Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/22/2018 in all areas

  1. 9 points
  2. 9 points
    Mai întâi am debitat multe tâmpenii, și lumea m-a primit cu înțelegere, amuzament sau înțepături. Apoi am învățat foarte, foarte mult despre mecanică și tehnica biciclitului mai mult sau mai puțin sportiv. Și le-am mai și aplicat - mi-am schimbat bicla, am upgradat bicla nouă, mi-am construit o alta, mi-am îmbogățit viața și îmbunătățit serios sănătatea cu acest hobby. Aici am cunoscut nu doar o comunitate primitoare (cu toate certurile din ea, nu-mi pare rău nici o clipă că m-am alăturat) ci oameni deosebiți, de toate vârstele, ocupațiile, personalitățile, toți legați de plăcerea de a pedala. Cu unii chiar am făcut plimbări sau concedii pe două roți, și sunt onorat să-i numesc în continuare prieteni, chiar dacă ne despart mii de kilometri și nu ne-am văzut față în față de câțiva ani. Dar poate cel mai important, aici am întâlnit-o pe cea ce mi-a devenit soție și cu care îmi împart toate bucuriile vieții și pasiunea pentru pedalat, pasiune ce a fost prezentă și în detaliile decorului tematic de la nuntă, de la turtă dulce în formă de biciclete, la decorul tortului mirilor și jocul cu roțile de bicicletă... CiclismPunctRo mi-a schimbat viața.
  3. 8 points
  4. 8 points
    2008, primăvara - nu am bicicletă, dar am găsit un forum mishteaux, ciclism.ro îi zice. Ia să citesc. 2009, iarna - moamăă, de 9 luni dă zile citesc ce scriu băieții aștia, tare de tot. Poți să ieși cu bicicleta din București! Unii au ajuns la mare, unii pe Transfăgărășan! Trebuie să-mi iau bicicletă! 2009, primăvara - mi-am luat bicicletă! E un fier greu, da' merge, scrie pe forum că e cea mai ieftină biclă decentă, Neuzer Nelson! Cum l-am luat, m-am înfipt la un concurs nou nouț, crecă primu pe lângă București, Prima Evadare îl cheamă. Ce mulți am fost, vreo 400! 2009, vara - m-am dus de nebun la King of the Mountain, am ajuns ultimu cu fieru, dar distracție maximă! A făcut unu Leonte mijto de mine cu o seară înainte, când m-a văzut cum mă tîram spre pensiune încărcat cu un samar ca Moș Crăciun. Mi-am jurat să devin cel mai minimalist biciclist, să moară calu! De supărare, la sfârșitul lunii august m-am dus pînă la Ruse. Am venit praf, da' cine mai era ca mine, începătoru lu pește! 2009, toamna - mi-a făcut nevastă-mea cadou de ziua mea o semicursieră, are 10 kile! Gata, mă antrenez și la anu mă urc pe Transfăgărășan, am zis! 2010, primăvara - păi am biclă buei, hai să fac și eu niște ture d-alea de turism, cum am văzut pe forum. Știu ce fac - mă duc în Țara Bîrsei, sunt acolo niște cetăți fortificate numai bune de pozat. Nu o dată, de două ori! 2010, vara - ce-ați făcut nenorociților? Unde m-ați adus? Aa, întîlnirea ciclism punct ro? Tare nene - rock, bere, tot felu de inși! Am urcat pentru prima dată în viața mea pe Trans! Pfu, am și dormit la cort, dar ce mai contează! S'tem pă cai mari! 2011, vara - m-am întors pe Trans, de data asta dinspre nord. Am venit cu un pretenar de la Predeal. Deja e rutină! 2012, primăvara - din nou Prima Evadare, de data asta pe cross. Cum de ce? Pentru că pot! Bine, așa de rău m-a zguduit , că m-am decis să-mi iau MTB! Am făcut prima tură la munte, e mai tare decît drumeția cu piciorul. Trebe să mai viu! 2012, vara - m-am întors la King of the Mountain. Bonus, m-am și plimbat nițel prin Mărginime. Grozav îmi place să planific trasee pe hartă, pierd vremea în fața hărților online, de numa! 2012, tot vara - am găsit un club de băieți mijto pe forum, cică sunt Clubul Cicliștilor Cititori. Ce mai, niște dilii pe gustul meu. Ia să mă bag și io în vorbă, că au făcut vara asta o tură de o săptămînă în Transilvania și mă mînîncă să mă bag și io la anu! 2012, toamna - județele de pe lîngă București le-am tot bătut, acu am ieșit în Bulgaria! Decît că nu e plată deloc. Da lasă, că mie-mi place să urc (și deloc să cobor). Aia e, nu posă le ai pe toate, unde le-ai depozita? 2013, vara - am făcut turul Transilvaniei pe contur, cu Cititorii. Prima tură de o săptămînă! O zi am sortat numai pozele! Grozav, mai vreau! 2014, primăvara - Întîi mai muncitoresc sărbătorit de 2 mai. Pentru prima dată, 200 km într-o zi. Hm, încep să-mi pierd simțul măsurii, ce mai! 2014, vara - am fost la mînăstirile din Bucovina, iar o săptămînă cu bicicletele. Oare unde o să mai ajung? Deja am o echipă de prieteni, îi zice Băieții, Berile și Bicicletele - ce efecte grozave a avut forumul ăsta în viața mea, de necrezut! 2014, toamna - cred că e prima dată cînd urc 2000 de metri la un traseu de MTB. Zi de vară pînă-n seară, la Pucioasa! N-am io talent de MTB-ist, în restul totul e super ok, munte, deal, pădure, ceva unic! Frumuseți de care nu zice la TeVe. 2015, vara - mi-am luat prietenii (adică ei pă mine, io decît am desenat trasee) și ne-am dus să căscăm gura în Banatul Montan. Am urcat, am coborît, am cascat gura de uimire. Că tare frumos a fost! Și sălbatic! 2016, vara - iar printre dealurile și văile Transilvaniei, să văd și eu cetățile alea săsești, mai vechi decît România. Si să răs-sărbătoresc prietenia pe 2 roți. După aia le povestesc și la băieții de pe forum, că așa-i frumos. În fond, de acolo a început toată aventura! 2017, vara - cresc copiii, apar tot felul de probleme. Ce să facem, ne găsim noi timp, măcar să sărbătorim veșnicia lăngă gorunul milenar de la Mercheașa, un loc magic din (iar?) Transilvania. Merge și o tură din asta scurtă și condensată, numai să nu lăsăm microbul să piară, și nici țara neexplorată!
