Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/24/2016 in all areas

  1. purix

    O evreică din New York, de vorbă la telefon cu mama sa din Israel: - Divorțez de Ițik. Tot ce vrea e sex anal... și am gaura cu..lui cât o monedă de 50 de cenți... înainte era cât o monedă de 5 cenți... nu mai pot! Mă-sa îi răspunde: - Ești măritată cu un avocat milionar, trăiești într-o vilă cu opt dormitoare, conduci un Mercedes, cheltui pe săptămână 10.000 $, ai șase vacanțe pe an... și vrei să renunți la toate astea pentru 45 de cenți?!
  2. andreibelcic

    Auzi, măi Bulă, vrem să tapetăm camera de zi şi e la fel de mare ca a ta. Tu când ţi-ai tapetat câte suluri ai cumpărat? - 20. - Mulţumesc. După 2 săptămâni se întâlnesc: - Auzi, mă tâmpitule, am cumpărat 20 de suluri şi 7 mi-au rămas în plus. - Păi şi mie...
  3. LucianLS

    Warning, flame bait detected :-
  4. andreibelcic

    Bine ca nu pun alte SPD-uri peste :))))))
  5. MaC®

    Am uitat un amănunt. Îmi rezerv dreptul de a alege destinatarii donației. Precum și faptul că lucrurile pot pleca separat, nu neapărat ca întreg. Ca user vechi, prefer să le dau unora care au adus o minimă contribuție la comunitatea ciclism.ro. Nu unora care devin brusc activi când este vorba de mocăciuni.
  6. liviu m.

    Ziua 1(01.07.2016) Hoek Van Holland-Rotterdam Stadscamping Rotterdam:12E/garantie ID sau 10E Cativa calatori au mai ramas pentru Hoek, trenul din Rotterdam a avut multe opriri, se pare ca e de navetisti, destul de aglomerat. Mai era un biciclist in acelasi vagon, a coborat undeva pe parcurs. In acel tren era un singur vagon cu 2 locuri de bicicleta. Vantul m-a luat in primire de la coborarea in gara, de fapt un peron cu un automat de bilete. Pana la Marea Nordului mai erau vreo 2km asa ca am mai facut ceva foto pana acolo. Dupa cum vedeti plaja e pustie, temperatura coborata, vantul bate cu putere. Si eu mi-am cumparat slip sa fac baie in mare, dar a fost sa fie in alte parti. Am stat putin pe plaja apoi m-am intors si m-am indreptat spre Rotterdam. Dupa cevea treceri peste canale si ecluze am ajuns in suburbiile orasului. Campul e undeva la 4-5km de podul Erasmus. Incepuse sa ploua inca inainte de sosirea in camp, terenul era imbibat de apa. Intre 2 ploi am reusit sa-mi pun cortul. Apoi cu un cob pe bici ma indrept spre centru, am ajuns pana podul Erasmus dar vremea nu a tinut cu mine. Deja era trecut de 7 seara, mi se facuse foame, pana la urma am gasit un KFC ("Kentucky Fly Chickens") am servit parca ceva de pui cu cartofi pai. M-am inapoiat in camp si m-am bagat la culcare. Am dormit foarte foarte bine pe terenul moale, imbibat de apa. Aici se vede clar directia vantului...
  7. Ziua 50 – 5 ianuarie – 33km – 3300m – Camino del Muerte [bolivia] - continuare
  8. liviu m.

