Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/14/2019 in all areas

  1. Stuparul

    Viorica Dancila si-a cumparat o punga de pufuleti si la surprize i-a picat guvernu'.
  2. Mircea PF

    Tură de toamnă frumoasă sau tură frumoasă de toamnă: traseu: Cluj-Floreşti-Gilău-Someşul Rece-Uzină-Pape-dealul Cetăţii-Someşul Rece-Gilău-Luna de Sus-Floreşti-Cluj (după Gilău, de pe DN eu o cotesc prin Luna ca să mai evit traficul infernal - @ bikerman m-a învăţat) 70 km parcurşi de mine în 7 ore şi 30' cu împins şi pauze cu tot altitudine maximă 1028 m, urcare pe verticală 965 m celor cu maşini le recomand tura din Someşul Rece eu am împins pe Pape în sus (sunt sexagenar deci nu mai pot ca acum vreo 5 ani când eram tânăr) şi la pini pe coborârea de pe dealul Cetăţii (pietre instabile pe pantă mare) izvor în Uzină; este şi în Pape dar eu n-am curajul să beau din el (o vacă bea liniştită de acolo) nu am întâlnit nici o turmă de oi deşi dealul de deasupra mănăstirii de maici este fieful turmelor (urme clare: iarba rasă, numeroase adăposturi ale ciobanilor, lână peste tot) Papele e mai bine de urcat decât de coborât din cauza pietrei sparte aruncată pe drum care face echilibrul foarte instabil imagini de pe traseu aici: https://photos.google.com/share/AF1QipMC2ysxvnYbJKTz4UWgdEUejg-lfOGZdX6hCKqpou43v9XK-9IbDEibO0iAZnLpqg?key=dHE3NV9CSUpPdEVDUWdXenVITmg2U0JKeVFVZ1BR traseul aici: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/pape-si-dealul-cetatii-42432260
  3. gibonu

    Joi, 19.09.2019 Berlin - Leipzig si retur, cu ICE-ul. Biletul l-am cumparat online pe 02.09.2019, pret 54,80 de Euro. Locul se poate alege ca la avion, in sensul ca pe site apare schema trenului, inclusiv pozitionare vagonului cu locuri pentru biciclete. Asa ca am ales vagonul nr. 1, pentru a vedea cum arata locurile pentru biciclete. Traseul trenului ICE 505 [ora 08:30] pana la Munchen. Eu am coborat la a doua statie. Afisajul de pe peron. Plus pozitionarea trenului la peron, in functie de clasa, vagonul restaurant si nu in ultimul rand, vagonul cu locuri pentru biciclete. Parte dintre ICE-urile care trec [aproape] zilnic pe acel peron. Plus schema fiecarui tren in parte. Bineinteles ca am reusit sa ma fac de kkt si in ICE, deoarece aveam loc in vagonul nr. 1, si, cu toate schemele si desenele pe care le-au pus nemtii pe peron, m-am urcat in vagonul nr. 2. Aici surpriza, n-am gasit locul nr. 114 si am inceput sa ma invart ca un testicol intr-o caldare, pana cand unei nemtoaice i s-a facut mila de mine, s-a uitat pe bilet si m-a lamurit ca aveam loc in celalat vagon. Locurile pentru biciclete din ICE, 8 bucati. Si doar doua locuri pentru oameni, probabil pentru cei care nu au optat pentru biletul cu loc inclus, care costa 4,5 Euro in plus peste pretul biletului la trenurile ICE si IC. Toate locurile [clasa a II-a] erau dotate cu o perna. La clasa I-a n-am fost. Viteza maxima cam subtire [comparativ cu cei 312 km/h ai TGV-ului de pe bucata Paris - Reims]. Poate pe alte linii merge mai repede. Interiorul vagonului. Trenul cu care am calatorit, in gara la Leipzig. Daca nu ma insel, este un ICE 3.
  4. Mircea PF

