Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/2012 in all areas

  1. LucianLS

    Pentru mult timp s-a spus ca, ipotetic, o infinitate de maimute, folosind o infinitate de masini de scris, ar putea produce, intr-un final, opera intreaga a lui Shekespeare. Apoi a aparut Facebook si a demonstrat contrariul.
  2. maximcatalin

    Acum ce mai ramne, sa va laudati intre voi pt. treaba buna pe care ati facut-o? Lasati-o balta. Ati fost pasivi.
  3. maus

    Daca nu aveti copii ,macar luati-vă un animaluț ,ceva , să nu vă mai simțiți așa singuri... <):) PS Apoi in serile astea lungi si reci si umede merge eventual un mic si-un spriț ,acu vine intalnirea si nu aveti antrenament.
  4. maximcatalin

    Acum chiar sunt nemultumit. Am primit warn. Motivul: "Nu provocaţi moderatorii sau administratorii în mod deliberat. Mesajele care au ca scop crearea de conflicte între utilizatori şi moderatori vor fi şterse, iar autorii vor fi sancţionaţi. Nu răspundeţi la provocări. Rraspunsurile agresive la mesajele jignitoare sunt sancţionabile!" Drysna, uita-te si tu la punctele de reputatie care s-au dat userilor care au sustinut ca am fost jigniti si ca voi moderatorii n-ati luat deciziile cele mai bune. Compara-le cu cele care s-au dat moderatorilor si o sa-ti dai seama ca sunt mult mai multi cei care impartasim aceeasi parere, si dupa aia ia decizii. Nu cred ca meritam warnul. dar asta este. Esti si tu moderator... Ai puterea si nu stii ce sa faci cu ea.
  5. Frank

    Incerc sa te ajut: Pe acest forum sint inregistrate si citeva persoane de alta etnie - nu stiu care dintre ele s-a exprimat in privinta romanilor asa cum a facut-o boul de hcampian in privinta nemtilor. Daca dumneael a crescut prin -zdamatii-street sa-si pastreze ura, invidia, sovinismul, nationalismul si frustrarile pentru dumneael (ma abtin sa spun "si pentru neamurile sale cocosate si-mputite". Mai ai nevoie de lamuriri?
  6. thor66six

    Cu fiecare fraza va afundati si mai mult. Am inteles, datorita relatiilor de afaceri si de prietenie cu forumul, VIOREL are statut privilegiat si nu poate fi atins. Spuneti asa si incheiem discutia. Nu mai cautati scuze aiuriste. Care parte din "localitate de ratati" nu a-ti inteles-o ca jignire ? Omul ne-a jignit, voi ati fost acolo si nu ati facut nimic. Punct. Restul e cancan. LE. Warn-ul e apa de ploaie si praf in ochi, altii au fost scuipati afara, pentru mult mai putin.
  7. kriss

    - Nu stiu ce se intampla, dar cu fiecare luna ce trece, e din ce in ce mai umflata...ii zic sotiei mele, in timp ce stateam in fotoliu si citeam factura la electricitate. - Credeam ca n-ai observat, imi raspunse ea din bucatarie. Oricum, odata si-odata tot trebuia sa afli... Asa ca mai bine iti spun acum, inainte sa ajunga fiica-ta de la scoala: O s-avem un nepotel!
  8. a_mic

    In seara asta, din fereastra de la etajul 6: Uploaded with ImageShack.us
  9. MaC®

    Nu. Nu a venit pt că trebuie Timp. Nu stau să caut și să sap prin măruntaiele forumului. Dar dacă nu mă lasă memoria, ai plecat de pe acest forum la un moment dat. Nu știu exact de ce, nu m-a interesat la vremea respectivă. Te-ai mutat dincolo, pe forumul cicilsmamatori - forum pe care nu l-am mai accesat de la un moment dat din cauza nivelului de jos la care erau discuțille. (Mint, l-am mai accesat cam o dată la 2 luni pt că el s-a transformat într-un bazar și cum aici marketplaceul e destul de restrictiv mai aveam o șansă să mai găsesc câteceva) Acolo, după ceva timp ai fost promovat ca moderator. Am observat mai apoi bălăcăreli generale, certuri ca la ușa cortului - în unele erai și tu implicat, etc. Și apoi "retrogradare" (pe care , sincer, mi-o doresc și eu pt că mă umple de scârbă ce se petrece în ultima vreme. Pot justifica, dar nu este locul aici). După care ai revenit aici. Eu asta numesc lipsă de coloană vertebrală. Dacă ai ales să "scuipi" undeva, nu te întorci. Și mai sunt cazuri similare. Te rog să mă corectezi dacă e vreun neadevăr în ceea ce am zis mai sus.
  10. Frank

