Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/2017 in all areas

  1. 5 points
    Daca domnul Dragnea a declarat ca furca aia e neagra, asa va fi! (scuze nu m-am putut abtine)
  2. 4 points
  3. 2 points
  4. 2 points
    Duminica, 10.09.2017 Adamclisi - Deleni - Pietreni - Pestera - Medgidia 57 km Dupa un somn perfect in cort, cu greu m-am trezit pe la ora 08:30. Monumentul de la Adamclisi pe fundal. Si vazut mai clar. Sacul de rafie, intins si fixat cu doua cuie de cort perfect pentru a strange / rula salteau autogonflabila. Acum la monumentul de la Adamclisi exista si toaleta in spatele casei de bilete, foarte curata si dotata cu hartie igienica, sapun lichid si uscator cu aer cald. Daca tot am profitat de bunavointa celor de la monument, am considerat ca ar fi fost frumos sa platesc un bilet de intrare. Pret 10 lei, compus din 4 bilete de cate 2,5 lei bucata. Cam ce-ar fi de vazut prin sudul Dobrogei. Inclusiv ca Hotelul Ibis [din Constanta] este cea mai mare bazilica din Dobrogea. Monumentul nu l-am mai fotografia pentru ca l-am vazut anul trecut: Cand ma pregateam sa plec a aparut un grup de biciclisti din Calarasi. Io abia ma trezisem iar ei deja avea vreo 50 km parcursi, plus un drum cu trenul pana la Medgidia. Iar de la Adamclisi mergeau acasa pe biciclete, pe la Ion Corvin si Ostrov. Am stat putin de vorba cu ei si am aflat ca sunt niste locuri interesante de vazut in Bulgaria, la est de Silistra. Pensiunea Tropaeum Traiani din Adamclisi unde am stat anul trecut [detalii tot in link-ul de mai sus].
  5. 1 point
    Hai noroc la toată lumea. Dobrogea mi s-a părut tot timpul o regiune interesantă, în care merg cu plăcere oricând am ocazia. Plus că în multe zone este ideală pentru o tură cu bicicleta, datorită peisajelor interesante şi a traficului auto redus. La toate astea se adaugă posibilitatea unei nopţi dormite în cort şi a unui spălat la cişmea, aşa că abia aşteptam să plec de acasă. Sâmbătă, 09.09.2017 Cernavodă – Rasova – Ion Corvin – Adamclisi 66 km Bucureşti Nord (06:40) – Cernavodă Pod (08:40) cu trenul IR 1989. Tren sezonier, capăt de linie la Tulcea, penultima zi de circulaţie a trenului respectiv. De asemenea, trenul (Săgeata albastră) avea locuri (online) şi pentru bicicletă. Gara Ciuniţa. În gara Ciulniţa se vând nişte merdenele foarte bune, mult peste ceea ce există în Bucureşti, însă trenul oprea doar 1 minut, n-am putut să-mi iau. Când m-am urcat în tren în gara de Nord, în vagon mai era un tip cu o cursieră. L-am salutat, am vrut să stau de vorbă cu el, însă omu’ era distant şi fără chef de vorbă, aşa că l-am lăsat în pace. La plecarea trenului din Feteşti, m-am trezit cu tipul cu cursiera în faţa mea, cu chef de vorbă, nu mai scăpam de el. A fost o conversaţie interesantă, de genul “io cu cursiera merg şi cu 50 km/h”, “de ce am şaua aşa de mare”, “cursiera mea costă 2500 de euro”, etc. În gară la Cenavodă m-am oprit la o cafea, omu’ cu cursiera a plecat (mergea până la Eforie). Capătul vestic şi intersecţia cu Dunărea a Canalului Dunăre – Marea Neagră. Nivelul apei din canal destul de scăzut. Podul Sfânta Maria din Cernavodă. Cugetarea asta o admir de fiecare dată când trec pe aici. Sub autostrada A2. Indicator care nu mai este de actualitate. Am intrat pe DJ 223, însă aproape imediat am virat dreapta spre crama Rasova. Până la crama sunt vreo 2 km, iar aproape tot drumul este asfaltat şi iluminat. Crama este cu circuit închis, vizita se face cu programare şi cu număr minim de persoane. Însă am avut noroc că am dat de un paznic de treabă care m-a lasat să intru puţin în curtea cramei pentru câteva poze cu podul lui Saligny. Dunărea (amonte) văzută din poarta cramei.
