Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/2018 in all areas

  1. Sherlock

    Pai, nu sunt multe de spus. A fost o tura cu multe complicatii. Am aruncat bicicletele in masina si dimineata la ora 8 am pornit spre Sibiu, ajungem la ora 1 acolo si intr-o ora si ceva ne-am echipat, am mancat ceva rapid si am pornit la drum. Pe segmente: - pana la Transfagarasan am mers intr-un ritm bun. Coborarea nu mi-a placut niciodata. Asfaltul e precar si m-am simtit mai in siguranta coborand cu 80-90 la ora Transalpina. - cam prin zona Vidraru ne prinde noaptea pe un drum total necunoscut noua. Asfalt prost, plin de gropi si denivelari. Pana aproape de Curtea de Arges mergem pe coborari cu franele puse, unde am pierdut cam 10km/h. Tot aici era sa acrosam un caine, cedeaza luminile colegului de tura si ne oprim sa le remediem. Apoi vine o cazatura, in care acelasi coleg isi indoaie schimbatorul spate, nu mai poate schimba pe ultimele pinioane, ca freca schimbatorul intre spite. Cu ocazia asta isi sparge complet luminile ramanand doar cu o frontala. Dar macar nu a patit nimic. Stam sa isi revina. - in Curtea de Arges ne prinde o ploaie care ne tine pe loc ceva mai mult de o ora. Oricum aveam de gand sa oprim aici si sa mancam, dar tot am pierdut timp degeaba. - Curtea de Arges - Ramnicu Valcea - sector de drum naspa, dar mai menajabil decat ce a fost inainte. Dar de aici incep cainii sa se dea dupa noi. - in Ramnicu Valcea, unul din noi renunta si ia trenul inapoi spre Sibiu. Si am mai ramas doar doi. - Ramnicu Valcea - Horezu- Novaci -> bezna, s-au zgarcit la curent, pentru ca mai toate satele aveau stalpi cu becuri pe led(Am mai fost pe portiunea aia noaptea si erau mai toate satele luminate incat ziceai ca era zi). Aici mai puteam recupera ceva, dar pe anumite zone de coborare, colegu nu putea tine pasul doar cu frontala si nu avea sens sa riscam sa se mai intample ceva. Si multi caini.... - Novaci - Ranca -> se crapa de ziua si din cauza diferentei de ritm si a pinioanelor lipsa iau avans si ne despartim pe drum in ideea de a vedea care pe unde ajunge pana vine masina dupa noi. Dupa ce noapte crunta am avut nici nu mai eram prea convinsi ca vom termina macar traseul. Dar am spus, daca tot e bal, hai sa vedem pana unde ajungem. Prietenul cu doua pinioane lipsa ajunge pana in Ranca unde spune stop. Iar eu culmea, imi revin cat de cat pe urcare, iar din varful Transalpinei, ma gandesc sa merg pana la capat. - Transalpina - Tau Bistra - Jina - Sibiu -> deja simteam lipsa de somn lipsa SPD-urilor, incat ma dureau talpine de la pedalele de otel, dar nu mi-a mai pasat de asta. Eram destul de chitit sa ajung inapoi. Aici nu mai sunt tare multe de spus, m-am oprit la Tau Bistra sa mananc o placinta si am mai facut cateva opriri scurte sa nu imi amorteasca complet picioarele. Am avut spor si aici cred ca am mai recuperat ceva timp din deficitul imens. La 5 intru in Sibiu si mai pierd vreo 30 de minute pana ma dumiresc cum sa ajung la masina. Acum: Uitandu-ma in retrospectiva, nu imi pare rau ca am facut tura, chiar a fost interesant si...intr-un mod sadic, foarte faina. Am inceput sa simt gustul acestui gen de ture. Dar cred ca asta e pentru prima data cand sesizez anumite riscuri cu care nu eram confortabil sa le iau. Referitor daca e valabila tura sau nu(pentru acest topic). Cred cu tarie ca, daca nu aveam dificultatile din noaptea respectiva, ne incadram in cele 24 de ore. Nu cu 3 ore in plus. Pana la urma da, @krazyeone are dreptate. Dar si aici, ma multumesc cu gandul ca am inceput tura din Sibiu, trecand prima data prin Transfagarasan, lasand in la final Transalpina, impreuna cu Jina. Lucru care, cel putin pe acest forum, nu stiu sa-l fi facut careva. Eu personal, sper ca am trezit interesul si pentru altii. Probabil ca voi vedea astfel de relatari si mai tarziu. Si cine stie, poate la anul, daca se mai anunta cineva(de pe forum sau de oriunde), sa mai incercam. Sau alta tura pe masura. Eu sunt dispus.
  2. MaC®

