Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/20/2019 in all areas

  1. Mircea PF

    Tură de toamnă frumoasă sau tură frumoasă de toamnă: traseu: Cluj-Floreşti-Gilău-Someşul Rece-Uzină-Pape-dealul Cetăţii-Someşul Rece-Gilău-Luna de Sus-Floreşti-Cluj (după Gilău, de pe DN eu o cotesc prin Luna ca să mai evit traficul infernal - @ bikerman m-a învăţat) 70 km parcurşi de mine în 7 ore şi 30' cu împins şi pauze cu tot altitudine maximă 1028 m, urcare pe verticală 965 m celor cu maşini le recomand tura din Someşul Rece eu am împins pe Pape în sus (sunt sexagenar deci nu mai pot ca acum vreo 5 ani când eram tânăr) şi la pini pe coborârea de pe dealul Cetăţii (pietre instabile pe pantă mare) izvor în Uzină; este şi în Pape dar eu n-am curajul să beau din el (o vacă bea liniştită de acolo) nu am întâlnit nici o turmă de oi deşi dealul de deasupra mănăstirii de maici este fieful turmelor (urme clare: iarba rasă, numeroase adăposturi ale ciobanilor, lână peste tot) Papele e mai bine de urcat decât de coborât din cauza pietrei sparte aruncată pe drum care face echilibrul foarte instabil imagini de pe traseu aici: https://photos.google.com/share/AF1QipMC2ysxvnYbJKTz4UWgdEUejg-lfOGZdX6hCKqpou43v9XK-9IbDEibO0iAZnLpqg?key=dHE3NV9CSUpPdEVDUWdXenVITmg2U0JKeVFVZ1BR traseul aici: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/pape-si-dealul-cetatii-42432260
  2. Stuparul

    Viorica Dancila si-a cumparat o punga de pufuleti si la surprize i-a picat guvernu'.
  3. paulrad

