Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/2018 in all areas

  1. In wekendul trecut am participat si eu pentru prima data la un concurs, e vorba de cel de la Saschiz TBT Race. Peste 1400 de participanti, 3 trasee, unul de 72km pentru profi, unul de 42km pentru hobby si unul de 20km pentru familie,copii. Am mers si am stat la cort intr-un bivuac facut pe un teren de fotbal, erau peste 200 de corturi si o atmosfera foarte faina. Gasca mea s-a inscris la cel de 42km, un traseu cu mullte urcari, 15 km de asfalt. Eu nebunul m-am dus cu YT Capra, bicicleta de enduro. Am avut ce trage de cauciucurile de 2.4 Maxxis Minion mai ales pe portiunile de asfalt. La vale brici pana in momentul cand dadeam de concurentii mai inceti. Fiind traseu single track destul de greu puteam depasi, multi nu se fereau desi ii rugam sa ma lase sa trec. Asta e ne mai invatam. La general am ajuns pe locul 315 din 1400, la cel de 42 km pe 295 din 600 si 69 la varsta 40-49. Pentru mine a fost acceptabil tinand cont ca multi era cu bicilete de 11-12 kg fara de 15kg cat are Capra. Am terminat cursa in 3h:24min.
  2. BodoC

    Te-ai inscris acum 14 minute, ai bifat ca ai citit regulamentul si ca il respecti. Uite ce ai zis ca respecti: "3. Soluţionarea unor probleme În cazul în care aveţi o problemă şi doriţi ajutorul utilizatorilor vă rugăm să menţionaţi cât mai multe detalii legate de problemă (cum s-a întâmplat, ce aţi încercat, detaliile tehnice ale bicicletei etc.). Mesajele de genul „Am o problemă la schimbătorul spate, nu mai merge!!!” nu vor fi luate în considerare. În plus, folosiţi un titlu sugestiv, nu ceva general: Aşa nu: Problema HEEEEEEEEEEEEEELP!!! Aşa da: Dereglare schimbător spate Deore LX." De aici: Măcar dacă vrei ajutor, descrie si tu problema. Ce schimbător, cum se manifestă, in ce stare se află transmisia, ai incercat să remediezi până acum. De hit&run nu ducem lipsă. Respectă dacă vrei să fii respectat. On topic, o revizie a transmisiei nu ar strica. Există o multime de tutoriale. Daca nu te descurci, apelează la un service.
  3. gibonu

    @ShutUpLegs Foarte tare. Textul original ii apartine marelui Pastrorel Teodorenau si, daca nu ma insel: "Caligula imperator, Si-a facut calul senator, Comunistii mai sinistrii, Au facut din boi, ministrii"
  4. Traveller

    Dimineața pe E60, între Criț și Saschiz... ...și seara după ploaie. Mușchiul de pe rădăcinile gorunului de 900 de ani de la Mercheașa. Homorodul văzut din turnul mare al bisericii fortificate evanghelice.
  5. fizikant