    Pina cind vei reusi tu sa ma enervezi trebuie sa mai pazesti multe bovine. Multe dintre cuvintele tale, indiferent ca e vorba de un „post mai lung“ sau mai scurt sint aruncate asa la nimereala, fara logica, fara continut, fara format – pur si simplu scuturate din mineca. Multumesc pentru compliment si apreciere. Vad ca ti-a trecut cam repede "vomitatul" [-O< (doamne, iti multam) ; motive concrete? Eu cind vomam incercam sa nu-mi stropesc pantofii - arata urit si pute.
  11. xemax

    Tot cu blonde... Un tip si o blonda revin de la discoteca spre casa, scurtand drumul printr-un lan de porumb. - Tare mi-i frica ca o sa mi-o tragi chiar acum! - Nu te teme, ca nu-ti fac nimic, o linisteste tipul. Nu trec cinci minute si blonda zice iar: - Tare mi-i frica ca o sa mi-o tragi chiar acum. - Nu te teme, ca nu-ti fac nimic. Nu trec bine alte cinci minute si blonda zice din nou: - Tare mi-i frica ca o sa mi-o tragi chiar acum. - Nu te teme, ca nu-ti fac nimic. Mai trec cinci minute si tot nu se intampla nimic. - Auzi ba tampitule, se enerveaza blonda, da' scapa-ma dracu' odata de frica asta!
  12. han

    ok. pun si peugeotul. tot la fel vopsea 100%, fara stikere. un citybike de acum cateva zeci bune de ani... restaurat: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  13. Uitati aici niste informatii despre permisele de bicicleta si alte date: http://cristianghinea.wordpress.com/2012/07/22/orasul-bicicletelor-si-al-fetelor-frumoase/
  14. WARPSOFT se tine de cuvant si pulsul concursului se simte de ceva vreme. Vineri-curatenie, sambata-marcaje, iar duminica dimineata micile retusuri. Daca la editia din toamna trecuta Vio m-a postat pe ultima coborare, lunga si periculoasa, unde am fluierat si am strigat cat m-au tinut plamanii ca urmeaza ceva nasol, acuma am parte tot de o coborare, mult mai periculoasa, dar scurta. I se spune COBORAREA BETIVULUI, mi-a spus Vio si continua sa-mi explice cum sa fluier, ce sa strig, ca daca te uiti de sus te ia ameteala, iar de jos o urci in patru labe... Cateva secunde nu l-am ascultat. Mintea mea procesa intrebatoare: De ce eu acolo...pe coborarea...betivului? Si l-am intrebat. Rasul lui in hohote si prelung m-a convins. Asa ca, HAI NOROC SI LANT INTINS!
  15. BogdanTimisoara

    http://www.boston.com/bigpicture/2012/10/hurricane_sandy_the_superstorm.html Consecintele uraganului Sandy, in imagini
  16. Pe Regina Elisabeta, sensul spre Univeritate, exista un semn la Opera un este specificat clar " Accesul interzis cu exceptia transportului public local" Bicicleta este transport public? Din punctul meu de vedere, nu ai voie sa circuli pe acel sens de mers (Opera-Universitate) ci doar invers, Universitate - Opera. Da, o sa spuneti ca nu ocupam mult spatiu pe banda, ca trebuie benzi RATB/TAXI/Bicicleta, ca blabla. Vrem respect, hai sa respectam.
  17. a_mic

    @Gibonu: 1. Nu am informatii pertinente despre hidrocentrala din corpul ecluzei Agigea. Singurele lucruri pe care le stiu sunt urmatoarele: - sunt operate, in baza unui protocol, de catre Administratia Canalului D-MN si Sucursala Siriu-Buzau a Hidroelectrica; - functioneaza numai in perioade cu debite foarte mari pe Dunare, debite ce patrund si in Canal; - are, daca mi-aduc bine aminte, doua grupuri de cate 2.4 MW. Mai exista o hidrocentrala, abandonata de Hidroelectrica dar, construita de TCH, in zona de est a centralei nucleare, in aval de statia de pompe. Puterea ei este tot de cca 5 MW. Aceasta a fost gandita sa asigure alimentarea cu energie de avarie a centralei nucleare in cazul unor probleme care ar fi aparut in sistemul energetic national. 2. O alta folosinta importanta a Canalului este utilizarea unei parti a debitului sau ca apa de racire pentru cele 2 grupuri de la Cernavoda. Apa este utilizata la condensarea aburului din cele doua turbogeneratoare de cate 680 MW (corespunzatoare celor doua reactoare in functiune). 3. Canalul a avut si functiuni strategice in perioada razboiului rece, fiind un obstacol antitanc extrem de eficient (lui Ceausescu i-a fost teama mereu de o invazie sovietica, la care s-a adaugat bararea posibilului transfer de trupe din URSS in Bulgaria in momentele in care Bulgaria lui Jivkov isi dorea sa devina - peste Romania - republica sovietica). 4. O mica mentiune: ceea ce frumos se vede in pozele tale si denumit "sparge-val" sunt de fapt descarcatori de torenti. Acesti descarcatori sunt prevazuti cu un fel de dinti, asezati in sah formand un ansamblu numit "rizberma", cu rolul de a disipa energia torentului. 5. Privitor la capacitatea lucrarii de a-si amortiza costurile, este corect spus ca, acordand-o cu folosinta principala a lucrarii (transport marfuri), va dura cateva sute de ani. Dar, exista beneficii necuantificabile, respectiv: alimentare cu apa a centralei nucleare, folosinta irigatiilor, alimentarea cu apa a uneia din cele mai mari fabrici de ciment din Romania (Medgidia), alimentarea cu apa a localitatilor riverane (fie si doar industriala) si, nu in ultimul rand, beneficiul turistic pe care aceasta lucrare il aduce. Probabil ca mai sunt si altele dar, nu imi vin in cap acum. Ca o concluzie: mult distinse, m-ai incantat! Iar asta, cu atat mai mult cu cat cariera mea profesionala cam acolo a inceput :). Iti doresc sa ai parte de cat mai multe drumuri minunate si sa te tina puterile (si rabdarea) sa ne povestesti despre ele.
  18. Geordan Corvette

