Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/03/2012 in all areas

  1. 445

    Cursiera prietenei mele,dar in sezonul rece o voi folosi eu.In ciuda marimii mici pt mine(52),ma descurc in a o carmui.
  2. 445

    Azi am sunat la 112 pentru prima data,sper sa fie si ultima.Poate o sa vi se para bizar motivul,cel putin politistilor li s-a parut usor anormala reclamatia mea. Venind pe cursiera dinspre Colentina,pe sos.Fundeni,dupa podul de cale ferata am observat ca s-au format coloane de masini pe ambele benzi.In timp ce intram in coloana cu intenta de a depasi masinile pe partea dreapta un distins domn la volanul unui microbuz,Ford Transit a venit de pe banda 2 spre banda 1,punandu-mi frana brusc in fata.Am reusit miraculos sa-l ocolesc prin stanga si cu gandul ca acest sofer nu m-a vazut si a vrut sa opreasca aiurea,cum dealtfel mi s-a mai intamplat,am dat sa trec printre el si masina de pe banda doi.Dar ce sa vedeti?Omul a virat iar brusc,stanga,inchizandu-mi calea si totodata reusind sa sicaneze si soferul din autoturismul de pe banda 2.Nemaiavand pe unde sa trec,m-am sprijinit de caroseria microbuzului,timp in care el a deschis usa si a tipat la mine sa trec pe trotuar.Ca nu e el obligat sa ma depaseasca pe mine,ciclist fiind.Am ramas perplex pret de cateva secunde si nu faceam altceva decat sa-i ascult injuraturile adresate mie si familiei mele. Coloana s-a pus in miscare si cand am trecut prin dreptul geamului sau imi spune:"Nu auzi ba sa iesi de aici!?" totodata virand amenintator spre mine la doar cativa cm de roata mea din spate.M-a mai amenintat ca o sa ma calce daca ma va mai prinde pe sosea.Aceste gesturi mi-au ridicat tensiunea,nu a reusit sa ma sperie,dar a reusit sa ma enerveze teribil,ceea ce m-a facut sa-mi analizez optiunile: Sa plec mai departe cu speranta ca in cateva ore imi va trece, Sa scot pompa si sa achit datoria,din mers, Dar am ales o decizie mult mai inteleapta si aceea de a ma intoarce pentru a-l fotografia,apoi am sunat la 112 si am fost pus in legatura cu Politia Rutiera.Am relatat incidentul,nr de imatriculare,loc etc.si am fost asigurat ca a fost dat in urmarie si trebuie sa ma prezint la Sectia 9 pentru a reclama si in scris. Zis si facut. Am ajuns in cateva minute si la Sectie,iar acolo ofiterul de serviciu deja stia de acest Ford :D,dar s-a aratat cam mirat de problema mea.De ce trebuie sa mai reclam,daca nu m-a vatamat?Am primit un nr de inregistrare si urmeaza sa fiu sunat si audiat cu privire la acest caz,dupa ce,bineinteles,va fi si soferul audiat. Atasez si fotografia pentru a recunoaste masina in trafic. Acum nu stiu in ce masura se va aplica legea.M-as multumi si cu faptul ca acel om va fi deranjat de politie si chemat la sectie sa dea cu subsemnatul si sa-l invete cineva ca si biciclistii fac parte din trafic.
  3. Steve Mcqueen

    Cateva de azi :)
  4. Pandy

    De azi, de pe traseul Sinaia - Târgoviște
  5. fanelul

    Cu neamul lui manivela nu te pui, domne' Bine ca avem numarul, ii putem scrie 445 pe usa, cu antifurtul?!
  6. Medeline vezi ca zice lumea ca virgula ar trebui pusa inainte de dar, dar nici io nu stiu prea bine! :P
  7. Flip

