Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/29/2015 in all areas

  1. Frank

    Pe termen lung „scump“ devine mai mult decit relativ – mai ales daca prinzi gustul si rostul “Pe lung” al meu – “dealurile si decorul” nu sint incluse in pret: (sper ca se recunosate la ce m-am referit)
  2. meridan

    O faza funny azi, eram la stop la Academia Militara, depaseam coloana printre masini cand aud un zgomot ascutit la motorul unuia ca si cum scartaiau curelele de la alternator. Ii fac tipului semn ca "vezi ca nu e in regula, iti scartaie ceva la motor" la care ala deschide geamul si zice (intre timp mi-am dat seama de la ce era) "aaaa, nuu, e de la muzica". Asculta dubstep ... X_X
  3. Frank

    In contrast cu imaginile de mai sus ceva din Ghost Town New York - Will Ellis (Staten Island – Azil, casa de nebuni si spital de carantina) (fosta termocentrala din Brooklyn) (legendarul Harlem Renaissance Ballroom) (Freedom Tunnel de sub Riverside Park) (Dead Horse Bay – “strandul” din South Brooklyn) (Letchworth Village) (Coney Island Creek) (Creedmoor Psychatric Center) (Domino Sugar Refinery din cartierul Williamsburg) (Crossinger’s Catskills Resort)
  4. octav

    Plecand joi seara spre Iasi (sambata la o nunta) iar vineri avand liber, m-am gandit sa dau o fuga spre nou asfaltatul Trans Rarau. Asa ca am gasit un coechiper in Iasi( Lucian) si am fugit spre Gura Humorului. Desi deja condusesem cu o seara inainte vreo 6 ore pana la Sculeni, am zis ca merita sa mai dau o fuga de 3 ore dus si 3 ore intors. Am lasat masina la Frasin iar de acolo spre C-lung Moldovenesc, Pojorata. De la Pojorata se face un drum in stanga spre Chiril. Acesta e Trans Raraul. Lucian mai fusese pe partea dinspre Pojorata dar niciodata pe partea dinspre Chiril Inceputul urcarii spre TransRarau dinspre Pojorata, aduce un pic cu zona Bran-Moeciu. Lucian la inceputul urcarii. Pietrele Doamnei. Proaspat, proaspat :) http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22OWvxUMajitWYh4l5k2TGxc#.VWR_8U_tmko Un mic blocaj pe sosea , din fericire nu a cazut pe nicio masina :) Erau cam 7-8 masini , noi ne-am strecurat pe langa tractor. Una peste alta, eu zic ca au meritat cei 350km dus-intors. La intoarcere am zis ca nu ne ajung cele 2 urcari si am mai urcat si pasul Trei Movile cu intoarcere prin Vama. In total cam 120km si 2200m diferenta de nivel.
  5. MaC®

    Forumiști interesați să ți se alăture ar fi... ;) Putirința-i mai redusă :D
  6. Klausenburg

    Articol super:http://actualdecluj.ro/huuoo-jos-cu-biciclistii-astia-blocheaza-traficul-din-oras/
  7. Daca le citim si pe celelalte vedem ca mai toata lumea a zis ca trebe o foaie mai mica lui ionut, care e om de la munte. Mie, de exemplu, s-ar putea sa-mi trebuiasca un pedalier cu patru foi. Il cunosti pe nu conteaza, stii ce varsta are sau ce pregatire fizica? A involuat ionut si s-a transformat in nu conteaza? Daca nu, de unde concluzia?
  8. TeoZu

    Cele de pe OLX, la 3w rosii, scrie ca merg pe 2,2-2,4v.. si in acest caz, folosesc 2 acumulatori R6, ce asigura 1,2v bucata. Gresesc ? Am mai gasit si astea : http://www.निषिद्ध/componente-electronice/bec-led/led-8-mm-superluminos-rotund-transparent-rosu-0-5-w-6100-a117207835 Care cu siguranta merg pe stopul "Frankenstein" :))
  9. otsdr