    Ziua 2(02.07.2016) Rotterdam-Dordecht Stichting camp-12E/0.5E dusul M-am trezit pe la 6, le-am adunat pe toate, cortul era ud, l-am impachetat asa. La 7 eram pregatit de plecare dar cum ID-ul era la receptie a trebuit sa astept pana la 9 cand au deschis. Pedalez spre centru si gasesc EV15, m-a dus pe malul Rinului, cu multe canale, nave cu panza si moderne. Traseul trece peste podul Erasmus, continuind pe langa faimosul stadion Feijenoord, cei mai in varsta isi amintesc de faimoasa echipa din Rotterdam. Campul e undeva la vreo 8km de Dordecht, foarte dragut, cu locul de campare pentru corturi,pe malul unui mic canal. Cateva rate m-au luat in primire chiar de cand am inceput sa-mi pun cortul, macanind sa le dau ceva de mancare. Un elvetian si-a pus cortul langa al meu, venise de la Basel si se ducea la Rotterdam, avea un MTB. Mi-am propus sa ma intorc in Dordecht sa fac cateva poze, dupa vreo 5km am realizat ca mi-am uitat telefonul in cort, in plus m-am cam ratacit asa ca m-am intors. Pe drum am luat de la un supermarket ceva de mancare si 2 beri. O rata ma astepta langa cort, asa ca am indopat-o cu paiine (cred ca mergea pe varza...) bere nu i-am dat, am baut-o eu. Stadionul Feijenoord din Rotterdam. Biserica protestanta medievala Grote Kerk din Dordecht. Pista de bicicleta langa Dordecht. O casuta olandeza. Ratele se odihnesc...
  9. Drum puțin vălurit, cu mașină de raliu și să zboare un MCV pe lângă tine? Nu mai zic că te pierdusem din oglinzi :D I-aș da foc, dă-o dracu'!
  10. Vad ca s-a deplasat discutia,acum biciclistii propun pedepse(sa-i calce,sa-i "stearga",sa-i tranteasca,etc) pentru pietoni sau alti biciclisti indisciplinati :) Asta e inflacarare de incepator sau agresivitate de sofer periculos,de aia sa-u introdus pedepse pentru cei agresivi in trafic. Legea pe sosea o aplica deocamdata politia dupa codul si regulamentul existente cum zise Traveller,nu noi biciclistii si nici noi biciclistii soferi chiar cu puncte multe la sala . Nu e bine sa mergi indarjit pe strada si sa strigi si sa injuri pe toata lumea care nu sta cum vrei tu,ci sa fii mai ingaduitor si sa ne mai civilizam cu totii incetul cu incetul.
  11. gibonu

    Luni, 16.05.2016 - Partea a VII-a Indicatoarele specifice unui aeroport au ramas. "Firma" originala. Daca nu ma insel, avionul care se vede in poza de mai sus este un Douglas C-54 Skymaster. Vazut mai de aproape. Ce-a mai ramas din baza aeriana americana. Americanii au stat aici din 1945 pana in 1994, cand in cadrul unei ceremonii solemene, Bill Clinton a pus lacatul pe usa. Cea mai ramas din poligonul de tir al americanilor. Printre cei care au aterizat pe Tempelhof. Doamna este Anne Buydens Douglas, nascuta in 1919, casatorita cu Kirk Douglas din 1954 si mama vitrega a lui Michael Douglas.
  12. pHane

