Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/09/2011 in all areas

  1. 5 points
    Un tip la un restaurant, cheamă chelnerul: - Gustă te rog supa... Chelnerul, confuz, întreabă: - Este prea fierbinte? - Gustă supa! - Este prea rece? - Gustă supa!! - A căzut vreo muscă în ea? - Gustă supaaaa...!!! Chelnerul, obosit de ghicit, cedează. - Bine, bine, gust supa. Unde-i lingura? - Aha! -----------------
  2. 5 points
    Eduard Novak, din nou campion mondial la paraciclism BUCUREŞTI (MEDIAFAX) - Rutierul român al echipei Tuşnad Cycling Team a devenit, vineri, campion mondial la paraciclism, după ce a câştigat proba de contratimp a Campionatului Mondial de Paraciclism, care are loc la Roskilde, în Danemarca. Cursa a cuprins două ture, de câte 15 kilometri, dintre care una a fost foarte tehnică, cu viraje periculoase. “Am simţit încă de la început că aceasta poate fi cursa mea şi am reuşit să cîştig cu un minut avans faţă de cehul Jezek Jiri, campion paralimpic. Sunt bucuros pentru acest rezultat care dovedeşte că sunt foarte bine pregătit”, a declarat imediat după cursă, noul campion mondial Eduard Novak Ciclistul roman va mai concura sâmbătă, în proba de fond, unde speră să obţină un rezultat bun. “Mă simt foarte relaxat, deoarece scopul meu a fost câştigarea probei de contratimp şi pentru asta m-am şi antrenat. Sunt relaxat şi poate pot obţine şi la proba de fond un rezultat bun ”, a spus Eduard Novak. Rutierul harghitean a mai câştigat în 2009 titlul de campion mondial la paraciclism, iar anul trecut a fost vicecampion mondial. Eduard Novak a adus României şi o medalie de argint la Jocurile Paralimpice de la Beijing, din 2008, el fiind decorat atunci de preşedintele României, Traian Băsescu.
  3. 4 points
    Directorul unei foarte mari companii de stat venea la lucru în fiecare dimineață cu mașina de serviciu. Când ajungea la poartă, bariera se ridica instantaneu iar portarul dădea binețe: - Bună dimineața, Domnule Director! Să trăiți! Să trăiți! Intr-o dimineață, ca să-și mai limpezească mintea și să mai scape de stres, directoul hotărăște să vină pe jos la serviciu, mai ales că stătea și destul de aproape. Ajunge în dreptul barierei și este văzut de portar: - Ce-i bă, Pulică! Nu mai ești director? :blink:
  4. 3 points
    Nasol, scarile de la a doua tura erau sarea si piperul :(
  5. 2 points
    - Mai, Gheorghe, am doua vesti proaste, cum sa ti le zic? - Combina-le! - Nevasta-ta ne inseala !
  6. 2 points
    Raportez de la fata locului: fiecare circula aici dupa necesitati, nevoi, dorinte, pasiuni etc... care in tinuta office, care casual, iar cei care vor in look-at-me-lycra-boy, e loc pentru toata lumea si fiecare isi vede de ale lui... desi poate mai e cate unu pe margine care arata cu dejtiu la ailalti asa ca tine. :P
  7. 2 points
    Liviu, vine weekendul, planifică să dai o raită prin târgul de duminică; poate ai noroc și găsești la cineva o găleată de umor, sau două-trei borcane de sarcasm neexpirat, că văd că ale tale s-au terminat ;)
  8. 2 points
    Rock, pe cuvantul meu de onoare ca nu am fost ironic deloc. Pentru nivelul meu de performanta esti un titan. Mai simplu: la varsta mea ma tarai pe tasee scurte si mi-e teama ca daca am sa cad mai zdravan va fi nevoie de un faras :) In acelasi timp tu te distrezi pe asemenea trasee. Titan era o forma de exprimare a respectului. Ne vedem la Tusnad.
