Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/12/2020 in all areas

  1. Traveller

    S-a făcut și înlocuirea asta - mecanicele au fost trase pe dreapta, locul lor a fost luat de o pereche de Magura MT4, cu care viața pare mult mai ușoară. Urmează să le scot la un test. Jurnalul de bord actualizat: https://1drv.ms/x/s!AgyCdPzF0cKvg00upoWqC7_7bEFt?e=XXau0u
  2. MaC®

    Inconștienț', pregătesc nijte viitor' frustraț' care n-o să aive șcuala vieți' nț nț nț...
  3. Saben

    Imi pare rau ca am dat aceasta impresie, nu am dorit sa para ca ma bag in fata sau ceva de genul, voi reformula pe viitor sa nu se mai intample ca si aici. Totusi, bicicleta a ajuns astazi, dupa cateva reglaje am dat cateva ture de inceput si pot spune ca se comporta foarte bine. Imi place cum se comprima furca peste obstacole (trebuie sa ma invat sa o stapanesc bine, de exemplu sistemul de "rebound"), transmisia Alivio s-a comportat pana acum prompt, cauciucurile sunt ok, pacat ca nu sunt putin mai late sa-mi ofere ceva mai multa siguranta dar asta se poate rezolva pe viitor, franele sunt bunicele, nu franeaza foarte brusc, se puteau pune variante putin mai bune la echipare, greutatea este in regula pentru acest buget, as zice ca are pana in 14.3 kg montata complet (avand versiunea de 27.5), iar saua e cam nasoala (este destul de dura), cred ca o voi inlocui cu cea veche. Cu timpul poate voi mai reveni cu vreun update la ea, multumesc oricum.
  4. Multumesc, nu o fac pentru like-uri, ar fi multe alte metode mai eficiente pe anumite topicuri de timp liber ;). Ma bucur ca va place cat de cat continutul.
  5. Pai de el ziceam. Amicul a turbat.
  6. Traveller

    Exact, un prieten care vine și face ce faci și tu. La asta mă refeream cu susținerea.
  7. gibonu

    Joi, 20.09.2018 - Partea a XI-a Inapoi la stadion. Poarta Maraton. De la Jocurile Olimpice din 1936. Suportul flacarii olimpice. Daca nu ma insel, este cel original din '36. Stadionul, vazut din alt unghi. Printre altele, pe acest stadion s-a jucat finala Cupei Mondiale din 2006, castigata de Italia in fata Frantei [5-3 la penalty-uri]. Acoperisul tribunelor. Clopotul olimpic original din 1936. Langa stadion exista aleea Jesse Owens. In memoria atletului afro-american care i-a linistit pe nazisti referitor la teoria suprematiei rasei albe ariene. Mai simplu, Jesse Owens, cu 4 medalii de aur, a fost starul jocurilor din '36. Cu toate astea, nici in Statele Unite situatia nu era prea buna pentru un atlet afro-american. La receptia organizata in onoarea sa la Waldorf Astoria din New York, Jesse nu a putut intre pe intrarea principala si a fost nevoit sa foloseasca un lift de marfa ca sa ajunga in sala unde avea loc evenimentul. Plus ca presedintele F.D. Roosevelt nu l-a invitat la Casa Alba. Inapoi la statia de S-Bahn Stadionul Olimpic. Din cele 10 linii, 8 sunt rezervate trenurilor care duc / aduc spectatori si doar doua sunt folosite in mod uzual.
  8. Bine, tu biciclești între Crăciun si Paști, deci se explică.
  9. Tolstoievski

    Sa-l numim aleatoriu Dan Mitru
  10. maurice

    Toată lumea are câte un vecin cretin. Dacă tu nu ai, are el.
  11. paulrad

    Mi-a adus aminte Zuckeberg de postarea asta și am recitit-o cu drag. Povestiri moroșenești
  12. Saben