    @ciomby @EyesOnly mulțumesc! Ziua II – Luni, 5 August: Jausern – Schattberg-West (2096m) – Hacklberg Trail – Buchegg Trail – Hinterglemm – gondola Reiterkogel – Blue Line Trail – Hinterglemm, 29km cu 1580m dif. de nivel De dimineață e agitație mare. Robert își face apariția la 7:30 și umplem duba cu direcția supermarket. Nu pierdem prea multă vreme la magazin și ne întoarcem să luăm micul dejun. Meșterește Robert ceva la bicicleta mea și apoi îmi schimbă șaua, poate poate găsesc fericirea. Supărarea cea mai mare apare la fesierul stâng, probabil nervul sciatic e ofticat de wattii revărsați în pedală. Aproape la 10:30 luăm startul în tură și începem urcarea spre Schattberg-West, pe forestier, evident. Gondola e pentru alții. Avem 10km cu 1100m diferență de nivel, panta medie fiind doar 11% căci în primii 2km ne-am încălzit pe 8-10%. După bucata asta de ”încălzire” se termină asfaltul și începe dansul serpentinelor pe ritmuri de 14-16-18%. La doar 12 procente e relaxare, iar mai puțin de atât e ceva raritate. Robert în față și Ucenicu` în roata lui e singura constantă, drept urmare lansez ideea că dacă nu era Ștefan să-l ”fugărească” pe Robert ne era mult mai bine tuturor căci mergea și ghidul nostru mai încet. Până la sfârșitul zilelor cred că îmi găsesc și adepți. Adrian cu ebike-ul vâjâie pe lângă noi și ne așteaptă mai sus să ne transforme în pixeli. Robert, Ucenicu` și eu înainte să rămân brusc fără baterii. Foto: Adrian Crapciu Cam pe unde am făcut poza de mai sus îmi strigă Robert că merg bine, încurajare care aparent nu mi-a picat bine deloc. Nu trec mai mult de 3 minute că mi se aprind pe bord toate beculețele de avarie dintr-o dată. Pe următorul kilometru mă opresc de 7 ori. Disperare mare, parcă duc muntele pe umeri și am picioarele în gips, iar urcarea nu e gata nici pe jumătate. Brusc îmi aduc aminte că l-am întrebat pe Robert dacă să pun o foaie mai mică deoarece la Borșa m-am cam chinuit, iar el mi-a răspuns că nu trebuie, au austriecii niște forestiere ca în palmă. Rămân ultimul din grupă, dar trec pe lângă domnu` coleg care își face treabă cu niște poze. Mă opresc la o intersecție dubioasă și îl aștept. Intersecția buclucașă GPS-ul meu zice dreapta, apare George și la fel zice și al lui. Sărim peste barieră, socotim, trecem înapoi. Repetăm manevra până apare Cosmin și dezbatem. Se face conferință prin stație și se stabilește că trebuie tot înainte, dar eu cu domnu`coleg insistăm că GPS-ul zice dreapta. Până la urmă dăm close la navigation dacă tot se dovedește inutil trackul, apoi pornesc cu George mai departe, dar mă pierd repede de el. Contradicția cu traseul i-a dat un motiv bun lui Robert să mai bage niște km în plus așa că se întoarce din vârf, coborând vreo 300m alt ca să vadă pe unde suntem. Singur meditând la transmisia mea depășită de vremuri. Foto: Adrian Crapciu Mă ajunge cealaltă grupă din urmă. Foto: Adrian Crapciu Înaintând cu viteza melcului turbat, mă ajunge din urmă grupa lui Cosmin, formată din dânsul și Octavian. Da, băieții au propria grupă și în prima zi am auzit că au vizitat toate terasele de pe traseu așa că nu știu cât de bine e să intru în anturajul lor, dar n-am de ales. Cosmin Octavian Panta care ne chinuie în continuare La scurt timp ajungem la cabana Limbergalm unde ne așteaptă Diana și Nok. Ne tragem suflul de două ori și pornim mai departe. Fetele ne-o iau înainte cu ebike-urile și ne așteaptă la următoarea intersecție. De aici se vede finalul cățărării, dar nu arată bine deloc. Pe bucata asta aflu că și Octavian se chinuie cu transmisia și îi stă gândul la o foaie mai mică. Coborâm foarte puțin și apoi vine ultimul hop. Aici multă lume face pushbike, cei mai mulți fiind downhilleri ce vin de la telecabina cealaltă. Cu vreo 100m înainte de final mă opresc că deja garminul arăta 26% sau 28%, nici n-am văzut bine. Mai e și mâine o zi! Admirăm peisajul de jur împrejur și apoi mergem la stația telecabinei de pe vârful Schattberg-West. Vremea s-a schimbat, e înnorat și frig din cauza vântului așa că nu vrem să stăm tare mult pe vârf. Când să pornim, Adrian îi spune prin stație lui Cosmin să așteptăm să urce pe trail să ne facă poze, el fiind în față cu grupa lui Robert. Intrăm pe Hackelberg Trail (5.8km) și după puțin timp dăm de Adrian care ne imortalizează coborând mai mult sau mai puțin vijelios. Foto: Adrian Crapciu Foto: Adrian Crapciu Hackelberg Trail Evident că la intrarea pe trail am avut ceva emoții, altfel n-aș fi eu, dar coborârea mă cucerește rapid. Fotograful ne strigă ceva în momentul în care trecem pe lângă el, dar se pare că n-am auzit nici unul ce a zis. Mă opresc și mă uit înapoi să văd ce se întâmplă apoi îi dau mai departe. Aflăm mai târziu că ne-a strigat să ne oprim la lac să ne facă poze și acolo. Sursă foto: https://www.trailforks.com/photo/11208050/ Aici trebuia să așteptăm pentru poze. Sursă foto: https://www.trailforks.com/photo/13874103/ Dintre toate trail-urile făcute la Rock The Alps, ăsta îmi place cel mai mult. Nu numai că peisajul îți taie respirația, dar e și mult mai natural și cu zone lungi de flow. Facem o pauză la Hackelbergalm unde e și restul trupei. Robert pleacă mai repede și mă cheamă cu ei, dar îl refuz. Rămân cu Diana, Nok, Octavian, Cosmin și un pahar de Cola care e mai rău decât ăla de la dozator de pe vremea când eram tânăr. Intrarea asta pe trail e mai tricky, trebuie făcut un viraj brusc și abrupt la dreapta așa că iau modelul lui Octavian, trec de intrare, întorc și virez la stânga. E mai ușor când ești cu TIR-ul. Las 2 băieți să mă depășească, nu vreau să încurc și mă stresează dacă-i aud în spatele meu. Ieșim de pe Hackelberg Trail și traversăm niște garduri aiurea, crezând că trebuie să mergem în partea aia. Când apare Cosmin, se oprește mirat, nu înțelege cum am ajuns acolo, apoi ne face cu mâna și o ia în cealaltă parte. Sărim înapoi gardurile și îl urmăm spre Buchegg Trail (1.7km). Ieșirea de pe Buchegg Trail A fost drăguț și trailul ăsta, dar Hackelberg rămâne the best! După ce ieșim de pe Hackelberg continuăm pe forestier și apoi pe șosea. Lui Cosmin îi dă cu virgulă, se consultă cu GPS-ul, își ia virgula de-a umărul și mergem mai departe pe asfalt. Peste 2 zile când venim să facem un mic concurs pe Buchegg Trail, aflăm că ar fi trebuit să continuăm pe încă un trail, nu pe asfalt. Ieșim în Hinterglemm și din centru începem urcarea pe muntele de vis-a-vis unde e gondola Reiterkogel. Evident că nu luăm gondola și începem să pedalăm la deal, deși la cât de mort am fost pe prima urcare a zilei puteam să jur că pe asta nu o mai fac. E cald, nu e nici un metru de umbră și drumul abrupt, după Surprinzător, dar mi-am revenit destul de bine după chinul de pe cealaltă urcare și o iau înainte. Trag mai tare și de la un momentdat încep picioarele să protesteze, vor pauză, dar mă gândesc că dacă mă opresc sigur clachez iar. N-am nici o idee până unde trebuie urcat și opresc la o cabană unde mă ajunge foarte repede Diana cu ebike-ul așa că plec mai departe. Mai opresc o dată la intersecția cu niște trail-uri, mușc dintr-un baton și pornesc mai departe pe drum că sigur nu avem treabă pe trailurile alea. Când văd stația intermediară a gondolei mă decid să-i aștept pe restul și bine am făcut, nu trebuia urcat până în vârf. După ce ne regrupăm mergem spre Blue Line Trail (2.6km). Nimerim la intrarea pe PRO Line a cărui nume nu sună prea bine pentru noi, după care descoperim și Blue Line 50m mai încolo. Sursa https://www.trailforks.com/photo/12843757/ Trailul are multe podețe și contrapante de lemn, una chiar uriașă. Contrapantele astea nu prea îmi inspiră încredere și nu mă cocoțez pe ele, dar în poza de mai sus se vede începutul unei serii de 5-6 viraje ce mi-au plăcut cel mai mult din tot trailul ăsta. Restul nu pot să zic că nu mi-a plăcut, dar nu mi-a mers la inimă, mai ales că era plin de denivelări (breaking bumps) de sus până jos. Ajunși înapoi în Hinterglemm, după ce ne regrupăm la baza coborârii, plec cu Octavian la terasă unde era Iulia, Laura și Suzi. Descoperim că și Iulia caută o foaie mai mică pentru angrenaj așa că înainte de cafea dăm o fugă pe la magazinele din zonă, fără nici un succes. Cât stăm la terasă apare și Robert cu mașina. L-a adus pe Bogdan să-și repare o spiță ce a cedat. Robert zice să punem bicicleta mea pe suport și să căutăm foaie la un magazin ce e la 10km. Găsim foaie de 22T nu 24T cum aș vrea, dar lăsăm bicicleta să o monteze, operațiune ce costă 35-40 euro cu tot cu foaie. După cina pe care o servim la același restaurant, Robert ne prezintă traseul de mâine. Fiind că în zona noastră se anunță ploaie, facem o deplasare cu mașinile la Kirchberg unde sunt șanse să scăpăm de ploaie, dar veștile bune se opresc aici. Robert ne prezintă Lisi-Osl Trail astfel: ”E o coborâre faină, cu contrapate foarte abrupte. Anul trecut nu am făcut-o că până acuma nu a plăcut nimănui, dar m-am gândit să o facem anul acesta” (citat aproximativ). Panică! Mi s-au aprins toate semnele de exclamare cu triunghi galben. După un search rapid pe youtube eram convins că n-am ce căuta acolo și cer un formular de înscriere în grupa fetelor. A mai zis Robert ceva și de Fleckalm Trail pe care o să oprim să exersăm puțin tehnica, dar cred că toată lumea era cu gândul la Lisi-Osl. Ca să dormim și mai bine a început Cosmin să ne povestească trăirile lui pe coborârea respectivă și cum a picat grămadă peste Ștefan. Va urma. <iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/2593819303/embed/be53d7e4ec130ae38a19103b96074c86a6f5be83'></iframe>
  4. gibonu