    Canelurile sunt perfect paralele, nu are cum să nu aibă joc discul. În practică, jocul respectiv nu are relevanță deoarece în utilizare forțele vin doar dintr-o direcție; în plus, striațiile radiale de pe disc (vizibile în poza de mai sus) și o piuliță strânsă bine elimină simptomul pentru probele staționare.
  10. Pt cei ce se simt tentati de "the dark side of the force", de partea "intunecata" a mountainbikeingului, am dezgropat azi, discutand cu un prieten, de pe un site de-a dreptul mort, articolul asta scris de un incepator ce abia gusta din placerea asta a datului la vale pe trasee "de rupt gatu" cum imi mai place mie sa le zic :D Daca aveti 10 minute de irosit, bagati un ochi (cred ca mai e pe undeva pe forum textu asta, dar sigur nu la sectiunea asta, cea unde trebuia sa fie). http://bikepark.ro/2009/09/28/dropnroll-prin-ochi-de-crosscountrysta/
  11. greaper

    Mergi la GC Al 29 6.9 daca poti, costa 200 e in plus, dar ai 2 componente f importante si scumpe labupgrade: roti Crossride si furca Reba. Pentru XC nu cred ca o sa ai nevoie de mai mult la nivel amator, din proprie experienta pot spune ca upgrade-urile sunt f ineficiente dpdv a costurilor! De ex: daca vei dori sa faci upgrade la furca dupa de vei vinde sh xc30 si cumperi o Reba noua iesi cu cheltuiala 150-200e! Dar cel mai important...gasesti 6.9 pe stock! Grab it! In plin sezon Canyon ofera raport calitate/pret f bun!
  12. Hai buna seara. Vreau sa recomand si eu un ”service”. Mai acum cateva zile am achizitionat o cursiera. A venit ”la pachet” cu o spita indoita. Am rascolit netul in cautarea unui service in Bucuresti care sa imi schimbe spita. Roata este Mavic Ksyrium Equipe. Am gasit o recomandare catre cei de la Mazicon. Un club de ciclism din Bucuresti. Azi, dupa serviciu, dadui o fuga pana la ei. Fara sa sun inainte. La ghici. Am fost intampinat cu bratele deschise si mi-au rezolvat problema. Si nu doar problema. Am zabovit cam un ceas pe la atelierul lor si in tot acest timp au mesterit, astfel: - Schimbare spita - Centrare roata fata (cea spate nu a necesitat, dat totusi a testat-o) - Reglaje schimbatoare (se pare ca foaia mare, FSA SL-K, are o mica problema. Arunca lantul spre exterior cand lantul este pe pinioanele mici, 8, 9 si 10) - Desfacut caseta (era seaca) curatat si uns - indreptare ureche schimbator - polish furca (era putin matuita pe bratul stang) - uns lant si schimbatoare - sfaturi si sugestii Toate astea m-au costat 40 de lei. Mult? Putin? Eu cred ca este putin. Si mai cred ca mi-am gasit mecanicii :)) In concluzie, desi nu este un magazin sau service, recomand cu toata caldura Mazicon. Foarte amabili si priceputi.
  13. Dr2005

    Trenurile aveau vagoane de bagaje sau de coletărie (nu se amestecau unele cu altele, nu băgai bagaje în vagonul de poştă şi nici poştă în vagonul de bagaj), acestea fiind ataşate pe unele relaţii, indiferent de rang. Doar anumite staţii erau deschise traficului de coletărie, iar vagoanele trebuiau puse pe trenuri care să oprească în staţiile alea. Mai sus scrie ce s-a ales de CFR Mesagerie. Vagoanele - o parte - au rămas pierdute între inventarul CFR Călători şi cel al CFR Mesagerie, aşa că sunt supuse furtului. Altele s-au trecut la SAAF sau CFR S.A. şi valorificat (ca fier vechi) sau au ajuns vagoane de lucru. Ca să modifici un vagon, ai nevoie de o tonă de aprobări... pe lângă taxa de înregistrare de vreo 50 euro pe vagon, trebuie agrementată fiecare piesă folosită, societatea care face lucrarea trebuie să aibă autorizaţie de furnizor feroviar (şi CFR Călători nu are, e doar operator, în afară de schimbat becuri, baterii şi perdele nu poate să facă nimic la vagoane), proiectul trebuie agrementat de AFER... costă mii de euro doar aprobările. D'apoi lucrarea în sine. Că aşa ar fi simplu... există numeroase vagoane 21-47, la care unul dintre saloanele mici s-ar putea lejer transforma în compartiment pentru biciclete. Poza de mai sus e făcută de mine... nu ştiu ce e cu site-ul ăla, văd că e o modă a mileniul III să furi pozele altora. Poza de pe site a fost decupată: Originalul:
  14. Frank