  5. 8 points
    Da, avem o problemă, și știam de ea de ani de zile: faptul că forumurile ca mijloc de interacțiune au prins într-o vreme a internetului, la o anumită categorie de useri, care acum îmbătrânesc și li se schimbă prioritățile încât nu mai intră pe forumuri așa des ca înainte, iar generațiile mai tinere nu le iau locul fiindcă au alte preferințe de interacțiune online. Ceea ce constata @MaC® e doar consecința - „vremurile bune” de bănănăială pe bicle și pe forum s-au dus, oamenii au acum familii și copii și alte lucruri care concurează la o bucată din timpul total disponibil. Indiferent cât de mult vrem să ținem cu dinții de atmosfera de acu' 10 ani, s-a dus și n-o putem reînvia. Și nu e numai problema noastră specifică, ci a tuturor forumurilor din lume, într-un grad mai acut sau mai lent. Probabil că puteți să-mi dați exemple de forumuri care încă merg bine - am și eu de-astea, dar știu și forumuri care au fost mari și acum abia se târâie sau sunt în moarte clinică sau au dispărut cu totul. Ce funcționează? Să împingi cât poți momentul sucombării forumului prin pomparea de bani în efortul de a-l mai ține în viață. Mulți, mulți bani. Să funcționezi ca news agency, să ai o redacție cu zeci de oameni plătiți, să scremi mereu variante de a obține sponsorizări (și cu asta să-ți cam vinzi și integritatea fiindcă sponsorii vor să primească articole care să-i ridice în slăvi, altfel închid robinetul). Dar, în acest caz, condiția continuității existenței este obținerea de profit, și atunci asta devine obiectivul tuturor. Noi suntem niște pasionați, care ne dedicăm (mult) timp pentru hobby-ul ăsta, și punem umărul fiecare când, cât și cum poate, fără obligații, doar pe gentleman's agreement. Mă cam îndoiesc că o recompensă bănească ar convinge pe @LucianTheOne să-și ignore job-urile și puținul timp rămas pentru familie, ca să presteze pe forum. Sau pe @ovidiu care n-a mai avut timp de organizat întâlnirea fiindcă era nițel ocupat cu ștafeta la schimbatul de scutece și dormit câte 15 minute în picioare oriunde se nimerea. Sau @MBZ care-și vede copiii mai mult pe Skype de pe unde-i dus cu munca. Și asta dacă vorbim doar de timp disponibil, că despre finanțe mai bine nu discutăm, că poate Ovidiu doarme pe preș când află nevasta cu câți bani vine el de-acasă ca să avem noi unde să ne dăm în stambă Este magnifică ideea de a revigora forumul, da' asta nu o să se întâmple la stilul „să vină cineva să facă ceva că așa nu se mai poate”, ci fiecare ar trebui să găsească cum poate să contribuie. Uite, fiecare pagină a forumului are jos butoane de social media sharing; cu un click puteți face share la un topic interesant la voi pe facebook. Câți dintre voi ați făcut asta? Avem un calendar de evenimente unde să puteți crea evenimente de orice fel și să atrageți oameni interesați să vină aici să confirme participarea; câți ați folosit asta în loc să faceți evenimentele pe facebook? Cineva muncește să scrie articole pe site, și care apar apoi și pe facebook și pe forum; ați dat vreodată share la ele? Departe de mine intenția de a scoate ochii cuiva; doar reamintesc vorba aia înțeleaptă că „schimbarea începe cu tine”. Deci, cine ce vrea să facă mai mult decât simplă conversație pe forum? PS: much love și toată aprecierea mea pentru cei care s-au mobilizat deja să facă club pe Strava și restul ideilor. Mai am speranțe
  6. 8 points
  7. 7 points
    De curiozitate, prietenul tau avut bani si la CARITAS?
  8. 7 points
    Dacă este cineva interesat : Am platit inscrierea la Cozia Mountain Run, ce va avea loc pe data de 7 iulie. Ce nu știam la acel moment este ca data coincide cu nunta mea. Dacă este cineva doritor să îmi ia locul, nunta va începe cu ceremonia religioasă la ora 13, iar petrecerea va avea loc de la ora 20. Mireasa are 1.74, ochi albastri si nu gătește rău. Mulțumesc mult !
  9. 7 points
    Pentru că am văzut zeci de postări pe acest topic în „Activity”, le-am și citit și am rămas un pic uluit, așa că mă bag în seamă. Băi oameni buni, voi vedeți ce faceți? Fără glumă, acum. Intru să văd ce dezbateți pe aci, pricep despre ce-i vorba, dar ajung să citesc două pagini cu postări ale unor oameni pe care-i apreciez și cunosc (chiar dacă pe 1-2 îi știu doar de pe forum), cărora le-am citit (și le citesc) cu mare drag poveștile de tură și care aduc contribuții faine și valoroase, fiecare pe „felia” lui, cu diferențele (normale) între indivizi. Da, mă refer la voi, @MaC®, @gibonu, @Traveller @BodoC, @iacobdoc și alții (vă știți voi :P). Ce naiba, mă? Sunteți și suntem toți în aceeași „barcă”, cu același hobby comun și toți cei ce participă la discuția asta au numai intenții bune când vine vorba de forumul ăsta și activitatea de pe el. De ce vă contrați în ultimul hal și vă jigniți mascat? Cui ajută? Luați o pauză, că nimeni nu vrea răul și discreditarea nimănui. Și asta nu ține de cine are sau n-are cont pe Facebook, Strava sau orice altceva. Oamenii sunt diferiți și tocmai asta dă unicitatea acestei comunități. E așa greu să ne abținem din a-l mai da prin mașina de tocat pe cel care are păreri diferite sau care are un alt mod de-a fi? Bine că blamăm Facebook-ul pentru „veninul și inutilitatea discuțiilor interminabile”, dar ajungeți să faceți același lucru și aici. Total de acord, iar abia acum au început și academicienii și psihologii să se prindă de efectele astea și de subterfugiile diferitelor platforme. Dar asta e altă discuție și dezbatere, însă merită reamintit. Asta fiind spus, înțeleg că: se dorește o deschidere a forumului către platformele sociale (oricare-ar fi alea) pentru a îl face mai popular și pentru a atrage lumea către a citi relatările de pe aici nu se dorește mutarea forumului pe Facebook; mă bucură asta, pentru că deși am un cont de Facebook (folosit foarte rar pentru a ține mai mult legătura cu o mână de oameni apropiați prin Messenger și pentru a administra o pagină), mi se pare o platformă oribilă, cultivatoare de narcisism, egocentrism și nervi, iar volatilitatea este enormă (și @iacobdoc a zis asta, parcă) deși cele două de mai sus sunt valide, oameni importanți din comunitatea asta ajung să se certe crunt; p-asta n-o înțeleg Așadar: Consider că o poveste de tură nu poate fi spusă pe Facebook. Sau cel puțin nu în același mod în care poate fi enunțată pe un forum sau pe un blog/site dedicat (chiar dacă faci stories sau mai știu eu ce). Informația este prost structurată, „fluxul” textului nu este deloc același, iar o relatare/poveste nu se construiește din comentariile utilizatorilor și 200 de poze (am văzut un exemplu dat mai sus, cu ce scrie Jipa). Când un om povestește ceva într-un birt, are un „fir epic”, oricât de simplu ar fi, iar ceilalți ascultă iar apoi vin cu completări și comentarii. Cu toate astea, înțeleg că asta este părerea și impresia mea și nu simt nevoia să crăp țeasta oricui nu-i de-acord. Ce putem face? Păi, pentru fiecare relatare de tură (să zicem), să fie aruncat un link pe Facebook/Twitter/etc., cu 2-3 fotografii și un text „de stârnire a interesului”, iar omul care este interesat va da click și va citi povestea aici, pe