Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/2020 in Posts

  1. Claudiu Moga

    Pt Megabicicleta - nu am avut posibilitati sa pun bagaje pe roata din fata. Spitele s-au rupt de la prea mult pedalat prin Cipru. Pedalam in fiecare zi timp de 6 luni. Bicicleta era o donatie se la un prieten, o bicicleta ce m-a chinuit, m-a costat mai mult reparatiile la ea decat daca as fi cumparat un entry-level nou. Asa ca uneori donatiile se platesc. Urmeaza o zi de relaxare si o serata pe cinste cu o cina copioasa. Un platou de fructe de mare pentru o persoana si o bere mica costa 20EUR. Ulterior pedalez cativa km pana la aeroport si-mi cumpar un bilet de avion spre Bucuresti. Zborul va fi peste 7 zile, mai am o saptamana de vacanta in paradis. Fiind cam obosit campez pe un camp in apropierea aeroportului. Azi ma deplasez doar cativa km pana pe o plaja din satul Meneou. Aici gasesc multe alge marine. Aici sunt multe case de vacanta si majoritatea locuitorilor au tot felul de barcute.
  2. Claudiu Moga

    Pt IonutA, am avut 5 sau 6 spite rupte. Dupa o serata minunata ma campez in imediata proximitate a magazinului pe un teren intravilan in plin cartier de vile la intrare la Larnaka. Ziua urmatoare sunt dispus sa ofer pana la 100EUR pe o roata noua pe spate insa din pacate nu gasesc asa ceva la cele 2 magazine de biciclete pe care le frecventez. E momentul sa ma relaxez pe o plaja generoasa in frumosul oras cipriot. Gasesc o terasa pe plaja si ma rasfat cu cateva halbe Keo. O bere costa 4EUR. Sunt vizitat de mai multi porumbei jucausi pe care-i hranesc cu arahide.
  3. gibonu

    Sambata, 22.06.2019 Ziua plecarii. Trezit dimineata devreme, incarcat cele doua cutii de carton [cu bicicletele in interior] pe plafonul masinii prietenului nostru din Paris si cam intr-o ora am ajuns la aeroportul Charles de Gaulle, terminalul nr. 3. Aici, indicatoarele sunt tri-lingve, in franceza, engelza si chineza. Ne-am asezat la coada, asteptand deschiderea ghiseului de imbarcare, desi de partea cealalta a ghiseului erau cativa salariat ai aeroportului care butonau cu simt de raspundere niste computere. Intre butonari, am observa ca o negresa se tot uita la cutiile noastre cu biciclete. Pana la urma, s-a ridicat de la ghiseu, a venit la noi, si foarte politicos m-a intrebat ceva de genul "Monsieur, ce aveti in cutiile astea". Cand i-am spus ca sunt bicicleta s-a cam blocat. La fel de politicos mi-a cerut biletele de avion, a plecat cu ele la ghiseu, a mai butonat vreo 5 minute computerul alaturi de colegii ei, am mai vorbit cate ceva la telefonul fix, dupa care mi-a reuturnat biletele si mi-a spus un sec "c'est bon" [e-n regula]. Dupa finalizarea formalitatilor de imbarcare, negresa m-a indrumat cu cutiile spre o usa, unde a aparut alt negru, a deschis-o, ne-a condus pe un culoar si ne-a spus sa-i asteptam pe colegii lui care vor prelua bicicletele. Intre timp, negrul mi-a confirmat ca pot lipi cu duct tape cutiile pentru ca nu va mai fi niciun control de securitate care sa necesite prezenta mea. Abia am terminat de lipit cutiile pentru ca dinpre exterior s-a deschis o usa, au aparut doi magrebieni, au luat cutiile si dusi au fost. Imbarcarea. Avionul nu era chiar nou, avea aproape 30 de ani vechime. Un Concorde, acum obiect de decor pe aeroport. Alte avioane care se pregateau sa decoleze sau care abia au aterizat. Decolarea noastra a fost foarte tare, in sensul ca pilotul a inceput sa accelereze avionul inca de pe pista secundara, curba de 90 de grade parca a luat-o cu frana de mana, astfel incat pe pista principala a intrat cu ceva viteza, dupa care imediat a decolat. Mi-a placut mult manevra tipului. Undeva prin estul Frantei, la sud de Verdun [punctul albastru], la 10348 m altitudine si o viteza de 765 km/h. Deasupra Cazanelor Dunarii, si deasupra Oltului. Cel mai tare moment al zborului a fost cand comandantul Paul Ochirosii s-a adresat pasagerilor. Ne-a spus ceva de genul "zburam cu un Boieng 737-800, nu prea nou, dar din fericire nu este Max". Apoi ne-a povestit despre traseul urmat, alocat de computerul central de la Bruxelles, care a fost prin Franta, Germania, Elvetia, Italia, marea Adratica, Croatia si Serbia. Clar, cel mai tare pilot cu care am zburat pana acum. Daca stie cineva mai multe detalii despre computerul central de la Bruxelles care aloca rutele de zbor fiecarui avion, raman dator. La Henri Coanda a durat ceva pana au aparut si bicicletele. Fata de turele trecute, n-au mai venit pe banda, ci au fost aduse la o usa de doi salariati ai aeroportului. Cutiile erau putin rupte in zona manerelor, dar nimic grav. Data viitoare, voi blinda mai bine cu duct tape zona manerelor. In autobuzul 780 cutiile cu biciclete au stat foarte bine. Apoi, de la Gara de Nord, cu alt autobuz am ajuns direct in fata blocului. Astfel, transportul de la aeroport acasa ne-a costat doar 9.60 Lei pentru doua persoane, doua biciclete, un sac de rafie plin cu bagaje si un geamantan. Cam asta a fost. Pana data viitoare cand voi ajunge la Paris, daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  4. Traveller

