Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/22/2019 in all areas

  1. Dorinw6

    Octombrie 2018. Venit in concediu de prin desertul Arabiei m-am gandit la o mica tura pe undeva. Nu am timp de foarte multe, dar macar sa ies sa ma simt bine, sa simt ca am iesit. Cateva linii de traseu si iata-ma la intrarea in comuna Densus-Hunedoara. Salut pe frate-miu care m-a adus cu masina de la Lupeni, apoi imi vad de-ale mele. Ce toamna, ce miros, ce liniste! Pedalez pe drumul asfaltat apropiindu-ma usor de Densus. Drumul absolut liber. Din cand in cand cate o masina imi tulbura linistea. Pedalez! Pfoai, de cand tot visez la ziua asta. Ajung in sat, iar din centrul satului cotesc dreapta spre Biserica de piatra din Densus. O admir de pe pod, apoi ajung si in parcarea de langa biserica. Nu apuc bine sa scot camera, ca un “dansul” ma abordeaza violent. “Nu ai voie cu camere foto aici” . Usor socat si scarbit de scena, ma retrag, nu inainte de a fura o poza cu interiorul, folosindu-ma de zoom-ul camerei foto. O mica pauza, apoi ma urc inapoi pe calul meu vanzindu-mi de-ale mele. Imi continui pedalatul pe vale, admirand casele modeste, ale localnicilor. Pe partea dreapta admir rocile vulcanic, de-altfel cred a e si rezervatie ceva prin zona (pare rau de slaba documentare). Pedaland pe vale in sus,la o ultima casa intreb despre drumul de acces spre Lunca Cernii. Greu primesc ceva informatii, in sensul ca nici ei nu stiu exact starea drumului....voi afla asta pe pielea mea. Asfaltul se termina si intru pe drumul de piatra.Valea se strange ceva mai mult, iar padurea de fag e tot mai deasa. Ajung la o intersectie de drumuri, unde cu ajutorul lui google maps, reusesc sa iau drumul bun.Cotesc dreapta pe un drum umbros, usor namolit. Ador linistea asta! Absolut nimic nu ma deranjeaza. Urc in continuare pe vale. Drumul devine mai noroios pe ici pe colo. Trec de o zona mocirloasa datorita taierilor de padure, ca apoi sa ies intr-un luminis cu ramificare de drumuri. Scot telefonul si intru iarasi in google maps. Cotesc dreapta si incep o urcare zdravana, cu drum foarte prost, unde nu-mi ramane decat sa imping la bicicleta. Cateva serpentine, apoi o ploaie marunta, ma scot pe un umar de munte, de un incerc sa zaresc...ceata! Mai nimic nu vad, dar au clopotele animalelor care pasc in zona. Prind o coborare fumoasa, apoi ies intr-o zona de pasune cu multa apa, mocirla,vaci, si ceva colibe. Ceata, ploaia marunta si vantul ma fac sa pedalez cat mai repede si sa ies din zona deschisa si sa urca rapid pe drumul ce pare sa ia inapoi spre padure... Din liziera padurii, drumul coboara vertiginos, pe un bolovanis afurisit care imi testeaza bratele. E tarziu deja si ma gandesc unde ar fi mai bine de dormit. Zaresc si prima casa in departare, apoi dupa o curba ai stransa un localnic mana vacile spre sat. Ma opresc sa vorbesc cu el, de unde si afluca suntin Lunca Cernii de Jos. Ajung la drumul asfaltat. Satul pare incremenit in aerul de octombrie. Prin ploaia marunta si ceata rece,imi caut un loc de cort.Intreb la o casa daca pot pune cortul in zona, si primesc indicatiile. La vreo 200 m de casa, pe partea dreapta o pajiste perfecta de pus cortul. Am pus rapid tabara, iar intre timp prepar o supa. In timp ce pregatesc sacul de dormit si spatiul prin cort, aud o voce. Ies din cort si zaresc un tanar.In frigul serii, pe o ploaie marunta, o pacla de ceata, acest om imi aduce o farfurie cu gogosi proaspete.Gogosi calde dupa o zi de pedalat! Ma uit la el. Ma duc spre el si incerc sa-i vorbesc. Imi dau seama ca nu poate comunica, dar ii multumesc dand din cap, apoi ca un semn de si mai multumire, ii ofer o imbratisare. Ma duc la cort, si aduc cateva bucatele de ciocolata si-i ofer. Pleaca! Ma uit dupa el pana cand ajunge la casa din apropiere, unde intrebasem de locul de cort. Ma asez. Mananc gogosile si ma gandesc. Cum e posibil ca oamenii astia, din saracia lor, sa ofere si altuia, fara sa ceara ceva in schimb. Pentru moment am stat si am gandit multe... Halesc si supa ce tocmai se facuse, apoi sar in cort. Ador sa ascult