Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/03/2017 in all areas

  1. 5 points
    Multumim , A doua zi a trebuit sa ne decidem incotro si am decis sa mergem in Arcachon care este o statiune la 50 de km distanta de Bordeaux. Am decis sa mergem cu trenul pana acolo si am luat un "TER" care a costat 22 Euro si in care bicicletele au voie gratuit in limita locurilor disponibile. Am ajuns in gara la timp dar pana ne-am dumirit de unde luam bilete si cand am vazut ce coada era .... am fost aproape sa pierdem trenul. Mai erau trenuri dar la ceva distanta de timp. Biletele le-am luat pana la urma de la automat care nu este foarte greu de folosit. In alergatura noastra catre tren nu am compostat biletele la intrarea pe peron, cum este obligatoriu, dar au fost compostate fara probleme de controlor. Trenul asemenator cu cele de la noi (de la softtrans), bicicletele undeva la capatul vagonului, trenul gol, aer conditionat si un nene la varsta a 3-ia care mergea la plimbare tot cu bicicleta si care ne-a luat la intrebari de unde venim, unde mergem si altele. Arcachon dupa cum am spus o statiune la malul Atlanticului destul de linistita desi cu multi turisti. Afara erau 38-40 de grade, eram cu 2 sapatamani inaintea caldurii care a venit si in tara. Tinta noastra au fost "Dunele lui Pilat" care de fapt este o fasie de nisip inalta de 100 m. Gara din Bordeaux Plaja in Arcachon. La scoici. Dunele de nisip. De sus. Balena galbena. Dupa ce am urcat atat a trebuit sa ne oprim sa mancam ceva asa ca am gasit niste midii proaspete, cam 30 E cu tot cu bere. La intoarcere trenul la fel 22E dar de data aceasta foarte aglomerat pentru ca era pe seara si multa lume se intorcea in oras asa ca am stat claie peste gramada la propriu. Au fost cam 10 biciclete si am avut noroc ca am incaput, a fost ceva ca la noi daca vii de la munte intr-o duminica frumoasa, nu puteai sa misti un deget. A fost bine ca am mers pana la capat de linie altfel era destul de complicat sa scoatem bicicletele din tren. De la gara la cazare am mai avut cam 11 km ne-am oprit sa mai luam ceva de mancare si am constatat ca este o placere sa mergi pe bicicleta si sa nu auzi un claxon de masina. Maison Paroissiale Des Ardillos Eglise Cathedrale in Merignac. Gata si ziua a 2-a
  2. 4 points
    Eram la facultate, deja începuse ora de vreo 15 minute, când intră o colegă de grupă, un pic ciufulită, cu ochii semi-închiși și un mers nu prea sigur, se vedea că avusese o noapte furtunoasă, săraca. Desigur, profesorul indignat de o asemenea apariție, apropo, era destul de dur și avea în jur de 40 de ani, i se adresează:– Domnișoară, de ce ai întârziat?Și în loc de binecunoscutele răspunsuri ”Mă scuzați, am venit de la țară” sau ”Mi-a murit bunica” ori alt răspuns banal folosit de studenți, ea îl țintuiește cu o privire puțin tulbure, zâmbește dulce și trântește:– Dragule, de ce nu m-ai trezit și pe mine când ai plecat?
  3. 3 points
    Sâmbătă, 09.09.2017 – Partea a III-a Cernavodă – Rasova – Ion Corvin – Adamclisi 66 km Canalul Dunare - Marea Neagra vazut de la distanta. Dunarea vazuta de sus, si de la nivelul malului, la intrarea in Rasova. Fosta, mai bine zis ruina, statie de pompare de la iesirea din Rasova. Se observa faptul ca garnituta conductei este facuta dintr-o anvelopa spate de tractor. O capra care parea ca vrea sa faca baie. Spre Aliman. Statuia lui Dan Spataru din curtea scolii din Aliman, satul natal al artistului. Cam ruginit indicatorul care marcheaza iesirea din sat. Asfatul ramane bun. Margine de drum. Un card de gaste in Floriile. Surprinzator, insa asta pare a fi o perdea forestiera. Stanga, spre Adamclisi pe DN 3.
  4. 2 points
    S-a infiintat (cred eu) primul website de Mersul Trenurilor ce reuneste toti operatorii. Sper sa continue sa functioneze, mie imi place cum arata si ce informatii ofera, in afara de simpla cautare a trenurilor pe o anumita relatie: https://mytrain.ro/ro/ LE: Trenurile ultimului operator privat aparut, Astra Transcarpatic, pe relatie Bucuresti Nord - Arad, nu sunt incluse. In rest sunt prezenti toti.
  5. 2 points
    Pai ce intelegi tu de fapt prin "dopaj mecanic" de fapt reprezinta o ramura de biciclete care devin din ce in ce mai populare: e-bikes. Unele au cadre dedicate, baterii incorporate in cadru si motoare incorporate in butucii rotilor fata sau spate, ceea ce le face extrem de usor de recunoscut, in timp ce altele au motoare si baterii mai mici si mai "ascunse". Si mi se pare o idee excelenta ca se dezvolta piata e-bike-urilor, inclusiv a celor gandite pur pentru sosea. Dincolo de faptul ca tehnologiile alea pot fi utilizate ca sa trisezi in cadrul unei competitii, eu ma simt bine stiind ca la batranete o sa-mi permit sa urc la munte cu bicicleta pana la o varsta cu cativa ani mai inaintata decat fara asistenta electrica. Altfel, sunt si mici producatori care integreaza motoare si baterii in cadre de biciclete clasice, fabricate de altii. Si din nou, nu vad nimic gresit nici in asta. E gresit sa participi la competitii cu asa ceva, da, dar nu vad de ce ai arunca cu pietre in producatori in contextul in care exista cerere pentru asa ceva in afara competitiilor.
  6. 1 point
    Primul drive test Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00