    Daca nu te satisface o pereche de bibs-uri de ce nu porti doua? ;)
  13. gibonu

    Luni, 16.05.2016, Partea a VI-a Intrarea şi regulile de vizitare ale parcului (fosta pistă) a aeroportului. Orarul de vizitare, în funcţie de luna din an. Despre cum unii ştiu să păsteze istoria locului respectiv. Apa din bazin era suficient de curată pentru a fi folosită de rate. O rampă de încărcare. Parcul propriu-zis. Un aeroport divizat intr-un Berlin divizat. Cum se ateriza pe Tempelhof in anul 1694.
  14. Ziua 50 – 5 ianuarie – 33km – 3300m – Camino del Muerte [bolivia] Ne trezește soarele ce ne luminează un sfert de cort. Merg până la benzinărie, pe jos, ca să iau benzină. Nu mă pot face înțeles cu benzinarul. Nu vrea să ne dea pentru că este filmat pe cameră și nu are voie. Dar unui alt nene îi dă la butoi. Așa că iau și eu de la nenea, fără bani. Mulțumim. Începe ploaia și ne adăpostim la un magazinaș, lângă locul în care am campat. Cumpărăm biscuiți și lapte cu cacao. O ajutăm pe tanti să își monteze adăpostul de ploaie. După 15 minute mai luăm câte un lapte. Ne aduce în plus un termos mare de cafea și trei pâinici bune. După o oră și ceva plecăm la deal. Se urcă ușor și frumos. În pasul de 4660m ne ducem sus la statuia cu Jesus unde stăm vreo două ore. Este prea frumos. Norii se mișcă rapid și se schimbă peisajul. La vale ne dăm cu viteză și depășiri de mașini. Pe o porțiune umbroasă ne plouă cu piatră. Ne oprim să montăm luminile pentru că este ceață multă. După care mai dă o ploaie torențială ce ne udă puțin. Găsim adăpost la o mâncătorie unde bem câte două ciorbe. Se oprește ploaia și urmează o coborâre tare pe semi întuneric. Prindem 73 km pe curbe în S uri. Ne oprim după un tunel și găsim loc pe drumul lateral tunelului. Au apărut florile fluxia. Pe un panou văd că prin zonă ar fi urși?!
  15. Ziua 0 Tin sa-i multumesc in special sotiei mele pentru suportul dat pe tot parcursul desfasurarii turei dar si celor de-a lungul traseului care au gasit cateva cuvinte de sustinere care efectiv mi-au mai dat un "impuls" sa continui. Am luat biletele de tren spre sfarsitul lui mai, m-au costat 39E plus 10E pentru bicicleta, apoi s-a mai prelungit contractul cu inca o luna, asa ca fuga la gara si schimbarea datei pe 31.06.2016 a mai costat 10E (nu-i foarte clar de ce). Am calatorit la Hoek Van Holland Strand (plaja) cu patru trenuri Mannheim - Koln - Venlo - Rotterdam Central - Hoek Van Holland Strand. A plecat pe 31.06.2016 ora 8:30PM si a sosit la 9:00AM pe 01.07.2016. Bicicleta cu 2 coburi pentru fata, portbagaj fata, saua Brooks, 2 camere de rezerva, pedale de rezerva, cheie de pedale, set imbusuri si alte maruntisuri, toate le-am luat pe 16.06.2016. Deci: -bicicleta (Ext 500 de 55cm/28") - 550E (redusa de la 700+); -coburi fata 90E; -saua Brooks (B67) - 95E; -portbagaj fata - 25E (am mai luat mai tarziu un portbagaj fata (35E) si am folosit numai suportul peste roata) mi sa parut cam slabut fara