    Joi, 19.09.2019 Berlin - Leipzig si retur, cu ICE-ul. Biletul l-am cumparat online pe 02.09.2019, pret 54,80 de Euro. Locul se poate alege ca la avion, in sensul ca pe site apare schema trenului, inclusiv pozitionare vagonului cu locuri pentru biciclete. Asa ca am ales vagonul nr. 1, pentru a vedea cum arata locurile pentru biciclete. Traseul trenului ICE 505 [ora 08:30] pana la Munchen. Eu am coborat la a doua statie. Afisajul de pe peron. Plus pozitionarea trenului la peron, in functie de clasa, vagonul restaurant si nu in ultimul rand, vagonul cu locuri pentru biciclete. Parte dintre ICE-urile care trec [aproape] zilnic pe acel peron. Plus schema fiecarui tren in parte. Bineinteles ca am reusit sa ma fac de kkt si in ICE, deoarece aveam loc in vagonul nr. 1, si, cu toate schemele si desenele pe care le-au pus nemtii pe peron, m-am urcat in vagonul nr. 2. Aici surpriza, n-am gasit locul nr. 114 si am inceput sa ma invart ca un testicol intr-o caldare, pana cand unei nemtoaice i s-a facut mila de mine, s-a uitat pe bilet si m-a lamurit ca aveam loc in celalat vagon. Locurile pentru biciclete din ICE, 8 bucati. Si doar doua locuri pentru oameni, probabil pentru cei care nu au optat pentru biletul cu loc inclus, care costa 4,5 Euro in plus peste pretul biletului la trenurile ICE si IC. Toate locurile [clasa a II-a] erau dotate cu o perna. La clasa I-a n-am fost. Viteza maxima cam subtire [comparativ cu cei 312 km/h ai TGV-ului de pe bucata Paris - Reims]. Poate pe alte linii merge mai repede. Interiorul vagonului. Trenul cu care am calatorit, in gara la Leipzig. Daca nu ma insel, este un ICE 3.
  5. nikki

    Mă duc la cumpărături pe raftul din spate al ebike-ului meu. foarte convenabil, mai ales pentru distanțe scurte, care poartă mici pungi de cumpărături. îmi puteți vedea ebike-ul aici. Mi-a fost foarte greu să cumpăr cu mașina pe străzile aglomerate ale Bucureștiului. soția mea mă trimite întotdeauna la supermarket și se plânge că „de ce ai întârziat atât de mult?” așa că am cumpărat un ebike pentru a mă salva de probleme. sunt un tip englez căsătorit cu femeie română.lovely
  6. majikstone