noaptea. Adorm rapid. Undeva in toiul noptii un strigat disperat ma trezeste. Sar ca ars! Realizez ca moartea da tarcoale in jurul cortului. Un animal cade prada vreunei pasarai rapitoare de noapte. Aud cum chiuie si cum zbiara. Parca simt si cum se zbate. Iarasi imi fuge mintea in toate directiile, dar mai cu seama spre cat de fragila e viata. Usor, apoi deloc nu mai aud nimic... E dimineata. Ies din cort sa vad cum e vremea. Ceata, frigut si multa umezeala. Fac o cafeluta mica pe primus, apoi imi strang lucrurile si decid sa mananc cva chiar dupa ivirea soarelui. Urc pe bicicleta si continui traseul pe Valea Cernii, admirand casele localnicilor. Un motan ma pandeste de pe gardul uneia dintre case. Ma fac ca nu-l vad doar sa-i fac pe plac,dandu-i de inteles ca se ascunde bine! Ies din satul Lunca Cernii de Jos, si trec in urmatorul sat, Lunca Cernii de Sus.Drumul e foarte bun, un asfalt impecabil. O dimineata perfecta. Soarele isi face simtita prezenta, moment numai bun de o pauza de masa. Dupa ce infulec cateva bucatele de lipie cu unt de arahide, imi continui drumul spre Gura Bordului, o ultima asezare de pe valea Cernii. Drumul incepe sa urce, cateva serpentine mai dure. Urc! Semn ca se apropie pasul. Din cele citite, drumul asfaltat se termina in pas... Fac cate o pauza scurta. Ajung in pas. O pauza mai lunga. Incerc sa imi dau seama in ce directie merge drumul. E greu de depistat, avand in vedere ca e plin de urme de masini de teren. Google maps, ma ajuta din nou. O iau spre dreapta. Drumul coboara abrupt, plin de namol, aluneca si e imposibil de stat pe bicicleta. Ma chinui, sa cobor, apoi incredibil, dar imping bicicleta la vale. Acum gasesc si prima problema de constructie la bicicleta asta. Distanta dintre cauciucuri si aparatori e prea mica, iar noroiul se aduna intre, facand greoaie invartirea rotilor. Imping de-mi sar ochii! Injur! Cum e posibil! Imping pana la un punct, unde drumul e mai bun, chiar pare proaspat pietruit. Ma cobor spre Ruschita. Opresc la un paraias si curat cat de cat rotile si franele pline de noroi. Dupa curatare, parca merge mai bine, nu perfect, dar se vor curata de la sine. Cateva serpentine in coborare si ajung in drumul asfaltat ce vine din Rusca Montana. Pe o parte si alta a vaii, vad mici afaceri de preluctare a marmurei. Pedalez pe drumul sfaltat spre Rusca Montana. Opresc undeva mai jos, unde fac o pauzade masa mai lunga, prilej cu care usuc si cortul si spal si bicicleta plina de noroi. Soarele ma incalzeste. Ador si momentul asta.... Strang! Cobor pe vale si intru in Rusca Montana. Liniste mare in sat. Nimeni pe strada. La iesirea din Rusca Montana, ma opresc la Monumentul Turistului, dupa care imi continui drumul pana ce dau in drumul ce leaga Caransebesul de Hateg. Pedalez pe drumul european. Trafic destul de mult, contrar la ce citisem pe internet. Trec printr-o serie de sate insirate de-alungul drumului, apoi incepe urcarea. Caldura ma cam moleseste si cu greu trag de mine pana in pasul Poarta de Fier a Transilvaniei. In pas iau o pauza, apoi ma las la vale. Prind viteza! Aud un tir in spatele meu. Ma avertizeaza ca e in preajma mea, apoi intra in depasire. N-am crezut ca scap cu viata. Curentul produs de tir, plus viteaza mea, ma dezechilibreaza pentru moment si cu greu ma tin pe carosabil. Cateva vorbe de bine, apoi ma calmez! Ajung in zona de camp a depresiunii Hategului si admir muntii Retezat, ca apoi sa fac o mica oprire la Sarmisegetuza. Din Sarmisegetuza apelez din nou la fratele meu care ma duce inapoi acasa. A fost o tura scurta.Mult prea scurta, dar pe gustul meu. Imi dorisem o continuare a turei, dar planuisem si o iesire in Retezat, pe care nu puteam sa o ratez.
  2. Astăzi am scăpat de ploaie la limită. Ar fi trebuit să fac traseul de la MTB Marathon Baia Mare, dar e mocirlă mare pe acolo așa că am băgat un forestier dus-întors fără oprire. Colegii de tură s-au oprit la belvedere. Apoi am explorat o cărăruie prin spatele caselor și după o urcare scurtă, dar abruptă, am avut parte de o priveliște frumoasă, dar amenințătoare.
  3. VladG

