Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/2018 in all areas

  1. Va salut pe toti, impatimiti de bicle. Doresc, prin acest topic, sa va (re)improspatez memoria, acum, in ajunul .... primaverii: A existat candva, in vremuri (dorite de catre detinatorul ciclism.ro) imemoriale, un anume user: un român de origine săsească, pe nick-ul său: Frank. Plecat din Românica (dinainte a fi a) lui Iohannis (cel de toate ... casele) tocmai in Germanica lui madam Merckel (mai departe nu comentez). Și pentru că acest Frank, devenit Frankenstein al unuia, mare deținător de forum ciclist.ro (dar bun contributor la bunăstarea lui Iohannis) a "fluierat in biserica" fiind, ca urmare , banat pe 10 ani, io, pHane (nevoievod) m-am hotarat sa deschid un topic ... "in memoriam", desi, omu ', "Frank", nu cred ca a trecut de partea cealalta a omenirii. Acum, ma rog, sa-mi fie iertate orice greseli, fie ele ortografice ori de alta natura. Va propun sa va amintiti de Frank si de minunatele lui povestiri cicloturistice. Cei despre care stiu ca sunt membri ai acestui forum si, totodata amici cu el, ar comite un imens act de ... tradare nationala daca nu s-ar auto-demasca. Hai să auzim de bine ! PS. Avatarul pe care l-am adoptat este "copyright" ... Frank.
  2. m-am intersectat cu @Frank la intalnirea de pe Transfagarasan. Venise cu copilul lui. Urcau cu bicicletele. L-am salutat: "Esti Frank originalul?". "Da", mi-a raspuns el. Sunt convins ca era mandru ca facea parte din comunitatea asta virtuala, care devenea o comunitate reala din cand in cand. De cand a fost poprit de la forum, parca ceva a inceput sa moara, incet, incet. Viata e complicata. Unii fac sa existe acest forum. Altii il fac sa fie viu. Toti sunt importanti. Ce bine ar fi sa avem si intelepciune. si muuulta rabdare cu semenii nostri. Oricum, nu putem trai in trecut.
  3. PVN10

    Merci! Mai este puțin de lucru: cablajele,schimbat cauciucul spate și ultimele reglaje. PS: nu sufăr vw (și Skoda) și cube. Dar la 290euro framesetul de carbon n-am mai făcut nazuri... O să-mi zică nevasta-mea!
  4. majikstone

  5. Traveller

    Cred că felul succint (ok, poate exagerat de succint), dar și (sau mai ales) faptul că nu s-a simțit dator să raspundă agresiv la suspiciunile de "show-off" / cocălăreală / capra vecinului etc, arată că autorul pur și simplu își vede de un proiect al lui. Nu putem să-l acuzăm că a dorit să îl împărtășească aici cu noi pe... un forum de ciclism. Nici nu vedem prea des pe-aici chestii de-astea, deci hai să ne bucurăm nițel de suspans.
  6. emu_von_art

    Mai, 7 kg arata cantarul cu pedale cu tot, dar fara borseta, suporti, pompa, gps, senzori etc Rotile sunt cele enumerate de tine, doar ca sunt r-sys - 1290 gr. Cum zici si tu, varianta stoc, fara sa carbon, ghidon si pipa carbon, etc Rotile cu care vine din fabrica au in jur de 1,880 kg. Mai 150 gr la sa, mai 100 gr poate la ghidon, mai la pipa etc Cat despre manevrabilitate si tabilitate, fara cuvinte. Fata de geometria precedentei, asta e tipica italian race bike ca si finete si forta - superba!
  7. Fane Deraior

    La Lidl Valea Oltului mai sunt 7 bucati disponibile... Acum 6
  8. Când am văzut avatarul lui @pHane am tresărit, am crezut că și-a făcut Frank alt cont. Îmi mai aduc și eu aminte din când în când de postările lui. Ture faine, sfaturi și recomandări, și da, replici ironice care erau sarea și piperul. Probabil că cei cărora le erau îndreptate săgețile mai sughițau din când în când și nu-l suportau, mai ales că nu menaja pe nimeni, dar într-o oarecare măsură avea dreptate + că ironiile lui erau 10 clase peste remărcile și ”trollingul” unora din zilele noastre.
  9. Mie, unul, mi-e dor de Frank, chit ca nu am fost intotdeauna de acord cu parerile lui destul de puternic si vocal argumentate. Asta e, macar tot ce a scris el pe acest forum ramane in continuare vizibil
  10. gibonu