    Ok, omule. Pe viitor nu voi mai spune "inca nimic?" daca tie ti s-a parut ca am fost impertinent. O sa spun "up" sau altele de genul. Eu am dorit doar o parere, atat. Foarte frumos de prieteniile tale si ce ai mai realizat tu, asa am crezut ca e lumea in general pe aici, dornica sa ajute cum au fost cei de mai de sus dar romanul mereu gaseste ceva nemultumitor din orice. Fa-ma "idiot" in continuare caci dai dovada de profesionalism, poti intra in continuare pe profilul meu sa stai pe faza la ceea ce o sa fac de acum incolo, sa mai scap un reply de genul ca si cel de mai de sus, si sa-mi aduci aminte sa pun automat poze cu bicicleta imediat ce mi-o iau, poate gasesti si acolo ceva ce nu-ti convine. Dupa parerea mea, cearta asta este o copilarie si nu ajung nicaieri daca mai continui sa raspund, ce sa fac caci conturile cu vechime mereu au prioritate.
  13. MaC®

    Dacă Travu zice asta e grav. I-o fi ajuns și lui. Mai ales că pe aria de moderare e cam.. cough-cough-cough... Sper să nu fie tuse de covid.
  14. majikstone

  15. @MaC® Eu curat franele de Pasti si dd Craciun.
  16. bobalex18

    Eu mă uitam la RFR FLAT SLT Sau RFR FLAT RACE 2.0 320 vs 326 grame. Nu am pus link-uri pt că nu am citit suficient de bine regulamentul
  17. iacobdoc

    @SerafimDaniel Era un banc, nu il spun ca ma amendeaza CNA ul, care in final spunea ca de bani putini nu poti decat sa mimezi ca iei ceva scump. Mie nu mi-e rusine sa spun ca primul ciclocomputer a fost un Garmin Edge 200 ca n-am avut bani de mai mult dar a fost un salt urias fata de ciclocomputerele fara GPS. BBB istii stiu ca tot grupul se baza pe “zicerile” lui chiar daca din cand, in cand, mai ratam cate o intersectie in unghi ascutit si ne intorceam 100-200 de metri.
  18. freetools

    Dar vorbind de greutatea lor prețul este enorm. Același greutate am obținut-o eu pe niște roti custom la 1200 lei
  19. Studio54

    https://www.brasov.net/ciclistul-brasovean-edi-grosu-a-fost-lovit-de-doua-masini/?utm_source=not&fbclid=IwAR2TsOMKafbagMVcj43JvBwfMVnE49TFOv_wpRkmRxaZDe_AHH6U2Ql8gKo Pai sa nu il spanzuri in piata pe bombardierul ala de sofer?!
  20. In Selimbar, armesibiu.eu sau pe facebook Tocmai ce i-am sunat - cel de 100ml exista pe stoc(cum era si cand am fost eu). Pe cel mic - de 50-60 - care ma intereseaza pe mine, nu il au inca, spera pe saptamana viitoare.
  21. MaC®

    Așa e. Fix așa*. Mă rog, poate nu chiar fix, că intervine și teoria relativității a lu' Einstein. Dar e p-acolo. *Uite de ce dau eu 200 de lei la telefon ca să te întreb pe tine dacă nu vrei să-ți aduc castane de la Satu-Mare. partea asta cu italic e pour les connaisseurs
  22. IonutA

    e o nebunie poza tip panoramă, vorba aia ”o poză cât o mie de cuvinte” numai pe acolo vrei să te învărți
  23. MaC®

    Am totuși un mic dubiu față de astea cu prindere cu ventuză. Am avut un suport de schiuri fain (Fapa) dar la alea e altceva. Am văzut multe filmulețe pe youtube și am văzut și cu proprii ochi (eram în spatele unei mașini cu suporți Thule pe bare) cum fac bicicletele la o manevră mică de evitare a unei gropi (un stânga/dreapta ușurel). Balansează RĂU. Nu vreau să mă gândesc ce forțe s-ar transmite tablei plafonului... Si da, un OPC ar fi fain. Însă nu prima generație pentru că ar fi deja mult prea vechi și nu cred că se găsesc atât de multe bătrânici care să meargă la piață doar în weekend... Chiar și B e cu dus întors. E cazul Astrelor Bertone - care sunt frumoase rău (deh, dizainu italian....) dar care sunt hingherite grav...
  24. Fie pîinea cum o fi, eu tot scriu cu î din i!
  25. EyesOnly

    corect, mea culpa pentru exprimare. total de acord cu asta. Corect. Si mai corect as fi putut sa imi fac o verificare mai atenta a franelor inainte de a pleca in tura. (ma bucur ca sunt inca aici, intreg si nevatamant, sa debitez si sa tastez pe forum :-D)
  26. akim