    Dupa 20 de ani
  8. Recent, se pare ca s-a introdus obligativitatea detinerii unui permis de conducere pentru scutere. Cei care au deja permis la o alta categorie nu mai au nevoie, restul pot sa si-l ia prin examen. Personal, ma gandesc de multa vreme ca asta e solutia problemei biciclistilor in trafic: cateva piste facute pe trotuare si prin parcuri pentru agrement - copii, triciclete, restul pe sosea conform regulilor de circulatie. Evident, regulile trebuie cunoscute, iar asta se poate atesta doar cu un permis de conducere. De asemenea, un permis de conducere responsabilizeaza posesorul, el primind pentru abateri in trafic nu doar amenda ci si puncte de penalizare sau chiar direct suspendarea permisului. Un astfel de permis, care sa se poata obtine eventual chiar de la 14 ani, ar impusca doi iepuri: biciclisti care stiu legea si biciclisti cu frica de lege. Evident, sunt mari sanse sa nu se intample asta niciodata, dar sunt curios ce parere au si altii...
  9. lbzk

    - Soldat Popescu, nu te-am vazut azi la lectia de camuflaj! - Multumesc, domnule colonel!
  10. Pandy

    Un hot intra noaptea intr-o casa unde proprietarii erau plecati. Cum tocmai baga banii in sac aude o voce: "Iisus te priveste!" Se uita el in toate partile si nu vede nimic. Mai incolo baga bijuteriile in sac si iar aude o voce: Iisus te priveste!" Se uita hotul si vede un papagal. Papagalul ii zice "Pe mine ma cheama Moise da sa stii ca Iisus te priveste". Hotul rade si intreaba "Ce tampit isi boteaza papagalul Moise?" Papagalul: "Acelasi tampit care si-a botezat dobermanul Iisus."
  11. a_mic

    @meridan: daca e "in cruce". Daca e in "T", tu ai prioritate pentru ca ea schimba directia de mers! :bici-4:
  12. viopatinaj

    La turul satelor de azi au participat 17 băieţi curajoşi.Vremea frumoasă, călduţă şi poftă suficientă pentru pedalat.Toată lumea s-a simţit bine. Mai jos câteva imagini la plecarea de la Progresul şi pe traseu.
  13. fanelul

    Ai dreptate, ai absoluta dreptate... Ma voi semna "fanelul" :-L
  14. CristiC

    Pai da , da nici bidoane cu apa nu le lasi acasa . Altii o cantaresc fara pedale si tu adaugi gps-ul , ar putea fi culmea corectitudinii in ciclism , sa cantaresti bicla cu gps .
  15. Mai frumoasa si mai eleganta pe bicicleta decat in rochia aia de satana
  16. Nu suntem perfecti dar,stim sa scriem ;).
  17. wirespot fa, te rog eu, diferenta intre un indicator de circulatie amplasat corect si un indicator de circulatie amplasat incorect. SI DA: e pe pielea fiecaruia incalcarea dispozitiilor indicatoarelor rutiere/semafoarelor ATATA TIMP cat sunt amplasate Legal/conform normativelor. DAR NU e pe pielea nimanui incalcarea dispozitiilor unor indicatoare amplasate incorect/ilegal. C'mon am crezut ca iti mai revii si tu odata cu postarile userilor de mai sus, dar tu insisti in ideea asumarii unei contraventii luate in urma incalcarii unei dispozitii a unui indicator amplasat incorect.
  18. xemax

