Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/26/2021 in all areas

  1. Din motive de bărânețe eram 100% convins că azi putrezesc în casă însă după ce s-a terminat ploaia m-a invitat un prieten la dat cu grebla în pădure așa că am ieșit la o gură de aer proaspăt. Scurgerea asta e lucrarea mea 100% numa mi-a cam dat cu virgulă studiul de fezabilitate și n-a ieșit cum am vrut.
  2. EyesOnly

    Magarul de Rau Sadului vs Magaru' de Sibiu
  3. EyesOnly

    Zilele trecute am ajuns in momentul in care trebuia sa calculez cum sa car bicicletele in tren. Tinta era sa ne deplasam la vagonul de dormit. Am sunat la gara ca sa imi confirme ce stiam deja - nu exista vagon de biciclete/bagaje mari pe garnitura respectiva. Asa ca m-am trezit analizand variantele 1. Ma duc la tren si vad cum ma descurc cu insotitorul de vagon. Varianta care nu imi place pentru ca - tre sa dau spaga - depind de cat de aglomerat e vagonul - nu am preaa mult timp la dispozitie in gara(fata de cum am avut acum cativa ani cand trenul pleca din gara Viena unde ne urcam si noi) - ar fi trebuit sa pun bicicletele in huse, cu toate desfacute - tre sa dau spaga 2. Fac o aroganta financiara(pe care ratiunea si buzunarul nu prea mi-o justifica) si cumpar inca un compartiment la vagon de dormit doar pentru biciclete. Ajuns la gara, dupa vreo 5-10 minute de discutii cu angajatul de la ghiseul de trenuri internationale - isi cere scuze ca CFR isi bate joc de noi si ca nu stiu sa ne ia in mod oficial banii - imi zice ca e nebunie sa cumpar 2 bilete in plus la vagonul de dormit - imi face calcule cu varianta alternativa -> cuseta 4 locuri. Am ajuns sa cumpar bilete pentru un compartiment intreg la cuseta 4 locuri. Partea buna - nu tre sa dau spaga - nu trebuie sa imi mai bat capul cu desfacut/refacut bicicletele - nu mai am nevoie de huse - nu incurc pe nimeni cu bagajele noastre, avand toata cuseta. Trebuie doar sa indrept ghidoanele pentru a ma putea deplasa usor prin vagonul cuseta si sa pun o folie/sac de rafie mare peste banchete ca sa nu provoc ceva mizerie. Financiar - am iesit la fel cum as iesi daca ma deplasam fara biciclete -> 2 bilete la vagonul de dormit = 4 bilete la cuseta.
  4. paulrad

    Pe subiect: https://www.facebook.com/maximilian.munteanu/posts/10158554960714195 Și un comentariu din postarea de mai sus, legat de ”petiții”: Victor Ilie: Revin cu informații: 1. Momentan există la CFR 20 de vagoane care permit transportul bicicletelor, câte 6 bucăți pe vagon. 2. Există în plan extinderea numărului de astfel de vagoane, însă e nevoie de finanțare, și trebuie văzut ce se va întâmpla la rectificarea din august. Mi s-a explicat că ei preferă să facă o modernizare completă a vagoanelor, nu doar instalarea unui rastel pentru biciclete. Au zis că dacă tot mută în depou vagoanele, schimbă și scaunele, pun climă, etc. Iar asta costă multișor. 3. Oamenii sunt deschiși să mute aceste vagoane pe rute mai solicitate (cum estimăm cu toții că ar fi București Brașov), și așteaptă o adresă în acest sens de la asociații de profil, etc. Din păcate o astfel de mutare nu se poate face de la o săptămână la alta, dar e viabilă dacă se menține pe 3-6 luni.
  5. majikstone

