Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/12/2019 in all areas

  1. puterfixer

    O completare la ceea ce am scris mai sus: „CiclismPunctRo mi-a schimbat viața - încă o dată”. Fiindcă săptămâna trecută, Vera a născut o fetiță minunată, înger pe pământ, nu alta. Suntem fericiți și sănătoși și începem să ne acomodăm cu programul artistic. Și toate astea nu s-ar fi întâmplat dacă nu aveam drag de bicicletă.
  2. Invitat special

    Vecina de desubt imi face observatie ca ar fi bine ca pisica sa alerge mai rar, ca se aude.
  3. majikstone

    http://www.cyclingnews.com/news/chris-froome-team-ineos-confirm-fractured-femur-and-elbow/ Asa e boss, cum spui tu.
  4. BodoC

    @puterfixer să vă trăiască si sa va urmeze plăcerile.
  5. puterfixer

    E de-ajuns să apară 2 milioane de soldați chinezi și să se descalțe...
  6. Tura noastră MTB cea de toate zilele arată în mare parte trist. Pe urcare, 80% din copaci au fost doborâți de vânt acum 2 săptămâni. O mică parte din dezastru
  7. MLADEN

    Un galon de benzina contine aprox. 31000 de calorii. Deci daca bei un litru de benzina, iti va ajunge pentru tot restul vietii...
  8. Un comentariu total lipsit de condescendenta si total neinteligent.
  9. Bre, seria Avengers e pt copilu' din tine care nu a putut pune mana, la vremea lor, pe benzile desenate. Trebuie sa iei ca atare! Sunt din alta liga, nu-s chiar filme, sunt un fel de desene animate, da' cu actori. Acu si la subiect: N-am apucat sa ies anul asta cu bicicleta la munte la o tura zdravana, si nici nu prea intrevad prea curand. Mereu intervine ceva, treburi casnice, familia, serviciu, rude/prieteni etc! Mi-e dor de vremea cand aveam timp si pt mine! Cred ca trebuie sa incep sa mi-au liber in timpul saptamanii si sa-mi iau lumea-n cap macar o zi la 2-3 saptamani, altfel cred ca o iau razna!
  10. Stuparul

    Un moldovean trecea pe langa o carciuma... Glumesc!
  11. purix

    Un colonel, fumându-și pipa în verandă, strigă la ordonanța sa: -Ioaneee , ia vino încoace! -Ordonați, don’colonel ! -Măi Ioane, tu ești băiat de la țară, cu judecata sănătoasă …. Ia să-mi spui tu mie, dacă eu fac sex cu nevastă-mea , asta se consideră o plăcere sau o îndatorire? -Păi, don’colonel….io cre’că e plăcere… -De ce crezi asta? -Păi, don’colonel, dacă ar fi o îndatorire m-ați pune pe mine s-o fac!
  12. In viata mea nu am vazut un film mai tampit dar si exagerat de lung precum Avengers: End Game, ceva de genul Am luat decizia sa nu mai merg in viata mea la nici un film american la cinematograf. Daca vor veni pe HBO sau pe alte canale, da, ma uit, macar am posibilitatea sa schimb canalul, sa ma duc la frigider, la toaleta, sa pun pe "hold". Cu citeva exceptii (de ex TBOEM, Interstellar) Hollywood e cloaca de irecuperabili sinistri care transmit boala lor mentala pe marele ecran. Si cand te gandesti ca a 7-a arta parea a fi marea minune, incununarea tuturor celorlalte de pina acum.
  13. DAMIAN

    Din ciclul "Vara, dar nici o zi fara ploaie"
  14. MLADEN

    - Care-i asemanarea dintre un motostivuitor si o femeie? - Daca nu ai, trebuie sa descarci la mana.
  15. csuporj

    Gura Rastii (490 m) - satul Muntele Rece - Dolesti - Balta (1360 m) - Bulitani - Racatau. 33 km in 3 ore si 15 minute. Pana la Gura Rastii cu masina. Pushbike: vreo 400 m, unde urcarea e de vreo 12%. Poze: https://photos.app.goo.gl/YndkSxvkH9rEE6h29 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/balta-37789830
  16. Traveller

