Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/21/2014 in all areas

  1. MBZ

    Cum e turcu si pistolul, cum ti-e roata ti-e si berea :)
  2. abuwz

    Aia care urasc strava sunt doar niste incapabili
  3. edenis78

    Asa cant eu imnul la jocurile nationalei
  4. Daca producatorul spune asta noi o traducem, o-nghitim si o consideram ... Aha - mai usor si mai mult timp ?!?!? O sa-mi cumpar un giroscop *-:) - si o sa scriu un articol - presupues ca ma-nvirt mai usor si mai mult timp ;).
  5. Claudiu Moga

    Multumesc Trevizes de completare si ma bucur ca ai pedalat prin Grecia in 2008, exact in acel an ajungeam si eu in Grecia pt. prima data si m-am indragostit de ea. Scuze de eroarea comisa, stiam ca si-n Grecia sunt vinuri bune si scumpe da nu am avut acces la ele. Catararea este foarte lunga dar peisajele sunt incantatoare. Lasam Marea Egee in urma. Dupa vreo 2 ore de pedalat ajungem la mica statiune Prionia Olympus. Aici impresionam niste tineri greci si ei pasionati de ciclism care insista sa se fotografieze cu indraznetii cicloturisti romani. Primim apoi din partea lor si ceva merinde pe care le infulecam cu nesat. Dupa ce bem ceva la o cabana urmeaza coborarea spre Leptokarya iar de aici vom avea o splendida catarare spre Karia cu multe serpentine. Lasam in urma Marea Egee dar si clima mediteraneeana.
  6. Trevizes

    Conform "teoriei" in deplasarea urbana nu ai nevoie de putere mare de iluminare ci mai mult de viata lunga a bateriei, greutate usoara si capacitatea de a semnaliza cat mai bine, de a te face vizibil. Depinde insa pe unde te deplasezi pe intuneric pentru ca mai sunt destule trasee fara iluminare prin Bucuresti si nu vezi pe unde mergi. In astfel de situatii iti trebuie far in toata regula ca si in cazul in care te-ai deplasa pe sosele nationale.
  7. Pai el are o teorie: dacă ai cât mai mult echipament de protecție o să pici de o sa te saturi. Dacă nu ai DELOC, nu o sa pici niciodată :))
  8. MariusTrek

    Uite-o si p'amea Daca cu timpul reusesc sa mai pun si o echipare de top....Sram Red 2014 as prefera , pot sa zic ca visele devin realitate
  9. MBZ

    Erau doua, si distincte si separate. Le-a colapsat forumu dragutu si acum cred ca-s, trei?
  10. otsdr

    Have "fun". Your "friends" at Strava...
  11. nubciclist

    O fi avut Strava pornit?
  12. Ce s-a întâmplat : Leaota, Marius Edition: http://youtu.be/1q1aASw2c8A
  13. O poza cu omleta nu puneti? Ca ma gandesc ca saua aia nu s-a strambat singura...
  14. Odden

    https://www.facebook.com/video.php?v=672640309496881 Interesant :))
  15. lbzk

    https://www.youtube.com/watch?v=sbwzU8jFXKY&feature=youtu.be
  16. Odden

    Nu cred ca exista asa ceva :)) https://www.facebook.com/video.php?v=381270225353820
  17. abuwz

