Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/2019 in all areas

  1. theDriller

    The work hose: city bike pentru naveta. Single speed / fixie. Cardu otel marime 52 Roata fata si spate 32 spite, jante duble Angrenaj bloc pedalier 46T, brat 175mm Butuc Flip-flop: 17T fixie, 18T freewheel Greutate: ~11kg O folosesc in regim freewheel. Mi-e cam frica sa incerc fixie in oras
  2. theDriller

    The new one: achizitionata in 18 septembrie, ~600km pana acum Canyon Ultimate CF SF Disc 7.0 Cadru: Canyon Ultimate CF SL Disc, marime M (1.78-1.84m) Grupset: Shimano 105 7020 Angrenaj: 52/36 Pinioane: 11-30 Frane hidraulice cu discuri de 160mm Cockpit integrat: Canyon H36 Aerocockpit CF, 100mm stem, 410mm ghidonul Roti: DT Swiss P1850 Spline DB, 1755 grame, 23mm deep Anvelope: Continantal GP5000, 25mm Sa: Fizik Antares R7 Pedale: Look Keo 2 Max Greutate: 7.9 fara pedale, 8.3 cu pedale si bidoane Puncte pozitive vs Cannondale: - saua Fizik extrem de confortabila desi cred ca as incerca un model putin mai ingust - aerodinamica buna, mentine o viteza superioara la acceasi putere - Geometria mi se preteaza mai bine: Desi Cannondale-ul are cadru endurance, Canyon mi se pare mai confortabil pe distante mari, pot tine mai mult timp pozitia in drops. I-am scos cateva distantiere si i-am taiat tija furcii - franare: nothing to say Puncte negative: trozneste ceva cand merg asezat in sa pe drum mai denivelat. Posibil sa fie de la tija de sa sau de la sa. Ramane sa mai investighez
  3. Salutare indrept , aliniez ureche cadru schimbator bicicleta cu scula prefesionala de la ParkTool DAG-2.2 Va mai pot ajuta si la montarea, demontarea pinioanelor, lantului si a butucului pedalier angrenaj etc. Detin multe scule PROFESIONALE de la ParkTool, Unior plus multe alte firme de renume. ATENTIE!!! NU SUNT MECANIC DE BICICLETE PROFESIONIST! Este un Hobby Ofer aceste servicii in timpul meu liber. Cei interesati astept sa fiu contactat aici si prin mesaj privat. Rog seriozitate maxima! <iframe width="949" height="534" src="https://www.youtube.com/embed/zWe6Zbaz1uM" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
  4. https://www.bike24.com/p260552.html asta e tija mea. Ma refer la 32mm sus a ta are 25mm la una din părți Vezi la pagina 8 Sper ca se vede. http://cloud.tapatalk.com/s/5db6d05fe7ae9/Libretto_Istr_Tourism_EN_Rev_Gen2017.pdf Dacă nu vezi cauta instalation guide SelleSMP pe net și la pagina 8 este.
  5. liviu m.

    03.06.2019 Continui pe soseaua 46, adica Vodinci, Novi si Stari Mikanovici apoi stanga pe Strizivojna, Vrpolje, Cajkovici. Toata dimineata a fost fara nori si nici prea cald. Satele se insira unul dupa altul, asa ca si locul de campare va fi dificil de ales. Incerc ceva devieri de la drumul principal, dar nici un loc convenabil cat de cat. Pe la 5PM ajung in satul Stari Slatinik si vad un indicator catre un teren de fotbal, spre stanga. Pe un drum pietruit, cam la 200m de sosea se intind 2 terenuri de fotbal, unul de antrenament si celalalt oficial, cu tribuna. Un nene, pe terenul principal tunde iarba de zor. Il opresc din lucru si incerc sa-l intreb daca pot sa campez langa terenul de antrenament dar nu pricepe nimic din ce ii spun. Cheama niste copii care jucau fotbal, le explic in engleza ce vreau sa fac si pana la urma e convins de acestia . O cladire se afla intre terenuri, avea si toalete la parter asa ca eram asigurat pentru inca o noapte. Dupa ce au plecat toti, s-a pus o ploaie dar nu a tinut prea mult, pe la 8PM m-am bagat la somn. Da, pe asa drum sa tot pedalezi. In Stari Slatinik ,langa terenul de fotbal.
  6. Mircea PF

    Tură ceva mai lungă: traseu: Cluj-colonia Făget-Sălicea-Ciurila-Filea de Jos-Filea de Sus-Săcel-Băişoara-Moara de Pădure-Frăsinet-Valea Ierii-Plopi-şaua Prislop-valea Feneşului-Finişel-Săvădisla-Vlaha-Luna de Sus-Cluj cca 88 km (inclusiv prin Cluj) parcurşi de mine în aproape 8 ore, cu multe pauze de făcut poze fiindcă toamna la munte e demenţială altitudine maximă 1027 m , diferenţa de nivel 1294 m traseu ciclabil în întregime; urcare mai solicitantă de la Valea Ierii în şaua Prislop din şaua Prislop există mai multe variante de întors la Cluj (direcţii, cum stai cu spatele la Valea Ierii): la stânga pe la mănăstirea Muntele Rece înainte pe valea Feneşului la dreapta prin Hăşdate asfalt (prea mult), macadam- după Filea de Sus până în Săcel şi pe urcarea spre şaua Prislop, drum forestier la început cu pietre şi făgaşe, după podul peste Feneş OK- pe coborârea până în Finişel nu am văzut izvoare pe drum şi nici turme de oi poze, aici : https://photos.app.goo.gl/ZjPUHkJZC2XwWVwu5 traseu, aici : https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/valea-ierii-plopi-finise-42894450
  7. liviu m.

