Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/25/2019 in Posts

  1. Trăim vremuri interesante, în care se schimbă multe, inclusiv felul în care ne planificăm vacanțele. După ce anul trecut ne-am adunat pentru o scurtă dar intensă excursie în secuime, culminînd cu traversarea Cheilor Vîrghișului, pentru 2020 ne-am planificat din timp o întoarcere în valea Hârtibaciului, cel căruia în 2016 de-abia îi zărisem luciul apei intr-una din zile. Văzusem pe 2 roți acea parte a pămîntului săsesc ce se cheamă Haferland, cît și colinele care mărginesc cursul Tîrnavei Mari. Ne-am întors, deci, pentru a vedea o bună parte dintre tîrgurile de pe valea Hârtibaciului și cele ascunse între dealuri, pe cursurile micilor săi afluenți. Cum vremurile sunt cum sunt, @a_mic a acontat un singur loc de cazare, la pensiunea Agramonia din satul Stejărișu, la 11 km de Agnita: https://www.agramonia.com/ Pensiunea aparține lui Iulius Fabini, dacă nu mă înșel nepot al arhitectului Hermann Fabini, cel care a contribuit decisiv la restaurarea patrimoniului architectural săsesc și a publicat, printre altele, și un atlas al bisericilor transilvănene. De aici aveam să întreprindem ture în stea, conform unui obicei deja consacrat. Echipa inițială număra 9 oameni, dar cum @majikstone și @MaC nu ni s-au putut alătura, am rămas 7: @a_mic, Leo (@artistul33), @Bodoc, @fizikant, @iacobdoc, eu și băiatul meu, Mircea. A doua descălecare a noastră în Hârtibaciu a constituit debutul lui într-o tură de o săptămînă. Sîmbătă, 1 august La ora 6 dimineața ieșeam din București, cu răsăritul în dreptul aeroportului. Eu și Mircea eram în mașina lui @Bodoc, în timp ce @a_micul, mergând în tandem cu noi, urma să îl ia pe Leo din Sinaia. Am luat Artistul, am vizitat și cetatea Făgărașului și pe la orele 15 ajungeam în Stejărișu. Pensiunea Agramonia are 2 corpuri de clădire, unul aflat chiar în spatele bisericii fortificate. Iar celălalt, care adăpostește recepția, bucătăria și terasa, e vizavi, de partea cealaltă a pîrîului. Țesătură cu binecunoscuta expresie "Transilvanie, dulce patrie", aflată în sala de mese. Biserica a fost ridicată în secolul al paisprezecelea. O dată cu fortificarea bisericii, care a avut loc în jurul anului 1500, a fost construit în capătul ei vestic un donjon, la fel cum s-au înălțat și altele, tot pe atunci, în satele învecinate. De-a lungul timpului construcția a fost modificată și întreținută, astfel că biserica se află azi în stare bună de conservare. Stejărișu (în dialectul săsesc –sau franconian, dacă vreți - Priusterf, Pristref, în germană Probstdorf, în maghiară Prépostfalva) este un sat care aparține de comuna Iacobeni. Denumirea originară germană Probstdorf înseamnă satul prepozitului (funcție centrală a Bisericii Evanghelice). Numele indică apartenența satului la Prepozitul de Sibiu, fapt atestat încă din 1223, într-un document ce reprezintă prima menționare istorică a localității. După mulți ani, prepozitul a fost desființat și Probstdorf a intrat în jurisdicția Scaunului Cincu în calitate de comună liberă. Din cauza inundațiilor repetate ale pârâului, satul a fost mutat mai departe de albia râului Hârtibaciu. Rumânii noștri nu prea au înțeles cum devine treaba cu denumirea germanică și l-au numit Proștea sau Proști. După război, în timpul vreunei reorganizări administrative a regimului comunist, a revenit la numele de azi. Cum @iacobdoc și @fizikant mai întîrziau, prinși cu treburi, mica tură introductivă, Ziua 0 cum îi zicem noi, a fost comprimată, sub forma unei plimbări spre frontul de dealuri nordic, apoi la întoarcere continuată pe comunalul DC 29 care leagă satul de județeanul de Agnita (DJ 106). Comunalul e impecabil asfaltat, 2.75 km în coborîre ușoară spre valea Hîrtibaciului, în timp ce DJ 106, aflat în lucrări, arată ca după bombardament. La plimbare spre nord, printre pajiști și fînețe. Punct terminus (dacă ne-am fi apucat să împingem în creastă, ajungeam la potecile marcate de pe indicatoarele Colinele Transilvaniei, omniprezente în ținut). La întoarcere am continuat pe asfalt, să le ieșim în întîmpinare prietenilor noștri ardeleni, la intersecția DC/DJ. Odată ajunși toți, ne-am reunit în curte, în jurul lespezii de piatră ce servea drept masa în curte. Primul răsărit de lună peste Stejărișu, pentru noi. Și bicicletele pregătite cu "marca înregistrată" a grupului. Aventura putea să înceapă! Harta plimbării: https://ridewithgps.com/trips/53509070
  2. Niște oameni harnici s-au apucat de treabă și pe la noi. Deocamdată cu marcaje pe traseele frecventate din zonă. Dacă acțiunea stârnește interes și susținere sper să ajungă și la trail building & trail maintenance.
  3. Facut si lui Decathlon cunostinta cu Mãgura ( urcare din Cisnadie )
  4. cafe6am