    Hi there, You should book a ticket on the 15182 train, belonging to the private operator Softrans. https://www.softrans.ro/mersul-trenurilor.html It leaves Bucharest Nord station at 10.15, it can accomodate up to 4 bikes. Book electronically, in advance, otherwise the special seats could be taken.
  17. csuporj

    Gura Rastii (490 m) - Plopi - Ghiuri - Otelesti - Dobrin (1580 m) - Valea Negrutei - Racatau. 55 km in 7 ore si 30 minute. Pana la Gura Rastii cu masina. Aproape tot traseul e practicabil pe bicicleta, pushbike e doar vreo 50 metri pe scurtatura din Dobrin catre drumul Vaii Negrutei. Poze: https://photos.app.goo.gl/NF93SYCsh1E8AbBS7 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/plopi-dobrin-37730657
  18. puterfixer

    Păi și atunci ce caută în topicul cu bancuri Pe de altă parte, îți dai seama ce fericiți vor fi cei de la Ciserom Sebeș să aibă încă atâtea milioane de picioare pentru care să fabrice șosete?
  19. paulrad

    Sezonul camp-urilor MTB marca The North Quest a debutat ca în fiecare an cu un weekend la Breb, Maramureș. ”Un weekend” e cam inexact, pentru că anul acesta, Iulia și Robert au planificat 3 weekenduri la Breb: Apprentice, Warrior și Womens Camp. Ca să ne ghideze prin Munții Gutâi și Munții Lăpușului, în ajutor le-a venit Suzi Hilbert și Cristian Trif. Fiind practic în spatele casei, Village Warrior nu prea mă atrăgea și eram convins că nu o să merg, chit că mă bâzâise un prieten să mă duc și eu. Cu câteva ore înainte să se încheie înscrierile, zbang, am plătit cu cardul pe site-ul TNQ și brusc așteptam cu nerăbdare o aventură nouă, neplanificată: Village Warrior Apprentice session. Cu cât momentul se apropia, cu atât nerăbdarea se amesteca tot mai mult cu îngrijorarea provocată de prognoza meteo. Ziua 0 – Joi, 2 mai Pe la ora 16:30 ajung împreună cu Suzi la The Village Hotel în Breb. Găsim soare și pe Robert agitându-se singur să termine pregătirile pentru primirea oaspeților începând cu ora 18. Îmi iau în primire cazarea în ”Casa Veche” pe care urma să o împărțesc cu încă alte 5 persoane. Pe la Village Hotel mai trecusem doar în vizită. Da, oamenii care ajung în Breb vizitează căsuțele vechi aduse la viață de Penny, gazda noastră venită tocmai din Anglia ca să dea suflet așezărilor tradiționale din Maramureș. Ai noștri au adus termopanul și inoxul în satul de la poalele munților Gutâi… După check-in mă echipez de pedalat să-mi fac antrenamentul prescris de Robert, mai ales că ieri am lenevit complet, iar zilele următoare în program e doar distracție. Am bobinat vreo oră la niște intervale pe 2-3 ulițe de mai aveam un pic și mă întrebau sătenii dacă m-am pierdut. Mă întorc la căsuțele noastre, dar nu înainte de a face o poză ”clasică” de Breb: verdeață, floricele, căpițe de fân și nelipsitul masiv Gutâi din fundal. Între timp au ajuns câțiva oameni și facem cunoștință. Găsesc și 2 colocatari, Gabriel, de loc din Baia Mare și prieten de Facebook, și Vlad, un tânăr de 16 ani din Alba care va participa și la sesiunea Warrior de weekendul viitor. Partea lui de poveste o puteți citi aici. Fac un duș rece, iar apoi mai fac unul fierbinte. Asta nu e vreo metodă secretă de recuperare după antrenament ci așa mi-a ieșit. Aparent, era nevoie de puțin timp să ajungă apa caldă la căsuță și în plus apa caldă era legată la rece și invers, așa că le-am dat peste cap de câteva ori până am dibuit mersul lucrurilor. Între timp apare și Ștefan, cunoștință veche din camp-urile Purple Lines de la Borșa, împreună cu gașca din Iași, Andrei și Bogdan. Încet, încet se apropie ora cinei și tragem spre șopron unde se servește masa. Stingem sarmalele cu niște gogoși, iar apoi Robert ne prezintă scurt traseele din următoarele 3 zile și ne punem la povești până ne alungă frigul spre casele noastre. Ca în orice camp la care am participat, în prima noapte am adormit undeva pe la ora 3. Va urma.
  20. iacobdoc