    Miercuri, 14.03.2018 - Partea a IV-a Lyon Piata Bellecour. Este a treia piata ca marime din Franta, dupa Place de la Quinconces din Bordeaux si Place de la Concorde din Paris si cea mai mare piata pietonala din Europa [in primele doua accesul auto fiind permis]. Sau cel putin asta scrie pe Wikipedia. Piata este pavata doar cu zgura [sper sa nu ma insel]. Catedrala Notre Dame de la Fourviere [urmeaza]. Intr-un colt al pietei se afla statui lui Antoine de Saint Exupery [nascut la Lyon] si a micului Print [scuze pentru calitatea pozei]. Gramada de cosuri de fum care pareau functionale. Autobuz articulat Iveco. Bricuiri, chiar si la pretul de 299,90 Euro. Raul Saone, putin inainte de varsarea acestuia in Ron.
  11. fizikant

    Falca de prindere de la suportul meu are formă de V, așa că toate cablurile de sub TT trec fără probleme și nu sunt apăsate. Am suportul de 2 ani, își merită banii.
  12. paulrad

    Și io tot așa, dar în perspectiva dezvoltării personale tot am luat un stand de ăla. :)))
  13. DanaM

    @Invitat special Buna! nici macar nu este operabila, este grad 2 ( tratare externa) Voi incepe innot ca alternativa provizorie, dar la bicicleta si alergat nu vreau sa renunt
  14. paulrad

    Eu cred că mai bine s-ar închide topicul deocamdată. Inițiatorul nu a dat destule informații despre proiect încât să se poată purta o discuție constructivă, așa că s-a trecut la sportul național: capra vecinului.
  15. majikstone

    Sa imi fie cu iertare, dar un amator cu FTP de 150W si un profesionist cu FTP de 350W cu siguranta n-o sa aiba nevoie de aceleasi rapoarte de viteze, ca e vorba de ture pe plat sau de ture la munte cu multe catarari. Faptul ca producatorii de biciclete se incapataneaza sa nu tina cont de asta si ca abia de vreo 3-4 ani gasesti groupseturi de sosea gandite si pentru casete 11-32 sau 11-34, mult mai utile pentru ciclistii amatori, e partea a doua, dar un muritor de rand n-o sa urce niciodata Transfagarasanul cu 52/39 si 11/25 decat in chinuri groaznice, in timp ce cataratorii pursange de prin marile tururi e posibil sa foloseasca chiar si foaia mare pe alocuri. Am vazut si pe-aici prin Franta o gramada de soselisti (MAMILi in general), pe biciclete de sosea de 5000+ euro, regasindu-se in chinuri groaznice pe orice catarare de peste 8-9% din simplul motiv ca nu au rapoartele potrivite pentru nivelul lor de antrenament si relieful abordat, si asta pentru ca nu fac neaparat parte din "publicul tinta" al masinariilor pe care si le-au cumparat. Altfel, eu cred ca tu te raportezi in discutia asta la ce vrea industria sa ne bage pe gat (iar prin standarde te raportezi la ce se gaseste pe majoritatea statistica a bicicletelor vandute in magazine), in timp ce eu discut despre posibilitatile pe care le ofera din punct de vedere ingineresc respectivele frameseturi. Sau, ca sa pun problema altfel: dintre un frameset de sosea si unul de gravel echipate cu exact aceleasi transmisie, roti, periferice si frane, mi se pare extrem de evident ca framesetul de gravel iti ofera o mult mai mare versatilitate, singurul compromis major fiind greutatea ceva mai mare si eventual aerodinamica ceva mai proasta. In schimb ai avantajul ca, in functie de cauciucurile alese, poti aborda mai multe tipuri de teren, respectiv ca poti monta niste aripi adevarate sau niste portbagaje in caz de nevoie. Si, din nou, discut de ce se poate face cu un efort minim, nu de ce iti baga pe gat magazinul de biciclete din cartier sau cel online.
  16. gibonu

    Deszapezire. Vermont, Statele Unite. Sursa: http://www.railpictures.net/photo/606783 Sursa: http://www.railpictures.net/photo/606805
  17. ovidiu

    Frank - ban pe 10 ani!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up