    Un prim review al noului cadru dupa cam 400 km cu el: The good: e ceva mai rigid, reactiv si stabil la accelerari bruste si cand pedalez ridicat din sa (nu ca as face asta in mod uzual), si in acelasi timp e comparabil de confortabil, ba chiar as zice ca in anumite situatii (pavate si asfalt de extrem de proasta calitate) e chiar mai confortabil decat cel de otel pe care l-a inlocuit. E destul de ciudata senzatia, dar desi la trecerea peste denivelari nu se simte neaparat elastic, cum se simtea cel de otel, ci mai degraba rigid, vibratiile si socurile percepute la nivelul seii si al ghidonului sunt puternic amortizate, iar pe pavate diferenta e de-a dreptul socanta. Iar la finalul turelor de pana in 4 ore (ca mai lungi n-am avut ocazia sa fac) ma simt excelent, fara nici un disconfort. Bonus, n-am avut nici cea mai mica problema sa reglez schimbatorul fata braze-on la inaltimea potrivita pentru foile 46/30, desi multe cadre de sosea cu braze-on au problema asta. Altfel, e mult prea devreme sa discut de orice beneficii de performanta. Cine sustine dupa 2-3 ture cu un cadru nou ca "e mai rapid cu x km/h" vorbeste prostii, sunt mult prea multe variabile in joc. Mai discutam dupa vreo 5.000 km si dupa ce fac un script in R care sa compare statistic datele de putere, viteza si heart rate adunate cu vechiul cadru cu cele adunate cu noul cadru si care sa spuna daca si realmente cu cat e mai rapid sau eficient energetic "in viata reala". Altfel, 1 kg in minus e 1 kg in minus, iar asta o sa faca cu siguranta bicicleta mai usor de carat pe scarile blocului Matematic si fizic, evident ca greutatea mai scazuta si profilul mai aerodinamic inseamna ca voi fi ceva mai rapid. Cu cat si in ce masura e relevant statistic... mai vorbim peste cateva luni. Daca am castigat 10W sau 0.5 km/h in regimul in care ma dau eu e mare, mare lucru. The bad: sincer... cam nimic momentan. Nu pot sa spun ca ii gasesc vreun defect major, dar ar fi cateva minore, initial foarte agasante, dar in mare masura rezolvate la momentul de fata. The ugly: tot ce tine de internal cable routing, care e din punctul meu de vedere o mizerie inutila, cauzatoare de nenumarate probleme, pentru niste beneficii infime: - cablul si camasa franei spate fac un unghi prea mare cu planul cadrului cand ies din top tube aproape de seat-tube, iar rezultatul e ca ma lovesc ocazional cu coapsa stanga de ele - prima instalare a cablurilor de schimbator a fost un calvar, mai ales trecerea cablului de schimbator spate prin chainstay (cu care am pierdut lejer mai bine de o ora) - cablul franei spate se lovea si bazaia in interiorul top tube-ului (in parte din cauza ca profilul top tube-ului e foarte plat) - am adaugat niste liner pe lungimea lui in interiorul cadrului, ceea ce a redus foarte semnificativ (dar nu chiar complet) intensitatea si frecventa bazaitului - cablurile de schimbator si cel al franei spate sufera de o frecare semnificativ mai puternica decat in cazul fostului cadru, la care erau routate extern, ceea ce creste (perceptibil la inceput, irelevant acum) efortul la schimbarea vitezelor; de bine, de rau, folosesc niste cabluri de foarte buna calitate (Jagwire Pro Slick, fara teflon sau alte bazaconii, dar foarte puternic polishate si marginal mai subtiri decat cele uzuale), iar Ultegra R8000 ramane in continuare o bijuterie cand vine vorba de precizia schimbarii vitezelor, dar cu alte groupseturi si cabluri e posibil sa apara probleme semnificative la schimbarea vitezelor Daca pana acum banuiam ca principalul motiv pentru care plebea se arunca pe Di2/eTap ca lupii în stână (dincolo de faptul ca au bani de aruncat pe geam sau ca i-a lovit criza varstei mijlocii) e faptul ca sunt incapabili sa instaleze sau regleze corect un groupset mecanic pe un cadru cu internal cable routing, acum m-am lamurit definitiv. Intr-adevar, asta cere multa rabdare, oarece studii de specialitate, si eventual si 2-3 beri, si e doar una dintre multele directii de dezvoltare ale tehnologiei bicicletelor de sosea care ofera beneficii marginale acelor 5% ciclisti de performanta cu pretul multor batai de cap (si/sau bani cheltuiti inutil) in contul de 95% de ciclisti care pedaleaza de placere si care, in mare parte, nu prea au cunostinte nici teoretice nici practice de inginerie sau mecanica. Asta aparent se numeste progres.
  7. Stuparul