    Mi-am amintit de vremea cand tot schimbam pe ciclocomputere. Pana am luat Garmin Edge 520 cu senzori HR, cadenta, viteza. De atunci, s-a asternut linistea. Doar din cand in cand mai schimb bucata de harta a sistemului, dupa nevoi. Edge 530 mi se pare ca este absolut perfect.
  21. Mookyama

    Luate de pe Aliexpress?
  22. A mea e moldoveanca, nu te vad bine luand-o asa Dar lasand gluma, asta mi se pare primul pas spre divort, cand "nu te intereseaza". Bine, io-s casatorit doar de doi ani. @purix, in "iuchei" toate turele de sosea din weekend organizate de cluburi de ciclism amator incep intre 7-8:30, iar in jurul orelor 11-12 mai toti sunt deja acasa. Ce-i drept, daca practici mtb, inseamna cel putin o zi pierduta.
  23. Stiu, am fost la cinema, dar poate insemna poate ca acei oameni (nu toti, cativa sunt si IQ-ul subunitar) au venit sa se distreze, sa scape de lumea reala si sa intre intr-un univers fantastic/copilaros Si teatrele sunt pline, chit ca biletele sunt cel putin triple la pret. Surpriza cea mare e ca am fost la un concert de muzica simfonica (cu invitatie) si din spusele organizatorului, tot anul are biletele vandute si tine spectacolele cu casa inchisa Si am eu impresia ca totusi publicul este cam acelasi la filme/teatru/concerte intr-o proportie destul de mare (excluzand pe cei cu IQ subunitar)
  24. Traveller

    Helăăău!? Păi ce facem, ne certăm pe diagnostice și nume de părți anatomice? Nu-i frumos! Vreau și eu să văd sursa în engleză, a știrii inițiale. Pentru că picior, în engleză foot, e strict partea de sub gleznă.
  25. Invitat special

    "Team Ineos confirmed Wednesday evening that Chris Froome suffered a fractured femur". Stire updata la 6.59pm. GSP a publicat, cel tarziu la 4 pm cand stirea initiala pe cyclingnews vorbea de fractura la picior si atat. Deci e cum spun eu. Baietii care ati dat upvote, daca aveti onoare, stiti ce aveti de facut
  26. The good old English weather PS - astazi trebuie sa am liber, sa vad startul Turului Feminin al Marii Britanii din orasul in care locuiesc si sa ies la picnic cu sotia pe dealul unde va fi finalul. Mi-am sunat seful si i-am zis ca vin la munca Sent from my Moto G (5) using Tapatalk
  27. pro-e

    exista si variante mai usoare, dar nu se potriveste design-ul
  28. Alta era ideea, cei care ma cunosc, sunt la curent cu faptul ca am incercat toate nebuniile "eco" de pe planeta(cele care mi-au cazut in mana, sau au fost accesibile)! Ce voiam sa evidentiez, este ca trotineta electrica, este pe primul loc(parerea mea), in transportul alternativ. Cand le vor legaliza, sau daca vor fi asimilate bicicletei sau scuterului!? Asta e cu bataie lunga, ai nostri gandesc mult, prost, iar rezultatul e un fiasco.
  29. In Paris (si in curand si in alte orase ale Frantei) a devenita obligatorie utilizarea trotinetelor electrice exclusiv pe sosele si piste ciclabile, fiind interzisa utilizarea lor pe trotuare. Amenzile in caz contrar sunt de 135€ pentru cei care circula cu ele pe trotuar, respectiv de 35€ pentru cei care le lasa parcate la intamplare pe trotuare. Legislatia a aparut ca urmare a aparitiei si utilizarii masive a trotinetelor electrice inchiriate in regim de auto-servire, desi restrictiile de circulatie se aplica tuturor trotinetelor electrice (si, cred, tuturor trotinetelor motorizate). La nivel national, in Franta, se va introduce aparent din septembrie 2019 o lege care obliga utilizatorii de trotinete electrice sa le foloseasca exclusiv pe piste ciclabile sau, in absenta lor, pe soselele limitate la cel mult 50 km/h (se exclud deci drumurile departamentale - judetene - sau cele nationale si autostrazile), sa poarte veste reflectorizante, sa aiba avertizor sonor, faruri fata si spate, in timp ce copiii de sub 12 ani sunt obligati sa poarte si casca de protectie. Se va interzice transportul de pasageri pe trotinete, deplasarea pe trotuare (cu exceptia cazurilor in care primaria accepta explicit asta), utilizarea de casti audio in timpul deplasarii si, atentie, depasirea limitei de viteza de 25 km/h, amendata cu pana la 1500€.
  30. "Ar putea" ... pai ce e asta? Cu totii stim ce aia o bicicleta si probabil si un moped. Trotineta nu e ceva aterizat de pe luna, nu e un concept de import de care nu a mai auzit nimeni. Daca nu e mentionata in Cod Rutier, nu e vehicol si nu ai ce cauta pe sosele cu ea. Ma doare capul numai cand citesc asta ... "ar putea fi incadrata la" ... pai asa si violul, ... ar putea fi incadrat la sex si atunci violatorii sa scape, sa nu mai faca puscarie. Eu pe nicaieri nu am vazut trotinete pe sosele afara. O sa devina subiectul cand un trotinetist care facea slalom printre benzi va fi calcat mortal de o masina. Atunci 24/24 televiziunile vor canibaliza acest subiect. Pina atunci ... "merge si asa".
  31. buha

