Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/2014 in all areas

  1. ionut-daniel

    cam asa e sa vorbesti pana te dor mainile:
  2. Axe

    Giro d'Italia - 1958.
  3. gibonu

    Hai noroc la toată lumea. Cheile Dobrogei au rămas restanţă de anul trecut, de la tura de lângă satul Sinoe: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/15308-două-zile-pe-lângă-satul-sinoe/ La “Banuţii Dobrogei” n-am fost, motiv pentru care am optat pentru un topic separate faţă de cel a lui a_mic: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/15982-tura-in-cheile-dobrogei-si-banutii-dobrogei/ În plus, pentru mine noţiunea de “Bănuţ” are altă conotaţie. Aşadar, făra prea multă introducere, pentru că nu are rost. Sâmbătă, 24.05.2014 Cogealac - Rîmnicu de Jos - mânăstirea Colilia - Grădina - Cheia – Târguşor 44 km Partea I-a Împreună cu prietena şi cu bicicletele pe maşină am plecat spre Târguşor, la vreo 12 km nord de Mihail Kogălniceanu. Am reuşit să plecăm din Bucureşti la ora 08.00 (AM), ceea ce pentru noi, oricât de ciudat ar parerea, reprezintă o performanţă. Apoi, graţie autostrăzilor A2 şi A4, la ora 10.30 descărcam bicicletele de pe maşină în faţa hatei Târguşor Dobrogea. La ora 10.44 ne-am urcat în tren, iar la ora 11.00 eram în Cogealac. Naşul, comunicativ şi de treabă, ne-a ajutat la incărcat / descărcat bicicletele din tren. I-am dat 10 lei pentru biciclete, iar naşul, cam cu juma’ de gură m-a întrebat dacă “e nevoie să-mi taie bilet”. Halta Colealac. Silozurile de lângă haltă. Prin Cogealac am oprit la două cârciumi şi vreo trei magazine, până când abia în al şaselea magazin am reuşit să găsesc ţigări. Turn de apă, la ieşirea din Cogealac spre Rîmnicu de Jos. DJ 226A (spre Rîmnicu de Jos). Centrale eoliene, pe ambele margini ale drumului. Câţiva maci. Pauză. Rapiţă şi centrale eoliene marca General Electric (2,4 MW) care fac parte din parcul eolian Fântânele – Cogealac, proprietatea CEZ. Continuăm alergarea spre Rîmnicu de Jos. Eoliene râd în Soare. În continuare drumul este bun şi mai ales liber.
  4. MaC®

    Nichita Stănescu cetire. (era biciclist oare?) Nu ocolesc nimic. De aceea sunt plin de răni.
  5. purix

    Deputatul Raluca Turcan, despre TVR HD: "De ce domnilor, îmi puteţi explica şi mie de ce are nevoie România de un post TV Hunedoara, chiar aşa am ajuns?". Îi răspundem noi: din acelaşi motiv pentru care România are nevoie de un deputat suficient de idiot încât să confunde High Definition cu Hunedoara. La carnavalul din acest week-end, primarul Mazare va veni costumat in Suleyman Magnificul. Initial, era programat sa se deghizeze in Ali Baba, dar hotii erau mai multi de 40 si nu incapeau in carul alegoric. Sofer Speed Taxi aseară: "Trebuie să ocolim. Nu putem să o luăm prin centru că e concert Rosia Montană.
  6. MaC®

    Aventurile lu' Dorel http://youtu.be/78RrsepkQKA
  7. maximcatalin

    Cam slab documentat articolul. Se mai pot spune destul de multe lucruri despre antrenamentele cu intervale. Intensitatea unui antrenament se apreciaza cel mai des cu un pulsometru; de exemplu pt. anduranta 70-80% din capacitatea maxima a inimii (BPM), capacitate ce se determina cel mai des in functie de varsta . Baza antrenamentelor cu intervale este antrenamentul de anduranta. Fara anduranta nu poti progresa facand antrenamente de forta sau sprint. Intervalele se executa la cadente diferite.
  8. Veloke

    "La Française Diamant" Romania, campion la motociclism. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78767-romania-motociclistica-in-imagini-si-povestiri-din-secolul-20/page-91
  9. maus

    Depinde pe unde te dai cu ele ....Sa vezi cat cantărește o taietura pe lateral la un cauciuc dinasta super ușor...
  10. xemax

    “My father considered a walk among the mountains as the equivalent of churchgoing.” ― Aldous Huxley
  11. xemax