    Pedalând prin spaţiul mioritic blagian, deal-vale-deal-vale: traseu: Cluj-colonia Borhanci-ocolitoarea de sud-est a Clujului-Pata-Boju-tunelul de la Halta Tunel-Cojocna-Morişti-Apahida-Cluj cca 58 km parcurşi de mine în cca 6h:30' cu pauze cu tot - la tunel mi s-a oprit gps-ul aşa că datele cumulate sunt aproximative altitudine maximă 584 m asfalt şi drum de pământ, ciclabil în întregime traseu de parcurs când soarele e mai domol fiind în plin soare nu sunt izvoare nu am întâlnit turme de oi pe traseu dar erau destule pe dealuri există variantă de ajuns deasupra Bojului şi din satul Gheorgheni peste câmp dar eu am vrut să revăd tumulii din Pata şi pe cel de la intrarea în Boju cu crucea celtică în vârf peisaje vaste de pe culmile dealurilor şi dacă atmosfera e curată se văd munţii din nordul Maramureşului imagini de pe traseu aici: https://photos.app.goo.gl/FRwbKRRPxG1HXcZ46 traseul până deasupra căii ferate Cluj-Bucureşti (halta Tunel) aici:https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/boju-4131 la un moment dat am ocolit luând-o pe drumul ce părea mai umblat dar care nu ducea direct la tunel dar m-am întors pe alt drum ce-l intersecta pe acela
  5. EusuntCristian

    Dacă ți se udă discurile de la ploaie mai ai eficiență la frânare? Nu ai.
  6. Stuparul

    La "ei" e cadrul de carbon.
  7. Sau cu alte cuvinte, Mooky, nu esti deloc antrenat. Nu mi-o lua in nume de rau, eu asa mi-am stricat genunchii, iesind cu altii mult mai buni decat mine si fiind total nepregatit, iar acum suflu si-n... In plus, mentalitatea astora din vest mi-a schimbat complet viziunea asupra biciclitului - de ce sa trag eu acum ca prostul si de mine si de putinul timp pe care-l am, cand voi avea destul timp de pedalat la pensie? Dar pana atunci trebuie sa raman sanatos.
  8. nikki

    Mă duc la cumpărături pe raftul din spate al ebike-ului meu. foarte convenabil, mai ales pentru distanțe scurte, care poartă mici pungi de cumpărături. îmi puteți vedea ebike-ul aici. Mi-a fost foarte greu să cumpăr cu mașina pe străzile aglomerate ale Bucureștiului. soția mea mă trimite întotdeauna la supermarket și se plânge că „de ce ai întârziat atât de mult?” așa că am cumpărat un ebike pentru a mă salva de probleme. sunt un tip englez căsătorit cu femeie română.lovely
  9. Pe dealul Steluţa din nordul Clujului; în centru-dreapta celebra pădure Hoia-Baciu.
  10. Invitat special

