Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/19/2016 in all areas

  1. octav

    Mai bine aici tehnici de coborare ;)
  2. octav

    Asta clar. Parerea mea ca orice cauciuc de top de la orice firma de renume e bun. Ce vorbim noi aici sunt nuante. S-ar putea sa fie si alte modele mai ieftine si sa fie foarte bune, dar eu personal nu am timpul si nici disponibilitatea sa le mai incerc.
  3. radu_vadan

    Nu e niciun secret că Nibali și Sagan nu-s cu tăte blidele pe stălaje....
  4. MLADEN

    Vând bicicletă stare bună, căteva zgărieturi minore, folosită doar la plimbări în oraş. ;))
  5. octav

    Si una din colectia personala, de pe Stelvio :)
  6. Axe

    Pisica si viezurele
  7. Cu parere de rau, mai postez si de astazi:
  8. De multe ori m-am gasit in situatia sa am nevoie de diverse componente marunte care ori nu se gaseau in apropiere, ori erau absurd de scumpe, ori ar fi trebuit sa platesc o suma mai mare pe transportul lor decat pe componenta in sine. Astfel, am ajuns sa mi le fabric singur, fiind vorba de diverse adaptoare sau componente necesare pentru a potrivi pe bicicleta lucruri care nu se potriveau chiar din prima. Deschid astfel acest topic pentru cei care au improvizat (in mod elegant si robust) diverse componente, suporti, distantiere sau, de ce nu, piese mai complexe. Am mai vazut pe forum in decursul timpului asemenea exemple, dar nu ar strica sa cream un topic pentru cei mai "meseriasi" dintre noi. Mi-am cumparat de curand un stop B&M Toplight Flat S gandit pentru montarea pe portbagaj. Cum nu imi folosesc portbagajul tot timpul, mi-am pus problema crearii unui suport care sa-mi permita sa montez farul direct pe cadru. Solutia a venit rapid, folosindu-ma de clema de strangere a seii care are gauri filetate pentru portbagaj. Pentru realizare a fost folosita o imprimanta 3D (nu e a mea personala, dar am acces la ea) si filament plastic in valoare de aproximativ 2 lei (sub 50 de eurocenti), modelul fiind facut cu aplicatia FreeCAD (versiune open-source a Solidworks). Rezultatul e asta: Acum am in plan un chainguard pe care sa-l montez in locul foii date jos de pe pedalierul triplu de MTB - modelele gasite pe net costa de la 30-40 de euro in sus si extrem de putine sunt capabile sa acopere o foaie de 44. Al meu model ar trebui sa coste mult mai putin de atat, urmeaza sa definitivez modelul in zilele urmatoare.
  9. Macar pune si tu ghilimele la parerea aia de rau. Bestie!
  10. majikstone

    Problema nu e neaparat legata de latimea cauciucurilor, conteaza foarte mult si materialul din care sunt facute, asta va decide de exemplu aderenta pe asfalt ud. As zice ca din punctul asta de vedere (aderenta pe asfalt ud) Continental 4000 GP S2 pe care le am sunt mai aderente decat Schwalbe Marathon Supreme. Pe de alta parte, unul dintre lucrurile de care mi-e mie cel mai frica in curbe (si motivul pentru care si eu abordez curbele de pe coborari cu viteze relativ reduse) e nisipul sau praful de pe marginea drumului, care iti va rupe aderenta instantaneu daca abordezi curba la o viteza si un unghi prea mari. Si cel putin prin Romania (si nu numai) asta e o problema reala datorita materialului antiderapant depus pe drumuri si curatat... la pastele cailor. Situatiile in care realmente esti mai siguranta pe cauciucuri cu balonaj mai mare sunt daca asfaltul e departe de a fi perfect. Orice gropi, denivelari sau fisuri te vor face sa pierzi controlul mult mai usor in cazul unor cauciucuri mai inguste si cu presiune mai mare decat in cazul unor cauciucuri mai groase si cu presiune mai mica. Si din nou asta e o problema pe drumurile patriei, in special cele de munte. Ca sa nu mai vorbim de oboseala acumulata in brate datorita acelorasi gropi, fisuri si denivelari.
  11. justin

    Mi-am terminat ciclocrosul. Am schimbat o serie de piese fata de echiparea originala si intr-un final are o transmisie 1x10 cu 11-28 spate si placa ovala de 38t pe fata. Ptr o amortizare mai buna a socurilor am optat ptr ghidolina de silicon si roti tubeless. In viitor o sa ma joc cu rapoartele si in functie de traseu o sa am 2 randuri de pinioane si 2-3 placi care sa le combin.
  12. otsdr

    Suport de aripă. Alb, că am vrut neapărat nylon și mi-a fost lene să-l vopsesc.
  13. Si track-ul gps: https://connect.garmin.com/modern/activity/1051657793 Se intra din drumul de Poiana pe triunghi galben, de la asta vine numele. @@akebono Facem, imi dai un semn cand e de iesit sa vad daca ne potrivim cu timpul.
  14. Buna treaba cu topicul asta, intr-adevar. Ne place sau nu, dar informatia referitoare la calitatea soselelor sau a locuitorilor are relevanta, trebuie sa fim constienti de riscuri.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up