Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/16/2018 in Posts

  1. majikstone

    Transalpina, 21 septembrie (sau 52 august, dupa perspective), foarte probabil ultima zi de vara de anul asta:
  2. Traveller

    Se știe că 53 august e ultima zi de vară, din punct de vedere astronomic. La fel amenința și Busu cu prognoza lui, că de mâine vine toamna zăludă, și să profităm de ultima zi cu soare. Prin urmare, să fie un 53 august pe 2 roți! Am ales un traseu prietenos cu micii bicicliști, în lunca Ialomiței, cu plecare din gara Crivina. Acolo am ajuns cu același tren Regio de 8.40, cu Mircea și @BodoC. Dimineața a fost un pic răcoare, dar era deja dusă când dădeam noi prima pedală, pe drumul spre Poienarii Rali. Am continuat drept înainte pe drumul spre Poienarii Vechi, pe care, dacă ai bafta să te depășească o mașină grăbită, faci o baie de colb. Înainte de balastieră se află TCS Racing Park, construit pentru motociclete, dar care a primit recent și un mic pump track pentru MTB. Aici ne-am dixtrat nițel, în timp ce împrejur se desfășura un concurs moto pentru copii (unii aveau 8-9 ani). Teoretic costă 40 de lei pe zi, dar din cauza organizării concursului moto, erau dezorganizați din toate alelalte punte de vedere, ca atare ne-au lăsat să ne dăm gratis. Detalii parc: https://www.facebook.com/pg/tcsracingpark/about/?ref=page_internal Ne-am întors în Poienarii Rali și am traversat podul spre Piscu. Am tras stânga de ghidon și ne-am oprit la o bere și-o cola pe colțul străzii Monumentului cu Olarilor, la o terasă. Gazda ne-a oferit câte o nucă și un ardei capia din grădina proprie. Am plecat să facem un tur pe străzile din Piscu, nu înainte de a surprinde anunțurile din geamul magazinului, unde un ”i” buclucaș sărise dintr-un cuvânt în altul. Ne-am întors pe drumul spre pod, dar nu l-am traversat încă, ci am continuat pe drumeagul de pământ să explorăm ceea ce pe Gogu Hărți părea un fel de plajă izolată a Ialomiței. Micul biciclist versus micul Golden Gate. La ”plajă” se ajunge trecând pe final printr-un luminiș. Drumul fiind noroios și răscolit de tractoare, am ajuns pe jos, lăsând bicicletele 50 de metri mai sus în drum. Era o plajă cu ecou, peretele de pe malul opus fiind responsabilul. La gară ne-am întors pe un drum care merge dus și întors paralel cu calea ferată, pe care o subtraversează pe malul Ialomiței. După subtraversare se trece printr-un tunel de măceși, după care se iese la lumină pe macadam. Ne-am întors cu un IR al TransFeroviar, care a sosit la 13.23 în gară. Traseul, care e recomandabil oricăror părinți cu pici dornici de nițel MTB: https://ridewithgps.com/trips/28007687
  3. Oftopic. Aveam un coleg, depana aparate de fotografiat. Lucra la un Practika si cand a iesit la tigară, i-am pus in mormanul de piese demontate incă o pârghie si un arc. Dupa două ore, de chin, i-am dat si o bere. Merita. :)
  4. IonutA

    Am făcut tura la mare, împreună cu Ștefan (fb_rider). Eu pe mtb el pe cursieră. Ieri 15.09, București -Mamaia Nord, 10h30min timp total, 8h timp pedalare, peste 26km/h media de viteză. Traseu: București - Lehliu Gară - Fetești Gară -> trenul -> Cernavodă - Castelu - Culmea - Lumina - Năvodari - Mamaia Sat. Azi 16.09, m-am întors cu trenul după ce am mai făcut aprox 45 km prin Constanța. Ștefan s-a întors pe bicicletă pe traseul: Constanța - Călărași - Silistra (BG) - Ruse (BG) - Giurgiu - București. La ora la care scriu încă mai pedalează. Am avut vreme bună și vânt din spate dar pentru mine a fost greu, însă am reușit. Este cea mai lungă distanță parcursă, pentru mine. În curând și poze. Numai bine! Adrian
  5. IonutA

    Salut, Am revenit cu poze din tura de mai sus. Tura s-a încheiat în Mamaia unde se ținea un triatlon la care au participat câțiva prieteni cu care am apucat să ne întâlnim. Numai bine! Adrian
  6. DAMIAN

