Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/21/2020 in all areas

  1. Prin "Austria" bicicliştilor clujeni: şaua Testieşu, munţii Gilăului.
  2. Claudiu Moga

    Pt Megabicicleta - nu am avut posibilitati sa pun bagaje pe roata din fata. Spitele s-au rupt de la prea mult pedalat prin Cipru. Pedalam in fiecare zi timp de 6 luni. Bicicleta era o donatie se la un prieten, o bicicleta ce m-a chinuit, m-a costat mai mult reparatiile la ea decat daca as fi cumparat un entry-level nou. Asa ca uneori donatiile se platesc. Urmeaza o zi de relaxare si o serata pe cinste cu o cina copioasa. Un platou de fructe de mare pentru o persoana si o bere mica costa 20EUR. Ulterior pedalez cativa km pana la aeroport si-mi cumpar un bilet de avion spre Bucuresti. Zborul va fi peste 7 zile, mai am o saptamana de vacanta in paradis. Fiind cam obosit campez pe un camp in apropierea aeroportului. Azi ma deplasez doar cativa km pana pe o plaja din satul Meneou. Aici gasesc multe alge marine. Aici sunt multe case de vacanta si majoritatea locuitorilor au tot felul de barcute.
  3. Claudiu Moga

    Pt IonutA, am avut 5 sau 6 spite rupte. Dupa o serata minunata ma campez in imediata proximitate a magazinului pe un teren intravilan in plin cartier de vile la intrare la Larnaka. Ziua urmatoare sunt dispus sa ofer pana la 100EUR pe o roata noua pe spate insa din pacate nu gasesc asa ceva la cele 2 magazine de biciclete pe care le frecventez. E momentul sa ma relaxez pe o plaja generoasa in frumosul oras cipriot. Gasesc o terasa pe plaja si ma rasfat cu cateva halbe Keo. O bere costa 4EUR. Sunt vizitat de mai multi porumbei jucausi pe care-i hranesc cu arahide.
  4. Tolstoievski

    Mi-am luat o cursiera noua, dar mi-e frica sa pun poze, ca apar sacalii care ma anunta ca nu e potrivit unghiul seii sau cablurile atarna prea mult. Mai bine astept sa postez la topicul frustratilor. Decat.
  5. EyesOnly

    Drumuri cu asfalt bun, doar pamant in curs de asfaltare si asfalt spart cu mici si multe gauri pe care nu le poti ocoli de niciun fel. Bonus - 2km de asfalt pe care un destept turna apa cu cisterna, nu stiu sigur de ce dar m-am ales cu pamant si in urechi
  6. gibonu