    Era vorba despre o achiziție preconizată pentru luna august 2019.....
  27. majikstone

    Fix pentru asta s-a inventat Microsoft Excel sau Google Sheets. Acum e drept, nu toata lumea are pitici pe creier dar unul dintre avantajele constructiei bicicletei din piese e ca poti sti/controla exact unde faci compromisuri cu privire la greutate, respectiv la buget. Cu una cumparata de-a gata de la aprozar trebuie sa accepti ce ti-a bagat pe gat constructorul, si de cele mai multe ori compromisurile alese de ei sunt cele care le convin lor, nu cele care iti convin tie.
  28. Drysna

    Ia in calcul telefon + https://www.decathlon.ro/senzor-de-cadenta--id_8595961.html + https://www.decathlon.ro/senzor-de-cadenta--id_8595961.html Pro: - cu un buget mic ai toate datele pe care ti le ofera un computer de 400+ lei https://www.trisport.ro/garmin-edge-130.html - navigarea pe telefon e mult mai prietenoasa decat cea de pe un GPS(fie el si garmin 1030 la 2000 lei) Cons: - Strava sau ce aplicatie o sa folosesti pe telefon o sa aiba nevoire de "tuning" software ; multe telefoane iubesc sa omoare aplicatii de dragul bateriei etc - ai nevoie de o baterie portabila ascunsa intr-o geanta pe top tube undeva... altfel o sa ai autonomie doar de 4 - 7 ore
  29. Stuparul

    Sa o vezi pe vecina-mea cum muta pavele de beton, iar sotiorul o intreaba din usa casei daca nu vrea un ceai. Sa nu mai zic ca de la masina el vine cu cheia de la casa in mana si ea cu plasele de cumparaturi, uneori 4 la numar. Nevasta-mea se amuza, eu tac...
  30. Traveller

    Și mai și pedalează pe foaia mare, în bașcheț!
  31. freetools

    Asta e buna? https://www.bike-discount.de/en/buy/zipp-303-nsw-carbon-tubeless-frontwheel-987062
  32. radupetras

    Am scos placutele, le-am curatat (erau destul de murdare, un fel de namol nisipos pe ele), am curatat discurile de frana si acum se pare ca totul este in regula. Multumesc pentru sfaturi.
  33. JDM

    ok.. carry on.
  34. MaC®

    E doar o listă. Am presupus că audiența de p-acilea are IQ cu 3 cifre și nu are nevoie de traducere. Că romgleză știm cam toți. Și să încercăm să ne ferim de ce e "trendy". Gen, să fie bine, zic! Și mai sunt și altele dar neuronii mei încearcă să blocheze ticuri/clișee și nu pot da mai multe exemple. Nici nu are rost dealtfel. Că cei mai nasoi oameni dintr-o gașcă sunt ăia care încearcă să explice poanta bancului în timp ce toți râd...
  35. Eu am luat-o din "Anglea", dar peste tot sunt firme cu microbuze, care merg la adrese si culeg colete pe care le aduc in tara si le pun la curier. Intereseaza-te de ele si treaba e rezolvata. Eu am scos transportul la 200lei!
  36. gibonu

    Joi, 20.09.2018 - Partea a VII-a O cugetare a lui Adolf din 1939 despre vechea si eterna ciorba extremista reincalzita a finantei evreiesti. Macar omu' a fost consecvent pentru ca si in testamentul politic tot despre asta vorbea. Cateva cugetari ale supravietuitorilor lagarelor naziste sau ale urmasilor acestora. Cateva dintre cele mai importante lagare. Gestul spontan al lui Willy Brandt din decembrie 1970 din Varsovia. Din pacate, sala nr. 9, cea in care a avut loc intalnirea propriu-zisa, era inchisa pentru restaurare. Numele lui Adolf Eichmann scris in ebraica. Adica unul dintre motivele pentru care Germania inca plateste compensatii Israelului si nu numai, ca urmare a politicii de exterminare a evreilor dusa de Eichmann si prietenii lui. Lacul Wannsee. Vila vazuta dinspre lac.
  37. MaC®

