Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/22/2018 in Posts

  1. LucianLS

    Eu am o tava prinsa pe ghidon dar ma everveaza ca imi tremura solnita si oliviera cand e drumul mai prost.
  2. Exista si partea a doua la poza asta? Crezi ca alea sunt picioarele lui @Mookyama langa noile lui roti... aero-ish?
  3. Claudiu Moga

    Salutare tuturor! Ieri m-am intors cu bine acasa dupa o aventura de aproape 9 luni. Am pedalat vreo 7000km in aceasta perioada prin 8 tari si voi povesti in curand aici pe forum! A fost o experienta pe cinste! Traiasca ciccloturismul!
  4. otsdr

    Și tubeless, neapărat: https://www.pinkbike.com/news/yoann-barelli-announces-la-baguette-a-revolutionary-tire-insert.html
  5. tzunoi

    Cand zici breadcrumb te referi la as ceva? Daca da...cu asta o mai balauresti putin pe la bifurcatii pentru ca nu prea ai repere - nu stii daca e interesecita urmatoarea sau peste 2..sau tocmai ai trecut. Plus ca mie imi tipa offcourse..ca prostu'. Si era camp deschis, pe sosea si culmea ca a si inregistrat traseul bine..nu stiu ce avea. Daca imi aduc aminte bine are si ceva de genul turn by turn ..dar s-ar putea sa le incurc. Oricum - offroad e cam dubios de folosit - poate doar ca ultima instanta sau backup - asta daca stii cat de cat traseul. Altfel - harta clasica combinata cu google maps(pt pozitionare) si iesi mult mai ok (sau un gps cu harti pe el). Apropo de harti clasice - vezi aici - sunt mai ieftine decat un gps si nu raman fara baterie.
  6. În ce lume trăim dom'le, nu se mai merge pe încredere deloc Luați d'aici: https://www.instagram.com/p/BnTJtQjAfLC
  7. Mircea PF

    "CFR Călători anunță că începând cu luna noiembrie 2018, va sista transportul bicicletelor în trenuri. Trenurile în care mai este permis transportul bicicletelor normale (nepliabile) sunt IR-1623 și IR-1646 pe ruta București – Brașov și retur și IR-1665 și IR-1660 pe ruta București – Iași și retur, care au în alcătuire vagoane seria 8496. Pentru aceste trenuri se emit bilete speciale pentru bicicletă. Pentru restul trenurilor CFR Călători din România este permis transportul doar al bicicletelor pliabile." Eu nefiind bucureștean, ca să-mi duc bicicleta până la munte (că n-am mașină) trebuie s-o demontez, să merg cu CFR-ul până la București și de acolo la Brașov și invers? Am să sesizez CNCD-ul fiindcă asta e discriminare, că tot e la modă discriminarea !
  8. MLADEN

    Corect ii: Un sofer bun ii cel care controleaza masina, o simte si anticipeaza ce se va intampla cu ea, si care anticipeaza si ce vor face ceilalti. Roaga-l pe taica-tu sa nu mai sofeze... si nici sa dea sfaturi...
  9. 1000 euro că să-ți masori cracii??? Auzi, google nu e prietenul tau?
  10. gibonu

    @Ego Grija mare. Cu unele execeptii, cei numiti ''dezvoltatori imobiliari'' sunt niste jepcari [spatii mici si ingheusite, probleme ulterioare, materiale ieftine si de calitate slaba, etc]. A fost si un reportaj pe tema asta la "Romania, te iubesc" [ProTV], poate il gasesti pe Internet.
  11. gibonu

    In completare la ceea ce a spus @Nexus Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/transportul-bicicletelor-si-schiurilor/ Comparativ, in Ungaria, MAV-ul [Caile Ferate Maghiare] are in dotare vagoane cu compresor pentru umflarea rotilor bicicletelor. Ca alternativa, ramane intelegerea cu nasul si de vazut oferta de transport a operatorilor feroviari privati [daca nu ma insel, pe 09.12.2018 intra in vigoare noul mers al trenurilor]. Traiasca pomana comunista pentru studenti.
  12. TonY ^.^