    Multumesc pentru aprecieri. Ca rapoarte pentru nebunia asta (si altele similare) am ales foi 46/30 si o caseta 11-32. Pentru sectoarele lungi cu pante de 11-12%, raportul minim de sub 1:1 a fost sfant ca sa pot mentine o cadenta de macar 60 la puteri de sub 250W. Obiectivul meu, de altfel, a fost sa nu trec de 250W pe catarari decat pentru intervale foarte scurte de timp, cand e absoluta nevoie, iar pedalatul ridicat din sa a fost exclus din meniu, ca intotdeauna. Altfel, pe portiunile mai domoale (inclusiv de la Chalet Reynard incolo) am mers mai mult pe pinionul de 28, ocazional chiar de 25, iar pe partea mediana a urcarii dinspre Sault am pus chiar si foaia mare la un moment dat. In mod normal, as fi fost fericit si cu o caseta 11-30, dar sectoarele alea de peste 10% facute pe calduri de peste 30°C au avut alta parere despre asta.
  6. majikstone

    Hai sa nu generalizam cu privire la "cine pedaleaza" si problemele lor reale sau imaginare. Ca iar o dam in diverse. Nu contesta nimeni ca Garmin e mai pestriț si bogat din perspectiva functionalitatilor oferite, dar ce relevanta au ele e la latitudinea fiecaruia sa decida. La fel cum e la latitudinea fiecaruia sa foloseasca sau nu dispozitive care dau rateuri complet aleator dupa diverse updateuri si sa li se para ceva normal. Eu unul prefer un dispozitiv stabil si fiabil si care nu o ia razna in cele mai inedite moduri cand ti-e lumea mai draga, chiar daca asta inseamna ca o data pe an cand ma intereseaza sa aflu la ce ora si minut apune soarele va trebui sa fac o cautare pe google in acest sens. Presupun ca in cazul asta nu fac parte din categoria "cine pedaleaza".
  7. dan tm

    Nu stiam ca adidasii sint din epoca pre crestina. Ai naibii nemtii astia.
  8. Gata! Pe luna viitoare.
  9. Ar trebui să slăbesc frâna că uneori prea tare frânez la vale (shh, să nu audă un anume rutier), dar lucrez la skill-uri.
  10. Traveller

    Bun. Că mă îngrijorasem. Mi-aducea aminte de vremea cînd, obligați de împrejurări, ne-am vîrît 4 adulți cu 4 bicle făcute bucățele într-un Logan MCV. Presupun că humanoizii vor dormi la etaj.
  11. EyesOnly

    Searching for words.....Error 404 Not Fpund.... Good job!
  12. paulrad

    Mâine! God help!
  13. majikstone

    Nasol daca pana si centura de puls era praf... Eu inca o folosesc pe cea Garmin primita cu Edge 500, are vreo 6-7 ani de utilizare si merge in continuare impecabil (mai putin cand e pe moarte bateria, atunci se comporta cam la fel ca chinezaria ta). Nici macar banda elastica de fixare nu are cine stie ce uzura dupa atata vreme. Altfel, te-a tinut totusi doi ani chinezaria aia altii isi schimba Garminul de fiecare data cand se lanseaza un model nou.
  14. EyesOnly

    O zi de luni lunga cat o zi de post, dar o tura superba printre si pe dealurile Transilvaniei
  15. haarp

    https://www.imdb.com/title/tt12048124/?ref_=nm_knf_t2 Nu stiu daca a mai fost postat aici. Il am de mai mult pe lista dar abia alaltaieri am inceput sa ma uit... Tare !
  16. psb