    @gibonu...chapeau bas! Acu' cu referire la canal Necesitatea canalului a aparut de multisor, inca in secolul 19, cand Comisia Dunarii (cu sediul la Sulina) semnala faptul ca indiferent de gradul de dragare a bratelor Deltei, pescajul navelor care ar fi fost necesare sa tranziteze era prea mare. Primele lucrari la canal au inceput in anii '30, pe vremea lui Carol II. Traselul ales nu a fost utilizat ulterior de canalul lui Dej, ci pastrat partial de actualul canal. Utilitatea canalului tine atat de capacitatea de tranzit a barjelor (mult mai mare decat pe bratele Deltei), scurtarea traseului, cat si de faptul ca nivelul apelor se pastreaza relativ constant, ceea ce nu se poate asigura pe vechiul traseu. Mai mult decat atat, canalul a fost construit simultan cu alte entitati economice, destinate sa "lucreze" integrat. Astfel,tot in acea perioada au fost construite danele sudice ale portului Constanta, unde se aduce minereu, carbune, cocs (actualmente Comvex SA, cel mai mare operator portuar de marfuri vrac din Marea Neagra), danele de incarcare a barjelor (tot de Comvex tin) precum si combinatul siderurgic de la Galati. Canalul urma sa faciliteze accesul minereului si carbunelui catre: Galati, Calarasi, precum si termocentralele din tara. De asemenea, accesul marfurilor dinspre si spre portul Constanta, si mai departe spre Europa Occidentala (Canalul Rin-Dunare-Marea Neagra) unind astfel Marea Nordului de Marea Neagra. Nu in ultimul rand, canalul avea un rol important in sistemul de irigatii
  19. MBZ

    Consider ca te apropii foarte mult de realitate prin postul de mai sus. Daca inteleg bine si nu m-am sclerozat complet, Viorel era iritat si vexat de atitudine de la fata locului si ulterioara in postari, ale unor persoane care il acuzau de diverse nereusite pe Marian, in loc sa-l sprijine si sustina nemijlocit in situatiile mentionate. ERra o admonestare publica a miticismului clasic si nu o injosire a unor localnici pe criterii de distributie geografica. Dar poate inteleg eu altceva.
  20. Dacă tot e la moda cu justiția care intervine peste guverne, peste presedinti, etc, nu e mai bine de pornit o acțiune in instanța. Sesizarile astea sunt frectii la picior de lemn, la fel si petitiile. Ce ar mai face ceva este o blocare adhoc de exemplu a universitatii, un simplu mars e prea banal. Trebuie luat exemplu de la țările civilizate, când le sunt încălcate drepturile ies in strada vehement, nu am auzit la tv ca au trimis o petiție. Iar marsul de pe 26 a fost slab din punct de vedere a propagandei. Eu nu am auzit de el. Si stau pe endomondo unde ma tot duelez cu diversi biciclisti, concursuri, etc si nimic despre acest protest.
  21. RaduSpeedy

    "Roate" noi in peisaj :D Roti Peisaj Si un testride pe o urcare mai deosebita :P
  22. lbzk

    Lasand la o parte treaba cu viteza masinilor care vin din spate, cu tirurile si curentii de aer provocati de acestea, banda de urgenta e de obicei acoperita cu nisip si gunoaie, asa ca nu vad nici o placere in a pedala pe autostrada. Visul meu e sa se asfalteze asa cum trebuie toate drumurile judetene si comunale, ca pe acolo e de alergat cursiera, nu pe autostrada. Aer curat, trafic slab, privelisti minunate.
  23. hcampian

    @irriducibil, vrei sa-ti dau acum un exemplu de post unde ai jignit primul?
  24. Traveller