forum, așa cum cel ce-a scris-o a intenționat să fie citită. Forumul este o „bază” extrem de bună și consistentă de informații și povești. Este foarte bine indexat de motoarele de căutare, lucru cu care Facebook nu are cum să concureze sub nicio formă. Clar nu trebuie să dispară (și nici nu s-a pus problema). Numărul relatărilor a scăzut pentru că multora le e mai comod să citească, să se inspire și să facă ieșiri. Pentru restul, fie există simpla lene („am pus 3- de poze pe Facebook, ajunge, nu? care vrea, să caute acolo”), fie pentru că nu are efectiv timp de asta (serviciu, familie, etc.). E bine și așa! Dacă un om a citit o poveste de tură care l-a impulsionat să iasă din casă și să încerce ceva nou pentru el, eu mă bucur. Nu e nevoie de alte comentarii sau povești și consider că forumul și-a făcut treaba și în această situație (a oferit informații ușor de găsit via Google/Bing/etc. ce au fost de ajutor). Nu e nicio problemă că forumul rămâne „de nișă”, mai ales când vine vorba de relatări/povești de ture (de orice tip ar fi). Există, iar lumea-l citește și pune întrebări (în privat sau prin comentarii publice). Pe cei ce scriu și vor scrie în continuare relatări pe acest forum nu cred că ar trebui să-i deranjeze că un link către relatarea sa „zboară” și spre Facebook sau orice altă platformă. Un site pe care-l administrez are și o pagină de Facebook asociată, unde sunt adăugate automat link-uri către postările/intrările noi ce apar pe site. Deși are niște „urmăritori”, cel mai mult trafic vine din căutările făcute pe Google și Bing ale oamenilor ce sunt interesați de subiectele tratate acolo. Deci, pagina de Facebook nu e deloc ceva esențial (ex: dacă îți pui toate poveștile acolo iar apoi ți se suspendă contul, ai luat-o-n mână sau nu? ), dar nici nu mă jenează că există (mai ales că legătura dintre site și pagină este gestionată automat). Cred că logica s-ar aplica și pentru forumul acesta Nu văd sensul discuției cu privire la semnături și link-uri și cred că ar trebui ignorat subiectul, momentan. Mă întorc la ale mele, că am stat mult timp să scriu asta. Dar nu-mi pare rău, căci îmi pasă de ce-i pe-aci și chiar e nasol și trist să văd cum oameni faini se ceartă cu înverșunare din absolut nimic, în ciuda asemănărilor pe care le au și pe care nu vor să le recunoască (de ce nu, dracu știe..o fi de la vreme sau de la situația socio-politico-economică) :D. Hai, dă-i cu pace și hai să ne concentrăm nițel, dacă chiar se dorește ceva.
  10. 7 points
    Hehe, debitatul asta de tampenii imi aminteste si mie de una-alta... In 2008, cand mi-am facut contul, aveam 17 ani si un MTB DHS cu cauciucuri slick pe care montasem un pedalier de sosea 52/39. Urmaream forumul de ceva vreme, dar eram convins ca avioanele cu care se dadeau unii dintre vajnicii baieti de pe-aici erau doar o fiță. Mi-am luat si eu niste pumni in cap de bun venit, am scos si eu porumbei pe gura, dar incet-incet am invatat una-alta si am castigat si motivatia necesara sa fac ture ceva mai lungi de 20-30 km. De atunci am schimbat cateva biciclete (printre care un MTB, o cursiera transformata in trekking, acelasi MTB transformat in trekking, iar apoi prima bicicleta gandita si construita de mine "de la zero") si am invatat destule despre biciclete cat sa imi permit sa fac recomandari pertinente cam oricui mi le cere, pe forum si in afara lui. Prin 2011 atacam Transfagarasanul pentru prima oara, impreuna cu @iacobdoc si 2 colegi de facultate. A fost o zi de neuitat, din toate punctele de vedere. Extrem de multa lume, de toate varstele si nivelurile, o provocare pentru toata lumea, iar seara mult-regretata atmosfera de zile mari din campingul de la Cartisoara. De atunci am mai urcat de 2 ori Transfagarasanul dinspre Cartisoara, o data dinspre sud, Transalpina o data din fiecare parte, iar in cei 5 ani de cand am plecat in Franta lista de varfuri de in jur de 2000m de metri altitudine pe care le-am abordat a devenit destul de greu de urmarit... Alpe d'Huez, Col de la Sarenne, Col de la Croix de Fer, Col du Glandon, Col du Galibier, Col Agnel, Col d'Izoard si inca niste varfuri de "dăcât" 1400-1500 de metri prin Alsacia. Cu toate astea, tot forumul ciclism.ro a ramas "casa mea", din doua motive simple: aici s-a dezvoltat pasiunea mea pentru ciclism, iar Facebookul si alte "comunitati virtuale" care au incercat sa inlocuiasca forumul nu au reusit sa ma faca sa cunosc oameni misto pasionati de ciclism. Si ca veni vorba de ei, chit ca locuiam in parti opuse de tara si ca intre timp imi facusem cale pe vale catre alte meleaguri, tot am reusit sa ma intersectez cu @Traveller, @MaC®, @a_mic, @puterfixer, @vera si inca cel putin cativa alti forumisti cu care am petrecut momente de care imi amintesc mereu cu placere. E o filigorie de la pensiunea "Doua salcii" din Aiud care ramane drept marturie. Chiar si cu @LucianTheOne am reusit sa ma intalnesc, doar ca in Londra si nu acasa. Cu @sopinel am urcat impreuna Transfagarasanul la a doua intalnire ciclism.ro la care am participat si ce ne-a unit a fost muzica pe care amandoi o ascultam. Cu @Frank imi pare rau ca nu am reusit niciodata sa ma intalnesc... desi ne-am contrat putin in cateva randuri pe forum, si desi a fost printre primii care m-a taxat pentru naivitatea mea din primele luni de activitate pe forum, era cu siguranta cineva din a carui experienta am avut foarte multe de invatat. Le-as fi facut pe toate astea cu oameni cunoscuti pe Facebook si Strava? Aproape cu siguranta nu. Asa ca am ramas fidel forumului si am incercat pe cat s-a putut sa incurajez la randul meu pasiunea altora pentru sportul care mi-a adus mie atat de multe satisfactii. Da, vremurile s-au schimbat, lumea devine tot mai grabita si ocupata, cei care candva erau motivati sa petreaca ore intregi in fiecare zi pe forum e din ce in ce mai mic... dar la fel e si in tari in care ciclismul e mult mai popular. Chiar si pe forumurile de ciclism din Franta, unde pana si intr-o duminica innorata si geroasa de ianuarie ma intersectez lejer cu 100 de ciclisti in decursul unei ture de 3 ore, lumea care e activa e majoritar trecuta de o anumita varsta, in timp ce "generatia tanara" prefera platformele mai noi. Si am impresia ca si pe forumurile internationale, cu foarte mare traditie si foarte multi utilizatori, numarul lor e in scadere de la un an la altul din aceleasi motive. Si tot generatia mai noua e din ce in ce mai putin dispusa sa petreaca niste ore bune pentru a se documenta cu privire la aspecte tehnice si prefera sa mearga in primul magazin/service de biciclete si sa asculte de recomandarile subiective ale unui vanzator. Tot generatia mai noua e din ce in ce mai putin dispusa sa mestereasca la propriile biciclete, sa isi organizeze propriile ture, sa isi asume responsabilitatea de a face lucrurile pe cont propriu in general. Tot generatia mai noua prefera sa se uite pe YouTube la filme cu turele de vis facute de altii decat sa citeasca relatarea lor pe un forum. Si asta nu e vina forumistilor ciclism.ro, nu e vina nimanui de altfel, e doar directia in care evolueaza lumea in care traim.