    Sambata, 22.06.2019 Ziua plecarii. Trezit dimineata devreme, incarcat cele doua cutii de carton [cu bicicletele in interior] pe plafonul masinii prietenului nostru din Paris si cam intr-o ora am ajuns la aeroportul Charles de Gaulle, terminalul nr. 3. Aici, indicatoarele sunt tri-lingve, in franceza, engelza si chineza. Ne-am asezat la coada, asteptand deschiderea ghiseului de imbarcare, desi de partea cealalta a ghiseului erau cativa salariat ai aeroportului care butonau cu simt de raspundere niste computere. Intre butonari, am observa ca o negresa se tot uita la cutiile noastre cu biciclete. Pana la urma, s-a ridicat de la ghiseu, a venit la noi, si foarte politicos m-a intrebat ceva de genul "Monsieur, ce aveti in cutiile astea". Cand i-am spus ca sunt bicicleta s-a cam blocat. La fel de politicos mi-a cerut biletele de avion, a plecat cu ele la ghiseu, a mai butonat vreo 5 minute computerul alaturi de colegii ei, am mai vorbit cate ceva la telefonul fix, dupa care mi-a reuturnat biletele si mi-a spus un sec "c'est bon" [e-n regula]. Dupa finalizarea formalitatilor de imbarcare, negresa m-a indrumat cu cutiile spre o usa, unde a aparut alt negru, a deschis-o, ne-a condus pe un culoar si ne-a spus sa-i asteptam pe colegii lui care vor prelua bicicletele. Intre timp, negrul mi-a confirmat ca pot lipi cu duct tape cutiile pentru ca nu va mai fi niciun control de securitate care sa necesite prezenta mea. Abia am terminat de lipit cutiile pentru ca dinpre exterior s-a deschis o usa, au aparut doi magrebieni, au luat cutiile si dusi au fost. Imbarcarea. Avionul nu era chiar nou, avea aproape 30 de ani vechime. Un Concorde, acum obiect de decor pe aeroport. Alte avioane care se pregateau sa decoleze sau care abia au aterizat. Decolarea noastra a fost foarte tare, in sensul ca pilotul a inceput sa accelereze avionul inca de pe pista secundara, curba de 90 de grade parca a luat-o cu frana de mana, astfel incat pe pista principala a intrat cu ceva viteza, dupa care imediat a decolat. Mi-a placut mult manevra tipului. Undeva prin estul Frantei, la sud de Verdun [punctul albastru], la 10348 m altitudine si o viteza de 765 km/h. Deasupra Cazanelor Dunarii, si deasupra Oltului. Cel mai tare moment al zborului a fost cand comandantul Paul Ochirosii s-a adresat pasagerilor. Ne-a spus ceva de genul "zburam cu un Boieng 737-800, nu prea nou, dar din fericire nu este Max". Apoi ne-a povestit despre traseul urmat, alocat de computerul central de la Bruxelles, care a fost prin Franta, Germania, Elvetia, Italia, marea Adratica, Croatia si Serbia. Clar, cel mai tare pilot cu care am zburat pana acum. Daca stie cineva mai multe detalii despre computerul central de la Bruxelles care aloca rutele de zbor fiecarui avion, raman dator. La Henri Coanda a durat ceva pana au aparut si bicicletele. Fata de turele trecute, n-au mai venit pe banda, ci au fost aduse la o usa de doi salariati ai aeroportului. Cutiile erau putin rupte in zona manerelor, dar nimic grav. Data viitoare, voi blinda mai bine cu duct tape zona manerelor. In autobuzul 780 cutiile cu biciclete au stat foarte bine. Apoi, de la Gara de Nord, cu alt autobuz am ajuns direct in fata blocului. Astfel, transportul de la aeroport acasa ne-a costat doar 9.60 Lei pentru doua persoane, doua biciclete, un sac de rafie plin cu bagaje si un geamantan. Cam asta a fost. Pana data viitoare cand voi ajunge la Paris, daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  7. purix

    Un om moare si ajunge la poarta raiului. Da omul sa intre, dar e intampinat de Sf. Petru care ii spune: - Alo, domnu'! Masca, masca! Si stati un pic sa va iau temperatura! - An primul rînd dumneata nai pregatire medicala, Petrule si an al doilea rînd oculta cereasca mondiala ampreuna cu Bill Gates va spalat pe creier! - Auzi, dom'le, daca nu-ti convine poti sa te duci la dracu'. Precum in cer asa si pe pamant Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  8. @BodoC din păcate jobul meu e la 30 km distanta de București, nu pot merge până acolo pe bicicletă nici dacă mă mai naște mama o dată (nu mă refer doar la condiția fizică, ci la faptul că am ținută obligatorie office si e greu cu transpirația când nu ai duș aproape). Măcar incerc sa nu poluez mai tare și merg cu bus-ul firmei, nu cu mașina personală. Lungimea e de 80, nu 90, my bad. Bărbații sunt minunați, nu măgari, deși mie îmi plac animalele și implicit măgarii 😀
  9. Clar trecuta bine. De unde atata dileme - is de 28 rotile alea
  10. gibonu

    Vineri, 21.06.2019 - Partea a III-a Magistrala de metrou M1, pe care circula trenuri automate, adica fata deservent uman si fara cabina acestuia la capetele trenului. Accesul in tren se face prin niste usi automate, care se deschid odata cu usile trenului. In capatul trenului, acolo unde ar trebui sa fie cabina deserventului uman. Datele tehnice ale magistalei si ale trenului. Data de 19.07.1900 reprezinta data punerii in functiune a magistralei de metrou, nu a trenului fara deservent uman. Pe fundal, cartierul La Defense. Fundatia Louis Vuitton. Un fel de plan inclinat pe care curge apa. Revenind la Fundatia Louis Vuitton, aici nu sunt expuse genti, ci un fel de arta neconventionala. Sau avangardista, habar n-am care este denumirea corecta. Eu n-am intrat, insa cam asa arata cateva dintre exponate [sper ca am nimerit pozitia corecta a acestora]. Biciclete, trotinete si scutere scoase din Sena. Ca si acum doi ani, nu puteam rata inalnirea cu @majikstone, asa ca seara respectiva s-a incheiat foarte placut, in compania lui, pe malul Senei, ocazie cu care ii mai multumesc inca odata pentru disponibilitate. Despre accesul cu bicicleta in sistemul publlic de transport al Parisului. Adica accesul cu bicicleta este permis doar pe magistala M1 si in toata reteaua RER, de luni pana vineri cu exceptia intervalelor orare 06:30 - 09:00 si 16:30 - 19:00 si toata ziua sambata, duminica si in zilele de sarbatoare legala.
  11. Sper ca se incadreaza, desi pare trecuta bine de 20:
  12. MaC®