    Salutari. Dupa o pauza de doi ani am revenit cu versiunea 2 a bicicletei de cale ferata. Nu sunt mari schimbari, doar rezolvarea unor probleme ale V1: - Am deplasat scaunul catre spate pentru a corecta pozitia prea "adunata". Nu e complet rezolvata, dar mult mai comod de pedalat. E maxim ce pot obtine fara refacerea totala a cadrului; - Cate un sistem dedicat de ghidare pe sina pentru setul de roti fata (760 vs 1435 mm). Sinele au grosimi diferite si astfel pe cea de 760 deraia la curbe; - Un brat de echilibru nou ptr 760 mm. E mult mai solid, cel vechi a fost avariat la deraierile repetate. Am pus-o pe sine pe calea ferata industriala dintre Bicaz Chei si Tasca (1435mm). Este folosita la transportul calcarului de la cariera la fabrica de ciment. Am plecat in tura la 2 minute in urma trenului care face doar dus-intors pe linia respectiva. Am mai descoperit cate ceva de rezolvat in V3 (sper si ultima). https://youtu.be/4yyXIbBU6HQ
  4. Astăzi, aliniați pe ploaie pentru ultima tură dintr-un weekend super fain. Până am terminat cu poza s-a oprit și ploaia. Urmează povestea celor 3 zile, săptămâna viitoare cândva
  5. majikstone

