Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/26/2019 in Posts

  1. Tolstoievski

    Ma mut si eu pe una aeroasa, sa vaz cum e. Nu e ea chiar gata, ca ii trebuie cate ceva schimbat (pedale, ghidolina si mai ales franele inversate), dar sexoasa imi pare din start. Cu exceptia cablurilor alora hidoase!
  2. puterfixer

    O completare la ceea ce am scris mai sus: „CiclismPunctRo mi-a schimbat viața - încă o dată”. Fiindcă săptămâna trecută, Vera a născut o fetiță minunată, înger pe pământ, nu alta. Suntem fericiți și sănătoși și începem să ne acomodăm cu programul artistic. Și toate astea nu s-ar fi întâmplat dacă nu aveam drag de bicicletă.
  3. Prin defileul Someşului Rece:
  4. Ploile s-au oprit, copiii sunt in cantonament, nevasta e la ciclu, așa că mă pot bucura si eu de viata: http://imgur.com/gallery/bAeBX7S
  5. purix

    Un tip sună la ușă la un apartament: Deschide doamna, drăguţă: -Ce doriţi? El, foarte politicos, privind-o în ochi: - Mă cheamă Popescu Vasile, am 27 ani, 85 kg, ochii căprui si vreau să vă fut. Ea: - Mitică, vino repede! Apare soţul din cameră: - Ce-i, dragă? Ea: - Golanul ăsta mi-a spus că vrea să mă fută! Si nici măcar nu mă cunoaste! La care soţul, jap, jap, două palme. - Ieşi afara derbedeule! Dar înainte ca tipul sa iasă: - Totuşi, spune-mi, de curiozitate, procedezi des asa? El: - Da. Soţul: - Si iei des bătaie? El: - Da, dar mai si fut... Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  6. akebono

    Si totusi a fost vreme buna, o tura prin imprejurimile Brasovului:
  7. purix

    https://edragneainpuscarie.ro/?fbclid=IwAR0f_nAhXUoh7nXrMGEisycrVMc-2rR-bZwnxPabp6tE1hqbCplCbZ2Vi3I
  8. Ieri, întorcând spatele Pietrosului Rodnei, nu de alta, dar era potop peste tot în jurul nostru. Azi, răsplata după 17.5km (înaintea cărora au fost alți 4km cu 390m diferență de nivel exact la începutul turei) @rovid Am urcat pe un forestier până la fosta cabană Puzdrele (pe la stâna/cabana salvamont). De acolo am tras un pushbike serios, am ieșit în Șaua Galați, am mers în Șaua Gârgălău, am coborât pe lângă Lacul Știol și apoi Cascada Cailor. Track aici: https://www.strava.com/activities/2468131097
  9. Invitat special

    Vecina de desubt imi face observatie ca ar fi bine ca pisica sa alerge mai rar, ca se aude.
  10. akebono

    Tot prin jurul casei:
  11. Privind de la mănăstirea Muntele Rece (munţii Gilăului) spre sud.
  12. purix

    Un evreu își întreabă fiul: - Ştrulică tată...nu c-aș fi curios, dar ai putea să-mi spui cam cât ai cheltuit la ultima ta întâlnire? - Păi...cam 10 dolari. - Da, un răspuns care mă face mândru de tine! - Sincer, tată, aș fi cheltuit mai mult...dar atât a avut la ea.
  13. csuporj

