Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/09/2019 in all areas

  1. purix

    Bun asa! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. Prima tura pe un traseu de Downhill, am reusit sa cad doar de 2 ori, iar pentru una dintre dati am si poza.
  3. purix

    Un tip sta la un bar intr-un zgarie-nori. Vine unul cu ochelari langa el comanda un shot de tequila, il da peste cap si se arunca pe geam. Inca nu-i venea sa creada ce a vazut cand tipul cu ochelari care sarise pe geam intra din nou in bar, se aseaza langa el si mai comanda un shot de tequila. Nu se poate abtine si il abordeaza: - Imposibil, te-am vazut cum ai sarit pe geam si suntem la 100 de metri inaltime, trebuia sa fii mort!. Tipul cu ochelari ii raspunde: - Explicatia e simpla, tequila te face sa fii mai incet asa ca poti ateriza in picioare si nu patesti nimic. Uita-te! Tipul cu ochelari da tequila pe gat si sare pe geam. Tipul nostru se uita pe geam si-l vede cu isi reduce viteza cand se apropie de caldaram si aterizeaza lin in picioare apoi intra din nou in cladire. Isi spune "Trebuie sa incerc si eu asta" si comanda un shot de tequila, il da pe gat si, fara sa stea pe ganduri, se arunca pe geam. Intre timp, tipul cu ochelari intra din nou in bar. Barmanul se uita la el dojenitor si-i spune: - Bă Superman, prost esti bă cand bei! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. Si al dracului daca as pune mana sa spal bicicleta sau lantul
  5. Fane Deraior

    Aoleu, eu nu mi-am pus vreodată problema asta... Am trăit de pomană
  6. Mircea PF

    Pedalând prin spaţiul mioritic blagian, deal-vale-deal-vale: traseu: Cluj-colonia Borhanci-ocolitoarea de sud-est a Clujului-Pata-Boju-tunelul de la Halta Tunel-Cojocna-Morişti-Apahida-Cluj cca 58 km parcurşi de mine în cca 6h:30' cu pauze cu tot - la tunel mi s-a oprit gps-ul aşa că datele cumulate sunt aproximative altitudine maximă 584 m asfalt şi drum de pământ, ciclabil în întregime traseu de parcurs când soarele e mai domol fiind în plin soare nu sunt izvoare nu am întâlnit turme de oi pe traseu dar erau destule pe dealuri există variantă de ajuns deasupra Bojului şi din satul Gheorgheni peste câmp dar eu am vrut să revăd tumulii din Pata şi pe cel de la intrarea în Boju cu crucea celtică în vârf peisaje vaste de pe culmile dealurilor şi dacă atmosfera e curată se văd munţii din nordul Maramureşului imagini de pe traseu aici: https://photos.app.goo.gl/FRwbKRRPxG1HXcZ46 traseul până deasupra căii ferate Cluj-Bucureşti (halta Tunel) aici:https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/boju-4131 la un moment dat am ocolit luând-o pe drumul ce părea mai umblat dar care nu ducea direct la tunel dar m-am întors pe alt drum ce-l intersecta pe acela
  7. Dupa evenimentul KOM asociat Turului Romaniei s-a trezit artistul din mine pe la Babe. Pacat ca promovarea a fost minina si au fost mai putin de 40 de persoane la off-road. Plus cateva capturi de la finish-ul profesionistilor, in ordinea sosirii.
  8. EusuntCristian

    Dacă ți se udă discurile de la ploaie mai ai eficiență la frânare? Nu ai.
  9. Pe valea Strâmbă ce coboară din Dângău Mic spre lacul Tarniţa (n-am mai ajuns la lac fiind întors din drum deoarece se vâna pe valea Râşca şi riscam să fiu confundat cu vânatul):
  10. Action

    Ce sens are s-o faci si anul asta via Fetesti, dus intors, cand poti s-o faci doar dus, pe unde e cel mai frumos, pe la Calarasi ? Te sperie dealurile alea ?
  11. Munchausen

