Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/30/2019 in all areas

  1. andreyy_geo

    Salutare tuturor! A trecut ceva vreme de cand am incheiat tura si promit sa revin si cu ceva imagini, incerc chiar si un video. O sa va incep insa prin a va zice doua cuvinte despre scaunel. Scaunul e Thule Ride Along. E versiunea care se monteaza in spate cu prindere pe un suport fixat pe seat tube (teava in care intra tija de la sa). L-am achizitionat dupa ce l-am vandut pe cel vechi, e o investitie consistenta, insa am amortizat mare parte astfel. In plus cand nu ploua toate deplasarile noastre in oras se fac pe bicicleta, economisind astfel si la carburant. win - win Sustine pana la 25kg. Cel mentionat anterior, varianta mini care se monta in fata, sustinea pana la 15kg, greutate pe care fii'mea nu a atinso inca, dar nu mai incapea din cauza inaltimii. Se apropie de 1m. La capitolul plusuri, as mentiona faptul ca nu mai incurca la pedalat iar la minusuri faptul ca dezechilibreaza bicicleta mai mult decat cel care se monta in fata. Cele doua tije de fier pe care sta scaunelul functioneaza perfect ca si amortizor iar faptul ca sta in spatele tau si nu vede in fata nu pare sa deranjeze absolut deloc. Daca mai aveti curiozitati sau nelamuriri va ajut cu mare drag, stiu cum e sa cauti si sa nu gasesti info. In afara de cateva video publicitare, prea putina informatie legate de scaunele de bicicleta pentru copii. Revenind la traseu am pedalat 4 zile. Una in zona Salzburg, aproximativ 30 km. Una in Germania putin peste 45 km. A treia a fost in zona lacurilor, 27km si inca o tura in Viena din Campingul Viena Sud pana in centru si inapoi, aproape 20 km. Am fost abatuti putin de la plan de catre canicula, deoarece am avut parte de 7 zile cu peste 40 grade :). Oricum a fost o vacanta de neuitat in care am luat in calcul tot mai serios o mutare definitiva in Austria... si a meritat 3 veri de asteptare. Inca o data, am observat ca zonele cu cei mai putini turisti sunt cele mai faine si da, am gasit astfel de zone in Austria :).
  2. gibonu

    @Invitat special Din curiozitate m-am uitat pe harta ca sa caut strazile mentionate in procesul-verbal. Strada Indedendentei spre strada Valea Azugii este drumul care merge spre baza partiei, asadar o strada secundara, nu DN1 care trece pri Azuga. In plus, as fi foarte curios cum a apreciat domnul politist ca biciclistul ca biciclistul a mers "aproximativ 3 m" pe o singura roata, adica aproximativ 2 lungimi de bicicleta. De asemenea, ar fi foarte interesant de aflat parere unui judecatori, in cazul in care pv-ul va fi contestat. In rest, stam bine. Suntem praf la infrastructura rutiera, campioni europeni la numarul de morti pe sosele, pistele de bicicleta din capitala tarii [membra UE, anul 2019] stralucesc prin absenta, strada este plina de cazane cumparate cu cateva sute de euro din Europa civilizata si exemplele ar putea continua. Insa amendam un biciclist pentru ca a mers 3 metri pe o roata. Intra-adevar, o mare problema. Chiar nu reusesc sa inteleg la ce ajuta acesta atitudine total lipsita de flexibilitate din partea Politiei Rutiere. @paulrad Legea reglementeaza situatii cu caracter general si, oricat s-ar stradui legiuitorul, nu poate reglementa individual fiecare situatie in parte. Din motivul asta, legea se aplica in primul rand in spiritul ei si apoi in litera ei. Si mai clar, trebuie aplicata de niste oameni cu o gandire flexibila si nu de catre unii cu ochelari de cal.
  3. paulrad

    A 3-a ieșire pe șosea din ultimele 9 săptămâni. M-a și prins ploaia după ce am spălat bicicleta pt prima dată în sezonul ăsta
  4. Valyk