    Dacă tot implineste 6 luni, am hotărât să-i fac și ei și mie o bucurie: o pereche de Mavic R-Sys SLR și un set de Continental Attack/Force. Că doar vine weekend-ul cu un TT la GR și un GF prin Apuseni S-au dus jos aproape 700 de grame dintr-un foc, greutate finală așa cum se vede 7.50 kg.
  7. fizikant

    Într-o zi, în Eden: – Doamne, am o problemă! – Care e problema ta, Eva? – Doamne, stiu că tu m-ai creat, mi-ai dat această minunată grădină şi toate aceste animale fantastice şi mi l-ai pus şi pe acest şarpe hazliu lângă mine, dar pur şi simplu nu sunt fericită. – De ce nu eşti fericită, Eva? veni întrebarea de sus. – Doamne... sunt singură, şi m-am şi săturat să tot mănânc mere. – Bine, Eva, în acest caz am găsit o soluţie la problema ta. Voi crea pentru tine bărbatul şi ţi-l voi pune alături. – Dar ce este acela un bărbat? – Acest bărbat este o creatură ratată, cu multe greşeli şi trăsături urâte de caracter. O să te mintă, o să te înşele şi o să fie incredibil de vanitos şi încrezut. Intr-un cuvânt, îţi va face viaţa un calvar. Dar va fi mai mare, mai puternic şi mai rapid, va avea plăcerea de a vâna şi ucide. Va arăta comic atunci când se excită, dar fiindcă te-ai plâns îl voi crea astfel încât să îţi satisfacă nevoile carnale. Va fi lipsit de umor şi va iubi mai mult decât orice altceva luptele sau joaca cu mingea. Nu va avea nici prea multă minte, astfel că va avea nevoie de sfatul tău pentru a putea gândi corect. – Păi sună fantastic, spuse Eva ridicând din sprânceană. Unde-i buba? întrebă ea. – Ei bine, îl poţi avea cu o singură condiţie. – Şi care e aceasta, o, Doamne? – După cum am spus, va fi mândru şi arogant şi se va admira mai tot timpul pe sine. Va trebui să îl laşi să creadă ca el a fost primul creat. Nu uita, acesta trebuie să rămână micul nostru secret. Ştii tu… ca de la femeie la femeie.
  8. grig33

    in ultima zi a scurtei noastre ture (asa mi a parut), am plecat catre Oradea, de aici am vizitat Baile Felix, am luat un personal catre Timisoara si de aici acasa. Nu-mi doresc decat ca toate turele sa fie la fel de frumoase, sa reusesc macar una in fiecare an si acum, daca am iesit la pensie, bicicleta sa ma tie la fel de puternic. Va doresc tuturor spor la pedalat, faceti miscare ca nu strica si sa ne vedem pe bicicleta prin lume. numai bine! nuferii din Baile Felix
  9. majikstone

    Da, poza trebuie facuta de pe partea cu transmisia (dreapta deci), cu lantul neaparat pe foaia mare si preferabil pe pinionul mic si bratele pedalierului paralele cu solul. Puncte bonus se primesc daca daca logourile de pe cauciucuri sunt aliniate cu ventilul si daca valvele rotilor sunt in pozitia de jos a rotii (ora 6). Pe langa asta, conform celor de la GCN, se acorda puncte in minus daca ai doi suporti de bidon si doar un bidon in ei (gradul de ocupare trebuie sa fie de 0% sau de 100%) si la fel daca bidoanele sunt diferite. Cel mai safe e ca in poza sa nu apara bidoanele in suporti, ca sa nu ramana loc de discutii.
  10. MaC®

    Sau nu. Ne face mai puternici.
  11. MaC®

    1. MaC® are întotdeauna dreptate. 2. Când MaC® nu are dreptate se aplică punctul 1. O glumă amară. Mă bucur însă din tot sufletul că ne ții la curent și ne arăți fața murdară a sistemului. (ca și când noi nu știam... ) Și că deși ai doar 22, chiar EȘTI băiat mare luându-ți un avocat pentrui a putea birui mizeriile tuturor lipitorilor astea mufate la banii așa zis ai statului (de fapt banii din taxele și impozitele noastre) Un sfat. Ia-ți o meclă calmă, de "semi-prost" și când îți mai zice un arogant d-ăsta chestii, spune-i că la 22 ai tot timpul din lume. El doar spăla scutece la vârsta aia Spune-i că o să-ți repari bicla pe banii tăi, ai avocat și SIGUR vei câștiga. Inclusiv niscai daune (materiale/morale) care s-ar putea să-l afecteze personal ceva mai încolo.
  12. majikstone