    Cu placere. Desi nu stiu daca se mai uita si altii pe aici. Racatau (670 m) - Defileul Somesului Rece - La Intorsuri - Tomnatec - Gaureasa - Crucea (1430 m) - Maguri - Joseni. 44 km in 4 ore si 45 minute. Pana in Racatau cu masina. Pushbike: vreo 100 metri diferenta de nivel, pe urcarile de pe creasta. Poze: https://photos.app.goo.gl/xo9wMzCytv8ZKRbd8 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/tomnatec-36959156
  14. Cum de ceva timp mă gândesc să schimb cauciucurile, mi-a trecu prin cap să văd si eu cum e cu sistemul tubeless. Căutând avantaje si dezavantaje la diverse modele de anvelope, probleme de asamblare, am regăsit avantajul utilizării unui boost charger pentru montajul anvelopelor. M-am informat nițel, am văzut cam cu ce se mănâncă și mi-am zis că nu merită să cumpăr o pompă cu sistemul ăsta, sau unul stand-alone, si mi-am propus să încropesc eu unul home made. De fapt, mă mâncau palmele. M-am oprit la o soluție simplă și ieftină, prin adaptarea unui extinctor cu pulbere de 2 litri (P2). Are toate caracteristicile care mă interesează pe mine: - Este ieftin - Rezistă la presiuni mai mari decât am eu nevoie - Are inclus sistemul rapid de evacuare a aerului, Si ca bonus are si un simulacru de manometru care te ajută să intuiești un pic presiunea din interior. Am cumpărat un stingător P2, (50 Lei) l-am golit de pulbere si la treabă. Pentru golire am folosit un sac menajer de 100 litri, am băgat stingătorul înăuntru și am apăsat. După asta i-am deșurubat capul. (merge ușor, cu mâna liberă). Am scurs și restul de pulbere care a rămas in tub, l-am curățat bine de praful depus. Pulberea recuperată am predat-o la un service care întreține stingătoare. Capul demontat arată așa: cu deosebirea că țeava neagră din plastic este mai lungă. Eu am tăiat-o că mă incurca la manevrare. Se poate renunța la ea complet. Am pastrat-o pentru că in interiorul mufei de culoare alba există 4 aripioare care susțin arcul supapei de eliberare si am zis sa nu rămână in aer, să se sprijine pe marginea țevii. Ștuțul roșu se deșurubează usor cu mâna și este ajutajul prin care se eliberează pulberea. Piulița pe care este gravat “24 ± 2 bari” este închizătoarea supapei de siguranță la suprapresiune. Se demontează foarte ușor cu o fixă sau tubulară de 12. ATENȚIE! NU DEMONTAȚI “PIULIȚA” ACEEA ÎNAINTE DE A GOLI STINGĂTORUL DE PRESIUNE Va scoate pulberea sub presiune. Demontat, arată cam așa: Ajutajul de culoare roșie a fost înlocuit de ștuțul cromat după prelucrare la un atelier de strungărie. (scurtare, filetare) https://www.dedeman.ro/ro/niplu-rapid-pentru-furtun-6-mm/p/1026355 Închizătoarea supapei a fost transformată in valvă de alimentare. Am recuperate valva Presta (una cu ventil demontabil) de la o cameră veche, am mai scurtat din ea lasând 17 mm (fără ventil), am bărbierit filetul pe vreo 2-3 mm, am majorat gaura inchizătoarei supapei de la 3,6mm la 5,4mm, am băgat valva in ea si am alămit-o. Am pus o garnitură de cauciuc si am montat-o la loc, fără arc si supapă. La final s-a dovedit că garnitura de cauciuc nu etanșa corect, pentru ca nu avea pe ce să se așeze, iar la strângere se deforma. Ca urmare, am etanșat cu bandă de Teflon infășurată pe filet si nu am mai avut nicio problemă. La gata arată cam așa: Indicația manometrului pentru o presiune de 8 bari. L-am probat, dar nu pe o anvelopă tubeless de MTB. Am avut anvelope semi-slick de 1,6 cu camera. La montare clasică cu pompa, trebuie să dau cu soluție de săpun, să le umflu in trepte, să trag de anvelopă ca să se așeze pe jantă. Cu extinctorul a fost chiar simplu. Anvelopele uscate, dezlipite de pe interiorul jantei, ca la o montare curată. Am avut 5 bari în extinctor, l-am cuplat, am eliberat, a sărit anvelopa pe jantă imediat. E adevărat, având camera, nu s-a pierdut presiune deloc, in camera mai aveam aer (nu am putut să o dezumflu complet). S-a echilibrat pe la 2,5 bari. Sunt semne bune. Aștept să-l văd cu tubelles când va fi cazul.
  15. mihaitasr