aceea intaritura; -pedale rezerva 27E (spre surpriza mea nu a trebuit sa le schimb); -coburi spate 90E - luate mai devreme si folosite cu bici de la servici; -sac de dormit - 70E; -izopren 2cm - 40E; -cortul luat din tara -150E. Bicicleta echipata complet, cu 4litri de apa cred ca a ajuns undeva intre 35-40kg. Sabotii de frana i-am schimbat in Elvetia, Buchs (m-au costat 20E fata/spate) inainte de a incepe Alpii si apoi in Romania in Stei (luati din Maribor 10E fata/spate). Cred ca am o bicicleta magica, nu am avut nici o pana, cauciucurile (622x42) au rezistat pana acasa. Cel de spate are o uzura mai pronuntata. O singura problema, dupa multe reprize de ploaie dinamul din roata fata nu mai functioneaza. Oricum nu am circulat noaptea si prin tunelurile prin care am trecut am incercat sa trec cat mai repede . Lantul l-am uns cam la fiecare 500-600KM (tub plastic 60ml arhisuficient). Orientarea: telefonul in roaming si date mobile si care sa dovedit ulterior greu de folosit (mai ales pe vreme ploioasa), plus cheltuielile din Elvetia cu datele mobile (uitand ca nu face parte din UE), cred ca puteam sa-mi iau un GPS de ultima generatie. Daca va mai fi o tura viitoare nu o pot concepe fara un GPS. Energie:Un Power Bank de 13000mah (20E), foarte folositor, care iti da o gramada de autonomie. Traseul a fost impartit in 2 parti: 1. Hai-Hui pe EuroVelo15 Hoek Van Holland Strand (Olanda) la Andermatt (Elvetia) (pe EuroVelo15 care nu a fost urmarit cu fidelitate si nici nu poate fi fara un GPS, dar si diverse inchideri sau nemarcari in toate cele 4 tari). Am pedalat prin: Rotterdam, Dordecht, Arnhem, Dusseldorf, Koln, Bonn, Kobletz, Mainz, Worms,S peyer, Strasbourg, Basel si alte orase mai mici, 2 pasuri (Oberalppass si Gotthardpass). 2.Inapoi spre casa De la Andermatt la Unirea pentru care initial aveam 2 rute si de fapt pana la urma a iesit a treia, care a fost facuta si "dirijata" de sotia mea, de acasa. Una dintre rutele planificate de la lacul Iseo, urca din nou in Alpi si urmeaza traseul de creasta pana la Villach in Austria (mai mult de 400km). Totusi l-am considerat prea dificil pentru mine si am venit pe noul traseu facut de sotia mea si pe care nu l-am regretat nici un moment (Andermatt - Como - Monza - Lacul Iseo - Brescia - Lacul Garda - Verona - Vicenza - Padova - Venetia - Mon Falcone - Ljubljana - Maribor - Lenti - Balaton - Dunafoldvar - Kecskemet - Bors - Oradea - Stei - Arieseni - Campeni - Bistra - Unirea). In fiecare seara primeam "foaia de parcurs", km, cu localitatile, numarul drumurilor si campingul unde urma sa campez a doua zi (ce inseamna sa fii "dirijat" de o femeie...). Bicicleta a primit numele de Magarul Rosu. Durata estimata a fost de 40 zile(17zile pana la Andermatt). Durata reala:42 zile(19 zile pana la Andermatt) Campare:41nopti (37 in cort in campinguri,1 in cort wild in Elvetia,1 privat (Romania), 2 motel (Romania)) In Mannheim pe drumul spre gara:
  16. andreibelcic