    De la tura de zilele trecute... nu e din carbon, dar merge bine - nu bate, nu troncane.
  5. purix

    Început de an școlar, într-un liceu din America. Diriginta prezintă clasei un nou coleg: Sakiro Suzuki, din Japonia. Începe ora. DIRIGINTA: – Să vedem cine știe cel mai mult din istoria Americii. Cine a zis: „Libertate sau moarte!”? Tăcere de mormânt în clasă. SUZUKI ridică mâna: – Patrick Henry, 1775, Philadelphia. DIRIGINTA: – Bravo Suzuki! Și cine a zis: „Țara e poporul, de aceea poporul nu poate să moară”? SUZUKI: – Abraham Lincoln, 1863, Washington. DIRIGINTA se uită peste clasă: – Mi-e rușine pentru voi! Suzuki vine din Japonia și știe mai multe despre America decât voi! O VOCE DIN SPATE: – Pupă-mă-n cur, japonez împuțit! DIRIGINTA: – Cine a spus porcăria asta? SUZUKI se ridică și zice: – Generalul McArthur, 1942, la Guadalcanal, și Lee Iacocca, 1982, la ședința acționarilor Chrysler. ALTĂ VOCE: – Îmi vine să vomit! DIRIGINTA strigă: – Cine a fost nemernicul? SUZUKI: – George Bush Sr. către prim-ministrul japonez Tanaka, în timpul unui dineu de lucru, Tokio, 1991. UN ELEV zice: – Să mi-o swgi! DIRIGINTA (crizată): – De ajuns! Cine a fost impertinentul? SUZUKI: – Bill Clinton către Monica Lewinsky, 1997, Washington, Casa Albă, Biroul Oval. ALTA VOCE: – Suzuki e un rahat mare! SUZUKI: – Valentino Rossi, 2002, Brazilia, Superbike GP. Diriginta leșină. În clasă – haos total. Se deschide ușa și intră furios directorul, care spune: – O adunătură de idioți mai mari ca voi n-am văzut în viața mea! SUZUKI: – Klaus Iohannis, către Guvernul PSD, după adoptarea OUG 13, 31 Ianuarie 2017. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  6. P'aci pe baltă și pe la pădure și prin câmp, între Buftea, Gulia, Săbăreni și Chitila. Precum @akebono mai sus, nici eu n-am fost călare pe MTB, dar au fost @BodoC și @a_mic, deci am dispensă. Offroad a fost puțin, vânt a fost din belșug. Mici și bere, exact când și cât trebuia!
  7. BodoC

    Vin și eu cu mici completări la capitolul poze, căci la narațiune @Traveller, ca de obicei, face minuni. În prima zi: GPS Poza asta este memorabilă. Aici s-a băut prima bere din tură GPS GPS Satul Merești văzut de la înălme. GP GPS GPS La intrarea in Sânpaul GPS GPS GPS După o călătorie lungă, ajunge @iacobdoc. Mai multe, poate de la el Balconul ăsta nu are gură, că tare ar vrea să ne spună ceva. Bine, nici fund nu are.
  8. MaC®