  9. 2 points
    Aoleo , deja m-ati speriat . Tocmai vroiam sa te intreb cum este fata de un XT , angrenajul Uite te intreb doar cum te intelegi cu coarnele , ca ma bate gandul sa-mi schimb gripurile si unele normale + coarne . De cand le ai le folosesti pe ele mai mult , sau gripurile normale . Cat de repede treci mana la frane si schimbator de pe coarne ? Ai simtit vre-o imbunatatire la rezistenta mainilor si la pozitia in sa ? Stiu ca sunt off-topic , dar ale lui chiar imi plac ... Ca parere : nu are nici o legatura greutatea ciclistului cu a bicicletei , din punctul de vedere al ciclistului . Greutatea per total se simte "din afara" , dar sunt si persoane de 80 - 100 kg care au si putere mai mare decat unele de 65 - 70 . Dar acel "zvac" al bicicletei si greutatea ei o simti , fie ca esti gresut , fie ca esti slab . Ca te simti mai bine cand slabesti , da , dar daca omul are o anumita greutate , normal ca el este obisnuit cu ea , iar la bicicleta simte la fel , fiecare usurare , chiar de 200 - 300 gr , mai ales daca este facuta in partile importante , la transmisie sau roti . Intr-un fel te dai cu un HDS de 17 kg si in alt fel cu una de 12 kg , indiferent ca tu ai 65 de kg sau 110 ! Parerea mea este ca se simte mult mai repede diferenta de performanta a bicicletei decat greutatea pedalistului ! Pentru cei care au o pasine din imbunatatirea bicicletei , toata stima , spor mai departe si sa nu se supere din cauza altora . Discutii de genul ca unul o ebsedat si ca a dat 10.000 de euro pe bicla si imbunatatiri si se plimba prin parc sunt de kko , mai ales in acest cerc de forumisti . Indiferent ca este invidie de o parte sau snobism de alta , nu are rost sa existe astfel de discutii , fiecare are dreptul sa-si faca si sa-si cumpere ce doreste . Daca nu era el cu cea de 10.000 de euro , era altul cu alta de 7000 sau altul cu alta de 5000 si tot asa . As face pariu ca , daca am avea bani "destui" , toti am face la fel , dar neavand , fiecare face si isi permite ce poate "duce" .
  10. 2 points
    Ziua a cincea, povestea aici si poze aici.
  11. 2 points
    Mai Rock, acum scuzand lipsa ta de 'Titan' si de laudatori care au murit. Da cu limba asta Romaneasca ce Dumnezeu ai frate ?
  12. 2 points
    Uite asa arata cand vine in cutie:
  13. 1 point
    Cu toata ca aveam de gind sa fac anul acesta alta tura (mai mult prin Germania / Thüringen, Sachsen-Anhalt, Mecklenbrg-Vorpommern) m-am inteles cu fratele meu sa plecam prin alpi: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/9324-lindau-lac-leman-nice/ M-am orientat partial dupa ruta facuta de o cunostinta de pe alt forum dar am vrut neaparat ca tura sa includa si o traversare a Elvetiei. Multi pornesc la aceasta tura: Route des Grandes Alpes daca e posibil folosiindu-se de scula asta: http://www.timtoo.com/ sau cu un fel de legitimatie / talon pe care o poti obtine de exemplu la Thonon les Baines si care ti-o stampileaza pe la oficiile de turism specificate ca sa ai ce arata nepotilor. Avind in vedere ca nu ma intereseaza nici una nici alta, ca n-am avut de gind sa-mi testez limitele si “nivelul” de adrenalina, nici sa devin un matador local la disciplina “cicloclimbing” sau membru la clubul BIG, m-am hotarit sa fac ceea ce fac de citeva decenii si ceea ce neamtul numeste foarte potrivit Radreisen (calatorie cu bicicleta) sau Radwandern (drumetie cu bicicleta). La fel nu am avut de gind sa adun cit mai multe pasuri sau numai pasuri pentru palmares (pe cit posibil pasuri pe care le fac baietii de la Tour de Seringa). In Alpi n-am pornit sa-i cuceresc fiindca asa ceva nu e posibil pentru un muritor de rind, Alpii te cuceresc ei, si nici pentru a “ataca” un pas sau altul. Ideea a fost sa fac in concediu o tura cit mai frumoasa, sa vad locuri deosebite, sa cunosc alti oameni, sa gust din bunatatile culinare a regiunulor prin care trec si sa ma simt bine. Incerc sa descriu aceasta tura cit mai detaliat in sensul informatii utile si relevante pentru cei care au de gind sa faca ceva asemanator. Nu va lasati speriati de zvonuri despre preturi exorbitante, hoti, politisti nazisti si alte basme de speriat copii http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/cool.gif .