    Coborarea integrala de pe Alpe d'Huez.
  6. Nu, nu e vorba despre binecunoscutul film din 1953, cu Audrey Hepburn și Gregory Peck în rolurile principale, ci doar despre o vacanță de 5 zile pe care am petrecut-o cu familia luna trecută, pe malurile Tibrului. Ocazia (sau pretextul) excursiei constă în cei 12 ani pe care i-a împlinit copilul nostru. O să redau în cele ce urmează cele mai importante aspecte ale plimbării, mai mult sub forma unui foto-reportaj. Nu insist asupra tuturor detaliilor, pentru că Roma nu mai are nevoie de nici o prezentare din punct de vedere istoric, poate cel mult din punct de vedere al aspectelor practice ale turistului de secol XXI. Am zburat cu Ryanair dus-întors, până la (și de la) aeroportul Ciampino. Au fost zboruri fără probleme, alături de mulți conaționali, în principiu civilizați. Am ales Ryanair pentru că avea orarul dorit de noi (planul nostru ideal de vacanță a ajuns să fie: plecare ziua 1 dimineața, dixtracție zilele 2-3-4 și întoarcere ziua 5 către seară, ca să mai prindem cîteva de făcut și în ultima zi). De la aeroport am ajuns la gara Termini cu autocarul Terravision, bilete cumpărate online, în avans. Taxiul ar fi fost undeva în 40-55 Euro, dar am decis că nu avea rost, noi având o cantitate minimală de bagaje (o bucată de căciulă, adică un rucsac eu și Mircea, un troller compact consoarta). De la Termini am luat metroul 6 stații până la Ottaviano, iar de acolo am mai mers 10 minute pe jos până la apartamentul rezervat la Dimora dei Sogni al Vaticano. E o afacere de familie, 3 camere închiriate în regim hotelier (Ametista, Perla, Zaffiro). Noi am primit-o pe ultima și am fost foarte mulțumiți. Cu gazda am comunicat într-un amestec de italiană și engleză. Ea nu prea pricepea engleză, dar am trecut peste, că era simpatică , o Sofia Loren la 60 de ani, iar în rest a fost totul foarte bine. Așadar - Ziua 1: Odată așezați ”la casa noastră”... nu ne-am făcut comozi decât pentru scurtă vreme, cât să stabilim mici chestii organizare cu gazda și să bem o cafea Lavazza împreună. După care ea s-a dus acasă la ea, iar noi am apucat-o la pas prin oraș. Desenasem acasă niște trasee orientative. Navigarea am făcut-o cu hărțile offline ale Maps.me. La nici 100 de metri de vremelnica noastră casă, ne-am oprit să luăm prînzul, la restaurantul Pisica și Strugurii. Un simbol parcat la rigolă. Piața San Pietro, îm pregătire pentru slujbele Paștelui Catolic (21 aprilie), cu accesul interzis. Intrarea pe podul Vittorio Emmanuele II Castelul Sant'Angelo și podul omonim, văzut de pe malul stâng al Tibrului Vaporaș pe Tibru, cu pista de biciclete aferentă. Pentru vizitele diverselor obiective nu ne pregătisem în nici un fel. Nu am luat nici un card de reducere sau de ”sărit coada”. Am vrut mai ales să ne plimbăm în Roma (bine, nu luasem în calcul Paștele Catolic atunci când am făcut rezervările, dar oricum n-am fi dat înapoi). Totuși Castelul era tentant și coada nu era de speriat, așa că după vreun sfert de oră de așteptare deja pusesem mâna pe bilete și urcam scările spre interior. O panoramă spre nord, care prinde și curtea interioară, devenită loc de joacă și de picnic. Și una către sud, unde se observă mausoleul Vittoriano și vechiul cartier Trastevere. Cameră pentru tunari Statuie în curte interioară (nu mai știu cine este nici titularul, nici autorul). Urcînd spre terasă, trecem prin loggia de lângă bibliotecă Tavanul bibliotecii Pe terasa superioară. Privire spre Vatican și Tibru Curtea interioară, de unde veneam, și un domn înaripat care era obișnuit cu bipezii neînaripați, încât stătea nestingherit la poze. Îngerul de pe vîrful castelului: Accesul pe terasă se face printr-o scară îngustă. O parte din terasa inferioară este transformată în cafenea, unde am și stat la o înghețată. Înghțata de lâmâie este adusă chiar într-o jumătate de lămâie. Am coborât, am mai căscat gura la suvenirurile vândute de (aproape exclusiv) vînzătorii ambulanți indienti, pe Lungotevere (”splaiul” lor, cum ar veni). Înalta Curte de Casașie și Justiție a Italiei. De aici am ne-am întors acasă, având în plan să ne reîntoarcem la Vatican, ca să asistăm la slujba de Paște a Papei. https://www.strava.com/activities/2317457728 -va urma-
  7. dany86