  6. 1 point
  7. 1 point
    Băbăeț, fotografii personale, rase, nerase, nu va trimit.
  8. 1 point
    A postat la poze de pe net, nu la fotografii personale. Asa a vrut artistul
  9. 1 point
    Azi am scapat de ploaie dar m-a prins o ninsoare pe la 1500 m care m-a facut sa scurtez tura
  10. 1 point
    Anul acesta am avut a doua participare la L'eroica Gaiole din Italia. Fata de anul trecut acum am fost cu un grup de 10 entuziasti ai fenomenului ciclistic vintage din Romania. Atmosfera din weekend cand sunt undeva la 7000-8000 de oamenii si bicicletele lor este greu de descris. Am atasat imagini din ziua cursei. Am reusit sa indeplinesc cu succes cei 46 de km alaturi de 5 membri ai grupului iar ceilati au facut cursa de 115 km si 209 km. Cursa de 46km are o diferenta de nivel de 700 m, cea de 115 are 2400 m diferenta de nivel si cea de 209 km are 3251 m diferenta de nivel. Pentru unii este importanta dificultatea traseului ar pentru ceilalti este importanta frumusetea peisajelor si experienta de a pedala alaturi de oamenii de pe tot mapamondul. Pe langa cursa este de vizitat casa L'eroica unde se afla o coletie importanta de biciclete dar si targul de piese, accesorii si biciclete, targ ce este raspandit prin tot centrul satului Gaiole. Cu siguranta anul urmator o sa reprezinte inca o experienta de neuitat. Bicicleta care m-a purtat pe "route bianchi" este Stefanoni Castano din 1975, tubulatura reynolds 531 si echipat Campagnolo Super Record. Am renuntat la perechea de roti pe baieu pt usurinta de a schimba camera in caz de pana. Baietii de la tura de 209 au schimbat undeva la 4 baieuri. Multumesc si sper sa va faca o mica idee pozele din telefonul meu. https://eroica.cc/
  11. 1 point
    Eu am thule proride 598. Ti-l recomand cu caldura. Nu stiu nimic de peruzzo. Singurul lucru care l-ar recomdanda ar fi pretul..dar vad ca nu e cu mult mai putin - de genul 350 vs 420 asa la o prim cautare. Sfatul meu ... mergi pe caile batatorite de altii - nu vrei sa iti pierzi bicicleta. (si cam observatie - in videoclipul de prezentare la peruzzo - in momentul in care o da jos de pe masina mai are un pic si o scapa...cea ce nu e chiar ok)
  12. 1 point
    Asta până maine, când va declara că-i albă! (Scuze, nu m-am putut abține)
  13. 1 point
    Aisămbag. Ce ochi ai... Asta mi-a scăpat.
  14. 1 point
    Nemaipunand la socaotela ca furca-i ba alba ba neagra, ca la alba neagra.....
  15. 1 point
    Daca tot suntem la bancuri (sic), zic si eu: mai degraba ar trebui sa se bucure. Acum isi poate cumpara o bicicleta adevarata.
  16. 1 point
    Inseamna ca sunt compatibile cu Super SLR. New Super SLR trage mai mult cablu, deci puterea de franare e redusa in cazul combinarii manetelor New Super SLR cu clesti/etriere Super SLR. Acum, fiind vorba de frane disc, e posibil ca marjele de toleranta sa fie ceva mai mari si, in viata reala, sa nu simti o diferenta majora. Plus ca, bonus, forta mai mica de franare merge mana in mana cu o modulatie mai buna.
  17. 1 point
    sambata, 7 octombrie ora 10.00, pe poteci de ciclocros in tineretului.
  18. 1 point
    Urmatoarea oprire o fac in Platanotopos unde admir niste statui. Voi pedala pana seara si ma pun cu cortul tot in localitatea Doxato dar langa o biserica.