    Sari, sari, saaaariii! :D
  19. sole42

    Cateva informatii generice despre sasi. Sunt de origine germana in principal, dar si flamanda si valona. Au colonizat intre sec XII-XIV un teritoriu in Transilvania, delimitat la nord de raul Mures, la sud de Olt, la vest de orasul Orastie si la est de localitatea brasoveana Drauseni(in apropiere de Baraolt). Ratiunea stabilirii sasilor in Transilvania a fost data de dorinta regilor Ungariei, incepand cu Geza al II-lea, de a apara cu ajutorul lor granitele regatului, dar si de motivatii de natura economica, in sensul incurajarii dezvoltarii comertului si mestesugurilor in zona prin intermediul acestora. Teritoriul pe care s-au asezat, Konigsboden in germana, era denumit Pamant Craiesc sau Scaunele Sasesti. Aveau o organizare administrativa foarte interesanta. In primul rand erau regiunile, in numar de patru: Altland (regiunea Sibiului); Burzenland (Tara Barsei sau regiunea Brasovului); Weinland (regiunea Tarnavelor); Nosnerland(regiunea Bistritei). Urmau apoi scaunele (uniune de orase si sate supuse aceluiasi jude, in sensul de putere judecatoreasca), initial cele Sapte Scaune secundare: Scaunul Orastiei, scaun secundar, cu resedinta la Orastie; Scaunul Sebesului, scaun secundar, cu resedinta la Sebes; Scaunul Miercurea, scaun secundar, cu resedinta la Miercurea Sibiului; Scaunul Sighisoarei, scaun secundar, cu resedinta la Sighisoara; Scaunul Nocrich, scaun secundar, cu resedinta la Nocrich; Scaunul Cincului, scaun secundar, cu resedinta la Cincu; Scaunul Rupea, scaun secundar cu resedinta la Rupea. Si Scaunul Sibiului, care era scaun principal, cu resedinta la Sibiu; Ceva mai tarziu s-au format inca doua, numite Doua Scaune: Scaunul Seica si Scaunul Mediasului. Iar si mai tarziu Scaunul Talmaciu si Scaunul Saliste. Ca forma adminstrativa de organizare a sasilor, mai existau si Districtul Brasov si Districtul Bistritei, aparute in epoca tarzie. Scaunele erau conduse la inceput de un jude, care va fi secondat odata cu trecerea timpului de un comandat militar. Judele Sibiului era cea mai inalta functie administrativa a sasilor, iar Sibiul era considerat o adevarata capitala a Pamantului Craiesc. Vreau sa mai amintesc si de Siebenburgen, denumire data de sasi Transilvaniei, cu referire la asa zisele sapte cetati, sapte orase craiesti fortificate. Se considera ca acestea erau Bistrita, Sibiu, Cluj, Brasov, Medias, Sebes si Sighisoara.
  20. ciuki, suprinzator pentru aceeasi problema caut si eu rezolvare... tot la 1.87m dar la 88 kg. Pana sa citesc threadul asta traiam cu impresia ca Radon trimite bike-uri in RO, dar se pare ca m-am inselat... desi tin minte ca am citit pe undeva ca nu trimite direct. Anyway, din perindarile mele pe pagini de producatori am observat o problema, cel putin pentru mine cu al meu 86cm inseam, la bicicleta Canyon - probabil motivul pentru care imi recomanda si mie masura M - Stand Over Height la masura L este 840.5 ceea ce este muuuuult prea aproape de "bijuteriile coroanei". Un plus al cadrului Canyon este ca are tapered steerer, pe cand Radon nu are asa ceva. Referitor la marimea cadrului poti sa te uiti la doua variabile ca sa iti dai seama: - effective top tube / horizontal top tube: 610 - 620mm - stand over height (o specificatie pe care nu o ofera toti producatorii): cu cel putin 5cm mai mare decat inseam-ul tau (lungimea piciorului) Eu ma mai uitam si la Trek Mamba si Cube care aveau niste geometrii speciale pentru 29ere, dar acum Cube au scos geometria asta de pe entry level-uri si au si scumpit bicicletele cu vreo 150-200 EUR, iar de Trek-uri pe 2013 nu stiu nimic momentan. Spor la cumparaturi.
  21. LucianTheOne