    Cam asa arata atelierul meu acum.
  8. Pornind de la o idee care se află în spatele acestor poze, cred că am să deschid un topic nou: minime reguli de compoziție a fotografiei pentru cicloturiști. Ce vreau să spun este că linia orizontului nu se plasează pe mijloc. Există regula aia a treimilor, ușor de folosit cu aparatele foto și telefoanele mobile moderne, pentru că au grila 1/3 și 2/3 care poate fi activată pe ecrane. Știu că nu suntem forum de fotografie, dar nu-i rău să învățăm cîteva reguli ușoare.
  9. Am scuturat praful de pe skill-urile pe MTB și am dat de rugină multă
  10. Traveller

    Închidem definitiv și irevocabil topicul, care în loc să dezbată o problemă (mai mult sau mai puțin utilă), ne-a livrat o problemă inutilă. Având în vedere că toate societățile moderne le-au dat cu flit libertarienilor, nici nu prea are rost toată agitația.
  11. Traveller

    Îmi e clar acum de ce aberația asta libertariană nu a adunat nicăieri în lume decât câțiva adepți, care probabil refuză în mod consecvent să-și ia pastilele.
  12. csuporj

    Gura Rastii (490 m) - Manastirea Muntele Rece - Testiesu (1170 m) - Gura Bisericii. 21 km in 2 ore si 30 minute. Pana la Gura Rastii cu masina. Poze: https://photos.app.goo.gl/wmiM3PVxu7Pi9yNY8 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/gura-rastii-testiesu-36542132 Practicabil aproape in intregime pe bicicleta. Singura portiune de pushbike e de vreo 500 metri intre manastire si saua cu belvedere de pe Testiesu.
  13. Traveller

    Ziua 1, continuare. pe la orele 21 am luat-o la pas către piața San Pietro. Am trecut de filtrele de la intrare, oarecum asemănătoare cu cele de la aeroport. Era ceva lume, dar toți ședeau ordonat, în liniște. Înăuntru avea loc slujba de seară, proiectată în piață pe un ecran mare. Am stat vreo oră și ceva, până cînd s-a terminat. La final, un ritual cu care evident, nu eram obișnuiți: lumea și strâns mâinile. Am strâns și noi câte mâini am putut, după care ne-am retras, asemenea tuturor, în liniște. Trebuie să recunosc că întreaga procesiune a avut mare impact civilizațional asupră-mi.
  14. gibonu