  14. 1 point
    Un topic despre cum au mers de fapt lucrurile in calatoria noastre, despre cum s-au scurs zilele si despre locurile pe care le-am vazut. Jurnalele fiecarei zile urmeaza sa le scriem in perioada urmatoare, impreuna cu pozele pentru fiecare zi in parte. Pana la urma drumul pana la poalele Mont-Blancului s-a dovedit mai lung decat planuisem, astfel incat la intoarcere a trebuit sa scurtcircuitam o parte din drum cu trenul. Cu toate acestea am apucat sa pedalam si la intoarcere 600km de-a lungul Inn-ului si Dunarii, prin Germania si prin Austria. Acum ca impresii generale, au fost multe lucruri de invatat fiind prima tura de cicloturism pentru noi, dar una peste alta lucrurile s-au legat destul de bine. Oricum clar cred ca ne-am confruntat in mod repetat ce doua legi ale lui murphy pentru cicloturism: 1. Vantul bate intotdeauna din fata ( lucru mai ales adevarat cand mergi in Europa de la Est spre Vest, pentru ca majoritatea fronturilor de aer vin dinspre Oceanul Atlantic. E adevarat totusi si pe vaile din Italia, unde de la mijlocul zilei incolo bate intotdeauna din sud ). 2. Un loc de cort bun nu apare niciodata atunci cand ai nevoie de el. ( e paradoxal cate locuri de cort sau camping-uri vezi de lungul zilei, gandindu-te uite ce fain ar fi sa pui cortul aici, pentru ca la sfarsitul zilei sa ajungi prin balarii). 3. O problema nu vine niciodata singura ( singurele 3 probleme pe care le-am avut de-a lungul turei, minore de altfel, s-au intamplat toate in interval de 3 ore una de alta, respectiv un bat rupt la cort, singura pana si un butuc spate ce incepuse sa protesteze destul de zgomotos) Ca si tari ne-a placut in mod suprinzator Ungaria, desi nu plecasem cu asteptari prea mari. Probabil a contribuit faptul ca am prins vreme racoroasa, ca eram la inceputul calatoriei si ca ne descurcam cu limba. Austria si Germania sunt ani lumina fata de noi la capitolul de infrastructura cicloturistica. Italia a fost interesanta in felul ei, adica treci din Romania in Ungaria, si apar sate mai aranjate, case mai frumoase, lucrurile se repeta apoi cand treci din Ungaria in Slovenia si dupa aia amplificat cand treci din Slovenia in Austria. Dupa care ajungi in Italia... Si parca atunci trendul nu isi urmeaza directia de pana atunci. Dar totusi si e o groaza de istorie, aproape in fiecare satuc uitat de lume. Dar e si cel mai aglomerat loc in care am fost pana acum, iar traficul e infernal. Cu toate astea oamenii cel mai volubili si comunicativi in Italia i-am gasit, de departe. Acum ca statistici, in total la dus am facut 1800km in 15 zile, cu o medie de 120km/zi. iar la intors 600km in 7 zile. Ritm diferit de mers pentru ca nu ne mai grabeam nicaieri, si oricum stiam ca vom folosi trenul. Ca si cheltuieli in total toata excursia s-a invartit pe la 1000e de amandoi, sau 500e de persoana, dar costurile au fost crescute destul de biletele de tren la intoarcere si de toata logistica echipamentului de alpinism pentru Mont-Blanc. Costurile pentru primele 15 zile, partea de dus au fost pe undeva pe la 350e pentru amandoi, deci doar pentru cicloturism cheltuielile ar fi fost ceva mai mici. Ceva poze am apucat sa aleg pana acum aici si ceva ganduri am scris aici. Mai sunt si jurnalele laconice ale Mihaelei, scrise pe drum. Urmeaza detalierea fiecarezi zile in perioada urmatoare.
