Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/13/2019 in all areas

  1. Pape, între Someşul Rece şi Someşul Cald.
  2. O tură faină tare în Apusenii ce sunt distruși tot mai mult în fiecare an.
  3. Mircea PF

    Tură de toamnă frumoasă sau tură frumoasă de toamnă: traseu: Cluj-Floreşti-Gilău-Someşul Rece-Uzină-Pape-dealul Cetăţii-Someşul Rece-Gilău-Luna de Sus-Floreşti-Cluj (după Gilău, de pe DN eu o cotesc prin Luna ca să mai evit traficul infernal - @ bikerman m-a învăţat) 70 km parcurşi de mine în 7 ore şi 30' cu împins şi pauze cu tot altitudine maximă 1028 m, urcare pe verticală 965 m celor cu maşini le recomand tura din Someşul Rece eu am împins pe Pape în sus (sunt sexagenar deci nu mai pot ca acum vreo 5 ani când eram tânăr) şi la pini pe coborârea de pe dealul Cetăţii (pietre instabile pe pantă mare) izvor în Uzină; este şi în Pape dar eu n-am curajul să beau din el (o vacă bea liniştită de acolo) nu am întâlnit nici o turmă de oi deşi dealul de deasupra mănăstirii de maici este fieful turmelor (urme clare: iarba rasă, numeroase adăposturi ale ciobanilor, lână peste tot) Papele e mai bine de urcat decât de coborât din cauza pietrei sparte aruncată pe drum care face echilibrul foarte instabil imagini de pe traseu aici: https://photos.google.com/share/AF1QipMC2ysxvnYbJKTz4UWgdEUejg-lfOGZdX6hCKqpou43v9XK-9IbDEibO0iAZnLpqg?key=dHE3NV9CSUpPdEVDUWdXenVITmg2U0JKeVFVZ1BR traseul aici: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/pape-si-dealul-cetatii-42432260
  4. gibonu