    5 minute mai tarziu:
  11. majikstone

    Un prim review al noului cadru dupa cam 400 km cu el: The good: e ceva mai rigid, reactiv si stabil la accelerari bruste si cand pedalez ridicat din sa (nu ca as face asta in mod uzual), si in acelasi timp e comparabil de confortabil, ba chiar as zice ca in anumite situatii (pavate si asfalt de extrem de proasta calitate) e chiar mai confortabil decat cel de otel pe care l-a inlocuit. E destul de ciudata senzatia, dar desi la trecerea peste denivelari nu se simte neaparat elastic, cum se simtea cel de otel, ci mai degraba rigid, vibratiile si socurile percepute la nivelul seii si al ghidonului sunt puternic amortizate, iar pe pavate diferenta e de-a dreptul socanta. Iar la finalul turelor de pana in 4 ore (ca mai lungi n-am avut ocazia sa fac) ma simt excelent, fara nici un disconfort. Bonus, n-am avut nici cea mai mica problema sa reglez schimbatorul fata braze-on la inaltimea potrivita pentru foile 46/30, desi multe cadre de sosea cu braze-on au problema asta. Altfel, e mult prea devreme sa discut de orice beneficii de performanta. Cine sustine dupa 2-3 ture cu un cadru nou ca "e mai rapid cu x km/h" vorbeste prostii, sunt mult prea multe variabile in joc. Mai discutam dupa vreo 5.000 km si dupa ce fac un script in R care sa compare statistic datele de putere, viteza si heart rate adunate cu vechiul cadru cu cele adunate cu noul cadru si care sa spuna daca si realmente cu cat e mai rapid sau eficient energetic "in viata reala". Altfel, 1 kg in minus e 1 kg in minus, iar asta o sa faca cu siguranta bicicleta mai usor de carat pe scarile blocului Matematic si fizic, evident ca greutatea mai scazuta si profilul mai aerodinamic inseamna ca voi fi ceva mai rapid. Cu cat si in ce masura e relevant statistic... mai vorbim peste cateva luni. Daca am castigat 10W sau 0.5 km/h in regimul in care ma dau eu e mare, mare lucru. The bad: sincer... cam nimic momentan. Nu pot sa spun ca ii gasesc vreun defect major, dar ar fi cateva minore, initial foarte agasante, dar in mare masura rezolvate la momentul de fata. The ugly: tot ce tine de internal cable routing, care e din punctul meu de vedere o mizerie inutila, cauzatoare de nenumarate probleme, pentru niste beneficii infime: - cablul si camasa franei spate fac un unghi prea mare cu planul cadrului cand ies din top tube aproape de seat-tube, iar rezultatul e ca ma lovesc ocazional cu coapsa stanga de ele - prima instalare a cablurilor de schimbator a fost un calvar, mai ales trecerea cablului de schimbator spate prin chainstay (cu care am pierdut lejer mai bine de o ora) - cablul franei spate se lovea si bazaia in interiorul top tube-ului (in parte din cauza ca profilul top tube-ului e foarte plat) - am adaugat niste liner pe lungimea lui in interiorul cadrului, ceea ce a redus foarte semnificativ (dar nu chiar complet) intensitatea si frecventa bazaitului - cablurile de schimbator si cel al franei spate sufera de o frecare semnificativ mai puternica decat in cazul fostului cadru, la care erau routate extern, ceea ce creste (perceptibil la inceput, irelevant acum) efortul la schimbarea vitezelor; de bine, de rau, folosesc niste cabluri de foarte buna calitate (Jagwire Pro Slick, fara teflon sau alte bazaconii, dar foarte puternic polishate si marginal mai subtiri decat cele uzuale), iar Ultegra R8000 ramane in continuare o bijuterie cand vine vorba de precizia schimbarii vitezelor, dar cu alte groupseturi si cabluri e posibil sa apara probleme semnificative la schimbarea vitezelor Daca pana acum banuiam ca principalul motiv pentru care plebea se arunca pe Di2/eTap ca lupii în stână (dincolo de faptul ca au bani de aruncat pe geam sau ca i-a lovit criza varstei mijlocii) e faptul ca sunt incapabili sa instaleze sau regleze corect un groupset mecanic pe un cadru cu internal cable routing, acum m-am lamurit definitiv. Intr-adevar, asta cere multa rabdare, oarece studii de specialitate, si eventual si 2-3 beri, si e doar una dintre multele directii de dezvoltare ale tehnologiei bicicletelor de sosea care ofera beneficii marginale acelor 5% ciclisti de performanta cu pretul multor batai de cap (si/sau bani cheltuiti inutil) in contul de 95% de ciclisti care pedaleaza de placere si care, in mare parte, nu prea au cunostinte nici teoretice nici practice de inginerie sau mecanica. Asta aparent se numeste progres.
  12. paulrad

    Salutare, Între 3 și 10 August am participat la un camp de MTB în zona Saalbach-Hinterglemm din Austria. Împreună cu o trupă de oameni super faini am făcut 6 trasee epice ce au însumat 257km cu 10374m urcare. În curând (sper) o să fie gata și povestea acelor zile, dar până atunci vă fac poftă cu aftermovie-ul realizat de organizatori.
  13. @Mookyama stabilirea corecta a zonelor de HR e intr-adevar un inceput bun. Daca ai timp, bani si energie, ai putea sa cauti un centru medical unde sa iti masoare pragul lactic si sa iti stabileasca pe baza lui zonele reale de HR (iti poate explica @paulrad in ce consta procedura, el a facut asta, dar in Germania daca retin bine). Daca nu, poti sa iti setezi pulsul maxim conform regulii 220 - varsta. Valoarea respectiva nu implica neaparat faptul ca inima ta nu e capabila sa depaseasca pulsul ala in conditii extreme, deci faptul ca ai reusit sau nu sa atingi un anumit puls maxim intr-o anumita situatie nu e neaparat un criteriu relevant. Eu de exemplu am reusit weekendul trecut (contra)performanta de a atinge pret de cateva secunde un puls de 201 BPM (fata de un maxim teoretic de 192 la cei 28 de ani ai mei) pe o catarare scurta pe care mi-am pus mintea cu niste oameni mult peste nivelul meu. A fost o tampenie din partea mea, dar mai am si eu momente in care simt nevoia sa ma dau in spectacol. Dar aia nu inseamna ca pulsul meu maxim e de 201 sau ca zonele de puls ar trebui calculate in functie de el. Oricum, chiar si admitand ca poate la momentul de fata zonele HR nu iti sunt setate corect (desi nu ma astept sa varieze cu mai mult de 5 BPM fata de cele actuale), ce e esential in povestea asta e ca, macar o vreme, pana iti "recalibrezi" senzatiile si perceptia despre ce e bine sau nu pentru organismul tau, sa iti propui sa mentii, macar pe plat, si macar cand rulezi singur, un puls sub o anumita valoare, undeva intre zonele 2 si 3. Asta inseamna 140-150 BPM, in linii mari. Dupa cateva luni in care te uiti sistematic la valoarea pulsului si iti ajustezi forta si cadenta in mod adecvat, o sa incepi sa si "simti" cam in ce moment lucrurile scapa de sub control. Altfel, din punctul meu de vedere, dupa ce-am ajuns sa am cam toti senzorii posibili conectati la Wahoo Elemnt Bolt si toate informatiile posibile (viteza, cadenta, puls, putere), daca ar fi sa aleg un singur senzor pe care sa-l pot pastra si a carui valoare sa o pot afisa in timp real, ala e pulsul, fara discutii. Si daca la ture de pana in 100 km as putea merge si "pe feeling" fara sa deviez foarte mult de la obiectivele de frecventa cardiaca, daca discutam de ture de anduranta (200-300 km sau mai mult) frecventa cardiaca mi se pare cruciala, si e principalul factor care face diferenta intre a termina tura energic si bine dispus sau a te lovi de zid cu 50-100 km inainte de finish.
  14. Drysna