    La cererea publicului, prezint mârțoagele din ogradă: A lui @iacobdoc: Si a mea:
  13. feribotu

    ZIUA 3. Sighisoara- Valchid- Copsa- Biertan- Dumbraveni- Sighisoara. Sumarul zilei: - Distanta: 65.3 km - Diferenta nivel: +564m - Timp total: 3:51 - Timp deplasare: 3:00 Pe langa bucuria pedalatului si faptul de a trece prin locuri frumoase nu din goana unui automobil ci cu 20km/h si cu vantul in plete (care nu prea mai sunt, dar asta este chestie doar pt carcotasi), au mai fost alte doua idei de la care am pornit in tura asta: sa raman in anumite orase mai mult de o singura zi, astfel incat sa am zile in care sa merg fara bagaje, iar in zilele astea sa programez ture mai scurte, de cca 60-70km care sa-mi permita ca restul timpului sa-l petrec si relaxandu-ma in oras. Dupa micul dejun copios urmat de o leneveala de vreo 2 ore citind o carte la o cafea, in jur de 10 eram pregatit de drum. Furia verde se bucura deja ca se simtea si ea mai usoara fara bagaje: Dupa iesirea un pic valurita din Sighisoara si cei cca 15km pe DN, faceam stanga spre drumul catre Valchid. Mi-a placut tare mult drumul usor serpuit printre colinele inverzite, in toata linistea aia absolut monumentala. Inca de la primele pedale pe asfaltul destul de grunjos dar suprinzator de bun (cel putin fata de asteptarile mele, caci bucata asta de drum nu era aratata pe Google) mi-a placut traficul absolut inexistent, pana la Valchid nu am intalnit nicio masina. Pentru ziua in curs nu prea o sa am vorbarie si o sa las pozele sa vorbeasca in locul meu: Dupa 25km imi apare in cale indicatorul ca sunt deja in Valchid; Biserica de aici este intr-o stare nu tocmai buna si se pare ca anii astia din urma incep sa treaca cu efecte exponentiale. Dar deh...sat mic, buget insuficient si per total poate parerea este ca oricum sunt prea multe edificii de-astea, asa ca ai nostri conducatori fac un fel de test al timpului si andurantei unor constructii. Biserica mi-a parut pur si simplu inghesuita din toate partile, nu numai ca este aproape imposibil de fotografiat, dar daca nu ar fi acel turn de la intrare ai putea trece pe langa fara sa o observi. Singura oprire planificata dinainte era la Biertan, aici as fi intrat doar daca era deschis. Cum bineinteles ca nu era, am facut un mic ocol de jur imprejurul micutei si batranei fortificatii, imortalizand momentul prin cateva poze. Sincer, m-a bucurat mult mai mult drumul de la DN pana in sat decat locul in sine si senzatia de loc parasit. Am purces apoi la drum spre Copsa, drumul avand aceleasi coordonate: muuult verde pe langa drumul care serpuieste lin din sat in sat. Cei cativa km trec repede infulecati de furia verde si iata-ma la rascruce de drumuri la intrarea in Copsa Biserica din sat se iteste de pe un mic deal, fiind vizibila inca de la departare: Neavand chef sa astept omul cu cheia si gonit oarecum si de un caine care se vedea mult mai stapan pe locuri decat mine, ma reintorc spre bucla de la intrare in sat, stiind ca vor urma niste pante destul de pronuntate (ridewithgps zicea de o panta maxima de 20.7% pe care insa nu prea am simtit-o pe teren), desi urcarea ar fi fost grea daca ar fi avut ceva lungime. Asa, sunt doar cativa sute de metri cu panta medie de cca 10% dar pe care ii parcurgi nervos ridicat din sa. Drumul spre Biertan venind dinspre Copsa este usor in coborare, prin aceleai peisaje dominate de nuante de verde: Intrarea in Biertan prin zona non-turistica este un pic diferit decat accesul pe soseaua principala. Casute mici: unele care trec testul timpului, altele nu Iar altele par cumva in afara timpului si nu se lupta absolut deloc cu trecerea acestuia. Odata ajuns in Biertan down-town, biserica de aici, una din cele inscrise si in patrimoniul UNESCO, se ridica maiestuoasa, obstructionata fiind doar de hotelul restaurant care ii ia fata. Am lasat furia verde legata la intrarea in zona de intrare cu promisiunea ca doamna care taie bilete isi mai arunca ochii pe acolo, apoi am urcat scara de lemn acoperita prin care se face accesul in fortificatie: Zidurile fortificatiei sunt chiar impunatoare, existand chiar 2 ziduri imprejurul bisericii Biertan privit de pe zidurile bisericii fortificate: Biserica este intens vizitata, a fost unul din putinele obiective unde chiar am vazut autocare cu turisti, marea majoritate straini. Orga impunatoare, sunt convins ca acustic ar putea impresiona si un porc mistret. Dupa iesirea din biserica fortificata am baut o bere la una din terasele din zona, apoi am luat-o incetisor pe drumul in usoara coborare spre Dumbraveni. Asflatul este absolut impecabil pana la Saros Pe Tarnave. Si acelasi verde te izbeste pe retina din loc in loc: O sa-l dezamagesc pe @BodoC si pe @Traveller (care mi-a recomandat din timp carciuma din Dumbraveni), insa eu la ture scurte, pana in 5-6 ore, nu prea ma omor cu mancatul. Adica...sunt mancau din fire si pauza de masa ar fi insotita ulterior de o alta pauza de vreo 2 ore...asa ca sunt obisnuit sa functionez cu ceva rapid de mancat si cu ceva bere. Cum tura asta inseamna cca 4 ore, deja imi programasem o masa copioasa la reintoarcerea in Sighisoara. In Dumbraveni m-a impresionat placut o casa foarte cocheta: Si bineinteles las cate o poza si cu bisericile diferitelor culte religioase: De aici am mai oprit doar sa imortalizez trecerea prin Hoghileag, trecerea peste Tarnava Mare si apoi biserica din Danes: Astfel la ora 14 eram deja inapoi la hotel, pregatit si pentru o dupa amiaza relaxanta sub zidurile umbroase ale cetatii Sighisoara.
  14. LucianLS