    Cum de la cine? De la NZT 48 pt Greipel, bineinteles.
  17. N-are pile, avem noi răbdare :p. Până când se termina. Dacă ar sta de vorbă cu tine în realitate, cum am stat eu, și - ar da seama că obiectul umorului său caustic nu e nici pe departe cum își închipuie el. O chestiune de invățat pentru noi toți. Să nu uităm că vorbim cu un utilizator, ascuns după un nickname. Să luăm o gură dă zizin, din ăla care dă cu pace ;)
  18. Ăla de la Squirt e o prostie. Ung lanțul înainte de tură, după 50km scârțâie. Ung lanțul cu o seară înainte, după 20km scârțâie. Și dacă te piși pe el cred că ține mai mult...
  19. MaC®

    De dat. Un rucsac Zapp. Stare bună. Important e ce e în el. :D 1) O vestă vînt lidl. Mărime L, aproape nefolosită (e un pic mare) 2) diverse bidoane, 5 la număr, (unele noi - 2 buc) 3) 2 discuri frînă Shimano XT, centerlock, 160mm - model SM-RT62 - sunt cele cu care am luat bicla sh, au cam 1500km, sunt în stare bună. Am făcut upgrade imediat ce am luat bicla, după doar câteva ture 4) lanternă trelock LS200. Prima mea lanternă , luată in 2008. Are o mică problemă la switch-ul on/off. Dar merge. 5) multe mănuși cu sau fără dește: 2 model Tour de France: alea fără dește ceva mai folosite, cele cu dește lungi mai deloc - nu mă înțeleg cu "simțirea" pe mână. Unele wind stopper - mai de toamnă/primăvară, putin uzate la degetele care trag de frână, și încă vreo 2 perechi fără dește (folosite, uzură normală) 6) cagulă fleece Active (se poate transforma în mai multe chestii: tub, căciulă...) A, și rucsacu'. Evident.
  20. :D :D :D Considerand exemplul din imagine, putem lesne si fara urma de indoiala presupune ca oricate vraghii s-ar aseza pe hipopotam, energia consumata intru deplasarea acestuia ar fi aproximativ aceeasi. Intrebari? ;)
  21. Perfect de acord cu tine @@adi.murariu ! Şi asta pentru că proiectul de HG este chiar bine făcut iar nota de fundamentare de aceasta dată nu este plină de cuvinte goale, limbaj de lemn şi alte prostii. Mai mult ca sigur că sursele de inspiraţie au venit dinspre vestul sau mai bine zis NV-ul Europei. Eu în altă parte văd problema: prin analogie cu infrastructura de mare viteză (rutieră sau feroviară) unde avem norme metodologice dintotdeauna au lipsit banii. Problema banilor va fi şi în acest caz cuiul lui Pepelea şi nu lipsa HG.
  22. Aici ai fost rău, cu mască oarecum, dar tot rău.
  23. diorgulescu

    @@andidani Varianta a 6-a este foarte pitoreasca si are trafic redus spre inexistent (mai ales intre Bustenari si Cocorastii Mislii). O poti face si in sens invers. O alta recomandare, cu oprire-n Campina ar fi asta. Cateva poze de pe traseu poti vedea aici.
  24. He-he... http://s14.postimg.org/pkd2oce8h/broooscic.jpg
  25. Sa am pardon: parerea mea este ca postul #2 al lui @@pinkbike trebuia sa fie concluzia. Restul sunt doar ... vorbe pe forum. :P
  26. mumus

    Eu nu pricep ceva, La inceput prezinti un produs care sa inlocuiasca cateodata spd-urile, dupa care pui pe produsul care inlocuieste spd-ul retrape si cuie ...
  27. gibonu

    Luni, 16.05.2016 - Partea a V-a Langa "Piata Podului Aerian" se afla aeroportul Tempelhof. A fost construit de catre nazisti in anii '30 insa niciodata finalizat conform planurilor initiale. De exemplu, acoperisul aeroportului era gandit ca un fel de stadion de pe care spectatorii sa admire spectacolele aeriene, insa razboiul a oprit aceste planuri. Cateva vorbe despre arhitectura aeroportului si despre constructia acestuia. Referitor la acest aeroport, Sir Norman Foster, considerat unul dintre cei mai renumiti arhitecti contemporani a spus ca este "the mother of all airports". Aeroportul a fost inchis in anul 2008 si de atunci zona pistelor de aterizare a fost transormata in parc, unde, la fel ca si in Tiergarten, oamenii vin sa se relaxeze. Un fel de harta a parcului. Cladirile aeroportului azi sunt inchise si, din cate am reusit sa inteleg azi sunt un fel de centru pentru refugiati. Daca nu ma insel, intrare principala a aeroportului. La Bucuresti liliacul trecuse demult, la Berlin abia inflorea. Au si nemtii cocalarii lor. Moment in care crestea pipota-n mine de mandrie patriotica. Calea ferata care deservea aeroportul. Parte din cladirea aeroportului. Aeroportul Tempelhof a reprezentat si o cale spre libertate a celor din Europa de Est, inclusiv din Romania.
  28. gibonu

    Jasper, Alberta, Canada Sursa: http://www.railpictures.net/photo/586005/ Hiitola, Republica Karelia, Federatia Rusa Sursa: http://www.railpictures.net/photo/585495/
  29. EusuntCristian