  11. 7 points
    Ultima oara cand am fost cu tine @Traveller a fost ceva cu gust amar. Am "ratat startul" adica nu mai era chestia aia, stiuta de toata lumea, in care asteptai pe cineva sa spuna "Start!" iar seara nu a mai fost acel miraculos foc de tabara, cu un mic foisor unde se servea bere prin bunavointa lui @ovidiu. Sa nu ma intelegeti gresit. Nu e vorba ca doream sa beau bere pe banii altcuiva. E vorba de organizare, de momente importante in care cineva da startul. Mi-e dor de etichetele cu Ciclism.ro, mi-e dor de pozele facute pe traseu, mi-e dor de copii care urcau insotiti de parinti, mi-e dor de multe ... Sa va spun sincer, nu as sti nici cum sa procedez. Mi-ar place sa ne intalnim, sa apar in fata voastra si sa strig: "Eu sunt iacobdoc de pe forum." si apoi sa povestim cum mi s-a basicat curul, cum am urcat ca un bunicut si cum am coborat ca un leu paraleu si cate in luna si in stele, pentru ca in mintea mea, intalnirea asta ar trebui sa aiba loc intr-o zi cu un cer instelat. Pana una, alta, multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare zi in care apuc sa ma bucur de o pala de vant, de o raza de soare, de un cuvant bun.
  12. 7 points
    Cred că e vorba de recâștigarea oamenilor pierduți și de câștigarea altora noi. Deși va fi extrem de greu, in condițiile in care bicicliștii dedicati sunt o nișă deosebit de îngustă, iar viața îi tot împrăștie în diverse direcții. Implicare înseamnă prezență. Ce altă definiție mai clară ar putea fi? Interesant e că pierderea de membri a dus, direct proporțional, și la pierderea de staff de moderare, de unde și aspectul de sat părăsit. Interesul pentru concursuri a ajuns zero, turele cicloturistice au scăzut de la an la an (mă refer la număr de povești), întrebările tehnice au scăzut, au rămas doar întrebări de genul Ce bicicleta să-mi iau, fără că autorul să se mai implice prea mult după aceea. Am făcut o sinteză bună?
  13. 7 points
  14. 6 points
    Salutare tuturor! De cateva saptamani am inceput sa-mi fac planurile de umblat hai-hui pentru vara viitoare. Dupa ce in ultimii ani am descoperit treptat muntii Vosgi si Alpii francezi, am decis ca vara asta sa petrec o saptamana intreaga luptandu-ma cu diverse catarari dintr-o regiune a Alpilor pe care nu am explorat-o inca. Inca nu am ales perioada exacta (depinde de programul meu de lucru, dar si de alte evenimente cicliste la care vreau sa particip la inceputul lunii iunie), dar doua posibile perioade pentru expeditie ar fi 16 iunie - 24 iunie, respectiv 7 iulie - 15 iulie, cel mai probabil urmand sa aleg perioada de la sfarsitul lunii iunie. Nu e vorba de cicloturism "in adevaratul sens al cuvantului", pentru ca nu ma voi deplasa cu bagaje dupa mine, ci va fi mai degraba un fel de cantonament montan, cu deplasare cu masina intre diversele puncte de camping de pe traseu. Planul, pe scurt, ar fi urmatorul: Transport: cu masina din Paris (am loc lejer in masina pentru 2 persoane, 2 biciclete si bagaje pentru o saptamana, posibil si pentru o a treia, dar bagajele vor fi ceva mai inghesuite), respectiv intre diversele locuri de camping de pe traseu Cazare: in camping, la cort, in 4 localitati diferite (Beaufort - 1 noapte, Bourg-Saint-Maurice - 2 nopti, Saint-Martin d'Entraunes - 2 nopti, Saint-Etienne de Tinée - 3 nopti) Masa: cum se nimereste, intre mancat "in fata cortului" si mers la terase/restaurante, in functie de context si localizarea magazinelor si restaurantelor din apropiere Regim de mers: relativ sportiv, dar mai ardeleneste, molcom, cu fainoșag, pauze, facut de poze, admirat natura Mai in detaliu, planul defalcat pe zile ar fi urmatorul la momentul de fata (cu tot cu linkuri catre RideWithGPS): Ziua 1 (S): drum cu masina Paris - Beaufort (~630 km) Ziua 2 (D): Cormet de Roselend (49 km / 1680 m / 1968m alt. max.) + drum cu masina Beaufort - Bourg-Saint-Maurice (~75 km) Ziua 3 (L): Col de l'Iseran (94 km / 2550 m / 2760 m alt. max.) Ziua 4 (M): drum cu masina Bourg-Saint-Maurice - Saint-Martin d'Entraunes via Feissons-sur-Isère, de unde se urca catre Col de la Madeleine (~330 km in total) + Col de la Madeleine (51 km / 1800 m / 1995 m alt. max.) Ziua 5 (M): Col de la Cayolle + Col des Champs (79 km / 2590 m / 2325m alt. max.) Ziua 6 (J): drum cu masina Saint-Martin d'Entraunes - Saint-Etienne de Tinée (~85 km) + Col de la Moutière (38 km / 1358 m / 2435m alt. max.) Ziua 7 (V): Col de la Lombarde (71 km / 1990 m / 2345 m alt. max.) Ziua 8 (S): Cime de la Bonette (53 km / 1773 m / 2835 m alt. max.) Ziua 9 (D): drum cu masina Saint-Etienne de Tinée - Paris (~800 km) In total vor fi 7 zile de pedalat, 435 km, respectiv 13700m de ascensiune totala. Daca nu era evident, va fi o tura in care va fi mult de muncit. Partea buna e ca, cu exceptia zilei 4, in care programul va fi destul de strans (implicand probabil plecarea la o ora destul de matinala), in restul zilelor se poate merge practic oricat de lent, avand multe ore de lumina la dispozitie pentru a aborda respectivele trasee. Ritmul de mers cu siguranta nu va fi unul rapid, in special pentru a evita pe cat se poate acumularea oboselii pana la finalul turei. Am pastrat punctul culminant (Cime de la Bonette, cu ai ei peste 2800m altitudine) pentru ultima zi. O parte dintre varfurile abordate (Madeleine, Iseran, Bonette) sunt deja faimoase, in timp ce pe altele le-am descoperit ori multumita lui Mike Cotty si a filmelor geniale de la The Col Collective, ori explorand eu insumi pe Google Street View zona montana. Unul dintre varfurile extrem de putin cunoscute, dar cu un drum care trece printr-o zona fenomenala, e Col de la Moutière, unde se gaseste si una dintre fortificatiile liniei Maginot. Toate traseele sunt asfaltate, unele impecabil, altele intr-o stare mai proasta, dar in mod normal toate sunt abordabile cu o bicicleta de sosea, chiar si echipata cu cauciucuri de 23mm. De asemenea, unele trasee sunt mai izolate decat altele, ceea ce implica inclusiv unele zile in care mancarea si in special apa nu pot fi gasite pe traseu, ci doar la punctul de start (deci trebuie prevazute pentru durata intregii zile de pedalat). La momentul de fata nu am alti tovarasi de tura si foarte probabil voi merge singur, dar am deschis acest topic pentru ca poate-poate se gaseste altcineva interesat sa mi se alature. Cum spuneam, in masina mai am 1-2 locuri (inclusiv pentru biciclete, in interiorul masinii si nu pe suporti externi), iar in cort as mai avea un loc disponibil (desi as prefera sa nu impart cortul decat daca e nevoie, in special in cazul celor care sforaie ). In principiu singurul aspect organizatoric de care ar trebui sa se ocupe doritorii ar fi transportul pana in Paris (cea mai evidenta solutie fiind cu avionul pana la Beauvais, cu WizzAir sau BlueAir), de restul urmand oricum sa ma ocup eu local (transport cu masina, planificare, rezervari in campinguri, etc.). Pentru cei realmente interesati, pot face si o estimare grosiera a costurilor de cazare si transport, desi aproape sigur costul deplasarii pana la Paris si inapoi cu avionul si cu bicicleta "la pachet" va fi comparabil cu restul costurilor de transport si cazare. Bineinteles, planul e posibil sa mai sufere mici modificari, iar in functie de starea meteo in saptamana respectiva anumite trasee e posibil sa fie inversate sau, in cazuri extreme, anulate. Si, repet, nici perioada exacta nu e batuta in cuie, dar as zice ca sunt peste 50% sanse ca saptamana cu pricina sa fie cea dintre sambata 16 iunie si duminica 24 iunie.
  15. 6 points
    Am facut si eu cateva poze cu bicicleta mea. Specialized Venge Expert aero Ultegra 6800 11sp Mavic cosmic pro Zipp sl 70 aero Selle SMP Stratos Garmin Edge 520 Supacaz Am terminat cu pregatirile pentru sezonul nou. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
  16. 6 points
  17. 6 points
    Speranță că ce? După ce atîta timp ai susținut că forumul să nu se încuscrească cu rude de-ale lui mai moderne (bloguri, fb, strava), chestii din astea pe care tu nu le folosești din principiu, acum remarci că tehnologia evolueaza și viața se schimbă? Nu are nimeni pretenția să fie aceași efervescență ca în 2010, ci avem pretenția să ținem pasul (și legătura) cu ce se întâmplă în afara forumului, într-un mod cît mai lejer, nu supra-reglementat. Cît timp am parlamentat cu tine ca să fie permise niște linkuri cu alte forme de manifestare pe net? O grămadă, îți spun eu. Ca să ajungem în cele din urmă treptat, la ce îți spuneam - trebuie să ne deschidem către lume, nu să ținem cu dinții de dulcele nostru stil clasic, că lumea trece și noi murim cu el de gît. Așa că, las-o mai ușor.
  18. 6 points
    Mai ramane sa si pedalam pe masura ca se va uita concurenta la noi.
  19. 6 points
  20. 6 points
    Up tip conducea masina pe o autostrada de mare viteza si foarte aglomerata. La un moment dat, mobilul sau suna. Sotia: - Vezi, iubitule, ai mare grija, au dat la radio ca pe autostrada este un imprudent care conduce cu viteza foarte mare, pe sens invers. Sa fii atent te rog, da? - Unul? Pe dracu! Sunt sute!
  21. 6 points
    Bine c-ai venit pe forum. Pe un forum nu se ofera asistenta tehnica 24x7 si nici raspunsuri instante la problemele tehnice pe care fiecare le intalneste. Incearca sa faci diferenta dintre un forum si un serviciu de asistenta tehnica, si incearca sa renunti in a-ti crea asteptari irealiste. Daca stiai ca ai garantie la ea ar fi trebuit sa te duci din primul moment cand ai observat problema la cei care-ti ofera garantie pentru bicicleta. Daca vroiai sa iti rezolvi problema pe forum. atunci sa stii ca dureaza ceva pana primesti raspunsuri competente/ajutatoare si ar fi trebuit sa pui poze si cu partea inferioara a headtubeului unde vine cuveta inferioara si sa fi demontat pipa, scos distantierele si facut poza si cu vedere de sus asupra cuvetei superioare. Important e ca ti se rezolva problema in garantie. Scuze moderatorilor si adminilor pentru raspunsul "de justitiar".
  22. 6 points
    Karussell Spring Classic, din otel, fabricata in Slovenia.
  23. 5 points
    Ia să vedem dacă știți ce înseamnă „on topic” și cât de ridicol este pentru niște adulți să se joace de-a „ba io-s mai deștept și știu mai multe”. Later edit: pentru cine nu înțelege din prima, facem textul mai mare.
  24. 5 points
    He he, îmi aduc aminte cum urcam la început din parc pe un forestier și când am ajuns prima dată la al doilea izvor (aproape 2km) fără să mă opresc a fost realizarea vieții. Acuma nu-mi ia 5 minute porțiunea aia. Când m-am dus la prima tură de 20-25km parcă m-am dus la război.
