Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/2015 in all areas

  1. Poza de vineri, o urcare pe asfalt pe Transfagarasan - era liber drumul pana la aprox.500 m de lac. Restul de poze aici
  2. octav

    Plecand joi seara spre Iasi (sambata la o nunta) iar vineri avand liber, m-am gandit sa dau o fuga spre nou asfaltatul Trans Rarau. Asa ca am gasit un coechiper in Iasi( Lucian) si am fugit spre Gura Humorului. Desi deja condusesem cu o seara inainte vreo 6 ore pana la Sculeni, am zis ca merita sa mai dau o fuga de 3 ore dus si 3 ore intors. Am lasat masina la Frasin iar de acolo spre C-lung Moldovenesc, Pojorata. De la Pojorata se face un drum in stanga spre Chiril. Acesta e Trans Raraul. Lucian mai fusese pe partea dinspre Pojorata dar niciodata pe partea dinspre Chiril Inceputul urcarii spre TransRarau dinspre Pojorata, aduce un pic cu zona Bran-Moeciu. Lucian la inceputul urcarii. Pietrele Doamnei. Proaspat, proaspat :) http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22OWvxUMajitWYh4l5k2TGxc#.VWR_8U_tmko Un mic blocaj pe sosea , din fericire nu a cazut pe nicio masina :) Erau cam 7-8 masini , noi ne-am strecurat pe langa tractor. Una peste alta, eu zic ca au meritat cei 350km dus-intors. La intoarcere am zis ca nu ne ajung cele 2 urcari si am mai urcat si pasul Trei Movile cu intoarcere prin Vama. In total cam 120km si 2200m diferenta de nivel.
  3. diorgulescu