    După o vară de pedalat single speed-ul am găsit timp și pentru o mini ședință foto. Bicicleta are următoarele componente: - cadru și furcă Cinelli Gazzetta din oțel Columbus, cuvete Cane Creek Forty - roți custom din butuci cu flanșă mare Ofmega Super Competizione (butucul spate e de cursieră, pe filet, 126mm; axul spate a fost scos, tăiat pentru dropout de 120mm și centrat pentru spițare simetrică), jante Remerx Taurus, spițe DT Swiss Competition, anvelope Continental GP Classic 700 x 25C - angrenaj Ofmega Super Competizione cu foaie 50T, freewheel Shimano 16T, butuc pedalier Shimano BB-UN26, pedale MKS Sylvan Touring, lanț KMC - clești Campagnolo Veloce, manete Shimano BL-R400, set de cabluri și cămăși Jagwire Road Pro - șa Selle Italia Flite, tijă șa Cinelli Pillar, pipă Cinelli Ant, ghidon no name Am văzut că sunt câțiva membri interesați să-și construiască un single speed. Orice întrebări sunt binevenite.
  12. Pedalând prin spaţiul mioritic blagian, pe dealurile din sud-estul Clujului:
  13. Invitat special

    5 minute mai tarziu:
  14. EusuntCristian

    Mda, niște frâne scumpe. Nici nu vreau să mă gândesc cât costă un set de plăcuțe ok și un disc de frână. Eu cred ca dacă cumpără saboți de 5 lei măcar o să se descurce ok cu frânele pe șosea.
  15. gibonu

    Luni, 10.06.2019 - Partea a VII-a Urmeaza bateria germana de la Longues sur Mer. Din pacate francezii n-au gasit nicio solutie pentru drenarea apei de la baza tunului. O baterie intr-o stare mai buna. Fierul de pe tavanul baterie a ruginit putin in ultimii 75 de ani. Acoperisul bateriei. Partea din spate. Bateria vazut mai de la distanta. Am ramas foarte placut impresioant de calitatea perfecta a betonului german, care arata perfect dupa 75 de ani de stat in soare, ploaie si vant pe malul marii. Un drum coboara catre plaja. Plaja. La nivelul apei. Canalul Manecii.
  16. MLADEN

    Urmeaza sa puna ghidon de cursiera pe un XC si sa zica ca au facut varianta de fatbike la gravel.
  17. purix

    - Bunicul a trăit 105 ani. Fuma trei trabucuri zilnic, bea doar whisky-uri învechite si cognac fin. Mânca fructe de mare si caviar de trei ori pe săptămână. Mergea la iubitele lui tinere si apetisante de cinci ori pe săptămână! - Și din ce cauză a murit? - A trebuit să-l împușcăm, că ne costa prea mult! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  18. Să vezi belea cu asorteul, când ai mai multe biciclete...
  19. csuporj

    Manastur (360 m) - barajul Gilau - Vanta (760 m, erau oi mai sus) - barajul Gilau (420 m) - padurea Calau (620 m). 56 km in 5 ore. Poze: https://photos.app.goo.gl/jCb79fnx4ey8wM7L9 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/vanta-stanca-somesul-cald-41309216 Pushbike: 2 km, pe urcarea din padurea Calau. Oi: este o turma in Vanta. M-am intors din drum cand am vazut oile cu 100 metri mai in fata si au inceput sa ma latre cainii. Izvoare: nu sunt.
  20. MLADEN

    - Ceao draga, ce faci? - Uite acu am iesit de la coafor, mi-am facut parul blond-nisip... tu? - Eu acu ma duc la birt sa ma fac praf.
  21. Drysna

    E comic... Omul e pornit sa arunce niste bani si sa se simta bine facand o bicicleta pe piese sau upgradeuri si noi il convingem sa isi ia trotineta. Romani zgarciti ce suntem...
  22. LucianLS