    Din Passbilder - Landschaften der Alpenpässe – visuri cicloturistice alpine vazute cu ochii lui Berthold Steinhilber (Col de la Bonette) (Passo Pordoi) (Furkapass) (Furkapass) (Gotthardpass – cine n-a vazut cele 24 de serpentine de pe Via Tremola nu …) (Gotthardpass – cine n-a vazut cele 24 de serpentine de pe Via Tremola nu …) (Julierpass) (Colle Del Nivolet) (Podul diavolului – Schöllenenschlucht / Gotthardpass) (Stilfser Joch / Stelvio inaugurat in 1825) P.S. Realitatea este mult mai impresionanta, impunatoare, grandiosa, …
  15. Frank

    „Joaca“ cu bagaje :-H peste „dealuri“… … si prin oras P.S. Dupa parerea mea mai important decit marimea rotilor (eu prefer 28”) este un cadru solid, jante late cu 32 sau 36 de spite si cauciucuri corespunzatoare, frine solide (prefer hidraulic pe disc), un cric solid, o sa pe care poti sta comod ore-n sir si un angrenaj care nu e conceput pentru recorduri de viteza pe plat. La cadru m-as orienta spre un model care permite montarea fara improvizatii dubioase a ceea ce pa aici se numeste “gayshit” – plusul de greutate e mai putin relevant si intereseaza numai marginal. Mie-mi face modelul acesta de mult cu ochiul (varianta 28” si unele modificari – modificari, nu “upgraduieli”)
  16. LucianTheOne

    Cea mai buna cicloturista e un MTB vechi din oţel.
  17. Traveller

    In aceeasi idee, dar si pentru ca n-avea rost o noua achizitie, am procedat si eu cu vechiul MTB hardtail Ideal. I-am pus o sa Brooks, o furca de trekking RST Neon si gume de asfalt cu balon 1.9. Am facut-o cicloturista si merge bine-mersi, pe tot felul de suprafete. O gramada de oameni folosesc pentru turism MTB reciclate, multe complet rigide, solide, e o abordare frecventa si rezonabila.
  18. diorgulescu

    Sincer, am renuntat la idee. In primul rand, spatiul. Am deja una de oras plus MTB-ul meu de suflet cu care am facut multe :D. Sotia la fel, una de oras + MTB. Imi vine cam greu sa dau o suma considerabila pe o bicicleta pe care as folosi-o 3 saptamani pe an si in rest asa, ocazional. Plus ca nu ma feresc sa-mi fac rutele pe unde sunt si ceva forestiere sau drumuri cu asfalt prost. Imi place drumul neumblat :) Asa ca raman la MTB-ul meu de "moda veche" (probabil ar fi considerat o vechitura comparand-o cu ce echipari se mai vehiculeaza pe aci, insa eu ma inteleg foarte bine cu ea si o intretin cu drag :) ), cu care pot merge si pe munti, dar si in ture cicloturistice. Zic ca-i sta bine, totusi, si cu bagaje. Chiar daca nu tot timpul pe asfalt ;)
  19. gcycles