    Septembrie 2019 Prin gara centrala din Leipzig. Daca am inteles bine, un Bombardier Talent 643 617. Un Bombardier Talent 2. Zona de relaxare din ICE. Sau cel putin asta am inteles de pe Google Translate [sageata rosie]. La fel, daca am inteles bine, un tren etajat Bombardier IC2. Trenul este unul in sistem push-pull, compus din vagoane Twindexx Vario si locomotiva Traxx [pe care din pacate nu am vazut-o]. ICE 2.
  5. Hai noroc la toata lumea. Una dintre variantele de a vizita un oras din Europa civilizata este aceea de a inchiria o bicicleta. Inutil sa precizez faptul ca in acele orase exista piste pentru biciclete, soferii sunt obisnuiti si respecta biciclistii, aproape peste tot exista locuri de parcare pentru biciclete, etc. Astfel, ideea acestui topic este de a expune diverse experiente legate de inchirierea unei biciclete, in ideea ca experienta respectiva va fi utila si altora. Plus ca m-as bucura foarte mult daca acest topic va fi completat cu experientele altor colegi de forum. Asadar, fara prea multa introducere pentru ca nu are rost. Berlin - septembrie 2019 Bicicleta am inchiriat-o de la Rent a Bike 44 in Berlin Neukölln. Vad ca n-au site, doar facebook [eu nu am cont pe facebook]. Adica un atelier de repart biciclete plus niste biciclete de inchiriat. Programul de functionare este 11:00 - 19:00, motiv pentru care am inchiriat bicicleta din seara precedenta, ca sa nu astept pana la ora 11:00 in ziua dedicata plimbarii. Oamenii de acolo sunt fluenti in engleza, iar inchirierea este foarte simpla. Mi-a dat neamtul un telefon pe care era deschisa o aplicatie in care eu trebuia sa introduc nume, prenume, adresa de e-mail si numar de telefon. Asta a fost tot, fara vreo copie a actului de identitate sau fara vreo garantie. Cel mai tare a fost pretul, 4 Euro pe zi, adica 8 Euro in cazul meu. Plata se face la returul bicicletei. Bicicleta marca Pegasus. Din curiozitate am ales una de oras, cu o pozitie de pedalat dreapta, ghidon lat, etc. Pana acum n-am mai avut ocazia sa merg cu o astfel de bicicleta iar experienta berlineza a fost foarte tare. Saua a fost putin cam jos pentru gustul meu, insa n-am avut ce face, era ridicata la maxim. 3 viteze in butuc, cu schimbator de viteze Sram. Portbagajul pare ca a vazut multe la viata lui. Aripa era prinsa de portbagaj printr-o tiganie germana, facuta dintr-un surub si multe saibe. Dinam pe bicicleta n-am mai avut de mult timp. Am sperat ca pentru o zi sa am un lant original de la Abus, insa n-am fost cazul. N-am inteles din ce motiv bratele pedaliere erau acoperite cu un fel de pasta intarita. Initial, cand am luat bicicleta, am crezut ca este capat capatul bratului pedalier. Saua a fost acceptabila. Far clasic in era LED-ului. Odata, cum mult timp in urma, pare ca bicicleta a avut si protectie pentru lant. Numarul bicicletei, stantat pe ghidon [n-am inteles de ce l-au pus nemtii de doua ori]. La un moment dat, in timpul unei pauze, desi bicicleta era pe cric, o rafala de vant a reusit sa o darame, bineinteles pe partea cu schimbatorul de viteze. Rezultatul au fost niste piese sarite din schimbator. Spre bucuria mea, schimbatorul nu a fost afectat iar piesele din poza de mai sus le-am dus inapoi in batista la centrul de inchiriere. Bicicleta in S-Bahn. Biletul pentru bicicleta [valabil doua ore] cost 1,90 Euro. Le returnare bicicletei, i-am dat neamtului piesele din batista si l-am intrebat cat ma costa defectarea bicicletei. Omul mi-a spus ca nu ma costa nimic si mi-a multumit pentru ca i-am adus piesele. La final i-am lasat 10 Euro in loc de 8 si toata lumea a fost multumita. Pentru final, bicicleta am inchitiat-o pentru a parcurge aproape toata distanta urbana a Zidului Berlinului. Detalii cand voi ajunge la povestea turei. Oricum, a fost cea mai tare dintre zilele petrecute la Berlin. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  6. Am găsit piesa mai repede, mâine va muncii și voi merhe cam 50 de km!!
  7. Stuparul

    Viorica Dancila si-a cumparat o punga de pufuleti si la surprize i-a picat guvernu'.
  8. Soacra si cumnata in vizita. AMR 7 zile
  9. IonutA

    Dar are portbagaj pentru furca față.
  10. BodoC

    Cam toate fac poc. La tine. Schimbă titlul topicului: Bicicleta omega Pocmas.
  11. EusuntCristian

    Schimbătorul de pe spate a făcut poc azi de dimineață, am trecut la Tourney Tx800, ce părere aveți de asta?
  12. preda_0

    Salut Da @Mookyama bicla a fost facuta pe bucati in jurul cadrului de pe planet x pe care l am gasit redus fata de varianta pe albastru Sunt foarte multumit de el si il folosesc la orice de la gravel/offroad la sosea Acum am cauciucuri de sosea de 25,am avut si de 42; cred ca intra si 45-47
  13. Stuparul

    Trek 520 din otel?
  14. IonutA

    Salut, Un prieten ciclist participă în proiectul caritabil 1000 Balkan Mai multe detalii despre proiect pe link-ul de jos: Cei care doresc sa îl insoteasca in primii kilometri pedalati din cei 610km sunt invitati la startul cursei Balkani 1000km care va fi sambata 19 octombrie la ora 7.00 in fata la UniCredit Tower (Bulevardul Expozitiei 1F, https://goo.gl/maps/nk3P7WL9Fa7wLU4X8 ). La urmatorul link puteti gasi traseul primei zile https://ridewithgps.com/routes/30851588 Daca nu puteti ajunge, va invit sa sustineti cauza, Asociatia Parintilor Copiilor cu Autism Botosani (www.autismbotosani.ro ). Orice donatie conteaza si va aduce multa bucurie in sufletul copiilor (detaliile despre conturi le gasit pe situ-ul asociatiei). Eu am să pedalez cu el pe 19 octombrie. Cine mai vine? Numai bine! Adrian
  15. Traveller