    Decât una??? pfff, suptțâre. Cum e cu ciclu' cela? că nu prea pare sinusoidal... e cam imprevizibilos.
  38. Claudiu Moga

    Gasesc si un restaurant frecventat de englezi. Aici o halbe rece de Keo costa doar 3,50EUR. Ospatarita este o cipriota tanara si draguta. Dupa cateva ore de relaxare e timpul sa ma plimb prin sat unde intalnesc o gramada de feline simpatice. Mi se face foame si gasesc o carciumioara unde savurez un excelent lamb doner la un pret bun, doar 6EUR.
  39. Sper ca se incadreaza, desi pare trecuta bine de 20:
  40. Hmm, ce bine ar fi daca ar exista o solutie sa nu iti uzezi cauciucul spate de sosea pe trainer...
  41. domnișoara de mai sus era cât pe ce să fie descalificată, noroc că și-a procurat în ultimul moment un ghidon rătăcit !
  42. why god whyyyyyyyyyyyyyyyyy?
  43. La 1,5-2m distanta de cel din fata
  44. Sambata, 12.10.2019 - Partea a III-a Poarta Alba - ecluza Ovidiu - Navodari - Mamaia - Constanta 53 km Loc special amenajat in Navodari pentru giumbuslucuri cu bicicleta, trotineta, rolele, skateboard-ul si ce mai folosesc pustii din ziua de azi. Bucata dintre Navodari si Mamaia. Kaufland in cort n-am mai vazut pana acum. Orice spatiu liber este ocupat de un bloc. Doar o parte din Phoenicia Holiday Resort. Teoretic, imesitatea din poza de mai sus de afla in Mamaia Nord, practic este in Navodari, deoarece indicatorul care marcheaza iesirea din localitate este amplasat la cateva sute de metri dupa hotel [spre Constanta]. Pauza pe plaja la Mamaia. Sticla de bere am adus-o eu de langa un cos de gunoi, nu stiam ca voi gasi o caramida pe plaja pe care sa o folosesc pe post de cric. Plaja era pustie, cu exceptia unor baieti care faceau kite surfing. Pauza pentru o cola si un Snickers la OMV-ul de la intrarea in Constanta [dinspre Mamaia], dupa care am taiat-o spre gara. Mi-a placut faptul ca in Constanta parcarea de langa trecerile de pietoni [sau colturile intersectiilor] nu mai este posibila. Bineinteles, in Bucuresti nu se poate face ceva similar. Un semafor foarte vizibil [inclusiv la culoarea rosie]. Plan inclinat in gara Constanta, ideal pentru a nu cara bicicleta in carca pe scari. Inapoi la Medgidia cu trenul Regio 8034. De data asta am folosti cardul Tren Plus. Iar cu cel 1,30 Lei reducere, am depasit suma de 100 Lei, pretul cardului de reducere, care este valabil pana in ianuarie 2020. Din ciclul ciudateniilor existente la CFR Calatori, vagonul cu loc de baut. Acum doar intreb ca prostu': nu ar fi mai eficient ca in acel loc pentru baut sa existe niste suporturturi pentru biciclete, iar CFR sa ia, oficial [casa de bilete sau online] 15 Lei per bicicleta? Seara s-a incheiat la carciuma Tanta si Coste din Medgidia, cu o pizza, un gin tonic si o portie deliciosa de clatite. Cam asta a fost. Pana data viitoare cand voi mai ajunge pe Canalul Poarta Alba - Midia Navodari, daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  45. gibonu

    Duminica, 19.05.2019 - Partea a II-a Sulina - satul Letea - lacul Merheiul Mare - lacul Merheiul Mic - canalul Sulimanca - bratul Cernovca - bratul Babina - bratul Chilia - Chilia Veche La plimbare prin satul Letea. Pregatiri pentru iarna, in luna Mai. Case specifice locului. Un sarpe la plimbare pe ulita. Biserica din Letea. Ulita principala. Biserica vazuta mai de la departare. Continuam alergarea cu barca spre Chilia Veche. Cu canoea n-am avut ocazia sa merg pana acum, insa banuiesc ca este mult mai comoda comparativ cu caiacul [de agrement, in cazul meu]. Canalul care face legatura intre satul Letea si lacul Merheiul Mare. Dupa cum arata malurile, pare ca a fost largit / decolmatat de curand. Aproape de iesirea in lacul Merheiul Mare. Iesirea in lac.
  46. basso

