All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. < DEORE , < MAVIC etc.
  3. Today
  4. Nexus

    Normal nu ar lasa, eu am pus cumva egal între cartușe de co2 și cartușul de amortizor. De aceasta am întrebat.
  5. @paulradAi nufi rău. E in spiritu' topicului, nu in litera lui. Până azi s-a chinuit să-și ștergă zâmbetul de pe față si să scoată musculițele dintre dinți.
  6. Ca o mica concluzie in urma a ceea ce am citit pana acum ar fi ca in price-range ul asta ar trebui sa privesc mai mult inspre Btwin si Devron datorita faptului ca sunt mai avantajoase calitate/pret? Mi ati spus ca schimbatoarele, anvelopele si mai multe componente de la Cube-ul ales de mine ar fi niste componente slabe, dar eu unul in price range.ul asta cam la toate bicicletele am vazut aceleasi componente, exceptand, poate, anvelopele. Ce variante am?
  7. Au prostul obicei să lovească in cadru pe interior si să producă niște zgomote supărătoare. Unele echipări cu bugete ridicate rezolvă problema, dar nu este cazul aici. Servisarea este un pic mai migăloasă, dar nu science-fiction.
  8. majikstone

    O bicicleta de cross/trekking vine cu roti de 28" si cauciucuri ceva mai inguste si putin cramponate, plus o furca cu travel mai mic (sau complet rigida) decat un mountain bike. Si cadrele sunt in general marginal mai usoare, iar pozitia si geometria sunt mai potrivite pentru mers pe sosea/prin oras. Ca echipare sunt, in general, similare spre identice cu MTB-urile, diferenta fiind eventual la nivel de rapoarte de transmisie (pedalier cu foi ceva mai mari la bicicletele de trekking, sau eventual caseta cu pinioane ceva mai mici). Bineinteles, ai si varianta sa iei un MTB cu roti de 29" (care, practic, au acelasi diametrul al jantelor precum cele de trekking/sosea) si sa ii pui niste cauciucuri mai inguste si mai putin cramponate, dar sunt niste bani pe care ii vei cheltui in plus, iar greutatea totala tot va fi ceva mai mare.
  9. paulrad

    Ești offtopic că nu e de azi.
  10. BodoC

    Nu cred că te lasă. Dar sunt cazuri când au trecut cu butelii de gaz, poate neobservate.
  11. Cablurile interne nu sunt un avantaj!
  12. Multumesc mult pentru raspunsuri Trebuie sa recunosc ca mi ati taiat putin din "aripi" fiind fel convins (pana in momentul de fata) ca bicicleta precizata de mine este, putin spus, de luat in considerare. M a atras mult cadrul si faptul ca are cablurile interne (nemai gasind aspectul asta la alta bicicleta in price range ul acest). Insa fiind incepator, desi am facut un minim de studiu, nu prea stiu ce schimbatoare, frane etc ar trebui sa urmaresc. (Nu cunosc calitatea fiecarui model de piese) Cateva date despre mine ca sa fim mai precisi in recomandari: - 178cm, 75kg, sunt din Craiova, buget de maxim 2000lei S a vorbit mai sus despre biciclete de cross/trekking. Ce componente ar trebui sa urmaresc pentru genul asta de biciclete? Ce le face cat mai bune pentru stilul lor de mers? +Se pot da niste exemple de la Devron "echipate mai decent"?
  13. majikstone

    Coborarea integrala de pe Alpe d'Huez.
  14. ciomby

    Salut ! am trecut printr-o situație similară, biclă de oraș cu clești/saboți wainmann, după câțiva ani am înlocuit cu saboți „ieftini și eficienți”. Urmarea : grosimea cercului pe spate s-a subțiat alarmant. Am înlocuit roata iar saboți am găsit la Bikexpert - acum vreo doi ani- cinci perechi de gume de Shimano 600 Tricolore, originali la pachet preț = 120 de lei, atunci. Poate mai găsești acolo. Pot afirma că sunt cei mai competitivi calitate/preț ! revin , aveau și caseta inclusă !
  15. Invitat special

    Online nu dar se gaseste in magazine. La Pallady mai au un L, la Ploiesti un M. Nu stim de unde e baiatul si ce marime poarta. Ce e clar OP e ca daca vrei ceva de brand, fie el si mediocru, o sa platesti si pentru asta. La Decathlon si Devron o sa platesti doar pentru dotari.
  16. preturi rezonabile gasesti si la Kellys (Slovacia).
  17. majikstone