  15. 1 point
    Salut, Duminica vom merge (Elena cu mine) la tura anuala de bike din Muntii Almajului. Oricine doreste sa vina este binevenit. Traseul: va fi o combinatie intre http://www.bikemap.net/route/761333 - descrierea turei este aici: http://hoinarii.blogspot.com/2010/11/almaj.html si http://www.bikemap.net/route/654995 - descrierea turei este aici: http://hoinarii.blogspot.com/2010/08/titless.html Plecarea va fi din Sasca Montana (putem sa ne intalnim si acolo - plecarea in tura va fi la ora 8.00) pe ruta: Sasca Montana -> Stipanari-> Carbunari-> Moldovita-Moldova Noua->Padina Matei->Garnic->Sichevita-> Brestelnic->Ravensca-> Barz->Sasca Romana (pe ruta http://www.bikemap.net/route/654995) ->Sasca Romana->Sasca Montana - Traseul este exclusiv pe drumuri forestiere cu mici portiuni de asfalt. - Nu exista portiuni de push bike sau carry bike (asta tine totusi de conditia fizica a fiecaruia). - Traseul nu are portiuni tehnice. Lungime traseu: ~135km Diferenta de nivel cumulata: ~3000m Durata medie estimata: 12-13ore Necesar: - Plecarea din Timisoara - duminica ora 5.30 din parcarea de la Kaufland Circumvalatiunii - vremea se anunta perfecta - poate un pic prea cald : http://www.meteoblue.com/en_US/weather/forecast/week/resita_ro_28176. Nu luati surplus de haine - dar o foita de vant/ploaie este necesara - echipament: bicicleta, casca, trusa cu minim necesar (camera de rezerva, petece, pompa) - traseul trece prin numeroase sate asa ca nu va luati prea multa mancare. - o minima pregatire fizica + ceva ture anterioare de MTB care sa se fii intins pana spre 8 ore sunt necesare - este posibil (si foarte probabil) sa ne ratacim, asa ca un psihic bun este obligatoriu :) - este posibil (si foarte probabil) sa ne prinda noaptea, asa ca un psihic bun este obligatoriu :) Pentru alte detalii ma puteti contacta pe hoinarii@gmail.com 0721367430 Alex
  16. 1 point
    Prima bicla, nerve MR, era in stoc, de-aia am cumparat-o. Nu vroiam chiar modelul ala insa, fiindca era in stoc, si fiindca au zis ca o livreaza imediat, am cumparat-o. Vroiam sa platesc prin banca (ca platea firma), la telefon cu Canyonul mi-au zis ca nu, ca plata prin banca dureaza, ca trebuie sa platesc cu cardul pentru ca ei sa aiba confirmarea imediat. Mi-au dat un link la o interfata de payment cu card, mi-a venit imediat confirmarea, mailul ala cu PDF atasat, livrare in aceeasi saptamana. M-am sunat cu ei iar, totul OK, se livreaza imediat. Au ratat termenul de livrare cu aproape o luna si, surpriza, pana la urma n-au mai livrat deloc fiindca n-a mai fost in stoc. Dar ei au zis, cand am comandat si cand am platit, ca e in stoc. Si chiar pe situl lor a tot fost in stoc modelul ala (marimea aia) si dupa ce am platit. Si, in fiecare zi in care-i sunam, mi se spunea ba ca nu vine UPS-ul azi, ba ca maine e planificata livrarea, vrajeli d-astea. Iar la a doua bicla, care nu era in stoc, inteleg ca ei n-au nicio obligatie sa respecte vreun termen de livrare, doar clientul este obligat sa plateasca. Foarte fair. Azi, la telefon cu Canyon, omul de la customer support mi-a zis sa citesc mai "adanc" pe situl lor si-am sa vad ca nu numai ca ei n-au nicio obligatie de a respecta termenul de livrare... dar si mai mult, ei nici macar nu trebuie sa livreze. Si da, asa e, ei au dreptul de a nu livra daca itemul nu mai e in stoc. Adica vezi itemul