    Complicat cu scala cazanelor. Ca și cu al altor cheștii... Pe vremuri era un vin. 12 lei. De regiune superior. Așa era denumit. După revăluție/deranj a venit și o formație vocal-instrumentală de un oarecare succes în anumite cercuri - pre numele ei Timpuri Noi - care a scos și un album cu acest nume. O melodie faină ar fi Catran. Recomand. Zic de formație în amintirea toboșarului lor, Cătă Neagu, (cu care am jucat nenumărate meciuri de baschet în baza sportivă Voinicelul - dar astea-s amintiri prsonale) și căruia i-a cedat coraçonu' la o vârstă să zicem nepotrivită. Să revenim, întotdeauna m-am întrebat, copil/adolescent/tânăr fiind, cum era cu vinul ăla. Superior. Superior cui? Care era cel normal și care cel inferior? Nu am reușit să găsesc răspuns.
  13. gibonu

    Joi, 20.09.2018 - Partea a II-a La intrarea in muzeu sunt prezentati, in ordine numerelor de pe tricou, cei 15 participanti ca conferinta, plus o scurta descriere a fiecaruia. Dr. Josef Buhler. Adolf Eichmann. Dr. Roland Freisler. Reinhard Heydrich. Otto Hofmann.
  14. purix

    Costeluș, în vârstă de 4 anișori are prima criză existențială și decide că vrea să plece de acasă. Își împachetează câteva hăinuțe, ia ursulețul și se îndreaptă spre ușă. Mama, îngrozită de perspectivă, îl ia în brațe și îl acoperă cu sărutări și lacrimi. Tatăl, calm, îl întreabă stând comod în fotoliu: - Costeluș, peste cateva ore o să ți se facă foame. Ce vei face? - Păi vin acasă - Vei dori bomboane. De unde iei bani? - Păi vin acasă. Tatăl începe să clatine din cap și mai pune o întrebare. - Ți se vor murdări hăinuțele. Unde le vei spăla? - Păi vin acasă. La care tatăl se întoarce către mămica care încă plângea cu sughițuri. - Stai, dragă, liniștită, nu fuge nicăieri, pleacă la facultate. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  15. paulrad

    Normal că tot mai puține magazine oferă retur gratuit dacă tot mai mulți idioți comandă o grămadă de produse și majoritatea le trimit înapoi...
  16. Action

    Daca nu l-ai intrebat si cat prinde n-ai facut nimic.
  17. Drysna

    Sper ca nu e offtopic asa de tare, cu cat ai cracii disproportionati mai lungi cu atat restul corpului e mai scurt si ai nevoie de o bicicleta mai scurta? Daca esti fix intre M si L si nu esti in aia 85% cu proportii normale, e criteriul de mai sus unul valid pt a alege intre M sau L ? Ontopic Cand tie iti pasa mai mult de bicicleta consoartei decat ii pasa ei...
  18. majikstone

    Bine ai venit in clubul celor cu degrabă lipitoru de pedală (citat din @animaloo). Scartaitul e ceva de care te vei lovi periodic la pedalele SPD de MTB, indiferent de firma producatoare (atat a pedalelor, cat si a pantofilor). Poti rezolva partial problema cautand zona de cauciuc din talpa pantofului care intra in contact cu pedala cand te infigi zdravan in ea si sa o decupezi cu un cutter (discutam de 1-2 mm). Asta ajunga pana la un punct, ca la un moment dat vor incepe sa se frece zonele mai rigide ale talpii de corpul pedalei, "ajutate" si de mizerie. Singura solutie eficienta sunt dopurile de urechi
  19. MaC®

    și eu zic la fel, ai ales minunat să o pui așa. Adică bine. Cum se cade. Așa cum trebuie. Nu sunt însă de acord cu frânele pe disc. E blasfemie depedeve al multor useri de pe aici. Mie îmi plac deși nu am cursieră dar am observat trendu' general de pe aici, d-aia zic.
  20. Stuparul