  25. 5 points
    Comunicarea corectă în scris e o aptitudine dobândită în anii obligatorii de școală, dar comunicarea corectă în scris la calculator nu este deloc exersată într-un cadru formal și riguros. Așa că depinde de experiența și interesul fiecăruia de a învăța să tasteze mai repede, sau să facă mai puține greșeli de ortografie și punctuație, sau să folosească diacritice. Din păcate, scrisul cu greșeli la calculator, în loc să fie corect atribuit unei lacune a școlii de a avea cursuri practice de folosire a calculatorului, este (încă) asociat cu lipsa de educație sau cultură. Forma scrisă a mesajului e percepută înaintea conținutului, ori un scris cu greșeli probabil nu e cea mai bună primă impresie. Doar nu vrei să faci familia de rușine și să te creadă lumea politician Din fericire, suntem în secolul 21, și un corector ortografic automat nu mai este doar o funcție deosebită a unui editor de text. Acum, chiar și browserul folosit la navigarea pe internet poate verifica tot ceea ce scriem - pe forum, în e-mail, oriunde. Trebuie doar să fie activat. Cum se activează corectorul ortografic în Google Chrome Presupun că ai instalat Google Chrome în limba engleză. 1. În Chrome, deschide Settings - fie deschizând un tab nou și tastând în bara de adrese chrome://settings/, fie deschizând meniul principal cu butonul cu trei puncte verticale din dreapta sus și alegând Settings din meniu. 2. La sfârșitul paginii, fă click pe Advanced pentru a deschide secțiunea de setări avansate. 3. În secțiunea Languages, deschide grupul Language pentru a afișa limbile pe care Chrome le poate folosi, apoi fă clic pe Add languages, caută Romanian în listă și bifeaz-o, apoi fă click pe butonul Add. Opțional, dacă vrei ca și interfața de lucru a Chrome să fie complet în română, (meniuri, setări, mesaje de eroare etc.), poți face clic pe cele trei puncte verticale din dreptul limbii române pentru ca să bifezi căsuța Display Google Chrome in this language. Chrome va schimba interfața în română data viitoare când îl deschizi. 4. Tot în secțiunea Languages, deschide grupul Spell check pentru a activa/dezactiva selectiv corectura ortografică pentru fiecare din limbile disponibile în grupul Language. Fă clic pe comutatorul din dreptul Romanian pentru activare. Asta-i tot! Chrome își va descărca automat dicționarul limbii române, apoi, când scrii ceva, va sublinia cu roșu cuvintele pe care nu le cunoaște și-ți va sugera scrierea corectă dacă faci clic dreapta pe ele. Desigur, dacă cuvântul este corect scris (cum ar fi numele proprii), prin clic dreapta îl poți adăuga în propriul tău dicționar pentru a nu fi subliniat ca greșeală în viitor. Încă nu sunt recunoscute unele greșeli de ortografie (de exemplu, că propoziția începe cu literă mare) sau punctuație (de exemplu, că punctul sau virgula sunt lipite de cuvântul de dinainte și urmate de spațiu), dar e un bun început. Cum se activează corectorul ortografic în Mozilla Firefox Presupun că ai instalat Firefox în limba engleză. 1. În Firefox, deschide Options - fie deschizând un tab nou și tastând în bara de adrese about:preferences, fie deschizând meniul principal cu butonul cu trei linii orizontale din dreapta sus și alegând Options din meniu. 2. Cu categoria General selectată în stânga, derulează pagina până la secțiunea Language and Appearance. În dreapta opțiunii Language: Choose your preferred language for displaying pages, fă clic pe butonul Choose... . În fereastra pop-up intitulată Languages, în lista derulantă Select a language to add... caută și selectează Romanian/Romania [ro-ro], apoi fă clic pe butoanele Add și OK. 3. Sub opțiunea Language: Choose your preferred language for displaying pages, bifează căsuța Check your spelling as you type. 4. Dicționarul de ortografie român nu se descarcă automat, ci trebuie instalat manual. Într-un tab nou, deschide orice site (de exemplu google.com), fă clic dreapta într-o căsuță pentru introducerea textului (de exemplu pentru căutare) și din meniul contextual selectează Check Spelling. Dacă faci din nou clic dreapta, acum Check Spelling ar trebui să fie bifat, și dedesubt să găsești o opțiune nouă Languages, de unde să poți deschide Add Dictionaries... . Se va deschide o pagină pe site-ul Firefox Add-ons; caută Romanian Română în stânga și deschide link-ul spre Romanian spellchecking dictionary. Ultimul pas este să faci clic pe butonul + Add to Firefox, apoi să confirmi cu butonul Add și să repornești Firefox. Asta-i tot! Poți face click dreapta în orice câmp text pentru a verifica faptul că Check Spelling este bifat și limba activă este Romanian. Cu clic dreapta pe un cuvânt subliniat cu roșu vei vedea propunerile de corectură sau opțiunea de a adăuga cuvântul în dicționarul personal. Cum se activează corectorul ortografic în Internet Explorer sau Edge Internet Explorer și Edge nu au un corector ortografic încorporat, dar poți folosi aceste browsere pentru a descărca Chrome sau Firefox
  26. 5 points
    Mi s-a gătat popcornu' și voi încă vă păruiți, treaba voastră. Între timp io-l pup pe @diorgulescu și rearanjez un pic sidebar-ul cum zice @midan, și mai vedem ce putem face concret. Aseară m-am luptat cu logo-urile pe site și forum până la 2 noaptea, m-aș bucura să văd că și alții își consumă timpul pe lucruri utile în loc de a avea ultimul răspuns. Gen, @Traveller care a umplut calendarul cu evenimente, sau @fizikant care încă dă la șaibă la Strava, știți ce zic. Fapte, nu vorbe.
  27. 5 points
  28. 5 points
    Salut! Ma numesc Ghita si sunt dependent de ciclism. Asa imi placea sa spun, adesea, atunci cand ma prezentam. Dupa ce m-am lasat de fumat, in 2008, m-am apucat ceva mai serios de pedalat si asta impreuna cu fiul meu. Eu veneam din vremea bicicletelor cu torpedou. In mintea mea, lantul se schimba odata cu bicicleta adica niciodata iar pedalatul se facea in salve scurte si extrem de rapide. Fiul meu m-a suportat ce m-a suportat pana a inceput sa se informeze pe net. Asa a dat de ciclism.ro. Eu m-am inregistrat in 2010 dar abia in 2011 am inceput sa devin activ, odata cu demersurile pentru intalnirea de pe Trans. Nu ma prea interesau forumurile dar faptul ca biciclisti din toata tara se adunau, mi se parea absolut fabulos. Virtualul se materializase. Tot datorita ciclism.ro am ajuns sa fac cicloturism cu fiul meu. Daca i-as fi propus eu, n-ar fi acceptat nici in ruptul capului. Treptat am inceput sa invat si sa accept principii juste legate de ciclism. Tot prin intermediul sitului i-am intalnit pe cei care aveau sa-mi devina cei mai buni prieteni ai mei, grupul iBB (beri si biciclete) unde i ia valori de la Bucovina, la Banat, la Hatibaciu. Cu ei am facut cateva cicloturistice absolut remarcabile. Intre timp am descoperit randonneuringul si mi-am dat seama ca asta defineste cel mai bine ciclistul din mine. Da, ciclism.ro nu doar ca mi-a schimbat viata dar a devenit parte a vietii mele.
  29. 5 points
    Sambata, 03.02.2018 Azuga - saua Grecului - saua Baiului - Gura Diham - Busteni Bucuresti [07:00] - Azuga [08:45] cu IR 1631, nimic deosebit, cald si bine in tren si niciun minut de intarziere. Ceasul garii din Azuga, renovat [nu se stie cand] de Ceasornicarul CFR. Daca stie cineva mai multe despre Ceasornicarul CFR il rog sa nu ezite. De data asta am ales traseul care urca pe firul vaii Grecului, mai exact traseul nr. 13 din aplicatia Muntii Nostri. Ultima data cand am facut traseul asta a fost in ianuarie 2016. Pentru traseul nr. 14, putin dupa ce se trece raul Prahova se vireaza la dreapta, locul fiind bine indicat. Traseul nr. 14. Io am continuat alergarea pe traseul nr. 13. La un moment dat a trebuit sa continui direct prin albia paraului. In mijlocul padurii am gasit o sticla goala. Cand ne spune restul Europei ca romanii sunt tigani stim sa sarim 7 metri de cur in sus, insa sticlele goale nu mai stim sa le luam din padure. Sticla am aplatizat-o apoi am luat-o cu mine pana la cosurile de gunoi de la Gura Diham. Stiam ca ma va ploua, insa nimic de speriat. Ceata prin padure.
