Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/30/2020 in Posts

  1. Tolstoievski

    Daca zici ca avem drumuri nasoale si soferi idioti, nu te-ai sculat suficient de devreme. La pas domol pe dealurile Buzaului, chit ca se topea asfaltul sub caucioace. https://www.strava.com/activities/3715656623
  2. MaC®

    Nu mă lupt. Trecut-a vremea luptelor. Mai ales că am luat o pauză lungă pe aici. Am revenit, e altă "pășune", dar m-am hotârât să spun lucrurilor pe nume. Pentru că mă leagă mult prea multe amintiri frumoase și e unul din puținele lucruri super faine care mi s-au întâmplat - inclusiv prietenii cu oameni faini. Și ture minunate. Și ar fi păcat să cedez. Istoric vorbind, chestiile nasoale s-au întâmplat atunci când cei care puteau vorbi au ales să tacă și s-au făcut că nu văd. Întorcând capul.
  3. gibonu

    Joi, 20.09.2018 - Partea a X-a Stanga, spre clopotnita. Clopotnita de 77 m inaltime si baza acesteia. Ce se vede in ziua de azi a fost reconstruit in perioada 1960 - 1962, dupa planurile originale. Clopotnita originala a fost incendiata de catre sovietici apoi demolata de catre britanici. Postere de propaganda anti-nazista legate de Jocurile Olimpice din 1936. In partea superioara se urca cu liftul pana la nivelul clopotului [construit la inceputul anilor '60]. Apoi, se urca pe o scara metalica amplasata in jurul clopotului pentru a se ajunge la platforma superioara. Stadionul, vazut de la peste 70 m inaltime plus Berlinul si periferiile sale. Sferele care se vad pe fundal in ultima poza sunt ceea ce a mai ramas din fosta statie de asculatare americane de la Teufelsberg. Mai multe detalii: https://en.wikipedia.org/wiki/Teufelsberg In rest, din ultimele poze se observa foarte bine faptul ca Berlinul este inconjurat, pe mare distanta, de padure. Combinat cu un transport public aproape perfect si cu peste 600 km de piste pentru biciclete fac din Berlin unul dintre cele mai eficiente orase din Europa in ceea ce priveste calitatea vietii locuitorilor sai. Cum spuneam la inceputul povestii, niste idioti.
  4. Imi cer scuze pentru double post, dar cu bunavointa voastra, azi am +1000 :). Multumesc!
  5. Multumesc, nu o fac pentru like-uri, ar fi multe alte metode mai eficiente pe anumite topicuri de timp liber ;). Ma bucur ca va place cat de cat continutul.
  6. Pai de el ziceam. Amicul a turbat.
  7. paulrad

    Azi am fost mai mulți decât de obicei. Am dus trena, adică i-am înfrânat pe ceilalți să meargă frumușel ca să-mi fac eu antrenamentul de anduranță. Evident, spre Gutin! Subsemnatul la muncile din față. E ”claim your nature” nu "banana". Grijuliu să nu apăs mai tare în pedale decât trebuie, pe porțiunea cea mai abruptă a urcării m-a depășit toată lumea. Din vârf ne-am dat drumul la vale pe cealaltă parte a muntelui. Coborârea asta îmi place mai mult decât cea spre oraș. Are multe curbe unde nu-i nevoie de frâne. Apoi a urmat urcarea înapoi care a fost exact cum ne-am așteptat, cam grea. După 30min de urcat am abandonat planul de antrenament și am trecut pe modul de economisire a picioarelor. Ultimii 350m (liniar) ai urcării ne întâmpină cu rampa cea mai mare și cu Masivul Gutâi scăldat în lumina apusului. Sâmbătă va urma Gutinul #103
  8. gibonu