    Nu le da idei, deja am vazut dropper post pe gravel bikes.
  23. Azuga sus. Am mers spre Comarnic prin muntii Baiului. Meh... In mod neasteptat problema nu e in sus ci in jos. Se coboara 10-12-15km doar pe piatra sparta mare, fug rotile peste tot, cadru lovit de pietroaie, daca il ai de carbon trebuie sa stai cu cruciulita in gura. Intr-un grup separat de noi a cazut un baiat cu cotul direct intr-un varf de piatra, a venit Smurdul pe ATV.
  24. Domnii mei, intr-adevar, cu totii am adunat de-a lungul timpului o pereche de manusi luata la promotie de pe site-ul x, un tricou din Decathlon ca era mai ieftin si alte lucruri ce nu aveau treaba unele cu altele. Dar ma gandesc ca nu e nimic rau in a le asorta un pic, ca m-am decis sa nu ma mai imbrac ca un curcubeu. Vreau sa-mi iau o casca cu sistemul MIPS si nu am de gand sa-mi schimb nici cursiera(negru cu albastru si verde deschis), nici tricoul(negru cu albastru si rosu). Si cum alb e... plictisitor, m-am gandit sa aiba o dunga colorata. Cealalta optiune e sa-mi iau casca visinie Dar toate astea se intampla din cauza ca nu ies suficient sa pedalez.
  25. Munchausen

    Salut și mulțumesc. Mă împac foarte ok cu 50/16. Numai dealul de la Marriott-Catedrală e mai cu probleme. Uneori urc pe lângă biclă când simt ceva ciudat în genunchi. Atletismul din copilârie, deh. Cu viteze în butuc nu pot face comparație pentru că sincer nu am mers decât cu 3 viteze și era o Electra Rat Fink, o imensitate de ''chopper'', beach cruiser. Ia o cursieră cu angrenaj compact 50/34 și mergi numai pe un pinion, 16-17, depinde ce are. Gazzetta este destinată pentru velodrom și street racing, zic producătorii. În configurația actuală are chainstay de 395 mm. Asta înseamnă că trage foarte tare înainte dar trebuie aplicată și ceva forță pe pedale. Bicicletele cu viteze în butuc sunt de obicei pentru oraș, cu geometrie relaxata și cu un chainstay mai lung. Dar cu o cursieră poți încerca destul de ușor raportul în discuție. Aici m-ai prins. Șaua este mai sus cu 2 semne decât o folosesc. Am coafat bicla înainte de poze . Dar merg cu șa ridicată la 101 cm de sol. Am inseam de 83 cm la 1.75 și de obicei pedalez cu pantofi Salomon cu talpă destul de groasă. Cadrul ăsta este 58 ST și 56 TT (centru-centru). Am doua cursiere 56x56 pe care merg foarte ok. Prefer o bicicletă cu un cadru puțin mai înalt. Cred că din cauza motocicletelor m-am obișnuit așa. La semafor pun jos doar un picior pe vârf sau stau la bordură. Cadrul este luat de pe LFGSS, ăsta l-am găsit la un preț acceptabil. Nu aș plăti prețul lui de magazin. Prefer să bag diferența în roți și frâne bune. Am mai făcut o poză cu adevărata înălțime a șeii. Vreme frumoasă tuturor ca să ne mai bucurăm de bicle!
  26. La anul sa il faca in parcarea de la Cora Pantelimon ca acolo e loc. Sau si mai bine sa nu se mai faca deloc sa nu mai aiba lumea de ce se plange.
  27. Cu bicicleta. Tricourile le mai schimbi.
  28. krazyeone

    ai uitat ceva, toti , sau aproape toti au fost pro candva, ce se aplica la ei , cu siguranta nu se aplica la noi
  29. Am comandat bicicleta de pe Wiggle la un cost de £387 cu transport inclus, deci putin peste 2000lei(2075 parca). Cu toate reducerile,voucherele, etc consider ca pretul e ok pentru o astfel de bicicleta. In concluzie, recomand experiența wiggle. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  30. Stuparul

