Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/27/2017 in all areas

  1. 6 points
    Ce v-ar plăcea ? mă întreabă barmanul. - Ce mi-ar plăcea ?... Păi, o casă mai mare, bani mai mulți și o soție mult mai frumoasă. - Nu, zise barmanul calm, am vrut să zic: "Ce doriți ?" - Îmi doresc să câștig la loterie, să moară soacră-mea și copilul să se nască sănătos. - Ce să fie ???..., zise barmanul începând să-și piardă răbdarea. - Băiat sau fată... nu contează, îi spun. - Domnule (enervat de-a dreptul), m-ai înțeles greșit, te-am întrebat doar: "Ce vrei să bei ??!" - Aaa... îi zic, păi de ce nu spui așa ?!... Ce ai ? Barmanul: - Absolut nimic ! Sunt perfect sănătos !!!
  2. 3 points
    Dar nu-i nevoie să ajungi tu la Cluj, bade Cârțan, vine janta la tine prin curierat.
  3. 2 points
    Ce-i aia augur? E de bine sau e de rău?
  4. 2 points
    Inainte de a pedala catre casa trec sa vizitez si unul dintre cele mai frumoase Parcuri Internationale de Sculptura din lume dupa cum puteti vedea din urmatoarele exponate! Si cam asta a fost fascinanta si complexa mea incursiune in minunata insula a zeitei Afrodita!
  5. 1 point
    Day 1, 55,4km, Ineu - Moneasa Iata vine ziua de 9 iulie cand ma pornesc din nou la drum. Voi revedea meleaguri dragi sufletului meu din Muntii Apuseni, muntii unde timid in urma cu 20 de ani am inceput sa descopar lumea pe 2 roti. Este o zi caniculara, pornesc tarziu de acasa si prima oprire o fac in Ranusa, sat situat la poalele Muntilor Codru Moma. De aici mai am cativa km. de pedalat pana ajung in perla Muntilor Apuseni, statiunea Moneasa, situata la o altitudine de 280m. Pt. inceput aici voi vizita parcul de sculptura situat langa modernul strand. Admir cateva lucrari.
  6. 1 point
    mersi sunt 2 anunturi incerte,dar o sa merg sa vad,mersi...
  7. 1 point
    A fost vacanta..s-a dus....
  8. 1 point
    Eu din shortlistul ala as alege clar varianta 2 (Crossway Urban XT Edition). Ca echipare e intr-adevar similara cu Crossway 900, cred ca franele sunt usor inferioare (nu cred ca vei simti diferenta totusi), iar pedalierul e dublu cu foi 38/24 in loc de triplu cu foi 48/36/26. Intr-adevar, pedalierul ala al carui foaie mare e de 38 s-ar putea sa se dovedeasca insuficient la un moment dat din perspectiva vitezelor maxime de deplasare, plus ca cel mai probabil vei folosi doar foaia mare la majoritatea deplasarilor tale. Dar nu e un capat de tara - in cazul in care dupa primul sezon de utilizare realizezi ca ai nevoie de niste rapoarte de transmisie mai mari, poti inlocui foile cu o combinatie de genul 42/28 care, din punctul meu de vedere, ar trebui sa fie arhisuficienta pentru ce faci tu. Oricum foile alea se vor uza candva si vor trebui inlocuite, deci nu o privi neaparat ca pe o cheltuiala in plus. Alta diferenta ar fi la roti, in sensul in care pe Crossway Urban XT Edition vad niste jante si butuci Merida (din cate stiu, in final sunt niste modele de la producatori consacrati, doar branduite Merida, dar nu stim clar ce producatori), in timp ce pe Crossway 900 ai niste butuci Shimano XT si niste jante Mavic, ambele solide si de calitate. Nu inseamna deloc ca cele de pe Crossway Urban XT sunt niste petarde sau ca sunt simtitor inferioare celor de pe Crossway 900, ci doar ca nu stim la fel de clar ce-i cu ele. Cu toate astea, discutam si de o diferenta de 800 de lei intre ele doua, pe care nu o prea vad reflectata in diferenta de echipare. E drept, doar furca de pe Crossway 900 costa undeva la 170 de euro in magazine, in timp ce o furca echivalenta cu cea de pe Crossway Urban e probabil pe la 100 de euro, deci o parte din diferenta vine si de aici. Despre marimea cadrelor atentie mare ca masurile de la bicicletele de trekking nu bat neaparat nici cu alea de la sosea, nici cu alea de la MTB. Pentru inceput, foloseste calculatorul celor de la Merida, unde esti intrebat si ce tip de bicicleta alegi, iar dupa ce o cumperi du-te cu ea la un bike fit, unde iti vor mai ajusta ei pozitia. Alea de la Oxford mi se par deja putin cam overkill. Cadrele sunt misto, dar bicicletele in sine si echiparile lor sunt gandite pentru cu totul altceva decat faci tu. Vorba lui Traveller, o sa te tina cateva zeci de ani. Am zis eu ca greutatea nu e primul criteriu de alegere in cazul tau, dar nici sa cari dupa tine o bicicleta de peste 15 kg gandita sa faci turul lumii pe ea nu e neaparat rezonabil. Cat despre biciclete de sosea, fie ele de fitness, 29ere si alte biciclete cu un scop si o destinatie foarte clara si departe de use cases cu care o sa te confrunti tu, nu iti bate capul cu ele. Plus ca rotile alea misto de pe Canyon Roadlite Al garantat nu vor rezista foarte mult timp la cele 100 kg ale tale + aproximativ 10 ale bicicletei + bagaje.