  19. 1 point
    Sâmbătă, 09.09.2017 – Partea a V-a Cernavodă – Rasova – Ion Corvin – Adamclisi 66 km Speram sa pot campa in curtea monumentului Tropaeum Traiani din Adamclisi, asa cum am facut in iunie 2011. Am intrebat-o pe doamna de la casa de bilete daca este posibil, insa aceasta nu a stiu ce sa-mi spuna si ca trebuie sa isi sune sefa. Dupa vreo 3 incercari a reusit sa vorbeasca cu sefa iar raspunsul sefei a fost negativ, pe motivul ca "suntem o institutie publica". Tot doamna de la casa de bilete mi-a spus ca pot campa in afara curtii, langa gard si ca peste noapte exista paza. Mi-a placut argumentul final "vara au venit niste straini cu rulote aici". Langa gard. Cat m-am coit sa montez cortul, doamna de la casa de bilete a plecat si a inchis si poarta in urma ei, asa ca a trebuit sa sar gardul ca sa ajung la cismeaua de langa casa de bilete. Apoi, in timp ce ma splam, a aparut paznicul de noapte, pe un scuter. Omu' era deja informat despre prezenta mea acolo asa ca n-am mai fost nevoie de explicatii suplimentare. Foarte de treaba, m-a asigurat de vreo 10 ori ca pot sta linistit, ca el nu doarme noaptea si ca la cel mai mic zgomot este prezent la poarta. Dupa asta a aprins si luminile, asa ca n-a mai fost nevoie sa folosesc lampa frontala. Sub bec. Poza facuta fara blitz. Pe langa paznicul de la monument, am mai avut la dispozitie doi caini care au dormit langa cort. Cina din seara respectiva a fost orez cu ton si lamaie, un deliciu. Bonus au fost luminile rosii intermitente de balizaj ale unor centrale eoliene [cred ca din satul Pestera] care sunt amplasate mai jos fata de nivelul monumentului de la Adamclisi, astfel incat acele lumini pareau a pulsa la nivelul solului. In rest, o seara placuta de toamna, dupa care somn. Lumina de la bec nu a fost o problema, am adormit imediat dupa ce am intrat in sacul de dormit.
  20. 1 point
    Dimensiunile arborelui sunt naucitoare. Avea si o scorbura de puteam dormi in ea. Langa Podochori fac o noua blestemata de pana dar in timp ce mi-o repar ma imprietenesc cu un caine simpatic.
  21. 1 point
    Dupa Marea Adriatica si cea Ligurica iata-ma si la Egee, sunt la a 3-a mare pe acest sezon. Ajunsesem in Grecia si la Marea Egee pt. a patra oara in viata mea pe 2 roti. In Vrisi sunt nevoit sa-mi incarc telefonul si stau cateva ore la o patiserie unde gust si berea lor traditionala, aici o bere mica la doza costand 1,20EUR, ieftin pt. Grecia dar scump pt. buzunarul meu. De aici o voi lua catre Bulgaria din nou. Inspre Akropotamos am de urcat un deal pe un soare torid. Pe coborare intalnesc cel mai mare arbore intalnit in sezonul 2017, un sicomor urias.
