Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/26/2018 in all areas

  1. emu_von_art

    De la Principia la Cannondale - schimbat cadrul si gumele - 7,9 kg la 7 kg
  2. majikstone

    Intre timp am decis sa renunt la transmisia 1x si sa revin la o 2x mai "ortodoxa". A fost un experiment interesant, cu avantajele si dezavantajele lui. Cu ocazia asta am inlocuit si schimbatorul fata cu unul 105 5700, cel SRAM Rival pe care il aveam inainte isi facuse un joc destul de semnificativ dupa 5 ani de utilizare. Cauciucurile Panaracer GravelKing de 28 se descurca foarte bine atat pe sosea, cat si pe poteci de pamant sau pietruite. Ramane de vazut cum se vor comporta in timp si ce durata de viata au.
  3. MaC®

    @Traveller și tu vreai să eși la penzie în țara aiasta? hahahahaha... Ui ce vine din urmă. (da. știu. e un clișeu. acum. dar va să fie o fotografie faină. mai încolo. cu mulți pixeli. o să îmi daț dreptate.)
  4. MaC®

    se aude bâzâit de laser.
  5. ShutUpLegs

    Pterozaurul de la Sebeș?
  6. majikstone

    Pe offroad nu am incercat 1x, dar pe sosea se simtea in anumite momente cu foaie de 42 si caseta 11-32 (in mare parte si pentru ca pe plat mergeai in general pe pinioanele mici). Nu mi se parea deloc deranjant cat timp pedalam singur, in schimb cand trebuia sa pedalez cu alti oameni si sa ma adaptez la variatii fine ale ritmului de pedalat era ceva mai complicat. Nu e dramatic, dar anul asta ma pregatesc pentru 2 provocari bicicliste unde realmente incerc sa profit de fiecare avantaj de care pot profita
  7. Axe

    Cand s-a deschis forumul si am postat asta, mi-am luat ban, au crezut ca fac misto de conducere...
  8. BodoC

    Că tot zicea cineva zilele trecute de "Speranța",
  9. majikstone

    Aici sunt perfect de acord cu tine. Cine are deja o bicicleta de sosea si una mai orientata catre offroad nu are nevoie si de un gravel bike in plus. In schimb pentru cine ar vrea sa isi cumpere o bicicleta de sosea cu care ocazional sa mai faca si altceva, un gravel bike (sau, admit, un cyclocross, cat timp geometria lui corespunde cu cerintele utilizatorului) sunt exact ce are nevoie. Cu siguranta nu sustin filosofia N+1 dusa la extrem si cu siguranta nu consider ca un gravel bike e o justificare pentru a N+1-a bicicleta. In schimb e o optiune ideala pentru unica bicicleta pentru cei care nu vor sau nu-si permit sa aiba decat o singura bicicleta buna. Iar eu, personal, stiu ca sunt departe de a fi "cumparatorul ideal", in mare parte pentru ca nu pun botul chiar la toate gaselnitele de marketing, pentru ca prefer sa investesc timp si energie pentru a gasi solutiile tehnice optime pentru cerintele mele decat sa imi schimb eu cerintele in functie de ce ofera piata si pentru ca sunt adeptul destul de convins al ideii de "o bicicleta buna la toate", mai ales in contextul in care nu practic nici o disciplina din familia MTB.
  10. Trevizes

    Marketingul se bazeaza pe ce vrea omul nu pe ce are nevoie. Am inteles in sfarsit argumentul tau legat de geometria versatila a unui cadru gravel. Doar ca "pachetul" pe care-l propui tu nu prea e aliniat cu ce vrea acest business, adica sa cumperi selectiv pe componente ce ai nevoie sa beneficiezi de flexibilitate. Si intr-un fel e un lose-lose de ambele parti: tu platesti mai mult si ei vand mai putin. Pe de alta parte, demersul meu pe acest topic, e legat de ideea ca din moment ce ai deja o cursiera si a doua bicicleta (mtb, ciclocros, trekking), gravel-ul e atat "de nisa" incat e inutila, neavand sens nici renuntarea la una din ele pentru un gravel.
  11. Trevizes

    O endurance road bike cu cauciucuri de 28 e suficienta pentru drumurile romanesti. Si ramane tot "cursiera". Tot ce este de la 30cm in sus isi pierde feelingul de cursiera. Pentru "prima bicicleta" a unui om matur, e buna teoria cu "sa fie una buna la toate". Dar presupune si un disconfort, stai sa schimbi rotile sau doar cauciucurile tot timpul, la un moment dat ajungi sa le schimbi de 2 ori pe an precum cauciucurile de iarna la masina. Ajungi la concluzia ca mai intra una pe balcon. Admitand ca alegerea ta de "buna la toate" e tocmai gravel-bike, ar fi ciudat sa vrei asta daca prioritatile tale nu sunt transmisie 1x11 cu pinion urias (38,40 sau 42) si posibilitatea de a folosi cauciucuri late (minim 35 cu optiune la 40). Pe gravel nu are rost sa ai doua foi 50/34 pentru ca nu o sa alergi ca pe asfalt si nici nu o sa te cateri ca pe munte. Dar pe cursiera ai neaparat nevoie de 50/34 sau 52/39 dupa puterile pe care le ai. Asadar gravel bike nu e bicicleta buna la toate, ramane tot ceva de nisa mai degraba. Capacitatea de a adauga portbagaj nu e definitorie, exista adaptoare pentru orice tip de bicicleta. Ca si in cazul ciclocrosului nu se justifica sa fie foarte scumpa pentru ca multe se pot intampla pe un teren accidentat. nici greutatea nu e relevanta. Farmecul de a avea carboane si groupseturi scumpe se justifica la cursiera.
  12. Trevizes

    La 1000 de lei poti combina o trotineta cu abonament RATB pe un an.
  13. majikstone

    Realizat de un prieten din Cluj in zona Varfului Peana. Eu am ramas fara cuvinte...
  14. majikstone

This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up