    Mai oameni buni cu suflet bun, a dat uraganu sandy si pe la noi sau ce s-a intamplat? Parca suntem in turnul lui Babel, fiecare pe limba lui. Daca aveti fiecare cate unul, doi sau trei oameni pe care nu-i (mai) suportati, apasati cu incredere butonul de Ignore User. Garantat functioneaza. Nu mai vezi ce abereaza alalalt. Am incredere ca toti suntem din categoria alora care, cand iubita striga din pat "ce faci, nu vii?", raspundem "viu acu!". Nu ramanem cu ochii beliti in ecran, pentru ca, nu-i asa, "cineva nu are dreptate pe internet" :)
  25. Ireductibil

    Pai pana una alta eu am scris la singular, pe baza a ceea ce ai scris tu... Ovidiu i-a dat avertisment pt. jignire...de aici rezulta ca nu prea esti de acord cu masura luata, ca a fost exagerata... Notiunea de jignire, este ea insasi relativa, depinde de nivelul fiecaruia de educatie, de cultura si civilizatie...ceea ce este permis intr-un loc, poate fi socotit interzis sau un lucru jignitor in alta parte... Eu unul incerc sa nu jignesc, sau cel putin sa nu jignesc primul...
  26. Ireductibil

    Postarea 157 i-am indicat-o eu lui Ovidiu...ca nu esti prieten cu Viorel are mai putina importanta, problema este ca-l tii in brate, spunand ca n-a fost mare jignire...
  27. Frank

    Si zici ca nenea cu borcane de castraveti pe ochi o bungheste si el? Poate daca-i face cineva "carnet de bunghit" *-:)
  28. MaC®

    http://www.youtube.com/watch?v=SlzHK3mYatA răspuns pt Frank și pt thor :)
  29. MaC®

    Nu am atras atenția chiar repede. Din păcate. Ca bucureștean (de câteva generații) am fost foarte deranjat de remarca deplasată. Mai ales că am avut niște clinciuri cu Viorel. Și pe care - recunosc aici - nu-l stimez (datorită gestului de a-și lua jucăriile de pe forum după care s-a reîntors*) Dar putem coexista pe forum... și chiar dacă nu mi-e cea mai simpatică persoană, pot fi uneori de acord cu ceea ce spune. Nu îmi este dușman și nu judec lucrurile în alb/negru. Mai există și nuanțe de gri) Păi hai să ne uităm în topic și să vedem "timelineul": ieri la 10:03 puterfixer face primul apel la calm. Avem la 18:20 o intervenție a lui Traveller care face foarte discret și cu bun simț un apel identic: "să ne vedem de drum" La 20:42 "bursucu' aruncă bomba, ca să-mi cadă mie .... trompa. N-am găsit altă rimă" ;) Imediat intervine din nou Traveller (21:06) - cu mult bun simț și fără să scoată toporu'. Între timp intervin o grămadă de replici justificate ale celor atinși de exprimarea bădărănească. Mă bag și io la 11 noaptea cu un apel la "fără flame". Un piculeț cam târziu - dat fiind numeroasele replici ale celor jigniți. Aici recunosc că este greșeala mea. Scârbit fiind de direcția tipic românească a topicului (cel mai bine a exprimat această revoltă față de "vajnicii comentatori de pe margine" postarea lui ciprian_m - tot respectul pt el) n-am avut nicio tragere de inimă să m-apuc să dau cu mopul peste dejecții... Drysna intervine și el în această dimineață. Apare carevrazică un pic mai încolo și reportu' lui thor la 10:34 Am luat decizia că deja lucrurile se împut. Și era păcat ca topicul lui ombun care chiar a reușit să miște un pic lucrurile să fie mânjit. Deși unele din postările care au dispărut nu meritau soarta asta, conțineau chestii ce nu meritau să dispară (da, poate facem un bug report la IPBoard - să poți separa și informația conținută într-o postare; sunt multe postări care conțin chestii on-topic și off-topic în același timp) * deh...coloana vertebrală extrem de flexibilă. Și dacă nu mă lasă memoria, e și cazul lui thor. Care pleacă trântind ușa, are momentul lui de glorie "dincolo" și apoi ceva convulsii... nah, dacă te bagi în troacă te mânâncă porcii... - după care revine aici pe principiul "vom fi iarăși ce am fost și mai mult decât atât" later edit: pfuuuuu' acu văd ce zice irriducibil despre postarea #157 :( tui mama măsii... duminică la 9 seara mai am și viață personală și - mea culpa - mi-a scăpat
  30. gibonu