    Va salut! Pe 1 iunie a fost concursul de triathlon "Fara asfalt la mare", in statiunea 2 Mai. Un bun prieten m-a invitat asa cam mi-am luat liber 1 saptamana de la job. Miercuri dimineata la ora 7 am plecat din Iasi spre Vama Veche unde mi-am luat cazarea. Am pus bicicleta pe masina si dus am fost. Am trecut Dunarea cu bacul prin Galati iar apoi am luat-o prin Macin spre Vama Veche. Recunosc ca in Macin imi venea sa trag pe dreapta si sa o iau pe bicicleta! Pana acum nu am mai fost in Vama Veche si eram foarte curios. Am ajuns pe la ora 16 (conduc foarte lejer) iar dupa ce am urcat bagajele in camera am fugit sa vad marea. Apoi am facut o scurta plimbare cu bicicleta prin Vama. Joi dimineata la ora 8 am plecat spre Bulgaria. Traseul propus fiind Vama Veche - Kaliakra - Tylenovo - Shabla - Vama Veche. Am reusti sa strang 130 de km si 850 m urcare. https://www.strava.com/activities/2409398578 Drumul a fost aproape pustiu. Pe european asfaltul este perfect. Inainte de Kaliakra am facut dreapta si am coborat pana la Dolboka. Diferenta de nivel fiind foarte mare, am impins binisor bicicleta la deal, la urcare. In Cetatea Kaliakra m-am oprit la restaurat si am mancat o prajitura foarte gustoasa si am baut doua pahare de suc. Drumul spre Tyulenovo si spre Shabla este... asa si asa... portiuni de asfalt fisurate, carpite sau unele chiar bune. In Tyulenovo m-am oprit la restaurat pentru o alimentare cu peste + mamaliga + usturoi. Foarte buna masa! Am pozat "podul de piatra" iar apoi am pedalat spre Shabla catre far. Atat in Tyulenovo cat si in Shabla cred ca sunt in lumea mea daca stau aproape de mare. Este un peisaj de vis. Daca m-as pensiona acolo as vrea sa ma retrag. Shabla este un orasel uitat de lume cu locuitori care se feresc de caldura soarelui. Strazile sunt pustii iar la toate magazinele de cartier vanzatoarele stau afara in prag si isi asteapta clientii. Dupa ce am iesit din Shabla am facuti o pana. Am mesterit repejor si am pornit spre casa punand cauciucul spate invers! Dupa ce am trecut granita m-am plimbat putin prin Vama Veche pentru a rotunji tura la 130 de km. Sambata - zi de concurs. Am reusti sa strang 80 de km si 460 m urcare https://www.strava.com/activities/2414535935 Merg cu prietenul meu la start pentru incurajare. Pozez "masina de spalat", il astept sa iasa din apa iar apoi eu ma urc pe bicicleta. Aveam planuri mari: sa ajung in Eforie Nord - Techirghiol. Cerul era incarcat cu nori urati iar soarele nu se vedea deloc. Planul meu era sa merg in fiecare statiune de pe litoralul romanesc. In Mangalia am poposit mai mult, pozand santierul naval si farul. In timp ce pedalam pe faleza consultam insistent prognoza meteo si imi zic sa risc: ma indrept spre nord. Imediat norii se risipesc si tura prinde alt contur. Merg prin fiecare statiune (care sunt efectiv goale; peste 3 saptamani vor fi pline de turisti) pana in Costinesti unde rontati porumb fiert pe plaja, cu fundul in nisip. Ma duc sa pozez Epava Evanghelia si trecand pe langa plaja de nudisti observ un drum betonat care serpuieste de-a lungul tarmului. Il urmez. Duce spre Tuzla. Peisajul este mirific. Totul este pustiu. Un tip vasleste pe o placa in larg iar un cuplu se broneaza. Brusc pierd betonul de sub roti si dau de pamant asa ca ma introc spre Costinesti si ma gandesc sa ma pedalez spre Vama Veche abandonad drumul spre Eforie Nord. La intrarea in Olimp zaresc un magazin si imi aduc aminte ca am bidoanele goale. In acelasi timp ma gandesc ce as putea manca... Vreau sa fac dreapta sa ies de pe asfalt si sa urc pe trotuar dar... cred ca pot sa sar o bordura de 2 cm la 25 de km/h. Bicicleta a mers inainte iar eu am facut dreapta, "zburand" deasupra asfaltului. M-am ales doar cu o julitura la cotul drept. Am avut mare noroc caci putea fi mult mai rau. Abandonez orice plan, ma duc la prima farmacie si imi cumpar iod + pansament pentru a curata rana. Iar apoi ies pe european si pedalez repejor spre Vama Veche. Cam atat dpdv cicistic. Daca nu faceam buba la cot, as fi vrut ca duminica sa pedalez pana la Cariera Hagieni sau din Mihail Kogalniceanu pana in Cheile Dobrogei. Peisajul era superb. In rest... - am inotat in mare la 16 grade cu costum de neopren; - am simtit atmosfera Vamii; - duminica apa marii a fost calda, 20 de grade si m-am putut balaci in voie. Nici nu am mai simtit julitura de la cot. Abia astept urmatoarea tura la mare! Cu bine, buha PS: Multumesc pentru recomandarile din "Planuri si Proiecte Cicloturistice" "
  32. Ploile s-au oprit, copiii sunt in cantonament, nevasta e la ciclu, așa că mă pot bucura si eu de viata: http://imgur.com/gallery/bAeBX7S
  33. gibonu