    Iar vorbesti ca sa te afli in treaba. Altfel, 100% de acord cu antevorbitorii: la banii astia cel mai bine te indrepti catre B'Twin sau Devron, echiparea va fi clar mai rezonabila, iar diferenta dintre calitatea cadrelor minima. In plus, tinand cont ca vei folosi bicicleta preponderent in oras si rar pentru "usoare deplasari montane", poate n-ar fi rau sa te uiti si peste oferta de biciclete de trekking/cross, mai potrivite pentru oras si cu toate astea capabile sa se descurce onorabil si pe trasee montane cat timp nu faci nimic extrem.
  18. kr3bs

    Perfect de acord cu tine,inbunatateste cheful, starea de spirit, tonusul, dar doar cu bicicleta nu merge sa slabesti,spun asta pentru ca biciclesc de vreo 3 ani si...nimic, sau poate doar fluctuatii de 2-3 kg Am inceput acum o dieta Keto s-a vad ce o sa iasa, o sa va tin la curent cu rezultatele,insa trebuie sa-mi schimb stilul de pedalat pentru a ma mentine intr-o zona mai joasa cu pulsul. Alergatul din pacate cam iese momentan din calcul datorita greutatii,si a unei operatii de menisc suferita anul trecut.
  19. 540 nu se mai gaseste. mai au ceva pentru dame... referitor la "valoarea" brand-ului: CUBE este un mare brand! exista pe toate pietele lumii, furnizeaza bicicletele pentru wanty-groupe, au cercetare etc. desi am un cadru de carbon CUBE, nu sunt un admirator al acestui brand...
  20. Invitat special

    Asa e, are cam cele mai slabe dotari posibile, doar in Cora gasesti bicicleta mai slab dotata. Rockrider 540, care e mai ieftina momentan ca e la reducere, e mai bine dotata si mai usoara. Practic la Cube platesti 4-500 lei brandul desi e mult spus ca Cube e vreun brand de luat in seama pe plan international. La noi e cunoscut din motive de marketing bun.
  21. Nexus

    Da, dar cu cartușe de co2 nu te lasă în avion. Sau te lasă?
  22. freetools

    atunci astea nu merg https://www.perfectbike.ro/piese-si-accesorii-biciclete/saboti-frana-bicicleta/saboti-ashima-ars72cr-cursiera-ultra-light-cu-sina
  23. krazyeone

    Cam pe acolo am fost si eu cu greutatea , chiar si mai mult , am ajuns undeva la minim 80kg iar acum de cateva ani ma mentin in zona 87-90 kg , la tine este un pic mai dificil din cauza varstei(metabolism bla bla) dar nimic nu e imposibil Din bicicleta nu slabesti dar din dieta + bicicleta da , degeaba pedalezi cu puls x sau y daca dupa bagi mancare cu carul , In schimb, sportul imbunatateste cheful , starea de spririt etc
  24. Diesel

    @freetools multumesc am vreo 90 kg si as vrea sa iau ceva cu gume interschimbabile. astea cu lungime 55mm nu stiu daca merg pe biciclete vintage , a mea e un peugeot de prin 80.a folosit cineva din astea pe vintage?si ce tipuri?
  25. "Pot gasi o bicicleta la fel de atractiva si de echipata in acelasi pret sau mai ieftin?" Nu mi se pare atractiva nici din punct de vedere al modelului, nici al echiparii! are cele mai ieftine componente, incepand cu cauciucurile si terminand cu schimbatoarele... ai b'twin sau devron echipate mai decent!
  26. BodoC

    Cred că furca/amortizorul nu sunt afectate de diferenta de presiune de la altitudinea de zbor. Cartusele de aer sunt etanșe si rigide. La anvelope e altceva. Scăzând presiunea exterioară, anvelopa, fiind flexibilă, se destinde mai mult, existând pericolul exploziei.
  27. Salutare Asa cum spune si titlul, este vorba despre o bicicleta MTB, Cube Aim 2019 As dori sa o achizitionez pentru deplasari urbane (preponderent), dar si pentru usoare deplasari montane. Sunt incepator in ceea ce priveste acest capitol si voiam sa va cer parerea in legatura cu bicicleta intrebarile fiind urmatoarele: Raportul calitate/pret este ok? Pot gasi o bicicleta la fel de atractiva si de echipata in acelasi pret sau mai ieftin? Echiparea este una ok pentru entry-level? Daca nu, ce ar trebui sa aiba in plus? A avut cineva de a face cu un astfel de bicicleta? Daca se poate un rapid raport pro/contra? Link: https://www.bikexpert.ro/bicicleta-cube-aim-black-blue-2019
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up