    Cea mai noua feblete a mea (in sensul ca ultima). Giant Defy Advanced (carbon) cu pipa si ghidon Ritchey din carbon, tija sa din carbon, sa Fizik Gobi, bottle cage Elite Cannibal, bartape Bontrager si groupset 105 5800. Inca sunt foarte topit dupa cat de frumos merge pentru o bicicleta cu o geometrie destul de ciudata pentru gusturile mele.
  16. purix

    Pasagerii din avion si-au ocupat locurile si asteapta echipajul pentru decolare Intr-un final, pilotul si copilotul apar printre scaune spre cabina. Toate semnele arata ca cei doi sunt orbi. Pilotul poarta ochelari negri, are baston alb cu care loveste stanga-dreapta . Copilotul, are si el ochelari negri si este ghidat de un câine insotitor. La inceput pasagerii se foiesc nervosi, gandindu-se ca e vorba de o gluma. Pornesc motoarele si avionul incepe sa ruleze . Pasagerii rămân uimiți. Deodata avionul accelereaza puternic si panica se instaleaza. Unii pasageri incep sa se roage, altii sa-si faca cruci.... Cind avionul se apropie in viteza de capatul pistei, vocile devin tot mai isterice, iar cand avionul mai avea de rulat doar 20 de metri pe pista , toata lumea a inceput sa urle intr-un glas. Din fericire exact in ultima clipa avionul s-a inaltat usor catre cer... In cabina pilotilor dupa cateva secunde de liniste, copilotul catre pilot : - Intr-o zi, nenorocitii astia o sa tipe prea tarziu si o sa murim ca proștii...!!!!!!! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  17. La margine de drum forestier pe unde trece pădurea la vale și valea se proptește într-un MHC.
  18. purix

    Intră învățătorul în clasă și începe să facă prezența: -Anton! - Prezent! -Băluță! -Prezent! -Bulă! - Prezent! Din ultima bancă se aude Gigel cum râde. -Ce e așa amuzant Gigele?, întreabă învățătorul. -Cum să te cheme domn’ învățător Bulă? Pui un P în loc de B și iese “pula”. Învățătorul continuă prezența și ajunge la Gigel. -Gigel! -Prezent! Bulă crapă de râs și învățătorul îl întreabă: -Ce e așa amuzant Bulă? -Cum să te cheme domn’ învățător Gigel? Mai pui câteva litere și iese “Mai du-te-n morții ma-ti, Gigele!” Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  19. majikstone

    Serios? Vorbesti din experienta personala sau cum? In Franta si-a luat jandarmeria si politia bataie grav in repetate randuri de la gastile de casseuri (spargatori, in traducere libera), ca erau prea putini politisti si prost echipati, in timp ce la noi jandarmeria gaza femei si copii pentru amuzament. Si eventual imi explici tu si cum sta treaba cu listele alea electorale din Diaspora, ca pana una alta am votat de 3 ori pana acum "in deplasare" si asta a fost singura data in care oamenii din sectii au taraganat cat s-a putut procesul de votare. Si in ciuda numarului cica crescut de sectii, numarul celor care au reusit sa voteze in diaspora a fost fix acelasi ca la turul 2 de la prezidentialele din 2014, cand in ciuda unui numar mult mai mic de sectii ca acum, cel putin la Paris lumea sa miscat cat de rapid s-a putut. Nici nu mai zic de faptul ca ambasadele au cerut suplimentarea numarului de sectii de votare, iar fosila aia de Meleșcanu a decis ca nu-i nevoie, ca el a estimat o prezenta la vot de 30%. Da' ma bucur ca stii tu cum e in democratie, boss.
  20. Nişte zimţi de chei, aici de la cheile Turzii:
  21. majikstone