    Va salut! Intre timp mi-am mai cumparat 2 sei SMP dupa ce in toamna 2019 am luat prima oara (second hand insa noua si cu pret de nimic) o SMP, exact ce recomanda majikstone aici pe site si mi-a placut enorm! Anul trecut in plina pandemie si isterie am distrus aspectul acelei SMP (noua!) cand din graba tembela am "curatat-o" (definitiv) cu un dezinfectant de guvid pe baza de alcool izopropilic. Substanta care i-a dat lovitura finala, adica i-a dizolvat aspectul. A ramas folosibila dar urata. Ocazie cu care am postat aici cu foto, insa dupa interventia unui mitocan-prost (interventie complet anapoda de mioritic) am renuntat sa mai postez pe acest forum, inclus sa mai citesc. Acum am revenit citind de cateva zile ce s-a mai intamplat (mai nimic, aceeiasi cinci.....sase prieteni draguti intre ei care deruleaza un chat prietenesc monosilabic si cifrat. Insa sunt interesante pozele si video din trasee!). Deci, anul asta din plictiseala am comandat doua SMP noi pe netul romanesc din Ardeal, un TRK si un Hybrid constatand cu maxima uimire urmatoarele: 1) aspectul (adica la ochi) nu are nici o treaba cu folosirea seii. Aia care la ochi imi parea "sigur" cea mai buna, s-a dovedit ca ma doare curul de ea dupa o ora de mers incet! 2) daca depasesc o latime anume e de nefolosit. Am curu mare, am vreo 99 kile (am avut si 108!) dar bag de seama ca daca sar de vreo 15 cm e naspa! Eu nu returnez cumparaturile pe net, ori de jena, ori de lene dar pe aia am returnat-o! La ochi juram ca-i cea mai comoda ever! .......La calarit.... infecta! As mai spune ca oricata masurare am face, proba practica e capitala. 3) mai bine mai ingusta decat mai lata..... Culmea, asa ceva nu as fi crezut pana nu am incercat mai multe! 4) pozitia seii nu e o reteta universala. Vad ca multi o pun orizontala. Insa eu cred ca tine si de geometria cadrului si cum stai pe el. Cateodata trebuie sa inclin mult in fata. Aceeasi sa pe doua cadre (si am vreo 6 biciclete) nu imi vine bine la aceeasi inclinatie. Pe unul o tin mai orizontala, pe altul trebuie sa o aplec in fata. 5) Culmea! Asta chiar e culmea! La SMP nu mi-a placut varianta cu gel! Imi place mai mult fara gel! (si cu gel e mai scumpa!). Nu stiu de ce dar am probat, returnat, schimbat si la concluzia asta am ajuns.... Stiu ca exista si explicatii tehnice, cred ca am citit pe aici mai demult. 6) nu conteaza asa mult daca saua e grea sau foarte usoara. Dupa parerea mea nu conteaza prea mult greutatea bicicletei cat conteaza greutatea elementelor in miscare/rotatie. Ma refer la viata normala, nu la sportul de performanta. Dar e frumos sa fie usoara! Alta chestie, cat asteptam sa imi vina comanda de la SMP mi-am cumparat de pe OLX o sa de Specialized sa am ceva acolo, si ca era ieftina. Arata cam subtire si nu prea bine. Juram ca o sa ma doara curul! Dar a lasat-o la 100 lei si am luat-o. Ei bine.... e una din cele mai bune din tot ce am sau am avut! La ochi nu se distinge de majoritatea pentru cursiere. E de la un model mediu, omul isi cumparase ceva performant si voia sa scape de ea. E minunata pentru mine! Si la cum arata juram ca o sa ma doara curul de ea!
  17. Te caut când mă apuc de colecționat chestii inutile. Thanks.
  18. Eu ti-am mai spus sa slabesti....dar tu nu, nu .....batman asta pentru ca nu pricepi ce tot iti deseneaza @majikstone zi de zi.
  19. Mookyama

    Nu mai zice nimeni nimic sau v-ati suparat pentru ca a pierdut Anglia?
  20. PVN10

    Revenind: eu sunt mulțumit de alegere. Acum ce să zic... fiecare cu fundu' lui!
  21. LiviuCiclism

    Multumesc frumos tuturor pt sugestii. In cele din urma am ales sa ne cazam undeva in zona Valea Danului, avem de acolo acces la Vidraru (sotia doreste si ceva drumetie) precum si la Parcul National Cozia (am vazut un traseu frumos la https://cozia-mtb.ro/2020/competitii/cozia-mtb/traseu/) Posibil sa si pedalam prin zona cazarii, pare fara prea multe dealuri. Daca iesirea va fi una placuta cu siguranta vom merge ulterior si in Transilvania. Viscri suna superb.
  22. pedale

    Nu e nici un traseu, e vorba de a te (ne) invarti in jurul tribunelor lu National Arena pe ovalul de asfalt. E frecventat de cei din zona, mai ales cand vin de la serviciu.
  23. majikstone