    Omu a dat un disclaimer de juma de ora sa inchizi filmu daca vrei un review complet la inceput, si sa te duci la omu cu ploaia.
  15. purix

    -Am auzit că te-ai despărțit de iubitul tău. Ce s-a înâmplat? - Ti-ar plăcea să trăiești cu cineva care fumează, bea, înjură tot timpul și te bate? - Sigur că nu! - Păi, nici lui! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  16. Să vezi belea cu asorteul, când ai mai multe biciclete...
  17. csuporj

    Manastur (360 m) - barajul Gilau - Vanta (760 m, erau oi mai sus) - barajul Gilau (420 m) - padurea Calau (620 m). 56 km in 5 ore. Poze: https://photos.app.goo.gl/jCb79fnx4ey8wM7L9 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/vanta-stanca-somesul-cald-41309216 Pushbike: 2 km, pe urcarea din padurea Calau. Oi: este o turma in Vanta. M-am intors din drum cand am vazut oile cu 100 metri mai in fata si au inceput sa ma latre cainii. Izvoare: nu sunt.
  18. purix

    - Bunicul a trăit 105 ani. Fuma trei trabucuri zilnic, bea doar whisky-uri învechite si cognac fin. Mânca fructe de mare si caviar de trei ori pe săptămână. Mergea la iubitele lui tinere si apetisante de cinci ori pe săptămână! - Și din ce cauză a murit? - A trebuit să-l împușcăm, că ne costa prea mult! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  19. TAZ

    AICI puteti vedea cateva fotografii expuse in cadrul Salonului de Modelism Militar.
  20. gibonu

    Putin off-topic, insa poate ajuta pe cineva. Ce se vede in poza de mai jos este o bricheta cu benzina [IMCO Junior 6600 pentru pasionati]. Adica o bricheta cu vata si filil, similara cu Zippo. Pana aici nimic deosebit. Insa luna trecuta, cand am plecat de la Berlin [aeroportul Schonenfeld] acesta bricheta [o avem in buzunarul vestei] a fost detectata de scannerul de la controlul de securitate. Neamtul m-a rugat sa-i arat bricheta si dupa ce a vazut-o mi-a spus ca nu ma pot urca cu ea in avion. M-am mai lovit odata de problema asta la Berlin, asa ca i-am propus sa scot vata si fitilul iar omul a percutat imediat, un coleg de-al lui mi-a dat un patent, plus o punga in care sa pun ce-am scos din bricheta. La final l-am intrebat care este motivul pentru care nu ma pot urca cu bricheta in avion iar omul mi-a explicat foarte calm ca, fiind cu benzina si fitil, aceasta bricheta poate ramane aprinsa iar posesorul o poate arunca aprinsa in avion sau aeroport si poate provoca un incendiu. Recunosc, pana acum nu mi-am pus problema cum pot provoca un incendiu. Astfel, avand in vedere cele de mai sus, aviz posesorilor de Zippo / similar. Ar fi fost foarte posibil sa-l gasesc pe unul batut in cap care sa nu percuteze la propunerea mea de a inlatura vata si fitilul. Si mi-ar fi parut tare rau pentru bricheta. Personal, cand voi calatori cu avionul voi lasa acasa bricheta pe benzina si voi folosi o bricheta de 2 lei pe gaz. Scuze pentru off-topic.
  21. Pentru ca periodic revine intrebarea "de ce nu mai avem market place / bazar", gasiti mai jos mai multe detalii referitor la desfiintarea sectiunii respective a forumului: Multumesc.
  22. Stuparul