    La "ei" e cadrul de carbon.
  8. Sau cu alte cuvinte, Mooky, nu esti deloc antrenat. Nu mi-o lua in nume de rau, eu asa mi-am stricat genunchii, iesind cu altii mult mai buni decat mine si fiind total nepregatit, iar acum suflu si-n... In plus, mentalitatea astora din vest mi-a schimbat complet viziunea asupra biciclitului - de ce sa trag eu acum ca prostul si de mine si de putinul timp pe care-l am, cand voi avea destul timp de pedalat la pensie? Dar pana atunci trebuie sa raman sanatos.
  9. Pe dealul Steluţa din nordul Clujului; în centru-dreapta celebra pădure Hoia-Baciu.
  10. paulrad

    Salutare, Între 3 și 10 August am participat la un camp de MTB în zona Saalbach-Hinterglemm din Austria. Împreună cu o trupă de oameni super faini am făcut 6 trasee epice ce au însumat 257km cu 10374m urcare. În curând (sper) o să fie gata și povestea acelor zile, dar până atunci vă fac poftă cu aftermovie-ul realizat de organizatori.
  11. @Mookyama stabilirea corecta a zonelor de HR e intr-adevar un inceput bun. Daca ai timp, bani si energie, ai putea sa cauti un centru medical unde sa iti masoare pragul lactic si sa iti stabileasca pe baza lui zonele reale de HR (iti poate explica @paulrad in ce consta procedura, el a facut asta, dar in Germania daca retin bine). Daca nu, poti sa iti setezi pulsul maxim conform regulii 220 - varsta. Valoarea respectiva nu implica neaparat faptul ca inima ta nu e capabila sa depaseasca pulsul ala in conditii extreme, deci faptul ca ai reusit sau nu sa atingi un anumit puls maxim intr-o anumita situatie nu e neaparat un criteriu relevant. Eu de exemplu am reusit weekendul trecut (contra)performanta de a atinge pret de cateva secunde un puls de 201 BPM (fata de un maxim teoretic de 192 la cei 28 de ani ai mei) pe o catarare scurta pe care mi-am pus mintea cu niste oameni mult peste nivelul meu. A fost o tampenie din partea mea, dar mai am si eu momente in care simt nevoia sa ma dau in spectacol. Dar aia nu inseamna ca pulsul meu maxim e de 201 sau ca zonele de puls ar trebui calculate in functie de el. Oricum, chiar si admitand ca poate la momentul de fata zonele HR nu iti sunt setate corect (desi nu ma astept sa varieze cu mai mult de 5 BPM fata de cele actuale), ce e esential in povestea asta e ca, macar o vreme, pana iti "recalibrezi" senzatiile si perceptia despre ce e bine sau nu pentru organismul tau, sa iti propui sa mentii, macar pe plat, si macar cand rulezi singur, un puls sub o anumita valoare, undeva intre zonele 2 si 3. Asta inseamna 140-150 BPM, in linii mari. Dupa cateva luni in care te uiti sistematic la valoarea pulsului si iti ajustezi forta si cadenta in mod adecvat, o sa incepi sa si "simti" cam in ce moment lucrurile scapa de sub control. Altfel, din punctul meu de vedere, dupa ce-am ajuns sa am cam toti senzorii posibili conectati la Wahoo Elemnt Bolt si toate informatiile posibile (viteza, cadenta, puls, putere), daca ar fi sa aleg un singur senzor pe care sa-l pot pastra si a carui valoare sa o pot afisa in timp real, ala e pulsul, fara discutii. Si daca la ture de pana in 100 km as putea merge si "pe feeling" fara sa deviez foarte mult de la obiectivele de frecventa cardiaca, daca discutam de ture de anduranta (200-300 km sau mai mult) frecventa cardiaca mi se pare cruciala, si e principalul factor care face diferenta intre a termina tura energic si bine dispus sau a te lovi de zid cu 50-100 km inainte de finish.
  12. Drysna

    Omu a dat un disclaimer de juma de ora sa inchizi filmu daca vrei un review complet la inceput, si sa te duci la omu cu ploaia.
  13. BodoC

    Cam toate fac poc. La tine. Schimbă titlul topicului: Bicicleta omega Pocmas.
  14. preda_0

    Salut Da @Mookyama bicla a fost facuta pe bucati in jurul cadrului de pe planet x pe care l am gasit redus fata de varianta pe albastru Sunt foarte multumit de el si il folosesc la orice de la gravel/offroad la sosea Acum am cauciucuri de sosea de 25,am avut si de 42; cred ca intra si 45-47
  15. Stuparul

    Trek 520 din otel?
  16. Traveller

    Cred că ăsta:
  17. La 40 de grade apa abia e calda. Tricoul nu e sintetic? De ce te temi ca se va decolora? Asteapta sa apara Mooky junior
  18. gibonu