    23 mai 2015 Traseul/track-ul Mai multe poze Trebuie sa recunosc din start ca avem o mare, mare dependenta. Ma rog, or fi mai multe, da' la sfarsit de mai doar una este mai accentuata, iar aceasta vizeaza ciresele. Cum in exact aceeasi perioada a anului trecut am infaptuit o tura ce a presupus admirarea unor sate linistite, cateva urcari si mancatul de cirese, ne-am gandit sa o reeditam cu mici modificari. Totodata, speram sa prindem si macii de la Lunca Prahovei, pe care i-am pozat anul trecut. Va fi o tura de plimbare, cu mai multe pauze si un plan sumar (adica stim exact de unde plecam si pe unde vom trece, insa nu stim unde ne vom opri). Ne-am mobilizat din scurt si iata-ne sambata in clasicul R3001, arhiplin, din Gara de Nord. E ora 6:10 AM iar vagonul cu rastel este deja ticsit si biciclistii continua sa vina in valuri. Ne gasim loc intr-o alta zona a trenului. Multa lume ce merge catre munte. De la grupuri cu multi copii pana la oameni in etate, echipati ca atare. Dupa cam o ora si nitel de stat in picioare, iata-ne-n Ploiesti Vest. Iesim catre Cocorastii Mislii prin Paulesti, chititi sa cumparam cirese. Avem coburile cu noi, deci suntem pregatiti. Gasim si cumparam cateva kilograme. Pietroase, proaspete, bune. Foarte bune. Iar pe masura ce am avansat catre Tiparesti in cautarea unei surse de apa (pentru a le spala nitel), pofta era si mai mare. Ne oprim in satul Goruna, in fata unei curti. O doamna foarte amabila ne spune ca putem folosi din apa de la cismeaua curtii pentru a spala cirese. Ii dam si dansei niste cirese si ne punem pe infulecat, stand in fund pe iarba. Traseul serpuieste prin sate foarte frumoase, cu oameni linistiti si foarte binevoitori (mai rar te saluti politicos cu lumea pe strada in sudul tarii). Fata de alte zone din judetul Prahova, aceasta este una aparte. Chiar contrastanta, in sensul cel mai bun. Pedalatul in caldura soarelui de inceput de vara si in compania dealurilor si a poienilor, ne poarta pe drumuri strajuite de foarte multi salcami ce ne ametesc cu mirosul lor dulceag si placut. Nu putem a ne abtine sa nu facem un lung popas intr-o poiana, cocotata ceva mai sus de DJ 218. Un loc ce te duce cu gandul la o campare. Poate este o idee de studiat. Din Poiana Trestiei, urcam DC 11C catre Bustenari. Pante superbe, la fel ca privelistile. Inca un popas in varful dealului. E pacat de cirese sa "stea degeaba". Coborand din Bustenari catre Telega, intalnim niste cursieristi ce urcau in sens invers. Ne salutam iar unul ma intreaba daca mai e mult. Ii spun ca mai este ceva, in ideea de a-si doza efortul. Jos in Telega, popas la magazinul central de unde ne luam de obicei cate-o bere. Doamna vanzatoare, care era pe afara, ne saluta calduros si ne ureaza "Bine ati venit!". "Radem" cate-o bere si/sau o vafa. In Campina nu mai oprim, caci nu aveam de ce. Intram direct pe DJ 101P catre Bobolia - Aricestii Rahtivani. In Lunca Prahovei oprim langa campul cu maci, care nu este la fel de bogat ca anul trecut, insa merita surprins. De acasa facusem o schita pana in Peris, in ideea ca poate o lalaim mai mult. Insa a inceput un vant destul de puternic (din fata/lateral stanga) pe masura ce ieseam din Valea Prahovei, iar soferii erau din ce in ce mai...balcanici. Asa ca, dupa o mica ratare a unei intersectii ce ne-a facut sa mergem 2.5 km pe DN72 pana spre Targsoru Nou, ajungem in Strejnicu. Oana si Claudiu decid a ramane in gara in vreme ce eu cu Nico vom da o fuga din nou pana in Paulesti, pentru a mai cumpara cirese. Sunt prea bune ca sa nu profitam de ocazie, iar timp este destul pana la tren. Zis si facut. Dupa o alimentare rapida cu niscaiva dulciuri si 11 km pana la aceeasi doamna de la care am cumparat de dimineata, iata-ne intorcandu-ne catre gara, in soarele dupa-amiezii, cu 7 kg de cirese in coburi (din care 3 pentru Oana si Claudiu). Trenul a fost un pic mai liber. Am ajuns relaxati inapoi in Bucuresti, bronzati in stilul tipic tractorist. Un traseu foarte frumos, de aproape 100 km (120 pentru mine si Nico), ce poate fi parcurs in regim lejer. Mai ales portiunea Cocorastii Mislii - Valcanesti - Poiana Trestiei - Telega. Ne dam intalnire a doua zi, dis de dimineata, pentru acelasi R3001. Caci a mai aparut un plan "din scurt", la sugestia unei alte prietene (si colege) comune, ce implica o drumetie pe Valea Rea din Baiului. Bineinteles, fara biciclete.
  4. pacus

    Inca nici nu s-a uscat cerneala pe ultimele fotografii de la etapa EWS din Irlanda http://dirtmountainbike.com/news/enduro-world-series-ireland-race-photo-gallery.html#hkWU7RxHFukOeRmy.97
  5. @Trevizes Tot e bine ca am aflat ca sunt lucruri interesante de vazut in Scaeni, motiv suficient pentru inca o plimbare in zona. Daca se poate, te rog spune-ne cate ceva (eventual si niste poze) despre parcul Constantin Stere. Sâmbătă, 16.05.2015 – Partea a II-a Ploieşti Vest – Blejoi – Boldeşti Scăeni – Crama Seciu – Gâlmeia – Plopu – Vârbila – Jercălăi – Urlaţi 46 km Din piaţa în care este amplasat monumentul eroilor din Boldeşti, la stânga începe căţărarea către Crama Seciu. Strada pe care se iese din Boldeşti spre Crama Seciu se numeşte Podgoriilor. Înainte de a continua povestea, o mică paranteză. Căţărarea spre Crama Seciu a fost prima plimbare pe care am facut-o inspirat de o poveste de pe ciclism.ro. iar asta se întâmpla în vara lui 2007: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/352-seciu-in-februarie/?hl=seciu Chiar dacă sunt niste ani de atunci şi între timp am mai făcut şi alte ture, drumul către Crama Seciu râmâne un reper important pentru mine. Am închis paranteza. Boldeştiul (poate şi puţin din Scăeni) văzut de sus. Imediat cum am inceput să urcăm am nimerit într-un concursul de ciclism în plină desfăsurare. Nu ştiu ce concurs era, însă am aflat de la concurenţi că era vorba 4 ture pe traseul Crama Seciu – Bucov – Boldest-Scăeni - Crama Seciu. Plus reacţii de genul “Imi bag p..a în el de deal, că e a patra oară când îl urc”. La un moment dat drumul este rupt pe câteva zeci de metri, probabil din cauza vreunei alunecări de teren. Bănuiesc că bucata asta n-a fost prea plăcută pentru băieţii cu cursiere. Pe lateral, bucata ruptă era consolidată cu moloz, probabil provenit de la nişte lucrări de demolare. Sondă în funcţiune. Urcarea continua, însă n-am văzut să sară de 10%. Drumul pe care am urcat. Cuplu de cursierişti, pe ultima urcare din concurs, ea în stânga, el în dreapta. Ea era terminată şi se plângea că nu mai poate. El, pe un ton destul de autoritar îi raspunde ceva de genul “nu există nu mai poţi, concentreza-te pentru că mai avem puţin”. Oprirea pentru o scurtă odihnă pentru ea banuiesc că nici măcar nu era luată în calcul. Asta pentru că tot am vorbit puţin mai sus de unii participanţi ca îşi băgau … Sonda din podgorie. Aproape de Crama Seciu. Ploieştiul văzut din apropierea cramei. Zona de final a concursului de ciclism, chiar în faţa Cramei Seciu.
  6. radu_vadan