    Domnu' meu, esti prea elitist. Dau pariu ca te descurci si cu aluminiu, frane pe janta si noua linie de Sora. Mai dai dracului de bani, ca avem destule de facut cu ei.
  23. gibonu

    @dan tm Atunci inseamna ca stam si mai bine. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gara Centrala din Leipzig. Peronul exterior si cel interior. Sistemul de oprire al trenului [presupun ca in caz de urgenta]. Ca in multe orase din Europa civilizata, gara este un mall pe unde se intampla sa treaca trenul. Sala centrala a garii. Diorama, prezenta in garile mari din Germania. Gara, vazuta din exterior [scuze pentru fire].
  24. IonutA

    Salut, Adaug câteva poze cu piese și componente uzate pe care vreau să le donez unor persoane cărora le place să chițibușărească și să reutilizeze înainte de a arunca un produs: 2x cauciucuri de asfalt (compoziție dură) presiune maximă 6 bar 700x35C - https://photos.app.goo.gl/VctxhgkMfTZ4UfUb8 - https://photos.app.goo.gl/7ViHWue5PM9RZBs39 2x cameră cu valvă auto btwin 700x35/45 - https://photos.app.goo.gl/BrkCpa5x7JcwvA1t7 1x cameră cu valvă auto btwin 700x35/43 - https://photos.app.goo.gl/AR2EqVsoko4UsFSq7 1x cameră cu valvă model vechi continental 700x32/47 - https://photos.app.goo.gl/rwK55pTYrdCw2qji9 - https://photos.app.goo.gl/sSG8NDkwMyFmn9vt8 1x cameră cu valvă auto continental 48/62-622 - https://photos.app.goo.gl/zg3z2MPfUVfA891h9 2x cameră cu valvă auto schwalbe 40/62-584/635 - https://photos.app.goo.gl/EbRWnXAXHpXjqQQt9 4x perechi saboți magura originali/compatibili - https://photos.app.goo.gl/rpmjEYdNUQKEQrKW6 - https://photos.app.goo.gl/3ZWADr8fg62WPRx88 1x set pedale metalice - https://photos.app.goo.gl/Tnn9KhHR8peuuQ9z7 1x șa selle royal - https://photos.app.goo.gl/Bck88dev9TjdzZYq7 - https://photos.app.goo.gl/Z2qozqvZQhmd39Nh9 1x șa terry confort gel espresso (urs de gel) - https://photos.app.goo.gl/9gYeqamxVv127quo7 - https://photos.app.goo.gl/8PuS88GLArN21TMv7 1x set butuc față disc frână ( prindere 6 puncte), butuc spate sram i-3 disc frână (prindere 6 puncte), manetă sram i-3 și cablu (este posibil să lipsească unele piese de conexiune) - https://photos.app.goo.gl/Ghx2mnpiQkeJaNpC7 - https://photos.app.goo.gl/qLURZ7q3aq68Pcg3A - https://photos.app.goo.gl/8jAnXCne6ueHBvLp8 - https://photos.app.goo.gl/RoM5WYwHuGD5mvaK9 - https://photos.app.goo.gl/2to9CoojjBbAFNpq5 Numai bine! Adrian
  25. krazyeone

    Da are , folosesc si merge super Acum vor imbunatati si mai mult functionalitatea
  26. Daca stiam... Ti-am dat up, dar o descriere ar fi mai de ajutor, macar asa ne-ar speria pe unii si poate asa nu o mai dam in balarii. Cea mai buna tura a mea a fost de +300km cu media de undeva la 30km/h. Nu e o performanta, poate e o prostie mare, insa am tras la nivelul la care sunt. Si incerc sa cresc. Segmentul Posada in primul an de cursiera l-am facut in 1:01:01, in al doilea an 00:18:04. Pe parcursul a celor +300km am avut pulsul sub 150bpm avg si maxim sub 180bpm. (pun si o poza)
  27. http://www.springerlink.com/content/w01lh456m74q6nwg/
  28. iacobdoc