    @ VladG Multumesc frumos. Cu cea mai mare placere. M-as bucura ca povestea asta sa te ajute, ca minima documentare, pentru o tura in zona. Duminica, 21.10.2012 – Partea I-a. Medgidia – Mircea Voda Gara – Saligny – Cernavodă 37 km La parterul hotelului in care am stat era un restaurant. Si dupa cum m-am asteptat, sambata seara era o nunta. Insa hotelul era foarte bine izolat fonic, astfel incat doar se auzea in surdina muzica de la nunta. Desi mi-am propus sa ma trezesc la ora 07.00, la ora 08.20 dormeam ca valiza-n gara. Am fost trezit de cineva care ciocanea discret la usa. Era chelnerul de la restaurant, cu menu-ul de la micul dejun in mana. Omu’ s-a scuzat si mi-a spus ca petrecerea de la nunta inca nu s-a terminat. Mi-a intins menu-ul, rugandu-ma sa-i comand micul dejun pe care urma sa mi-l aduca in camera. I-am spus ca nu-i nicio problema, ca cobor eu la micul dejun si ca nu ma deranjeaza ca nunta inca nu s-a terminat. Chelnerul s-a mai scuzat inca odata si mi-a spus ca ma asteapta, la ce ora vreau eu. La ora 09.00 am coborat in restaurant. Nunta se terminse, nuntasii plecasera, acum se stangeau boxele si se dadea cu matura. Am intrebat de curiozitate daca asa sunt in general nuntile la Medgidia si am aflat ca in mod normal se termina pe la orele 05-06. Asadar, nunta asta a fost o exceptie. Micul dejun identic cu ziua anterioara. Dupa micul dejun am platit cazarea si i-am spus chelnerului ca ma duc sa-mi stang lucrurile si ca eliberez camera. L-am mai intrebat daca pot lasa masina in parcarea hotelului pana dupa-amiaza. Am fost asigurat ca nu este nicio problema cu parcare si ca eliberarea camerei nu este o urgenta. Frumos din parte lor. Camera, cu tot cu bicicleta. Inainte de a merge pe malul Canalului, m-am mai plimbat putin prin Medgidia, catre iesirea din oras spre autostrada A2. Intr-un parc (Parcul Posta dupa Google Maps) am remarcat doua busturi. Mehmet Niyazi, a fost poet, jurnalist, profesor, lider al comunitatii tatare din Dobrogea. Este inmormantat in Medgidia, unde a trait mult timp. Ataturk nu are nevoie de nicio prezentare. Monumentul Eroilor Sarbi, din cimitirul ortodox din Medgidia. Placile de la baza scarii. Inscriptia bi-lingva. Stema Regatului Sarbilor, Croatilor si Slovenilor. Se pare ca este cel mai mare monument militar sarbesc din afara Serbiei. Este ridicat in memoria sarbilor, croatilor, bosniacilor si slovenilor care au luptat in Primul Razboi Mondial, alaturi de armata romana in Dobrogea, in 1916. Voluntari au fost organizati sub forma unei divizii in armata tarista. In afara se sarbi, restul componentilor erau prizoneiri sau dezertori din armata austro-ungara. Au ales sa lupte sub comanda sarbeasca deoarece Serbia era singurul stat independent din viitorul Regat al Sarbilor, Croatilor si Slovenilor. Ofiterii acestei divizii de voluntari erau sarbi, proveniti din armata sarba care se afla refugiata undeva pe langa Salonic. Interesant este faptul ca pentru a ajunge de la Salonic la Odesa (locul in care se alfa in pregatire divizia de voluntari) acei ofiteri au trebuit sa faca un ocol maritim prin Egee – Mediterana – Gibraltar – Atlantic – Canalul Manecii – Marea Nordului – Atlantic pana la Murmansk, apoi au continuat calatoria cu trenul pana la Odesa. Mai multe detalii despre acest monument se gasesc aici: http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/voluntari-sarbi-frontul-romanesc-dobrogea Dupa ce am plecat de la monument, fiind cu palaria in cap, am fost intrebat de doi copii ceva de genul “nenea, dvs. sunteti caiboi”. Tot in cimitrul ortodox din Medgidia se afla parcela ostasilor sovietici. Steau rosie din varf a disparut. Inscriptia de la baza. Stemele unor state care nu mai exista. Mormintele cu stea rosie. Sergent Mihailiuc Ivan (sper ca am citit bine). Se observa ca si in cimitirele miltare sovietice, la fel ca si in cele germane sunt inscrise datele de nastere si deces. Fata de cimitirele militare ale Commonwealth-ului sau americane, unde este scrisa doar data decesului. Plăcuţ-bilingv in romana si turca. Din nou despre Ataturk. Traditiile se pasteaza.
  31. thor66six

    Tu crezi ca eu imi plateam moderatorii ? :) Era o chestie de bun simt pentru fiecare sa isi merite acel titlu, aveam nevoie de ei sa faca ordine si de aia erau mai multi, sa se acopere unii pe altii, ca si ei aveau ai alte treburi de facut. In cazul in speta, iti dau dreptate, dar numai in parte. Au intrat trei, sau patru moderatori pe topicul ala, au vazut ce s-a intamplat, au comentat, tot pe noi ne-au apostrofat ca provocam discutii, au sters postari... si nu au luat nici o masura impotriva celui care a generat haosul. NU ERA NEVOIE SA SCORMONEASCA NIMIC, au fost acolo si au vazut !
  32. ovidiu