    Hai noroc la toata lumea. Pe de o parte, spre rusinea mea, pana acum nu am ajuns la Dragasani sau la Corabia, iar la Caracal am fost o singura data, acum multi ani, cateva ore la o inmormantare. Pe de alta parte, de pe Google Maps, varianta satelit, malul indiguit al Oltului arata interesant, oarecum similar cu malurile canalelor doborogene. Asadar, suficiente motive pentru o tura in zona. Miercuri, 17.04.2019 Dragasani - Crama Avincis - Crama Negrini - Dragasani 26 km Bucuresti Nord [09:32 - Dragasani [13:05] cu trenul IR 1521. Pentru mine aveam bilet cumparat online [43,42 Lei, cu 25% reducere prin cardul TrenPlus], pentru bicicleta urma sa ma intelg cu nasul [nu exista posibilitate de online la acest tren]. Inainte de a ma urca in tren am vorbit cu omul iar acesta mi-a spus ca biletul de bicicleta va coasta 30 de Lei. Bicicleta in tren. Inainte de plecare trenului din Bucuresti Nord, a aparut nasul ca sa-mi emita biletul pentru bicicleta. I-am spus ca nu am nevoie de bilet, insa el mi-a raspuns "E mai bine sa-ti dau bilet". Traducerea: va fi supra-control asa ca ia biletul de la mine pentru ca este mai ieftin comparativ cu pretul la care as fi fost tarifat de catre supra-control. Nasul a avut dreptate, aproape imediat dupa plecarea din Bucuresti au aparut doi supra-controlori. Biletul pentru bicicleta. Greutatea standard a bicicletei este 15 kg conform regulilor CFR Calatori. Plus tariful per kg in functie de distanta. Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/intrebari-frecvente/ Ceasul garii din Dragasani era functional. Ceasul este identic cu cel din gara de la Caracal, iar legenda urbana spune ca cifra IIII este gresita si ca corect ar fi fost IV. Insa, prin bunavointa unui prieten, am aflat ca aceasta este doar o legenda, pentru ca in domeniul ceasornicarie cifra IIII este folosita. Mai multe detalii: https://monochrome-watches.com/why-do-clocks-and-watches-use-roman-numeral-iiii-instead-of-iv/ Relativ aproape de gara se afla Muzeul Viei si Vinului. Din pacare, orarul de pe usa nu are nicio legarura cu realitatea, pentru ca muzeul era inchis cand am trecut pe acolo. Drumul spre crama Avincis este foarte bine semnalizat, practic in fiecare intersectie exista un indicator. Ce se vede in poza de mai jos, in interiorul formelor de plastic, cumva sunt noi butuci de vie? Crama, vazuta din drum. In poarta cramei. Detalii pentru vizitare [la mine nu a fost cazul]. O bucata din via din jurul cramei. La Crama Negrini nimic deosebit.
  15. csuporj

    Uzina (510 m) - Valea Barlogului pana la 820 m - Paltinei - Culmea Paltinei - Varful Magura (1345 m) - Varful Batrana - Arsuri. 18 km in 4 ore si 30 minute. Pana in Uzina cu masina. Poze: https://photos.app.goo.gl/CjZTaiMPnoDwEV8DA Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/magura-paltinei-36368010 Traseul merge pe drumuri si poteci destul de bune, inafara de vreo 300 de metri la coborarea din Varful Magura, unde am ales o varianta gresita. Se poate cobora mai usor tinand poteca din marginea nordica a mestecenilor si brazilor mici aparuti in locul unde a ars padurea acum vreo 10 ani. In sus am impins bicicleta vreo 300 metri diferenta de nivel, in jos vreo 100 metri diferenta de nivel, sub Varful Magura.
  16. Super!! 800m mai jos, teren de golf
  17. Trevizes

    Si costa 10 milioane de euro, cativa km amariti in centru orasului. Oare l-au consultat pe @gibonu? Ca iar risipesc comunistii banii in loc sa se cumpere niste vagoane de marfa ...
  18. akebono

    Acum ceva luni arata asa: Iar acum, astfel. Culoarea a fost aleasa din paletar de proprietara bicicletei, eu ... cu munca ;). Trebuie sa inlocuiesc o conducta de frana, mai trebuie un disc nou pe fata si un deraior fata E-type 2. Cadrul a luat in greutate cam 200g cu vopsea, lac si folia de protectie. Nu am masurat exact, doar cadrul, ci din diferenta cu totul. Mai sunt si alte mansoane, etc.
  19. Unul din primele mele macro-uri, facut cu un Helios 44-2 si tuburi. La inceput, ma taram destul de mult prin iarba sa fotografiez ochi de musca. Greierele asta l-am prins din intamplare, pe un hanorac pus pe iarba, a fost curios si mi-a stat la pozat. Am mai multe ...
  20. gibonu