    Pai daca nu-ti bagi trompa in pantaloni...
  15. MaC®

    Pentru posesorii de furci Rock Shox. Căutând cod pentru un kit de service pentru REBA mea și RECON-ul nevestei am dat peste acest link: https://trailhead.rockshox.com/en/specs/ Băgați seria furcii și aflați info despre furcă precum și ce service kit/upgrade kit se potrivește. Am mai postat și aici, ca să fie mai vizibil.
  16. gibonu

    Vineri, 08.06.2018 Calatoria cu trenul Bamberg - Nurnberg - Sttutgart Gara din Bamberg. Cineva s-a gandit, simplu si eficient, la biciclisti. Liftul, care face legatura intre platforma garii si tunelul care trece pe sub linii. Se observa ca este loc suficient pentru bicicleta. Cate un lift similar exista pentru fiecare peron al garii. Un tren Regio diesel, fost Adtranz, actual Bombardier. Mai multe detalii despre tren: https://en.wikipedia.org/wiki/DBAG_Class_612 Trenul cu care am mers pana la Nurnberg, un Bombardier Talent 2. Mai multe detalii despre tren: https://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Talent_2 Bicicleta, mascata de bicicleta unui neamt care cobora tot la Nurnberg. Interiorul. Schimbarea trenului la Nurnberg. In gara era o aglomeratie foarte mare si mi-a luat ceva timp ca sa schimb peroanele. In lift nu s-a pus problema sa ma urc cu bicicleta pentru ca erau deja alti biciclisti la coada. Asa ca am luat-o usor pe scari, atat la coborare cat si la urcare. Nu a fost vreun efort prea mare, insa ia ceva timp, pe care din fericire il aveam la dispozitie. Asadar, este utila o fereastra de cel putin 15 minute intre trenuri. Asta nu se aplica atunci cand trebuie schimbate peroane comune, cum ar fi de la 1 la 2. Vagonul pentru biciclete din trenul IC 2062. Fiind ultimul vagon, avea si post de conducere. Astfel, am aflat ca trenul mergea cu o viteza de 160 km/h. Aproape tot drumul am fost singur in vagon, insa cu vreo ora inainte de Sttutgart vagonul pentru biciclete s-a umplut de un grup de vreo 15 copii, de vreo 10-12 ani. Pana aici nimic deosebit, doar ca boracii aia cred ca erau surzi, pentru ca tot timpul urlau unii la altii si nu pareau ca pot avea o conversatie la volum mai mic. Pe scurt, m-au terminat. In plus, in vagonul pentru biciclete aerul conditionat nu prea functiona. Mai aparea nasul, mai deschidea panoul electric al vagonului, mai pornea aerul conditionat, etc. Partea mai nasola a fost ca trenul IC 2062, bucata Nurnberg [17:39] - Sttutgart [19:53] a ajuns la Sttutgart cu 35 de minute intarziere. Intarzierea a fost acumulata langa Sttutgart si in zona de triaj a garii. Pur si simplu trenul mai mult statea pe loc iar cand se punea in miscare nu dura mai mult de 1 minut pana sa se opreasca. Asadar, intarzieri exista si la case mai mari, nu doar