    Plutonul trecand prin Kenilworth. Turul Marii Britanii, etapa a 7-a Warwick - Burton Dasset Hills. Sent from my HMA-L09 using Tapatalk
  31. Traveller

    Între timp ăștia de la Niner au inventat... cursiera gravel full-suspension. :P
  32. Eu zic ca merita sa faci un mic efort si sa iei bicicleta de la Vitus. Sprint Monza are furca de aluminiu, Vitus de carbon. Sprint Monza are Claris de generatie veche, cu cablurile de schimbator routate prin exterior, Vitus are ultima generatie de Claris, care e chiar bunicica, similara din punct de vedere calitativ cu Tiagra 4700 doar ca cu 8 viteze. Pentru 150-200 de lei diferenta, calitatea e net superioara la Vitus. Altfel, comparativ cu Triban RC500, tot Vitusul e simtitor mai bun. Tribanul vine cu niste manete Microshift net inferioare Claris, iar cadrul e mult mai bine finisat la Vitus. Ar fi fost un argument pentru Triban pedalierul triplu, dar degeaba daca l-au combinat cu o caseta 12-25, ceea ce nu ofera un raport minim semnificativ mai mic decat cu un compact si caseta 11-28 cu care vine Vitus. Plus ca pe schimbatorul spate Claris R2000 cred ca poti monta si pinion de 32, in caz ca ajungeti la munte. All in all, ia Vitusul daca nu gasesti o alternativa mai buna. Si nu prea cred ca gasesti o alternativa mai buna in banii aia, decat eventual daca prinzi ceva Flash Sale la PlanetX, dar ma indoiesc ca ajungi la 2000-2100 lei fara transport.
  33. MLADEN

    De ce vegetariencele nu gem in timpul sexului? Ca nu vor sa admita ca o bucata de carne le provoaca placere
  34. Stuparul

    Doi unguri intra intr-un magazin. - Buna ziua, ce doriti? Zise vanzatorul - Doi cutie pateu la noi. - De care? Avem Scandia, Antrefrig, Bucegi... - No, no. - Eh, acum sa nu-mi spuneti ca vreti Ardealul.
  35. paulrad