    Rezumat scurt al acestui topic. Nu e off-topic.
  9. Mookyama

    O țigancă la semafor, cu puradelul de gât: - Dă şi matale 10 lei pentru ăsta micu! Omul deschide geamul, îi dă 10 lei, închide geamul și dă să plece. Țiganca ciocăne iar. Omul, nervos: - Da' acuma ce mai vrei ? - Păi ce faci, nu-l iei ?!
  10. Tolstoievski

    iegzista veat-a dupe munte..
  11. MLADEN

    Am vazut recent multi conducatori auto purtand masti chiar daca sunt singuri in masina... oare poarta si prezervativ chiar daca sunt singuri in pat?
  12. Doar câțiva au asimilat conceptul ciclist egal DOPAT, majoritatea locuitorilor țării sunt convinși că ciclist egal SĂRAK!
  13. Danyutz

    Topic vechi, da' e al meu. Am mai terminat o bicla zilele trecute, are si poveste pe pagina ei, da' nu pun link sa nu se considere reclama. E un SSP, facut pe un cadru custom de aluminiu, pe care l-am lasat nevopsit, doar lãcuit. Raport 48 x 19, perfect pentru plimbari si naveta fara batai de cap pe cateva din pantele din SB.
  14. EyesOnly

    In urmarirea Turului Romaniei, pe TF(locuri si poze clasice pe care niciunul dintre voi nu le-a mai vazut pana acum :))))) )
  15. Coborând pe valea Feneşului spre Finişel (munţii Gilăului)
  16. ZIUA 5. Cascada Susara Planul pentru ziua urmatoare era sa facem o rapida drumetie catre Cascada Susara si abia apoi sa pornim la drum catre Podul Bei- Cascada Beusnita- Oravita. La indrumarea gazdei, am gasit usor drumul spre Casca Susara, o drumetie prin padure de cca 30-40 min. Stiind ca sunt niste zone in care ar fi trebuit sa caram bicicletele, am decis sa le legam dar nu chiar la sosea, ci dupa ce am intrat in padure, in ideea ca este putin probabil sa vreun excursionist plecat la drum cu ustensile de taiat antifurturile (3, cu care am legat atat cadrele dar si rotile bicicletelor de un copac). Drumul prin padure nu este deloc greu, fiind accesibil chiar tuturor. Aici se pare ca era intrarea intr-o veche mina romana: Culoarea apei in locurile mai adanci capata irizatii interesante si aici, nu doar la ochiul Beiului: Aici este scurta portiune de chei, in care trebuie sa mergi agatat tinandu-te de cablul metalic ancorat in stanca. Cum apa nu era foarte mare, am parcurs zona fara sa ne udat la incaltari: Aproape de cascada, o salamandra incerca sa se incalzeasca pe o piatra: Dupa cca 40 min de mers foarte relaxat, am ajuns si la cascada Susara. Ne-am bucurat un pic de linistea padurii intrerupta doar de zgomotul caderii apei pe stanci, apoi am facut cale intoarsa, sperand totusi sa gasim bicicletele legate la fel cum le lasaseram.
  17. Traveller

    S-a făcut și înlocuirea asta - mecanicele au fost trase pe dreapta, locul lor a fost luat de o pereche de Magura MT4, cu care viața pare mult mai ușoară. Urmează să le scot la un test. Jurnalul de bord actualizat: https://1drv.ms/x/s!AgyCdPzF0cKvg00upoWqC7_7bEFt?e=XXau0u
  18. Croocodillul

  19. Salutare Ajut gratuit la repararea bicicletelor cu sculele mele profesionale de la Parktool Unior, RockShox, IceToolz, Ztto, Shimano , schwalbe plus multe alte firme de renume. Montat, demontat pinioane, lant, monobloc, pedalier schimbatoare, frane hidraulice etc. ATENTIE!!! Ofer aceste servicii in timpul meu liber. Cei interesati astept sa fiu contactat aici si prin mesaj privat. Rog seriozitate maxima!
  20. Si: - cote lunare la benzina/motorina (cea mai rapida solutie pt. traficul din capitala); - cote lunare la alimente (se evita abuzurile alimentare si toata cohorta de boli aferente); - interzicerea chiuretajelor (se rezolva problema declinului demografic); - program limitat la tv (2 ore) - se reduce dependenta de tv a pensionarilor; - limitarea la minim a stocurilor de medicamente - se reduce, pe cale naturala, aglomeratia din spitale; - partid unic - se elimina deruta alegatorilor zapaciti de oferta electorala excesiv de diversificata. PS Ma duc sa cumpar niste gaz (inca mai am o lampa achizionata in vremurile alea),
  21. De-a lungul lacului Tarniţa de pe Someşul Cald:
  22. Catalin_

