Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/25/2014 in all areas

  1. 4 points
    Batrana de 106 ani din Armenia, aparandu-si casa, 1990 Alergatori la maraton la primele jocuri olimpice moderne, 1896 Salvador Dali si Raquel Welsh, 1965 Vopsirea turnului Eiffel, 1932 Prima calatorie subterana cu trenul, statia Edgware Road, Londra, 1862 Membru al Rezistentei Franceze in fata plutonului de executie german Copil din Austria si bucuria de a primi pantofi noi in timpul celui de al doilea razboi mondial Fetita din Londra, in fata casei sale bombardate, Londra 1940
  2. 3 points
  3. 3 points
  4. 2 points
    Tura de azi 24.12.2014 Traseu Hateg- Valea Raului Mare am ajuns pana la Tabara Bradatel, planul initial era sa ajung pana la Barajul Gura Apelor dar din cauza poleiului am renuntat. In total au fost 70 de km frumosi si relaxanti.
  5. 2 points
    Dragi prieteni. Sarbatorile vin navala peste noi. Ne luam asadar, si noi ca toata lumea, o "pauza" din realitatea prozaica si plecam sa fugarim un unicorn. O sa va placa sa aflati ca de data asta plecam cu bicicletele dupa noi si speram sa avem ce povesti la intoarcere. Totul se intampla in timp ce tastam. Nu am apucat sa punem totul la punct, inca ne mai facem bagajele si avem emotii ca nu ne vor ajunge timpul si banii. Dar suntem cu atat mai nerabdatori. Daca suntem deja conectati pe Facebook, probabil ca vom incerca sa punem acolo cate ceva pe parcurs. Daca nu, tot misterul (hahaha, nu e mister, dar pana nu trecem granita nici noi nu stim daca e pe bune sau nu) se va limpezi cand ne intoarcem. Promitem ca din februarie vom relua episoadele chinezesti. Nu vrem sa "inghetam" povestea de aici fara sa va multumim ca ati urmarit-o pana acum si fara sa va uram sa aveti un an aventuros si plin de magie! La multi ani tuturor!
  6. 2 points
  7. 1 point
  8. 1 point
    am vazut ca pretul e in euro, dar m'am gandit ca e o greseala...c'o fi ramas setat pretul sa fie afisat in euro. Acu' daca pretul e in euro, eu nu stiu ce sa zic. Sincer, eu nu am auzit de Berardi...sunt un ignorant. Posibil sa fie ceva constructor italian...si atunci poate ca merita 500 de euro. Eu sunt un om simplu, am vazut doar o poza si consider ca, asa ignorant cum sunt, nu face mai mult de 100 de euro. E frumoasa, e masura mea, e italiana, are mufe cu coada de porumbel, eu cred ca e otel...si asa cosider eu ca face. Numai zic ca din toata bicicleta aia, n'as pastra decat cadrul pipa si poate saua. Poate ca e din fibrele alea de carbon si sunt eu prost, In cazul asta cumparati'o voi cu 500 de euroi.
  9. 1 point
    Mosu mi-a mai adus un Ferei B9, m-a auzit plangandu-ma ca imi risc viata prin padure noaptea fara frontala si cand m-a intrebat ce vreau am spus ca B9, eu avand B5-ul pe care l-am montat pe casca si voi folosi B9 pe bicicleta. Stiam ca e mare dar nu-mi inchipuiam ca e atat de mare B9-le...cam prea mare dar asta e...ne descurcam cu el asa cum e. Lumina e super ok, sper ca si autonomia sa fie.