    Dupa patru sei cumparate si probate, nu mai sunt fan Brooks.
  29. Traveller

    Bicicleta a schimbat prefixul, adică a împlinit ieri 2000 km. Este, fără îndoială, cea mai polivalentă bicicletă pe care am avut-o până acum. În continuare șade undeva la 10.4 kg, am inversat doar anvelopele (trecut Schwalbe Thunder Burt 2.25 pe spate, Panaracer Comet Hard Pack 2.1 pe față). Și-a depășit limitele pe care i le prevăzusem eu, acelea de ”bicicletă de ture mixte (asfalt/macadam) pe plat”. Am urcat Sultanu, am urcat 2100 hm într-o zi călare pe dânsa, ceva ce nu făcusem cu nici una dintre celelalte trocalete. Mai e loc de îmbunătățiri, mai ales la capitolul frâne (mecanicele sunt suficiente pe plat, dar la cele câteva ture mai lungi cu coborâri mari, chiar și pe asfalt, au arătat că sunt depășite). Și transmisia o să fie înlocuită la un moment dat cu 2x10 sau 1x9 (mai meditez la asta).
  30. Drysna

    Nu ai vrea sa stii ce raspunsuri ar fi primit o sotie, de la un vasluian, pentru: "de ce ai întârziat atât de mult?"
  31. EusuntCristian

    Ce bun e omul ăsta!
  32. ShutUpLegs

    Un italiano vero îi va scrie moșului pentru o transmisie Campagnolo potenza argintie.
  33. Stuparul

    Proiectul e gresit din fasa. Cum vine aia, cadru aero cu pedalier 46/30? Se accepta doar daca pui una din trei ture si nu ne mai imblonavesti cu Alpii aia.
  34. cpke

    Salutări! Oare o avea oareşcine o ţavă (tijă) de şa de 27,2mm diametru, dar cu partea de sus tot ţilindrică (pentru clemă tip "fluture")? Împrumut, la schimb, cumva... (Ştiu că pot face adaptor jos între ţevi sau sus la şinele şeii, am mai făcut cîndva, dar nu ajung acum să scormonesc prin grămezile mele de fiare - d'asta întreb aici). Mulţumiri oricum! (Refren: Unde eşti tu LTOane...? / Ceceaţădeasă, vai, ceceaţădeasă)
  35. purix

    Nu am abilitatile necesare pentru caiac si nici dotarea materiala, pare interesant dar nu imi pot permite inca un hobby cel putin la fel de costisitor
  36. Eu zic ca merita sa faci un mic efort si sa iei bicicleta de la Vitus. Sprint Monza are furca de aluminiu, Vitus de carbon. Sprint Monza are Claris de generatie veche, cu cablurile de schimbator routate prin exterior, Vitus are ultima generatie de Claris, care e chiar bunicica, similara din punct de vedere calitativ cu Tiagra 4700 doar ca cu 8 viteze. Pentru 150-200 de lei diferenta, calitatea e net superioara la Vitus. Altfel, comparativ cu Triban RC500, tot Vitusul e simtitor mai bun. Tribanul vine cu niste manete Microshift net inferioare Claris, iar cadrul e mult mai bine finisat la Vitus. Ar fi fost un argument pentru Triban pedalierul triplu, dar degeaba daca l-au combinat cu o caseta 12-25, ceea ce nu ofera un raport minim semnificativ mai mic decat cu un compact si caseta 11-28 cu care vine Vitus. Plus ca pe schimbatorul spate Claris R2000 cred ca poti monta si pinion de 32, in caz ca ajungeti la munte. All in all, ia Vitusul daca nu gasesti o alternativa mai buna. Si nu prea cred ca gasesti o alternativa mai buna in banii aia, decat eventual daca prinzi ceva Flash Sale la PlanetX, dar ma indoiesc ca ajungi la 2000-2100 lei fara transport.
  37. Stuparul