    @@mumus,Incearca cu distonocalm.Relax ca faci cu inima. Am impresia ca esti de la 'concurenta',prea pui suflet.Ai spus [exagerat] de zece ori punctul tau de vedere,ajunge.Vorbesti prea mult In necunostinta de cauza Am vazut cadrul In realitate,arata fabulos E bine sa nu ai de a face cu genul asta de beneficiari. Nu Inteleg de ce a vrut sa-l restaureze ?! Ideea de hand made Inseamna imperfectiune,iar imperfectiunea la o lucrare hand made Inseamna perfectiune.O spune marele Ricard Sachs http://www.richardsachs.com/site/
  47. toni34

    Va salut, dragi prieteni. Permiteti-mi, va rog, sa imi in exprim si eu parerea, ca opinie publica, strict in ceea ce priveste partea tehnica a lucrarii in cauza. Admit de la bun inceput ca nu ma pricep foarte bine nici la biciclete nici la arta, dar de-o viata am revopsit masini de toate tipurile (uneori si biciclete ca hobby). Momentan lucrez in anglia ca restaurator in domeniul masinilor clasice si pot spune m-am confruntat cu majoritatea problemelor care au legatura atat cu tehnica, dar si cu natura umana. Fluxul tehnologic, operatiile de pregatire si vopsire, materialele folosite si reactiile chimice dintre acestea sunt aceleasi atat in cazul bicicletelor cat si in cazul masinilor. In acest domeniu, plecam de la ideea ca fabrica a executat o anumita lucrare, iar noi tindem sa ajungem cat mai aproape de acel standard al fabricii. Pentru asta trebuiesc pregatite perfect toate reperele in vederea vopsirii (sau in vederea aplicarii lucrarii artistice). Pregatirea consta in: - Chituire. Se pot aplica intre doua si zece straturi diferite de chit. - Slefuire. Fiecare strat de chit necesita un timp de uscare in regim de temperatura normala sau uscare accelerata/fortata cu ajutorul echipamentelor (lampi uv, pistoale cu aer cald, sau ridicarea temperaturii in incapere). - Aplicarea/slefuirea primer-ului (vopsea intermediara). In majoritatea cazurilor aceasta operatiune se repeta de patru ori: primer, uscare, slefuire, s.s.m.d. - Degresare. - Aplicarea aerografiei. - Aplicarea primului lac (trei straturi). - Slefuirea partiala a lacului (pentru deschiderea porilor care va duce la o uscare perfecta). - Uscarea primului lac. Acesta dureaza doua saptamani in conditii de temperatura normala. Uscarea fortata este mai rapida, dar nu este atat de eficienta in cazul in care ne dorim o reflexie de calitate. - Slefuirea cu hartie abraziva cu granulatia de 1500. - Aplicarea celui de-al doilea lac (trei straturi). - Slefuire usoara si uscare timp de doua saptamani. - Slefuire perfecta cu hartie abraziva cu granulatia de minim 2000. - Polishare (polish abraziv urmat de polish mediu, apoi polish fin). - Ceruire si lustruire. Toate aceste operatiuni necesita materiale, utilitati si timp (intre 100 si 800 de ore de lucru). Nu sunt in masura sa calculez pretul unui cadru de bicicleta vopsit in maniera asta, dar va pot spune ca in atelierul nostru (www.clasicandsportscar.ltd.uk) ultima masina venita are un buget de 800.000£ si opt luni de zile ca timp alocat pentru lucru, cu posibilitatea de a prelungi termenul; si asta doar pentru vopsire normala, fara elemente grafice. Realitatea este ca unii romani nu au destui bani, iar altii au, dar nu sunt dispusi sa investeasca pentru o opera de arta aplicata pe un cadru de bicicleta vopsit in mod perfect, dar si unii si altii viseaza la un asemenea cadru. De aici apar si toate aceste tensiuni. Mie personal imi place cadrul prezentat si nu am ce sa-i reprosez lui Horia. Chiar am sa apelez la el sa-mi personalizeze o