    Cred că ăsta:
  16. Lasă-l la înmuiat vreo câteva ore in apă cu puțin detergent pudră. 40 de grade nu il vor deteriora.
  17. La 40 de grade apa abia e calda. Tricoul nu e sintetic? De ce te temi ca se va decolora? Asteapta sa apara Mooky junior
  18. csuporj

    Manastur (380 m) - padurea Manastur - Feleac - platoul Pena (810 m) - Salicea - Sinitau. 27 km in 2 h 30 min. Pushbike: 5 metri, in zona cu bolovani de la Sinitau. Oi nu au fost pe sau langa traseu. Izvorul amonte de Casele Micesti e secat, daca vreti sa luati apa, trebuie sa va abateti din traseu pana la izvorul Bilascu. Drumul de la primele case pana la bifurcatia din centrul Caselor Micesti e plictisitor, e mai fain ocolit la nord prin padure, apoi intrat in drumul principal dupa Casele Micesti. Poze: https://photos.app.goo.gl/4wFDFAQh5VRdSVqX6 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/platoul-peana-42521100
  19. IonutA

    Salut Trevizes, În prima zi se parcurge traseul București - Turnu Măgurele (aprox. 180km) Vrei să știi și în celelalte zile cât, cum v-a parcurge tot traseul de peste 1000km? Numai bine! Adrian
  20. gibonu

    Voi poate ati stiut, eu abia saptamana trecuta am aflat ca CFR Calatori a majorat (de la 01.07.2019) tarifele pentru transportul bicicletei in trenurile fara vagoane cu locuri pentru biciclete. Adica majoritatea vagoanelor din dotare. Astea sunt noile tarife: Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/intrebari-frecvente/ Concret, pentru o distanta cuprinsa intre 100 si 200 km, pretul pentru bicicleta este 45 (patru zeci si cinci) Lei, bani d-astia de acum. 3 Lei per kg x 15 kg (cat se considera in Regulamentul CFR greutatea unei biciclete). Si mai concret: pe bucata Bucuresti Obor - Medgidia (180 km), pentru mine biletul a costa 19 Lei (cu reducerile oferite de cardul Tren Plus si de biletul cumparat online) iar pentru bicicleta ar fi trebuit sa platesc 45 Lei. Adica de aproape 3 ori mai scump. Noroc ca au fost nasii de treaba, am rezolvat-o cu 20 de Lei. Tarifele de mai sus se aplica la orice tren (fara vagon cu locuri pentru biciclete) indiferent de tipul trenului. Asadar, inca o geniala masura romaneasca pentru incurajarea mobilitatii. In final, doar intreb ca prostu': in ce tara normala la cap biletul pentru bicicleta este de aproape 3 ori mai scump comparativ cu biletul pentru calator. Ca fapt divers, in Franta, in toate trenurile (in afara de TGV) transportul bicicletei este gratis. Sau cel putin asa era in iunie 2019 cand am fost ultima data.
  21. @Mookyama Toaletele si dusul sunt comune pentru toate containerele cum a fost cel in care am stat eu (parca sunt si unele cu baie proprie), asa ca le pot folosi si cei care stau cu cortul. In rest, prea multe detalii nu am cerut. Doar l-am intrebat pe neamt daca este permisa camparea iar omul mi-a spus "Normal tent, twenty Euros". Asadar, cei 20 de euro inteleg ca sunt per cort nu per persoana. Ai fi ciudat ca 2 persoane sa plateasca 40 de Euro la cort. Eu am dat 46,75 Euro/noapte pentru un container de doua locuri. Iar "normal tent" banuiesc ca se refera la un cort clasic de doua persoane, nu la vreun cort imens in care pot dormi 8 insi. Daca te ajuta informatia, poti suna la Easy Lodges, oamenii de acolo sunt fluenti in engleza. Referitor la prize pentru corturi, d-astea n-am vazut. Oricum, din cate am vazut prin campinguri din Franta (Normandia) si Germania (Bavaria si Sttutgart) prizele sunt din acele speciale, pentru care iti trebuie adaptor, destul de voluminos. Adica nu sunt prize obisnuite cum ai acasa in perete. Pont: pentru incarcat telefonul poti folosi o baterie externa (Power Bank parca ii spune), pe care o poti lasa, peste zi sau peste noapte la receptie la incarcat. Am invatat si eu jmecheria asta de aici de pe forum si am aplicat-o in iunie la tura din Normandia. Cei ce la receptiile campingurilor sunt obisnuiti cu asa ceva, percuteaza imediat.
  22. TAZ