la CFR Calatori. Si mai tare a fost faptul ca trenul a stat vreo 5 minute pe peronul garii Bad Cannstatt, gara care era foarte aproape de campingul in care urma sa stau in Sttutgart. Insa n-am putut sa cobor pentru ca usile trenului nu se deschideau. Am incercat de cateva ori, insa nimic. In plus, profesoara care ii insotea pe copii galagiosi, mi-a explicat, direct in engleza, ca incerc degeaba sa cobor, pentru ca trenul nu are oprire programata la Bad Cannstatt astfel incat usile nu se pot deschide. Intr-un final am ajuns la Sttutgart. Am fumat o tigara pe peron, dupa care am plecat spre camping. La capatul peronului, boracii galagiosi asteptau tacuti iar profesoara discuta, destul de ingrijorata, cu una in unifoarma cailor ferate care butona, la fel de ingrijorata, o tableta. Probabil ca din cauza intarzierii de 35 de minute au pierdut trenul de legatura si acum cautau alte variante de transport spre destinatie. Cam asta a fost. Daca are cineve vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  17. gibonu

    Vineri, 08.06.2018 - Partea a IV-a Forchheim - Bamberg Aprox. 30 km Prin Bamberg. Biserica Sfantul Martin. Daca nu ma insel, ciresele din poza de mai jos nu sunt din Franta, ci din regiunea germana Franconia, in care se afla si orasul Bamberg [Franconia Superioara]. Mai multe detalii despre Franconia: https://en.wikipedia.org/wiki/Franconia Sparanghel, 3 Euro kilu'. Ultima poza de pe Canalul Main - Dunare. Mi-ar fi placut sa ajung pana la confluenta Canalului cu fluviul Main, insa nu le poti avea pe toate in aceiasi tura.
  18. majikstone

    Ziua 5: Cime de la Bonette
  19. puterfixer

    Oarecum pe-acolo dar nu chiar, legătura fiind de fapt cu decizia de a nu da apă la moară (și trafic măsurat de gugl) către site-uri unde se vând de cele mai multe ori furăciuni și țepe. Problemă care persistă indiferent dacă mai e sau nu mai e marketplace. În plus, io unul personal o să consider deblocarea domeniului olx din link-uri atunci când olx în sine va demonstra că aplică legislația românească și europeană privind utilizarea datelor cu caracter personal; ori, cât timp continuă să mă spameze fără să fi primit acceptul meu pentru vreun mesaj pe acele adrese de mail, mi se pare foarte ok să-i consider niște mafioți mizerabili și să nu le dau nici un click valabil.
  20. MaC®

    Nu-mi mai da bre dreptate, că iar sar ăjtia să zică că stem o gașcă. Și-avem înțelegeri și partipriuri (auci, folosesc cuvinte grele pt mulț' cetitori ai forumului ) Suntem pă felie cum s-ar zice.
  21. majikstone

    N-am avut timp inca sa ma mai ocup de alte montaje video, asa ca le las aici pe primele doua: Ziua 2: Cyclosportive de la Madeleine Ziua 7: Col de la Moutière
  22. majikstone