    Upgrade la 2x11: manete si schimbatoare Ultegra R8000, caseta 105 R7000 11-30, lant KMC X11. Fata de vechile manete 105 5700, care si-au facut cu brio treaba timp de 2 ani si jumatate si mai bine de 16.000 km, astea noi sunt un adevarat deliciu. Forma zonei de sprijin a palmelor e mult mai naturala, schimbarea vitezelor se face semnificativ mai usor (si in special pe fata, unde efortul e aproape la fel de mic ca in cazul schimbarii vitezelor pe spate), iar franarea e usor imbunatatita (asta pastrand clestii pe care ii aveam inainte, R8000 pe fata si R451 pe spate). Si, cu ocazia upgradeului, am adus-o la 9.3 kg complet echipata, respectiv 8.7 kg "in fundul gol" (fara pedale sau alte accesorii). Destul de bine pentru o bicicleta cu cadru de otel care doar el cantareste 2100g.
  22. sunteți un picuț răutăcioși. băiatul este un începător „pur”, pornește de la ceva ieftin și va acumula experiență în timp.
  23. Sunt curios, sunt 2 utilizatori diferiti care se logheaza cu username-ul asta si posteaza pe rand?
  24. csuporj

    Gura Rastii (490 m) - satul Muntele Rece - Dolesti - Balta (1360 m) - Bulitani - Racatau. 33 km in 3 ore si 15 minute. Pana la Gura Rastii cu masina. Pushbike: vreo 400 m, unde urcarea e de vreo 12%. Poze: https://photos.app.goo.gl/YndkSxvkH9rEE6h29 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/balta-37789830
  25. csuporj

    Gura Rastii (490 m) - Plopi - Ghiuri - Otelesti - Dobrin (1580 m) - Valea Negrutei - Racatau. 55 km in 7 ore si 30 minute. Pana la Gura Rastii cu masina. Aproape tot traseul e practicabil pe bicicleta, pushbike e doar vreo 50 metri pe scurtatura din Dobrin catre drumul Vaii Negrutei. Poze: https://photos.app.goo.gl/NF93SYCsh1E8AbBS7 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/plopi-dobrin-37730657
  26. majikstone

    http://www.cyclingnews.com/news/chris-froome-team-ineos-confirm-fractured-femur-and-elbow/ Asa e boss, cum spui tu.
  27. DAMIAN

    Din ciclul "Vara, dar nici o zi fara ploaie"
  28. Vezi daca nu folosesti frane pe disc! :)) Daca foloseai, ti-ai fi obisnuit degetele sa apese cu modulatie, incat doar sa picure zama din spray.
  29. buha