    Salutare, nici nu stiu de unde sa incep. Ca si cum nu a fost de ajuns tot ce mi s-a intamplat pana acum, aseara am fost chemat la politie de catre cel care se ocupa de cazul cu taximetristul pentru o audiere. Am zis sa iau bicicleta (mountainbike-ul), chiar daca era ud pe jos, aveam echipamentul pregatit, pe ploaie am mai mers etc. In fine, am ajuns la udriste, am fost chemati pe rand: eu impreuna cu avocata iar taximetristul dupa noi. Am dat declaratiile, am stat ceva, vreo 2-3 ore. Toate bune si frumoase, noi am iesit, taximetristul a intrat. Am plecat, avocata a luat un taxi, eu m-am suit pe bicicleta. Chiar cand sa ma pregatesc de plecare, afara era si politistul de la audiere, fuma o tigara. Mi-a zis: Ia sa vedem domne, ce aprinzi tu acum. Si i-am aratat, 4 lumini pe fata, 2 pe bratele furcii, 2 pe ghidon si alte 2 rosii pe spate. Catadioptrii pe roti. Mi-a zis, e bine, te-as mai sfatui sa iti pui o lumina rosie si pe casca. Ok! Am plecat, eram undeva pe Bd. Unirii, pe prima banda, cand aud un sunet de scartait de roti(frana) care se tot apropia de mine si devenea din ce in ce mai puternic. In secunda 2, "bubuitura", mi-am dat seama imediat ca am fost lovit de masina, m-am trezit pe jos, bicicleta la cativa metrii de mine, ridic capul(doamne ajuta) ma uit sa vad ce s-a intamplat, masina care m-a lovit la vreo 15 metrii in fata. Dau sa ma ridic, durere de picior, ma duc pe marginea drumului si ma intind pe jos. Eram speriat, s-au adunat vreo 6-7 persoane in jurul meu, au sunat la salvare. Soferul vine in graba spre mine : "Imi pare rau, imi pare rau! Nu te-am vazut!". Inca nu stiu ce s-a intamplat cu exactitate, am inteles ca era si un autobuz care isi gresise drumul si care dadea cu spatele! Se formase o usoara aglomeratie. Omu a zis ca a depasit autobuzul dupa care s-a repozitionat pe prima banda si dupa cativa metrii i-a franat masina automat(n-am vazut ce masina are, mi-a zis ca e destul de inteligenta si ca m-a recunoscut si a franat singura), dupa care s-a speriat si a tras stanga de volan. (a mai intrat intr-o masina dupa ce a intrat in mine). Am plecat la spital, in salvare. Picior in gips (nu este rupt, este doar luxat), concediu medical. Au venit cei de la politie sa-mi ia declaratie. Am avut si un martor, un sofer, care mi-a spus inainte sa ma urc in ambulanta: "Ia numarul meu, daca e ceva ma suni". Asta am si facut, au venit cei de la politie sa puna intrebari, le-am spus ce si cum, le-am dat si numarul martorului si au vorbit si cu el. Astazi m-a sunat soferul care m-a lovit. Spre deosebire de taximetrist, se vede clar intentia de a-mi repara bicicleta, cu sau fara asigurare. Mi-a spus ca e dispus sa o repare din banii lui, cu asigurarea e bataie de cap si nu este sigur (vorbele lui). O sa treaca in weekend pe la mine, sa vorbim mai multe. Mi-a spus ca e dependent de permis, are nevoie de el si nu vrea probleme. Este destul de tanar din ce-mi aduc aminte de aseara. Sa zicem 25 ani! Stiu ca poate parea un pic ciudat, doua accidente in 2 luni, multi ati zice: Ma baiatul asta e kamikaze. Ori e vre-un dement care merge ca bezmeticul pe strazi, ori nu e echipat cum trebuie. Va spun sincer, toata vara am mers la munca pe bicicleta. Am strabatut Bucurestiul de la un cap la altul (Cernica-Grozavesti) aproape in fiecare zi dus-intors. E vorba de mii de km. Plus participarea la aproape toate evenimentele riders club din diferite orase! Evident, cu cat mergi mai mult pe bicicleta, cu atat sansele de a avea un accident cresc! Chiar nu stiu ce se intampla, ori sunt eu foarte ghinionist si asa a fost sa fie, ori chiar fac ceva gresit! Sigur, tot timpul exista loc de mai bine din punct de vedere al vizibilitatii biciclistului in trafic. Dar nici in brad de craciun nu ma pot transforma...
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up