    Huffy Radiobike 1955
  6. Traveller

    8 din 10 maximum acceptat de ele. Deci sunt umflate binișor, dar nu beton. Nu am făcut nici o pană în vreo 3000 km cu ele, și mă simt ok.
  7. Buna tuturor, Am incercat sa sintetizez putin impresiile cu care am ramas in urma participarii la evenimentul "Pedalam pentru Romania". Evenimentul a fost organizat de Lucian Mandruta intre 26 iunie si 1 iulie cu obiectivul de a pedala 500 km in 5 zile, intre Bucuresti si Alba Iulia. Ziua 1, 26 iunie, Bucuresti - Sinaia Plecarea s-a facut din Piata Enescu pe o vreme foarte buna, nici soare, nici ploaie si cu o temperatura placuta. In piata era atmosfera frumoasa, muzica, ceva reporteri, camere de luat vederi, participanti si insotitori. Majoritatea participantilor venisera imbracati in tricourile oficiale ale cursei. Dintre participanti ieseau in evidenta cei 10 politisti care au mers impreuna cu noi si care aveau tricouri de ciclism personalizate. Bicicletele erau de toate felurile dar predominau cursierele. Cu putin inainte de plecare a spus Lucian Mandruta cateva cuvinte despre tura, program, reguli de deplasare si a prezentat cativa dintre participanti. Notabili au fost nea Marin Cenusa, cei 10 politisti si un baiat de la MApN care a participat la jocurile Invictus si altii. Oricum, mesajele au fost pozitive si incurajatoare. Supriza zilei a fost Klaus Iohannis care a aparut cu putin inainte de start. Acesta a venit pana in piata pe bicicleta, a spus cateva cuvinte si ne-a insotit pana la Arcul de Triumf. Dupa Arcul de Triumf grupul a mers destul de bine, pe prima banda de circulatie, viteza acceptabila, in jur de 20km/h. In deschiderea coloanei mergea o masina si eram insotiti de o motocicleta de politie care tinea masinile pe banda 2 si ciclistii pe banda 1. Prima oprire pentru hidratare a fost chiar inainte de intrarea in Ciolpani. A fost apa, cola, ceva dulciuri si chestii sarate. Urmatoarea oprire a fost la Barcanesti, chiar sub autostrada si a durat aproximativ 20 minute. Pe langa hidratare si snacks au mai fost fructe, ceva proteine etc. In pauza asta, la un moment dat a aparut si Marian Godina cu care a facut lumea poze. In Ploiesti ne-am oprit la Primarie sa ne salutam cu primarul. Acesta ne-a insotit tot pe bicicleta, pana Carrefour, la iesirea spre Campina. Urmatoarele opriri, pentru hidratare si/sau mancare, au fost la vreo 3 km dupa trecerea de cale ferata, la Nistoresti si la inceputul urcarii spre Posada. Dupa ce DN1 s-a ingustat la o banda pe sens, s-a mai ingustat si plutonul. Oricum, masinile depaseau cu atentie si la intersectiile principale erau politisti care ne dadeau prioritate. De la Posada la Izvorul Rece fiecare a urcat in ritmul propriu, cat mai pe dreapta. Mie personal mi s-a parut ok si nu au fost probleme cu traficul auto. In Sinaia, dupa vizita la primarie ne-am cazat la hotel Rina. Deoarece vremea nu era prea frumoasa si prognoza destul de pesimista, am agreat ca in ziua urmatoare la micul dejun, in functie de starea vremii, sa desidem asupra modalitatilor de deplasare spre Baile Tusnad si anume pe biciclete sau cu autocarul. Pentru ziua 1, Strava a inregistrat 125 km, cu 17.1 km/h media orara. Ziua 2, miercuri 27 iunie, Sinaia - Baile Tusnad. Fiind anuntat cod portocaliu de ploaie si inundatii in judetele Brasov si Covasna, Lucian, in calitate de organizator, a propus sa mergem cu autocarul. Au fost peste 30 de participanti care au plecat pe biciclete, pe proprie raspundere. Eu am decis sa raman impreuna cu copilul si sa mergem cu autocarul. Bicicletele au fost transportate cu un camion. De la Sinaia am plecat destul de tarziu, asa ca am ajuns la Baile Tusnad spre seara. Pe drum am constatat ca ploua doar intre Azuga si Timis si nu era chiar de cod portocaliu ceea ce inseamna ca se putea merge cu bicicleta. La Baile Tusnad am stat la hotel Ozone in conditii