in stoc, dai comanda, platesti si, dupa niste timp, iti vine un mail cum ca nu-ti mai pot livra acel rahat. Atat. Deh, scrie acolo. Ah, parca suntem pe-un forum d-ala despre produse apple... Cum zici ceva de rau, iti sar toti la gat. Nu trebuie sa ma duc la banca, firma (ca ea a platit) are serviciu contabil. Chiar daca nu se uita contabila, ma uit eu zilnic, avem multe plati in/out de monitorizat, plus ca-mi vine automat un SMS la orice plata. Fiindca firma are clienti mai mult din afara Romaniei, noi lucrand 99% din timp in diverse orase prin EU, automat suntem foarte uzati cu platile pe SWIFT, abonamentul de internet banking pe care-l avem ne prezinta toate detaliile din SWIFT, stiu ca vin niste bani din momentul in care SWIFT-ul anunta plata, adica cam cu 2 zile inainte de a aparea in cont. Pe mine chiar nu m-ar deranja foarte tare ca nu returneaza banii repede, nu stau in aia 2000eur, dar ma freaca la cap contabila pe nu-stiu-ce motive de raportari lunare ale platilor/incasarilor in alte monede decat RON (se pare ca operatiunile cu clienti din RO se raporteaza trimestrial insa alea cu clienti din afara trebuie raportate lunar, si devine o problema cand ai platit dar n-ai factura). Long story short: au returnat banii pe 31 august, au intrat in BTRL pe 5 septembrie. Ultimul pocinog s-a intamplat tot azi, dupa ce, evident, m-am certat la telefon cu tot Canyon-ul... Au balmajit cum ca s-au prins de ce nu s-a livrat bicicleta la timp, cum ca mai era un item pe comanda si itemul ala, desi era in stoc la momentul comenzii, n-a mai fost in stoc dupa aia, iar comanda depindea de acel item. O geanta de bicla. Mi-au zis ca impart comanda in doua, lasa acel item pe o comanda separata si trimit ce au in stoc acum, adica vine bicla imediat. O trimiteti azi? Ah, nu, saptamana viitoare. OK, le-am mai dat o sansa. Prost! Am primit un set de mailuri cu PDF-uri, alte numere de comenzi, alte proforme, alte multumiri ca am platit, etc., si alte date de livrare, tot estimate. Si evident ca nu-i cum a zis omul de la customer support la telefon, nu trimit saptamana viitoare (week 37) bicicleta ci in week 39. Adica ala m-a mintit asa, fara nicio problema. Una mi-a zis la telefon si cu totul altceva scrie colea in mailul de confirmare. Si sa vedeti ce magari sunt... La telefon mi-au zis bicla e in stoc dar de vina a fost geanta, ca aia nu-i in stoc si mi-o livreaza mai tarziu, dar mailurile automate spun ca geanta va veni mai repede decat bicla. Geanta e anuntata ca vine in week 38 iar bicla, din stoc, vine in week 39. Dar am si cuvinte de lauda pentru Canyon, uite, ca sa se bucure si fanii... Mi-au livrat azi ceva. Dupa ce am comandat bicla a doua, am remarcat ca se livreaza fara gear indicators (si mie-mi place sa vad alea) asa ca am comandat, la cateva zile dupa, si indicatoarele. Vai, ca nu-s in stoc, ca nu trebuie sa le punem pe aceeasi comanda fiindca vor intarzia livrarea bicicletei, OK, au fost puse pe alta comanda, alta livrare, undeva in saptamana 39. Dar surpriza, bicla n-a venit dar au venit indicatoarele. What?! Da, m-a sunat UPS-ul astazi sa vada daca e cineva la adresa. Adica indicatoarele care erau planificate pentru week 39 au venit in week 36, mult mai devreme fata de bicla planificata pentru week 34. Sunt tare, am gear indicators de XT d-asta nou, cu 10 pinioane. Pacat ca n-am la ce sa le montez.