    eu o port doar ca sa par profesionist. cand intrec un pluton in drum spre serviciu, ma saluta toti respectuos.
  18. Gresesti – Frank nu dispretuieste pe nimeni dar se amuza la maxim cind vede cum majoritatea celor “care abordeaza ciclismul si putin mai sportiv” se mint pe ei insisi si incearca sa explice “fenomenu” intr-un mod pseudo-stiintific. De cite ori ai auzit tu aici sa sustina cineva ca ciclismul constituie pentru el un fel de compensatie, gasirea unui echilibru in stressul de toate zilele (work-life-balance)? Aproape intotdeauna (99 %) este vorba de performante, anduranta, adrenalina, spectacol, … Presupun ca acesti oameni au niste servicii si ocupatii stupide si plictisitoare rau de tot, un mediu social amarit – atunci fenomenul este explicabil si ciclismul trebuie facut cu suplimente nutritive, saruri, prafuri, prafulete si HRM si dupa metode stiintifice si cit mai spectaculos. Da, dar nu te va observa nimeni pe tine – aici e buba (iesirea din anonimat). Trebuie sa-mi dovedesc ceva, trebuie sa dovedesc altora ceva, trebuie sa atrag atentia, trebuie sa ies in evidenta cumva si cu ceva, …, trebuie, trebuie, trebuie, … Goana dupa noi “recorduri” si realizari personale a inceput sa devina paranoida – din ce in ce mai mult in rindul sportivilor amatori, cu ori ce pret, cu ori ce risc. Diversi experti din occident avertizeaza de mult – “zvonurile” inca n-au ajuns pina aici – la noi totul decurge mai lent (chit ca folosirea DDT-uli a fost interzisa la inceputul anilor ’70 noi il mai imprastiam cu lopata ca, deh, sa fac “barabulele” / “piciocii” mari si faini ca nu le mai maninca gindacu) :-? . Amuzati-ma mai departe - loc este pentru toti ;).
  19. ..exact ce spuneam: cine nu bea cu noi, bea impotriva noastra :D Dispret cred ca-i prea mult spus. Activitatea de a dispretui cred ca necesita destul de mult timp, iar timpul e valoros :) Cel mai corect, sa nu poluam topicul. Oricum e o discutie fara sfarsit ce, pare-se, ataca doar orgolii :) @@iacobdoc Bineinteles, este loc pentru toti sub soare. Categoric. Vazusem un soi de documentar acum ceva vreme. Un studiu comparativ intre un corporatist ce mergea de 3-4 ori pe saptamana (parca) la sala cate 60-90 minute (singura activitate fizica, insa intensa), o chelnerita si gazda documentarului. Studiul viza diferentele dintre efortul intens si cel de lunga durata, la un volum mai mic. Ce-i drept, privit din perspectiva scaderii in greutate si a sanatatii generale. http://www.dailymotion.com/video/xz2fwb_the-truth-about-exercise_lifestyle (pe la min. 33) L-am vazut prin iarna. Nu am aflat nimic nou, caci eram oricum convins ca omul, prin constructia sa, trebuie sa se miste constant. Simpla trebaluiala prin casa/gradina (in caz ca avem asa ceva) este de cel mai bun augur. Iar exemple de oameni ce si-au imbunatatit semnificativ starea de sanatate chiar am prin familie si nu sunt la prima tinerete. Odata ce s-au mutat din nou la tara si au inceput sa aiba activitatile zilnice tipice unei gospodarii, au redus la jumatate medicamentele (in ~1 an) si au scazut si in greutate fara sa urmareasca asta in mod special. Si da, unul din ei se foloseste zilnic de o bicicleta. Pe distante medii. Si mai si cara cu ea. Doar ca nu are HRM si GPS :). Oare face cross-fit?? Incerc sa spun ca daca te misti cat mai mult, in mod natural, zi de zi (urci pe scari in detrimentul liftului, iti mai cari cate-o plasa cu cumparaturi mergand pe jos - nu aruncand-o in masina, mergi pe jos, pedalezi prin oras de acasa pana la serviciu, etc.) cred ca faci ceva ce s-a facut de milenii :) si nu risti sa te arzi precum lumanarea. Nu vei primi podium pentru asta, dar te vei simti bine si vei observa mai multe in jurul tau.
  20. Ai pus punctul pe "i" - n-o sa-ti faci tu cu asta multi prieteni pe acest forum elitist si performant; de aceea din parte mea
  21. Cred ca de multe ori, in prezent, lumea se lasa furata de ideea "performantei". Este o metoda de a iesi din "anonimat" , din "banal", din amatorism. Brusc, la serviciu esti "acel coleg". Pentru unii, in lipsa altor elemente ce le-ar colora viata, este o metoda prin care-si dovedesc ca sunt capabili de ceva sau ca, in final, conteaza (ca si persoane). "Sunt vizibili, etc." Da, sportul consolideaza caracterul si-l mai si formeaza, insa granita e destul de subtire si foarte usor poti aluneca spre o extrema. In goana asta, alimentata de mult marketing (suplimente, etc.) si deopotriva de companiile ce traiesc din organizarea evenimentelor sportive (caci e o vaca buna de muls, mai ales cand iei in calcul cati corporatisti exista in ziua de azi in orasele mari), ceva se pierde. Si apare efectul de masa, in sensul clasic de "cine nu bea cu noi, bea impotriva noastra" - da, tot vorba intalnita