All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Trevizes

    A cazut dar nu are nimic rupt ca sa-l impiedice sa participe la Tour.
  3. Traveller

    I haven't actually done it before. I guess you should select 4 seats and change 2 to bicycles. There is also another private operator option, where booking in advance is not needed (they don't have online booking available): Regio Calatori. You'll have to get down in Bucuresti Bàneasa station.
  4. Traveller

    De unde până unde ar fi tura asta? Ce bicicletă intenționezi să folosești? Dacă ai MTB, pune-i măcar o pereche de cauciucuri mai înguste și netede, o să pedalezi mai ușor. Măcar 2 ieșiri de 100 și 160 km ar trebui încercate, în care să ai o medie, cu tot cu pauze, de măcar 15 km/h. Mâncarea de 200 kcal/oră și hidratarea corespunzătoare, mai ales pe caniculă, sunt obligatorii. O masă de prânz în care să nu te lungești mai mult de o oră e recomandabilă.
  5. Nu cred ca se poate afirma cu certitudine ca este marca X sau Y. Dar e sigur de dupa anii 80 dupa ghidajele cablurilor dar cu piese de la sfarsitul anilor 70: simplex Lj1000. mafac etc. Un cadru din 1980 cu piese din 1978-1979? Iar cadrul are destul de multa ”carne” pe el, nu pare sa fie de top! N-as baga bani decat intr-o tija de sa mai ”de curse” si pedale mai usoare si as curata-o serios cu produse specifice pentru crom si aluminiu anodizat. Cel mai mult imi plac manetele de frana cu mansoane in stare buna (lucru rar, am vazut ca si pe la saloanele noastre de vintage cam lipsesc!) si angrenajul!
  6. Alex savu

    Mulțumesc mult pentru sfaturi,o sa încerc sa vedem ce iese cu trenul,dacă merge e bine dacă nu din păcate va trebui sa o las acasă, Mulțumesc încă odată tuturor! O seara buna!
  7. majikstone

    De la 70 la 240 e o cale foarte lunga. Pentru inceput, ti-as recomanda sa faci niste ture de macar 120-150 km, sa vezi cum te simti dupa ele comparativ cu turele de 70 de km facute in trecut. Daca simti ca e o diferenta colosala in termeni de oboseala si disconfort fizic la finalul celor de 150, inseamna ca mai ai nevoie de destul de mult antrenament si poate chiar si de ajustari de ordin tehnic (alta pozitie pe bicicleta, echipament mai adecvat, putina atentie la ce si cat mananci si bei pe durata turei). Daca in schimb si turele de 150 km ti se par cam la fel de accesibile ca cele de 70, foarte probabil ca vei putea face fara prea multe probleme tura de 240. Mai mult, pentru confortul fizic (si psihic) te ajuta foarte mult sa ai (macar) un partener de tura pe distante atat de lungi.
  8. Invitat special

    Asta e o distanta serioasa cu multe variabile si prin insusi faptul ca nu esti stapan pe plan ma face sa cred ca iti va fi imposibil sau in cel mai bun caz extrem de greu si deloc fun. Variabile fara o ordine anume: vremea (caldura/ploaie), diferenta de nivel, pregatirea fizica, tipul bicicletei, singur sau nu, bagaje. Eu te sfatuiesc sa imparti tura in 2 zile. Gasesti cazare la preturi decente pe oriunde ai merge.
  9. TomC

    Thanks for the tip! We’re going the other way actually, from Constanta; I guess we’ll want the 15984 then? How do you book the bikes though? I selected my seats, but then could only change the seat to a ‘bicycle’ ticket :/ Do I need to choose 4 seats and then change 2 to bicycle? Or should there be bicycle icons to select when choosing seats? thanks, tom
  10. Alex savu

    cam aproximativ 70
  11. majikstone

    Ce urmeaza e un Tour de France la care chiar ma voi uita. Nu dati cu parul, chiar imi pare rau de Froome si de Thomas si de oricine care se accidenteaza pe bicicleta, preferam sa fie suspendati pentru dopaj, dar de ani de zile astept cu nerabdare sa vad un TdF al carui castigator (sau macar echipa care ofera castigatorul) nu e stiut in prealabil. Si dupa ce Giro 2019 ne-a oferit asta, se pare ca si TdF 2019 o va face. Bernal nu prea are cum sa castige, probabil se va bate cu cei mai buni pe munte, dar la contratimp vor matura cam toti cu el. Are cam la fel de multe șanse ca Bardet sau Quintana. Poate peste 2-3 ani, dupa ce papă tot ce i s-a pus bun in pachețel de bucătarii de la Sky.
  12. DAMIAN

    Poti pedala si 500, depinde in mare de tine si numai de tine. Ma refer evident la pregatirea fizica si mentala. Restul sunt detalii discutabile. Care e distanta cea mai mare facuta pana acum pe bicicleta? Caci in funtie de asta ne-am putea da seama de ce sfaturi ai avea nevoie
  13. Alex savu

    Salut,as putea pedala 240 km intr o singura zi ? De ce sa țin cont când plec la drum ?
  14. Alex savu

    Nici cu rotile desfăcute,n as avea șansa (cu trenul din screnshootul de mai sus ) ?
  15. fizikant