    In starea asta a ajuns la mine si am stiut imediat ca va iesi ceva special... Avea multe lovituri si julituri, o teava de sus indoita si desprinsa, dar cel mai tare ma suparau suportii spate pentru U-brake. Am taiat suportii si am sudat altii mai jos, pentru V-brake. Am fost chiar tentat sa sudez suporti pentru disc, dar m-am razgandit din cauza cheltuielilor ce ar fi decurs. A stat mai bine de un an pe tuşă, dar cand i-a venit randul n-am avut mila. O zi intreaga am polizat, slefuit si lustruit, apoi inca o zi am pierdul cu vopsitul. Furca avea pipa cu gat mai subtire de 21mm, fata de 22,2mm cat e standardul, era si cam grea asa ca am schimbat-o fara remuscari ca sa-i pot pune o pipa din aluminiu. Tija era standard, de 25,4 am gasit usor una din aluminiu, la el cu ghidonul. La echiparea originala toate aceste piese erau din otel. Trebuie sa va spun ca desi am facut-o pentru mine, am vandut-o unui client insistent. In poza e cu dotari ceva mai modeste fata de ce avea cand era a mea, clientul nu a avut bani pentru full option. Am vrut sa-mi testez limitele si am ales un angrenaj 1x8. Pe niste brate de trekking s-a potrivit la fix o foaie de 32 ramasa de la alt proiect. Schimbatorul l-am pus privizoriu ca sa nu sara lantul pe offroad. Urma sa fac ceva mai misto, dar n-am mai apucat. Cu inclinatia lantului n-am avut probleme, desi m-am asteptat. Cadea lantul de pe foaie cand schimbam pe pinionul mic, desi ma asteptam la probleme de la cel mare. Pe suportii sudati am montat frana hidraulica Magura HS11. Am cioplit putin ghidajele ca sa pot baga conducta ca nu-mi plac colierele. Am gaurit si ghidajele pentru cablul schimbatorului ca sa pot monta camasa continua. Urma sa mut manetele mai spre interior ca areau prea lungi si nu le puteam apuca cum trebuie. Jante negre, spite negre, butuci negri - astia din urma vopsiti de mine. Se comporta admirabil pe offroad, cadrul din tuburi Oria din CrMo amortizeaza foarte bine vibratiile. Am avut anvelopa de 2,4 pe fata, era mai bine decat cu o furca cu suspensii entry level. M-am descurcat bine cu cele 8 viteze 11-32, urcam aproape orice. Mai greu era cu viteza pe asfalt, dar nu asta ii era destinatia. A fost una din bicicletele mele preferate desi nu am stapanit-o decat vreo 2 saptamani.
  22. Daca n-ati inteleles nimic , e ok , nici google translate n-a inteles "Io I did start ramp (20%) was, and I tumbled:)) ...:)) I shoved movies right in the pedal and when to bag it and I clicked in SAFO pedal and sio girl your Tru high::)):)):)):)).I fell on the mirror =)) "
  23. Claudiu Moga