  17. 1 point
    Ramane valabila pentru sambata tura Mizil- Vulcanii Noroiosi - Buzau - Bucuresti. Ne vedem maine la 7.15 la tabela in gara, trenul pleaca la 7.30. Deocamdata suntem: Avmasi, Eddy za Canibal fost Duras, Stefan Merida si cu mine.
  18. 1 point
    cati vom fi de pe facebook, nu? ca restul se vor numara la start
  19. 1 point
    Ziua 11 (Miercuri 13.07.2011) 0,00 Km = 670,22 Km / 26 € / Camping „Le Plan du Fernuy“ in La Clusaz Toata noaptea a plouat puternic. Ne sculam devreme, ne lasam pacaliti de citeva raze de soare si impachetam toate cu exceptia cortului. Asta e norocul nostru; incepe o ploaie puternica, cerul se intuneca rau de tot, capatul vaii si virfurile inconjuratoare nu se mai vad. Bem o cafea la receptie, belim ochii la “stirile metereologice” si ne ascundem in cort. Pe la 11:00 ploaia inceteaza si fratele meu se decide sa mearga jos in localitate. Eu n-am incredere in vreme si ma culc. Scurt timp dupa plecarea fratelui meu incepe din nou o ploaie puternica si se face tot mai frig. Pe la ora 16:00 apare fratele meu; bine ca a avut hainele de ploaie cu el. La intoarcere se adaposteste sub streasina unei case vechi. Prompt este invitat de stapina casei la o cafea (familie din Lyon care a cumparat casa si pamintul pentru 800 000 € si acum lucreaza la modernizarea ei). Casele vechi sint cautate. Fratele aduce piine proaspata si un vin. Bem un pahar, mincam ceva si mergem la piscina la innotat si relaxat. Pentru miine se anunta vreme buna; speram ca asa va fi. Spre seara apar trei biciclisti din Cehia care, dupa cum vom afla mine, au incercat sa urce pasul dar au renuntat din cauza ploii si a frigului. La ora 20:00 toarna cu galeata si se face tot mai frig. Exact azi cu un an in urma m-a calcat o masina la o tura mai lunga prin Corsica; in afara de citeva semne nu mi-a ramas nimic.
  20. 1 point
    liviustefan, dacă nu te-ai dat niciodată în colanţi de biclă nu ai să-ţi dai seama care e diferenţa faţă de blugi.
  21. 1 point
    Manule, la intoarcere mergeti mai bine tot pe judetene, cel putin bucata de la Urziceni la Bucuresti via Jilavele, Dridu etc (pe E85 e cam nasol de mers cu bicla)
  22. 1 point
    Aha, ca să nu mai urce mașinile pe piste și să nu mai traverseze pietonii ca vitele; da' și când iei un gard din ăla-n freză...
  23. 1 point
    Ma bucur ca se pastreaza traditia cu vreme excelenta la Tusnad. :D
  24. 1 point
    In sfarsit au sosit si pozele mele. https://picasaweb.google.com/104035884128297307314/PredealMTBTrophy03092011?authkey=Gv1sRgCLG0mMCP3Z-foQE# @airboy: cata sincronizare :)
  25. 1 point
    Eh, macar nu i-am pus stickere "cannondale"
  26. 1 point
    Atasez poza pentru tura pe care am propus-o pentru Sambata. In total ar fi 205 km presarati si cu cateva catarari dragute in prima parte intre Mizil si Manastirea Ciolanu. Vizitam vulcanii noroiosi si ne intoarcem pe biciclete.