  22. 1 point
    Inca 2 poze de pe dune. In aceasta excursie de o zi am fost fara bagajele mari dupa noi, acestea au ramas la gazde . Cea de a 3-ia zi a fost si ziua de transfer catre Nantes de unde urma sa pornim pe Valea Loarei. Din nou caldura mare inca de dimineata noi plecand in jur de ora 10. Cam astea au fost conditiile de cazare la prima gazda airbnb. Pregateam bagajele. Rola de folie cu bule am carato cu noi tot drumul fiindca era foarte usoara si nu ne incurca prea mult Prima oprire dupa plecare, prima boulangerie (aveau sa fie multe). Am avut trenul spre Nantes pe la ora 17 asa ca am avut ceva timp sa dam o tura de Bordeaux. Din nou nu cred ca viteza maxima a fost de 57km/h dar nici nu afost motivul pt care am dat drumul la Strava . Am mers cu aplicatia pentru a reface mai tarziu traseul si eventual pentru a vedea numarul de km facuti. Am avut de gand sa mergem la Parc de l'Ermitage Sainte-Catherine dar Google maps ne-a dus pe niste stradute foarte abrupte iar apoi la foarte multe trepte pe care trebuia sa le urcam cu bicicletele incarcate asa ca am renuntat si ne-am indreptat din nou spre centru. Pana la acest parc am trecut peste Pontd'Aquitaine care este destul de abrupt. Garonne (nu bautura ca aia e cu 2 de r) Pe pod. Si dupa el. De pe celalat pod: Pont Jacques Chaban Delmas. Intre cele 4 turnuri este o platforma care se ridica pentru a face loc vaparelor de croaziera, noi am vazut si un semn care indica ora pana la care se pote trece peste el dar nu am inteles ce era cu acel semn decat pana mai tarziu. Am putut admira pe afara si https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g187079-d10200972-Reviews-La_Cite_du_Vin-Bordeaux_Gironde_Nouvelle_Aquitaine.html Apoi am ajuns pe faleza plina de restaurante si magazine. Pauza de hidratare , afara cred erau peste 40 de grade. Pe asa ceva am petrecut cam 10 ani din viata (nu pe biciclete). Am avut nevoie si de ceva umbra asa ca am gasit ce cautam. Cat am stat la umbra a plecat si vaporul. Am plecat si noi mai departe si am ajuns la Apoi am mers la gara unde aveam biletele deja cumparate de acasa care au costat 64 E cu tot cu biciclete cu intercity. Problema mare a fost ca am nimerit intr-un vagon unde nu mergea aerul conditionat si ne coceam la propriu. Conductorii au rezolvat problema lasandu-ne sa mergem in alt vagon unde era aer conditionat. Noi aveam bicicletele si bagajele aranjate asa ca am mers cate unul in acel vagon. Erau doar cateva locuri pentru biciclete (cred ca 10) in tot trenul asa ca rebuie facuta rezervare. Si pentru ca era asa caldura, trenul a avut cativa km in care de abia mergea asa ca am ajuns in Nantes pe la 11 seara in loc de 10. Pe drum am dat telefon la camping sa ma asigur ca putem campa peste noapte chiar daca ajungem asa tarziu, si ni s-a spus ca nu e nici o problema. Catre camping am avut inca 10 km si am ajuns pe la ora 12 noaptea dar dupa cum am spus nu a fost o problema cu administratorii ci poate doar cu alti cicloturisti care ne-au atras atentia ca tragem de prea multe ori fermoarul la cort si ei nu pot sa se odihneasca. Traseul pana la camping-belleriviere.com, unde am mers primii km pe langa Loara. Parcarea peste noapte. Dupa ce ne-am instalat, dus si la somn.
  23. 1 point
    Sâmbătă, 09.09.2017 – Partea a IV-a Cernavodă – Rasova – Ion Corvin – Adamclisi 66 km DN 3 "coala de hartie" intre Ion Corvin si Adamclisi. Zidurile [ce-a mai ramas din ele] cetatii de la Adamclisi vazute de pe DN 3. Vazute mai de aproape. Una dintre portile de intrare. Printre ruine. Cealalta iesire din cetate, diametral opusa fata de intrarea dinspre DN3. Singurul panou explicativ pe care l-am gasit si care nu este intr-o stare prea buna. Drumul care face legatura dintre cetate si monumentul Tropaeum Traiani.
  24. 1 point
    Urmeaza coborarea spre mare. Pe coborare fac un popas intr-un parc bine amenajat sa admir chiparosii de care mi-a fost atat de dor. Ajung in orasul Kavala unde fac niste cumparaturi la un supermarket. Este foarte cald. Aici la Kavala pe o plaja realizez ca nu o sa-mi permit sa ajung pe insula Thassos pt. ca risc sa fac foame si daca nu gasesc urgent de munca nu voi mai avea nici bani sa ma intorc acasa asa ca cu parere de rau decid sa ma intorc spre casa. O iau spre Tesalonic pe coasta si opresc la cate o baie la cateva plaje.