p-aci pe forum..caci e la fix si-mi place - si oricine nu este "demn" de a intra in randurile celor "performanti" este aspru criticat in momentul in care deschide gura. Ceva-ul ce se pierde este exact placerea de a trai. Stiu, stiu, unii oameni chiar au ca placere sa urmareasca numarul de kilometri alergati/pedalati, ritmul cardiac si timpul...si atat. Dar se pare ca-n prezent, sa urci un munte (in alergare sau in ritm de drumetie, cu rucsacul in spate) fara a fi cronometrat si alimentat cu suplimente nu mai este ceva normal/la moda/cool/etc. Deci, mai pe scurt, da, e bine s-o lasam un pic mai moale :). Si nu, n-am probleme cu apartenenta la "grupurile elitiste" (sigur cativa s-au simtit deja atacati pana au ajuns la randul asta :) , desi chiar nu este cazul) caci si eu am mers pe la concursuri si inca mai merg, o data pe an, la alergare. In rest, prefer de vreme buna sa ma misc mult si bine/corect, in ritmul meu. Satisfactiile transcend orice cuantificare. Ca tot veni vorba de inima si efort intens, cum ramane cu efortul din sala de forta? Sa zicem, exercitiile cu haltera (genuflexiuni, indreptari). Este o activitate ce supune intreg corpul la un stres masiv (ce-i drept depinde de greutate) daca tehnica este cea corecta. Beneficiile sunt observabile si pentru sportivii de anduranta (de aceea lumea se mai refugiaza-n sali pe timpul iernii), insa practicata mai des, fara a folosi prafuri pentru cresterea masei sau alte prostii de genul (evident, combinata cu o alimentatie normala, fara exces de grasimi si proteine - exista multi vegetarieni care ridica multe kilograme si pot alerga maratoane :D ), ce consecinte poate avea? Poate @@iacobdoc ne poate impartasi o opinie mai avizata. Personal, avand din nastere un defect (destul de comun, de altfel) la inima, nu am simtit probleme. Nici la controlul cardiologic anual nu s-au constatat nereguli sau ingrosari ale peretilor (stiu, inca e devreme). Am prins doar beneficiile. Ce-i drept, prefer oricand sa ridic greutati in scop utilitar (carat saci, greutati, amenajari...). M-ar bucura foarte mult sa am de lucru intr-o curte/gradina, caci miscarile sunt mult mai naturale iar efortul este de durata (si intensitate) medie.
  22. Ca variante de ture si efectele lor as identifica: - ture rare, la saptamana sau mai rar, in ritm de plimbare si scurte (pana la prima carciuma). Efect (foarte) mic dar bun si sigur la sanatate, iar negativ, posibile dureri de sezut si ceva febra musculara, eventual insolatie de la lipsa obisnuintei corpului de a sta in soare acum vara. Pe an probabil se ajunge in felul asta pe la 1000km cel mult. - ture 2-4 pe saptamana de cel putin 60km in ritm nu chiar de plimbare (in zona a 3-a de puls cu 1/10 din timp depasire, poate nu intr-o repriza). La 2-3 saptamani se face o tura mai grea, mai tare sau mai lunga eventual munte. In felul asta pe an se ajunge la 7-10mii km. Parerea mea ca aici este sanatatea, satisfactia ca nu te opreste in loc orice pala de vant si nu te dor toate alea dupa o tura, ba chiar ai o senzatie de bine. - ture aproape zilnic, in grup, tare, in zona a 4-a mai tot timpul, iar la sfarsit de saptamana o tura foarte tare (lunga, munte), de aratat muschii, dupa care si seara la culcare pulsul e inca mai mare decat normal. Se merge asa inclusiv iarna in preajma la 0 grade, adica nasol pt articulatii si cu efect ca nici macar in perioada asta a anului corpul nu se recupereaza. Se folosesc intens (controversatele) sustinatore de efort fara de care nu ar mai fi char asa zmei. Senzatia de bine o da ca l-ai curatat pe x si l-ai batut pe un deal pe y. Pe an se ajunge pe la 15 mii de km sau mai mult. Pt competitii e ok (desi despre ce competitii vorbim?), ca sa nu zic ca fac o prostie chiar degeaba, dar pretul platit este ca organismul, dupa ce a raspuns bine cativa ani, isi va pierde masiv vigoarea si capacitatea de revenire dupa efort, cu toate sustinatoarele si alte alea. @@iacobdoc in ce priveste cadenta, la turele de genul asta eu as alege o cadenta cu f putin mai mare, 3-5 invartiri in plus, nicidecum mai mica. Baga-ti un bloc de pinioane de plat, din dinte in dinte, ca sa poti regla fin cadenta..In fond cadenta stabileste raportul forta-timp vs relaxare-timp. Cadenta rara = apesi in forta, obosesti muschii mai mult un timp mai lung, timp care chiar daca va fi egal cu timpul de relaxare cand piciorul e in spate, muschii nu apuca sa se refaca destul. Cand dai doar cateva pedale nu iti dai seama de asta, ba parca ti se pare mai ok sa dai mai rar, dar la multe ore de mers te rupe, iar efectul este ca nu iti mai gasesti cadenta, bagi un pinion mai mare si ti se pare cadenta prea mare, bagi un pinion mai mic si ti se pare prea rara.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up