Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/16/2021 in Posts

  1. Alpi... Recomand Maxxis Exo, incredibil cat abuz au putut suporta peretii laterali.
  2. Si eu am urcat ieri pe Vf Batrana, parte din traseul de 37 de la Triada, am fost in recunoastere. @Croocodillul, ati facut si clasicul de la Oncesti?
  3. paulrad

    Pe subiect: https://www.facebook.com/maximilian.munteanu/posts/10158554960714195 Și un comentariu din postarea de mai sus, legat de ”petiții”: Victor Ilie: Revin cu informații: 1. Momentan există la CFR 20 de vagoane care permit transportul bicicletelor, câte 6 bucăți pe vagon. 2. Există în plan extinderea numărului de astfel de vagoane, însă e nevoie de finanțare, și trebuie văzut ce se va întâmpla la rectificarea din august. Mi s-a explicat că ei preferă să facă o modernizare completă a vagoanelor, nu doar instalarea unui rastel pentru biciclete. Au zis că dacă tot mută în depou vagoanele, schimbă și scaunele, pun climă, etc. Iar asta costă multișor. 3. Oamenii sunt deschiși să mute aceste vagoane pe rute mai solicitate (cum estimăm cu toții că ar fi București Brașov), și așteaptă o adresă în acest sens de la asociații de profil, etc. Din păcate o astfel de mutare nu se poate face de la o săptămână la alta, dar e viabilă dacă se menține pe 3-6 luni.
  4. gibonu

    @dan tm Adidasii au fost inventati de catre daci. Dar nu vrea nimeni sa recunoasca asta, nici macar cercetatorii britanici. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Miercuri, 18.09.2019 - Partea a III-a Fitza cu mancatul in carligul macaralei exista si la Berlin. Oricum, foarte tare cel care a avut ideea sa le ia banii celor dispusi sa manance la inaltime. Pista pentru biciclete, atat langa bordura cat si intre benzile pentru masini. Raul Spree si pe fundal Turnul TV, principala mostenire RDG-ista a Berlinului. A se observa latimea trotuarului pentru pietoni si pista pentru bicicleta, precum si faptul ca masinile au doar o singura banda pe sens. Turism pe bicicleta [nu stiu daca urmau traseul Zidului]. Un lac cu fantani arteziene si un parc situat sub nivelul strazii. Zona in care viteaza masinilor este limitata la 30 km/h. Mai putin zgomot, mai putina poluare, risc mai mic de accidente. Si probabil ca nimeni nu are tupeu sa mearga cu peste 30 km/h pentru ca altfel il cam ustura curu' de la amenda.
  5. EyesOnly

    Indeed, been there done that! Then I got smarter
  6. Mai nou avem Ski & BIKE Resort la Șuior unde maltratăm foka toată iarna așa că a fost musai de mers și văzut minunea care constă dintr-un traseu. Am dat o urcare pe drum, o urcare cu telescaunul (un rablament preistoric care n-are absolut nimic adaptat pentru bike) și m-am bucurat că cumva am ajuns sus cu bicla nezgâriată, am mai băgat un pushbike pe drum că pe telescaun nu mai urc numa când vreau să stric bicla. Traseul e simpatic, dar având în vedere că telescaunul e un bullshit și e doar o linie de coborâre, nu o să mergem prea des pe acolo.
  7. Popas pe drumul spre cătunul Râșca din munții Gilăului.
  8. majikstone