    Din topicul de cautat bicicleta se va alege manual de rupt clavicule, dar hai sa ma bag in seama: Peticele sau punctele de franare, sunt valabile cand vrei sa stii in MAXIM cate puncte ti se va uza cauciucul facand skid-uri. Adica, avand un pinion fix cu numar par de dinti, si o foaie de angrenaj la fel, cu numar par de dinti, si socotind ca faci skid-uri cu piciorul dominant (imadiat explic) rezulta ca teoretico-posibil roata ta va frana in aceleasi puncte tot timpul. Cu cat numarul de puncte este mai mare, cu atat uzura va fi mai uniforma. Calculul da cu vigula sau numar infinit la unele combinatii, de regula pinion cu numar impar sau chiar prim de dinti. De acolo fasinatia pentru rapoartele astea. Urmeaza... Raportul nu trebuile ales in funtie de skid-points. Uzura depinde de cauciuc, asfalt, forta cu care franezi etc. Cel mai bine sa alegeti un raport convenabil pentru voi in oras, in funcite de forta picioarelor, varsta (genunchii maica!) si relief. (Ex. eu am 46-16, Timisoara e plata ca o scandura, si merg destul de repede. Insa cateodata se resimte in genunchi). Sa revin... Legatura mai demna de luat in seama despre skid si raport este: cu cat raportul este mai mare, cu atat skid-ul va fi mai greu de executat. Tu, incercand sa opresti roata, ea conform principiului actiune-reactiune, va incerca sa te puna in miscare. Avand un pinion mic si o foaie mare, forta din capatul pedalelor (F X Bf adica Forta X Bratul Fortei) vor fi mai mari. Ergo, genunchi mai stresati. Ajuta un set de cauciucuri umflate bine de tot, preferabil slick, si tari. Cele cu compus moale se lipesc de asfalt. Sfat tampit: incercati pe o suprafata cu dale lucioase (Timisoara: Schela de Petrol sau Iulius Mall) dar vedeti sa nu scapati bicla de sub control. Ajungem imediat si la ce se intampla acolo... Acum, despre tehnica (zic din ce am citit si pus in practica apoi, personal). Te ridici din sea, lasi greutatea corpului spre fata, te sprijini in ghidon, cu capul sa fii in linie cu ghidonul sau peste el, depinde de cat de aventuros esti, iar cu piciorul dominant (de regula dreptul - poti vedea care este, daca te dai pe snowboard, este cel cu care mergi inainte, nu intru in detalii) deci cu piciorul dominant tragi in sus de ratrapa, iar cu celalalt, impingi in jos. Vazut din lateral, dinspre pedalier, picioarele sunt la ora 2 dreptul si la ora 8 stangul. Sau pe acolo...Tragerea si impingerea se face simultan, iar corpul este ridicat din sa. Bicla o ia dupa maini si cap, de aici skid in curba, numai pentru cei care au priceput cum e cu cel in linie dreapta. Dupa ce ai prins miscarea asta, se poate skidui cu picioarele invers, cu stangul sus si dreptul jos. De aici vine termenul de ambidextrous skid sau cum i-o fi zicand. SI asta e cazul in care se dubleaza numarul total si posibil de skid patches, deoarece relativ cu pedalele, pinionul cu foaia vor avea alte pozitii, deci si cauciucul va nimeri in alte zone contactul cu asfaltul. Cum ziceam, nu va bateti capul de astea, sunt prostii. Se poate face skid si fara ratrape, pentru cei curajosi. Aici, piciorul care trage se strecoara repede SUB pedala de sus. Nu recomand :P Atentie: verificati ratrapele inainte, daca se desprinde vreuna, pac! plonjati peste ghidon. La fel plonjati peste ghidon daca aveti viteza prea mare si va lasati corpul prea in fata (aici actioneaza bine-mersi inertia). Am patit-o :( Ratrape din material de centura se gasesc la Cool Bike Team, in Timisoara. Altfel, eu am Aurora Collective, si sunt decente. Scuzati greselile si literele aiurea, nu sunt un mare scriitor pe net.
  20. ciomby

    Eram în parc, prin faţa mea un puşti de 4-5 anişori "călărea" o maşinuţă electrică. Părea foarte fericit. După câteva ture bateria a cedat şi maşinuta s-a oprit brusc. A început să plânga, a coborît şi a început să-i tragă picioare maşinuţei sperând că va refuncţiona. Au intervenit şi părinţii, au întors-o, au desfăcut un capac dar nu s-a mai putut face nimic. Au fost nevoiţi s-o târască pe alee însoţiţi de urletele copilului, plimbarea la aer curat devenind un calvar pentru acea familie. Mă gândeam că şi până si copilaşi de azi au fost integraţi în era tehnologică, sunt practic obligaţi să nu mai facă niciun efort, nici măcar o simplă pedalare pe o tricicletă în parc ! Legat de aşa-zisele bicicletele electrice, personal nu consider că aceste obiecte care au aspect exterior de bicicletă se pot numi la fel. Ar trebui inventată o denumire care să caracterizeze aceste (auto)vehicule ! Eu doresc să pedalez, să simt că fac efort, să-mi fie greu când urc şi când bate vântul din faţă, să mă întrec cu cei din grup, să-mi cunosc limitele !
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up