    @IonutA Din pacate asta este realitatea din multe orase din RO. Iar hotelul respectiv nu m-ar mira sa fie in proprietatea vreunui "jmeker" local. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sambata, 20.04.2019 - Partea a III-a Corabia - Islaz - Corabia 56 km Gara Corabia. Desi ajung aici 3 trenuri pe zi, gara este inchisa, nici macar casa de bilete nu mai exista. Din biroul sefului de statie a ramas doar firma, scrisa in 4 limbi. Dunarea vazuta de pe peronul garii. Final de tura. Inapoi la Caracal am mers tot cu automotorul Malaxa, fabricat in anii '40. Halta Deveselu sau mai bine spus, ce-a mai ramas din ea. Facura oltenii centura la Caracal, insa pare ca au uitat de calea ferata pentru ca nici macar bariera nu exista. Ca sa nu mai vorbesc despre vreun pod care sa treaca peste calea ferata. Un automotor seria 78 abandonat langa gara Caracal. Cismea care odata alimenta cu apa locomotivele cu abur. Inapoi spre Bucuresti. Cam asta a fost. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  34. gibonu

    Sambata, 20.04.2019 Corabia - Islaz - Corabia 56 km Portul turistic Corabia. Amplasat chiar langa hotelul Sucidava. Bursa de cereale din Corabia. Un "mare succes" fiind bursa in care pana in acest moment nu s-a tranzactionat nici macar un kil de cereale. Nu departe de iesirea din Corabia spre Islaz de afla Monumentul Independentei. Unul dintre basorefiefurile de la baza monumentului, care, din fericire, nu a fost furat precum cele de la Monumentul Tineretului de la Staja [malul Canalului Dunare - Marea Neagra]. Trecerea Dunarii de catre armata romana. Probabil cel cu barba si cu harta in mana este Carol I. N-am reusit sa inteleg ce cauta dacii la Razboiul de Independenta. Peste drum de Monumentul Independentei. Siloz pe malul Dunarii cu posibilitate de incarcare a cerealelor direct in navele fluviale. Cal deparazitat de ciori.
  35. kog