    Henry Ford, 1893, Detroit, Michigan.
  12. xemax

    Excelent, totusi favoritul meu ramane:
  13. LucianTheOne

    Deci daca nu am pulsometru nu pot sa fac antrenamente cu intervale? Articolul l-am scris mai mult din ce am testat personal, ca pe site-urile din Romania nu gasesti mai nimic. Am gasit niste articole de cateva randuri, al meu e enciclopedie fata de alea :))
  14. MaC®

    Bun așa. Da' ia pune cazu' că bicla e deja așezată la bagaje și sosesc altele cu masa m, viteza v și accelerația a. Să se afle deci forța F și ce efecte poate produce asupra spițelor și/sau deraiorului spate :D
  15. fowler

    Am driblat ieri ploaia - pana la urma ne-a driblat si ea putin insa doar vreo ora - si am facut o tura de la Luna de sus -Stolna - Manastirea Muntele Rece (unde am prins celebrarea hramului si am mancat niste capsuni :) ) - Dobrin - Muntele Mare - statiunea Baisoara si inapoi la Luna. Ploile au cam dus nisipul si sunt destul de multe portiuni unde au ramas doar pietrele. Niste poze: https://picasaweb.google.com/104936099285150238178/MuntiiGilauluiMunteleMare
  16. hipopotanu

    pentru cine vrea sa vada controversata etapa 16 din giro http://www.rai.tv/dl/RaiTV/programmi/media/ContentItem-a1ea8aa5-0dd9-41c6-ba04-2cf91167a249-raisport.html?refresh_ce#set=ContentSet-d3f7a014-e0fc-44df-bd3d-6010aa5635be&page=0 versiunea intreaga si o definitie detul de buna
  17. Colnago PR82

    46-17 pentru bucuresti ,este ok
  18. miau-miau

    Anuntul nu mai este valabil. Caruciorul pleaca azi spre noul proprietar de pe daciaclub.ro, pentru o fetita care se va naste peste 2-3 saptamani. O zi buna tuturor!
  19. tehnica de contrapanta :)
  20. vlady_zch

    Sa nu crezi ca daca era aluminiu treaba statea altfel...la mine aluminiul e pe ultimul loc la alegerea unui cadru :)
  21. Cand toti iti zic ca sa iei 26er-ul fulean, tu trebuie sa iei 29er-ul... Toti sunt prieteni pana la concurs si d-aia iti vor "binele"...
  22. hcampian

    De-aia nu imi iau MTB de carbon. Nu gasesti mereu o creanga sa se potriveasca.
  23. miau-miau

    DONEZ Carucior 3 in 1 Cam, made in Italy Folosit, dar in stare excelenta, spalat, curatat. E un carucior de buna calitate - de nou a costat cam 1700 lei. Conditia e asa: Cine il ia, sa il foloseasca sau sa i-l ofere cuiva care are intr-adevar nevoie pentru copil (nu de carat fiare vechi sau oglinzi furate, cam asta e ideea). Iar cand nu va mai trebuie, sa il dati mai departe tot fara bani. Deal? Caruciorul e in Bucuresti, sector 4 (Berceni). Il pot aduce si in Drumul Taberei, daca e nevoie (zona Razoare). Astept P.M.
  24. Deathwish

    Canyon Ultimate CF SL 7.0 [ Greutate ~ 8.1 kg cu pedale Look Keo Classic 2 si bidoane ( 7.65 fara). Am iesit doar la o tura cu ea dar ce pot spune e: cadrul de carbon transmite mult mai putin vibratiile fata de cel de aluminiu. Pana acum multumit :-)
  25. hodi stefan

    Mai sunt 12 zile pana la start si au intervenit cateva modificari. In Franta incerc sa merg prin zonele unde se desfasoara Tour de France, alta modificare este ca de la Sevilia voi merge in Maroc si apoi revin in Sevilia. Din Italia voi merge in Tunisia apoi revin in Europa. Durata turului s-a schimbat si ea intre 90 si 100 de zile iar distanta este de peste 12000 de km. Sunt pregatit cu totul ca sa pot duce la bun sfarsit ceea ce mi-am propus.
  26. puterfixer