    O sa trimit un comis-voiajor pregatit si instruit in acest sens
  24. gibonu

    Multumesc. Imi pare chiar decent aprox. 80 de euro / om + bicicleta pentru un drum Sibiu - Budapesta. Si de apreciat atitudinea salariatului CFR Calatori care si-a batut capu' ca sa gasesca o solutie si care nu s-a multumit sa-ti comunice sec ca "n-ai voie cu bicicleta in tren" In alta ordinde de idei, daca ajuta pe cineva, mai exista trenul Brasov - Budapesta operat de CFR Calarori care este dotat cu locuri pentru bicicleta. "Pentru relații internaționale, CFR Călători oferă serviciul de transport pentru biciclete pe ruta Brașov-Budapesta și retur, în trenul 366/367 “HARGHITA”. Pentru transportul bicicletelor nepliabile în tren este obligatorie procurarea biletului internațional pentru bicicletă. Pretul biletului pentru bicicleta este de 5 euro/bicicletă. Bicicletele sunt în responsabilitatea călătorilor, în staţia de plecare, în staţia de corespondenţă şi în staţia de destinaţie, precum şi în timpul călătoriei." Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/transportul-bicicletelor-in-trenurile-care-circula-in-trafic-international/ In rest, indraznesc sa intreb acum: care va fi tura pe care o veti face? L.E. Am postat cam in acelasi timp, am vazut traseul. Bafta si asteptam povestea turei la intoarcere, cand va fi posibil.
  25. mchereja

    Astea sunt Boost, ale mele nu (15x100, 12x142).
  26. Cred ca sunt, dar la alt pret: https://www.rczbikeshop.com/default/vittoria-wheelset-reaxcion-sl-27-5-disc-boost-15x110mm-12x148mm-1w2a122bb701gam.html
  27. alexadi

    Le poti vedea fara nici o problema chiar si la mana, pulsul e afisat mare pe ecran cam 1/3 din el in partea de sus central e pus boldata valoarea si colorat ai in partea de sus zona de puls unde esti in momentul respectiv, iar cadenta o poti seta fara probleme. Am avut momente cand la 20-27 km/h il si butonam schimbam ecranele deci se poate, dar sigur e mai practic pe suportul dedicat, insa recunosc ca cred ca pe langa faptul ca nu trebuie sa il iau de pe ghidon daca e si las bicicleta cateva momente undeva, e si faptul ca nu am centura de puls dupa mine ci e doar pulsul din ceas, cu micile lui intarzieri, de cateva secunde in cazul meu. In rest timp liber cat mai mult pentru a putea pune in miscare bicicleta ca restul contaeza mai putin. Am avut si momente cand am uitat sa il pornesc si dupa vro 2 ore am realizat asta, nu am plans deloc ca era cu ecranul deschis dar nu era pornita si inregistrarea, si nu imi dadeam seama de ce intra in power save. Cred ca cel mai bun gps e cel care il ai la indemana in momentul acela, ca de contat conteaza mai mult sa ne simtim bine cand facem miscare.
  28. alexadi

    Eu inca folosesc pentru ture ceasul un gamin fenix 6x pro destul de mare, recunosc ca anul trecut ma batea gandul sa imi iau dedicat tot de la garmin un 530 insa exact in perioada aceea fenix 5x ul pe care il aveam am vazut ca efectif are gaura in pini de incarcare, se mancasera de la contacte asta este trimis in garantie, am mai pus diferenta intre pretul de achizitie de la 5x pana la pretul din momentul respectiv la fenix 6x pro care era si la oferta si asta a fost, achizitia amanata pentru alta data folosim ceasul pentru asa ceva.
  29. majikstone