    @Tolstoievski Poate e din cauza ca e totul de culoare negra, dar tija de sa mi se pare cam mult scoasa. Cadrul ti-e 1-2cm mai mic?
  21. Drysna

    E singurul cu hollowtech din lista de mai sus. xc30 e peste xcr32 putin si e furca de top din lista de sus E singurul cu deraior deore Da-o in prastia ta de inginer ca nu il compari pe Eminescu cu Creanga aici ... si nici nu vorbim de iluminati care influenteaza prin puterea 5g pe influenceri
  22. Studio54

    Sprint plateste "influenceri" sa le faca reclama. Ele in sine sunt niste cazane de calitate inferioara.
  23. MLADEN

    ... nu uita ca in poze trebuie sa apara cu pedalieru' pe orizontal iar valvele rotilor trebuie sa fie jos...
  24. mihaitasr

    Da, caseta e 11-46. A fost la mana a doua, dar mi se pare super biznis. Rotile sunt Mavic Allroad, discurile de frana sunt Ultegra IceTech cu centerlock. Trebuie sa ii iau si placute cu IceTech ca sa fie treaba completa si un set de cauciucuri noi, ca cele de pe ea sunt cam uzate. Daca stai sa cauti bine, se gasesc oferte destul de bune in UK, dar trebuie sa nu te grabesti si sa ai banii pregatiti.
  25. Nu au trecut decât 4 zile. Si bărbații sunt măgari și misogini, nu-i așa?
  26. majikstone

    E o Akaso V50X, o chinezarie mai mult decat decenta, luata de pe Amazon pentru in jur de 75€. Filmeaza 4K si, cat timp chiar filmezi in 4K (si nu in rezolutiile inferioare), ofera o calitate mult peste fosta GoPro Hero HD luata prin 2015. Are ea si minusurile ei, dar pentru banii aia nu am de ce sa ma plang.
  27. EyesOnly

    @majikstone ce camera ai atarnata de ghidon?
  28. Traveller

    520, de la Decathlon. Cealaltă are 3x7 viteze și o furca no-name.
  29. Traveller

    Salut! În principiu, mărimea 48 e cam ce trebuie. 520 de la Decathlon e ok, in general au cel mai bun raport calitate/preț în limita asta de buget.
  30. akim

    Pentru că a fost vorba și de urs, mi-am amintit de povestea ”Ursul păcălit de vulpe”!
  31. Alin99

    Multumiri speciale lui "jonnie007", el mi-a gasit modelul de la Cooratec chiar daca la inceput pe aluminiu, carbonul absoarbe mai bine vibratiile si e si mai confortabil la drumuri lungi decat aluminiul, plus ca am mers cu o cursiera de carbon si am zis ca asa ceva trebuie sa imi cumpar dar preturile sunt destul de mari , si am prins oferta asta si am zis de ce nu , si carbon si Ultegra greu gasesti asa ceva la pretul platit.
  32. Claudiu Moga

    Aici e o plaja goala cu pietricele si un turn medieval iese din apa. Desi sunt in 6 noiembrie apa e perfecta de baie, cred ca are 21 de grade celsius. In apropiere gasesc niste flori superbe aflate langa proprietatea unui cipriot. Urmatorul popas il fac la intrare in Larnaka langa Golden Bay Beach unde petrec o seara agreabila pe terasa unui magazin patronat de o romanca din Moldova. Socializez cu ciprioti si ma simt bine cu bere Keo. La un moment dat un cipriot imi vinde cu 40 de EUR 2 seturi de cutite sa am si eu niste cadouri pentru mama. Asa arata roata spate a bicicletei mele care transporta o greutate de peste 100kg cu subsemnatul inclus.
  33. După atîta timp de pauză, ne-am luat cîmpii și am dat buzna abrupt în problemă: pe malul lacului Mogoșoaia, prin pădurea Chitila, prin cîmp la Săbăreni. https://www.strava.com/activities/3466408506
  34. Prima tură mtb după o luuungă perioadă de pauză. Am făcut bicla ca nouă - trecut de la 2x10 (24/36 - 11-36) la 1x12 (30T oval - 11-51) + înlocuit toate consumabilele (mai puțin cauciucurile). Oricum i-am pus gând rău și în toamnă cel mai probabil o schimb cu un full.
  35. Claudiu Moga

