All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. off topic putin dar ca sa mentinem subiectul, @IonutA cum a fost la sosea? @Alegz30 tura era greuta bine, 12km cu 1000m offroad chiar nu e la indemana oricui, probabil si asta a redus numarul participantilor.
  3. Pedalând prin spaţiul mioritic blagian, pe dealurile din sud-estul Clujului:
  4. Dupa evenimentul KOM asociat Turului Romaniei s-a trezit artistul din mine pe la Babe. Pacat ca promovarea a fost minina si au fost mai putin de 40 de persoane la off-road. Plus cateva capturi de la finish-ul profesionistilor, in ordinea sosirii.
  5. Invitat special

    5 minute mai tarziu:
  6. Invitat special

    Desigur e o confuzie. Nu avem niciun castigator de etapa de mare tur. Abia avem un singur participant, in 2015, Grosu. Vizavi de numarul de spectatori nu stam mai rau decat, printre altele, turul Omanului sau al Abu Dhabi, evenimente difuzate live in zeci de tari la care participa si echipe de World Tour si ocupanti de podium de mare tur. Pe un forum international chiar se vehicula ideea ca in turul Abu Dhabi, s-au platit persoane pentru a sta pe post de spectatori. Alexey Lutsenko (castigator al turului de 2 ori, campion mondial la U23, castigator de etapa in mare tur) intr-o etapa a turului Omanului. 2 fotografi si probabil cativa spectatori la finish.
  7. Mookyama

    Aștept mesajele pe privat legat de comanda. După ce se aduna fac mesaj comun. Ma ocup deseară, momentan merg sa ii susțin pe ai noștri
  8. Mna io ce să zic, că trebuia să înceapă Turul din Baia Mare și n-a mai început. S-or fi gândit ăștia că poate le dispar bicicletele pe aici, cu primar ales din pușcărie...
  9. Am fost frustrat pentru că la startul Turului României de la Cluj au fost doar vreo 10 spectatori (întâmplători) deşi avem un campion mondial la mtb şi ciclişti cu victorii în marile tururi. Dar nu este de mirare când Pro (Becali) TV şi celelalte televiziuni dau ştiri numai despre marea echipă de fotbal de pe ultimele locuri cu zero rezultate internaţionale. De remarcat şi reclama - inexistentă - a localnicilor iar primarul Boc, mare amator de sport, a preferat să meargă la startul raliului femeilor decât la Turul României.
  10. EusuntCristian

    Mda, niște frâne scumpe. Nici nu vreau să mă gândesc cât costă un set de plăcuțe ok și un disc de frână. Eu cred ca dacă cumpără saboți de 5 lei măcar o să se descurce ok cu frânele pe șosea.
  11. EusuntCristian

    Recomandare lant de calitate băieți. A făcut poc.
  12. EusuntCristian

    Ieri când pedalam pe asfalt a facut poc, bicicletă cumpărată de 4luni. https://ibb.co/86z3cNk Problema e că am pus lanțul, nu stă să am o siguranță și l-am pua greșit, nu l-am trecut prin schimbătorul de la foi și trebuie iar desfăcut.
  13. Yesterday
  14. Salut, Am rezolvat la baietii de la TeoBikes(Serban Voda, Bucuresti). Am trecut la 1x8 Shimano, am schimbat intreaga transmisie + butucul rotii spate(ai avut dreptate), costul total a fost 650lei. Sunt foarte multumit de rezultat, treptele se schimba impecabil, plaja arhisuficienta(pt mine).
  15. Traveller

    Cum să nu ai? La niște frîne de calitate bună eficiența nu se pierde.
  16. Etapa regină a Turul României a avut astăzi ca protagonist pe Savva Novikov (Lokosphinx) care și-a arătat măiestria în fața celorlalți cățărători din pluton. Pe un traseu de 119,2 kilometri care a pornit din Ploiești, etapa de astăzi a reprezentat un adevărat test pentru rutieri. Având în componență o cățărare de 24,4 kilometri, cu pantă […] Citește întreg articolul
  17. Am incercat sa vorbesc cu ei, dar nu raspunde nici dracu.
  18. majikstone