    Vineri Sâmbătă
  36. Azi am făcut o deplasare la Gilău pentru o tură pe la Muntele Rece - Măguri Răcătău
  37. Ieri, întorcând spatele Pietrosului Rodnei, nu de alta, dar era potop peste tot în jurul nostru. Azi, răsplata după 17.5km (înaintea cărora au fost alți 4km cu 390m diferență de nivel exact la începutul turei) @rovid Am urcat pe un forestier până la fosta cabană Puzdrele (pe la stâna/cabana salvamont). De acolo am tras un pushbike serios, am ieșit în Șaua Galați, am mers în Șaua Gârgălău, am coborât pe lângă Lacul Știol și apoi Cascada Cailor. Track aici: https://www.strava.com/activities/2468131097
  38. Joi, 05.06.2014 – Partea a V-a Periprava – Dunele lui Omer - C.A. Rosetti – Cardon – Sulina 36 km Bicicletele în barcă care face traversarea braţului Sulina (1 leu / om si 1 leu / bicicleta). Braţul Sulina, spre aval. Câteva dintre navele Poliţiei de Frontieră. De Revelion, la ora 00.00 aceste nave au pornit sirenele si girofarurile iar ca spectacolul sa fie complet au tras si vreo 5 rachete de semnalizare. Din câte înţeleg, cel puţin teoretic oricine intră în Deltă are nevoie de permis (nu ne-a întrebat nimeni de permis). Ziua s-a încheiat glorios, la carciuma Marea Neagra din Sulina. Am început cu nişte icre de crap (de ştiucă nu aveau) şi multă ceapă şi pâine prăjită, pentru că aşa sunt bune increle. A urmat o ciorbă de peşte (storgeag de somn). Iar scrmbia prajită, cu mult mujdei a pus capac la tot. Este posbil ca scrumbia sa fi fost de anul trecut, pentru că anul astă nu prea a urcat pe Dunăre (voi reveni cu amănunte). Oricum, a fost delicioasă. Fără un spriţ n-avea rost sa plecăm de la cârciumă. Chiar m-a dat pe spate Aligote-ul de Măcin. Din păcate în Bucureşti sper să-l gasesc prin magazinele dedicate pentru vinuri, pentru că la super-market-ul de la mine din cartier (pe unde calc cât de rar pot) nu există. Între felurile de mâncare mai mergeam până la bazinul de pe terasa cârciumii pentru a vedea ce mai fac anghilele. Tot aici la cârciumă am aflat că anghila este peştele care paşte iarbă precum vaca. În zori iese din apă (dulce sau sărată, pentru că n-are importanţă pentru anghilă) şi merge, precum şarpele, la locul de păscut. Faţă de şarpe, anghila lasă pe sol o urmă/dâră de lichid secretată de piele, urmă pe care se şi intoarce la apă. În cazul în care acea urma este întreruptă, anghila nu mai înaintează. Am înţeles că cea mai simplă metoda pentru pescuit anghile este să treci pe plajă cu o greblă peste urmele lasate de anghile.
  39. @BodoC Intr-o tara civilizata cei doi motociclisti si-ar fi luat o amenda care i-ar fi linistit total de plimbat motorizat prin rezervatie. Insa in RO, cam doare la basca pe toata lumea. @VladG Intr-adevar, am avut noroc de nisip uscat. Oricum, eram pregatiti pentru impins bicicletele intre Periprava si C.A. Rosetti. Joi, 05.06.2014 – Partea a III-a Periprava – Dunele lui Omer - C.A. Rosetti – Cardon – Sulina 36 km Continuăm alergarea printr-o ploaie uşoară, care nu a durat foarte mult. Dacă am înţeles bine, fâşie de protecţie contra incendiilor pentru pădurea Letea, fâşie care este periodic arată. Spre Periprava. Spre C.A. Rosetti. Gardul de sârmă ghimpată care înconjoară toată pădurea Letea. “Galvanized barbed wire”. Proiectul european care a inclus şi gardul. Cam asta a fost pădurea Letea. Sincer, după ce am vazut-o si iarna şi vara, chiar nu mi s-a părut a fi ceva deosebit sau ieşit din comun. Nu sunt specialist în păduri, insă mi s-a părut o pădure la fel cu alte păduri din zona de câmpie. Însă nu îmi pare rău că am ajuns acolo, deşi în iarnă am cam înţepenit în barcă pe bucata Letea – Sulina. Fântână cu cumpănă. Intrăm in C.A. Rosetti. Recomandări pentru prevenirea furtului de animale. Biserica din C.A. Rosetti. Drumuri paralele. Oficiu poştal bilingv. Vas abandonat cam departe de apă. Ieşirea din C.A. Rosetti spre Cardon, fară fir de nisip. Tigvă de cal, dacă nu mă însel. Drumul rămâne bun. Ajungem lângă o baltă pe care decidem că ar fi mai sănătos să o ocolim. Copac stingher. Revenim în drumul spre Cardon.