    Berea Efes de la magazin costa 5 sau 6TL putin sub 1EUR si e excelenta. In Iskele vizitez si o mica biserica bizantina. Descopar un parc natural generos si voi avea parte de cateva campari reusite in mijlocul naturii. Sunt incantat de cantecul pasarilor iar intr-o noapte ma viziteaza un mamifer. Dupa vreo 5 zile de recreere, decid sa ma intorc in Ciprul grecesc dar nu inainte de a mai vizita o data catedrala Sfantul Nicolas din Famagusta care dateaza din anul 1298.
  36. Claudiu Moga

    Vizitez si niste monumente pe nocturna. Plaja de la Iskele s-a inaugurat in 1958. Frumoase basoreliefuri. Parintele Turciei moderne, Ataturk este venerat si aici. Urmeaza cateva zile de relaxare. Pedalez putin, fac baie in mare si beneficiez de plaje aproape pustii. Apa este excelenta. Singuratatea devine apasatoare uneori.
  37. purix

    Bancul cretin al zilei: De când cu criza actuală, de câte ori apare un polițist, un militar sau un doctor intr-un film porno mai întâi mă ridic și aplaud apoi mă îmi fac laba. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  38. @IonutA nefiind cauciuc de trainer ma asteptam sa fie mai ros de orele petrecute pe trainer, insa pare ca e ca nou ca in momentul pus nici nu zici ca am pedalat 1 metru pe el, de acea zic ca e posibil sa duca un an sau chiar 2 dupa care vad eu ce optiune aleg
  39. maurice

    - Iubito, pot sa iti pun mustar pe tâte ? - De ce ? - Pentru ca sunt mici !
  40. paulrad

    Nici nu mi-ar trece prin cap să mă uit la o transmisie sram SX în detrimentul uneia slx-xt, oricâte foi ar fi la modă.
  41. majikstone

    Upgrade (sau mai degraba un pas lateral) la transmisie 1x (42 x 11-42): - pedalier Dura-Ace 7900 cu foaie Stronglight - caseta XT M8000 - deraiorul spate Ultegra R8000 anterior, dar cu ureche Wolftooth Roadlink DM Rapoartele sunt cam ce trebuie pentru traseele valonate si montane din Alsacia. Tehnic inca mai sunt mici reglaje de facut, dar dupa o tura la Planche des Belles Filles (cu panta medie de 8.5% si maxima de 22%), ma declar foarte multumit. Bonus, am usurat-o cu aproape 100 de grame. Sa vedem cu cate sute de grame in plus sau in minus voi iesi eu din carantina
  42. cafe6am

    De la tura de zilele trecute... nu e din carbon, dar merge bine - nu bate, nu troncane.
  43. majikstone

    Mici schimbari: ghidon PRO PLT Compact Ergo, pipa PRO PLT 90 mm/10° si ghidolina asortata cu cadrul. Plus revenirea la fosta tija de sa (PlanetX Black Head Carbon).
  44. theDriller

    The new one: achizitionata in 18 septembrie, ~600km pana acum Canyon Ultimate CF SF Disc 7.0 Cadru: Canyon Ultimate CF SL Disc, marime M (1.78-1.84m) Grupset: Shimano 105 7020 Angrenaj: 52/36 Pinioane: 11-30 Frane hidraulice cu discuri de 160mm Cockpit integrat: Canyon H36 Aerocockpit CF, 100mm stem, 410mm ghidonul Roti: DT Swiss P1850 Spline DB, 1755 grame, 23mm deep Anvelope: Continantal GP5000, 25mm Sa: Fizik Antares R7 Pedale: Look Keo 2 Max Greutate: 7.9 fara pedale, 8.3 cu pedale si bidoane Puncte pozitive vs Cannondale: - saua Fizik extrem de confortabila desi cred ca as incerca un model putin mai ingust - aerodinamica buna, mentine o viteza superioara la acceasi putere - Geometria mi se preteaza mai bine: Desi Cannondale-ul are cadru endurance, Canyon mi se pare mai confortabil pe distante mari, pot tine mai mult timp pozitia in drops. I-am scos cateva distantiere si i-am taiat tija furcii - franare: nothing to say Puncte negative: trozneste ceva cand merg asezat in sa pe drum mai denivelat. Posibil sa fie de la tija de sa sau de la sa. Ramane sa mai investighez
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up