  30. 5 points
    Mă tem ca tu i-ai dat alta amploare. Acum că ai iesit, poate rămâne unde trebuie.
  31. 5 points
  32. 5 points
  33. 5 points
    Eu o țin rezemată de fotoliu. De suportul acela mi-e teamă că o să-mi zgârie parchetul specialized.
  34. 5 points
    Degeaba ai suport daca n-ai portofelul asta: https://www.specialized.com/ro/ro/s-wallet-slim/p/134247?color=219647-134247 Rupi inima vânzătoarelor din autogara Q7! Exact, in Sibiu exista o autogara cu acest nume (lângă stadion)...
  35. 4 points
    Cate meditații poți face cu 1000 lei la limba română? Se cam apropie BAC-ul...
  36. 4 points
    BOR... nu posă mabțâu. Pfffff... nume predestinat.
  37. 4 points
    A boy asked his bitcoin-investing dad for 1 bitcoin for his birthday. Dad: What? $15,554??? $14,354 is a lot of money! What do you need $16,782 for anyway?
  38. 4 points
    Un israelian si un palestinian pe fasia Gaza in transee trag unu' in altu' cu pistoalele mitraliera: ...rap,rap....rrraaaap.... tac,taaaac,taaaaaac.... La un moment dat unuia i se blocheaza arma si incepe sa bodoganeasca in romaneste: ...vut la mama ei de busca, dat o camil la ea degeab mai ...@"&;% Celalalt il aude vorbind, se opreste si-i striga: maaai da tu vorbeste romaneste? De unde jtiut romaneste la tine maai ? Asta cu arma stricata, reparand de zor: Pai eu facut facultat la Iasi, da tu de unde stiut romaneste vorbit? celalalt raspunde: Pai ji io meditzin la Tg Mures facut maaaii ! la care primul apuca sa-si repare pusca si incepe sa traga: rrraaaap,raapp...rrraaappp... ..Mori in mortii ma-tii bozgor imputit ...!!! no offence
  39. 4 points
    Și asta pe o temă de-a dreptul exotică, domne! Sunt curios dacă există forumuri din astea financiar-bancare, unde la Timp liber utilizatorii deschid topicuri despre biciclete și își cară scatoalce virtuale. A: Sunt consultant financiar la XXX Brothers și mi-am luat o un e-MTB Audi FS full-option. B: Sunt CEO la Cocobongo Bank și mi-am luat o cursieră de 6.5 kile, cu motor electric ascuns în seat-tube. C: Sunt casier la Bancorex și mi-am luat o bicicletă de cicloturism cu Rohloff. A și B, în hohote: Vai, ce gîndire bătrînicioasă, marș afară, boule! Bre, terminați cu astea! În lume se întâmplă drame serioase, nu Rigile astea Crypto și laponele Enigel.
  40. 4 points
    Tehnologia și viața vin peste noi oricum, indiferent dacă ne place sau nu. Așa au mers lucrurile de la revoluția industrială încoace. Toate chestiile astea pe care tu le numești șoricării există și sunt folosite. Forumul e oricum un instrument vintage, trebuie să încercăm să îl adaptăm incontinuu, pe cât posibil. Are el niște avantaje clare când e vorba de povestiri, de stocarea informațiilor și de căutarea lor (vs volatilitatea social media), numai că încep să nu mai fie căutate aceste atribute. Trist, dar aia e. Un suflu nou nu-i strică. PS: nu, clar nu îl mutăm.
  41. 4 points
    Propun sa nu mutati forumul de tot pe facebook ca rezolvare a problemelor, eu nu am cont acolo si nici nu am de gand sa-mi fac, aici ma mai bagam in seama cu cei cu aceeasi "boala" ca mine, ma rog nu ar fi mare pierdere fara mine dar poate or mai fi si altii, si apoi, daca plecati eu cui raman ?!
  42. 4 points
    Facebook dezvoltă niște probleme psihologice din zona egocentrismului ceva de speriat, și dependența de acest sentiment provoacă schimbări comportamentale. Adică nu te mai dai cu bicla pentru sport, ci ca să primești like-uri pe Strava sau să-ți faci un selfie nuștiuunde, și te oprești de cinșpemii de ori pe drum ca să verifici câte like-uri ai mai primit. Genul ăsta de persoane nu cred că avem vreo șansă să îi atragem pe forum, și probabil nici interes să-i vedem cum postează ca să se laude singuri. De-asta nici nu văd facebook drept un concurent direct al forumului - are alt gen de audiență. Dar putem face chestii care pe facebook nu merg. De exemplu: Faci ture cu bicla și poți lega două cuvinte frumoase într-o poveste? Putem face ciclism.ro ca o platformă în care să le poți publica - fie pe forum și promovate pe site, fie direct pe site și cu discuții pe forum. Diferența e că pe facebook ai un reach limitat de algoritmul FB de afișare în newsfeed-ul altora, și doar un procentaj din prieteni văd ceea ce scrii; dacă îți faci pagină pe facebook (în loc de cont personal) poți să faci boost la posturi ca să aibă vizibilitate mai mare, dar contra cost. Aici nu există asemenea restricții. Organizezi ture/întâlniri/evenimente? Bagă-le în calendarul de evenimente de pe ciclism.ro și apoi dă share la eveniment pe FB sau alte rețele sociale pentru o vizibilitate mai bună. Cine n-are fb n-ar ști de evenimentul tău de pe fb, dar dacă are cont aici îl poate vedea; iar cine are cont fb se poate autentifica dintr-un click aici pentru a confirma participarea. De ceva vreme mă gândesc dacă n-ar fi mai interesantă o secțiune de întrebări și răspunsuri pe forum. Acum avem secțiuni și discuții organizate pe subiect, cu foarte multă informație existentă deja, da' pe care unii n-au răbdare să o parcurgă. S-ar putea să fie atractivă o secțiune unde să pui o întrebare, oamenii să răspundă, iar apoi tu să alegi cine a dat răspunsul cel mai bun; cu asta vor fi motivați și oamenii cu cunoștințe tehnice să intre pe forum să răspundă la întrebări și să primească puncte de recompensă pentru asta, cu un sistem de ranking/clasament. Pe facebook nu poți face așa ceva. Da, unele întrebări vor fi absolut banale și repetitive, și răspunsurile vor fi din categoria LMGTFY („let me google that for you”), da' e și ăsta un exercițiu să îți întărești răbdarea și să fii nice cu toți începătorii/idioții/agramații, după caz. Că-n viață prinde bine vorba americană „if you can't say something nice, don't say anything at all”.