    Pun si eu rotile mele de zi cu zi, folosite pt transportul prin oras (desi pana acum am avut parte de vreme prielnica, odata cu venirea ploilor va trebui sa fac unele schimbari). Ideea de la care s-a plecat a fost sa iau cele 3 biciclete care stateau degeaba, ba chiar incomplete (o cursiera + 2 "semicursiere", toate de prin '80) si sa fac o bicicleta de oras, cat mai simpla, supla, care sa nu bata prea mult la ochi, sa nu tenteze. Munca nu am facut-o eu, ci Ursa Bike (unul din atelierele care se ocupa cu asa ceva in TM). Cateva detalii: Cadru de cursiera de pe la sfarsitul anilor '80 (origini necunoscute - dar dupa unele imperfectiuni de pe top-tube, rezultate de la "trasul tevilor", tind sa cred ca e un entry-level), adus la viata cu o vopsea simpla data in camp electrostatic; Roti noi (Remerx Taurus 622x14 + Cauciucuri CST 28C) Clestii de frana - aceeasi clasici Weinmann, care curatati bine de tot, chiar arata si merg bine pt. varsta lor; Manete frana noi - Saccon, model clasic (care impreuna cu camasi & saboti Jagwire + clestii de mai sus, isi fac treaba decent pt modul in care este utilizata bicicleta); Angrenaj aluminiu Silstar; Transmisie 52x18 (decent pt. un oras plat); Cablu frana spate tras prin cadru (inner routing) - aici a fost ceva de munca, dar rezultatul imi place; Mansoane piele + bucata de piele de pe cadru (care desi pare de design, e buna pt. carat bicicleta pe scari + ascunde din imperfectiunile top tube-ului) au fost facute & cusute de Ursa Bike; Pedalele originale de pe bicicleta - destul de enervante, deoarece doar o parte e plata, pe cealalta parte se simte axul pedalei ca fiind mai sus ca platforma. Se vor schimba cu altceva care sa fie din aceeasi poveste (vechi sau noi cu aer retro); O sonerie de pe AlliExpress (design interesant, suna tare & curat, dar culorile disponibile nu erau ce trebuie, asa ca nu se integreaza deloc ); Plusuri si minusuri: + arata bine, are un aer de bobber parca; - poate sunt subiectiv & paranoic (cred ca rezultatul final arata mai scump decat face), dar a primit 1 bucata Asus Bordo pt. momentele cand trebuie sa astepte afara. Noaptea doarme in apartament; - ciclistica nu este ideala in acest moment. Lookul dat de ghidounul coada de randunica (montat invers) este fain, dar controlul sufera. Voi trece cat de curand la un ghidon drept; - desi cauciucurile de 28 sunt la limita "teoretica" a latimii pt jantele de 14, sunt total neadecvate borduriadei Timișorene. Voi incerca sa ma apropii de valoarea de 35C, marime avuta pe Gravel si care mi s-a parut mult mai potrivita/ confortabila prin TM. Poate un 35 spate - 32 fata, sa vedem ce zic si furcile. La cum e expolatata bicicleta, nu mi-e frica de dejantari;
  23. Claudiu Moga

    Protagonist - Pantani Carpaticus, cicloturist roman. Velodromaderul - Bubulina, la a doua expeditie internationala alaturi de stapan. Salutare prieteni! Day 1) Ineu - Bekeschaba. Iata vine ziua de 27 iunie cand ma sui pe Bubulina si o tai spre Dolomiti. Mi s-a facut dor de Alpi si a venit momentul pentru o noua cicloaventura. Pornesc din Ineu cam tarziu pe o canicula mare directia Varsand. La Sintea Mare fac o pauza de hidratare si discut cu niste sateni despre noua mea provocare si despre cum e traiul pe la noi. Inspre Chisineu Cris avem o ciclabila deplorabila. Gasesc o cismea sa-mi astampar setea. Romania rurala este destul de saracacioasa.
  24. gibonu