    Va salut! Pe 1 iunie a fost concursul de triathlon "Fara asfalt la mare", in statiunea 2 Mai. Un bun prieten m-a invitat asa cam mi-am luat liber 1 saptamana de la job. Miercuri dimineata la ora 7 am plecat din Iasi spre Vama Veche unde mi-am luat cazarea. Am pus bicicleta pe masina si dus am fost. Am trecut Dunarea cu bacul prin Galati iar apoi am luat-o prin Macin spre Vama Veche. Recunosc ca in Macin imi venea sa trag pe dreapta si sa o iau pe bicicleta! Pana acum nu am mai fost in Vama Veche si eram foarte curios. Am ajuns pe la ora 16 (conduc foarte lejer) iar dupa ce am urcat bagajele in camera am fugit sa vad marea. Apoi am facut o scurta plimbare cu bicicleta prin Vama. Joi dimineata la ora 8 am plecat spre Bulgaria. Traseul propus fiind Vama Veche - Kaliakra - Tylenovo - Shabla - Vama Veche. Am reusti sa strang 130 de km si 850 m urcare. https://www.strava.com/activities/2409398578 Drumul a fost aproape pustiu. Pe european asfaltul este perfect. Inainte de Kaliakra am facut dreapta si am coborat pana la Dolboka. Diferenta de nivel fiind foarte mare, am impins binisor bicicleta la deal, la urcare. In Cetatea Kaliakra m-am oprit la restaurat si am mancat o prajitura foarte gustoasa si am baut doua pahare de suc. Drumul spre Tyulenovo si spre Shabla este... asa si asa... portiuni de asfalt fisurate, carpite sau unele chiar bune. In Tyulenovo m-am oprit la restaurat pentru o alimentare cu peste + mamaliga + usturoi. Foarte buna masa! Am pozat "podul de piatra" iar apoi am pedalat spre Shabla catre far. Atat in Tyulenovo cat si in Shabla cred ca sunt in lumea mea daca stau aproape de mare. Este un peisaj de vis. Daca m-as pensiona acolo as vrea sa ma retrag. Shabla este un orasel uitat de lume cu locuitori care se feresc de caldura soarelui. Strazile sunt pustii iar la toate magazinele de cartier vanzatoarele stau afara in prag si isi asteapta clientii. Dupa ce am iesit din Shabla am facuti o pana. Am mesterit repejor si am pornit spre casa punand cauciucul spate invers! Dupa ce am trecut granita m-am plimbat putin prin Vama Veche pentru a rotunji tura la 130 de km. Sambata - zi de concurs. Am reusti sa strang 80 de km si 460 m urcare https://www.strava.com/activities/2414535935 Merg cu prietenul meu la start pentru incurajare. Pozez "masina de spalat", il astept sa iasa din apa iar apoi eu ma urc pe bicicleta. Aveam planuri mari: sa ajung in Eforie Nord - Techirghiol. Cerul era incarcat cu nori urati iar soarele nu se vedea deloc. Planul meu era sa merg in fiecare statiune de pe litoralul romanesc. In Mangalia am poposit mai mult, pozand santierul naval si farul. In timp ce pedalam pe faleza consultam insistent prognoza meteo si imi zic sa risc: ma indrept spre nord. Imediat norii se risipesc si tura prinde alt contur. Merg prin fiecare statiune (care sunt efectiv goale; peste 3 saptamani vor fi pline de turisti) pana in Costinesti unde rontati porumb fiert pe plaja, cu fundul in nisip. Ma duc sa pozez Epava Evanghelia si trecand pe langa plaja de nudisti observ un drum betonat care serpuieste de-a lungul tarmului. Il urmez. Duce spre Tuzla. Peisajul este mirific. Totul este pustiu. Un tip vasleste pe o placa in larg iar un cuplu se broneaza. Brusc pierd betonul de sub roti si dau de pamant asa ca ma introc spre Costinesti si ma gandesc sa ma pedalez spre Vama Veche abandonad drumul spre Eforie Nord. La intrarea in Olimp zaresc un magazin si imi aduc aminte ca am bidoanele goale. In acelasi timp ma gandesc ce as putea manca... Vreau sa fac dreapta sa ies de pe asfalt si sa urc pe trotuar dar... cred ca pot sa sar o bordura de 2 cm la 25 de km/h. Bicicleta a mers inainte iar eu am facut dreapta, "zburand" deasupra asfaltului. M-am ales doar cu o julitura la cotul drept. Am avut mare noroc caci putea fi mult mai rau. Abandonez orice plan, ma duc la prima farmacie si imi cumpar iod + pansament pentru a curata rana. Iar apoi ies pe european si pedalez repejor spre Vama Veche. Cam atat dpdv cicistic. Daca nu faceam buba la cot, as fi vrut ca duminica sa pedalez pana la Cariera Hagieni sau din Mihail Kogalniceanu pana in Cheile Dobrogei. Peisajul era superb. In rest... - am inotat in mare la 16 grade cu costum de neopren; - am simtit atmosfera Vamii; - duminica apa marii a fost calda, 20 de grade si m-am putut balaci in voie. Nici nu am mai simtit julitura de la cot. Abia astept urmatoarea tura la mare! Cu bine, buha PS: Multumesc pentru recomandarile din "Planuri si Proiecte Cicloturistice" "
  30. akebono

