Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/2017 in all areas

  1. 4 points
    Tură pe Valea Drăganului; până în Poieni și de acolo înapoi în Cluj cu trenul (TFC de 7:30, respectiv CFR de 16:49): traseu: gara Poieni- canton Valea Drăganului- Valea Drăganului- Traniș- Lunca Vișagului- baraj Drăgan (Floroiu)- Gura Zârnii- cantonul Ciripa- retur 85 km din gară în gară, în cca 7ore și jumătate, cu toate pauzele, inclusiv cea de cafea în Poieni altitudine maximă 1097m, urcare pe verticală 961m asfalt până la baraj apoi drum cu macadam urcare lină pe tot traseul mai puțin cei 4 km de la ieșirea din Lunca Vișagului până sus la baraj dar nici asta nu-i de speriat izvoare între Traniș și Lunca Vișagului și la cantonul Ciripa (parcă am mai văzut unul dar nu mai țin minte unde) de la cantonul Ciripa în stânga se poate urca la cascada Moara Dracului (fără bicicletă - există marcaj) sau se poate lua la dreapta peste munte la Stâna de Vale după prima microhidrocentrală de pe Drăgan drumul urmărește cursul Drăganului printr-o splendidă pădure de brazi o mențiune specială pentru apa incredibil de limpede a Drăganului alte imagini de pe drum: https://photos.google.com/share/AF1QipNCsvv5H-LHLgMvmCBuMI5s75dLO-DLoGnfUoqx2KWQ_ZNFszKYW30tUvNC4YsInQ?key=M2gxNFRLMGVnMElsV2h5eUJfalJCY2NiSjg4dEVn
  2. 2 points
    Dai 7300 lei și vrei s-o bagi in pădure???
  3. 2 points
    @iacobdoc In general la un triplu chainline-ul este pe foaia din mijloc, chiar daca se renunta la o foaie pentru a deveni 2x, constructiv per ansamblu (pozitie foi, brate, etc.) el ramane pe foaia mijlocie. Insa, pentru a-mi rezolva problema ar trebui sa-l pozitionez exact cum ai precizat, chiar daca este 2x din 3x, chainline-ul ideal ar trebui sa-mi dea intre cele doua foi. Ai perfecta dreptate. Referitor la distantiere, monoblocurile Hollowtech (si nu numai) au o diferenta esentiala intre Road si MTB, cel de MTB are un filet mai lung pe partea cu pedalierul (DS), am explicat asta mai sus dar este un detaliu care poate scapa usor, insa critic pentru a intelege de ce in anumite cazuri nu se poate monta cupa fara nici un distantier. Daca filteul interior din cadru nu este suficient de lung sau nu este pe un diametru mai mic decat tubul care-l sustine NU se poate fara distantier decat daca se curata filetul de pe cupa. ROAD: MTB:
  4. 2 points
    Locusmap e bazat tot pe osm insa e mai usor sa creezi trasee de pe telefon. Cel mai util gasesc profilul de nivel foarte detaliat
  5. 2 points
    Acum cîteva zile am găsit o aplicație de navigație pe mobil, care mi se pare că promite foarte mult: OSMAnd. Deși numele ar sugera că e doar pt Android, e și pt iOS. E și pentru dezvoltatori: http://osmand.net/ Se bazează pe hărți OSM offline (descărcate în telefon). La o primă testare, azi: e deosebit de vorbăreață, anunță toate intersecțiile și curbele posibile (bine, și eu am pus-o la munca, avînd un traseu întortocheat). Pare a fi foarte precisă (n-a fost nevoie să scot mobilul din buzunarul de la spate ca să verific), dar asta mai rămâne de văzut la trasee în afara Bucureștiului. Mi se pare mai bună decât alte aplicații cu hărți offline pe care le-am avut (Orux, MapsMe). Cum aplicația de mobil a Ride with GPS are niște probleme (nu mai merge ghidajul audio de cîteva săptamîni), o s-o mai încerc pe asta și poate rămîn la ea.