    Eu n-as merge chiar atat de departe, cine pedaleaza stie ca singurele produse mai overrated decat cele pe baza de mar sunt echipamentele de la Rapha. Lasand gluma la o parte, sa dam cezarului ce-i al cezarului: Garmin au fost pionierii computerelor GPS pentru biciclete (si nu numai). Si Garmin Connect cu toate statisticile si functionalitatile ei a fost o referinta mult inainte sa apara Strava si alte aplicatii de genul asta. Scot in continuare produse de buna calitate, din anumite puncte de vedere cu un pas inainte fata de ceilalti competitori din perspectiva functionalitatilor oferite. Dar inca nu au renuntat la traditionala lipsa de fiabilitate a softului, arhicunoscuta inca din vremurile generatiilor Edge 500 & co. Practic utilizatorii ajung sa fie beta testeri pentru produsele lor. De aia din partea mea primesc o bila neagra mare. La banii astia, ma astept ca produsul sa fie 100% fiabil. Daca vreau sa ma joc de-a beta testerul, o sa cumpar un GPS chinezesc de 50€ de pe Aliexpress. La banii aia are voie sa aiba mood swings. On the upside, la alte capitole la care erau "corijenti" acum cativa ani (autonomie, spatiu de stocare pentru harti, fluiditate a interfetei, etc.) au facut progrese majore. Asa cum, in "curtea cealalta", si Wahoo Elemnt Bolt 2.0 e un pas inainte semnificativ fata de vechiul Bolt (de care eu unul sunt inca extrem de multumit si care dupa cativa ani de utilizare inca are binisor peste 10 ore de autonomie cu toti senzorii conectati - HR, viteza, putere). Cand o sa ma plictisesc de actualul Bolt, 99% sigur voi trece la un Bolt 2.0 sau 3.0 - cu conditia ca reviewurile utilizatorilor sa confirme fiabilitatea primului model. Inca e prea devreme pentru asta, oricum.
  30. paulrad

    E vina ălora care-s Yes man că dau upgrade. Pe mine mă întreabă garminul de 17 ori dacă vreau să upgrade sau later
  31. O treabă faină la a cărei realizare mă bucur că am contribuit și eu câtuși de puțin cu un pic de lopată și sapă. Luni am fost și eu în zonă și chit că sunt gândite pentru copii, te poți distra bine mersi pe potecile respective și a fost un pic de muncă până am auzit de la Robert ”acuma îi mai bine” după ce am repetat de mai multe ori diverse elemente https://www.facebook.com/Skills.skilessons/videos/279522797258130
  32. midan