    Joi, 20.09.2018 - Partea a XI-a Inapoi la stadion. Poarta Maraton. De la Jocurile Olimpice din 1936. Suportul flacarii olimpice. Daca nu ma insel, este cel original din '36. Stadionul, vazut din alt unghi. Printre altele, pe acest stadion s-a jucat finala Cupei Mondiale din 2006, castigata de Italia in fata Frantei [5-3 la penalty-uri]. Acoperisul tribunelor. Clopotul olimpic original din 1936. Langa stadion exista aleea Jesse Owens. In memoria atletului afro-american care i-a linistit pe nazisti referitor la teoria suprematiei rasei albe ariene. Mai simplu, Jesse Owens, cu 4 medalii de aur, a fost starul jocurilor din '36. Cu toate astea, nici in Statele Unite situatia nu era prea buna pentru un atlet afro-american. La receptia organizata in onoarea sa la Waldorf Astoria din New York, Jesse nu a putut intre pe intrarea principala si a fost nevoit sa foloseasca un lift de marfa ca sa ajunga in sala unde avea loc evenimentul. Plus ca presedintele F.D. Roosevelt nu l-a invitat la Casa Alba. Inapoi la statia de S-Bahn Stadionul Olimpic. Din cele 10 linii, 8 sunt rezervate trenurilor care duc / aduc spectatori si doar doua sunt folosite in mod uzual.
  9. paulrad

    Astăzi, urcarea cu nr 101 (pe $trava) în Pasul Gutâi. Până mai fac 100 de urcări poate se redeschide și Hanul Pintea să am unde bea un Pepsi.
  10. Croocodillul

    Vine ungurul la dentist: -Nu anestezie la mine, rezist. Neam puternic. Se apuca doctorul, prinde de masea, il iau durerile pe pacient... -Auzi, poti face putina anestezie la mine, cred ca mama o umblat la romani...
  11. Bine, tu biciclești între Crăciun si Paști, deci se explică.
  12. purix

    - Tati, ce e aia corupție? - Adu-mi o bere și îți spun. - Mami a zis să nu mai bei. - Ia-ți și tu o înghețată când îmi aduci berea aia. - Bine. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  13. MaC®

    Dacă Travu zice asta e grav. I-o fi ajuns și lui. Mai ales că pe aria de moderare e cam.. cough-cough-cough... Sper să nu fie tuse de covid.
  14. majikstone

    M-ai multe lozuri ân plic, m-ai multe șanse dă căștig.
  15. Traveller

    Exact, un prieten care vine și face ce faci și tu. La asta mă refeream cu susținerea.
  16. Traveller

    De ce nu-ți faci antrenamentele de anduranță fie singur, fie cu niște băieți care să te susțină în aceste demers? Despre menționarea repetitivă a aceluiași și aceluiași traseu, nu mai zic nimic, că au zis deja băieții.
  17. majikstone

    Ma eu nu-s tare bun la geografie, ca am dat capacitatea din istorie iar in liceu am fost la mate-info cu engleza intensiv si istorie intensiv (conform profei de istorie), dar sunt convins ca Baia Mare e legata de restul judetului sau chiar tarii prin mai mult decat o sosea
  18. majikstone

  19. Nu chiar o tura de MTB, dar va recomand oricand zona Vama Buzaului, pentru peisaje si pentru oameni. Soseaua serpuieste pe malul Buzaului, care izvoraste de nu foarte departe, din Ciucasul pe care-l vezi la orice curba. De mentionat conceptul Gastro Local, semnalizat de la sosea cu indicatoare corespunzatoare: gospodarii care ofera mancare gatita traditional turistilor, cu produse proprii. Daca mergeti careva in zona, dati un semn si va trimit direct la familia Neagoe, unde noi sigur ne mai intoarcem.
  20. majikstone

    Oh wow, in cei cativa ani de cand nu le-am mai urmarit continutul, au inceput sa aiba un dram de realism si de adaptare la nevoile muritorilor de rand. Sunt socat
  21. Saben