bicicleta, eventual o sa-l recomand si celor din U.K. evident la pretul de 500£ ca asa poate nu o sa mai aiba timp sa-i "pacaleasca" pe romani cu lucrari de 200£. Eu nu tin cu ursul, dar un artist ramane un artist si trebuie tratat si respectat ca atare. Perfectiunea si termenul limita nu tin de arta, ci de productia in serie (print-uri, abtibild-uri, etc). Din cauza acestor neajunsuri parasesc tara tot mai multi oameni de valoare precum Brancusi care ne-a spus: "V-am lasat saraci si prosti si v-am gasit si mai prosti". Sfatul meu este sa discutati la un ceai (sau whisky) cum puteti remedia problema. Sigur veti gasi o varianta buna si toata lumea va fi fericita. Cu respect. Adrian Toni.
  48. Ziua 9 Sighetu Marmatiei - Negresti Oas - Satu Mare - Carei 158 km; 7:28 h, 21 km/h, 65 km/h. M-am grabit si trebuia sa mai pun un filmulet la ziua anteriora dar nu conteaza asa mult unde e. Daca vreti sa vedeti cam cum a fost pe bicla, am inregistrat 7 minute la rand: Pornit la drum pe la 8 din Valea Izei. Drum bun, vant f ușor de spate. Dupa primii 30 km aveam 27 km/h vit medie. Dupa care am dat de un deal cam mare, înainte de Negrești Oas, care mi-a dus media la 18. Noroc ca urcarea a fost prin pădure, total la umbra. După aia serpentine la vale gen Poiana Bv. Apoi iar drum plat, elementul meu. Bag pedale si ridic media la 22. Faca o halta la Sapanta si filmez un pic pana se ia un nene de mine, ca trebuie taxa bla-bla. Intru in Satu Mare. Pana pe spate. Am crezut ca a cedat anvelopa cu problema. Ma trag pe o stradă laturalnica la umbră si gasesc un șpan in cauciuc. Am mai găsit și o sarmulita mica. Sh.t! Cred ca a fost o pana tripla simultana. Spanul a gaurit camera in doua locuri, cu cele doua extremitati, iar sarmulita a facut si ea o gaurica mica. Gaurica de sarmulita n-a fost problema dar n-am reusit sa repar gaurile de span, erau prea mari. Până la 3-4 bar erau ok dar peticele/liptura cedau la presiune mai mare. Iau cealalta camera (cea busita la Tulcea) si descoper ca sufera de aceeasi problema, nu tine la presiune mare, garile sunt mari. Caut pe net magazin de bicle in Satu Mare, din fericire se nimereste sa fie unul la < 200 de metri de mine si are si camera :) Numai una dar are. Push bike, schimbat camera, folosesc prilejul sa pun un petec de duct tape pe interior in dreptul taieturii de pe flanc, baga baiatul aer si ma inarmeaza si cu un set de 10 petice (eu le terminasem cu incercarile mele). Intre timp imi povesteste ca nu are camere pt ca baietii din zona le folosesc pe fixie si in ultima vreme au avut o multime de pene de la aceleasi sarmulite pe care le gasisem si eu in cauciuc. Sarmulitele provin de la ceva perii de sarma de pe masinile cu care municipalitatea matura strazile. Daca asa o fi, cineva nu are minte nici cat un pui de gaina. Noroc cu magazinul ca a avut camera, alfel cred ca Satu Mare ar fi fost pretendent serios la lingura de lemn. Dau bice mai departe si ajung la Carei unde ma cazez la casuta. In poza e unul din cei 2 polonezi veniti pe moto. Pe la 12 noaptea ii apuca limbarita chiar la 2 metri de mine si ma trezesc. Am rabdare 30 de minute dupa care ies fioros, in chiloti, le spun ca m-au trezit si sa nu mai vorbeasca. Ma rog, am zis usor mai politicos. Au balmajit ei un Sorry, ok dar au facut liniste de n-am mai auzit absolut nimic. Casuta avea pat dublu inaintru, m-am lafait. Chiar am dormit f bine dupa aceea. Am uitat cat am platit, cred ca 50.