  9. 1 point
    Poate cinci ZECI de ani. Fara consumabile (lant, pinioane). Nu vad rostul de a lua modelul de 2300 de lire (pentru tine). La banii astia as lua o bicicleta cu transmisie Pinion 18, sa fie treaba oabla. Ideea asta de a "lua ceva pe termen lung" pare atractiva, dar firea umana e cum e, te mai plictisesti, mai vrei o schimbare, ceva nou, ceva altfel, pe masura ce capeti experienta si prinzi alte gusturi.
  10. 1 point
    Sincer, probabil nu o justifică, dar mă atrage ideea unui lucru de calitate și a unei investiții pe termen (măcar relativ) lung... e ideea aia (poate prostească, nu știu) că la un moment dat ajungi să te și atașezi emoțional de un anumit obiect pe care îl folosești o perioadă mai lungă de timp, deci dacă voi ați spune că varianta celor de la Oxford reprezintă o investiție bună pe termen (măcar relativ) lung atunci eu aș fi OK cu cheltuiala; la o adică aș strânge chiar puțin din buci și aș mai tăia ceva de la alte cheltuieli și aș lua chiar varianta la £2299 dacă diferența de dotări o justifică)... ideea e că nu aș vedea-o ca pe o cheltuială, ci ca pe o investiție... dacă m-ar ține cinci ani, șase luni pe an, înseamnă 12,000 / 30 = 400 lei pe lună, să zicem încă un 50% cheltuieli de mentenanță (sau subestimez cheltuielile de mentenanță?) ar însemna 600 de lei pe lună, 3,600 pe an, 18,000 în cinci ani. Știu că poate părea o sumă destul de mare, dar eu consider că un 600 de lei pe luna, pentru ceva care îmi și place și îmi și face bine la sănătate, e o investiție mai mult decât rezonabilă. Deci dacă primesc unda verde de la voi, experții, în ceea ce privește configurația și confirmarea că se pretează pentru ce vreau eu, atunci cu bugetul o să mă descurc eu într-un fel sau altul. Deci, momentan, râmânând la cele două variante de la Oxford? Se merită? Da/Nu? Dacă da, care din ele? PS: Încă o dată mulțumiri pentru toată lumea și promit ferm că dacă ne-om vedea vreodată berile (oricâte ați putea bea :P) sunt din partea mea - lol.
  11. 1 point
    @gicu piticu Ok. Hai sa reluam. Am inteles ca ai o geanta de bicicleta rupta si ca de juma' de an cauti o geanta pentru roata cu 32 de spite. Noi, ca "parlamentari bucuresteni" deducem ca ai o roata constituita din butuc pe 32 de spite, spitele si geanta rupta. Deci, se cuvine sa ne lamuresti ce ai si de ce ai nevoie. Apoi, daca iti este dificil sa te orientezi pe net, ne putem uita noi pentru tine si sa iti sugeram diferite produse dar tot ar trebui sa stim daca ai nevoie de o geanta pentru roata de 26 inch (standardul vechi de roata de MTB) sau e roata de 28 inchi. Mai mult, este important de stiut daca ai frane pe disc sau iti trebuie pentru frane pe geanta, pentru ca gentile construite doar pentru frana pe disc, nu au acea margine pe care sa franeze sabotii. Asa incat, ca sa te putem ajuta, in caz ca ai nevoie de ajutor, te rog sa ai amabilitatea sa ne furnizezi aceste informatii ca altfel suntem ca badea Ion care sa duce sa ia bilet la tren: "Unde mergi bade? Apai la o nunta."