  6. 2 points
    Tură de o zi cu o porțiune de 4 km pentru masochiști: traseu: Bologa-Săcuieu-Rogojel-cabana Vlădeasa-Rogojel-Săcuieu-Bologa-Poieni până în Bologa cu CFR de 7:40 (mai este și TFC de 7:30 dar oprește doar în Poieni) și retur din Poieni cu CFR de 16: 49 (mai este și TFC de 17:20- ultimul din zi) cca 50 km parcurși de mine în 6h și jumătate cu toate pauzele, inclusiv cea de cafea din Poieni asfalt până la intersecția cu drumul de Rogojel, apoi un pic de macadam și iarăși asfalt până în Rogojel; de acolo începe chinul pe un drum în pantă plin cu pietre până la cabana Vlădeasa: imposibil de urcat pe biciccletă (cel puțin pentru mine) , greu de coborât pe bicicletă din cauza pietrelor care te aruncă în toate direcțiile; cei 4 km pe drumul pietros io i-am făcut în 2h izvoare sunt în Rogojel obiective de vizitat pe drum: cetatea Bologa, moara cu apă din Bologa, arborele de sequoia din Rogojel; peisaje splendide pe urcarea spre și de la cabana Vlădeasa dacă vreți să innoptați la cabană e 20 lei patul io am vrut să ajung și pe vârful Vlădeasa, al 2-lea ca înălțime din Apuseni (încă 4 km de la cabană) dar am subestimat timpul de urcare pe drumul bolovănos din Rogojel până la cabană și riscam să pierd ultimul tren spre casă (nu mai este nici un tren rezonabil după ora 17:20) alte imagini de pe traseu, AICI: https://photos.google.com/share/AF1QipP4nufxwAt9fmOQ9xIKLNvCMpzR9g-ALQK5K6cekFUt41ZwJB93eG6Euj6-oVcVuA?key=aEhWUGpTYWdiMktsX2c2cEJPMGtzMk5SeTBYRFJn
  7. 2 points
    Variantă de coborâre din Bușești în Măguri Răcătău prin cătunul Ghermănești. Alte imagini aici: https://photos.google.com/share/AF1QipOCiw6XTzhuv-CTIf5rpf8znT7lkh_Div9-XATi-gnAP9SYtM4-6bTRhYAc0B8DUw?key=LVdid1pIV1JsT3Z0SHkzbFQ5WDF0NWNtb1JzOFJB
  8. 2 points
    Dacă vă bate gândul să urcați la munte pe caniculă, vă recomand (pentru cei care încă nu au fost) valea Feneșului, ciclabilă în întregime, care până în pasul Prislop e umbroasă. Se ajunge acolo pe traseul: Luna de Sus-Vlaha-Săvădisla-Finișel. Din pasul Prislop aveți mai multe posibilități de răcorire la vale: coborâre spre valea Ierii un pic de urcare și coborâre spre Hășdate un pic de urcare și apoi coborâre de la mănăstirea Muntele Rece fie pe Austria, fie pe dealul Oanei până la Gura Râștii de la mănăstire, urcând încă un pic, se poate coborî până în localitatea Someșul Rece pe la Vânta traseele au în jur de 80 km (inclusiv străbaterea orașului Cluj) Io am ales varianta coborârii pe dealul Oanei până la Gura Râștii : https://photos.google.com/share/AF1QipNwEPDD_gITm0L2PTv5qHdUJTNIBTe4Yic80RAAlQx38N_sw6ph-cBAp4sKH6iRpg?key=UTdDYnZkVV91U3JBektYMVZVMTZuTTBjLXJHNjZ3
  9. 1 point
    Stadiul actual: Cadru: Noname (Orbea Avant Disc 2015) disc, 57cm, 135mm O.L.D. Furca: Orbea Avant carbon OMP tappered, disc. Cuvete: FSA integrated cu floare custom DIY, dupa modelul Tune GumGum. Ghidon: Ritchey WCS flat 600mm Pipa: Deda Zero2 80mm Roti: Mavic Aksium 622x15, in poza apare roata fata de la cursiera, dar la final va fi setul complet Aksium, 132.5mm O.L.D si flex cadru cat sa fie bine ;). Cauciucuri: Mavic Aksium 23mm Groupset: SLX 660 10sp, Foi 48/26 XT 9 speed, 11-36 Frane: Kuota (nu stiu ce model) manete Avid FR5 Tija de sa: Truvativ Stylo Race 400mm, 25mm setback Sa: Selle Italia, ceva entry level venita pe cursiera. Pedale: SPD 520. Suport bidon: un jaf. Greutate: 9.1kg. Upgrade-uri in curs: Tija de sa carbon, fara setback, ceva mai ieftina de pe CRC. Am luat-o pentru confort, nu pentru greutate. Cauciucuri Vittoria Rubino Pro, 28mm <- nu am putut sa rezist pretului si parerile sunt bune de cei care le-au folosit pe gravel si all season. Frane: 105 5800 (sa vedem, am facut o gresala in comanda, sper sa se poata corecta). Am vrut sa iau 6800, dar am luat 6700. In cazul in care nu se mai poate corecta vor merge pe cursiera unde manetele sunt tot 6700. Alte mansoane cu dopuri in capat :). Clema de sa fixa. Dopuri de cadru printate 3D.