    Imi pare rau ca am dat aceasta impresie, nu am dorit sa para ca ma bag in fata sau ceva de genul, voi reformula pe viitor sa nu se mai intample ca si aici. Totusi, bicicleta a ajuns astazi, dupa cateva reglaje am dat cateva ture de inceput si pot spune ca se comporta foarte bine. Imi place cum se comprima furca peste obstacole (trebuie sa ma invat sa o stapanesc bine, de exemplu sistemul de "rebound"), transmisia Alivio s-a comportat pana acum prompt, cauciucurile sunt ok, pacat ca nu sunt putin mai late sa-mi ofere ceva mai multa siguranta dar asta se poate rezolva pe viitor, franele sunt bunicele, nu franeaza foarte brusc, se puteau pune variante putin mai bune la echipare, greutatea este in regula pentru acest buget, as zice ca are pana in 14.3 kg montata complet (avand versiunea de 27.5), iar saua e cam nasoala (este destul de dura), cred ca o voi inlocui cu cea veche. Cu timpul poate voi mai reveni cu vreun update la ea, multumesc oricum.
  22. Studio54

    https://www.brasov.net/ciclistul-brasovean-edi-grosu-a-fost-lovit-de-doua-masini/?utm_source=not&fbclid=IwAR2TsOMKafbagMVcj43JvBwfMVnE49TFOv_wpRkmRxaZDe_AHH6U2Ql8gKo Pai sa nu il spanzuri in piata pe bombardierul ala de sofer?!
  23. DanSt

    Multumesc frumos de raspuns. Ma gandesc sa le intorc, dar atunci nu o sa mai stiu daca se misca roata. buna curiozitatea. Nu, am vazut in umbra de la soare. Si apoi am fost atent si la alte masini, si am vazut ca daca aveau MTB, la fel faceau. La cele cu rotile subtiri, parca nu se miscau asa tare.
  24. Saben

    Ok, omule. Pe viitor nu voi mai spune "inca nimic?" daca tie ti s-a parut ca am fost impertinent. O sa spun "up" sau altele de genul. Eu am dorit doar o parere, atat. Foarte frumos de prieteniile tale si ce ai mai realizat tu, asa am crezut ca e lumea in general pe aici, dornica sa ajute cum au fost cei de mai de sus dar romanul mereu gaseste ceva nemultumitor din orice. Fa-ma "idiot" in continuare caci dai dovada de profesionalism, poti intra in continuare pe profilul meu sa stai pe faza la ceea ce o sa fac de acum incolo, sa mai scap un reply de genul ca si cel de mai de sus, si sa-mi aduci aminte sa pun automat poze cu bicicleta imediat ce mi-o iau, poate gasesti si acolo ceva ce nu-ti convine. Dupa parerea mea, cearta asta este o copilarie si nu ajung nicaieri daca mai continui sa raspund, ce sa fac caci conturile cu vechime mereu au prioritate.
  25. paulrad

    Bă nene bă, decât miștocari au mai rămas pe aici. Nu-i de mirare că pleacă toată lumea serioasă cu așa atitudine din partea unor utilizatori, mereu aceeași.
  26. majikstone

    Sașii din pacate au cam parasit Romania o data cu instalarea comunismului, deci vor fi destul de greu de gasit. Iti recomand sa cauti pe la Alțâna sau Nochrich, ai sanse bune sa gasesti cativa.
  27. purix

    Exista sex dupa moarte? Depinde de asistentul de la morga
  28. Nu știu de ce nu merge... Eu am asta (atentie sa fie jet nu ceață). Numai că pe emag sunt groaznic de scumpe...
  29. In Selimbar, armesibiu.eu sau pe facebook Tocmai ce i-am sunat - cel de 100ml exista pe stoc(cum era si cand am fost eu). Pe cel mic - de 50-60 - care ma intereseaza pe mine, nu il au inca, spera pe saptamana viitoare.
  30. Traveller

    Cât ai dat pe ea când ai cumpărat-o?
  31. MaC®

    Așa e. Fix așa*. Mă rog, poate nu chiar fix, că intervine și teoria relativității a lu' Einstein. Dar e p-acolo. *Uite de ce dau eu 200 de lei la telefon ca să te întreb pe tine dacă nu vrei să-ți aduc castane de la Satu-Mare. partea asta cu italic e pour les connaisseurs
  32. IonutA

    e o nebunie poza tip panoramă, vorba aia ”o poză cât o mie de cuvinte” numai pe acolo vrei să te învărți
  33. MaC®

