Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/2017 in all areas

  1. 6 points
    Maramureș Balloon Festival 2017
  2. 3 points
  3. 2 points
    Gluma gluma dar domnu acesta nu stia de gluma "Tsutomu Yamaguchi (山口 彊 Yamaguchi Tsutomu) (March 16, 1916 – January 4, 2010) was a survivor of both the Hiroshima and Nagasaki atomic bombings during World War II. Although at least 69 people are known to have been affected by both bombings,[1] he is the only person to have been officially recognized by the government of Japan as surviving both explosions.[2]" https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tsutomu_Yamaguchi
  4. 2 points
    Bunicul meu obisnuia deseori sa spuna: "Nu urma calea altor oameni, creeaza-ti propria ta cale". A murit in Al Doilea Razboi Mondial, ucis intr-un camp minat. S7 Edge by Tapatalk
  5. 2 points
    14.09.2017(Continuare) Tot in zona Cazanele Mici Atentie marita pe partea dreapta! Noua Manastirea Mraconia,cea veche zace undeva acolo jos sub apa(vazuta din aval) Eroul nostru Decebal In Orsova pe malul golfului Podul peste golful Dunarii si varsarea Cernei(Orsova) La iesirea din Orsova spre Severin.Femeia care se pregateste sa sara in Dunare,si ii simbolizraza pe toti cei care au reusit sau nu, sa treaca Dunarea inot,pe timpul comunismului. Acolo,undeva ,la o adancime de 60m ,Insula AdaKaleh(Insula Cetatii),tot atat de veche ca timpul,zace acoperita de apa si uitare , si unde sufletele mortilor au ramas inchistate acolo jos,de apele pravalite de o bataie din palme... Se observa cum se ingusteaza spatial din dreapta benzii albe. Tunelul de langa Hidrocentrala Portile de Fier 1 Portile de Fier1 in departare,si spatial de acces ingust pe viaduct. Ecluza si turnul de control in stanga.Apa din ecluza este la nivelul aval. La intrarea in Severin,un vaporas de agrement/restaurant Cercul s-a inchis. Harta turei: https://www.bikemap.net/en/route/4206804-aventuri-pelangabicicleta/?created=1 Au fost 19 zile,2 pauza,7 la cort,restul la pensiuni/moteluri/prieteni Se zice ca lucrurile bune au un inceput si un sfarsit.Partea frumoasa e ca le poti relua de cate ori vrei,si asa devin fara de sfarsit. Poate ,anul viitor o sa-l provoc pe Iulian-Bucifal sa vina la Novaci si sa vedem cine ajunge primul la Ranca. Pot sa-i dau si un avans de 1-2 km,si asa o sa-i dau fum. Multumesc tuturor celor care au citit aceasa scurta relatare si cand aveti putin timp ,luati bicicleta,drumul e in fata si aventura va asteapta.Depinde numai de tine. Daca aveti intrebari, va raspund cu placere.
  6. 2 points
    Lume individiuasă că ei n-are. Solutia? Șaua o astupi cu tenderu (nu pedalezi si tu din picioare), manșoanele le astupi cu mainile (nu mergi fara maini si semnalizezi duar când se uită ceilalti in altă parte), pe pipă pui un ciclocomputador (vezi sa nu fie wenghe, fuschia sau cine stie ce culoare), ghidonu-l umpli cu faruri. Gata. Ah, tu te-mbraci in galben, casca verde, se duce in out of gamut. E acră.
  7. 1 point
    Distractie la Balea Lac...Doream sa merg weekendul asta pana in Sibiu. Sa speram ca saptamana viitoare o sa fie mai linistit la Piatra Arsa. Se pare ca Lucian Mandruta are un event pentru asta, deci o sa fie ceva mai multa lume. Daca sunt mai multi nebuni pe frigul asta, nu cred ca nu mai e loc si pentru altii story : Man against nature - climbing Africa “Climbing a zig-zag path - basically just a scree slope - with an extra 15kg of bike on your back as well as kit, made for very, very hard work...”
  8. 1 point
    Urmeaza o lunga catarare pana ajung in localitatea Batak unde zaresc din nou o biserica cu berze. De aici mai urc 2km pana ajung al lacul Batak si voi pedala 10km pe langa lac pana ajung seara la un restaurant cam scump unde dau 14,5leva pe o portie de cartofi cu branza, o bucatica de mustaka si 2 beri Stella Artois. Apoi ma pun cu cortul langa lac. Day 13, Batak lake - Satovca, 108,5km. Dimineata pedalez pe langa lacul Batak.
  9. 1 point
    La iesire din oras fac si eu pauza de masa intr-un parc langa statuia unui carturar. Urmatoarea oprire o fac in orasul Peshtera. Aici zaresc o moschee. Pe o biserica observ un cuib de berze. Suntem la poalele Muntilor Rodophi.
  10. 1 point
    De fapt multe cladiri si monumente denota si tradeaza faptul ca orasul este de sorginte orientala, Turcia fiind in apropiere. Intalnesc si multe statui.