  10. 1 point
    Am angrenaj de MTB cu BB de MTB (BB70), adica gandit pentru 73mm cu sau fara distantiere. Daca pun un BB mai ingust, cadrul avand nevoie de 68mm, nu o sa pot strange angrenajul. Pot incerca sa mut inca un spacer pe partea NDS, insa dupa cum spuneam, BB70 are filet de MTB, mai lung pe DS, s-ar putea sa nu-l pot strange fara nici un spacer. Si asa mi s-a parut ca s-a cam chinuit cu un singur distantier. Ar trebui un angrenaj de sosea gandit pentru un chainline mai mic, insa pana una alta ramane asa. Daca citesti putin mai atent: eu nu-mi facem griji de flexarea cadrului, chiar spuneam ca daca flexeaza si deraiorul se muta odata cu BB-ul :).
  11. 1 point
    Ca pasionat de bicicleta în Iași pot spune ca e foarte ușor. Dacă spuneai de Bucium sau vreun drum forestier din pădure era ceva. Păcat ca folosești o electrica prin zone unde merg și copii fără probleme (ma refer de la clasa 7-8 în sus)
  12. 1 point
    E bine că ai scăpat ieftin, e bine că ți-ai spart casca și nu onorabilul cap. Refacere grabnică!
  13. 1 point
    @Diesel E clar ca daca vrei sprinturi si pedalat ridicat din sa, un cadru mai rigid e mai potrivit (si din anumite puncte de vedere chiar mai sigur). Pentru pedalat pensionărește, à la Ivan Basso, prefer un cadru mai flexibil, pentru un confort sporit. Ca sa nu uitam de ocazionalele iesiri de pe asfalt Stiu, o sa vina fanboys ai carbonului sa imi explice cum fibra de carbon poate sa ofere rigiditate pe unele axe si elasticitate pe altele. Si au dreptate. La fel cum au dreptate sa planga in hohote in momentul in care cadrul lor pretios e bun de aruncat la gunoi dupa un impact lateral care abia ar indoi putin tuburile unui cadru de otel. Dar in fine, discutia asta filosofica otel vs aluminiu vs carbon (vs titan?) poate fi purtata la infinit
  14. 1 point
  15. 1 point
  16. 1 point
    Nu mai stiu daca la Vf Omu sau la Mall. Erau sute de oameni. Ceva mai jos
  17. 1 point
    Binecuvantati fie aceia care pedaleaza pe cararile Domnului
  18. 1 point
  19. 1 point
    Astăzi am fost matinali și am luat-o pe forestiere și multe single trailuri. Aici am făcut o pauză neprogramată de vreo 30min că erau vânătorii și aveau goană la mistreți...