    Schwalbe Marathon Supreme.
  7. hipopotanu

    Bah, daca s-a ajuns sa se ia @@basso e grav, dar si mai grav e ca va luati voi de el. Sunt o gramada de oameni care merg in pluton de ani de zile si nu au inteles nici acum sportul asta. Sunt o gramada de ciclcisti in spatele carora, eu personal nu merg si nici nu o sa merg vreodata in spatele lor, daca cumva ma nimeresc acolo ies frumusel si ma duc in fata sa duc trena, acolo unde sunt cel mai in siguranta, ma rog daca duci trena cum trebuie si cadenta constanta (cat de cat) De cele mai multe ori se cade in pluton pt ca oamenii habar nu au cum sa stea la plasa, unii trag haotic si habotnic, multi sunt la limita puterilor si trag ca descreieratii cu capu in pamant sa mai stea 2 metri in pluton, gropile se arata asa din 5 in 10 si multe alte lucruri. Stiu ca se recunosc multi in randurile astea, dar e greu sa recunoasca, dar e loc de imbunatatiri fratilor ca sa nu fie loc de recuperari, zic si eu. Ah, accept orice critica, dar de la oamenii competenti.
  8. Zaaaaau ? Te-ai simtit capul rautatilor si Injurat ? :)) Prelegerile astea de buna crestere sa i le tii altuia care nu cazut de naispe ori,ba chiar si o mana rupta din cauza ca merge unul sau altul aiurea Dupa ce o sa stai si tu 3 luni cu o fractura si alte 6 la recuperare sa vad cum o sa reactionezi cand se fac gafe In pluton.Gafe care se repeta mereu si mereu.Daca fiecare ar atrage atentia celui de langa el ca greseste nu s-ar mai ajunge la cazaturi.Trebuie sa moara cineva ca sa constientizati riscurile ? Nu am dat nici un nume.Dar daca te simti jignit,stai acasa.
  9. CiDo