foarte bune. Ziua 3, joi 28 iunie Baile Tusnad - Sighisoara. Fix la ora 9 dimineata am plecat spre Sighisoara. Traseul a trecut prin Miercurea Ciuc si Odorheiul Secuiesc. A fost o zi in care a plouat foarte mult, si imi amintesc de o urcare lunga, care mie mi s-a parut destul de dificila. Au fost cateva pauze de mancare / hidratare, una la Sancraieni langa un izvor de apa carbogazoasa si putin sulfuroasa. Celelalte locatii in care am facut pauze nu le stiu. O oprire mai lunga am facut-o in localitatea Simonesti unde am fost primiti foarte frumos de primar si oamenii de acolo. Ne-au servit cu cozonac, apa, ceai etc. La Sighisoara am mers in cetate si la primarie dupa care ne-am cazat la hotel Mercure. Strava zice ca in ziua 3 am mers 132 km cu 17.1 km/h viteza medie. Ziua 4, vineri 29 iunie Sighisoara - Sibiu, prin Medias. Am pornit la ora 9:30 pe o ploaie torentiala, dar cu o atitudine foarte pozitiva in tot grupul. Vremea a fost buna pentru pedalat, a mai plouat putin dar nu a fost nici soare puternic. Si pe acest tronson am facut ceva pauze cam la 20 de km. Au fost cateva urcari putin mai lungi dupa Medias, dar foloseam pauzele pentru regrupare. La Sibiu am ajuns in jur de ora 17:00 si imediat cum am intrat in Piata Mare a inceput sa ploua torential. Dupa ce s-a oprit ploaia si ne-am salutat cu reprezentantii autoritatilor locale am mers la hotel Ana din zona aeroportului. Strava a inregistrat 92 km cu 17.4 km/h viteza medie. Ziua 5, sambata 30 iunie Sibiu - Alba Iulia. Am plecat destul de tarziu din Sibiu, in jur de 11:30, pentru ca distanta era destul de scurta si planul era sa ajungem acolo in jur de 18:30 Drumul a fost frumos, lejer, sunt cateva dealuri de trecut, dar si coborari frumoase. Bineinteles ca nu am scapat de ploaie si chiar ne-a prins una torentiala, dar a fost frumos. Pentru ca stateam bine fata de orar am mai pierdut vrema prin Sebes si prin pauzele de hidratare si regrupare. Cu 9 km inainte de Alba Iulia ni s-a alaturat inca un participant la jocurile Invictus, pe o bicicleta actionata manual. Din pacate, omul fusese ranit in Afganistan si avea proteze in loc de picioare. In jur de 18:30 am ajuns in Alba Iulia in cetate unde ne-am intalnit cu participantii din turele de Iasi, Timisoara si Drobeta, a fost muzica, medalii, voie buna. Conform Strava au fost 71 km cu 14.6 km/h viteza medie. Duminica 1 iulie ne-am intors la Bucuresti cu autocarele iar bicicletele au fost transportate cu camionul. In concluzie, mie mi s-a parut o excursie foarte reusita si voi incerca sa mai particip la astfel de evenimente. Am mers impreuna cu fiul meu de 13 ani si jumatate, care s-a simtit foarte bine. Traseul i s-a parut ok si nu i-a pus probleme din punct de vedere fizic. A fost chiar putin plictisitor pentru ca nu mai avea alti copii de varsta lui cu care sa stea de vorba pe drum. Am mers cu 2 cursiere inchiriate, ceva entry level Scott Sportster 60, la care am pus seile cu care eram obisnuiti si nu am avut probleme tehnice, cu exceptia unei pene. Deplasarea s-a facut in siguranta, grupul fiind insotit in permanenta de o masina de Politie si un echipaj SMURD. Au fost cateva incidente minore, 1-2 caderi izolate, datorate neatentiei, dar fara consecinte grave. Au fost apa si alimente din belsug, cele ramase fiind donate unui centru social in Alba Iulia. Viteza de deplasare, pauzele, logistica etc au permis participarea la excursie si a celor mai putin experimentati. Cazarile si mesele la hoteluri au fost de asemenea foarte bune. Chiar daca grupul a avut peste 120 de participanti, am vazut la fiecare, zilnic, o dorinta mare de pedalare. Toti erau foarte matinali, punctuali, deschisi sa isi ajute colegii si dornici sa mearga mai departe. Din pacate, nu prea am poze. Inca o data va multumesc pentru sustinere si sfaturi.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up