  27. 1 point
  28. 1 point
    Banc irezistibil în simplitatea lui :) Se întâlnesc doi olteni în Băileşti. Unul dintre ei câştigase un premiu care consta într-un safari în Africa. Ălălaltu', curios din fire, voia să ştie ce făcuse ăsta acolo şi-l întreabă: - Cum fu, vere, acolo ? - Foarte frumos. Vegetaţie luxuriantă, animale feroce, căldură mare. - Ce animale văzuşi pe-acolo? - Văzui din alea care nu prea sunt pe la noi. - Adică? - Ete, văzui zebre. - Zebre? - Da, un animal, cum să-ţi spun eu... măgarul lu' nea Vasile îl ştii? - Da. - Cam ca el, da' un pic mai gras şi cu nişte dungi alb-negre pe el. - Aha. Altceva? - Văzui şi girafe. - Girafe? - Da, un animal, cum să-ţi spun eu..... măgarul lu' nea Vasile îl ştii? - Da. - Cam ca el, da' un gât mai lung şi cu nişte dungi portocaliu-negre pe el. - Aha. Altceva? - Văzui şi hipopotami. - Hipopotami? - Da, un animal, cum să-ţi spun eu.... măgarul lu' nea Vasile îl ştii? - Da. - Nu seamănă deloc cu el.
  29. 1 point
    Bulă ajunge la școală. Alinuța îi arunca o hartie mototolită în cap strigând: - Head Shot! El pune mâna pe-o carte și-o pleznește peste față: - FACEBOOK!
  30. 1 point
    Sti prost! De obicei nu intervin dar atunci cand cineva vorbeste prostii nu ma pot abtine. Nu analizez restul discutiei dar iti recomand ca inainte de a face afirmatii de genul celei de mai sus sa te informezi inainte. In plus eu cred ca ii jignesti pe majoritatea participantilor atunci cand faci afirmatii de genul: Nu stiu cat de mult "ii mananca pe ei" dar daca un om vrea sa vada pe ce loc a iesit si sa plece acasa nu prea cred ca esti tu cel care il va impiedica sa faca asta. Trecand peste momentul penibil eu vreau sa felicit organizatorul care a reusit sa organizeze o a doua editie a Predeal MTB Trophy. Numai cei care se implica in organizarea de evenimente stiu cata munca se afla in spatele unui concurs. Felicitari si la cat mai multe concursuri in viitor!
  31. 1 point
    In ultima vreme am observat ca soferii de Bucuresti sunt mult mai atenti decat ceilalti din provincie . Este o diferenta mare de comportament fata de cei cu 2 roti in general . In schimb , eu am avut probleme cu un idiot pe motor de DJ , care si-ar fi pus o toba si in fund daca mai putea . Va dati seama ce senzatie sa treaca cu 80-90 pe langa tine un motor , in timp ce mergi linistit cu 30 , pe Virtutii , unde nu este prea mult loc , nu ca s-ar fi jenat sa dea un semnal si sa schimbe banda ...
  32. 1 point
    Un record personal ... meteorologic : cel mai mare volum de precipitatii incasat pe metru patrat de suprafata corporala de catre subsemnatul, vreodata, de-a lungul coborarii de la Balea Cascada pana in Cartisoara, acum 2 zile. Desi coborarea a durat putin, mi s-a parut c-a luat ore-ntregi ! Am intrat pe usa pensiunii foarte ... insiropat .
  33. 1 point
    Nu am un record de viteza insa ar putea fi un record de timp: 26 de...ani intre ultimile 2 curse de sosea la care am participat. 1985 Cupa Oraselor la C-ta, 2011 Cupa emmedue Ploiesti. Nu cred ca voi incerca sa-l dobor. :rolleyes:
  34. 1 point
    tui ceapa măsii de treabă.
  35. 1 point
    Spui corect ca e marcat R si L, insa aceasta foloseste doar le fixare, oricum nu poti sa le confunzi. Insa pentru a le inlatura, pedala dreapta se va face invers acelor ceasornicului si cea stanga in sensul acelor. Ideal, ai lasa bicla "in picioare" si pentru a scoate pedala stanga vei pune maniveala la ora 9, si vei pozitiona cheia paralel cu manivela, si vei actiona-o in directia indicata mai sus, si pentru pedala dreapta vei pune manivela la ora 3. Astfel, rotile biclei fiind in contact cu pamantul evita sa se roteasca in timpul actiunii. Nu uitati in momentul montarii pedalelor sa le gresati putin. Fiecare biker ce se respecta va trebui sa retina sensul filetului pentru a nu-l deteriora fortand in sens opus.....si destrugand uneltele. bun ride!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00