Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/20/2018 in all areas

  1. DAMIAN

    Dacă tot implineste 6 luni, am hotărât să-i fac și ei și mie o bucurie: o pereche de Mavic R-Sys SLR și un set de Continental Attack/Force. Că doar vine weekend-ul cu un TT la GR și un GF prin Apuseni S-au dus jos aproape 700 de grame dintr-un foc, greutate finală așa cum se vede 7.50 kg.
  2. paulrad

    @majikstone cum sa ai strava si sa nu știi ce-i ala GF?! g r a n f o n d o zdau #unfollow
  3. fizikant

    Smug cycling guy
  4. puterfixer

    Oarecum pe-acolo dar nu chiar, legătura fiind de fapt cu decizia de a nu da apă la moară (și trafic măsurat de gugl) către site-uri unde se vând de cele mai multe ori furăciuni și țepe. Problemă care persistă indiferent dacă mai e sau nu mai e marketplace. În plus, io unul personal o să consider deblocarea domeniului olx din link-uri atunci când olx în sine va demonstra că aplică legislația românească și europeană privind utilizarea datelor cu caracter personal; ori, cât timp continuă să mă spameze fără să fi primit acceptul meu pentru vreun mesaj pe acele adrese de mail, mi se pare foarte ok să-i consider niște mafioți mizerabili și să nu le dau nici un click valabil.
  5. MaC®

    Moamăăă și câți ați pus botu'... Domnul Ady123456 este chiar vânzătorul de pe oleics al unei bicle FS cu cric. Și care măsoară cei 57 cm ai cadrului nu la seattube ci la toptube. Anunțu' oleics e din AR, întrebătoru' e tot din AR... Pfoai, a dreaq coincidenț... Voia omu' o confirmare că cere cât trebă. Între timp anunțu' a dispărut. L.E. AMS cu alivio. anunț #1 (17 sept) și anunț #2 (21 aug) daț clic pă linc și schimbaț oleics cu ce trebe (btw asta e o racilă, r a c i l ă, a forumului dă pă vremea când era marchetpleis și apoi s-au interzis lincurile către uokazii și oleics... mndeah...)
  6. grig33

    in ultima zi a scurtei noastre ture (asa mi a parut), am plecat catre Oradea, de aici am vizitat Baile Felix, am luat un personal catre Timisoara si de aici acasa. Nu-mi doresc decat ca toate turele sa fie la fel de frumoase, sa reusesc macar una in fiecare an si acum, daca am iesit la pensie, bicicleta sa ma tie la fel de puternic. Va doresc tuturor spor la pedalat, faceti miscare ca nu strica si sa ne vedem pe bicicleta prin lume. numai bine! nuferii din Baile Felix
  7. In primul rand vreau sa va salut si sa va impartasesc tura pe care am reusit s-o facem si anul acesta. Tura nu a insumat prea multi km, vreo 650, dar a fost prin munti, ne-am plimbat si ne-am simtit bine . Tura a inceput din Petrosani, unde am ajuns cu trenul. Peisaje intre Petrosani si Obarsia Lotrului. Pozele sper sa se vada si va prezint si participantii la aceasta tura. In prima seara am dormit aproape de Sugag intr un sat, am intalnit la magazinul din comuna cativa oameni cumsecade care ne au lasat sa punem cortul la ei in curte. La lacul Oasa.
  8. Dragi prieteni, Într-o săptămână încep un proiect de bicicletă. Cu prietenul meu Caterina (amândoi suntem din St.Petersburg, Rusia) începem de la Elbasan, Albania și ne îndreptăm spre România (Elbasan - Gramsh - Maliq - Bitola - Strumica - Blagoevgrad cu bici, ănapoi la Dunarea de tren). Trebuie să ajungem la aeroportul Otopeni (poate târziu) seara, la 8 octombrie. Sosim în România cu feribotul de la Svishov (Bulgaria) până la Zimnicea. Încă mă gândesc, ce ar trebui să facem dacă ajungem mai devreme și, să spunem, 2 zile pentru a petrece undeva între Zimnicea și aeroport. Am verificat hărțile Google și văd că, dacă mergem simplu de la Zimnicea la OTP, vor fi zeci de kilometri de câmpuri, câmpuri și câmpuri. Deci, am o idee să iau un autobuz din Alexandria spre București și apoi ... mă gândesc la o excursie în regiunea București. Stilul nostru de călătorie este foarte simplu. Avem 20 de biciclete pliabile, dormim în corturi, ne pregătim pentru gaz. Aș fi recunoscător pentru orice sfat despre posibilele călătorii de biciclete simple la nord spre București. P.S. Tradus de Google, iar eu vorbesc puțin limba română.
  9. majikstone

    Ziua 5: Cime de la Bonette
  10. Stuparul

    Lasand faptul ca e o problema ca nu-ti urca de pe foaia mare pe ultimul pinion, sanatos pt transmisie ar fi nici sa nu o faci, poate chiar sa nu urci deloc pe ultimele doua-trei.
  11. MaC®

    Nu-mi mai da bre dreptate, că iar sar ăjtia să zică că stem o gașcă. Și-avem înțelegeri și partipriuri (auci, folosesc cuvinte grele pt mulț' cetitori ai forumului ) Suntem pă felie cum s-ar zice.
  12. majikstone