    Corect. Muzeele sunt tot acolo și restul de 364 zile din an; noaptea muzeelor e percepută de cei mai mulți drept „să nu ratăm o chestie moca” decât o acțiune cu scop cultural, educativ. Iar exponatele sunt în regim de conservare, trebuie să fie ținute la o anumită temperatură și umiditate. Pe afară nu e nimic neobișnuit să fie întreruptă intrarea în muzeu fiindcă sunt mai mulți oameni înăuntru decât poate face față instalația de dezumidificare, sau să fie interzise flash-urile pozacilor. Mult succes la a explica asemenea concepte celor ce-și dau coate să facă check-in la cât mai multe muzee ca să se hlizească cu prietenii dar fără a rămâne cu ceva în cap după toată plimbarea.
  27. Sunt putine persoane, pentru care adevarul nu ar suna ca o jignire. --------- Trei modalitati sigure, pentru ca sa devii antipatic 1. Sa spui adevarul 2. Cat mai des 3. La toti
  28. Nu, pentru că nu are rost. Ar însemna să arunci responsabilitatea asupra unor oameni care nu pot rezolva problema. Există legislaţie privind parcarea şi staţionarea maşinilor. Dar nu o (mai) respectă nimeni şi poliţia nu dă amenzi în acest sens. Pentru că poliţiştii sunt oameni practici care recunosc o treabă imposibilă. Bucureştiul se află efectiv la limita spaţiului disponibil. Se parchează maşini peste tot pentru că altfel n-ar avea unde să fie parcate. Dacă vezi pe cineva dându-se cu capul de un zid, prima reacţie şi cea mai firească va fi să te întrebi de ce se dă respectivul cu capul de zid, nu de ce se află zidul acolo. Întrebările privind construcţia şi dărâmarea zidului se fac la alt nivel. Apropo de dat cu capul în zid, asta este şi reacţia poliţiştilor vizavi de accidentele cu ciclişti în trafic: de ce insistă aceşti oameni să-şi pună viaţa în pericol? Când am conştientizat prima oară lucrul ăsta m-am indignat, fireşte: cum adică, e dreptul meu să circul cu bicicleta pe carosabil. După care mi-am dat seama că au de fapt dreptate. Ce încerc să dovedesc şi cui? Merită riscurile? Pentru mine nu. Nu este o soluţie să forţezi bicicletele şi maşini de 2+ tone să circule împreună. Nu este o soluţie să forţezi pietonii şi bicicletele să circule împreună. Vor apărea accidente din motive evidente. Au nevoie fiecare categorie de infrastructură proprie, separată.
  29. sole42

    Daca tot facem tura de doua zile, avem timp sa vizitam si ceva obiective. Spre exemplu: Campina-Castelul Iulia Hasdeu, Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu; Telega-Baile Telega; Doftana-Muzeul Doftana, Lacul Doftana; Scorteni-Biserica cu hramul Cuvioasa Paraschiva; Brebu-Complexul Arhitectural Domnesc Matei Basarab+Constantin Brancoveanu; Cocorastii Mislii-stejarul secular(500 ani); Slanic-Muzeul Sarii, mina Unirea, lacurile Baia Baciului, Baia Verde și Baia Roșie, Fântâna Rece, Releul de televiziune din spatele Pădurii de brazi, Dealul cu Semn, Muntele Verde; Valenii de Munte-Casa memorială N. Iorga, busturile lui N. Iorga, bustul lui N. Tonitza, Muzeul de artă religioasă, Muzeul de Științe Naturale Cultura Prunului (pentru domnul Ghimpu), Biserica Mănăstirea , Biserica Nica Filip, Biserica Berceni, Biserica Berevoiești, Biserica Sf. Nicolae Tabac, Monumentul eroilor, Biblioteca Miron Radu Paraschivescu;
  30. Mergi la primarie, si cere-le atestat de pilot de incercare. Imi pare rau pentru incident.
  31. andreibelcic

    Cine se scoala de dimineata, casca toata ziua. Cine fuge dupa doi iepuri, departe ajunge.
  32. pohariu

    P.S. Am uitat sa expun ultima poza. Dar o fac acum!
  33. VladG

    Si de la mine 2 panorame, de anul trecut:
  34. Nici la ei n-as crede ca e voie, dar in Bucuresti sigur te salta mai repede. Si oricum n-ai loc de masini parcate http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Pe de alta parte ar fi interesant de intreprins actiuni de marcaj aprobate, in regim de voluntariat. Daca ar fi cineva de la primarie de acord sa nu se mai dea caruta de bani aiurea ca pe glumele de piste de pana acum, bineinteles :D
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up