    Poți încerca harta de pe site-ul lor, îți permite să faci zoom și au recomandari de ghiduri. Ai și stadiile recomandate pe harta https://en.eurovelo.com/ev3 Ar mai fi aici track GPS https://www.scandiberique.fr/itineraire Există și o aplicație pe telefon, nu e de vis dar găsești ceva informații utile
  33. Vineri, 21.05.2021 - Partea a VI-a Satul Letea - canalul Letea - lacul Merheiul Mare - lacul Merheiul Mic - canalul Sulimanca - bratul Cernovca - Periprava Aproximativ 18 km Iesirea pe bratul Cernovca, unde un pelican statea foarte calm pe apa si nu era deloc deranjat de prezenta mea. De fapt, pe apa erau doi pelicani, insa unul dintre ei era cu padela in mana. Bratul Cernovca. Nu a mai durat mult si am la bratul Chilia. Pe fundalul pozei este Ucraina. Adica, spre regretul meu, tura cu caiacul s-a terminat pentru ca am ajuns la Periprava. Am debarcat pe bratul Cernovca si nu pe Chilia pentru a fi mai aproape de pensiune. Cei aproximativ 18 km i-am vaslit in 7 ore si 50 de minute. Ma declar multumit, avand in vedere di bucatile cu vant din fata de la lacurile Merheiul Mare si Merheiul Mic. Prima problema dupa debarcare a fost ca Orange avea un semnal foarte slab, doar o linie, insa suficient pentru a trimite un sms prin care sa anunt ca am ajuns cu bine la Periprava. Transferul de date de pe telefon era inchis, din motiv de tarife exorbitante de roaming non-UE cu Ucraina. Se vede foarte bine in poza de mai sus tariful de 9,52 Euro / MB. Pozele facute cu telefonul au undeva pe la 3 MB, adica vreo 30 de Euro daca as fi trimis o poza prin intermediul retelei ucrainiene. A doua problema, la care ma asteptam: coada de grebla s-a udat putin si s-a umflat la un capat. La cele doua debarcari, odata revenit in caiac, ramane putina apa in sosonii de la Dechatlon, oricat m-as fi straduit sa-i scutur de apa. Iar apa asta s-a dus direct sub scaun, in cel mai jos loc al caiacului, unde era si unul dintre dintre capetele cozii de grebla. Concluzia a fost ca a trebuit sa fac o tiganie la tiganie, adica sa reduc ecartamentul pentru a se putea invarte ambele roti. Caiacul nu a mai stat deloc bine pe coada de grebla, nu a mai fost stabil, a mai fost nevoie sa-l mai aranjez pe parcurs, insa pana la urma am reusit sa ajung la pensiune. Ar mai fi fost si solutia de a ciopli cu briceagul putin din coada de grebla, insa nu a fost nevoie. Plus ca odata uscat lemnul, cioplitura nu m-ar fi ajutat la nimic. Cazare la Periprava a fost la pensiunea Miruna, 100 Lei camera pe noapte, fara mic dejun inclus in pret. Camera a fost ok la fel si baia. Cina [50 de Lei], ca sa nu spun festinul culinar, a inceput cu o ciorba de perisoare de somn, a continuat cu o portie generoasa de crap cu mamaliga si s-a incheiat cu o prajitura. In sala de mese a pensiunii exista wireless, asa ca am mai putut lua legatura cu cei de acasa. Apoi a urmat un dus fierbinte, cateva pagini citite si direct somn.
  34. Sursa FB. Fac acest post, in speranta ca informatiile de mai jos va vor ajuta in cazul nefericit al unui accident (sper din tot sufletul sa nu aveti nevoie). In data de 15 Oct 2019 am fost victima unui accident auto. Scurt pe doi, pe bicicleta fiind, mi s a deschis o usa in fata si in urma impactului (pe langa tumba aferenta), mana mi a fost prinsa intre ghidon si usa masinii de unde a rezultat o taietura adanca de 4 centimetri. Am sunat la 112, am vorbit initial cu cei de la Smurd, apoi cu cei de la Politie. Dupa 10-15 minute au venit cei de la Smurd, mi au bandajat mana si am pornit catre spitalul Pantelimon. Intre timp, inainte sa plecam, venisera si politistii de la rutiera, care au facut reconstituirea. Am sunat un prieten care mi a luat bicicleta dupa ce au terminat. La spital mi au facut analizele conform procedurilor, m au cusut la mana si am plecat spre casa. Medicul care m a cusut, mi a dat o reteta, antiinflamator si antibiotic si mi a zis sa vin peste 2 zile sa schimbam bandajul. In timp ce asteptam analizele au venit doi politisti, carora li se incredintase cazul meu si care mi au dat sa semnez o foaie cum ca am la dispozitie 90 zile sa fac plangere impotriva conducatorului auto. Mi a mai fost comunicat sa vin in data de 19 Oct 2019 la sediul Politiei din Udriste pentru a mi se da devizul de reparatie pentru bicicleta. In data de 17 Oct 2019 m am prezentat la spital unde mi a fost schimbat bandajul, bineinteles dupa ce am fost apostrofat ca de ce nu am trimitere de la medicul de familie (nu mi spusese nimeni ca am nevoie de asa ceva). Tot in data de 17 Oct 2019 am fost la Institutul de Medicina Legala (Mina Minovici) pentru a imi scoate un certificat medico legal. Ei doar confirma ranile pe care le ai avut si in functie de gravitatea lor ti se da un anumit numar de zile de spitalizare. Intrucat nu se elibereaza pe loc mi s a comunicat sa revin peste 10 zile lucratoare pentru a l ridica. In data de 19 Oct 2019 am fost la Politie, mi s a dat devizul de reparatie, numarul politei de asigurare precum si societatea de asigurare a soferului. Foarte important: aveti grija sa treaca pe deviz toate componentele avariate, intrucat cei de la societatea de asigurari despagubesc pe baza acestui deviz de reparatie. In data de 28 Oct 2019 am mers la Societatea de asigurari, unde mi s au deschis doua dosare de dauna: unul pentru despagubiri materiale (bicicleta) si celalalt pentru vatamare corporala. Acte necesare: • CI + 2 fotocopii • Scrisoare medicala (se elibereaza de catre spital in momentul externarii) • Devizul de reparatie (eliberat de Politie) • Factura bicicletei • Certificatul medico-legal ridicat de la IML Urmatorul pas este ca societatea de asigurari sa faca o cerere catre Politie pentru eliberarea asa numitei ‘Anexa 2’, unde sunt prezentate imprejurarile in care s a produs accidentul, precum si persoana vinovata. Inspectorul de dauna mi a zis ca termenul maxim legal pe care Il au pentru a raspunde solicitarii este de 30 de zile. Mi s a mai comunicat ca dupa primirea Anexei 2 va mai dura maximum 2 zile tot procesul. In cazul meu, bicicleta este dauna totala pt ca s a indoit cadrul. Tinand cont ca au mai fost avariate si rotile si ghidonul, suma pieselor componente ar fi depasit valoarea de achizitie a unei biciclete noi, asa ca se considera dauna totala. Mi s a zis ca o sa fie nevoie sa fac un drum pana la ei, pentru predarea bicicletei (epavei). Legat de dosarul de vatamare corporala mi s a zis ca in functie de numarul de zile de spitalizare trecute pe certificatul medico legal, imi vor face o oferta de despagubire. Dupa lupte seculare (a fost o situatie exceptionala ca a durat atat), au primit Anexa 2 de la Politie si urmeaza ca in termen de 10 zile sa ma despagubeasca pentru bicicleta. Legat de dosarul de vatamare corporala, mi au oferit 50 EUR per zi de spitalizare (cele trecute pe certificatul de la IML) si urmeaza sa ma despagubeasca in termen de 30 zile. Daca mi a scapat ceva din documentarea procesului si aveti nevoie de informatii suplimentare, trimiteti mi un mesaj privat si o sa fac tot posibilul sa va ajut. Dati si un share sa ajunga informatia la cat mai multi prieteni biciclisti.
  35. majikstone