    In lipsa de alte provocari cicliste pentru vara asta (cam toate evenimentele fiind inca anulate din cauza COVID), mi-am propus sa accept provocarea Cinglés du Mont Ventoux: pe scurt, urcarea celor 3 versanti rutieri ai Mont Ventoux in aceeasi zi. Rezumatul ar fi asta: - 145 km, dintre care cam 70 km de catarare, cu 4500m de diferenta de nivel totala si 6.4% panta medie (desi cea mai mare parte din timp panta a fost mult peste 8%, cu kilometri buni la peste 10%) - 8 ore si 43 de minute de pedalat (13 ore si 33 de minute cu tot cu pauze) - 5200 kcal arse - meniul zilei: 7.5l de apa, 5 salt caps din Decathlon, 2 doze de Cola, 2 doze de Fanta, 4 inghetate la cornet, 6 geluri, 6 batoane, 1 cafea, iar la micul dejun de la 04:30 un Red Bull si 100 de grame de caju - o pana facuta (cred) pe prima coborare, lenta si cauzata de un petic aplicat gresit Prima urcare a fost cea dinspre Malaucène (21.2 km, 7.2%), facuta la racoarea diminetii. A doua a fost cea dinspre Bédoin (22.7 km, 7.1%), inceputa pe la ora 10, cand deja erau 30 de grade in vale. In incheiere, cea dinspre Sault (25.7 km, 4.5%), tot intr-o caldura greu de suportat. Si, in incheiere, o poza de la asfintit facuta in seara precedenta. Nu e de la tura, e bonus
  9. Din motive de bărânețe eram 100% convins că azi putrezesc în casă însă după ce s-a terminat ploaia m-a invitat un prieten la dat cu grebla în pădure așa că am ieșit la o gură de aer proaspăt. Scurgerea asta e lucrarea mea 100% numa mi-a cam dat cu virgulă studiul de fezabilitate și n-a ieșit cum am vrut.
  10. Valyk

    Am mii de km facuti in Arena si am facut o singura pana. Riscul de pana creste dupa diverse evenimente care se mai tin pe acolo, organizatorii folosesc multe capse care inevitabil ajung si pe asfalt. Cel mai ok este dupa meciuri, in dimineata de dupa meci se intra la curatenie. Zona exterioara este mai expusa la intepaturi, in special pe unde sunt banci pentru ca pe acolo se opresc oamenii si scapa/lasa diverse, se joaca copii si sunt si cosurile de gunoi. Am vazut multi ciclisti care merg pe interior, pe langa bordura inalta, mi se pare o zona mai periculoasa pentru ca nu se stie cand apare vreun copil sau alergator de pe scari. Surprinzator, dar primavara cel mai deranjant lucru care se intampla acolo sunt alergatorii speriati ca ii prinde sezonul estival cu kg in plus, alearga incet, se opresc brusc si des, schimba directia de alergare fara sa se uite. In concluzie daca vreti sa faceti miscare acolo recomand intervalul 7-14 si mers pe centru, pe langa rigola, oricum o dai nu ai cum sa scapi si de ceva vant de fata, macar 3-400m la fiecare tura de 1km deci poti face un antrenament bun.
  11. gibonu

    @EyesOnly Foarte tare combinatia si multumesc pentru poza. Nici nu a fost nevoie sa dezmembrati bicicletele Din ce se vede in poza, este foarte generos locul in cuseta de 4 paturi. Cu putina vointa [cel mult scos pedalale] incap 3 biciclete. Iar pretul cusetei de 4 impartit la 3 devine si mai atractiv. Si foarte frumos ca seful de vagon nu a comentat nimic. Bafta in tura.
  12. EyesOnly

    Cam așa merg duamnele la cușetă. Șeful de vagon nu a zis nici pas, ne-a ajutat puțin la urcare și a zâmbit când ne-a văzut cum ne deplasam rapid pe lângă tren, să ajungem la vagonul lui. https://photos.app.goo.gl/i6WEfvtSeT5W1v7f8@gibonuas aprecia daca faci un upload la poza undeva și să schimbi link. De pe telefon, acu rapid nu prea am cum. Mulțam fain!
  13. dan tm

    Nu stiam ca adidasii sint din epoca pre crestina. Ai naibii nemtii astia.
  14. gibonu

