Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/2017 in all areas

  1. 6 points
  2. 2 points
    Sambata, 22.04.2017 Bicicleta in trenul RE 9001 (bucata Bucuresti Nord - Vadul Lat). Fiind vorba despre un tren Regio Express, viteaza acestuia ajunge si la aproape 100 km/h (undeva dupa Chiajna). Si in trenul Regio 9348 (bucata Vlasca - Bucuresti Nord). Trenul Regio 9348 este o Sageata Albastra care circula doar sambata si duminica. Sambata seara era aproape gol, nu cred ca erau 10 calatori in total.
  3. 2 points
    Atunci cand faci o tiganie iar tigania respectiva functioneaza, sentimentul este foarte placut. Concret: trusa de scule mi se parea cam grea. In geanta laterala o tinem undeva jos, la baza gentii. Pe langa faptul ca crestea [intr-o oarecare masura] uzura gentii nici nu era prea eficient. Daca aveam nevoie sa strang un surbub pe marginea drumului, trebuia sa scot ce era in geanta ca sa pot ajunge la trusa de scule. Trusa de scule Am luat o teava de canalizare [lungime 50 cm, pret 5 lei]. Pe care am lasat-o la 42 cm lungime. Un capatal tevii l-am rezolvat cu doi soricei [coliere de plastic] inaditi si un burete mai gros. Iar celalalt capat l-am rezolvat cu acelasi burete mai gros, plus o bucla pentru manevrare. Greutate totala a trusei de scule: putin peste un kil. Rezultatul final, prins pe cadru cu doua curele de ratrapa. Am probat deja noul sistem la o plimbare de vreo 60 km si totul este ok si n-am simtit nicio problema de manevrabilitate a bicicletei. Singurul dezavantaj este ca atunci cand bicicleta trebuie ridicata [tren, scari] prinderea nu mai poate fi facuta de baza orizontala a cadrului, ci de cea orizontala sau de sa.
  4. 1 point
  5. 1 point
    Adica pentru ocaziile alea foarte rare crezi ca vei sta prin casa cu inca o pereche de cauciucuri mai groase, plus camere, plus camera de rezerva, si ca vei munci sa schimbi cauciucurile, pus inainte de tura, curatat cauciucurile de noroi si scos dupa tura, pus din nou celelalte. Sunt si eu trecut prin astea si m-am convins ca practic nu tine, sau nu a tinut la mine. La cine are timp de nu are ce face cu el, poate tine. La mine solutia a fost alte roti, cu lantul aferent, daca esti dispus la o cheltuiala suplimentara. La altii a fost chiar o alta bicicleta. Asa ca mai gandeste-te la suportatul de cauciucuri mai groase. Ce scrie pe cadru nu are mare importanta. Echiparea face diferenta. Si sa il iei pe masura ta. E singurul care nu se poate upgrada. Restul mai poti schimba in timp daca nu iti convine ceva.
  6. 1 point
    Mai pedalez 2km si ajung la unul dintre cele mai bine cotate parcuri acvatice din Europa. Din pacate tariful de intrare este cam prohibitiv costand 38EUR, deci voi prefera sa fac baie gratis la mare decat sa-mi cheltui banii pe aici. La intrare in complex sunt doar masini tari. In scurtul timp ce am stat in zona, a trecut prin fata mea una autobuz care face reclama la acest complex turistic. Merg mai departe pe pista strajuita de leandrii. In curand voi face o mica pauza de baie pe Makronisos Beach.
  7. 1 point
  8. 1 point
    Ultimul proiect terminat Scapin Competizione 1981-1983 Columbus Sl-vopsea originala Masura 58-57 Echipare: Campagnolo Super Record cu schimbator spate Nouvo Record (conform fisa catalog Scapin) Tija Sa: Campagnolo SR 27.2 panto. Scapin Pipa: 3ttt panto.Scapin Cuvete: Cobra Bolognia panto.Scapin Jante: Nisi Solidal Nos 424 g. Butuci: Campagnolo record 32 Cauciuc tubular: Continental Giro Ghidolina: Benotto
  9. 1 point
  10. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00