Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/23/2018 in all areas

  1. 4 points
  2. 4 points
  3. 2 points
  4. 2 points
    Test drive Cannondale in parcul Tineretului. 2019 Fs-i si System six. 3000 respectiv 4000E preturi anuntate. Combinatia de culori nu e pentru mine dar bicicletele sunt ce trebuie.
  5. 2 points
    Padurea din Ganeasa e ok chiar si dupa ploile din ultima vreme caci intra foarte rar utilaje grele in ea fata de Cernica. Poteca paralela cu lacul e superba[emoji41] Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  6. 2 points
    Până a ajuns vărumio la punctul de întâlnire m-am dus să studiez fauna din parc. Am pozat doar lacul cu pești nu și felinele de pe pista de alergare. Apoi am purces către un forestier mișto ca să nu dăm de noroaie. Am zis că ar merge un PR la urcare, dar mi-a trecut chiar înainte să intrăm pe forestier. Aici deja mă dureau toate cele pe partea dreaptă: din talpa piciorului până sub coaste. Pe stânga era mai bine, durea doar celebrul genunche. Așa că am oprit la o poză. Cum am văzut că nu tare-i spor la pedalat, am oprit și pe coborâre la o poză. Minunăția de drum se termină brusc după o vreme. Dacă cobori pe un abrupt vreo 100m, poți să continui și să ieși la șosea, dar noi am făcut cale întoarsă.
  7. 1 point
    Dupa fiascoul cu Panaracer Gravel King, am incercat o pereche de Bontrager AW3 Hard-Case Lite in marimea 32c, cu o greutate de 340g si TPI de 120. Dupa cam 3000 km facuti cu ele, mergand in general cu 70 PSI in cauciucul spate si 55 PSI in cauciucul fata, concluziile ar fi cam urmatoarele: - foarte buna rezistenta la uzura si la pene (zero pene, calea de rulare aproape impecabila cu exceptia catorva mici ciupituri care nu au trecut de banda de protectie) - confort bun la rulare, desi nu neaparat mai bun decat la Schwalbe One de 28 din cauza peretilor laterali mai grosi - aderenta pe ud e decenta, desi o data cand a trebuit sa franez brusc pe ud in spatele unui grup de ciclisti, a cam inghetat sangele in mine cand am simtit roata spate derapand si bicicleta incepand sa oscileze - per total greutatea lor se simte la munte, dar nu pot sa spun ca m-au impiedicat sa ajung pe unde mi-am propus sa ajung cu ele si cu siguranta nu m-au impiedicat sa-mi imbunatatesc (uneori chiar masiv) cateva PR-uri pe scurtele catarari din "jurul casei" - la cum arata la momentul de fata, o sa mai duca lejer inca 4000-5000 km, poate si mai bine Cu toate astea, m-am gandit sa incerc si ceva mai usor si rapid pentru urmatorul sejur montan, asa ca am comandat o pereche de Panaracer Race Evo 3 Type A in marime 25c, un fel de Continental GP 4 Seasons dar la jumatate de pret. Au 240g bucata, TPI de 126 si protectie antipana pe toata latimea lor (inclusiv in peretii lateralia), iar impreuna cu camerele ultralight tot de la Panaracer o sa reduc greutatea totala a rotilor cu 300g fata de ce am acum. Am fost foarte tentat de versiunea Type L a acelorasi cauciucuri, care au 200g bucata in marime 25c, dar faptul ca nu aveau protectie antipana decat pe calea de rulare m-a facut sa renunt la idee (sosele de munte = drumuri de calitate proasta si risc de taieturi pe lateral). O sa revin cu impresii dupa ce apuc sa imi formez o parere cu privire la ele.
  8. 1 point
    Azi am băgat un granfondo de 133km cu 1800m. Poza clasică de Tg Lăpuș La birt am întrebat dacă e asfaltat până la mănăstirea Rohița. Ne lămurește barmanul că nu e asfalt până sus, dar sare în schemă drojderul de serviciu: aaa cu bicicletele puteți mere, io am fost! Spre Rohia Prima poartă a mănăstirii Rohia Urmează 2km de purificare cu pantă de până la 14%, medie 10%. A doua poartă Clădirea asta arăta foarte bine, mai ales partea din spate. Păcat că nu a fost niciun loc de unde să se poată poza cum trebuie. Detaliu Mândrie și beton. Gata vizita. Colegul de tură voia să o luăm spre Dej să ne întoarcem pe european, eu nu prea. Așa că am luat-o înapoi spre Tg Lăpuș, apoi spre Strâmbu-Băiuț - Cavnic să nu batem același drum. De la drumul ăsta și acuma îmi tremură imaginea. 15-20 km am mers mai mult pe axul drumului căci pe margine era asfaltul fin, dar denivelat, iar mai pe mijlocul benzii era foarte grunjos. Am ajuns pe Marte înaintea lui Elon Musk. Pauză de la trepidații Drumul e tot mai prost, dar măcar urcăm. Coborârea asta ne-a cam spart dinții. O privire spre Vf. 3 Apostoli înainte de a ieși din nou la asfalt.
  9. 1 point
    Update la SSP-ul Principia. Roti noi - butuci Ofmega Competizione 36H cu flanșe înalte, cercuri Remerx Taurus, spițe DT Swiss Champion, anvelope Continental Grand Prix 23mm pe față, 25mm pe spate. Foaie Sugino Super Light 52T. Freewheel Shimano 16T.
  10. 1 point
    Acelasi sentiment vs Mavic cu Service Course 2. Acum folosesc Schwalbe pe cursiera, dar nu am acelasi feeling placut ca si la mtb. Hăh! Ai auzit de expresia if it ain't broke, don't fix it?
  11. 1 point
    Tipul ăsta și-a pus numere personalizate. Mașina e înscrisă regulamentar în SuediaA venit omul în țară cu mașina și îl oprește Poliția Rutieră peste tot! ps: nu e PS.
  12. 1 point
  13. 1 point
    Am ieșit cu @BodoC să bem o bere în tihnă, într-un apus în nuanțe de bere artizanală. Bicla a fost așaaa, pretext.
  14. 1 point
  15. 1 point
    mai multe pe topicul adecvat, la momentul adecvat
  16. 1 point
    Văd că tot eu la microfon, tot cu ploaia. Am pornit spre Gutin azi, dar nu se vedeau munții de norii negri așa că am luat-o pe sate, unde era frumos și soare. Spre Baia Mare La întoarcere, spre munți (Igniș sau Mogoșa, hmm ) Deja eram sub nori. Mai aveam 3-4km până acasă când a început ploaia torențială și vântul.
  17. 1 point
    Planurile de acasă și cele din târg: Am zis că urcăm Pasul Gutin și coborâm pe partea cealaltă, apoi am zis că urcăm pasul și ne întoarcem din vârf. În final am mers până la intersecția unde începe urcarea propriu-zisă în pas și apoi am băgat un contra-timp pe vânt puternic până acasă.
  18. 0 points
    In tara? Dar de ce a oprit la povesti cu militienii?
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up