    Eu zic să mai citești odată ce ai postat și pe urmă să îmi spui că tot ce ai scris tu mai sus a venit din creierul unui om matur, care a făcut moderare și care are și o viață normală, care nu își petrece toată ziua pe net. Moderatorii ciclism.ro nu sunt slugile nimănui și munca de moderare este făcută benevol. Dacă un utilizator nu face minimul efort de a apăsa pe un buton și de a scrie două cuvinte atunci te rog să mă lamurești și pe mine de ce un moderator trebuie să scormonească prin tot acest forum și să facă pe justițiarul. De exemplu nici pe acest topic nu a fost făcută nici o referire(link) spre discuția care a generat nemulțumirea. Eu am avut nevoie de cca 10 minute ca să aflu de unde a pornit discuția. În viața reală dacă un angajat mă făcea să pierd 10 minute pentru că nu a furnizat informația corectă putea să își ia adio de la rezolvarea problemei sau avea o problemă cu mine dacă nerezolvarea genera cheltuieli. Repet, timpul meu și al moderatorilor nu este limitat și nimeni nu este sluga nimănui. Acest forum este al utilizatorilor săi și el crește după cum îl construiți voi. Nu ne cereți nouă să îl facem frumos în timp ce voi spargeți semințe pe margine. Cine se implică primește feedback, cine are impresia că noi stăm cu maturica și cu fărașul după colț ca să adunăm mizeria din toate camerele forum-ului se înșeală amarnic.
  33. Ii multumesc celui care a a mutat posturile mele aici, posibil un spatiu mai potrivit celor continute de ele. Stimate Domnule Primar General, prof. univ. dr. Sorin Oprescu, Numele meu este Razvan CONSTANTIN, domiciliat in Bucuresti, , de profesie inginer constructor, , in varsta de 53 de ani. Prin intermediul acestei scrisori, doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele: Desi datorita profesiei nu am putut participa la marsul de protest al biciclistilor care s-a desfasurat in data de 27 Oct., mi-am exprimat aprobarea pentru aceasta manifestare. Sunt o persoana care se deplaseaza zilnic la serviciu cu ajutorul bicicletei de cativa ani. M-a surprins decizia Administratiei strazilor de a amenaja piste dedicate biciclistilor fara a avea un minim de informatii cu privire la ceea ce este necesar pentru a demara o asemenea actiune: - un studiu care sa puna in evidenta necesitatea; - un studiu care sa cuantifice efectele; - crearea unui parteneriat cu Brigada de politie rutiera care sa desfasoare pe de-o parte supervizarea proiectului, iar pe de alta parte sa demareze la randul ei un program de constientizare a publicului privitor la aceasta initiativa; - urmarirea efectelor in timp a efectelor initiativei; - construirea unui optim tehnico-economic care sa puna in balanta utilizarea rationala a pistelor coroborata cu investitia facuta. In aceste conditii, finalmente investitia facuta s-a dovedit a avea un impact negativ consistent punand in pericol utilizatorii spatiilor comune impartite, conform acestui proiect, de catre pietoni, biciclisti, proprietari de magazine, RATB si, nu in ultimul rand, soferi. Sunt absolut convins ca manifestarea care a avut loc in 27 Oct. si pe care Primaria a aprobat-o, a avut un oarecare impact asupra Dumneavoastra. Sunt deasemenea absolut convins ca traficul auto sufocant din Bucuresti caruia trebuie sa-i faceti fata de cateva ori pe zi - 365 de zile pe an, combinat cu pierderile economice ce il insotesc, v-au convins sa va aratati interesul manifest pentru un minim de realizare a unor actiuni care sa descongestioneze si fluidizeze circulatia in Capitala. In aceste conditii, imi permit sa ma arat cel putin surprins (daca nu de-a dreptul scandalizat) de reactia Administratiei strazilor: Domnule Primar General, reactia Administratiei strazilor la protestul organizat in data de 27 Oct. a fost.... AMPLASAREA SEMNALIZARII RUTIERE DE INTERZICERE A ACCESULUI BICICLETELOR PE STRAZI. In opinia mea, opinie pe care am intentia sa o sustin in toate mediile de informare, cu precadere in presa si in mediul electronic, este ca aceasta reactie nu poate fi incadrata decat in categoria unei obraznicii fara egal, motiv pentru care VA ROG, RESPECTUOS, SA LUATI TOATE MASURILE CARE SE IMPUN IMPOTRIVA CELOR VINOVATI DE SFIDAREA OPINIEI UNEI PARTI A POPULATIEI CAPITALEI. In sprijinul celor afirmate mai sus, in attachement aveti fotografiile realizate astazi 30.10.2012, pe strazile Drumul Sarii si Sebastian, in apropierea Bisericii Razoare, realizate de sussemnatul. Stimate Domnule Primar General, sunt ferm convins ca nu va trebui sa astept 30 de zile pentru un raspuns oficial din partea Dumneavoastra si, in plus, nici nu doresc sa-l astept cata vreme imi pun in pericol zilnic integritatea corporala fiind nevoit sa ma feresc de soferii care interpreteaza in mod corect semnele de circulatie montate, ca o interdictie adresata mie de a mai circula pe strazile mentionate. Totodata va informez ca am postat fotografiile si pe forumul ciclistilor (www.ciclism.ro), acestea putand fi vizualizate de comunitatea noastra care numara la acest moment 12.144 de utilizatori cu activitati in mediul electronic. Asigurandu-va de intreaga mea consideratiune, Razvan CONSTANTIN
  34. Dacă aş sta la discuţii cu toţi şoferii care vor să-mi explice ceva (fie că-s la volan, fie pe bicicletă, fie pe jos)... n-aş mai termina niciodată. Cu ce are dreptate? Şi care efect? Ai impresia că dacă te accidentează un şofer din vina lui pe o zonă unde-i interzis pentru biciclete o să fie absolvit de vină? Dacă da, te înşeli. Nu se oferă circumstanţe atenuante atunci când condiţiile care au dus la accident puteau apărea şi din alte motive. Aşa cum intră în ciclist putea intra şi-ntr-un vehicul care avea voie să fie acolo. Sau într-o motocicletă sau bicicletă de Poliţie. Şoferul trebuie să respecte EL regulile, nu e treaba lui să facă pe poliţistul faţă de alţii. O să dau alt exemplu care s-a mai discutat deja: ai cedează trecerea la intrarea într-o stradă cu sens unic, te asiguri doar din partea sensului unic, te loveşte o maşină care venea pe contrasens. Tot eşti vinovat şi vei fi pedepsit pentru neacordare de prioritate şi restul de consecinţe. Va fi şi el pedepsit pentru mers pe contrasens, dar şi tu. Pentru că nu scrie nicăieri că sensul unic te absolvă de asigurat din ambele direcţii, şi nici nu înseamnă că nu poate veni pe contrasens o maşină de poliţie, salvare sau pompieri, nu ştii dacă acel sens unic nu cumva e condiţional (cu excepţii pentru RATB, riverani etc.)
  35. Nu este niciun dubiu ca marsurile vor fi regulate de acum. Insa am vrea sa fie un mars de bucurie, o sarbatoare. Asta nu e posibil decat daca Primaria va incepe sa faca. De vorbe sunt satul. Iar pana la urmatorul mars, care nu exclud sa fie foarte devreme, vom mai organiza si evenimente mici dar cu impact mare.
  36. Ireductibil