    Păcat. Urâtă postare. Chiar dacă se încearcă a fi dreasă cu ceva felicitări printre dinți.
  3. Dupa Medias Bike Marathon, mi-a ramas un gust tare fain de concurs. Super traseu ( 25km ), foarte bine organizati, n-am simtit ca lipseste ceva. Nu mi-am propus nimic pentru competitie, doar sa ma distrez si sa vad cu ce se mananca, am reusit sa-l termin in 1h48, 58/156 overall, gender 54/132 si categorie 25/58 - foarte multumit. Poze de Cosmin Berghean si Mihai Jeler.
  4. Traveller

    Sherlock, nu cred că o să se apuce careva să spună că ești ”entry-level” sau ”off-topic” pentru că ai scos 26 ore și 59 de minute timp total. Felicitări că ai terminat tura în ciuda unor elemente pe care nu le-ai planificat! Sunt sigur că data viitoare (presupun că ți-a plăcut ideea și o s-o mai revizitezi) o să-ți iasă mai bine.
  5. Sherlock

    Erm...guys? Cred ca am intrat si eu in club - https://www.strava.com/activities/1808441004 Se pune ?
  6. majikstone

    Nanjing, China
  7. Fane Deraior

    Ca sa fim corecti, tu nu ai inchis bucla TA + TF, deci nici la tine nu prea se pune.
  8. Mă tot uit de ceva vreme unde aș putea crea o discuție nouă. Nici nu știu de fapt ce titlu să îi dau. "Comisioane/Transport de colo-colo/Curier CiclizmDotRo" Ideea e că suntem o comunitate. Destul de mare s-ar părea (chit că ăi de contează-s destul de puțini - majoritatea întrebă de ce biclă să-și ia, ok, înțelegem, forumul e ghișeu de întrebări și răspunsuri) Suntem răspândiți ici-colo pe hartă. Deci: putem avea un "serviciu" de trimis una-alta prin prieteni/cunoștințe între diverse zone din țară? Ca să evităm poșta sau curierii scumpi și proști? Exemplu de cerere: Pleacă cineva din X (București/Brașov/etc) și merge în Y (Cluj/Baia Mare/etc.) zilele acestea (4-5 sept.) și poate lua un plic/pachet/colet de aprox Z kg? Discuțiile ulterioare pot fi duse pe mesageria privată între expeditor/comisionar/destinatar În mod evident această "poștă/curier" nu poate și nu are cum a fi o chestie rapidă (am nevoie mâine/poimâine să ajungă sau urgent/mă grăbesc) Și evident că asta se bazează pe disponibilitatea și timpul liber al celui ce poate face comisionul. De bun simț mi s-ar părea și faptul că atât expeditorul cât și destinatarul ar trebui să ia contact cu "curierul" a.î. să-i iasă cumva în drum și să-i ușureze astfel misiunea voluntară. Ce ziceți?
  9. iacobdoc