    Alivio sunt ceva peste entry level. Ma indoiesc sa fie la nivelul xt chiar daca e o diferenta de 7 ani intre ele. E vorba si ce calitatea materialelor folosite in gamele alivio/xt.
  36. paulrad

    Ziua III – Duminică, 5 Mai: Breb – Budești – Râul Mare – Valea Văratecului – Vf. Pietrei (1111m) – Sârbi – Breb, 28km cu 875m dif de nivel Ne trezim și găsim afară ploaia ce se tot îndeasă. Se vede asta după lipsa de activitate de la ora mesei. După ce servim micul dejun cam toată lumea e în mână cu câte o aplicație meteo. Prognozele arată 2-3 ore de pauză a ploii începând cu ora 10 sau 11, depinde pe cine întrebi. Ștefan se echipează primul, dar nu impresionează pe nimeni, mai stăm. Într-un final Robert decide că stăm până la 11 să vedem dacă se oprește ploaia, dacă nu, plecăm oricum. Echipați de scandal. Credit: Iulia Crișan / The North Quest La 12 fără un sfert suntem călare pe situație, iar ploaia se oprește. De pe urcarea spre drumul județean admirăm Masivul Gutâi. Mergem spre Budești unde facem stânga către Mănăstirea Roșia (Schitul Budești). Urcăm pe un forestier frumos pe Râul Mare. Urcarea pe Râul Mare spre Schit Budești Robert Dobai, organizatorul distracției Cu câteva sute de metri înainte de mănăstire facem stânga pe un teren necunoscut mie. Harta zice că am urcat pe Grohote spre Feredeauă, dar înainte de asta am făcut o regrupare. O lăsăm pe Iulia să meargă în față cu mașina și apoi pornim la deal tot pe un drum forestier. Nu dăm multe pedale și la o privire înapoi peisajul te lasă cu gura căscată. Părăsim drumul forestier și continuăm urcarea pe un pământ moale. Aici m-am chinuit o vreme să mă urc pe bicicletă datorită aderenței, dar apoi a mers încetuc până în vârf. Vedere din Munții Lăpușului spre Masivul Gutâi Gata drumul, începe noroiala La cât de bine arată norii ăia joși cu Masivul Gutâi în fundal nici nu mai contează dacă ne pică un nor de ploaie în cap de-acu încolo. După ce ne regrupăm pornim mai departe spre Vf. Pietrei. O coborâre scurtă, apoi încă o urcare scurtă și suntem acolo, în primele rânduri la belvederea de 360 grade. Aici ne întâlnim și cu Iulia și Bogdan care au venit cu mașina. Panoramă spre Munții Țibleș și Munții Rodnei Oameni faini și peisaje faine. Rețeta unui weekend de succes. Credit: Iulia Crișan / The North Quest Am pornit pe ultima coborâre a weekendului! Credit: Iulia Crișan / The North Quest Pe coborârea de pe Vf. Pietrei Robert organizează un mic concurs. În locul potrivit oprim să ne arate traseul, ne sugerează să căutăm iarba că pământul e cam alunecos, iar apoi zboară ca gândul și ca vântul să ne aștepte în punctul de ”finish”. Aliniați la start Pornim pe rând, lăsând spațiu între noi. Nu-s eu tare meseriaș pe coborâre, iar suprafețele alunecoase mă ”încântă” la maxim, așa că mă declar ultimul din start, ceea ce stârnește protestele lui Suzi. Îi dau la vale un pic mai tare decât aș face-o în mod normal în condițiile alea și se pare că am supraviețuit. Coborârea pe pajiștea asta e foarte faină, dar se transformă curând într-o noroială în toată regula datorită tractoarelor ce umblă pe aici. Mi s-a cam stins starea euforică avută în Vf. Pietrei când am zis că peisajul a meritat orice. Cum ar veni, a intrat euforia la noroi. Oricum, norii joși, vremea rea și chiar coborârea asta super noroioasă nu au făcut decât ca ziua să fie una memorabilă. Pe aici numai eu știu ce am bombănit că de la un momentdat am rămas singur. Se mai oprea Suzi din când în când să se asigure că mai exist. Am mai făcut câte o pauză scurtă de la noroi printr-o livadă și într-un final am ajuns în Sârbi. Până în Breb numai un pic ne-am mai noroit. Prin sat, agitație mare, fiind duminică. Trec pe lângă 3 bunicuțe îmbrăcate în port popular și o aud pe una zicând: ”No ni și la aiștea ce plăcere au. Tăți îs tină…” După spălarea cailor și a călăreților, luăm o mică gustare. Între timp Robert face segmentul pe Strava pt jurizarea concursului de downhill, după care se străduiește să improvizeze un podium. Oricum, weekendul ăsta a câștigat toată lumea. Lipsește Vlad. Credit: Iulia Crișan / The North Quest Ne luăm rămas bun de la oamenii ce pleacă spre casele lor. Rămân și fără mijloc de transport că Suzi pleacă la Brașov și nu mai trece prin Baia Mare, așa că mai stau o zi la Breb până circulă cursa locală. Un weekend de 5 zile e oricând bine venit! Sfârșit. <iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/2343774166/embed/a9804a04e072f588756c4ec00f56989867da6fcf'></iframe> Data: 02-05 mai 2019 Locație: Breb, Maramureș – Munții Gutâi & Munții Lăpușului Total km: 128 km Diferență de nivel: 3340m Eveniment: Village Warrior – Apprentice Session Organizator: The North Quest Taxa de participare: 195€
  37. paulrad