    Miercuri, 29.07.2020 - Partea a V-a Livezi Ciuc - viaductul Caracau - Livezi - Nadejdea - Mihaileni - Frumoasa - Sumuleu Ciuc - Miercurea Ciuc 34 km Intarea in satul Livezi este chiar sub viaduct. Indicator din satul Livezi. Intrarea in sat, dinspre Miercurea Ciuc. Ajungem la Nadejdea, unde maistru' foto a fost foarte placut impresionat de pretul berii de la magazinul din centrul satului. Adica 3,10 lei. Peisaj "toscanez" in depresiunea Ciucului, intre Nadejdea si Mihaileni. In Mihaileni am virat stanga, spre Frumoasa. Viaductul, vazut de la iesirea din Mihaileni. In Tinutul Secuiesc inca nu incepuse treieratul. Margine de drum, la 2 km inainte de Frumoasa.
  25. Claudiu Moga

    La un local gasesc niste desene dragute. De asemenea intr-un sat observ multe statui din lemn. Infrastructura turistica este remarcabila. Ador pontoanele.
  26. EyesOnly

    Singurele poze pe care am reusit sa le fac in plimbarea de ieri pana la Paltinis. (pozele pe coborare, fugarit de ploaie din Palti, dar bicicleta regulamentar la poza, cu transmisia spre camera foto :-D)
  27. JDM

    Ii faci cadou lui Chief Grizzly saua mult dorita si promit ca imi cer scuze. Impuscam doi iepuri, tu reusesti sa te faci util si iti peticesti si egoul ranit de catre derbedeul de JDM. Chief Grizzly sa lasi adresa sa stie IonutA unde sa trimita cadoul.
  28. Prima tură mtb după o luuungă perioadă de pauză. Am făcut bicla ca nouă - trecut de la 2x10 (24/36 - 11-36) la 1x12 (30T oval - 11-51) + înlocuit toate consumabilele (mai puțin cauciucurile). Oricum i-am pus gând rău și în toamnă cel mai probabil o schimb cu un full.
  29. Claudiu Moga

    Berea Efes de la magazin costa 5 sau 6TL putin sub 1EUR si e excelenta. In Iskele vizitez si o mica biserica bizantina. Descopar un parc natural generos si voi avea parte de cateva campari reusite in mijlocul naturii. Sunt incantat de cantecul pasarilor iar intr-o noapte ma viziteaza un mamifer. Dupa vreo 5 zile de recreere, decid sa ma intorc in Ciprul grecesc dar nu inainte de a mai vizita o data catedrala Sfantul Nicolas din Famagusta care dateaza din anul 1298.
  30. Este cu munte si bicicleta asta chiar a fost prin muntii aia din fundal:
  31. majikstone

    De ieri, de prin Alsacia:
  32. Claudiu Moga

    Ma prinde noaptea si voi dormi langa o benzinarie intr-o casa dezafectata aproape de orasul Serik. Day 40) Serik - Side - Alanya Intre Side si Alanya s-au dezvoltat statiuni somptuoase cu hoteluri opulente. In apropiere de Alanya il intalnesc pe Pegasus. Pe vremuri am avut o bicicleta Pegas cu care am pedalat pana la 18 ani cand am reusit sa fac rost de primul MTB rudimentar din viata mea. Colegii mei de liceu radeau de mine cand ma vedeau pe Pegas si ma faceau nebun cand spuneam ca voi face turul tarii pe bicicleta. De mic copil visam sa calatoresc pe bicicleta. Acum la maturitate pot spune ca bicicleta mi-a oferit cele mai intense satisfactii. Ajung in Alanya si vizitez portul turistic in care sunt multe ambarcatiuni extravagante.
  33. Claudiu Moga