  10. hayvelo

    Salutare din nou! Tot ceva cu roți, dar patru : UNIVERSAL 445 Diapozitiv Fuji Sensia 100
  11. Hai noroc la toată lumea. Dacă tot s-a ivit ocazia să merg la Urlaţi am zis că era păcat să las bicicleta acasă. Plus că am mai fost si tura lui @@diorgulescu prin zona viticola a judeţului Prahova care mi-a dat un motiv în plus. Aşadar: Sâmbătă, 16.05.2015 Ploieşti Vest – Blejoi – Boldeşti Scăeni – Crama Seciu – Gâlmeia – Plopu – Vârbila – Jercălăi – Ulraţi 46 km Pâna la Ploieşti am mers cu trenul (IR 1621, care pleacă din Bucureşi Nord la ora 10.00). Biletele de tren (5 bucăţi călator + bicicletă) le-am cumpărat on-line, cu câteva zile înainte de plecare. În tren am constatat că deşi aveam bilete pentru biciclete, cele 8-10 locuri destinate bicicletelor erau ocupate de alţi biciclişi, care bineînteles ca nu au mai avut de unde să îşi cumpere bilete (pentru bicicletă). Naşii (un el si o ea) n-au fost deloc deranjaţi de acest aspect şi ne-a recomandat să ne găsim locuri pentru biciclete prin capetele vagoanelor. Nici noi n-am fost deranjaţi având în vedere că până la Ploieşti Vest trenul face doar 47 de minute. În faţa gării Ploieşti Vest am virat stângă şi am ţinut-o drept pe strada Libertăţii, apoi pe şoseaua Vestului şi Nordului. Aproape în fiecare intersecţie există indicatoare (noi mergeam spre Vălenii de Munte, Cheia, Braşov). Mi-a plăcut iniţiativa celor de la Cramele Halewood de a planta o mini-podgorie în oraş. Şoseaua Nordului se termină în strada Găgeni, unde am virat stânga iar până la ieşirea din oraş nu a mai fost foarte mult. De la ieşirea din oraş (strada Găgeni) până la centura există un trotuar lat şi bine asflaltat, ideal pentru mers cu bicicleta. În dreapta începea deja să se vadă crama Seciu. Viitoarea pasarelă de la intersecţia străzii Găgeni cu centura nord-vestică a Ploieştiului. Giratoriul din Blejoi, prin care am continuat alergarea spre Vălenii de Munte pe DN 1A. Podul de cale ferată peste râul Teleajen. Teleajenul în amonte. Înainte de ieşirea din Boldeşti-Scăeni am virat dreapta spre Boldeşti (n-am înteles până acum cum este împărţită această localitate). Circulaţia pe centura Ploieştiului şi DN 1A mi s-a părut OK pentru mersul cu bicicletă, însă poate în zilele de lucru aglomerţia este mai mare. Imediat după că am ieşit din DN 1A continuăm alergarea pe strada Petroliştilor, care n-am înţeles dacă este in Boldeşti sau în Boldeşti-Scăeni. Strada Petroliştilor merge până în centrul localităţii (nu mai risc să spun care) unde se află un momument al eroilor şi câteva versuri de Nichita Stănescu. Chiar la intrarea în piată, pe dreapta venind dinspre DN 1A este o patiserie în care, printe altele se găsesc pateuri cu brânză, pateuri care chiar conţin o cantitate generoasă de brânză şi costa 1 leu bucata. Am mâncat două şi chiar au fost foarte bune.
  12. LucianTheOne

    Parca vad o mica diferenta intre astea doua...
  13. Traveller

    Bizara descompunere termica a tiocianatului mercuric :D
  14. Traveller

    Schimbatoarele se regleaza. Oricum trebuie facut asta la vreo cateva saptamani dupa achizitie. Pentru obiectivul asta sunt suficiente niste acera bine reglate, care cu manete acera merg fara mari probleme. Daca gaseste o oferta mai buna, cu atat mai bine.
  15. Traveller

    In aceeasi idee, dar si pentru ca n-avea rost o noua achizitie, am procedat si eu cu vechiul MTB hardtail Ideal. I-am pus o sa Brooks, o furca de trekking RST Neon si gume de asfalt cu balon 1.9. Am facut-o cicloturista si merge bine-mersi, pe tot felul de suprafete. O gramada de oameni folosesc pentru turism MTB reciclate, multe complet rigide, solide, e o abordare frecventa si rezonabila.
  16. Cu marimea e simplu, trebuie sa alegi cea mai mare marime posibila a producatorului. N-as spune versatila unei biciclete MTB. Poti sa-i pui cauciucuri subtiri de cursiera? Poti sa-i pui portbagaj fara niste compromisuri? Cat priveste gropile, bordurile ... elimina gandirea de sofer. Da, o masina e nevoita sa le abordeze pentru ca nu are pe unde sa le evite. Cu bicicleta in 999 cazuri din 1000 le poti ocoli.
  17. otsdr