    "66 de trenuri București Nord-Parc Mogoșoaia și retur circulă începând de joi [15.07.2021] Durata călătoriei pe cei 11 km este cuprinsă între 10 și 19 minute. Pret 4 Lei. Trenurile opresc la PO Parc Mogoșoaia în intervalul orar 5,20-23,10 (pe sensul dinspre București), respectiv 5,45-23,26 (sensul spre București Nord)." Sursa si mai multe detalii: https://clubferoviar.ro/trenuri-bucuresti-nord-parc-mogosoaia-2/ Pe langa asta, vestea cea mai buna este ca P.O. Mogosoaia a fost facut de catre autoritatea locala, din fonduri proprii si ulterior predata catre CFR S.A. [nu Calatori]. Pentru a evita discutii inutile, nu s-a facut la Mogosoaia ceva similar cu Gara Centrala din Berlin. Insa s-a facut ceva pentru a putea fi folosit trenul. Si mai simplu: odata construita infrastructura [desi era mult loc de mai bine] apare si disponibilitatea autoritatii locale de a da o mana de ajutor la dezvoltarea ei. Exemplul asta se poate multiplica in multe locuri din RO. In final, de la P.O. Mogosoaia pana la Gara de Nord nici la ora 02:00 nu faci 20 de minute cu masina.
  15. paulrad

    Am un prieten.... e ca un banc viu. Ultima scriere: a stat să-l muște vulpea. 🥴
  16. DAMIAN

    Hop si eu - primul "antrenament" in 2021. Dar niciodata nu e prea tarziu. Sau mai bine acum decat niciodata
  17. yo6ial

    Da, corect! Pune poze, domnu' @potosr, zic și eu, trântind cu halba de masă...
  18. Catalin_

    E posibil si asta. De aceea inainte sa primeasca recomandari, ar trebui sa spuna omul ce are de fapt (viteze in butuc, 7 pinioane cu o foaie, 7 pinioane cu 2 foi, camila cu 2 cocoașe, 2 cocoși cu o gaina, 6 cai frumosi ...).
  19. gibonu

    Referitor la legislatia europeana prinvind accesul cu bicicleta in tren: "European Parliament upgrades rail passengers’ rights - 29-04-2021. Refurbishing trains for more bicycles In an effort to provide more sustainable mobility and comfortable alternatives, all trains must be equipped with dedicated spaces and racks for bicycles, with at least four bicycle spaces on each train. The rules will enter into force 20 days after they are published in the Official Journal of the EU. They will start to apply two years later, with the exception of the bicycle space requirements, which will be applicable four years after the entry into force of the regulation." Sursa si mai multe detalii: https://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20210422IPR02605/european-parliament-upgrades-rail-passengers-rights Asadar, 2025 ar fi anul limita din care toate trenurile ar trebuie sa aibe cel putin 4 locuri pentru biciclete. In RO mai punem 10 ani, ca noi ne miscam mai greu, asa ca ajungem in 2035. In rest, regulile astea par a fi facute pentru tari ca RO, ca in Germania sau Franta nu cred ca sunt prea multe trenuri fara locuri pentru biciclete.
  20. Mookyama

    Where there is a will there's a way 😋
  21. Noi am facut doar pana in forestier, partea de jos nu am dat-o. Data viitoare, eram oarecum pe fuga, dupa Paltinis am mers in Sambata de Sus unde am urcat pana la cabana Muchia Dragusului. Tura asta fara electrica e sinucidere!
  22. Am dat o data Batrana si de doua ori Releul. Ala e fain, mi-a plăcut tare.
  23. alexadi

    Mi fit stie conectare cu Google fit care la randul lui stie cu My fitness pal si acesta cu Garmin conect, cred ca asta e o varianta mai ciudata dar care ar trebui sa mearga.
  24. @EyesOnly, să te-nvăț io acu' cum se fac banii?
  25. Popas de admirat frumosul (urcarea spre mănăstirea Muntele Rece, Cluj):
  26. Astăzi picioarele au fost într-un fel de grevă japoneză, numa bine am scurtat traseul și am scăpat de avertizarea lui Arafat.
  27. Astăzi m-am dus pe un traseu distrus de motoare și mă așteptam să fie nașpa, dar n-a fost așa rău. Mai departe, ca să compensez echilibrul planetar, am schimbat brusc traseul propus că numa așa am putut găsi o urmă de taf să mă nămolesc bine.
  28. Aurel Dumitru