  12. 1 point
    Desi ma repet, pacat ca treci in viteza, pe langa o gramada de locuri interesante. Sarajevo are foarte multe de oferit, chiar este pacat doar sa treci fugitiv pe acolo. Hotelul din poza de mai sus a fost construit special pentru Jocurile Olimpice de Iarna din anul 1984 care s-au desfasurat la Sarajevo. Au fost primele Jocuri de Iarna desfasurate in estul Europei. Pe langa asta, in timpul asediului orasului (1992 - 1996) a fost singurul hotel care a ramas deschis si care a putut sa-i gazduiasca pe ziaristii straini. Combustibilul pentru electricitate era cumparat de pe piata neagra din valuta provenita de la ziaristii straini, mancare adesea se gatea la foc deschis in bucatarie, apa calda aproape ca nu exista. Insa, cu toate aceste neajunsuri, hotelul a functionat. Se pare ca a existat un acord tacit intre guvernul bosniac si sarbii bosniaci care asediau orasul, acord prin care hotelul a scapat aproape neatins de obuzele sarbesti. Ca si in cazul tunelului de sub pista aeroportului, sarbii care asediau orasul erau interesati ca ziaristii straini sa poata sta si relata din Sarajevo astfel incat atentia comunitatii internationale sa fie concentrata asupra orasului asediat si mai putin asupra purificarilor etnice, in special din estul Bosniei.
  13. 1 point
    Dacă e bun augur, e de bine, dacă e rău augur, e de rău. Logic. Edit: să fiu cât de cât la subiect. @iacobdoceu știam că niplurile nu se reciclează și îi musai schimbate. Spițele merg dacă se potrivește lungimea (în cazul în care schimb butucul -- nu se pune problema pt gicu).
  14. 1 point
    Gicule, n-are treabă că suntem bucureșteni, ieșeni, clujeni sau altceva. Suntem niste bicicliști și încercăm să-ți răspundem la întrebare, să-ți dăm un sfat. Părerea mea e aia de-am zis-o mai sus, cu 150 de lei îți iei roată nouă completă, ți-o livrează curierul acasă. Nu te mai supăra pe noi degeaba și nu ne mai compara cu parlamentarii lu pește prăjit, că nu e de bun augur.
  15. 1 point
    Gasim si un bloc inalt care mai pastreaza urmele razboiului de acum 20 de ani. Tot prin zona intalnim si o frumoasa catedrala. Pedalam in continuare pana in Fojnica unde se afla o manastire cocotata pe un deal. Ne cazam cu cortul langa aceasta localitate. Day 20, 76km, Fojnica - Kresevo - Rastelita Pedalam pe R437, drumul este cam prost. Peisajul este generos.
  16. 1 point
    Ne prinde ploaia si vom petrece noaptea la un motel de 3 stele de langa Vogosca unde ne simtim foarte bine. Day 19, 85km, Semizovac - Sarajevo - Fojnica Ajungem repede in capitala si ne plimbam prin centru unde gasim multe cladiri impunatoare. Sarajevo se poate mandri si cu niste zgarie-nori reusiti.
  17. 1 point
    Iata si niste crustacee imense! Dau si peste niste pasari. Si niste broaste testoase.
  18. 1 point
    Facem un popas in Olovo sa mancam ceva, apoi urmeaza o catarare. Lasam orasul in urma. Pe traseu intalnim multe zone minate. In varful pasului ne surprinde o ploaie si este cam frig. In fiecare sat vedem cate o moschee. Toate seamana intre ele.
  19. 1 point
    Observ si niste scoici preistorice! Intalnesc si niste fosile!
  20. 1 point
    Urmeaza o catarare spre Vlasenica. Noaptea o vom petrece la cort in localitatea Ravne unde suntem lasati sa punem cortul pe proprietatea unor oameni de treaba. Dimineata urmatoare suntem invitati la o cafea si avem o discutie agreabila cu o doamna de etnie roma care se numeste Victoria si vrea sa-l vrajeasca pe Giani. Eu imi repar pana la roata din fata. Day 18, 88,5km, Ravne - Semizovac Dupa Kladanj pedalam pe valea unui rau spre Olovo. Ne apropiem de capitala tarii si ramanem surprinsi de infrastructura excelenta. Trecem prin sate pitoresti.
  21. 1 point
    Admir si o statuie. Urmeaza niste pesti. Nu mi-e frica de Bau-bau!
  22. 1 point
    De la userul @ someone else:
  23. 1 point
    Wow, that is... amazing! not Aia ma face sa nu ma mai simt aiurea cu suportul meu de bicle pentru interior, care m-a costat 30 de lei si 1 ora de asamblat. #hakcs&bodges Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  24. 1 point
  25. 1 point
    - Alo, familia Beethoven ? - Da da daa daaaaaaaaaaaa!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00