    Voi poate ati stiut, eu abia saptamana trecuta am aflat ca CFR Calatori a majorat (de la 01.07.2019) tarifele pentru transportul bicicletei in trenurile fara vagoane cu locuri pentru biciclete. Adica majoritatea vagoanelor din dotare. Astea sunt noile tarife: Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/intrebari-frecvente/ Concret, pentru o distanta cuprinsa intre 100 si 200 km, pretul pentru bicicleta este 45 (patru zeci si cinci) Lei, bani d-astia de acum. 3 Lei per kg x 15 kg (cat se considera in Regulamentul CFR greutatea unei biciclete). Si mai concret: pe bucata Bucuresti Obor - Medgidia (180 km), pentru mine biletul a costa 19 Lei (cu reducerile oferite de cardul Tren Plus si de biletul cumparat online) iar pentru bicicleta ar fi trebuit sa platesc 45 Lei. Adica de aproape 3 ori mai scump. Noroc ca au fost nasii de treaba, am rezolvat-o cu 20 de Lei. Tarifele de mai sus se aplica la orice tren (fara vagon cu locuri pentru biciclete) indiferent de tipul trenului. Asadar, inca o geniala masura romaneasca pentru incurajarea mobilitatii. In final, doar intreb ca prostu': in ce tara normala la cap biletul pentru bicicleta este de aproape 3 ori mai scump comparativ cu biletul pentru calator. Ca fapt divers, in Franta, in toate trenurile (in afara de TGV) transportul bicicletei este gratis. Sau cel putin asa era in iunie 2019 cand am fost ultima data.
  19. TAZ

    AICI puteti vedea cateva fotografii expuse in cadrul Salonului de Modelism Militar.
  20. IonutA

    Salut, Am trecut azi pe la expoziția de machete de trenuri de la M.N.T. București din Parcul Carol. Câteva poze pe link-ul de mai jos: - https://photos.app.goo.gl/PE8q1vPosvidP5TW9 Foarte interesant pentru copii dar și pentru pasionați Numai bine! Adrian
  21. gibonu

    Putin off-topic, insa poate ajuta pe cineva. Ce se vede in poza de mai jos este o bricheta cu benzina [IMCO Junior 6600 pentru pasionati]. Adica o bricheta cu vata si filil, similara cu Zippo. Pana aici nimic deosebit. Insa luna trecuta, cand am plecat de la Berlin [aeroportul Schonenfeld] acesta bricheta [o avem in buzunarul vestei] a fost detectata de scannerul de la controlul de securitate. Neamtul m-a rugat sa-i arat bricheta si dupa ce a vazut-o mi-a spus ca nu ma pot urca cu ea in avion. M-am mai lovit odata de problema asta la Berlin, asa ca i-am propus sa scot vata si fitilul iar omul a percutat imediat, un coleg de-al lui mi-a dat un patent, plus o punga in care sa pun ce-am scos din bricheta. La final l-am intrebat care este motivul pentru care nu ma pot urca cu bricheta in avion iar omul mi-a explicat foarte calm ca, fiind cu benzina si fitil, aceasta bricheta poate ramane aprinsa iar posesorul o poate arunca aprinsa in avion sau aeroport si poate provoca un incendiu. Recunosc, pana acum nu mi-am pus problema cum pot provoca un incendiu. Astfel, avand in vedere cele de mai sus, aviz posesorilor de Zippo / similar. Ar fi fost foarte posibil sa-l gasesc pe unul batut in cap care sa nu percuteze la propunerea mea de a inlatura vata si fitilul. Si mi-ar fi parut tare rau pentru bricheta. Personal, cand voi calatori cu avionul voi lasa acasa bricheta pe benzina si voi folosi o bricheta de 2 lei pe gaz. Scuze pentru off-topic.
  22. majikstone

    @EyesOnly si eu transpir intens pe bicicleta, si cu atat mai mult pe trainer. Ventilator nu folosesc, in cel mai bun caz deschid usor geamul (cu conditia sa nu fiu invadat de insecte). Da, transpir mult si fac balta sub mine (si ajunge ud leoarca prosopul pe care il tin pe ghidon si top tube), dar mi se pare rezonabil de confortabil asa. Asta la o temperatura a camerei intre 21 si 23 de grade (ceva mai mare la finalul antrenamentului, din motive evidente). Altfel, cu temperaturile scazute ajungi sa te obisnuiesti (asta in ideea ca te antrenezi cu geamul deschis iarna). Era o vreme cand tremuram din toate incheieturile pe bicicleta daca afara erau sub 15 grade, indiferent cat de bine echipat eram, in timp ce acum am ajuns sa ma prinda temperaturi de 10-15 grade in echipament de vara si sa nu sufar vreun disconfort semnificativ. Si, bonus, daca pierzi mai multa caldura, arzi mai multe calorii. Ceea ce in cazul meu e un castig binevenit.
  23. Pentru ca periodic revine intrebarea "de ce nu mai avem market place / bazar", gasiti mai jos mai multe detalii referitor la desfiintarea sectiunii respective a forumului: Multumesc.
  24. Stuparul

    Domnu' meu, esti prea elitist. Dau pariu ca te descurci si cu aluminiu, frane pe janta si noua linie de Sora. Mai dai dracului de bani, ca avem destule de facut cu ei.
  25. gibonu

    @dan tm Atunci inseamna ca stam si mai bine. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gara Centrala din Leipzig. Peronul exterior si cel interior. Sistemul de oprire al trenului [presupun ca in caz de urgenta]. Ca in multe orase din Europa civilizata, gara este un mall pe unde se intampla sa treaca trenul. Sala centrala a garii. Diorama, prezenta in garile mari din Germania. Gara, vazuta din exterior [scuze pentru fire].
  26. IonutA