    Am totuși un mic dubiu față de astea cu prindere cu ventuză. Am avut un suport de schiuri fain (Fapa) dar la alea e altceva. Am văzut multe filmulețe pe youtube și am văzut și cu proprii ochi (eram în spatele unei mașini cu suporți Thule pe bare) cum fac bicicletele la o manevră mică de evitare a unei gropi (un stânga/dreapta ușurel). Balansează RĂU. Nu vreau să mă gândesc ce forțe s-ar transmite tablei plafonului... Si da, un OPC ar fi fain. Însă nu prima generație pentru că ar fi deja mult prea vechi și nu cred că se găsesc atât de multe bătrânici care să meargă la piață doar în weekend... Chiar și B e cu dus întors. E cazul Astrelor Bertone - care sunt frumoase rău (deh, dizainu italian....) dar care sunt hingherite grav...
  34. JDM

    Nu a existat nici un Subaru Forester WRX STI. Ala este STI cu jante aftermarket. On topic. Chiar daca nu avea evacuarea centrala, tot nu ai fi fost lasat sa montezi cirlig. La suspensiile sport, foarte rar producatorul iti permite sa montezi cirlig. Stiu sigur de la ceva japoneze. Referitor la roof rack, masina nu are puncte de prindere? Thule nu fabrica ceva gen Rapid System cu adaptoare cu prindere de caroserie pt megane RS? O prietena a avut pe o masina fara puncte de prindere si a gasit la Thule. Uite cum arata, nu afecteaza vopseaua
  35. Traveller

    Exact, nu din alea pentru bătrânei de șaijdă ani. Alea-s cîh! Dar când ne vede lumea dîn cartier călare pe ciclocross, ehei, e altceva!
  36. bobalex18

    Eu mă uitam la RFR FLAT SLT Sau RFR FLAT RACE 2.0 320 vs 326 grame. Nu am pus link-uri pt că nu am citit suficient de bine regulamentul
  37. majikstone

    Ce vrea sa spuna cu cei 800 km e ca de cand a furat-o din Germania a fost folosita doar 800 km. Ca referinta, Ultegra 6600 este de acum 3 generatii (R8000, 6800, 6700, 6600) si mai bine de 10 ani.
  38. Tura gasita pe bikemap. Am parcurs-o in sens invers. https://www.bikemap.net/en/r/5303403/#11.61/45.4997/25.9319 Imi plac provocarile, dar nu este ciclabila pe mai mult de 70-80% din pacate, ploile recent au transformat urcarile in sesiuni de push/carry bike. Coborarile sunt destul de tehnice si presarate cu obstacole serioase. Parcurs in conditii de uscat ar fi ceva mai usor, indiferent de conditii parcurgerea necesita experienta. Din pacate am luat cu mine un incepator, nestiind exact ce ne asteapta in teren in afara de diferenta de 1km si ceva umezeala, din fericire l-am coborat intreg si in general pe roti. Concluzia este ca a fost aventura vietii sale... pentru moment. More to come! Ceva mai sus de cabana Silva. Nu le merge liftul. Pe Țigăile Mari Babele la sfat In varf
  39. Astăzi prietenii de la The North Quest au încheiat a doua tabără mtb de o săptămână. Având "sediul" la 10km de casă și cunoscând toți oamenii ce au venit de prin diverse locuri, azi m-am trezit pe o vreme mohorâtă și răcoroasă ca să merg să-i acompaniez în ultima tură. Mi-au ieșit 87km cu 1600m.* Puțină ploaie măruntă, mult noroi, multă ceață. Lucruri pe care singur nu le prea servesc. Bonus am fost prin locuri prin care n-am mai fost, spre rușinea mea de localnic * Ca să fie treaba bună, ieri am băgat o alergare scurtă, 45 min, dar maxim cât am putut. După 2 luni de nealergat. Mi-au murit picioarele la jumătatea primei urcări... Trupa condusă de Robert Dobai și Suzi Hilbert
  40. BodoC

    Totul la superlativ. Tehnică, filmare, coloană sonoră, montaj. Atenție, partea esențială este trasă într-un singur cadru, totul cu un flow de invidiat! (mai mult chiar, de la 0:06 la 3:35) Iar la 2:31 e cireașa de pe tort.
  41. MaC®