  10. 1 point
    @@cosmin.tudor87 nu te'a pacalit nimeni, arata cat se poate de clasic si frumos. Ce butuc are roata din spate? Dl. Sorin a exagerat un pic cu mafac racer cand zice ca au o bila alba. A spus'o asa metaforic, adica bila e alba, pentru ca sunt clasice si frumoase, nu ca e vreo mega tehnologie. In ziua de azi, Mafac Racer franeaza mai prost decat un Shimano 105. De cate ori o sa franezi cu ele, o sa'ti creasca cate un fir de par alb. Spun asta ca poate suntem cititi si n'as vrea sa vad de maine Mafac Racer la vanzare cu 100 de euro perechea. @@sorin7sorin si mie'mi place sa barfesc, dar Berardi asta chiar nu va'nteleg de ce vreti sa'l barfim? Ca nu e urata, e clasica, e frumoasa...pretul e civilizat. eu zic s'o cumparati acum cu 500, ca in primavara precis ca o s'o vedem la 1500 de roni. Este super competitie, ca scrie pe ea....super competition. Deci, sunte'ti rautacios! Acu' ca are sau nu fibre de carbon, in momentul asta nu putem sa stim. E posibil sa fi bagat cineva 2-3 fibre in seat tube. Dar vanzatorul trebuie sa inteleaga, ca noi ''colectionarii'' de fiare, umblam in permanenta cu magnetul in buzunar. De ce nu vreti s'o barfim pe aia portocalie? ca aia precis e facuta de Colnago, pe vremea (lu' Molteni) cand inca nu stia nici el, ca peste cativa ani, o sa aibe ca sigla o trefla. Un lucru mai vreau sa clarific, in legatura cu Colnago'ul ala verde, ca nu vreau sa se'ntelega ca ar fi ceva dubios cu seria. Eu uneori glumesc si am spus: ''ca nu'i gasea seria si e posibil sa fie poansonata'' Deci, era o gluma proasta, in sensul ca ''daca dragoste (serie) nu e...o facem''. Foarte serios spun acum, Cadrul e super original si nu are serie. 17'le ala e mai mult ca sigur o serie de inventar de club. Nu e facatura. Un Colnago mai frumos si mai clasic si mai manual ca ala, n'o sa gasiti. Nu stiu de ce (am vazut si pe situri straine) toata lumea vrea sa colectioneze biciclete De serie...CU serie. Lumea a luat'o vale rau. Sarbatosi fericite!
  11. 1 point
    Campionii de maine: Oare avem si noi macar unul in Romania?
  12. 1 point
    Sarbatori fericite si linistite tuturor si in special prietenilor!!! :drinking: :cheers: :drunksinging:
  13. 1 point
  14. 1 point
    Şi, inevitabil, am ajuns la... Ziua 8 - Duminică, 3 August 2014 O tură de mare angajament pentru final. Întâi 2 dealuri ce despart Agapia de Văratec, via satul Filioara. Apoi am lasat asfaltul si am intrat pe cruce roșie prin spatele manastirii Văratec, aflate in renovare la interior. Era ora slujbei de dimineaţă, măicuţele cîntau îngereşte, iar noi ne pregăteam de o doua zi de offroad. Si am avut parte de ceea ce ne doream, din belşug! Prin pădure, drum forestier Magazia, valonat. Precedat de o urcare abrupta din sat pe coama dealului. Este drumul pe care îl vizualizasem împreună cu iacobdoc pe hartă, în modul Open Source Map, care a rămas o sursă de inspiraţie pentru orice altă tură viitoare. Ce vedem de aici? Echiar perspectiva ce i s-a înfăţisat lui Eminescu, inspiratie pentru “Călin, file din poveste”. “De treci codrii de arama, de departe vezi albind, si-auzi mandra glasuire a padurii de argint.” Cele 2 păduri (rezervaţii) exista chiar sub aceasta denumire. Apoi drumul forestier ne-a condus în satul Magazia, de unde dupa 3 km pe asfalt am virat la stînga, pe alt forestier, prin satul Cracăul Negru și DF Cuejdiu, spre lacul Cuejdel. Lacul Cuejdel sau Lacul Crucii e cel mai mare lac de baraj natural din Europa, avand o suprafata de aproximativ 150 ha si o adancime medie de 10 m, un volum de apa de 1.000.000 mc, fiind în permanentă creştere. Barajul