    Bohemian Rhapsody
  38. feribotu

    ZIUA 2-CONTINUARE. Sighisoara Daca tot ajunsei si in Sighisoara, este pacat sa nu pun si cateva poze. Odata descalecat din pedale, fac un check-in rapid, pun furia verde la loc ferit si sigur, abuzez rapid de 5 minute de apa calda in dus si ies la o plimbare prin cetatea mediavala. Bineinteles ca nu o sa ies din clisee si atasez repede si o poza cu Turnul cu Ceas: Am nimerit in plin festival ProEtnica si sa-mi spal pacate cu poza cliseistica de mai sus, am fugit rapid de multimea adunata in fata scenei, preferand sa ma plimb agale pe stradute nepopulate. Cand vrei sa simti Mama Pamant, pai mergi nenicule hipstereste in picerele goale: In zare un nor incearca sa-mi spuna "si ce daca Deveselu?" Indragostit iremediabil de obloanele de genul asta: Si la fel de indragostit de casute mici si cochete, trendul de 200mp utili construiti "a prost" si fara gust m-a ratat si ca atare nu sunt un bun roman. Intr-un final intru intr-un loc nu foarte aglomerat sa mananc ceva: Apoi merg intr-un alt loc bine cunoscut (Casa Cositorarului) pentru un desert minunat si o cafea cu amaretto. Daca sunteti prin zona nu ratati, desi este unul din locurile alea pentru turisti, este linistitor sa stai un pic la umbra aia naturala si sa te bucuri de senzatia de liniste desi lume multa trece... Ziua urmatoare avea programata o plimbarica mai scurta de +/- 65km spre Valchid, Copsa Mica, Biertan si intoarcere prin Dumbraveni inapoi in Sighisoara. Cum esentele tari se tin in sticlute mici, asa si traseul asta care m-a bucurat mult chiar daca nu-s nici multi km, nici multe obiective "de bifat"...ci doar o sosea serpuind printre mici dealuri, verde, liniste si pace. Tineti aproape, in curand ii dau bun de tipar.
  39. Cineva mi-a furat bengoshenia de avatar cumparat cu bani grei, HuoOOOOOoOoOoooooo...
  40. Sezon nou, cămilă nouă. Cadru Cube SL Road Race, furcă SR Suntour Swing Shock, roți WTB i19 cu butuci SRAM X7, frâne Avid BB7, manete-schimbătoare-angrenaj Claris. Echipare de "pădure" - anvelope Continental Speed King CX 35-622, pipă Ritchey 30°, tijă șa cu suspensie Force, șa Selle Royal Comfort Alpine. Echipare de "asfalt" - anvelope Continental Ultra Sport II 32-622, pipă Cube 6°, tijă șa normală, șa Cube Sport.
  41. Geordan Corvette

    Se trezește dimineața toată familia. Părinții se pregătesc să plece la serviciu, Bulă la grădiniță. Mama e în duș, iar în timpul acesta tatăl intră în baie să-și spele dinții. Văzându-și soția, apetitul sexual crește și se apucă ei de treaba lor ”părintească”. Când erau în plin proces, intră în baie Bulă și vede toată scena. Tatăl văzându-l pe Bulă se gândește: ”Trebuie repede să inventez ceva, să nu șochez copilul.” Începe s-o lovească pe nevastă-sa peste fund și în același timp zice: – Na, altă dată să nu-l mai bați pe Bulișor. Ai înțeles? Şi continuă s-o lovescă. Bulă, bucuros: – Așa tati, bravo, dar fute și motanul, să nu mă mai zgârie
  42. krazyeone

    si eu am plecat de la 810, am avut cateva luni Wahoo Bolt si apoi am trecut la Edge 1030 Partea de live track nu cred ca o sa fie vreodata fiabila , nu am testat dar sunt prea multe vcariabile in joc Daca as fi sa aleg intre 1030 si 830 nu stiu ce as alege Am cititit ca au ceva probleme (cred ca si 530 ul si 830 ) la inregistrarea elevatiei , sper sa se rezolve
  43. krazyeone

    un test de kko!
  44. Nu stiam cum sa mai scad din greutatea bicicletei asa ca nu am prins-o bine pe suportul de carlig si i-am pilit ghidonul cateva sute de metri pe sosea.
  45. Oarecum off-topic. Sunt curios cine a avut rabdare sa dea flag pe strava dupa etapa de la Bucuresti turor ciclistilor din tur. Am apucat sa ma uit pe turele ciclistilor si erau toate flagged.
  46. M-am decis sa-mi cumpar o casca alba. Cu ce sa asortez culoarea secundara a castii, cu bicicleta sau cu tricoul/echipamentul?
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up