    Salut. Eu sunt din Rm. Vâlcea iar fosta cale ferată trecea prin spatele casei mele. De știam că vreți să o explorați vă săream eu în ajutor fie cu piese sau cazare. Să ne auzim cu bine. Astăzi plec pe ea intr-o excursie cu bicicleta mea utilitară.
  30. MaC®

    Medicul unui penitenciar se duce la un deținut. - Am o veste proastă și una bună, cu care să-ncep? - Cu vestea bună. - În curînd vei ieși de aici. - Dar eu sînt condamnat pe viață!!! - Ei, asta e vestea proastă...
  31. Traveller

    Mookyama avertizat verbal și pus 48 ore sub postare moderată pentru limbajul abuziv și jignitor de pe topicul cu căștile originale vs fake.
  32. Traveller

    Mooky, nu am citit tot ce ai scris acolo. Forumul de ciclism are ca rațiune a existentei faptul că oamenii cer păreri și fac niște recenzii ale produselor legate de bicicleala. Sunt Sub forumuri și în ele topicuri organizate pe căprării. Al tău la ce se referă, doar la o dezbatere generală sterilă? Și când degenerează, evident aruncam pisica pe moderatorii inactivi. Te rog să nu mai insiști în direcția asta. Ai un produs dintr-o anumita categorie, cumpărat recent, și vei să vorbești despre el sau sa întrebi ceva? Foarte bine, du-te la sub categoria respectivă. Topicul se închide.
  33. Ziua 48 – 3 ianuarie – 3850m – Copacabana [bolivia] - continuare Ziua 49 – 4 ianuarie – 155km bus; 15km bicii – 4200m – La Paz [bolivia] De dimineață mergem să căutăm autobuz pentru La Paz. Nu vrea să ne ia niciun microbuz. Este aglomerație mare, toată lumea vrea să se întoarcă acasă. Vine un autobuz mare și șoferul spune că are loc și pentru noi, așa că mă duc să cumpăr bilete. După ce iau biletele merg în piață să iau banane, iar Cozmin stă cu bicicletele. La întoarcere deja punea din bagaje în autobuz și când i-am spus de biciclete ne-a zis că nu mai e loc. S-a oferit el să ne vândă biletele, care s-au dat imediat. Am avut o stare de supărare pe el, dar mi-a trecut repede. Mai vine un autobuz care spune că ne ia. Iau biletele și bicicletele le urcăm pe autobuz. Traversăm repede insula, iar la bac ne spune o boliviancă drăguță că trebuie să coborâm și să luăm “lancea”, niște bărcuțe rapide. Autobuzul merge fără pasageri pe apă. Și luăm autobuzul de pe cealaltă parte. Se merge bine, până face autobuzul dreapta pe un drum de țară. Auzisem eu că s-ar lucra pe drumul principal. Drumul este varză varză, cu mult praf. Unele mașini sunt blocate la trecerea peste râuri, se formează coloane și înaintăm încet. La una din treceri ne dăm jos toți și traversăm la picior. Ajungem în La Paz la 19 00. Gențile de biciclete sunt varzăăă, pline de praf cum nu au fost niciodată. Mâncăm și mai mergem până în centru ca să ne reîntâlnim cu niște oameni. Pedalăm spre drumul morții, așa pe noapte. Căutăm un loc de campare. Suntem la 3500m și este răcoare. Urcările din oraș sunt abrupte. Traversăm un cartier de blocuri nou. Oamenii sunt îmbrăcați bine și arată altfel. Pe partea asta sunt numai zone liniștite, față de El Alto. Câinii se iau după noi la ceartă. Ajungem la 4200m și campăm după stația de taxare, lângă o casă în construcție.
  34. Ziua 48 – 3 ianuarie – 3850m – Copacabana [bolivia] - continuare
  35. emu_von_art

    Before: after:
  36. LucianLS

    Bicicleta e calu dracului. Un bun crestin ruleaza cu Mercedes E-Class
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up