    Oameni buni nu sunt Balzac sunt un simplu ciclociumpalac. Am poze cam putine din aceasta parte a turei iar amintirile mele sunt tot mai vagi , nu am o memorie de elefant, in plus va trebui in curand sa ma concentrez sa-mi fac un blog in engleza si sa-mi castig/atrag banii pt. urmatoarea aventura. Repede purced a ajunge in Seynod unde am o cunostiinta, un fost prieten de familie pe care in urma cu 11 ani l-am gazduit la mine la Ineu cand impreuna cu un grup de cicloturisti au parcurs traseul Seynod - Ineu care sunt orase infratite. Iata-ma ajuns pt. a 3-a oara la Seynod pe 2 roti, performanta cu care ma pot mandri pe buna dreptate. Intreb intr-un parc unde niste batranei joaca un joc cu bile metalice. Unul dintre ei sare sa ma ajute, si spune sa-l urmez, el urcand la volanul masinii sale. Urcam cam 2 km pe o panta nasoala de scoate sufletul din mine ca sa aflam ca am ajuns la alt Henry Mouton. Coboram inapoi si ajungem la destinatie. Aici apare si domnul Henry, un batran pe la optzeci de ani, nu ma recunoaste, Spune ca sufera de o boala grava care i-a rapit memoria etc. Isi aduce aminte totusi de tanarul Moga, adica de mine cand eram mai tanar, dar nu e interesat de aventura mea, nu ma invita in casa, etc astfel ca dezamagit ii urez un Adieu! si-mi vad de drum. La cativa km. ajung la Vieugy unde aveam un alt prieten, un om bogat si influent, viceprimar, profesor, scriitor, ciclist. Sun la vila lor un care am fost atat de bine primit in 2007 si de data asta ce credeti ca voi poti? Iese nevasta sa Michelle, spune ca Rene nu e acasa, ma invita sa beau ceva dar vazand ca nu sunt bine primit, refuz si-mi vad de drum. Mare dezamagire pe mine din nou. Merg la carciuma din sat unde ma intalnesc cu carciumarul si cativa clienti pe care-i stiu de anul trecut si de asemenea ma intalnesc cu o betiva simpatica cu care din nou petrec clipe agreabile la un vinisor cumparat de la zgarcitul carciumar. Apoi merg sa-l caut pe Remy, un tanar prieten care are o casa de vacanta in Vieugy. Il intalnesc doar pe bunicul sau, un om foarte simpatic care se apuca sa-mi povesteasca viata sa, cum ca a fost ciclist de performanta in tinerete, in urma cu 60 - 70 ani si ca l-a cunoscut personal si pe Fausto Coppi. Ma serveste cu un vin, cu capsuni si cu rosii din gradina proprie si ma lasa sa ma instalez cu cortul in curtea sa el trebuind sa plece la Bourg St. Maurice unde domiciliaza. Ziua urmatoare ma asteapta un traseu colinar in drum spre un alt mare lac. Am de urcat si un pas dificil in ciuda altitudinii nu prea inalte. Ajung si la lacul Bourget unde dupa ce am o catarare panoramica, cobor si la manastirea Hautecombe. Aici fac si o baie in lac si ma simt excelent. In localitatea St. Pierre de Cutille ma imprietenesc cu cine trebuie si sunt lasat sa dorm intr-o rulota intr-un camping dupa ce petrec o seara agreabila alaturi de niste tineri. Mi se ofera chiar si o pizza gratuit. Ziua urmatoare am peisaje deosebite si am mult de urcat pe langa lac pe un drum cu circulatie auto foarte redusa dar plina de ciclisti. Din nou am parte de un alt pas interesant.
  24. wirespot: "Nu prea mi-e clar ce disputăm aici." Nu se disputa nimic, ci doar se posteaza despre (asa cum spune si numele topicului): "Aberații ale autorităților în urma desființării pistelor" wirespot:"În cazurile în care s-a luat amendă indicatorul afecta clar strada." Contraventia a fost solicitata la cererea cu insistente, iar dispozitia indicatorului ar trebui sa afecteaze circulatia pe trotuarele pe care au fost desfiintate pistele ilegale, si nu crculatia pe carosabil. wirespot: "Faptul că ciclistul a încălcat dispoziţia indicatorului n-o poate contesta nimeni." Solicitarea contraventei a fost facuta tocmai cu scopul de a contesta amplasarea acestuia. wirespot: "Între noi fie vorba, corect 100% ar fi ca amenda să fie plătită." Intre mine si tine, fie vorba, amenda trebuie contestata. . wirespot:"Faptul că n-ai văzut indicatorul, sau ai impresia că nu ţi se aplică, sau îl încalci intenţionat ca să oferi Optar muniţie, astea nu-s scuze recunoscute de lege." Un indicator amplasat ilegal nu ofera munitie optarului si nici motive de scuze, ci, conform drepturilor constitutionale si legale, utilizandu-te de mijloacele legale poti sa iei act si sa soliciti sa se faca ceva bine si bun, si in coformitate cu legile, si nu ca sa te eschivezi de la plata unei contraventii. wirespot: "La momentul respectiv indicatorul era prezent şi a fost încălcat." Era/este prezent datorita unei amplasari ilegale/gresite. Avand in vedere aceste considerente, atunci dispozitia acestuia nu a fost incalcata. wirespot: "Dacă ulterior se stabileşte că a fost pus aiurea, se dă jos şi cine l-a pus e sancţionat, ok." Asta nu inseamna ca nu trebuie sa iei atitudine atunci cand esti sanctionat pentru o dispozitie realizata ilegal. wirespot: "Dar asta n-are nicio legătură cu încălcarea lui" Pana la dovada contrarie nimeni nu are dreptul sa iti ia/suprime dreptul de a lua atitudine/de a-ti exprima un punct de vedere privind amplasamentul acelui indicator. Si nu cred ca exista vreun agent de circulatie care sa nu-ti acorde dreptul la dialog si libera exprimare pe baza acelui subiect si cu legile in fata. wirespot: "O să spuneţi "dar dacă vine un oarecare şi pune indicatoare, suntem obligaţi să le respectăm şi să luăm amendă?" NU! wirespot: "Dacă sunt lăsate acolo şi poliţiştii veghează la respectarea lor, da." Agentii de cirulatie vegheaza la respectarea regulilor de circulatie rutiera, insa asta nu inseamna ca intotdeauna au dreptate, si nici nu inseamna ca nu ai voie sa le soliciti temeiul legii in baza caruia te amendeaza. Mai ales cand le poti demonstra din punct de vedere legal ca normele aplicate pe sectorul respectiv sunt ilegale. wirespot: "Până la urmă e un pic de ipocrizie şi ironie în faptul că ne luptăm pentru integrarea în trafic dar respectăm indicatoare (şi semafoare şamd) selectiv." Nu e ipocrizie si nici ironie in faptul ca lupti pentru normalitate si legalitate. Aici nu e vorba despre integrare in trafic, ci despre niste ilegalitati. Faptul ca se incalca regulile de circulatie de catre unii biciclisti este un subiect separat fata de subiectul "amplasare indicatore gresit". Btw: nu fac lobby pentru nimeni, si nici nu te cert. Ci, cam asa vad eu lucrurile.
  25. gibonu