    Multumesc Gibonu de informatii! Si eu sunt fascinat de Turcia si abia astept sa revin, poate la anul! Este vorba de opera arhitectului Sinan cel Mare. Fac o pauza sa mananc o prajitura apoi ma plimb pe pietonala din centru si ajutat de niste turci reusesc sa gasesc magazinul de unde reusesc sa-mi achizitionez o frontala mult mai slaba decat cea de firma pierduta la Sibiu. In acest oras surprind deja cultura si arhitectura musulmana atat de diferita de cea europeana.
  34. @Trevizes Daca vorbim despre fapte si cifre, ai putea oferi niste statistici oficiale furnizate de o entitate neutra (adica nu masina de propaganda PCR) care sa ateste afirmatiile tale? Ca discursul ceaușist l-am auzit deja cam toti (direct sau transmis din generatie in generatie). Pana una-alta, primele iteratii ale Daciei 1300 erau in cel mai bun caz la fel de proaste ca modelul Renault pe care l-au copiat, iar pana la finalul anilor 80 Renault a scos pe piata nenumarate modele net superioare calitativ, in timp ce Dacia a reusit performanta sa produca un model din ce in ce mai prost. Motorul pe benzina K4M de 1.6 din Scenicul meu a fost conceput undeva pe la finalul anilor 80 si e considerat inca printre cele mai fiabile produse de Renault, in timp ce Dacia inca nu auzise de injectoare sau catalizator. Dar da, in tari bananiere in care si in ziua de astazi populatia se confrunta cu epidemii si foamete, Daciile erau foarte apreciate.
  35. purix

    Scrisoare din armată Dragă mamă și tată, Mă simt foarte bine aici! Sper că și vouă acasă, lui Gheorghe, Ion, Petru, Lenuța, Florica și Ana, vă merge la fel de bine. Spuneți-le lui Gheorghe și Ion că în armată este minunat și să se înroleze și ei neapărat, înainte să se ocupe toate locurile. La început mi-a fost mai greu, fiindcă trebuia să stau în pat până la ora 6, dar m-am obișnuit. Mai spuneți-le lui Gheorghe și Ion că nu trebuie să-și facă decât lor patul și încă câteva fleacuri înainte de micul dejun. Nu tu muncă în grajd, hrănit de animale, tăiat lemne, făcut focul. Micul dejun este mai ciudat: sunt tot felul de sucuri, chifle, dulceață, müsli, dar niciun cartof, carne, șuncă, cârnați și varză, așa cum mâncăm noi acasă. Dar poți să le mănânci porția unor orășeni care beau doar cafea. Nu mă miră că orășenii nu pot merge așa repede și departe. După un marș de câteva ore, au bășici la picioare și se întorc în unitate cu camionul. Și nu au mers decât cum ar fi la noi de acasă la poștă. Peisajul este frumos, dar din păcate foarte plat. Acum o să râdă Gheorghe și Ion: am primit laude pentru tragere la țintă! Nici nu știu de ce. Cercul negru din centru este mult mai mare decât un cap de șoarece și nici măcar nu se mișcă. Și nici nu trage înapoi, ca frații Tudosă de peste deal. Unde mai pui că trebuie să te întinzi comod pe o saltea și să aștepți până trag și ceilalți (o veșnicie). Cel mai mult îmi plac antrenamentele de luptă corp la corp. Dar trebuie mare atenție la orășeni, că se rup repede. Doar cu Ionuț am probleme, l-am pus jos doar o singură dată. Cred că din cauză că eu am 1,80 m și 80 kg, iar el 2 m și 130 kg. Oricum, este mult mai ușor ca acasă când scapă taurul nostru la vaci și trebuie să-l bag înapoi în grajd. Vă îmbrățișez cu drag, Fiica voastră, Maria Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  36. Claudiu Moga

    Dupa doar cativa km ajungem intr-un loc mai special unde se afla amenajat un hotel intr-o pestera deschis pe perioada sezonului estival. Proprietarul se pare ca este patriot dupa tricolorul afisat si amenajarea exterioara. De asemenea a introdus si mazgaliri comerciale, rupestre menite sa atraga si sa bulverseze putinii calatori si turisti ai zonei. Apare si un cuplu pagan sau poate sunt protoparintii neamului omenesc Adam si Eva. Of, femeia, eterna poveste! In urma cu cativa ani l-am intalnit pe proprietarul acestui excentric stabiliment turistic si spunea ca are succes vara cu cicloturistii straini. Acest ciudat cetatean este un mot domiciliat in satul din apropiere.
  37. Claudiu Moga

    Intre Longarone si Ponte nelle Alpi am parte de o ciclabila spectaculoasa in linie dreapta. Pista ciclabila este flancata de munti semeti. Pedalatul pe o astfel de pista intr-un asemenea decor nu poate fi decat o placere puternica.
  38. Claudiu Moga

    Cativa km pedalez pe un drum carosabil. Posibil sa fi pierdut pista ciclabila. Trec prin sate pitoresti. In curand voi pedala din nou pe o ciclabila de vis. Am parte sa pedalez alaturi de doi soti care stiu sa-si educe copilul in spiritul dragostei de natura si sport. Peisajele sunt la inaltime. Se vad deja Alpii Iulieni la orizont.
  39. MaC®