    Daca este sa o luam astfel nu cred ca o transmisie 3x poate limita cu adevarat performantele unui ciclist amator, pentru ca are cel mai larg range posibil: 625% si este ideala pentru deplasarea pe asfalt catre locul de dat si pentru munte. Suprapunerile si intarzierile sunt nesemnificative chiar in cazul unui concurs atunci cand nu concurezi pentru podium ;). Ce incercam sa spun este ca o transmisie mai simpla si lipsa schimbatorului fata se simte foarte placut atat timp cat range-ul nu te limiteaza.
  31. csuporj

    Gilau (400 m) - Somesu Rece - Vanta - Manastirea Muntele Rece (1120 m) - Gura Rastii. 34 km in 3 ore si 15 minute. Pana in Gilau cu masina. Pushbike: vreo 100 m diferenta de nivel pe la sfarsitul urcarii. Poze: https://photos.app.goo.gl/AJ53C6WuAbwECb2x7 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/gilau-manastirea-muntele-rece-37060357 (am pornit spre padurea de langa Motel Gilau, apoi m-am razgandit, ca venea ploaia)
  32. a_mic

    Domnilor, desi e foarte interesanta discutia, va rog sa ne oprim aici, fara trimiteri la evenimente, marginindu-ne la continutul exprimat de titlul topicului. Incap si bancurile politice, dar sa fie bancuri. Imi doresc sa fie retinuta rugamintea mea amicala.
  33. Invitat special

    E adevarat, sunt medii unde politica nu are ce cauta, forumul asta fiind unul din ele si cu totii cei de aici ne bucuram de asta, sunt sigur. Dar daca ai stat 8 ore la coada sa votezi si ieri si/sau in 2016 si/sau ai fost gazat/batut in Piata Victoriei pentru ca nu vrei sa ti se mai fure banii pe care ii muncesti si vrei sa traiesti in Uniunea Europeana nu in Teleorman, nu ai cum sa nu iti strigi in gura mare victoria unei batalii.
  34. Drysna

    Nu a zis nimnea ca tre sa fie si frumoasa,nu?
  35. gibonu

    20.06.2019 Gara de Est din Paris. Ceasul garii, precum cel de la Caracal [indiciu: modul in care este scrisa cifra orei 4]. Mai multe detalii referitor la cifrele romane IIII vs IV: https://monochrome-watches.com/why-do-clocks-and-watches-use-roman-numeral-iiii-instead-of-iv/ Coada pentru taxiuri. Frumos, civilizat, fara abordari de genul "un taxi la domnu' " Ca si in alte locuri din Europa civilizata, gara este un mall pe unde se intampla sa treaca si trenul. Acoperisul garii. TGV-ul cu care am mers la Reims. Fabricat in anul 1993. Trenul era compus din doua rame. Interiorul vagonului. Pe locul pe care am stat la dus nu a functionat priza, comuna pentru doua scaune. Toaleta dotata cu sapun lichid, apa si aer cald pentru uscat mainile, toate functionale. Trecerea dintre vagoane. La Reims cele doua rame au fost separate. Intretinerea efectuata de centrele tehnice ale SNCF. Biletele le-am cumparat online, cu aproximativ o luna inainte. La dus pretul a fost 25 de euro iar la intors doar 18 Euro. La o lectura mai atenta, se observa faptul ca atat la dus cat si la intors am avut exact aceleasi locuri, respectiv vagonul 15, locul 25. Insa vagoanele nu au fost identice, pentru ca la intoarecere a functionat priza. Pentru final, TGV-ul merge cu "doar" 312 km/h.
  36. puterfixer