    Am 11 zile de cand am dat pansamentul jos, azi e prima iesire cu biciclul, prin oras cu juniorul. Sper ca in 2-3 saptamani sa pot sa ies pe off-road.
  29. Traveller

    Ezact. În loc să le bag în biclă, le-am băgat pe persoană fizică.
  30. "titan", "kevlar"... suna a upgrade-uri de bitiglu.
  31. o mână de fier!
  32. Chiar si asa, e cam singurul care moderează cu o mână, și aia stângă.
  33. dan tm

    Sînt convins ca Winston Curcil era un democrat desăvîrșit. Dar în stil britiș empaaair. Părerile lui nu erau departe de ale lui Hitler. De aceea a si negociat cu Stalin pe o hîrtie de șters la cur, cam asta valorau natiunile care nu stăpîneau alte națiuni in ochii lui. Dacă Curcil era la Moscova și Stalin la Londra, după război personajul negativ nu ar fi fost Stalin ci el, Curcil. Am vazut niste reportaje despre Al Doilea Război Mondial, în care se vorbea despre părerile lui raportat la soldații care nu erau albi dar luptau fie pentru britanici, fie pentru francezi sau americani. https://www.bbc.com/news/magazine-29701767 https://en.wikipedia.org/wiki/Racial_views_of_Winston_Churchill https://edition.cnn.com/2020/06/10/opinions/churchill-racist-great-white-men-view-toye-opinion/index.html
  34. BodoC

    @feribotu Pe drumul sudic parcă am dat de o stână, după ce am trecut de Augustin, dar erau câini educati. Au hămăit de la distanță ca să vadă ciobanii că merită hrana. Cred că doar ne felicitau ca vizităm zona.
  35. Traveller

    Sunt la fel de bune ambele. Vezi dacă nu citești cu atenție pe unde s-au plimbat ceilalți?
  36. Traveller