    Salut, Adaug câteva poze cu piese și componente uzate pe care vreau să le donez unor persoane cărora le place să chițibușărească și să reutilizeze înainte de a arunca un produs: 2x cauciucuri de asfalt (compoziție dură) presiune maximă 6 bar 700x35C - https://photos.app.goo.gl/VctxhgkMfTZ4UfUb8 - https://photos.app.goo.gl/7ViHWue5PM9RZBs39 2x cameră cu valvă auto btwin 700x35/45 - https://photos.app.goo.gl/BrkCpa5x7JcwvA1t7 1x cameră cu valvă auto btwin 700x35/43 - https://photos.app.goo.gl/AR2EqVsoko4UsFSq7 1x cameră cu valvă model vechi continental 700x32/47 - https://photos.app.goo.gl/rwK55pTYrdCw2qji9 - https://photos.app.goo.gl/sSG8NDkwMyFmn9vt8 1x cameră cu valvă auto continental 48/62-622 - https://photos.app.goo.gl/zg3z2MPfUVfA891h9 2x cameră cu valvă auto schwalbe 40/62-584/635 - https://photos.app.goo.gl/EbRWnXAXHpXjqQQt9 4x perechi saboți magura originali/compatibili - https://photos.app.goo.gl/rpmjEYdNUQKEQrKW6 - https://photos.app.goo.gl/3ZWADr8fg62WPRx88 1x set pedale metalice - https://photos.app.goo.gl/Tnn9KhHR8peuuQ9z7 1x șa selle royal - https://photos.app.goo.gl/Bck88dev9TjdzZYq7 - https://photos.app.goo.gl/Z2qozqvZQhmd39Nh9 1x șa terry confort gel espresso (urs de gel) - https://photos.app.goo.gl/9gYeqamxVv127quo7 - https://photos.app.goo.gl/8PuS88GLArN21TMv7 1x set butuc față disc frână ( prindere 6 puncte), butuc spate sram i-3 disc frână (prindere 6 puncte), manetă sram i-3 și cablu (este posibil să lipsească unele piese de conexiune) - https://photos.app.goo.gl/Ghx2mnpiQkeJaNpC7 - https://photos.app.goo.gl/qLURZ7q3aq68Pcg3A - https://photos.app.goo.gl/8jAnXCne6ueHBvLp8 - https://photos.app.goo.gl/RoM5WYwHuGD5mvaK9 - https://photos.app.goo.gl/2to9CoojjBbAFNpq5 Numai bine! Adrian
  27. krazyeone

    Da are , folosesc si merge super Acum vor imbunatati si mai mult functionalitatea
  28. Daca stiam... Ti-am dat up, dar o descriere ar fi mai de ajutor, macar asa ne-ar speria pe unii si poate asa nu o mai dam in balarii. Cea mai buna tura a mea a fost de +300km cu media de undeva la 30km/h. Nu e o performanta, poate e o prostie mare, insa am tras la nivelul la care sunt. Si incerc sa cresc. Segmentul Posada in primul an de cursiera l-am facut in 1:01:01, in al doilea an 00:18:04. Pe parcursul a celor +300km am avut pulsul sub 150bpm avg si maxim sub 180bpm. (pun si o poza)
  29. http://www.springerlink.com/content/w01lh456m74q6nwg/
  30. Traveller

    Corect. O șa nepotrivită strică tot fengșuiu, indiferent de cat de pregătit ești. Am avut două cu care nu m-am putut înțelege de nici o culoare: 2 modele de Selle Italia, Filante și Q-bik. Prima era și îngustă, și ușor convexă, dar a fost un experiment. A doua a venit stoc pe MTB-ul Ideal, și avea buretele ăla o consistență... de n-am putut să depășesc 30 km cu ea.
  31. iacobdoc

    Dupa patru sei cumparate si probate, nu mai sunt fan Brooks.
  32. Traveller

    Bicicleta a schimbat prefixul, adică a împlinit ieri 2000 km. Este, fără îndoială, cea mai polivalentă bicicletă pe care am avut-o până acum. În continuare șade undeva la 10.4 kg, am inversat doar anvelopele (trecut Schwalbe Thunder Burt 2.25 pe spate, Panaracer Comet Hard Pack 2.1 pe față). Și-a depășit limitele pe care i le prevăzusem eu, acelea de ”bicicletă de ture mixte (asfalt/macadam) pe plat”. Am urcat Sultanu, am urcat 2100 hm într-o zi călare pe dânsa, ceva ce nu făcusem cu nici una dintre celelalte trocalete. Mai e loc de îmbunătățiri, mai ales la capitolul frâne (mecanicele sunt suficiente pe plat, dar la cele câteva ture mai lungi cu coborâri mari, chiar și pe asfalt, au arătat că sunt depășite). Și transmisia o să fie înlocuită la un moment dat cu 2x10 sau 1x9 (mai meditez la asta).
  33. Drysna

    Nu ai vrea sa stii ce raspunsuri ar fi primit o sotie, de la un vasluian, pentru: "de ce ai întârziat atât de mult?"
  34. EusuntCristian

    Ce bun e omul ăsta!
  35. purix

    -Am auzit că te-ai despărțit de iubitul tău. Ce s-a înâmplat? - Ti-ar plăcea să trăiești cu cineva care fumează, bea, înjură tot timpul și te bate? - Sigur că nu! - Păi, nici lui! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  36. purix