  43. 4 points
    Cand va veni vremea ca trebuie stinsa lumina, daca vreti totusi sa mai existe ciclism.ro de dragul vremurilor de altadata, (re)deschideti marketplace-ul; va genera suficient trafic incat sa autosustina tot site-ul pe termen nederminat.
  44. 4 points
    Primiți cu părerea? Să zic și io, pe caz particular, legat de scăderea numărului de povești cicloturistice. Nu cred că problema e că nu mai are lumea timp să posteze și pur și simplu aruncă doar niște poze pe facebook. Sunt o grămadă de bloguri cu conținut bun, oameni care în continuare călătoresc, pozează, povestesc și postează, doar că nu pe ciclism.ro. Țin minte că înainte era voie ca la ture să se posteze și link-uri către bloguri personale. După ce activitatea pe forum a început să se clatine, s-au interzis poveștile cu trimiteri către bloguri, s-a scos semnătura (care de multe ori conținea astfel de link-uri), dar oamenii tot au plecat. Cred că ar trebui permise din nou topicurile de călătorie cu trimiteri către bloguri personale (cu anumite reglementări, gen nu scrii primul paragraf și apoi link către blog) pe următoarele considerente: 1) stimularea călătorilor de a-și posta povestea pe ciclism.ro, având astfel o expunere mai mare, într-o comunitate dedicată, pentru povestea și blogul lor. Sunt foarte puțini cei care fac bani din astfel de bloguri, așa că nu o să se îmbogățească nimeni profitând de ciclism.ro ci doar o să-i crească omului ego-ul și o să fie mulțumit că n-a scris degeaba când se uită pe statisticile traficului. 2) cititorul ciclism.ro care urmărește o poveste la categoria cicloturism poate accesa blogul călătorului și studia aventuri mai vechi ce nu au fost prezentate pe forum, asta pe lângă faptul că va avea mai mult material de citit pe forum. Probabil se poate găsi și o soluție tehnică astfel încât copierea unui articol de pe blog pe forum să fie ușoară, să nu necesite reformatarea textului și inserarea imaginilor din nou. Și dacă tot s-a vorbit de prezența ciclism.ro în social-media, pe lângă ce se postează deja pe pagina de Facebook, o idee legată de turele de cicloturism ar fi să se posteze 3-4 poze dintr-un topic cu invitația de a citi povestea pe forum. Pe caz general: într-un fel e normală scăderea popularității forumului. Oamenii stau acuma în grupuri de fb, whatsapp, etc, unde comunică cu cei din cercurile apropiate și o fac aproape instant, fiind conectați în permanență la rețelele sociale. Și da, și mie mi-e dor de @Frank.
  45. 4 points
    Scuzati ca ma bag si eu in aceasta dicutie.Imi spun si eu parerea. Pentru a mai imbunatati imaginea ciclism.ro lumea de pe forum ar trebui sa se implice mai mult.Lucru pe care nu toata lumea este dispusa sa il faca.Dau exemplu la forumul iasibike care dupa ce a ramas fara cei care se implicau cat puteau ei acesta a crapat de la sine.Toata lumea s-a mutat pe strava si facebook.Ideea ca acolo ca si aici s-au format cateva grupuri si cam doar aceea mai contribuiau.Cum au disparut oamenii care animau cum a murit si forumul.Acolo e tinut cel mult de catre cei care vor sa mai vanda ceva.(probabil si pe aici ar fi cam tot aceeasi chestie). Ca forumul sa atraga mai multi oameni ar trebui cum ati spus voi sa introduceti si pe facebook cat si pe strava mai multe informatii despre acesta. Multa lume a ramas pe facebook din comoditate.E mai usor sa deschida facebook-ul(eu nu am cont ci doar unu fantomatic cu care ma mai uit pe grupurile tot de ciclism din iasi la care nu am acces public)si acolo sa gaseasca tot ce trebuie: Vreo 2 idei as avea si eu ,inspirate de la cei care s-au mutat pe facebook in iasi si unele originale de la mine. Ar trebui cam ca toti care vor sa faca reclama mai mare la forum sa includa in contul de strava/facebook(poate chiar google+) ceva de genul "Traveller (membru ciclism.ro)" si atunci cand iesi pe undeva sa deschizi strava de fiecare data ca sa vada lumea ce ,pe unde mergi si ce faci. Sa fie un grup de ciclism.ro tot pe strava. Sa fie cateva poze sau informatii din topicuri existente puse pe contul de facebook ciclism.ro care sa faca trimitere la forum. Sa fie propuse cateva iesiri pe an cu membrii ciclism.ro nu doar pe transfagarasan ci si prin alte zone.De promovat aceste iesiri cat mai puternic in mediile sociale.Eventual dupa ce s-a facut iesirea sa se puna poze sau filme si trimise pe link-uri mai departe. Sa existe ceva important dintr-o discutie de pe un topic (o discutie despre rulmenti sa zicem tot am vazut ca era discutia recenta unde continuarea sa faca trimitere la forumul ciclism)(aceste informatii tot pe Facebook/Strava/Google+) Sa se promoveze si excursiile vechi expuse pe acest forum poate trezesc mai mult interes.(tot pe facebook/strava/google+) Recunosc ca doar stau si ma uit ,nici macar nu am reusit sa scriu vreo poveste pe aici cu toate ca am iesit prin zone pe unde ati mai fost si voi(recunosc ca m-ati inspirat mult).Cum a spus si gibonul a scrie si povesti pe forum iti ia totusi timp nu e chiar asa de usor.Cel putin cum scrieti voi e foarte frumos si interesant.De multe ori m-am crezut si eu pe acolo. Nu stiu cum a fost la inceputuri n-am sapat sa vad cum erau iesirile de aici.Pur si simplu am vrut si eu sa ajut cumva.
  46. 4 points
    Nici la mine nu-i degeaba, îl țin să nu mă plouă-n gât.
  47. 4 points
  48. 4 points
    Nu închidem nimic, că e o discuție normală, care odată și odată ar putea fi continuată. Montajul cuvetei e o chestie de manoperă greșită, nu are nici o legătură cu brandul Ghost. Cu modestia și mediocritatea... hai s-o lăsăm baltă. E mult prea ușor să punem etichete din astea de acasă din fotoliu. Daca nu are marketing agresiv, e modest? Poate scopul oamenilor de la Ghost nu e să se remarce pe partea de racing, ci doar să facă bicle pentru mase. Urmează să auzim că Cube (sic!) e mare brand.
  49. 4 points
    Și nici "se merită". nu posă m-abțâu...
  50. 4 points
    =sarcasm sau =pamflet. Cum vă place, vorba lu Șekspir. Hai măi băieți că nu e așa grav. Ne vedem la o bere în Piața Mare din Sibiu, iar ospătarul ne aduce berea pe o tavă făcută din 4 suporturi de roată spate, gravate Specialized. Și gata. Chill out!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00