    Inconștienț', pregătesc nijte viitor' frustraț' care n-o să aive șcuala vieți' nț nț nț...
  42. basso

    La ce deficit de imagine nefondat i s-a adus lui Horia,ar trebui el sa-l dea in judecata pe tipul asta Din punctul meu de vedere si altor cateva zeci de oameni care nu se preteaza sa intre In rahatul de pe acest thread,ne vedem la tribunal. PS Bine punctat @ g.popovici
  43. basso

    @@mumus,Incearca cu distonocalm.Relax ca faci cu inima. Am impresia ca esti de la 'concurenta',prea pui suflet.Ai spus [exagerat] de zece ori punctul tau de vedere,ajunge.Vorbesti prea mult In necunostinta de cauza Am vazut cadrul In realitate,arata fabulos E bine sa nu ai de a face cu genul asta de beneficiari. Nu Inteleg de ce a vrut sa-l restaureze ?! Ideea de hand made Inseamna imperfectiune,iar imperfectiunea la o lucrare hand made Inseamna perfectiune.O spune marele Ricard Sachs http://www.richardsachs.com/site/
  44. toni34

    Va salut, dragi prieteni. Permiteti-mi, va rog, sa imi in exprim si eu parerea, ca opinie publica, strict in ceea ce priveste partea tehnica a lucrarii in cauza. Admit de la bun inceput ca nu ma pricep foarte bine nici la biciclete nici la arta, dar de-o viata am revopsit masini de toate tipurile (uneori si biciclete ca hobby). Momentan lucrez in anglia ca restaurator in domeniul masinilor clasice si pot spune m-am confruntat cu majoritatea problemelor care au legatura atat cu tehnica, dar si cu natura umana. Fluxul tehnologic, operatiile de pregatire si vopsire, materialele folosite si reactiile chimice dintre acestea sunt aceleasi atat in cazul bicicletelor cat si in cazul masinilor. In acest domeniu, plecam de la ideea ca fabrica a executat o anumita lucrare, iar noi tindem sa ajungem cat mai aproape de acel standard al fabricii. Pentru asta trebuiesc pregatite perfect toate reperele in vederea vopsirii (sau in vederea aplicarii lucrarii artistice). Pregatirea consta in: - Chituire. Se pot aplica intre doua si zece straturi diferite de chit. - Slefuire. Fiecare strat de chit necesita un timp de uscare in regim de temperatura normala sau uscare accelerata/fortata cu ajutorul echipamentelor (lampi uv, pistoale cu aer cald, sau ridicarea temperaturii in incapere). - Aplicarea/slefuirea primer-ului (vopsea intermediara). In majoritatea cazurilor aceasta operatiune se repeta de patru ori: primer, uscare, slefuire, s.s.m.d. - Degresare. - Aplicarea aerografiei. - Aplicarea primului lac (trei straturi). - Slefuirea partiala a lacului (pentru deschiderea porilor care va duce la o uscare perfecta). - Uscarea primului lac. Acesta dureaza doua saptamani in conditii de temperatura normala. Uscarea fortata este mai rapida, dar nu este atat de eficienta in cazul in care ne dorim o reflexie de calitate. - Slefuirea cu hartie abraziva cu granulatia de 1500. - Aplicarea celui de-al doilea lac (trei straturi). - Slefuire usoara si uscare timp de doua saptamani. - Slefuire perfecta cu hartie abraziva cu granulatia de minim 2000. - Polishare (polish abraziv urmat de polish mediu, apoi polish fin). - Ceruire si lustruire. Toate aceste operatiuni necesita materiale, utilitati si timp (intre 100 si 800 de ore de lucru). Nu sunt in masura sa calculez pretul unui cadru de bicicleta vopsit in maniera asta, dar va pot spune ca in atelierul nostru (www.clasicandsportscar.ltd.uk) ultima masina venita are un buget de 800.000£ si opt luni de zile ca timp alocat pentru lucru, cu posibilitatea de a prelungi termenul; si asta doar pentru vopsire normala, fara elemente grafice. Realitatea este ca unii romani nu au destui bani, iar altii au, dar nu sunt dispusi sa investeasca pentru o opera de arta aplicata pe un cadru de bicicleta vopsit in mod perfect, dar si unii si altii viseaza la un asemenea cadru. De aici apar si toate aceste tensiuni. Mie personal imi place cadrul prezentat si nu am ce sa-i reprosez lui Horia. Chiar am sa apelez la el sa-mi personalizeze o bicicleta, eventual o sa-l recomand si celor din U.K. evident la pretul de 500£ ca asa poate nu o sa mai aiba timp sa-i "pacaleasca" pe romani cu lucrari de 200£. Eu nu tin cu ursul, dar un artist ramane un artist si trebuie tratat si respectat ca atare. Perfectiunea si termenul limita nu tin de arta, ci de productia in serie (print-uri, abtibild-uri, etc). Din cauza acestor neajunsuri parasesc tara tot mai multi oameni de valoare precum Brancusi care ne-a spus: "V-am lasat saraci si prosti si v-am gasit si mai prosti". Sfatul meu este sa discutati la un ceai (sau whisky) cum puteti remedia problema. Sigur veti gasi o varianta buna si toata lumea va fi fericita. Cu respect. Adrian Toni.
  45. UrsP2Roti

