Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/23/2021 in all areas

  1. gibonu

    Marti, 17.09.2019 - Partea a IX-a Infractiunea de a asculta un post de radio strain. Periplu prin Europa. Asta cu pasatul pasaportului imi pare cam legenda. Scara interioara, vedere de sus. Cele 11 fronturi sovietice la 20.07.1944. Scara interioara, vedere de jos.
  2. gibonu

    @feribotu Cand mergi in gara sa vezi cum arata vagonul, ia o ruleta cu tine. Sau o sfoara de 2,5 m lungime. Astfel, vei stii exact despre ce este vorba. Daca te ajuta cu ceva informatia, din ce am vazut un ultimii ani, trenurile IR spre Brasov au vagoane moderne, in sensul ca usa (automata) se deschide si culiseaza pe exteriorul vagonului. Astfel, scapi de usa care se deschise in interiorul vagonului si are nevoie de un spatiu suplimentar in interior. Sa scoti roata spate nu este o optiune. Odata scoasa roata spate va trebuie sa scoti (din ureche, nu si din cablu) schimbatorul de ponioane. Altfel nu vei putea pune bicicleta pe sol / podeau trenului, pentru ca schimbatorul depaseste planul cadrului tandemului. Iar odata scos schimbatorul, trebuie scos si lantul. Sau macar infasurat pe cadru si prins cu soricei (coliere de plastic). Iar roata fata nu cred ca trebuie sa o legi de cadru. Mergand cu tandemul, va mai fi cineva cu tine care poate tine roata fata. Apoi, odata imbarcat, o poti pune intre tandem si usa spate / peretele vagonului.
  3. Tolstoievski

    N-o fi doi surubi, de fapt?
  4. majikstone

    Sa fii cu 2.5% mai rapid e intr-adevar irelevant pentru cineva care nu poarticipa la competitii. Sa fii in schimb la fel de lent, dar sa ti se termine energia cu 2.5% din timp mai repede si sa suferi pe ultima catarare a zilei... Well, asta e o problema pentru oricine. Dar ma amuza ca incearca toti in ultimii ani sa gaseasca scuze pentru "evolutia" bicicletelor catre solutii tehnice mai grele (frane disc, roti aero, schimbatoare electronice) si cu preturi mai mari. Ca acolo e buba, de fapt, nu la capitolul "diferente intre o bicicleta entry-level de azi si una state-of-the-art de azi". Buba e ca biciclete de 2000€ de azi sunt simtitor mai grele decat biciclete de 1000€ de acum 10-15 ani.
  5. MLADEN

    Exista diferente intre manetele de frana pentru V-brake si cele pentru Cantilever. Cele pentru V-brake trag mai mult cablu. Diferenta nu-i asa de mare incat sa nu pot fi combinate. Daca pui mavete de Cantilever pe V-brake, vor avea cursa mai lunga la maneta. Exista si manete care pot fi setate pentru ambele tipuri de frane, de ex:
  6. Claudiu Moga

    Then I roam about the busy streets. I discover a tiny square and a lofty column with a pieta on top. Soon I get to admire another ancient church.
  7. MirceaDP

    Mulțumesc, le-am trimis e-mail: "Bună ziua, am citit aici (https://www.mai.gov.ro/informatii-publice/transparenta-decizionala/?fbclid=IwAR0AKOZ06oQiErqVp3Y8UG562Vh3ooUJxD9ehcWqfazNAHMC7cbqmZ5p9pA) că se dorește, printre altele, a "se interzice conducătorilor de biciclete să circule cu acestea cu o viteză mai mare de 30 km/h" (Art. 99). În "nota de fundamentare" nu am găsit motivul acestei decizii. Dimpotrivă, am găsit: "Totodată, având în vedere calitatea Ministerului Afacerilor Interne, de reprezentant în cadrul Consiliului interministerial de coordonare pentru dezvoltarea pieţei pentru combustibili alternativi, conform art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 87/2018 pentru aprobarea Strategiei privind Cadrul naţional de politică pentru dezvoltarea pieţei în ceea ce priveşte combustibilii alternativi în sectorul transporturilor şi pentru instalarea infrastructurii relevante în România şi înfiinţarea Consiliului interministerial de coordonare pentru dezvoltarea pieţei pentru combustibili alternativi, precum și faptul că Strategia europeană de transport durabil prevede că o politică de transport sustenabilă ar trebui să facă faţă intensităţii traficului şi nivelelor de congestie crescânde, zgomotului şi poluării şi să sprijine folosirea tipurilor de transport cu impact redus asupra mediului înconjurător, ale soluţiilor de transport intermodal, precum şi să ofere un nivel de accesabilitate adecvat persoanelor care deţin vehicule care utilizează combustibili alternativi, se impune crearea unui cadru legal care să instituie un regim prioritar de acces al acestei categorii de vehicule la punctele de reîncărcare cu energie electrică, prin asigurarea vizibilității acestor categorii de vehicule în traficul rutier, acest demers fiind de natură să stimuleze introducerea pe piaţă a vehiculelor de transport nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, susținând aplicarea dispozițiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2011 privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic cu modificările şi completările ulterioare." Deci, dacă se dorește/cere/impune "promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic", de ce se propun noi limitări, de viteză sau de orice fel, pentru bicicliști? Dacă ar fi vorba doar de anumite zone, cum ar fi (unele) piste de bicicletă, între blocuri, etc., pentru a proteja copiii cu role, trotinete, etc., aș mai înțelege, poate, dar în afara localităților e de-a dreptul aberant. Practic asta înseamnă interzicerea ciclismului ca sport și o limitare inutilă a cicloturismului. Tocmai acum când toată Europa promovează transportul nepoluant și sănătos, vă găsiți să limitați/descurajați folosirea celui mai nepoluant și sănătos vehicul? E ca și cum ați limita mersul pe jos (pe trotuare, prin parcuri, etc.) la 4 km/h, interzicând astfel jogging-ul. Inutil și aberant. De ce vreți să interziceți ciclismul?!? În ce țară ați mai văzut o astfel de lege/limitare?!? V-ați consultat măcar cu ministrul Tineretului și Sportului?"
  8. Traveller

    București, ora 00.00...
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up