    Și a mea. Un MTB, dacă vrei să pui pe el transmisie mai potrivită pentru șosea, înseamnă că ți-ai ales bicicleta în mod greșit față de ceea ce faci cu ea. Raportul maxim de 38/12 oricum mi se pare mai mult decît suficient. Cheltuiala nu merită să fie făcută. Probabil ai un cadru clasic, locașul de prindere a butucului pedalier avînd filet (standard BSA). Eventual îți poți lua un angrenaj ieftin 42/32/22 și o manetă de 3 viteze, dar ai fi contra vîntului, că mai toată lumea încearcă să treacă de la 3 la 2 viteze față (sau chiar una). O mișcare mai bună, dacă vrei să fii mai eficient pe șosea, e să pui cauciucuri netede cu balon mai mic (slick).
  5. Am greșit eu, nu e cu un piston ci cu 2,am desfăcut un etrier azi. La discul din spate l-am îndreptat un pic cu patentul, nu se aude ca ar atinge, dacă o face e insignifiant . La cel din fata pare sa fi fost din cauza plăcuțelor prea apropiate, probabil prea mult lichid în sistem sau aer. S-au mai depărtat un pic cand am desfăcut etrierul, am pierdut puțin lichid și acum plăcuțele stau mai depărtate. Când o sa iau lichid și seringă, o sa fac un bleed off la amândouă, sa ma uit și de unde pot comanda un kit.
  6. Azi dimineață m-au sunat de la Bikexcs și mi-au spus că nu mai au pe stoc Urban sprint-ul (că au decis inca de anul trecut să nu mai comercializeze modelul de 24" că s-au plâns clienții că este incomod. Mi s-a părut ciudat, având în vedere că apare încă pe site-ul lor), așa că am luat TILT 500 BTWIN de la Decathlon, că mi se părea că am tergiversat oricum suficient. Deci, de azi am și eu bicicleta din nou, m-a transpus direct în copilărie când am dat prima tură.
  7. gibonu

    Vineri, 21.06.2019 - Partea a III-a Magistrala de metrou M1, pe care circula trenuri automate, adica fata deservent uman si fara cabina acestuia la capetele trenului. Accesul in tren se face prin niste usi automate, care se deschid odata cu usile trenului. In capatul trenului, acolo unde ar trebui sa fie cabina deserventului uman. Datele tehnice ale magistalei si ale trenului. Data de 19.07.1900 reprezinta data punerii in functiune a magistralei de metrou, nu a trenului fara deservent uman. Pe fundal, cartierul La Defense. Fundatia Louis Vuitton. Un fel de plan inclinat pe care curge apa. Revenind la Fundatia Louis Vuitton, aici nu sunt expuse genti, ci un fel de arta neconventionala. Sau avangardista, habar n-am care este denumirea corecta. Eu n-am intrat, insa cam asa arata cateva dintre exponate [sper ca am nimerit pozitia corecta a acestora]. Biciclete, trotinete si scutere scoase din Sena. Ca si acum doi ani, nu puteam rata inalnirea cu @majikstone, asa ca seara respectiva s-a incheiat foarte placut, in compania lui, pe malul Senei, ocazie cu care ii mai multumesc inca odata pentru disponibilitate. Despre accesul cu bicicleta in sistemul publlic de transport al Parisului. Adica accesul cu bicicleta este permis doar pe magistala M1 si in toata reteaua RER, de luni pana vineri cu exceptia intervalelor orare 06:30 - 09:00 si 16:30 - 19:00 si toata ziua sambata, duminica si in zilele de sarbatoare legala.
  8. Prin "Austria" bicicliştilor clujeni: şaua Testieşu, munţii Gilăului.
  9. @BodoC din păcate jobul meu e la 30 km distanta de București, nu pot merge până acolo pe bicicletă nici dacă mă mai naște mama o dată (nu mă refer doar la condiția fizică, ci la faptul că am ținută obligatorie office si e greu cu transpirația când nu ai duș aproape). Măcar incerc sa nu poluez mai tare și merg cu bus-ul firmei, nu cu mașina personală. Lungimea e de 80, nu 90, my bad. Bărbații sunt minunați, nu măgari, deși mie îmi plac animalele și implicit măgarii 😀
  10. Nu au trecut decât 4 zile. Si bărbații sunt măgari și misogini, nu-i așa?
  11. purix

    - De ce pana si sosetele au pereche si eu n-am? - Pentru ca se spala!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up