    Nu e nici un păcat, nu ai ce căuta cu petec lângă valvă.
  18. gibonu

    @@andrej In completare la ceea ce ti-a spus @@Traveller, si eu ii admir pe cei care fac ture cu bicicleta, indiferent de traseul saul lungimea acestora. In plus, am toata admiratia pentru cei care gasesc disponibilitatea necesara pentru a povesti acele ture aici pe forum [in sectiunea alaturata "Ture, Plimbari, Calatorii"]. Asadar, in masura in care este posibil, ar fi util pentru toata lumea sa scri [aici pe forum] povestea celor doua ture despre care ai vorbit in prima postare din acest topic. Cat priveste detaliile turei pe care o propui, te rog expune-le aici si nu pe privat. Ideea acestei sectiuni este de a oferi cat mai multe informatii despre o tura, nu de a facilita conversatiile private. Astfel, avand in vedere cele de mai sus, cred ca ar fi util sa oferi unele detalii cum ar fi: buget, cazare [camping, pensiune, hotel, coach-surfing sau similar, wild-camping, etc], etapele pe care ai vrea sa le parcurgi zilnic, transport pana la Nurnberg si orice ti se pare interesant de discutat. Multumesc pentru intelegere.
  19. barceloo

    Si Gazella mea @@diorgulescu Multumesc
  20. @@danfizesan Tensiometrul se prinde pe brat sau la incheietura mainii? Tensiunea o masori mereu in aceeasi pozitie? Ideal e sa folosesti tensiometru cu manseta pe brat, sa verifici ca furtunul e intotdeauna la mijlocul plicii cotului, ca masori pe bratul stang. Tensiometrele care se prind la incheietura mainii sunt "de jucarie". Apoi, intotdeauna sezi cinci-zece minute inainte de a masura si masoara de cel putin trei ori succesiv. Masoara culcat, stand pe scaun si in picioare. Compararea valorilor poate spune in ce masura organismul se adapteaza. Manseta nu trebuie sa fie foarte stransa, ba chiar, usor lejera. Doar cat ii trebuie sa stea pe brat. Mai mult. Ce gretate si ce inaltime ai?
  21. Stai un pic: tu vorbesti de masurare in timpul efortului? Daca da, atunci inseamna ca iti creste TA disproportionat de mult in timpul efortului fizic, ceea ce nu e un semn bun. 145/85 mm Hg probabil sunt doar valori de repaus. Trebuie sa incepi sa o tratezi usor si sa ai grija ce fel de efort fizic faci. Recomand sa nu fortezi pe rapoarte mari, in orice circumstante ai merge. HTA este o boala "silentioasa", pe care destui o neglijeaza, "lasa ca am doar tensiune oscilanta".
  22. Da sa stii. Acum vreo luna si jumatate tot cam in zona aia mi-a deschis un copil portiera in fata. Atunci din fericire nu am patit nimic nici eu nici cei (sau lucrurile) din jur. Acum tot ce sper este ca femeia sa fi invatat ceva din chestia asta si sa isi revina cat mai repede din soc. LE: cat despre deplasari politistul de la rutiera a spus ca a fost foarte bine ca aveam camera montata pe bicicleta. Ne-am uitat impreuna la fata locului pe filmulet si a vazut totul cum s-a produs si a spus ca sa le duc filmuletul si ca apoi ma exclud total din acest lucru (adica nu o sa ma deranjeze cu telefoane sa ma duc sa mai dau declaratii si alte lucruri) pentru ca se observa totul pe filmulet. Asa ca dupa parerea mea e sfanta o camera chiar si pe bicicleta.
  23. Sondele nu tin de unitatile administrative ale localitatilor, in zona respectiva au fost evident mai multe structuri geologice si zacaminte, unele de peste 150 de ani. Pina sa existe o sucursala la Ploiesti a Petrom, traditional pina in 1989 era Trustul Boldesti de unde oficial erau conduse nu numai schelele Berca, Boldesti, Baicoi ci si Moreni, Targoviste, Bolintin si mi se pare chiar schela ... Suplacu de Barcau. Ulterior au aparut sucursale la Timisoara, Targoviste, etc. Ca o curiozitate, schela Bolintin, cea mai mica schela ca numar de sonde de productie (pina in 300) se intindea in anii 1995-2005 in 4 judete si avea sonde care administrativ tineau de ... Bucuresti. Nu mai sunt chiar foarte sigur ... Cladirea vechiului trust Boldesti este chiar actuala primarie. Din centrul Boldestiului se face o sosea spre Crama Seciu, cealalta din dreapta ei duce in Scaeni. Casa de cultura ii are ca patroni spirituali pe marele poet si iubita sa (legatura cu Scaeni, nu cred ca exista) oricum pe Veronica nu o vezi des pe monumente ... Monumentul dedicat Falansterului din Scaeni si lui Teodor Diamant. Monumentul eroilor din Scaeni Si acum cele noi ... aparute in ultimii 15 ani "Rupatorul de geam" realizat cu sprijinul unei persoane din America, originara din Scaeni, in memoria fostei fabrici de sticla dar si multor victime rezultate din accidente de munca din istoria fabricii si the best la final Lady Liberty din Scaeni, realizata tot cu sprijinului cetateanul mentionat mai inainte al carui nume nu l-am notat dar este consemnat pe placile monumentelor.
  24. mircea87