  11. 1 point
    14.09.2017 Micul dejun se servea incepand de la ora 8:00 pana la 10:00.M-am trezit pe la 8:00 si la 8:30 am urcat la restaurant,unde ai cam 3-4 meniuri din care sa alegi unul.Nu a fost ca si la Medias,bufet suedez,dar a fost acceptabil,iar la uram puteai alege intre cafea si ceai. Pe la ora 9 si ceva eram gata impachetat si pregatit sa incep ultima zi a turei.Inainte de a pleca,am mai facut niste fotografii cu dunarea si cabana.O ceata usoara si difuza inconjura dealurile de dincolo de apa,lasand sa se vada numai jumatatea de jos,chiar deasupra apei.Toamna are farmecul ei chiar daca simti racoarea diminetii,si cand trebuie sa te imbraci un pic mai gros,dar curand trebuie sa le arunci de pe tine dupa ce pedalezi un timp sau urci o panta mai serioasa. Drumul,ca si ieri,foarte liber,te intersectezi sau te depaseste cate o masina poate odata la 10 minute.Ca si in alte locuri faine,in weekend incepe sa se aglomereze,dar nu se pune problema masinilor mari,sant extrem de putine. Dupa scurt timp de la plecare, in dreapta se vede deschiderea Cazanelor Mari ,ca o palnie uriasa intre dealurile verzi,gata sa infulece pe oricine are curajul sa-i treaca pragul.Aproape ,in dreptul Cazanelor Mari ,incepe o catarare,poate 4-5km,care te poarta departe de Dunare,o scurta coborare si apoi iar o urcare pana in Dubova.Incepe din nou o coborare,si daca nu te grabesti,il poti rata usor daca ai viteza,cam 500m-1000m de Dubova,pe stanga (pe directia spre Orsova) se afla un izvor unde cele 2 bidoane de plastic de cate un 1 litru sunt umplute a nu stiu a cata oara.E adevarat ca daca tii apa in bidoane de plastic devine nepotabila?Eu sper ca nu m-am intoxicat,apa se cam golea repede si trebuia sa iau alta. Dupa coborarea din Dubova,te bucuri din nou de intalnirea cu Dunarea,in dreapta se observa iesirea din Cazanele mari,unde Dunarea se lateste considerabil iar pe directia de curgere ,undeva departe se vad Cazanele Mici.Dupa scurt timp ajungi in dreptul Cazanelor Mici unde stancile,de pe stanga soselei, stau arcuite deasupra drumului si ai impresia ca urmeaza o prabusire iminenta.Ceva ce iti taie respiratia.Dupa un colt apare noua Manastire Mraconia,ridicata deasupra Dunarii,cea veche fiind inundata, ca atatea alte taramuri de vis,odata cu constructia barajului de la Portilede Fier 1. Imediat,dupa manastire,un pod peste golful Mraconia,iar in partea stanga apare chipul impunator al marelui conducator dac,Decebal.Realizat de un sculptor orsovean,lucrarea a durat 10ani,chipul lui Decebal ,a fost sculptat pe o stanca de 128m de la suprafata apei ,avand o inaltime de 42m.In zona,si mai ales in grupuri,pentru 30 lei de persoana se pot face plimbari cu vaporasul in Cazane,unde se pot vedea si cateva pesteri. Usor,usor ajung la Eselnita unde din nou,Dunarea se departeaza de sat,iar soseaua face o scurta catarare,de aproape 3km,dar cam abruta.Coborarea e tot asa de turbata,si din cateva miscari,ajung din nou pe malul Dunarii,in zona marelui golf unde se varsa si Cerna(in tura Turnu Severin-Unirea am trecut pe la izvoarele ei).In golf,de-a lungul malului sunt o multime de debarcadere,care, rabdatoare, asteapata sa ancoreze cate un vaporas.Tot aici e si baza de caiac-canoe,si care are multi ani de functionare inca de pe vremea impuscatului,poate si inainte. Langa podul care traverseaza golful,este un parc ,unde.la umbra pe o banca, i-mi trag sufletul cam o ora si ceva.Mi-am pus la soare si 2 tricouri,care erau ude de la catararile din timpul zilei.Pana la Severin au ramas aproape 25-26km,numai ca soseua aia nu ma imbia la pedalat,poate de aceea am tras de timp in parc.Numai cand vedeam, pe pod, cate tir-uri trec, ma treceau fiori reci.Drumul e presarat de nenumarate viaducte si doua tuneluri ,din fericire foarte scurte,si prin care trec,nu inainte de a astepta rabdator ,sa nu mai apara nici o masina din spate.Viaductele sunt o alta problema,odata ca soseaua se ingusteaza la minim,si daca te prind acolo 2 tir-uri venind din directii opuse,ala esti.Asa ca cel mai bine treci viaductele pe calea pietonala,dar la majoritatea trebuie sa opresti(in sensul spre Orsova parca sant facute mai bine)pentru ca bara de protectie ingusteaza calea de acces pe viaduct,obligandu-te sa opresti si sa te strecori pe calea pietonala.Si intre viaducte,spatiul de dupa linia alba se ingusteaza pana ajungi sa pedalezi pe linie.Peisajele sunt superbe,si chiar cu toate neajunsurile,merita sa treci pe acolo cel putin o data. Centrala Portile de Fier1,o vezi de la distanta mare ,si cu cat te apropii mai mult,realizezi maretia constructiei dar in acelasi timp te gandesti si la daunele fizice si morale pe care le-a produs locuitorilor din aceasta zona .Parca ,ca si in legenda mesterului Manole,nimic nu se poate construii fara sacrificiii. La 15:30 am intrat in Severin ,apoi in scurt timp acasa,unde ,minune,imi intalnesc nepotica din nou,urma sa paraseasca Severinul a doua zi. Urmeaza niste fotografii,limita de 20,fortanduma sa le postez in 2 zile. Continuare, de la Cabana Delfinul Vedere matinala,de la cabana, spre intrarea in Cazanele Mari Aproape de Cazanele Mari Imagini din Dubova,in departare Cazanele Mici Aproape de Cazanele Mici Se pare ca pestele cel mare a scapat de pescarul de ieri,dar a ajuns la ...restaurant In zona Cazanelor Mici
  12. 1 point
    Primul drive test Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
  13. 1 point
    Azi o tură pe drumuri noi. Am scurtat un pic traseul, voiam mai mult offroad, dar am cam rămas fără soare pe cer.
  14. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00