    Ineos este echipa cu cel mai mare buget, are in target marile tururi, isi permit tehnologie si isi permit sa aduca un Bernal care era evident pentru toata lumea ca este un fenomen nu ca alte echipe care se bat pe oameni aproape pensionati ca Porte si Nibali. In afara de fenomenele care vin din ciclocross au adunat tot ce era mai bun sub 25 de ani, cu lotul care il au trimit 2 oameni de general pt fiecare tur, indiferent de accidentari, forma, etc. Nu ca Movistar, oameni care vin sa castige, Froome, Thomas, Bernal, Carapaz, Sosa, Sivakov. Aduc pentru trena in munti oameni care la alte echipe ar prinde regulat top 10 in marile tururi sau ar conduce campanii de clasice. Faptul ca isi pun totul in marile tururi aduce rezultate dar si riscuri. Anul asta s-a vazut clar ca pot fi batuti cu armele lor. Jumbo a dus joaca la un alt nivel, ce ne arata Movistar in ultimii ani e o gluma, nu au destabilizat Sky in nici un tur, nici macar o etapa chiar daca aveau trei lideri. Jumbo a curatat oameni de baza la Ineos fara ca ei sa ajunga la treana. Imaginea Ineos a fost salvata de decizia tactica (probabil luata in timpul turului) de al pastra pe Poels pentru ultima saptamana, daca se luau la tranta cu Jumbo in Pirinei Thomas iesea de pe podium. Jumbo se regleaza din mers dar merg exact pe reteta succesului Sky/Ineos. Jumbo cu Groenewegen nu vi se pare un Sky cu Cavendish? Turul asta Jumbo a gresit mai mult decat Ioneos(eliminare Martin, trimis Benet dupa bidoane) si a pierdut. Ramane si intrebarea daca totusi nu se scurta etapa il ajungeau sau nu pe Bernal pe coborare, daca mai era capabil Bernal sa se desprinda pe ultima catarare dupa ce a tras singur multi km, ce ar fi fost in ultima etapa cu traseul complet dar sunt prea multi de "dar", Bernal si-a jucat cartea si a castigat. Ca si Ineos au semnat multi tineri cataratori foarte buni ca Plus, Tolhoek, Kuss, Bouwman plus motoare puternice ( Martin, Van Aert) care se vede ce pot la contratimp. La general vor merge pe Kruijswijk, Roglic , Bennet si probabil cu Dumoulin. La ei chiar se vede o strategie si rabdare, restul echipelor par ca merg la ciupeala. Este interesant de urmarit unde o sa aterizeze Van der Poel, daca face echipa cu van Aert in clasice s-a terminat cu haitele...Bani pentru el nu par sa aiba decat Ineos si Jumbo si cum nu pare genul sa traga sa il tina sus pe Bernal in etapele de tranzit optiunea cea mai probabila e Jumbo, intai ca sa castige toate clasicele pana in 30 de ani si apoi sa ia si marile tururi pana se retrage.
  5. Invitat special

    Acestia sunt infractorii tarii, biciclistul care merge 3m pe o roata si femeia care vinde patrunjel.
  6. Traveller

    În 2012 am fost la MarVin, traseul scurt. Erau 40 de grade a umbră, iar la soare...fără număr. Însă mie îmi place căldura. Evident, cînd nu e vorba de concurs și știi că te bagi pe un traseu în bătaia soarelui, ar fi bine să îl începi la răsărit. Altfel, schimbi traseul.
  7. csuporj

    Traseul standard de Hoia: Manastur - lacul Chios (340 m) - strada Emil Racovita - Cetatuia - Hoia (525 m) - podul Garibaldi. 25 km in 2 ore si 45 minute. Poze: https://photos.app.goo.gl/86xmzSJQXgF9rydy6 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/hoia-39244191 Practicabil in intregime pe bicicleta. Oi nu am vazut, caci m-am intors inainte sa ajung la stalpii de inalta tensiune, unde pasc de obicei.
  8. Invitat special

    Priveste partea buna, ai scapat nemuscat de data asta Ai procedat corect ca ai renuntat la planul initial cu atat mai mult ca erai singur. Deci de acum ce spunem turelor la Urlati in miezul verii:
  9. PVN10

    si alte conditii fizice!
  10. paulrad

    Vineri Sâmbătă
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up