    Resuscitez un topic demult uitat, pentru că amintirile m-au îmboldit să mai fac azi o plimbare pe malul Argeșului, între Dărăști și Popești. Am ieșit prin Măgurele, care, de cînd nu mai fusesem, are bandă dedicată de autobuz pe strada principală (pe care am folosit-o ca pistă de bcicletă). Centrul a devenit pietonal, între timp. De aici, am ieșit pe pista din față și spre stînga, către Aluniș, apoi prima la dreapta către Dărăști-Ilfov. La ieșirea din Dărăști-Ilfov, se face un pic stînga pe drumul larg, binecunoscut celor care au mai făcut ture pe aici, pînă la podul către Dărăști-Vlașca. Față de relatarea lui addrian, deși e într-o stare precară, podul poate fi traversat per pedes, cu bicicleta pe umăr. Argeșul, umflat de ploi, pare calm în amonte... ...dar învolburat în aval. Am intrat în Dărăști-Vlașca și am tras dreapta de ghidon (în stînga au rămas instalațiile abandonate ale portului București). Șoseaua (DJ 412A) e decent asfaltată și într-o vreme era chiar plăcută. Acum, însă, cantități imense de gunoaie aruncate chiar pe marginile ei, între Novaci și Popești, fac parcurgerea ei deprimantă. În Popești m-am oprit la biserica ridicată la 1698, monument istoric de pe timpul lui Constantin Brîncoveanu. E în nordul satului, pe strada Cetății, în curtea cimitirului. La nord, între cimitir și Argeș se află ruinele cetății care dau numele străzii, și despre care unii presupun că ar fi o cetate dacică, Argedava. Iat-o, sub forma unei mari ridicături de pămînt, nevizitabilă, fără indicatoare. Intrarea în cimitir, pe o alee mărginită de pini. Intrarea și pisania de deasupra ei, în slavonă. 2 ferestruici de pe peretele sudic au primit geamuri termopan... pfff... Detaliu cu ornamentele sub fomă de brîuri care o înconjoară. Dacă la 10 dimineața, cînd am ieșit din casă, erau vreo 2 grade și cer înnorat, acum ieșise soarele și am șezut un pic pe băncuță, în curte. Plecarea m-a dus înapoi, urmând să fac o întorcere de 180 de grade pe o uliță care duce spre malul Argeșului. Încă mai există case bătrînești neatinse de furia termopanelor albe de spital. Ulița care mă scotea spre o balastieră de pe malul rîului. Privind în dreapta, vedeam biserica de unde plecasem, dar și movila Argedava. Am negociat cu niște cîini (a doua oară deja, că prima fusese în Dărăști) și am continuat spre est, unde curgea și Argeșul. Nu aveam un traseu pus pe mobil, plecasem ad-hoc la drum, deci mă mai opream să verific uneori, precum și la bifurcația asta. Drumul spre podul către satul Pruni era la stînga. În general noroaiele nu au pus probleme, doar ceva bălți. Și cum coboram mulțumit spre podul pe care mai traversesem de multe ori și-l știam zdravăn, mă opresc mofluz în fața lui... Trecerea fiind imposibilă, mai ales cu debitul curent al rîului, am mîncat un baton, m-am scărpinat pe sub cască și m-am socotit, pe ecranul mobilului, cum ar fi cel mai bine să o apuc. Am decis să continui pe mal spre est, către podul de la Dărăști, de care mă despărțeau vreo 6 km. Bucata asta de pe malul drept îmi era necunoscută, de multe ori parcursesem malul stîng de vizavi. Au alternat bucăți rezonabile cu unele pline de gunoaie. Am trecut pe lîngă balastiera Novaci, am fost fugărit de 2 cîini, care m-au obligat la singurul sprint prin bălți. Am ajuns din nou la podul Dărăști, unde am mai stat nițel. Între timp au încercat să treacă 2 familii, una cu un Golf, alta călare pe ATV-uri. Inutil, bineînțeles. Am vrut să le zic să nu-și facă iluzii cu podul din amonte, dar deja își făcuseră, că de acolo veneau. Argeșul sub razele soarelui cu dinți. Traseul: https://ridewithgps.com/trips/64098175
  37. LucianTheOne

    NU! E "pozitia" mea personala! Ce am scris acolo sunt niste sugestii, nu obligatii. In majoritatea Europei e interzis sa pui cortul in afara campingurilor. Am intalnit multi cicloturisti straini care au venit in România tocmai ca se poate campa oriunde. Si nu neaparat din lipsa de bani ocolesc unii campingurile. Sunt campinguri care iti ofera conditii foarte proaste la bani foarte multi. Campingurile te obliga sa faci un numar predeterminat de kilometri si sa urmezi un traseu dinainte stabilit. Nu poti sa faci un anume traseu ca la capatul lui nu te asteapta nici un camping. Daca intre doua campinguri sunt 150 sau 200km esti obligat sa-i parcurgi, altfel esti infractor. Daca am o defectiune la bicicleta si nu reusesc sa ajung in camping ce ma fac? Sun politia si ma predau? Merg toata noaptea pe jos sau stau santinela? Nu, imi pun cortul dupa boscheti si dorm fara grija. Cine are griji poate sa stea la hotel.
  38. yo6ial

    Alea nu erau biciclete! Erau bagaje voluminoase. Sâmbătă, la 3, am plecat cu Softrans spre Sinaia alături de alți 4-5 bicicliști, cam fiecare pe cont propriu, nu grup și cred că toți cu bilet luat online. Evident, controlorul început scandalul că "maxim patru biciclete!" Păi stai așa, tati... ce facem aici? Ne-am luat biletele în avans fără a avea posibilitatea de a vedea câte locuri de bicicletă sunt deja ocupate. La pasageri e clar, vedem ce locuri sunt disponibile dar biletul bicicletei se dă numai în tren și nu era ca și cum eram un grup ci fiecare cu... țoacla lui. S-a mai calmat și ne-a luat banii pe bilet, la fiecare.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up