  49. Ziua 7 Ipotesti - Suceava - Gura Humorului - Campulung - Iacobeni - Ciocanesti 155 km; 9:05 h; 17 km/h, 72 km/h Asta a fost o zi asa cum visasem eu ca va fi. Soare putin, drumuri bune, nu prea multe dealuri, un urcus ca sa stii ca nu esti in Olanda cu o coborare pe masura, soferi mai cu scaun la cap. La 7:45 eram pe drum după ce am pierdut 15 min sa ung o rotita de la schimbator care scârțâia cu intermitente. Exact cand incercam eu sa gasesc sursa in ziua precendenta, nu mai scartaia. De dimineata am prins-o cu pantalonii in vine :) Adica eu cu pantalonii in vine, in timp ce ma imbracam am lovit pedala si a scartait ceva. Era rotita de sus, aia cu lagare de ceramica. Desfacut bucati, curatat, uns. Apropo de uns, pt lant totdeauna folosesc Finish Line teflon (flacon rosu). Niciodata nu spal lantul, doar il sterg cu carpe din prosop flausat. In tura asta l-am sters de 3 ori (am avut 3 carpe si 3 manusi chirurgicale pt asta) si l-am uns de 6-7 ori. Acasa ung cam la 3-500 km, functie si de timpul dintre ungeri si sterg de fiecare data. E adevarat ca nu dau cu noroi pe lant si nici nu merg pe ploaie. Vântul nu s-a rotit, a bătut cam tot dinspre nord, dar mai incet. La plecare, pana sa ies in drumul de Suceava, am mers spre sud cu vant de spate. Desi acea bucata de drum era peticita, am mers ață cu 38 la ora pe pinionul mic in ritm de pedalat în parc. Bestial, 8 km au trecut ca 800 de metri. După aia, drum european cu acostament asfaltat, vant de dreapta. Prin Suceava m-am rătăcit nițel, bagat gps. Se bătea toaca în tot orașul de începuse sa ma doară capul. Oare cate "toace" or fi in orasul asta? Azi am văzut primul si singurul cicloturist din toata tura :) Era pe contrasens pe la Gura Humorului (cred), abia ne-am zărit si salutat reciproc printre masini. Cum am scris, zi excelenta, peisaje deosebite. Si iata ca ajung la primul pas, la Mestecanis. Imi fac curaj, ma imbarbatez, ma adap, arunc restul de apa si purced. Calm, cu 8 km/h :) O sepentina, doua, nici nu apuc sa numar ca ajung la o panorama unde lumea facea poze. Te pomenesti ca asta a fost tot si eu abia am inceput sa transpir. Fac si eu filmulet, sa nu fiu mai prejos: Mai urc doua serpentine mici si gata, aia a fost tot :) Si eu care ma inarmasem pentru cel putin de 3 ori mai mult. Adevarul e ca urcusul e nasol in sens invers, daca mergi de la vest la est. A urmat o coborare excelenta, 60-70 pe ora, mi-era frica de anvelopa spate. Am zis sa arat si altora cum este, asa, mai la sfarsit, cand s-a mai inmuiat: Imediat am facut la dreapta spre Ciocanesti. Stiam ca urmeaza drum rau, se vorbeste de ani de zile de drumul asta. Usurel-usurel am ajuns la Ciocanesti unde rezervasem la o pensiune. Aici e altitudine, vreo 750 de m, umeazela, frig, nu prea se recomanda la cort daca exista posibilitati. Basca asteptam si ceva ploaie. Gazda mi-a cerut 40 de lei dar mi-a dat 20 de lei rest la 50 pt ca, desi mi-a dat sa aleg ce camera cu ce pat vreau, am zis sa mi-l dea pe cel mai mic si unde sa fac deranj cat mai putin ca-i numa' pt o noapte. Fuga la magazinul local, luat 4 oua, rosii, iaurt, bere si alte lichide. Facut paste cu rosii si parmezan, oua "omleta lenesului" la aragazul gazdei. Omul avea sobe de teracota, la bucatarie cu o plita de cel putin 2 m patrati - n-am mai vazut asa de mare. Bineinteles ca dogorea de la 5 metri. In comuna sunt casele acelea cu modelase, vedeti Street View daca vreti imagini, lumina era prea slaba ca sa iasa ceva la tel meu. M-am uitat la 10 min de film pe telefon si am adormit. M-am trezit pe la 1, ploua asezat. Oare s-o opri pana maine?
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up