    Duminica, 21.10.2012 – Partea a III-a. Medgidia – Mircea Voda Gara – Saligny – Cernavodă 37 km Derivatia Canalului din care se asigura racirea reactoarelor de la centrala atomo-electrica. Si "statia de pompe care lucreaza ...pentru centrala nucleara" Podul rutier si feroviar peste ecluza. Ecluza de la Cernavoda, pe care imi doream demult sa o vad. Pentru ca din goana masinii pe pod nu se prea vede mare lucru. Poarta (daca asa se numeste) dinspre Dunare a ecluzei. Podul rabatabil la iesirea spre Canal a ecluzei. Vasul de pasageri “River Odyssey” asteapta sa se umple ecluza si sa isi continue drumul pe Canal. Portile (dinspre Canal) ale ecluzei incep sa se deschida. Curand s-au deschis total. Iar “River Odyssey” isi continua voiajul, probabil catre Constanta Sud. Multumita site-ului indicat de Frank, acum stim ca “River Odyssey” navigheaza sub pavilion maltez (am obsevat ca pe curu, navei scrie Valleta), are 126 m lungime, 12 m latime si un pescaj de 1,5 m. Si ca ultima destinatie anuntata la 30.10.2012 era Budapesta. Mai multe detalii despre vas: http://www.vantagetr...aspx?shipid=108 Ultima bucata de Canal (pe fundal se vede Dunarea). In fata garii Cernavoda Pod. Intersectia Dunare – Canal.
  26. Cine insista? Ca doar noi despicam firul in patru pe tema asta, dar nu am auzit pe nimeni sa propuna asa ceva la nivel de legislativ sau executiv. Si sper ca asa va ramane :)
  27. Traveller

    Da, asa e. pe el il intreb pt ca stiu ca e si trenulist pasionat :) O locomotiva romaneasca DA-060 ajunge la vreo 200 EUR (imaginea si toate drepturile apartin userului Electricul, forum.lokomotiv.ro).
  28. Mr Pit

    Chuck Norris a omorat odata 50 de persoane cu doua focuri de arma ................ primiul a fost de avertisment.
  29. DarKy94

    - De unde ai, Gheorghe, bicicleta, că parcă n-aveai? - Aseară i-am umflat uneia roţile de la bicicletă, ea şi-a dat chiloţii jos şi mi-a zis "Ia ce vrei" şi eu am luat bicicleta…
  30. MaC®

    Cu trenul :D și d-acolo , la valeeeeee
  31. Totusi de 2 zile ma distrez pe roller si e nebunie.
  32. razvanArad

    http://www.liveleak.com/view?i=b7d_1351705575
  33. Kimosabe

    Te intreb ptr am am citit un review care dadea big no,no folosirea STI 7900 cu franele 7800 si cu schimbatorul fata 7800. Eu merg pe D.A. 7800. Designul ca designul dar oricum sunt mai bune si mai usoare decat Ultegra.
  34. Mr Pit

    http://www.mbr.co.uk/wp-content/uploads/2012/07/12e180074.jpg
  35. Evident... Este vorba de un razboi purtat de cativa nemernici importiva a doua milioane de oameni. Eu cred ca avem forta sa-i trimitem in ... (bagati voi o tara naspa aici)
  36. http://www.pinkbike.com/news/The-Quere-Attitude-video-2012.html
  37. CyberFaust

    La tura de azi nu m-a claxonat nimeni si toti m-au depasit cam la 2 metri cand aveau ocazia, asteptand rabdatori in spatele meu la o distanta unde abia ii observam. Atat.
  38. Steve Mcqueen

    Salutare! Atasez si eu cateva poze cu bicicleta mea Focus :)
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up