    E de-ajuns să apară 2 milioane de soldați chinezi și să se descalțe...
  37. Tura noastră MTB cea de toate zilele arată în mare parte trist. Pe urcare, 80% din copaci au fost doborâți de vânt acum 2 săptămâni. O mică parte din dezastru
  38. Stuparul

    Un moldovean trecea pe langa o carciuma... Glumesc!
  39. "Ar putea" ... pai ce e asta? Cu totii stim ce aia o bicicleta si probabil si un moped. Trotineta nu e ceva aterizat de pe luna, nu e un concept de import de care nu a mai auzit nimeni. Daca nu e mentionata in Cod Rutier, nu e vehicol si nu ai ce cauta pe sosele cu ea. Ma doare capul numai cand citesc asta ... "ar putea fi incadrata la" ... pai asa si violul, ... ar putea fi incadrat la sex si atunci violatorii sa scape, sa nu mai faca puscarie. Eu pe nicaieri nu am vazut trotinete pe sosele afara. O sa devina subiectul cand un trotinetist care facea slalom printre benzi va fi calcat mortal de o masina. Atunci 24/24 televiziunile vor canibaliza acest subiect. Pina atunci ... "merge si asa".
  40. csuporj

    Gilau (400 m) - Coada Tarnitei - Golful Rasca - Valea Stramba - Dangau (970 m) - Dealul Goganu - Dealul Custurii - Golful Agarbiciu - Somesu Cald. 66 km in 7 ore. Pana in Gilau cu masina. Pushbike: vreo 50 metri diferenta de nivel la sfarsitul coborarii la Golful Agarbiciu. Oi: am intalnit cainii la vreo 4 km dupa Dangau, erau la vreo 200 de metri de turma, m-au latrat vreo 3 minute, apoi s-au potolit si m-au lasat sa trec. Orientarea: intre Dangau si Golful Agarbiciu sunt o gramada de creste secundare si drumuri pe ele, trebuie sa te uiti pe harta in si la 50 metri dupa fiecare intersectie. Imaginea de satelit Google Maps marita sa arate si drumurile secundare e destul de buna. Harta Muntii Nostri nu contine creasta. Poze: https://photos.app.goo.gl/nhYAH7L7qcaFAh2e8 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/turul-tarnitei-37168126
  41. virusul

    Am schimbat si calul de sosea cu un Roubaix care acum are roti tubeless, foarte comod dar încă mai am de ajustat poziția putin https://photos.app.goo.gl/CwJMUUsHpbPpiD7f6
  42. paulrad