    In Bucuresti prin 1916
  25. Frank

    Meserii pe cale de disparitie - ?? denumirea in limba romana ?? (cine ma poate ajuta) Buchbinder - Bookbinder - legator Hufschmied - Horseshoer - Potcovar Kürschner – Peltmonger - Cojocar Böttcher / Küfner / Fassbinder – Barrelmaker - dogar Pinselmacher – Brushmaker - ?? (Quelle: SZ)
  26. Frank

    OFF TOPIC ... si ca "promotional gift". In timpul epocii aurii am primit la locul de munca des astfel de cadouri din partea unor ingineri, tehnicieni, maistrii sau mecanici din strainezia . In mod normal trebuiau declarate la un latrator specializat al intreprinderii care decidea daca e al tau sau devine patrimoniu national. Am renuntat la aceasta procedura fiindca ma bucuram de "sculite" pe care la prima vedere le consideram de calitate. Mi-am dat relativ repede seama de valoarea lor practica - cam identica indiferent ca le primeam de la un elvetian, englez sau german. Un avantaj aveau - bine plasate te puteai alege cu ceva zile libere sau alte "avantaje". Presupun ca erau folosite mai departe cu acelasi scop ;) .
  27. De enervat de obicei se enerveaza soferii prosti. A circula cu bicicleta cit mai aproape de bordura nu e nimic altceva decit o invitatie pentru “masinisti” de a se aventura in depasiri spectaculoase si (mai ales) periculoase. Pentru nerespectarea “distantei de siguranta” fata de o biciclista in timpul unei depasiri a trebuit sa dau de doua ori examenul practic pentru carnetul de conducere. Daca as fi mers la pas aproximativ 50 m in spatele ei mi-as fi economisit citiva banuti.
  28. Incearca, 90% o sa mearga. daca atinge in pinionul mare, mai infiletezi surubul de b-tension
  29. h3x0r

    Stiu ca sunt offtopic, dar era bine sa fie facut tot posibilul sa fie pastrata etapa de la Brasov. In formula de anul trecut, Triada MTB era o competitie extraordinara, completa si foarte provocatoare pentru toate categoriile. Principala problema cu mutarea traseelor aproape de Sibiu, este ca-i greu de ajuns in zona, si asa a fost un efort pentru a face 2 etape acolo anul trecut. La Paltinis stii pentru ce te duci(XCO si XCP superb), la Geiger stii pentru ce te duci(traseul lung). Ei, mai trebuie o etapa care sa genereze o motivatie suficienta pentru a fi acolo. In formula actuala eu zic prezent la ultimele 2 etape.
  30. Animaloo, pe forumuri toti suntem megarasisti si megatari in gura cand vine vorba de tigani! Suntem ironici, facem haz de necazul nostru, ne dam destepti dar cand vine vorba sa ne sustinem opiinile rasiste in public, pe strada, cand vine vorba sa sarim in ajutorul unui roman talharit de un tigan ne pierdem dintr-o data elanul! Eu sunt satul de baieti din astia ironici, excesiv de inteligenti dar niste cacaciosi pana la urma, cum e spuchi asta!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up