    S-a accidentat și Geraint Thomas. Urmează Bernal? https://www.theguardian.com/sport/2019/jun/18/geraint-thomas-abandons-tour-de-suisse-after-heavy-crash-on-stage-four
  16. Aici e 2600 https://www.merlincycles.com/marin-pine-mountain-275-mountain-bike-2017-146731.html insa marimea nu e cea ideala. La stilul tau mai relaxat marimea M e si aia ok
  17. Alex savu

    Mai exact in Fetesti as dori sa ajung,ce sa fac? sa merg cu acest tren ? https://ibb.co/KjMXXLG
  18. Something kickass https://www.chainreactioncycles.com/mobile/marin-pine-mountain-27-5-hardtail-bike-2019/rp-prod186798 Calitate ok. Asta il tii si dupa ce scapi de gramele in plus. La 3000 lei e oferta f buna
  19. Recomandarea mea e sa cauti ceva second-hand de otel, neaparat cu furca rigida, roti de 26", dar in stare tehnica buna, pana in 700-800 RON. De 1000 RON iti construiesti (sau cumperi) un set de roti foarte solide, cu 36 de spite, preferabil ceva de genul DT Swiss Alpine III. Cam orice gandit pentru cicloturism, pentru ca la greutatea ta discutam de greutati comparabile cu cele ale unei biciclete incarcate complet pentru ture de cicloturism. Iar de diferenta pana la 2000, eventual 2500 RON, mai upgradezi una-alta - niste cauciucuri din gama Schwalbe Marathon ar fi excelente, si alea sunt gandite pentru cicloturism. Altfel, daca ai avea un buget ceva mai mare, ti-as zice sa cumperi prima bicicleta de cicloturism mai rezonabila care iti iese in cale. Ceva de la Surly, Salsa, sau alti producatori specializati in asa ceva.
  20. Da, dar nu cu mult mai groase. Însă, ca să rezonez cu ce s-a scris mai sus, ar trebui sa scazi până la 120 kg întâi și de abia apoi să te apuci de mers cu bicicleta. Mergând lejer cu bicicleta se consumă jumătate față de aceeași distanță parcursă pe jos. Iar în cazul tău, ar fi necesară asistență profesionistă, un program de slăbit supravegheat medical, probabil cu cel mult 1000 kcal/zi și fitness.
  21. Intreb pentru ca sunt paralel momentan la capitolul biciclete, dar exista posibilitate sa pun anvelope mai groase decat cele cu care vine bicicleta? (asta oarecum related cu ce a postat Drysna mai sus)
  22. otel https://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=6297 punctul slab ar fi rotile, insa in caz de ceva, ramane buget sa le inlocuiesti cand cedeaza
  23. Cannondale scrie in manualul de utilizare că bicicletele lor de trekking permit o greutate de 136kg pentru ciclist + 25kg pentru bagaje, rezultând un total de 161kg. Din cercetările mele făcute înainte să îmi cumpăr cursiera (având la momentul respectiv spre 125kg), producătorii spre care ar trebui sa te orientezi sunt Cannondale, Specialized sau Giant. Mai departe va trebui sa te documentezi puțin singur ca sa vezi exact ce ți se potrivește.
  24. Cam ~100 Kg. Eram mai finut atunci, tot un butoi, dar mai mic. Ma uitam de bicicleta pentru ca nu prea ma tine corpul la mersul pe 2 picioare cei 1-2Km pana la RATB in soare ( stiu ca mersul pe bicicleta necesita o conditie, dar pentru mine e mai usor decat pejos-ul) si cautam o metoda rapida sa ajung la metrou, poate chiar si la munca( ~10Km). Nu as avea probleme cu componente care trebuie sa fie schimbate o data la cateva luni, atat timp cat cadru tine si rotile nu pleznesc sub mine. Am cautat pe net si am gasit bicle pentru supraponderali, dar nu-mi place modelul de roata parca e de motor, gros cat palma si ma gandeam ca poate altii stiu de ceva mai spre MTB . Asta e bugetul meu actual, dar daca am un target, o suma relativ fixa as putea sa pun la ciorap si poate mai scap de cateva Kg intre timp.
  25. Invitat special

    @Excalidoom Salutare, sa nu te superi ca iti spun dar greutatea ta necesita atentie sporita. Nu cred ca vei gasi o bicicleta care sa sustina actuala greutate. Sfatul meu ar fi sa mergi cat mai mult pe jos, in principiu cam oriunde, in masura in care dispui de timpul mare de deplasare. Gimnastica aerobica acvatica e de asemenea o solutie. In combinatie cu o dieta sa incerci sa ajungi la un 120kg si de acolo sunt cateva variante de biciclete. Acum 5 ani cand mergeai pe bicicleta, ce greutate aveai?
  26. Salut! Nu știu dacă există vreun producător care să garanteze pentru greutăți ale ocupantului mai mari de 120 kg, dar ca idee generală aș recomanda o bicicletă cu cadru și furcă de oțel (deci fixă), cu roți de 26 inch și 36 de spițe. Partea a doua e că nu știu dacă așa ceva există în limita de preț precizată de tine. Mai degrabă se poate face pe comandă, și ar costa (mult) mai scump...
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up