    Joi, 18.04.2019 - Partea a III-a Dragasani - Poganu - Cucuieti - Deleni - Criva de Sus - Piatra - Piatra Olt [si Caracal cu trenul] 53 km Gramada de stabilopozi. Malul vestic al Oltului. Urma sa continui alergarea pe drumul de pe marginea digului. Barajul vazut din aval. Drumul de macadam este ok. Un buldozer nivela drumul de acces catre o balastiera. Lebada pe Olt. Draglina cu cabina inaltata. Asta n-am inteles ce este. Simetrie simpla. Simetrie dubla. Curs de apa paralel cu Oltul.
  21. "-In tinerete duceam 2 vadre de 10l cu apa agatate pe p*la - Si acu? - Acu' nu ma mai tin genunchii..."
  22. gibonu

    Joi, 18.04.2019 - Partea a II-a Dragasani - Poganu - Cucuieti - Deleni - Criva de Sus - Piatra - Piatra Olt [si Caracal cu trenul] 53 km Oltul, vazut de la distanta. Ciori care curatau vaca de insecte nu am mai vazut pana acum. Un sat cu un nume mai ciudat. Calitatea drumui scade putin. Drumul revine pe malul Oltului. Un debarcader care nu a fost finalizat. Barajul Strejesti. Lacul de acumulare. O macare mai mare si una mai mica. Pauza.
  23. majikstone

    De prin Burgundia:
  24. killer_fan

    Hai, daca tot e in spiritul muntelui, sa bag si eu ceva de la tura de luni 29. Incercam sa ajung la Piatra Arsa... ...Insa lama tractorului nu a ajuns pana acolo. Oricum, a fost extraordinar de frumos (si de frig la coborare). Recomand De suparare ca nu am ajuns pana la Piatra, m-am intors prin Pucioasa si am bagat un Sultan.
  25. Tura in lunca Dunarii (de dat jos mancarea) ! Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  26. Cum nu are? Are bidoane!
  27. Sambata, 06.04.2019 - Partea a VIII-a Gara Ciulnita - Slobozia 29 km Posta. Centrala telefonica. Ultima pe care am prins-o functionala a fost la Anina, prin anii '95-'96. Despre centralele telefonice, centraliste si mai ales [ultimul paragraf] despre japonezi si tehnologia arhaica in RO. Masina de scris Mercedes si povestea acesteia. Fetele de la Posta. Cantar la Balanta Sibiu. Pledoarie pentru cartea postala. Cuptorul mobil. Doamna custode mi-a spus ca acesta se putea folosi si la gatit carnea sau legumele, nu doar pentru paine. Practic, ce se vede in poza de mai sus este un fel de clopot din lut, care odata incalzit degaja suficienta caldura, simiar unui cuptor. Frizeria. Ceasornicaria.
  28. majikstone

    Am reusit pentru prima oara performanta de a urca Alpe d'Huez in intregime fara nici o pauza. Altfel, conform Strava, am avut o medie de 9.6 km/h si am fost exact de 2 ori mai lent decat detinatorul KOMului, tovarasul Romain Bardet. Bonus, poza de pe balcon
  29. gibonu

    19.05.2019, Delta Dunarii, canalul Sulimanca.
  30. csuporj

    Uzina (510 m) - Pape - Ijar (1190 m) - drumul spre sud din Ijar. 17 km in 2 ore si 45 minute. Pana in Uzina cu masina. Poze: https://photos.app.goo.gl/ehx3eHq5shnNRkYp8 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/pape-ijar-36580782 Urcarea la Pape e pushbike pe vreo 400 metri diferenta de nivel. Cei mai puternici pot urca integral pe bicicleta. La coborare e pushbike pe vreo 40 metri diferenta de nivel, unde drumul e prea bolovanos.
  31. Traveller

    Chiar forumul, nu doar topicul. Mai mult, csuporj pare să fi greșit și planeta care să corespundă unor asemenea utopii incompatibile cu specia umană.
  32. Astăzi am împlinit 3 ani și 12060km.
  33. fizikant