are 30 m înalţime şi 100 m lungime, în aval apărînd alte patru lacuri mici. Lacul Cuejdel s-a format în urma unor alunecări de teren succesive (1978-1991) pe cursul Cuejdelului, la baza Culmii Munticelu. Cauza a fost reprezentată de tăieri masive, ce par a fi fost compensate acum prin reîmpaduriri. Deocamdată zona e neamenajată, vizitatorii campează de capul lor, dar amenajarea este în plan şi există şi buget alocat. Am urcat cu plăcere, aruncînd un ochi pe GPS din cand in cand Într-un final am si ajuns si ne-a placut ce am vazut La întoarcere n-am pierdut prilejul de a (de)gusta pentru ultima data berea Suceava (desi eram in Neamţ :) ). De asemenea, am observat existenţa unui procent mare de case tradiţionale de lemn, înca neatinse de furia modernizarii cu termopane. Din nou pe forestier spre Văratec. Excelent drum, o concluzie offroad a întregii ture: natură, pădure, dealuri, podiş, munte, şosele, drumuri de căruţă, forestiere, momente de reculegere între zidurile lăcaşurilor vizitate. Au fost, în cifre rotunde, 500 km cu 5500 m ascensiune si 16000 kcal arse cu folos. Au fost obiective unice şi drumuri în decoruri picturale. O notă proastă pt șoferii mizerabili de SV (am primit cele mai multe claxoane de cand biciclesc) si o nota buna pentru omologii lor nemţeni, în compania cărora ne-am simţit mai bine pe şosele. Traseul de azi: http://www.mapmyride.com/workout/673812005 În încheiere, vizită la Cetatea Neamțului, per pedes. Cetatea este destul de bine refacută si vă recomandăm s-o vizitaţi. Am terminat ziua şi intreaga tură în mod simbolic, cu cina ''festivă'' (de fapt festive au fost toate, iar meniul tradiţional si variat, atît de bine ne-au ospatat gazdele la Casa dintre Pini!). Astfel se gătă prima tură pe bicicletă în Bucovina și Moldova. Încep cu mulţumirile adresate propriei biciclete, echipată potrivit pentru excursie, cu şaua de piele Brooks B17 ca vîrf de lance al echipării – nici o problemă, confortul la el acasă în aceste zile de pedalat (6 la număr, efectiv). Şi sfîrşesc cu e mai important mulţumiri adresate întregii echipe, aci de faţă: … pentru compania placută, pentru contribuţia materială si spirituală adusă, pentru efortul de a planifica, de a improviza şi de transforma în realitate prima noastră tură pe biciclete in Bucovina!
  15. 1 point
  16. 1 point
  17. 1 point
  18. 1 point
  19. 1 point
    și tot de la ei. (cu sunet mai tare - ori pe boxe ori pe căști - că e fain)
  20. 1 point
  21. 1 point
    Daca tot ii vremea zapezii vin si eu cu o poza .Cu exceptia portiunilor unde era abrupt tare, cu santuri si geata , se comporta bine x-king-urile pe zapada
  22. 1 point
    Desi stiam ca traseul offroad va fi aproape impracticabil, era prea frumos afara ca sa nu iesim. Am pedalat din greu si am transpirat mai ceva decat vara. Se impunea o racorire.
  23. 1 point
  24. 1 point
    De la tura mtb de ieri se pune? Pe valea Someșului Rece: jos ceață și frig, sus soare și cald:
  25. 1 point
    Ieri, prin muntii Lotrului, undeva pe Paraul Vacii, spre Vf. Buceciu 1740m, dar nu am ajuns decat pe la 1300, motivul se vede in imagine, la urcare mai mergea cum mai mergea, presiune de 1bar in cauciucuri, dar la coborare era sanie, dar cu Hans Dampf evo pe fata a fost excelent, pacat ca se insereaza devreme si ca am plecat cam tarziu 11:30, ca poate mai faceam cativa km, oricum atmosfera glaciara, -6/-70C lejer, scarţîia zapada foarte frumos sub cauciucuri. Traseul.
  26. 1 point
    :wub: http://www.mtb-news.de/news/2014/11/25/test-nicolai-ion-15-29/
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00