    Si de ce e greu sa dai cu mopul si la el? La Viorel...? La mine, vad ca esti f. harnicut... In alta ordine de idei eu nu l-am amenintat cu nimic...el probabil e ingrijorat ca n-o sa-i mai vina la concurs ratatii si mizeriile de bucuresteni, dupa cum ne-a denumit el... Cat priveste controlul financiar...de ce l-ar deranja pe un om cinstit ca el?
  37. iouman1

    fratilor am revenit cu marea veste ca justitia si-a dat verdictul in ceea ce se numea conflictul telectual cu pulitia. deci dupa destule termene in care bine inteles ca politia nu a fost reprezentata nici o data si la care eu fiu al tarii am fost prezent-evident sa frec mentosanul- la aproape toate sedintele mi s-a acceptat contestatia. adica am castigat procesul impotriva politiei dar stau sa ma gandesc cum ii putem educa pe politisti sa isi invete semnele de circulatia, adica OBECTUL OCUPATIEI lor? si acum sa revenim daca avemn voie sau nu pe drumurile europene(on topic) legislatia pe care o avem deocamdata ne da dreptul pe oricare drum inclusiv pe autostrazi daca nu cumva la acesul pe aceastea din urma nu apre semnul de interzis cu bicicleta. atentie nu inseamna ca sunt de acord cu mersul pe autostrada cu bicicleta "Doamne fereste" dar eu ma refer strict din punt de vedere al legislatie. si culmea mi se pare normal sa fie asa iar acolo unde apar interdictii pt accvesul cu bicleta sa fie logige si justificabile. deci amu beau APA DE TUSE (FOC) in cinstea justitie romane
  38. thor66six

    AM inteles, omul ne jigneste, nimeni dintre moderatori nu ii arata macar obrazul, iar noi ne luam jignirea si ne- o bagam in... pardon, ne potolim. Drysna: offtopic mutat de pe http://www.ciclism.r...sti-27-oct-2012
  39. xemax