    La ce mentalitate au "managerii" din turism, slabe șanse de redresare. Un exemplu legat tocmai de tichetele de vacanță, confirmat de mai multe persoane care s-au aflat în situația respectivă: posesorul de tichete sună la unitatea de cazare pentru a se interesa sau chiar a rezerva. - Cât costă camera în perioada cutare? - 180 lei. - Primiți tichete de vacanță? - Da. dar la plata cu tichet costă 220. - De ce? - ... (înlocuiți punctele de suspensie cu o poveste abracadabrantă, cu argumente debile care n-au legătură cu subiectul) Numiți chestia asta cum vreți - tun, ciupeală sau doar nesimțire, nu contează. Contează că există, se întinde și în niciun caz nu face bine.
  34. MLADEN

    As dori sa-i multumesc bancii care mi-a acordat creditul pentru a-mi cumpara noua bicicleta... Nu cred ca voi putea sa va rasplatesc vreodata!
  35. VladG

    Sunt role de patine Oxelo, cu ax pozitionat la aprox. 45°, de ambele parti ale sinei pe care ruleaza bicicleta. Bratul si rolele de pe a doua sina au rol doar in echilibrare. In consecinta nu poate traversa macaze, intersectii.
  36. Problema cu genunchii e de la cadenta!
  37. gibonu

    @EyesOnly Recunosc, nu m-am uitat si la sistemul de golire a cosului. Cat despre pret, foarte posibi sa fi costat foarte mult. Cu placere si sper sa te ajute povestea asta la o minima documentare. Si pentru mine a fost o premiera. ------------------------------------------------------------------------------------ Joi, 18.04.2019 Dragasani - Poganu - Cucuieti - Deleni - Criva de Sus - Piatra - Piatra Olt [si Caracal cu trenul] 53 km Dimineata am coborat in carciuma de la parterul hotelului pentru micul dejun. Am gasit-o acolo pe doamna de la receptie din seara precedenta, care destul de plictistia si putin agresiva m-a intrebat "Ce doriti?". Cu cheia de la camera in mana, la vedere, i-am spus ce vreau, iar raspunsul, la fel de plictisti a fost "Luati loc". Micul dejun a fost OK, insa ar fi mers si niste paine cu unt si gem. Una peste alta, pare ca prezenta mea i-a cam incurcat pe cei de la hotel. Sa fi fost datorita faptului ca am platit cazarea prin intermediul unor tichete de vacanta si ca ei au fost nevoiti sa fiscalizeze plata? Parca intr-o incercare de a salva aparentele, la plecare m-a abordat in curte un tip [parea a fi angajat la hotel] cu setul clasic de intrebari "De unde esti, unde mergi, nu ti-e frica sa mergi cu bicicleta, etc" dupa care mi-a spus [parea sincer] "Drum bun". Scoala de Jandarmi de la iesire din oras spre Pitesti. Prima intalnire cu Oltul. Aval. Amonte. Am schimbat judetul. Malul [estic] indiguit. Dreapta, spre Slatina, pe DJ 546. Nu prea am inteles cum se parca acest tractor, avand in vedere inaltimea acoperisului. Un stejar de 300 de ani vechime. Starea asfaltului era chiar buna. Probabil ca DJ 546 se termina la Turnu Magurele. Tractor U 450 nu am mai vazut de mult timp.
  38. O tură de antrenament cu Mircea până la Văcărești (via Izvor-Carol-Tineretului). S-a intrat cu un utilaj de tip TAF pe primii 500 m din traseul de la interior (care începe imediat în stânga după coborârea pe abruptul de beton). Traseul a fost lățit, dar e destul de denivelat, cu urme de tractor, și cu multe resturi de sticlă și ceramică spartă. În rest e în stare foarte bună. În Tineretului băieții deștepți înlocuiesc borduri, deci trecerile de pe aleile asfaltate pe poteci sunt cu probleme.
  39. paulrad

    Io am mai băgat un gutin azi. Las și o poză: SPD, baggy pants, discuri și cursieră. Sper să nu rănească pe prea mulți.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up