    Ziua III – Duminică, 5 Mai: Breb – Budești – Râul Mare – Valea Văratecului – Vf. Pietrei (1111m) – Sârbi – Breb, 28km cu 875m dif de nivel Ne trezim și găsim afară ploaia ce se tot îndeasă. Se vede asta după lipsa de activitate de la ora mesei. După ce servim micul dejun cam toată lumea e în mână cu câte o aplicație meteo. Prognozele arată 2-3 ore de pauză a ploii începând cu ora 10 sau 11, depinde pe cine întrebi. Ștefan se echipează primul, dar nu impresionează pe nimeni, mai stăm. Într-un final Robert decide că stăm până la 11 să vedem dacă se oprește ploaia, dacă nu, plecăm oricum. Echipați de scandal. Credit: Iulia Crișan / The North Quest La 12 fără un sfert suntem călare pe situație, iar ploaia se oprește. De pe urcarea spre drumul județean admirăm Masivul Gutâi. Mergem spre Budești unde facem stânga către Mănăstirea Roșia (Schitul Budești). Urcăm pe un forestier frumos pe Râul Mare. Urcarea pe Râul Mare spre Schit Budești Robert Dobai, organizatorul distracției Cu câteva sute de metri înainte de mănăstire facem stânga pe un teren necunoscut mie. Harta zice că am urcat pe Grohote spre Feredeauă, dar înainte de asta am făcut o regrupare. O lăsăm pe Iulia să meargă în față cu mașina și apoi pornim la deal tot pe un drum forestier. Nu dăm multe pedale și la o privire înapoi peisajul te lasă cu gura căscată. Părăsim drumul forestier și continuăm urcarea pe un pământ moale. Aici m-am chinuit o vreme să mă urc pe bicicletă datorită aderenței, dar apoi a mers încetuc până în vârf. Vedere din Munții Lăpușului spre Masivul Gutâi Gata drumul, începe noroiala La cât de bine arată norii ăia joși cu Masivul Gutâi în fundal nici nu mai contează dacă ne pică un nor de ploaie în cap de-acu încolo. După ce ne regrupăm pornim mai departe spre Vf. Pietrei. O coborâre scurtă, apoi încă o urcare scurtă și suntem acolo, în primele rânduri la belvederea de 360 grade. Aici ne întâlnim și cu Iulia și Bogdan care au venit cu mașina. Panoramă spre Munții Țibleș și Munții Rodnei Oameni faini și peisaje faine. Rețeta unui weekend de succes. Credit: Iulia Crișan / The North Quest Am pornit pe ultima coborâre a weekendului! Credit: Iulia Crișan / The North Quest Pe coborârea de pe Vf. Pietrei Robert organizează un mic concurs. În locul potrivit oprim să ne arate traseul, ne sugerează să căutăm iarba că pământul e cam alunecos, iar apoi zboară ca gândul și ca vântul să ne aștepte în punctul de ”finish”. Aliniați la start Pornim pe rând, lăsând spațiu între noi. Nu-s eu tare meseriaș pe coborâre, iar suprafețele alunecoase mă ”încântă” la maxim, așa că mă declar ultimul din start, ceea ce stârnește protestele lui Suzi. Îi dau la vale un pic mai tare decât aș face-o în mod normal în condițiile alea și se pare că am supraviețuit. Coborârea pe pajiștea asta e foarte faină, dar se transformă curând într-o noroială în toată regula datorită tractoarelor ce umblă pe aici. Mi s-a cam stins starea euforică avută în Vf. Pietrei când am zis că peisajul a meritat orice. Cum ar veni, a intrat euforia la noroi. Oricum, norii joși, vremea rea și chiar coborârea asta super noroioasă nu au făcut decât ca ziua să fie una memorabilă. Pe aici numai eu știu ce am bombănit că de la un momentdat am rămas singur. Se mai oprea Suzi din când în când să se asigure că mai exist. Am mai făcut câte o pauză scurtă de la noroi printr-o livadă și într-un final am ajuns în Sârbi. Până în Breb numai un pic ne-am mai noroit. Prin sat, agitație mare, fiind duminică. Trec pe lângă 3 bunicuțe îmbrăcate în port popular și o aud pe una zicând: ”No ni și la aiștea ce plăcere au. Tăți îs tină…” După spălarea cailor și a călăreților, luăm o mică gustare. Între timp Robert face segmentul pe Strava pt jurizarea concursului de downhill, după care se străduiește să improvizeze un podium. Oricum, weekendul ăsta a câștigat toată lumea. Lipsește Vlad. Credit: Iulia Crișan / The North Quest Ne luăm rămas bun de la oamenii ce pleacă spre casele lor. Rămân și fără mijloc de transport că Suzi pleacă la Brașov și nu mai trece prin Baia Mare, așa că mai stau o zi la Breb până circulă cursa locală. Un weekend de 5 zile e oricând bine venit! Sfârșit. <iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/2343774166/embed/a9804a04e072f588756c4ec00f56989867da6fcf'></iframe> Data: 02-05 mai 2019 Locație: Breb, Maramureș – Munții Gutâi & Munții Lăpușului Total km: 128 km Diferență de nivel: 3340m Eveniment: Village Warrior – Apprentice Session Organizator: The North Quest Taxa de participare: 195€
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up