    Cu teama in glas si plumb in buricele degetelor, ma bag eu in discutie. 1. Mecanicul respectiv foarte probabil nu avea chef sa isi asume montajul unei componente care pe hartie nu era compatibila. Daca prin reducere la absurd se intampla ceva cu deraiorul tau spate (sau chiar cu tine, sa zicem ca rupi deraiorul la un sprint facut la 1000W si cazi si iti rupi ceva) din cauza ca ti-a montat el caseta aia 11-30 desi la manual scria ca n-are voie, legal e responsabil. De aia din punctul lui de vedere de mecanic autorizat "nu se poate". Aia nu inseamna ca din punct de vedere ingineresc nu se poate. 2. Toti producatorii sunt destul de paranoici cand vine vorba de limitele de care sunt capabile componentele lor, limitele fiind exagerate pentru a se asigura ca orice se intampla in decursul utilizarii normale, indiferent ca bicicleta e folosita de un amator sau de Fostermann, componenta respectiva nu cedeaza. Astfel, parerea mea e sa iti iei frumos o cheie de lant si de caseta, sa iti montezi singur caseta aia 11-30, sa dai 2-3 ture in care, cu prudenta, sa vezi daca si cum schimba vitezele, daca si in ce context lantul, pinioanele sau schimbatorul spate scot zgomote suspecte, etc. si, daca nimic nu pare a fi in neregula, sa o folosesti cu incredere. Chiar si asa, nu ai nici o garantie ca dupa 5.000 km facuti cu caseta respectiva, nu te vei trezi ca schimbatorul spate cedeaza la o schimbare mai brutala de viteze. Dar oricum nu ai nici o garantie, singura garantie e ca daca se intampla asta in conditii normale de utilizare, montaj si service, poti cere despagubiri. Teoretic. 3. Tot ca veni vorba de limitele schimbatoarelor spate, din motive evidente un schimbator spate e cel mai solicitat in momentul in care folosesti foaia mare cu pinioanele mari. Daca faci deja ceea ce e de bun simt, si anume sa nu folosesti foaia mare cu cele mai mari 2 pinioane, practic pe pinionul de 30 vei ajunge doar cand mergi pe foaia mica, adica pe urcari destul de nasoale, cand oricum deraiorul nu e chiar atat de tensionat din cauza ca lantul e pe foaia mica, iar tu oricum daca rupi deraiorul si ajungi sa cazi o sa cazi la viteza mica. In concluzie, daca urca pe pinionul ala si schimba vitezele fara probleme, sansele sa se intample ceva sunt statistic cam la fel de mici ca in cazul utilizarii unei casete 11-28 cat timp eviti combinatia foaie mare - foaie mare. Din nou, monteaz-o tu, pentru ca mecanicul e foarte probabil sa te refuze din motivele legale enumerate la punctul 1 si asuma-ti responsabilitatea asupra experimentului. 4. Evident ca daca vrei sa faci upgrade la ceva care sa mearga oficial cu caseta 11-30 sau 11-32 ai nevoie de un schimbator spate tot SRAM. In afara de niste carpeli grosolane, la sosea e o incompatibilitate destul de desavarsita intre Shimano, Campagnolo si SRAM. In schimb, din cate stiu (si se poate confirma pe site-ul lor), la SRAM orice maneta de 10 sau 11 viteze de sosea merge cu orice schimbator spate de 10 sau 11 viteze de sosea si chiar si unele de MTB (cele de 10 viteze, la cele pe 11 si 12 adoptand alt standard). Daca chiar nu vrei sa-ti asumi nici un risc si vrei sa faci fix ce scrie la manual, ia-ti frumusel un schimbator spate long-cage si o caseta 11-32, costa cam cat un tricou cu gust de la Rapha si cu siguranta iti ofera mai multe beneficii si mai recuperezi eventual niste bani din vanzarea casetei 11-30, sigur se gaseste cineva sa o cumpere daca e noua si nemontata.
  23. paulrad

    Salutare, vin cu vesti. Am făcut pana acum 1000km în 15 zile. Valea Rhônei pe ViaRhona (plictisitor tare), un mic ocol sa vad canionul Ardèche cu Pont D'Arc și apoi încă un ocol sa urc Mont Ventoux, fără bagaje după cum a sugerat @gibonu și urcând din Bèdoin nu invers cum voiam eu, la sugestia de ultim moment a lui @majikstone. A fost perfect asa Am parcurs de la Arles la Menton toată Coasta de Azur, iar ieri am urcat Col de Turini din Sospel. Aici s-a împuțit treaba atât de rău încât mi-a trecut orice chef de pedalat asa ca din vârf am coborât înapoi în Sospel. Astăzi pauză, mâine cred ca pedalez scurt pana în Menton și de acolo iau poimâine un tren spre Lyon, apoi altul spre Paris și stau pana duminica în Paris.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up