    - Bunicul a trăit 105 ani. Fuma trei trabucuri zilnic, bea doar whisky-uri învechite si cognac fin. Mânca fructe de mare si caviar de trei ori pe săptămână. Mergea la iubitele lui tinere si apetisante de cinci ori pe săptămână! - Și din ce cauză a murit? - A trebuit să-l împușcăm, că ne costa prea mult! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  37. Traveller

    Grupuri în România pentru escorte? Detaliază, te rog!
  38. Stuparul

    Bohemian Rhapsody
  39. feribotu

    ZIUA 2-CONTINUARE. Sighisoara Daca tot ajunsei si in Sighisoara, este pacat sa nu pun si cateva poze. Odata descalecat din pedale, fac un check-in rapid, pun furia verde la loc ferit si sigur, abuzez rapid de 5 minute de apa calda in dus si ies la o plimbare prin cetatea mediavala. Bineinteles ca nu o sa ies din clisee si atasez repede si o poza cu Turnul cu Ceas: Am nimerit in plin festival ProEtnica si sa-mi spal pacate cu poza cliseistica de mai sus, am fugit rapid de multimea adunata in fata scenei, preferand sa ma plimb agale pe stradute nepopulate. Cand vrei sa simti Mama Pamant, pai mergi nenicule hipstereste in picerele goale: In zare un nor incearca sa-mi spuna "si ce daca Deveselu?" Indragostit iremediabil de obloanele de genul asta: Si la fel de indragostit de casute mici si cochete, trendul de 200mp utili construiti "a prost" si fara gust m-a ratat si ca atare nu sunt un bun roman. Intr-un final intru intr-un loc nu foarte aglomerat sa mananc ceva: Apoi merg intr-un alt loc bine cunoscut (Casa Cositorarului) pentru un desert minunat si o cafea cu amaretto. Daca sunteti prin zona nu ratati, desi este unul din locurile alea pentru turisti, este linistitor sa stai un pic la umbra aia naturala si sa te bucuri de senzatia de liniste desi lume multa trece... Ziua urmatoare avea programata o plimbarica mai scurta de +/- 65km spre Valchid, Copsa Mica, Biertan si intoarcere prin Dumbraveni inapoi in Sighisoara. Cum esentele tari se tin in sticlute mici, asa si traseul asta care m-a bucurat mult chiar daca nu-s nici multi km, nici multe obiective "de bifat"...ci doar o sosea serpuind printre mici dealuri, verde, liniste si pace. Tineti aproape, in curand ii dau bun de tipar.
  40. Cineva mi-a furat bengoshenia de avatar cumparat cu bani grei, HuoOOOOOoOoOoooooo...
  41. Sezon nou, cămilă nouă. Cadru Cube SL Road Race, furcă SR Suntour Swing Shock, roți WTB i19 cu butuci SRAM X7, frâne Avid BB7, manete-schimbătoare-angrenaj Claris. Echipare de "pădure" - anvelope Continental Speed King CX 35-622, pipă Ritchey 30°, tijă șa cu suspensie Force, șa Selle Royal Comfort Alpine. Echipare de "asfalt" - anvelope Continental Ultra Sport II 32-622, pipă Cube 6°, tijă șa normală, șa Cube Sport.
  42. Geordan Corvette

    Se trezește dimineața toată familia. Părinții se pregătesc să plece la serviciu, Bulă la grădiniță. Mama e în duș, iar în timpul acesta tatăl intră în baie să-și spele dinții. Văzându-și soția, apetitul sexual crește și se apucă ei de treaba lor ”părintească”. Când erau în plin proces, intră în baie Bulă și vede toată scena. Tatăl văzându-l pe Bulă se gândește: ”Trebuie repede să inventez ceva, să nu șochez copilul.” Începe s-o lovească pe nevastă-sa peste fund și în același timp zice: – Na, altă dată să nu-l mai bați pe Bulișor. Ai înțeles? Şi continuă s-o lovescă. Bulă, bucuros: – Așa tati, bravo, dar fute și motanul, să nu mă mai zgârie
  43. ciomby

    cam înapoiați tipii din filmul de mai sus, la ei încă nu au apărut bicicletele și trotinetele electrice - trag ca fraierii la pedale de la mic la mare !
  44. krazyeone

    si eu am plecat de la 810, am avut cateva luni Wahoo Bolt si apoi am trecut la Edge 1030 Partea de live track nu cred ca o sa fie vreodata fiabila , nu am testat dar sunt prea multe vcariabile in joc Daca as fi sa aleg intre 1030 si 830 nu stiu ce as alege Am cititit ca au ceva probleme (cred ca si 530 ul si 830 ) la inregistrarea elevatiei , sper sa se rezolve
  45. krazyeone

    un test de kko!
  46. Nu stiam cum sa mai scad din greutatea bicicletei asa ca nu am prins-o bine pe suportul de carlig si i-am pilit ghidonul cateva sute de metri pe sosea.
  47. Stuparul

    Proiectul e gresit din fasa. Cum vine aia, cadru aero cu pedalier 46/30? Se accepta doar daca pui una din trei ture si nu ne mai imblonavesti cu Alpii aia.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up