  40. @BodoC & @taz21 Multumesc Joi, 05.06.2014 – Partea a II-a Periprava – Dunele lui Omer - C.A. Rosetti – Cardon – Sulina 36 km Continuăm prin pădure. Conform vrăjelii turistice, pădurea Letea este singurul loc din România unde care cresc liane. Alte zone (în care cresc liane) precum Clisura Dunării, Chiele Nerei sau zona Cheilor Caraşului nu le luăm în considerare. Un copac mai răsfirat. Ieşim din pădure. O vizuină, cu nisip proaspăt excavat. Un taur, care bine că era pe partea cealaltă a apei. Drumul continuă să meargă paralel cu pădurea Letea. Ajungem la prima poartă (venind dinspre Periprava) de acces în pădure. Lângă poartă exista un foişor, în care deocamdată nu era nimic, însă pare amenajat ca un fel de magazin. Vehicul adaptat pentru transportat turişti. Trebuie spus că acest vehicul s-a oprit la marginea pădurii şi de acolo turiştii au luat-o la pas prin pădure. Spre dunele lui Omer, situate la 3 minute de poarta din poza de mai sus. Apoi, bicicletele le-am lăsat în pădure că să nu ne chinuim cu ele pe nisip. Dunele lui Omer. Cine a fost Omer habar n-am. Nişte cocalari, care nu au înţeles faptul că într-o rezervaţie naturală nu se merge cu motoreta. Cât ne-am plimbat puţin prin nisipul lui Omer a început să picure, asă că ne-am retras spre foişorul de lângă poartă. Prin padure, având în vedere umiditatea din aer, tânţarii ne-au ciuruit. Însă, spre bucuria noastră, tânţarii nu au depăşit linia pădurii.
  41. @diorgulescu Multumesc. Ca sugestie, asteapta pana cel putin pana in septembrie (ideal dupa 15) pentru o tura in Delta. Acum, in afata de faptul ca este cald, e sezon (lume multa, aglomeratie, preturi mari, etc). @Frank Multumesc pentu completare. Perisoarele de somn au fost un deliciu. Merita incercat. @BodoC & taz21 Multumesc pentu completare. @VladG Era putin mai complicat cu rezervarea cazarii la localnici. Mai ales ca nu am avut prea mult timp la dispozitie pentru detalii organizatorice. Insa sunt convins ca merita incercata si mancarea gatita de localnici. Desi pare surprinzator, nu am avut probleme cu tantarii decat odata in padurea Letea (langa dunele lui Omer) si (mai putin) intr-o carciuma din centrul Tulcei. Voi detalia pe parcursul povestii. @Geordan Corvette Multumesc pentu completare. Nu este nicio problema de off-topic. Joi, 05.06.2014 Periprava – Dunele lui Omer - C.A. Rosetti – Cardon – Sulina 36 km Micul dejun (15 lei) a fost OK (2 ouă ochiuri, un cânat, nişte caşcaval, câteva felii de castravete) plus ceai sau cafea. Grupurile sanitare, deşi nu erau în cameră erau curate iar apa caldă venea imediat. Aşadar, o locaţie de recomandat. Stuf, probabil pentru pus pe casă, deocamdată la uscat. Biserica din Periprava. Uliţa principală. Combinaţie între stuf şi chirpici. în fosta clădire a Poştei. Cam aşa arată multe case din zonă. Din ceea ce ne-au povestit gazdele, cel puţin la Periprava un acoperiş de tablă este mai ieftin decât unul de stuf. Pe o uliţa secundară. Dacia 1300, în stare de funcţionare, insă cel mai tare mi s-a părut numărul de înmatriculare. La odihnă, spre ieşirea din Periprava. Periprava rămâne în urmă. Drumul nu ridică probleme pentru bicicletă. Spre pădurea Letea. Nu a mai durat mult şi am ajuns la gardul pădurii. Am înteles că acum toată pădurea Letea este îngrădită şi că urmează să fie scoşi caii de acolo. Deocamdată, caii îşi văd liniştiţi de treaba lor, dincolo de gard. Intrăm în pădurea Letea, bucată de după gardul de protecţie. Drumul este foarte bun şi mai ales fără nisip. Loc de popas. Am vazut mai multe asemenea locuri pe drumul prin pădurea Letea, însă n-am reuşit sa înţeleg la ce foloseşte ţeavă / oala de metal din faţa băncii. Iniţial am crezut că este vatră pentru foc, insă era mult prea adâncă.
  42. M-am decis sa-mi cumpar o casca alba. Cu ce sa asortez culoarea secundara a castii, cu bicicleta sau cu tricoul/echipamentul?
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up