    Da, ce zici e valabil in mare masura, inclusiv cu privire la nutritie. Majoritatea celor care ajung ciclisti de performanta au metabolisme foarte rapide, ca fara ele le-ar fi foarte greu sa ajunga la nivelul ala de performanta si sa "alimenteze" cu energie niste muschi capabili sa genereze sute sau mii de W. Cam de pe la Jan Ullrich incoace n-am mai auzit de vreun ciclist profesionist celebru care sa aiba probleme cu mentinerea sub control a greutatii, dar omul era oricum atat de dopat incat cele cateva kilograme in plus nu-l prea afectau. Altfel, clipul asta rezuma foarte bine motivele pentru care chiar daca arzi (sau crezi ca arzi) multe mii de calorii pe bicicleta, nu reusesti sa pierzi in greutate. Si as zice ca e mai relevant pentru ciclisti amatori / de weekend decat pentru profesionisti care nici la WC nu se duc fara sfatul medicului, antrenorului, nutritionistului si a echipei de social media. Dar na, clipul asta face parte din cele 10% continut informativ si de calitate pe care il produc cei de la GCN printre cele 90 de procente de continut facut exclusiv cu scopul de a mulge bani.
  19. Asta mi se pare anormal, incearca sa discuti cu cineva de acolo si sa le explici ca nu e normal sa platesti tu returul pentru un produs trimis aiurea de ei. In mod normal ar trebui ori sa-ti ramburseze ulterior costul returului, ori sa-ti dea ceva voucher sau discount. Pe site-ul lor, la International Returns, scrie ca "If you have received an item that is damaged, not what you ordered, or is missing parts please contact us with photographs of the issue before returning any goods - we may be able to solve your problem without you incurring any postage costs." Altfel, nu ma mir ca incep magazinele sa nu mai ofere retur gratuit, cand unii abuzeaza sistematic de un sistem gandit in primul rand pentru a remedia "accidente" de genul celui prin care ai trecut tu.
  20. krazyeone

    ai uitat ceva, toti , sau aproape toti au fost pro candva, ce se aplica la ei , cu siguranta nu se aplica la noi
  21. majikstone

    Felicitari ca mai ai rabdare sa ii urmaresti. Eu de cateva luni m-am saturat sa vad aproape doar: - reclama mascata sau pe fata - impins de trenduri inutile pe gatul privitorilor slabi de inger (tot in interesul producatorilor de biciclete si echipament, bineinteles) - cum toti prezentatorii lor sustin subtil orice echipa sau ciclist britanic (desi se vor a fi impartiali), ba chiar la un moment dat ii faceau campanie lui David Millar (fost mare ciclist dopat britanic) pentru ceva loc caldut la conducerea UCI - cum in opinia lor generala, orice posesor de bicicleta de sosea participa la competitii, se antreneaza structurat si e dispus sa arunce mii de euro lunar pe biciclete si echipament Mai bine se chemau Posh British Cycling Channel, macar erau corecti.
  22. EusuntCristian

    Dacă ți se udă discurile de la ploaie mai ai eficiență la frânare? Nu ai.
  23. Eh, e posibil sa va mai pierdeti din entuziasmul raportat la wiggle. Ieri am primit o comanda de la ei cu un produs net inferior fata de ceea ce am platit. In loc de o sa selle smp extra am primit selle smp trk, o diferenta de pret de aprox 14 lire. Acum trebuie sa platesc 12 euro pemtru a trimite coletul inapoi. Adica tu client trebuie sa le platesti prostiile si incompetenta.
  24. Traveller

    E de conjunctură, urmăresc videoclipurile lor și le pregătesc bine înainte de diversele provocări, dar mai bagă și instantanee la repezeală.
  25. Butucul pedalier nu e compatibil cu locașul din cadrul tău. Teoretic ar putea exista un adaptor, dar eu nu am găsit decât în sens invers (pressfit - BSA, fata de BSA - pressfit): https://piese-biciclete.eu/adaptor-monobloc-truvativ-pressfit-bb30-kit-bsa-filet-normal-83.html Butucul roții spate nu e compatibil cu grupul de 11 pinioane. Dacă schimbi roata spate probabil că ai putea să scoți un 1x8. Lasă transmisia asta 3x7 să-și facă treaba, să se uzeze, și după aia poate faci conversia. PS: Uite o conversie recentă, similară:
  26. Ce primire! Multumesc! Sa inteleg ca imi trebuie genul asta de set: https://www.bike-discount.de/en/buy/sram-nx-1x11-speed-group-grip-shift-pressfit-170mm-32t-643059 + o roata compatibila? Transmisie 1x cu pinioane compatibile cu roata mea, sa inteleg ca nu exista?
  27. Last week
  28. Practic cel mai tare post de cînd există forumul! Să nu te superi, îți spun și bine ai venit cu ocazia asta, dar nu puteam să cred ce citesc. Conversia ridică niște probleme pe care nu știu cum ai putea să le rezolvi cu bugetul ăsta, plus că nu pricep de ce vrei să faci asta. Dacă pe spate ai grup de 7 pinioane pe filet, iei grup de minim 8 pe casetă, deci ar trebui schimbat butucul spate (practic toată roata, că nu vrei să dai bani pe construit roata din bucăți, decât dacă știi tu să o faci). Trebuie înlocuit schimbătorul spate și maneta sa, apoi angrenajul. Poate cu 8 viteze să iasă figura în bugetul ăla, mai mult nu.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up