    Ziua I – Vineri, 3 Mai: Breb – Pasul Neteda – Cavnic – Valea Șuiorului – Poiana Boului – Drumul Măriuții – Breb, 40.83km cu 1219m dif. de nivel Nici n-am adormit bine că mă trezesc, puțin după ora 5. Butonez telefonul și pe la ora 7 ies afară să caut cafea. La ieșirea din căsuță, în loc de înviorare, trag un cap în grindă și de aici încolo 3 zile am umblat îndoit în două. În scurt timp apare și Ștefan cu aceeași misiune, iar Andrada, care se ocupă de pensiune împreună cu Penny, pune de cafea și savurăm licoarea magică pe băncuță la soare. Servim micul dejun și la ora 10:00 avem întâlnire în poligonul de skills. Într-un final se adună toată lumea și Robert ne prezintă puțină teorie de bază. Aici ar trebuit să înșir câteva chestii, dar îmi vine în minte doar presiunea în cauciucuri. Trecem la practică, asta mă omoară. Credit foto: Iulia Crișan/The North Quest Credit foto: Iulia Crișan/The North Quest Credit foto: Iulia Crișan/The North Quest Credit foto: Iulia Crișan/The North Quest N-am prea gustat sesiunea de tehnică așa că după 3-4 exerciții, epuizat psihic și cu un gol în stomac, am dispărut la magazinul sătesc. În sfârșit, pe la ora 13 pornim în tură, deodată cu vântul care începe să sufle binișor și aduce un nor deasupra noastră. Din Breb urcăm spre drumul județean 109F și admirăm masivul Gutâi. După câteva suișuri și coborâșuri scurte începem munca la cei aproape 10km cu 5% (mincinoși) pantă medie ai Pasului Neteda. M-am chinuit un pic, la un momentdat am rămas în urmă față de Robert, Ștefan și Vlad, dar a trecut repede. Adică mai repede decât de obicei când la urcarea în Pasul Neteda am deja vreo 80km în picioare. Pe coborâre în prima curbă ac de păr, vântul puternic aproape mă scoate pe contra-sens, iar dacă nu venea mașină din față, nu vă povesteam. Nu știu cine a avut emoții mai mari: eu, Ștefan care era în spate sau șoferul. Mai facem o regrupare la intrarea pe forestierul ce ne va duce în Poiana Boului pe Valea Șuiorului. A fost cam mult asfalt, dar având în vedere săptămâna de ploaie care a trecut și faptul că suntem la sesiunea Apprentice, a fost bine. Începem lucru la cei 4.6km cu 8.3% pantă medie cu puțină apă în bidoane. Robert zice că n-a curs izvorul de pe Cavnic, eu nici nu l-am văzut. Pe urcare nimic interesant, puțin noroi din cauza pădurii ce se plimbă la vale. Să treacă vremea, Robert îmi face o analiză a poziției pe bicicletă cu rezultate mai bune decât la bikefitul făcut la Bicishop, apoi rămân în urmă și umplu bidonul cu apa ce se scurge pe versantul din dreapta drumului. În sfârșit ajungem la chestiile interesante. Ieșim de pe forestier în Poiana Boului, apoi ne întâlnim cu Vf. Secătura și după câteva pedale vedem și Creasta Cocoșului. Poiana Boului. În Baia Sprie și Baia Mare pare că plouă. Vf Secătura Creasta Cocoșului O privire înapoi spre Vf. Secătura. Deja sufla vântul bine de tot. În fața Crestei avem de ales: facem stânga pe o coborâre faină, dar care ne scoate în Mara la asfalt și de acolo mai avem ceva de pedalat până în Breb, sau varianta quick & dirty, să continuăm pe Drumul Măriuții pe după Creasta Cocoșului și să coborâm direct în Breb. Având în vedere că vremea se strică tot mai tare, alegem a doua variantă. Pe coborâre îi fur lui Suzi job-ul de închizător al coloanei. Intrăm în Breb și în loc să coborâm pe uliță ca toți oamenii, Robert ne duce pe niște cărări ce taie mai multe grădini și livezi. Partea asta mi-a plăcut cel mai mult azi. Dacă nu trebuia descălecat la câteva șanțuri, era absolut perfectă. Ajungem la Village Hotel, spăl bicicleta, fac un duș și apoi, ca un workaholic ce nu sunt, scot laptopul și muncesc jumătate de oră. Am promis clientului că-i trimit ceva cât de repede, iar când plecasem de acasă nu terminase de rulat programele lăsate în priză. În rest, clientul nostru, stăpânul nostru e bullshit. După ce savurăm cina, Robert ne ține o prezentare despre nutriție și antrenament. Un rezumat foarte pe scurt, weekendul nostru e exemplu de așa NU. Apoi ne lungim cu poveștile până pe la ora 12:00, când ne alungă mai tare frigul decât oboseala. Prezentare nutriție & antrenament. Credit: Iulia Crișan / The North Quest Va urma. <iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/2338683025/embed/4f4c94a5f67cae0cd770a2e7e4481e96e805ce3a'></iframe>
  38. VladG

