  21. majikstone

    Am reusit pentru prima oara performanta de a urca Alpe d'Huez in intregime fara nici o pauza. Altfel, conform Strava, am avut o medie de 9.6 km/h si am fost exact de 2 ori mai lent decat detinatorul KOMului, tovarasul Romain Bardet. Bonus, poza de pe balcon
  22. A 54-a ediție a clasicei Amstel Gold Race a debutat în această dimineață cu startul festiv dat din Maastricht. Rutierii prezenți la start au avut de-a face cu un traseu sinuos, de 265.7 km până la finalul din Berg en Terblijt. Prima clasică a Ardenilor a avut încă de la început câteva tentative de atacuri. […] Citește întreg articolul
  23. Turul Turciei a ajuns astăzi la final. Ultima etapă a reprezentat o promenadă în jurul Istanbulului. După performanța extraordinară din prima etapă, Edi Grosu a repetat isprava astăzi. Tânărul sprinter român a fost implicat în sprintul masiv de la final. Caleb Ewan a încheiat în postură de învingător, în timp ce, Edi Grosu a încheiat […] Citește întreg articolul
  24. La barajul Drăgan (Floroiu) de pe valea Drăganului:
  25. Mircea PF

    Tură ba cu trenul, ba cu bicicleta, ba cu trenul: am pornit cu CFR-ul de 7:45 şi am coborât la Bulz (12,5 lei biletul; de la casă nu a vrut să-mi dea bilet de bicicletă dar am fost sfătuit să iau din tren- naşul a fost ok) traseu : Bulz-Munteni-Remeţi-barajul Drăgan (Floroiu)-Lunca Vişagului-Tranişu-Valea Drăganului-Poieni la întors am prins TFG-ul de 16:09 (12,5 lei biletul cu bilet de bicicletă cu tot) cca 60 km parcurşi de mine în cca 10 ore cu pauze cu tot altitudine maximă 1109 m, urcare pe verticală 962 m (gps telefon); se urcă 12 km de la Remeţi şi deşi semnul arată pantă de 10% urcarea nu e aşa abruptă ci se urcă constant şi relativ uşor drumul e cu asfalt bun până în Remeţi apoi e plin de gropi şi petice; coborârea de la barajul Drăgan e plină de nisip şi pietriş aşa că atenţie, nu frânaţi brusc! izvoare amenajate în Bulz, Remeţi, între Lunca Vişagului şi Tranişu; multe pârâiaşe zglobii care coboară sărind pe pietre, ce vă pot potoli setea dacă e cazul văile Iadului şi Drăganului foarte faine şi pline de pensiuni; peisajul de sus de la baraj splendid alte imagini de pe traseu găsiţi AICI: https://photos.app.goo.gl/aXsYvLxe7pvL2r597
  26. akebono

    Don't ever go against the trend! Like de la mine!
  27. majikstone

    Tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take our rim brakes!
  28. iacobdoc

    @majikstone Nu ne temem, speram ca ai trecut la frane pe disc.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up