    Despre ce se poate intampla cand placerea ciclismului devine "obligatie":
  36. Tolstoievski

    Incep ploile. The end.
  37. Chiar si asa, e cam singurul care moderează cu o mână, și aia stângă.
  38. Coborând pe drumul Generalului, munții Gilăului:
  39. BodoC

    @feribotu Pe drumul sudic parcă am dat de o stână, după ce am trecut de Augustin, dar erau câini educati. Au hămăit de la distanță ca să vadă ciobanii că merită hrana. Cred că doar ne felicitau ca vizităm zona.
  40. Cum am început iar să scormonim pământul în căutare de trail-uri, iar mi-a fugit gândul la scula asta. Am comandat-o și treaba stă cam așa: 1. nu se poate trimite cu tot cu coadă (ceea ce era de așteptat) 2. transportul, fără coadă, e $85 3. mulțumit frumos și cerut refund 💔 Am găsit pe un forum nemțesc un topic cu scule. Unii încercau să-și facă ei, alții admirau ca și mine astea de la americani, plângându-se că e scump transportul. Alții mai norocoși le-au cumpărat pe banii asociației de trail building. #back2dedeman Și una de pe partea fericită a monedei. În micuțul nostru ”patrimoniu” de wannabe trail builders a intrat remorca asta să ne ajute la cărat chestii pe trail:
  41. purix