    Inconștienț', pregătesc nijte viitor' frustraț' care n-o să aive șcuala vieți' nț nț nț...
  40. Claudiu Moga

    Cam multe flori galbene pe ziua de azi! In Ziyamet dau peste un cicloturist polonez cam grabit. Facea turul insulei. De aici cotesc la dreapta pe un drum secundar spre Kaleburnu. In curand ajung la o biserica veche aflata in paragina.
  41. Claudiu Moga

    Colonade dorice zac tacute la pamant. Imi continui drumul. Dupa cativa km fac o mica pauza de masa la umbra unui chiparos. E cazul sa incerc sunca si branza locala. Ciocolata cu fistic este preferata mea. Spre Kosedere am parte de un peisaj geologic colorat si stratificat.
  42. liviu m.

    Dan Tm, e corect ce spui, am verificat si eu acum, inainte a fost o cale ferata acolo. Chiar am ramas surprins, la vremea accea, de cate viaducte, poduri, am traversat si care nu se potriveau cu pista de biciclete, care parea construita mai recent. 03.07.2019 Inca 14km au mai ramas de pedalat pana in Cavaillon din care 11km pe pista de biciclete. De dimineata intalnesc pe ea, multi ciclisti dar si alergatori. Opresc undeva in centrul Cavaillon-ului, unde servesc o cafea, care se pare ca fara ea, nu mai merg pedalele. Incerc sa ies din oras cu Google, dar se pare ca azi nu prea are chef asa ca, pana la urma ma descurc fara. La iesirea din oras si-a revenit asa ca mai verific o data traseul de urmat pentru azi. Reusesc sa gasesc o ruta de biciclete pana la Plan d’Orgon, care trece peste A7 si bypaseaza mai multe sensuri giratorii, practice e paralela cu D99. Dupa Plan D’Orgon,trec direct pe D99, o sosea comsi comsa, trailerul se mai zgaltaie din cand in cand. Prin localitatile prin care trec, Saint Remy de Provence, Mas Blanc des Alpilles si altele, drumurile sunt cam inguste, si adun in urma multe masini. Spre amiaza ajung in Tarascon, m-am oprit langa Castelul din localitate si am facut niste poze, apoi am trecut podul peste Ron si am ajuns in Beaucaire, cu o vedere excelenta chiar la intrare. Putin mai jos de Beaucaire, se desprinde de Ron, Le Petit Ron din care continua un canal pana la Sete, pentru navigatie dar si pentru sistemul de irigatii din sudul Frantei. Spre Sete ma indrept si eu numai ca mai e ceva de pedalat pana acolo. Am facut o pauza dupa Beaucaire si continui spre Saint Gilles pe soseaua D38, pe o caldura inabusitoare. Drumul nu este foarte aglomerat, dar mai trec si masini mari iar loc pe marginea soselei nu prea e. Cum canalul din Beaucaire trece pe langa Saint Gilles am incercat sa pedalez pe marginea lui, dar nu e o pista de biciclete, e un drum de tara cu iarba pe el si 2 urme care abia se vad, poate fara trailer ar fi mers,asa ca mai bine pe D99. Singura localitate de pe drum, Bellegarde am ocolit-o, asa ca am ajuns in Saint Gilles aproape fara apa. Am decis sa campez in Campingul la Chicanette din St.Gilles la care ajung pe niste strazi inguste si aglomerate, si cam termi nat de caldura de peste zi. Si un mic calvar incepe, desfa cortul, izoprenul, trebuie sa duci hainele la masina de spalat, e ocupata, mers la Intermarket mai mult de 1km si cumpara macare si apa, inapoi in camping, incarca masina de spalat, timp de spalare nedeterminat, dureaza mult, mai verifica daca e gata, pana la urma s-a blocat si le-am scos complet imbibate cu apa, stoarcele manual si pune-le pe sfoara, fa dus si apoi mananca ceva. Apoi mai vine si ploaia, rufele raman acolo, oricum sunt ude, iar o sa astept maine sa se usuce. Tot pe pista de biciclete spre Cavaillon. Castelul din Tarascon. Vazut de pe podul de peste Ron. Ronul. Vedere spre aval. In Beaucaire.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up