    04.06.2019 Aceleasi sate se insira unul dupa altul. De doua zile ma tot plimb prin ele si parca nu se mai termina niciodata. Drumul e valonat, e bunicel pentru pedalat, satele se insira la baza unor dealuri. Pana la Zagreb mai e ceva de pedalat. Reusesc sa-mi pierd undeva casca, am uitat-o pe trailer si a zburat undeva, intr-un sant probabil, nu m-am mai intors sa cercetez unde, deja pedalasem mai mult de o jumate de ora. Aceasi problema ca pana acum, unde gasesc loc de campare? Trec prin Oriovac, Batrana, Bili Brig si alte sate. Mai gasesc cate un magazin de unde ma aprovizionez cu apa si mancare. Se face ora camparii si inca nu stiu unde. Pana la urma in Jazavica, pe dreapta e un loc de joaca pentru copii si mai sus putin o cladire parasita. Se pare ca odata era un fel de baie populara, acum abandonata. Inautrul cladirii, toate erau cu susul in jos, geamuri sparte, toalete rupte, robinete atarnand, mucegai peste tot, parca era casa groazei. Mai sus de cladire erau ceva campuri agricole. Mi-am pus cortul in spatele cladirii. Bineinteles ca dupa un timp a venit un tractor pe campul de alaturi, chiar mai sus de mine, a bazait cam o ora si ceva. Nu a fost un loc prea imbietor de campat, in plus, parca era un gol sub cort, cred ca eram pus pe o canalizare, aveam senzatia ca ma prabusesc tot timpul. Dupa ce a plecat tractorul, in jur de 8 PM, am intrat la culcare, am adormit,nu inainte de a-mi golii mintea de toate fantasmele pe care le povocasera imaginile din cladirea aia parasita.
  8. Având probleme similare în trecut, am schimbat tijele de șa cu prindere mono-șurub vertical, cu unele cu alt sistem de prindere. Pe hibridă am de mulți ani o tijă Pro Koryak, al cărei șurub plasat orizontal asigură o prindere impecabilă. Pe actualul MTB full am o tijă RFR Prolight, care pe lîngă un șurub vertical clasic are o rotiță plasată anterior (din care se reglează nu doar strângerea finală, cât și înclinarea față de orizontală). Se montează/demontează (foarte) greu, dar fixarea e excelentă, fără zgomote. PS: cu acordul vostru, o să mut mica discuție colaterală într-un topic potrivit, ca să lăsăm galeria curată.
  9. La instrucțiunile de montare spune ca tija de sa trebuie sa susțină seaua pe o distanta de minim 32mm sus și 32mm jos(ma refer la clestii ce țin sinele). Oricum au și o durata de viata astea. De ex voi ar trebui sa utilizați un smp dynamic sau ceva din clasa respectiva ma refer ca astea extra și hybrid ar fi un fel de entry level al SelleSMP. Nu ca hell-ul meu e mai breaz, dar momentan eu nu am mers asa ca voi și chiar când mergeam tot nu ajungeam la km care ii face "piatra magica"
  10. liviu m.

    02.06.2019 Pana la granita croata nu a mai ramas prea mult. In Martini am vrut sa beau o cafea dar in primul local pe care l-am gasit era inchis. Un cetatean ma abordeaza si ma duce la barul lui fiica-sa dupa ce mi-a aratat ca alte baruri, pe langa care am trecut, sunt inchise. Avea o sticluta mica de 100ml din care tragea din cand in cand. Se pare ca si la sarbi fiecare sat are cel putin un bautor matinal. La Sid coada de camioane de la vama era intinsa pe mai multi kilometrii. Credeam ca numai la noi in Bors sunt cozi imense de camioane. Am trecut pe langa ea si ma adaposteam dupa cate un camion cand venea ceva din fata. Am trecut fara probleme prin ambele vame prezentand buletinul. La Tovarnik, primul sat din Croatia, am oprit intr-o statie de autobuz unde am desfacut o roata de la trailer, care avea un mic joc, si am reglat-o putin. Un localnic, care trecea pe acolo, ma intreaba daca am nevoie de ajutor, am spus ca nu. Dupa un timp se intoarce cu o bere si niste cornuri cu branza. Inca de la intrarea in Croatia am observat grija conducatorilor auto, care daca vine ceva vehicul din partea opusa, nu depasesc sub nici o forma. De unde aceasta grija pentru biciclisti, nu pot sa realizez. Din pacate acest fenomen l-am experimentat numai aici, in Croatia, in restul tarilor, toti trecand ca nebunii pe langa mine. Am trecut prin Orolik, Mirkovici, Vinkovici si undeva aproape de Ivankovo, sub un pasaj, langa o cale ferata, am gasit un loc de campare. E un fost drum, folosit, probabil, inainte de constructia pasajului peste calea ferata, acum folosit numai de pietoni si biciclisti Si azi am avut parte de o vreme mai urata, a plouat, dar nu prea mult. In drum spre Sid. O fabrica de procesare carne, cred,in Bacinci, aproape de granita croata. In Croatia, aproape de Ivankovo. Odata cu lasarea serii si norii par ca se destrama. Langa locul de campare.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up