    Bataie ca-n filme la o nuntă țigănească. Ajung în sala de judecată și judecatorul întreabă: -Poate cineva să explice ce s-a întâmplat? -Eu pot, zice unul dintre țigani. Eram cavalerul de onoare și dansam cu mireasa. Dansam cam lipiți, când, deodată mirele a venit val-vârtej și i-a tras un șut în pizdă miresei. -Aha, a spus judecatorul, cred că a durut. -Ba bine că nu, mânca-ți-aș! Mi-a rupt trei degete! Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  42. Buna ziua! Revin in aceasta rubrica, cu o noua "provocare". Momentan bicicleta mea este o Merida Crossway 500 D, pe care o utilizez exclusiv pe asfalt. Pe drumurile pe care ma dau, in proportie de 90% se dau cursieristii, asa ca ma gandesc si eu sa imi cumpar una. Acum, dilema mea este faptul ca la 37 ani am 1,85 m inaltime si 105 kg si nu stiu cat de bine m-as mai acomoda pe o cursiera (pozitie, rapoarte, etc, experienta mea pe o astfel de bicicleta fiind de acum vreo 20 de ani, cand ma plimbam toata vara cu o semicursa ruseasca). In general, iesirile mele sunt intre 50 - 80 km, dar am facut si 110 km pe trekkingul meu, dotat cu roti de 29er, late de 2.0 inch si vreo 14 kg greutate. Am studiat mult piata second hand, dar mi-e frica sa iau una sh de pe internet, fara sa o pot vedea live, plus ca nici nu vreau sa ma trezesc cu probleme de alta natura... de asemenea as prefera sa o iau noua din magazin, pt a o putea plati in rate cu card avantaj. La un magazin din orasul meu mi-au fost recomandate un Specialized Allez Elite si un Specialized Secteur Elite, dotate cu Tiagra, care am inteles ca ar fi cat de cat ok pt nivelul si greutatea mea, pretul lor fiind undeva pe la 4.500 lei: http://www.specialized.com/ro/ro/bikes/road/allez/allez-elite-int#specs http://www.specialized.com/ro/ro/bikes/road/secteur/secteur-elite-triple#specs Din pacate nu pot sa vad si sa probez modelele respective, decat dupa ce le cumpar... si nici nu am prieteni de la care sa pot imprumuta o cursiera ca sa o testez. Ce parere aveti, sunt ok variantele de mai sus pentru o persoana de varsta/dimensiunile mele? Aveti si alte variante in gama acesta de pret? Va multumesc frumos!
  43. Muttley

    La mine au fost 17 ani de la Sputnik la Allez. Acomodare instantanee in cazul meu. Referitor la Allez, al meu cu 105 a fost ceva mai ieftin luandu-l second. Insa eu n-as da 1000 de euro pe ea noua. Lucrarea nu mi se pare impresionanta deloc, vopseaua se vede ca-i aplicata la sange, e totusi un model ieftin. Ca urmare, ca sa nu dau banii aiurea pe eticheta, in locul tau as lua-o p-aia la 1000 de euro din decathlon :)
  44. LucianTheOne

    NU! E "pozitia" mea personala! Ce am scris acolo sunt niste sugestii, nu obligatii. In majoritatea Europei e interzis sa pui cortul in afara campingurilor. Am intalnit multi cicloturisti straini care au venit in România tocmai ca se poate campa oriunde. Si nu neaparat din lipsa de bani ocolesc unii campingurile. Sunt campinguri care iti ofera conditii foarte proaste la bani foarte multi. Campingurile te obliga sa faci un numar predeterminat de kilometri si sa urmezi un traseu dinainte stabilit. Nu poti sa faci un anume traseu ca la capatul lui nu te asteapta nici un camping. Daca intre doua campinguri sunt 150 sau 200km esti obligat sa-i parcurgi, altfel esti infractor. Daca am o defectiune la bicicleta si nu reusesc sa ajung in camping ce ma fac? Sun politia si ma predau? Merg toata noaptea pe jos sau stau santinela? Nu, imi pun cortul dupa boscheti si dorm fara grija. Cine are griji poate sa stea la hotel.
  45. termina cu prostiile. Ca ma dau cu capu de toti peretii dupa un derailleur nou de luni de zile si nu se schimba nimic in status pe wishlist-urile de pe tati site-urile. Raman fara cap daca o mai tinem mult asa
  46. Asa patesti cand iti iei MTB de ultima generatie si cursuri de sarit de pe europaleți
  47. Studio54

    Ce macel. Femeia care a provocat prima cazatura va fi data in judecata. Miguel Angel Lopez, omul de general Movistar cam sare din schema, 1.49 intarziere. Marc Soler, om puternic de trenulet abandoneaza. Froome a ajuns la spital dupa etapa, dar e ok, continua, 14 minute intarziere.
  48. Cu astea încep de săptămîna viitoare. Deocamdată mă bucur că am scăpat de gips rapid și fac exerciții de flexie/extensie acasă, de cîteva ori pe zi, cu ajutorul ortezei "dă robocop".
  49. Când am sesizat primăria bocului că se construiesc 2 case în poiana Pater din pădurea Făget, având în PUG funcțiunea de zonă verde de agrement, numai bine i-am dat idei fiindcă după câțiva ani a aprobat acolo un cartier de blocuri care s-au și construit.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up