    Da, poza trebuie facuta de pe partea cu transmisia (dreapta deci), cu lantul neaparat pe foaia mare si preferabil pe pinionul mic si bratele pedalierului paralele cu solul. Puncte bonus se primesc daca daca logourile de pe cauciucuri sunt aliniate cu ventilul si daca valvele rotilor sunt in pozitia de jos a rotii (ora 6). Pe langa asta, conform celor de la GCN, se acorda puncte in minus daca ai doi suporti de bidon si doar un bidon in ei (gradul de ocupare trebuie sa fie de 0% sau de 100%) si la fel daca bidoanele sunt diferite. Cel mai safe e ca in poza sa nu apara bidoanele in suporti, ca sa nu ramana loc de discutii.
  13. majikstone

    N-am avut timp inca sa ma mai ocup de alte montaje video, asa ca le las aici pe primele doua: Ziua 2: Cyclosportive de la Madeleine Ziua 7: Col de la Moutière
  14. Mookyama

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=323042674939199&id=199098633470668
  15. grig33

    Ziua urmatoare trebuia sa mergem la Rachitele, la Cascada Voalul miresei, iar de acolo in Glavoi la Padis. Am innoptat chiar la intrare in Padis langa un raulet . Peisaje minunate, voie buna, aer curat. Cascada Voalul Miresei. Acum daca voalul e deasupra lui Sebi, cine o fi mireasa? Drumul catre Padis devine numai cu pietre asfaltul se termina, dar peisajele sunt de vis.
  16. majikstone

    Gabrielle si-a revenit intre timp, de cateva zile a revenit in forta pe bicicleta si distruge QOM-uri in jurul Lyonului. A scapat lejer, in ciuda degetului fisurat. Eu unul ma temeam sa nu-si fi rupt clavicula cand am vazut-o pe jos, chit ca n-avea mai mult de 20 km/h in momentul cazaturii. S-a intamplat si la case mai mari ( @MaC® )... Detalii tehnice Buget: cam 290€ de persoana (580€ in total), incluzand aici benzina, taxele de autostrada, cazarea in camping, mancarea si bautura, respectiv pauzele de cafea facute pe drum. La asta se mai adauga in cazul meu benzina si taxele de autostrada de pe traseul Paris-Lyon si retur (cam 150€ in total, dintre care 70€ taxele de autostrada). Detaliat, campingul a costat in total 130€ in total pentru 8 nopti de cazare, benzina si taxele de autostrada au fost in total cam 70€ (excluzand drumul Paris-Lyon si retur), iar restul s-a dus pe mancare, bautura si cafele. Recunosc, ne-am cam facut de cap la capitolul asta, desi daca am fi mancat la restaurant in fiecare zi costul ar fi fost probabil si mai mare. Nu am luat in calcul pretul gelurilor si batoanelor consumate pe durata saptamanii, cumparate in prealabil din Decathlon. Traseu: in fiecare dintre postari se gaseste in titlu un link catre tura inregistrata pe Strava, pe baza caruia cred ca se pot exporta trasee .gpx. Lipseste linkul catre tura pe Col de la Lombarde, dintr-un motiv sau altul am uitat sa il adaug. Candva exista un site care putea suprapune mai multe trasee .gpx, acum din pacate nu mai e functional, asa ca mai mult de-atat nu prea am ce face. Cu masina am ales de fiecare data ruta cea mai scurta propusa de Waze, indiferent daca implica mersul pe autostrada sau pe alte drumuri, mai putin in ziua cand am urcat cele 4 varfuri (Glandon, Lautaret, Vars si Cayolle) intre La Chambre si Saint-Martin-d'Entraunes, cand ruta cea mai scurta era cea prin Italia. Consumul mediu a fost in jur de 7-7.5%, iar masina un Renault Scenic 1.6 16V din 2002 fara bare de plafon sau alte acareturi. Campinguri: am pus catre un link catre fiecare camping in care am stat. Am fost multumiti de toate in general, desi ultimul, cel din Montmaur, avea niste cabine de dus destul de arhaice si ciudate in interiorul carora cei doritori puteau sa priveasca daca chiar ii rodea curiozitatea. Altfel, peste tot a fost destul de curat, temperatura apei a fost corecta, iar personalul de la receptie primitor. In toate campingurile am facut rezervare, on-line sau telefonica, in doua dintre ele (cel din Saint-Etienne-de-Tinée si cel din Saint-Martin-d'Entraunes) fiind nevoie si de plata unui avans, prin cec in cazul celui din Saint-Etienne-de-Tinée (si cash era ok), respectiv online, cu cardul, in cazul celui din Saint-Martin-d'Entraunes. Celelalte doua (din La Chambre si Montmaur) nu au cerut avans. Pe de alta parte, nu stiu in ce masura personalul campingului se descurca sa comunice in alta limba decat franceza, desi in general prin toate campingurile din Alpi trec un numar deloc neglijabil de straini care nu vorbesc franceza. In fiecare dintre campinguri am avut posibilitatea de a comanda in fiecare seara paine (baghete) si foietaje (croissante sau pain au chocolat) proaspat facute si livrate in dimineata urmatoare in jurul orei 8. De asemenea, in primele doua campinguri (din La Chambre si Saint-Martin-d'Entraunes) se gaseau si mici restaurante / terase la care se putea servi diverse produse in functie de ora din zi, iar cel din Montmaur avea un bar si un mic magazin cu diverse produse alimentare si de menaj, deschis pana destul de tarziu seara (macar ora 10 daca retin bine). De asemenea, peste tot au fost destul de flexibili cu privire la ora de sosire si de plecare. Vor veni treptat si filmele facute cu GoPro-ul, momentan am montat doua dintre ele, pana la finalul saptamanii viitoare poate le termin si pe restul.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up