    Salutari. Dupa o pauza de doi ani am revenit cu versiunea 2 a bicicletei de cale ferata. Nu sunt mari schimbari, doar rezolvarea unor probleme ale V1: - Am deplasat scaunul catre spate pentru a corecta pozitia prea "adunata". Nu e complet rezolvata, dar mult mai comod de pedalat. E maxim ce pot obtine fara refacerea totala a cadrului; - Cate un sistem dedicat de ghidare pe sina pentru setul de roti fata (760 vs 1435 mm). Sinele au grosimi diferite si astfel pe cea de 760 deraia la curbe; - Un brat de echilibru nou ptr 760 mm. E mult mai solid, cel vechi a fost avariat la deraierile repetate. Am pus-o pe sine pe calea ferata industriala dintre Bicaz Chei si Tasca (1435mm). Este folosita la transportul calcarului de la cariera la fabrica de ciment. Am plecat in tura la 2 minute in urma trenului care face doar dus-intors pe linia respectiva. Am mai descoperit cate ceva de rezolvat in V3 (sper si ultima). https://youtu.be/4yyXIbBU6HQ
  39. Mircea PF

    Dacă vă doare, nu mai bicicliți, jucați șah; vă plângeți de parcă ați fi fotbaliști. 🙂 Eu de pildă am 62 de ani și când biciclesc mă doare doar sufletul că trebuie să mă întorc, în rest nu mă doare nimic; probabil sunt deja mort și nu știu.
  40. fizikant

    S-a accidentat și Geraint Thomas. Urmează Bernal? https://www.theguardian.com/sport/2019/jun/18/geraint-thomas-abandons-tour-de-suisse-after-heavy-crash-on-stage-four
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up