    1. Inca astept, sa vedem, ce defecte ar putea fi imputate la asa o lucrare manuala, artistica, ce imi pare impecabila pana acum, o opera de arta. 2. Daca e opera de arta, handmade, poate costa lejer si 2000 de euro la artistul preferat si ales de tine, cum bine a zis Horatiu, sa o faci la doar 10% din pret, la pretul la care ar fi o vopsire normala, e chilipir curat. E atitudine pur romaneasca, sa astepti opera de arta, si lucru perfect pe bani cat mai putini ... si oricum nu merita sa scoti laserul sa vezi daca e identic(a pisica de pe ambele parti). 3.Daca te duci la un artist, nu la un garaj profesional de vopsitorie, poti sa te astepti la marje de timp subiective. Leonardo sau Mozart sau Balasa, ar lucra mai bine sub presiunea timpului? Horia are fire de artist , atitudine de artist, chiar si arata ca un artist, boem pana in maduva oaselor! Asta nu e gresie si faianta, sau tencuiala sa te superi ca meseriasul nu si-a respectat termenul limita. 4.Si eu vreau sa imi vopsesc un cadru la Horia, si o sa ma duc in continuare in pofida acestei relatari, dar in plus, ca sa nu existe problema timpului, m-am programat la el in afara sezonului, ca sa nu il stresez zilnic, ca mie imi trebuie cadrul sa ies la ture, (desi oricum am vreo5) , sa poata lucra omul lejer, cu drag, ca altfel ma duc la un atelier auto si imi baga un gri metalizat de la un cap la altul, si pe filete, si pe cuvete, si pe spite si pe nipluri si mi-o termina in 3 zile. 5.Cine nu cunoaste tipologia unui om artist, are pur si simplu o lipsa de relationare interumana, e ca si cum i-ai cere unei femei sa piloteze supersonice de lupta (majoritatea nu performeaza la fel de bine, si nici nu le place, nici nu le intereseaza) sau unei pisici sa fie dresata ca un caine, ca sa raman la tematica subiectului. Daca Horia era bun cu termenele, lucra la o firma de publicitate pe mii de euro, nu era freelancer pe cateva sute (ceea ce nici asta nu e rau de loc). 6. Daca unii sunt proaspat corporatisti, si mandrii de asta, si doar Deadline-ul e viata lor, apai... asta nu e viata, e Dead - line.
  46. Saben

    Prietene, aia a fost o bicicleta achizitionata in 2017, poate greseala mea ca nu am spus la final "multumesc de ajutor" ca sa se inteleaga ca am fost serios si am cumparat ceva. Nu stiu ce ai vrut sa demonstrezi, nu are voie omul sa-si caute inca o bicicleta peste cativa ani? Vazusem ca au vizionat mai multi post-ul meu si voiam sa dau un refresh ca poate ma ajuta cineva cu o parere, cum au facut cativa mai sus si le multumesc. Indiferent de activitatea ta pe acest forum, pe viitor poate nu mai reactionezi asa la altii.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up