  25. 1 point
    Ajuns in orasul Drama constat ca pot scoate de la un bancomat suma de doar 50EUR. Preturile sunt mari pe aici, nu stiu cum o sa ma descurc. Pedalez pana in Doxato unde ma pun cu cortul pe proprietatea unui cetatean langa un cotet cu miei. Dimineata la 7 imi da trezire proprietarul intrand cu remorca in cortul meu exact in partea in care dormeam. M-am speriat ingrozitor, am sarit ca ars, i-am spus grecului ca sunt turist aventurier si nu hot de oi. Omul m-a lasat in pace si m-am ales cu un bat de la cort fisurat. Omul a venit sa-si verifice animalele vazand cortul langa cotet si s-a gandit sa ma sperie putin si sa ma alunge intr-un mod original. Day 15, Doxato - Kavala - Vrisi - Eleftheroupoli - Doxato, 103km. Dupa localitatea Stavros mai am de urcat un deal inainte de coborarea spre Marea Egee. In varful dealului imi aduc aminte de Cipru.
  26. 1 point
    Dupa Kato Nevrokopi incepe o catarare ce pare ca nu se va mai termina. Langa drum se intalnesc adesea astfel de bisericute. In Granitis ma intalnesc cu o haita de caini care pazeau o fantana. Aici este un mic sat turistic de unde incepe coborarea.
  27. 1 point
    Sâmbătă, 09.09.2017 – Partea a III-a Cernavodă – Rasova – Ion Corvin – Adamclisi 66 km Canalul Dunare - Marea Neagra vazut de la distanta. Dunarea vazuta de sus, si de la nivelul malului, la intrarea in Rasova. Fosta, mai bine zis ruina, statie de pompare de la iesirea din Rasova. Se observa faptul ca garnituta conductei este facuta dintr-o anvelopa spate de tractor. O capra care parea ca vrea sa faca baie. Spre Aliman. Statuia lui Dan Spataru din curtea scolii din Aliman, satul natal al artistului. Cam ruginit indicatorul care marcheaza iesirea din sat. Asfatul ramane bun. Margine de drum. Un card de gaste in Floriile. Surprinzator, insa asta pare a fi o perdea forestiera. Stanga, spre Adamclisi pe DN 3.
  28. 1 point
    La iesire din localiatea Sadovo in ultimul local din Bulgaria inainte de granita cu Grecia, ghici cu cine ma intalnesc? Este vorba de cei mai tari ciclisti ce i-am intalnit vreodata in persoana ciclistei profesioniste Sina Witte care are etatea mea si a terminat de 2 ori prestigioasa cursa Paris-Brest-Paris intr-un timp excelent si ciclistul Victor Decouard, proprietarului unui magazin de biciclete in Paris. Se aflau in cea mai grea competitie de anduranta din lume Transcontinental Ride. In nici 2 saptamani au pedalat aproape 4000km si mai aveau putin pana la Meteora la finish. Erau echipa TRCNo5. Am stat cateva minute la povesti si ne-am imprietenit. Incredibili oameni! Succes prieteni! Grecia ma intampina cu o caldura infernala si cu munti mari de urcat.
  29. 1 point
    Plânge cineva dupa un Cube Attention? "Cube Attention model 2016, cadru pe 18", roti de 27.5". Aceasta bicicleta are o chipare absolut formidabila si cat se poate de performanta. A fost folosita in scopuri de promotion intr-un bike shop din germania. Sau facut cateva ture de preyentare cu ea. Este practic noua. Peisele de pe ea care sunt inca cu vazelina originala pe ele valoreaza ca. 3000 de Euro. Doar franele Magura fac ca. 1500 de Euro. Ultima varainata de Shimano XTR integral. Hardtail Mountainbike, Aluminium lite compisite, Competion line, Ready for Race. O bicicleta cu configuratie absolut unicat." Și are uzură evidentă la tija de șa, pe brațul furcii, șaua...plus un adaptor de tablă pt aripi. Computer sigma pe fir... https://www . o l x .ro/oferta/cube-attention-manitou-xt-magura-configuratie-de-exceptie-as-new-ID8XpFz.html#42c67ee0ba LE: oooo ce de bicle are. Una ș-una!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00