    Era si un topic pe tema asta, da' nu-l mai gasesc acuma:
  40. han

    A fost pe la mine o tovaras de pedala, mare pasionat de Colnago. Dupa demontat bicicleta, curatat de vopsea, grunduit, chituit etc, a inceput creatia. La final a iesit un Colnago Master Olimpic. Totul este facut cu vopsea fara nici un autocolant stiker etc. Sper ca nu se vor supara cunoscatorii in Colnago pe mine ca am facut aceasta replica pe un cadru care nu este Colnago, a fost pur si simplu placerea de a pasi pe urmele lui Ernesto : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  41. Geordan Corvette

    Ma, io nu pricep nici batut cum dracu primesti tu donatii modice sau nemodice! Trece unu pe langa tine..pac...sare cu donatia! Explica-mi si mie cum faci, ca ploua si nu mai am chef sa mai stau la job..experimentez si io astea cu donatiile modice..
  42. gibonu

    Sambata, 20.10.2012 – Partea a IV-a. Medgidia – Castelu – Poarta Alba – Murfatlar – Monumentul de la Staja – Agigea – Lazu – Constanta. 63 km Inapoi spre malul nordic al Canalului Dunare – Marea Neagra. Podul de cale ferata si nacela vazute mai de aproape. Podul rutier pe care l-am treversat (peste Canalul Poarta Alba – Midia Navodari). Intersectia Canalelor vazute de pe celalalt mal. Sant betonat, paralel cu drumul. Malul pietruit al Canalului, spre Poarta Alba, si spre Murfatlar. Pauza la borna fluviala care indica ca mai sunt 28 km pana la Agigea. Cel putin pe Google Maps atat arata. Spre Murfatlar. Trafic pe canal. Undeva pe la jumatea drumului intre Poarta Alba si Murfatlar, pe malul sudic se afla un mozaic (surprinzator de bine pastrat) care surprinde diverse etape de executie ale Canalului. Gramada de fier vechi in portul Murfatlar (fost Basarabi). Scurgere. Intarea in Murfatlar de pe malul nordic al Canalului.
  43. gibonu

    @ moromete Cu cea mai mare placere. Daca crezi ca poti completa povestea cu informatii mai putin cunoscute, te rog nu ezita. Sambata, 20.10.2012 – Partea a III-a. Medgidia – Castelu – Poarta Alba – Murfatlar – Monumentul de la Staja – Agigea – Lazu – Constanta. 63 km Sub podul rutier de la Poarta Alba. De aici, trebuia sa urc in soseaua asfaltata (DN 22C) pentru a treversa pe pod Canalul Poarta Alba – Midia Navodari. Prima optiune era sa urmez drumul de macadam care trece pe sub pod, face o bucla apoi iese, dupa cateva sute de metri in soseaua asfltata. A doua opriune era sa urc pe scara de la baza podului. Am ales cea de-a doua optiune, iar planul inclinat din stanga scarii a fost foarte util pentru impins bicicleta. Intrarea pe pod. Semicercul partii superioare. Prinderea intre partea superioara si cea inferioara. Podul feroviar. Si nacela care culiseaza pe sub pod. Stol de porumbei. Canalul Poarta Alba – Midia Navodari. Si Monumentul Memorial Poarta Alba. Monumentul se afla chiar la intrarea in Poarta Alba, la vreo 500 m stanga fata de DN 22C, venind directia Medgidia – Constanta, fiind perfect vizibil din drumul national (inclusiv drumul de acces). Poza de mai jos este facuta din DN 22C. Intrarea in curtea Monumentului. Placile de langa intrare. Monumentul. Modulele verticale Columbia (Cernavoda) – Saligny – Medgidia – Poarta Alba – Noua Culme – Galesu – Peninsula – Midia – Constanta reprezinta locatiile fostelor colonii de munca ale detinutilor politici. Vizitarea este gratuita si fiecare vizitator primeste un pliant explicativ. Iar la final, vizitatorii sunt rugati sa scrie cateva cuvinte intr-un fel de carte de impresii. Avand in vedere ca nu se percepe o taxa de vizitare, probabil cele cateva randuri scrise in cartea de impresii sunt singura posibilitate a avea o evindenta a numarului vizitatorilor. Una peste alta, initiativa construirii si intretinerii monumentului este laudabila. Indicator (pe DN 22C) spre manastirea ridicata in memoria detinutilor politici care au murit in coloniile de munca de la Canal.
  44. Claudiu Moga

    Elvetienii sunt mari iubitori de sport, adesea intalnesc locuri pline de biciclete. Mai zabovesc putin in acest superb oras pt. ca e greu sa te desprinzi din locuri atat de frumoase. Vine si momentul cand trebuie sa pedalez pe langa lacul Walensee. Am de urcat la greu intr-un mediu natural splendid. Nu am cuvinte sa descriu frumusetea peisajelor. Nu pot decat sa ma felicit ca am ales aceasta cale in viata.
  45. h3x0r

    Ma indoiesc de cele 10 kg. ;)
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up