  20. 1 point
  21. 1 point
    Tură prinȚara Călatei, via Dealu Botii și Beliș: traseu: trenul TFC de 7:30 până la Huedin- Sâncrai- Călata- Văleni- Călata- Buteni- Mărgău- Scrind Frăsinet- Răchițele- Dealu Botii- Bălcești- Beliș- Călățele- Călata- Huedin- trenul CFR de 17:05 înapoi la Cluj cca 7 lei bilet io + 5 lei bilet bicicletă pe regio (prețurile diferă la câțiva bani funcție de operator, TFC sau CFR) pedalat 85 km de la gara Huedin și înapoi până la o terasă din centrul orașului timpul meu (cu anii din spate, cu mtb și cauciucuri de offroad- că altele n-am și cu toate pauzele): 7 ore și 40 minute altitudine maximă. 1351 m; pe verticală veți urca 1234 m (date Geo Tracker de pe telefon) asfalt tot drumul deci se poate face și cu cursiere (de altfel am întâlnit cursieriști pe drum); de la Buteni până la Beliș asfaltul este impecabil în rest (și în localități) mai are câte o groapă pe ici pe colo am vazut un singur izvor pe drum, între Buteni și Mărgău din Răchițele vă puteți abate la dreapta până la cascada Vălul Miresei dacă nu ați văzut-o încă (cca 10 km dus-întors) urcușul din valea Răchițele la Dealu Botii (al 2-lea drum asfaltat la stânga după Răchițele) pare nesfârșit dar ciclabil; cele 2 pante adevărate de peste 16% vin după Dealu Botii dar urmează apoi o coborâre năpraznică până în Beliș în localități puteți admira splendide biserici fortificate cu turnurile lor caracteristice zonei și frumoase case tradiționale; neapărat să vă abateți în Văleni (cca 8 km dus-întors din Călata) unde este cea mai frumoasă biserică din zona străbătută peisajele din Dealu Botii te lasă fără răsuflare (dacă o mai ai) alte imagini de pe drum, aici: https://photos.google.com/share/AF1QipP6HXeZUyCk4BbkPwUV4WY3fyMIBJgpE3ADqSi_or3M8fFg3KkvRyNDndzqjLbiYQ?key=NFB2VEVWaUNudXJfMW1aMGJjMHpSRGtxVXJ6Qmxn
  22. 1 point
    Mă uit împrejur și văd că am rămas singur pe acest topic(sau cum s-o numi el), probabil că alții au treabă nu ca mine. Dacă mai aveți timp de o relaxare vă recomand o tură care se poate face și cu cursierele, având asfalt în proporție de 99% sau cu mtb-ul când e noroi pe forestiere sau prin păduri: Cluj-Gilău-Căpușu Mare-Agârbiciu-Dângău Mare-Râșca-Valea Fericirii-Dealul Negru-Beliș-barajulFântânele-Crucea Iancului-Mărișel-Tarnița-Gilău-Cluj 130 km (din zona gării și înapoi) timp fiecare cât poate; io am făcut cca 11 ore cu pauze cu tot, dar nu vă luați după mine că eu sunt expirat porțiunea neasfaltată este pe urcarea spre Crucea Iancului iar drum presărat cu gropi către ieșirea din Mărișel și coborârea spre coada lacului Tarnița, în rest e ok dacă aveți mașină vă recomand să porniți din Gilău cu întoarcere tot acolo ca să evitați DN1 cât se poate (are totuși bandă laterală ici-colo); oricum la întoarcere fiind duminică, eu cu bicicleta am depășit lejer coloana de autovehicule ce se mișca precum melcul spre Cluj pe Valea Fericirii sunt 3 pante de 16 % dar nu e dracul atât de negru ca și culoarea dealului din localitatea următoare dacă mizați pe o friptură stropită cu bere la stațiunea Fântânele puneți-le mai bine în rucsac de acasă fiindcă restaurantul este închis (cel puțin așa era când am fost io); o grămadă de turiști își lipeau fețele de ferestrele prăfuite sau trăgeau de clanțe cu speranță zadarnică Alte imagini de pe traseu : https://photos.google.com/share/AF1QipPMwJl4FUm-FQWDttMwkpGO1PNvF-zCymgkB-HvNLNpummB_G7R76MC_vdzeFbpeA?key=M2xhazNMeU40enRycDgzY2g0WnY5VlhuOTJGNl9R Scuzați deranjul!
  23. 1 point
    De obicei BikeMap e cel mai aproape de adevar... cel mai exact afli cu SportTracks + Elevation Corection Plugin
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00