    @Sherlock Felicitari! Esti foarte bun. Oricum o iei, aproape 8000 de metri sunt foarte multi. Mai aveai putin si faceai un Everesting. Daca e sa fim carcotasi, cei care au propus tura, au avut ca obiectiv, intreg traseul in 24 de ore cu tot cu pauze dar au avut masina de asistenta, ceea ce schimba mult datele problemei. Este un mare avantaj pentru ca nu trebuie sa cari nimic in plus si poti avea bicicleta cat de usoara. Strava, ascunde informatii relevante cum ar fi durata totala a deplasarii. Un somn bun peste noapte, transforma tura in una de doua zile. Nu am inteles cum a fost. Eu cred, ca traseul asta, cu cerinta de a fi parcurs in maxim 24 de ore, ar putea deveni un fel de brand. Cine il face, are un anumit potential. Chiar si asa, ma bucur sa vad ca ideea in sine starneste, in continuare, pasiuni. Ca sa fim bine-ntelesi, eu nu as putea. Fizic as muri la maxim 4000 m diferenta de nivel.
  10. La noi folosirea bicicletei este încă o nișă care crește lent de vreo 10 ani. Folosirea bicicletei pentru turism e nișă în nișă, de unde și reacțiile culese de la băștinași, de care vorbea BogdanTimisoara. Ea crește și mai lent, prin faptul că mai trec câțiva străini și au început și românii să descopere acest mod de viață. Statul nu face mare lucru, nu există o strategie, o legislație, o infrastructură. Există doar turism de aventură. Pista aia de pe malul Begăi, vai mama ei, e probabil prima (și singura) manifestare organizată prin care ne legăm de exterior, și aia pentru că am fost îmboldiți din afară. EuroVelo 6 trece doar ipotetic prin România, parcurgerea României pe malul Dunării, de la Drobeta pînă la Oltenița sau Călărași nu prezintă atracții, cazarea e cvasi-inexistentă, populația e săracă și se uită la turiștii pe bicicletă ca la OZN. La interior, există ceva manifestări private, din care se remarcă deocamdată potecile din zona Colinele Transilvaniei, între Rupea - Sighișoara - Mediaș. Bucureștiul strălucește prin absență, nu avem nici măcar un minim decent de piste care să permită naveta în oraș și ieșirea din el. Când un părinte o să poată să iasă cu copilul direct de acasă în afara orașului, către diversele obiective (care există și merită bătute cu bicla - situl Natura 2000 din zona Snagov, Parcul Natural Comana, malul Argeșului, palatele Mogoșoaia și Potlogi) atunci se poate spune că se încurajează în mod real turismul pe bicicletă. PS: din această ultimă idee răzbate o alta - și regulamentul de circulație trebuie adus în prezent, pentru că eu cum ies legal cu minorul sub 14 ani călare pe biciclete, la o tură împrejurul orașului? Iată un aspect care face parte integrantă din conceptul de turism în general. Condiția pentru ca aspectele astea să se rezolve ar fi să alegem niște oameni destupați la cap, care să practice și ei un astfel de turism sănătos. Dacă ăia din administrație au o percepție corectă despre ceea ce e turismul (nu numai cel pe bicicletă), e un punct de pornire, pentru a se lucra de sus în jos. Deocamdată lucrăm doar de jos în sus, de la utilizatorii care se descurcă și ei cum pot și încearcă să îi tragă de mînecă pe ăia din administrație. Ăia nefiind receptivi, că au cu totul alte obiective, priorități, repere materiale și morale... avem ce avem.
  11. Perceptia in Romania? Foarte simplu: cand merg cu trekkingul cu coburi si echipament, sunt salutat cu Gutten Tag sau Hello!, where are you from?
  12. Pentru vreo 10 lei cat costa cheia aia nu cred ca are rost sa improvizezi cu cozi de linguri, etc.
  13. Invitat special

    www.eshopwedrop.ro Primesti adresa fizica de US, apoi platesti transportul pana in RO, estimativ 50-80 lei plus TVA pentru pretul produsului. Vama se face in UK.
  14. Tolstoievski

    Ai fost fara SPD-uri, deci e ca si cum te-ai fi incadrat in 24 ore :D
  15. majikstone

    Se inchide la non-stop.
  16. pufuletz

    In cele din urma am luat un Suntur XCR 32. Am mers sambata la Buzau si am facut vreo 32 km pe urcari si coborari si imi place cum lucreaza. La 430 lei nu am pretentii de FOX insa ma bucur ca am achizitionat-o. get url for photo application screenshot
  17. 8Ball

    La fel de rapid - 1.
  18. ciomby

    F.frumos, escapadele astea cu bicicliști mă determină la modul serios să cer pensionarea anticipată, să circul mai mult prin țărisoara asta, chiar prost administrată.
  19. Traveller

    Poti să debifezi din aplicație, ca să nu mai facă pauze de înregistrare, afișînd numai durata totală.
  20. Traveller

    Deschis. De la membri, pentru membri.
  21. Axe

    https://www.facebook.com/a3f.ro/videos/1000159193491168/
  22. cafe6am

    Dupa aproape 2 ani, acest cadru a fost salvat de la moarte. Cineva ii sudase ghidaje de cablu, pe toptube. Au fost taiate si inlocuite cu unele pe colier. Gaurile in care se prinde emblema fusesera astupate cu alama, au fost refacute. Probabil acelasi destept ii daduse, in mod grosolan, si cateva gauri in BB. Au fost astupate cu metal topit. Downtube-ul era indoit. Teava a trebuit indreptata.
  23. krazyeone

    Ai trei zile la dispozitie , noi l-am facut in 23 de ore Ar trebui sa mergi cam 150 km pe zi , dar cum nu ai asa multi km in picioare , nu stiu cum vei mai merge a doua/treia zi Bafta
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up