    AICI puteti vedea cateva fotografii expuse in cadrul Salonului de Modelism Militar.
  23. IonutA

    Salut, Am trecut azi pe la expoziția de machete de trenuri de la M.N.T. București din Parcul Carol. Câteva poze pe link-ul de mai jos: - https://photos.app.goo.gl/PE8q1vPosvidP5TW9 Foarte interesant pentru copii dar și pentru pasionați Numai bine! Adrian
  24. Ajunsă la ediția a șaptea, Haiduci și Domnițe a strâns la start un număr impresionant de peste 800 de participanți, traseele fiind accesibile atât cicliștilor experimentați, cât și celor amatori. Cu un traseu mic de 30 de kilometri și un altul de 60, concurenții s-au bucurat de o vreme foarte bună pentru pedalat. Primul care […] Citește întreg articolul
  25. gibonu

    Putin off-topic, insa poate ajuta pe cineva. Atunci cand faci o tiganie iar acea tiganie chiar tine, satisfactia este mare. Concret, luna trecuta am fost la Berlin insa prosopul l-am uitat acasa. Am constat asta intr-o sambata la ora 22:00 inainte de a pleca la dus. Avand in vedere ca in Germania duminica totul era inchis, doar luni dimineata as fi putut cumpara un prosop, insa nu puteam sta nespalat doua zile. Din intamplare aveam la mine o laveta pentru sters geamuri. Oricat ar parea de ciudat, timp de o saptamana am folosit laveta respectiva ca prosop iar rezultatele au fost satisfacatoare. Gradul de absortie era bun, nu stergea la fel de bine ca prosopul, insa nici nu plecam plin de apa de la dus. Plus ca, datorita dimensiunii reduse, se usca foarte repede. Asadar, daca vreodata constatati ca ati uitat prosopul acasa, aceasta laveta, care se gaseste la un pret derizoriu la orice super-marker, poate fi o solutie de avarie eficienta.
  26. Berlin, septembrie 2019. De data asta cazarea a fost la Easy Lodges. Cazare propriu-zisa a fost intr-un fel de container. Pret: 280,50 de Euro pentru 6 nopti, fara mic dejun, luat de pe booking.com. Exteriorul. Interiorul. Spatiul de la dus era generos plus un calorifer in ante-camera cabinei de dus. Dusul era unul obinsuit, fara robinet automat sau fise. Plus ca nemtii s-au gandit si la un suport pentru sapun. Au exista alte locuri in care am dormit si in care nu exista acest banal suport de sapun. Inclusiv in pensiuni in RO. Toata podeaua zonei de dusuri era acoperita cu un fel de covor gaurit Containerele vecine erau cam inghesuite. Plus ca se amplasau altele noi. Revenind la containerul in care am stat, acesta era dotat si cu un fel de radiator pentru inclazire [nu l-am folosit]. Desi spatiul interior nu era foarte mare, acesta avea nu mai putin de 5 [cinci] prize. Si "canapeaua" de la usa. La plecare l-am intreabat pe neamtul de la receptie daca este permis si accesul cu cortul, iar omul mi-a afirmativ, 20 de Euro pe noapte pentru un cort obisnuit. Avand in vedere pretul, este aproape gratis pentru Berlin. Mai exista si optiunea miculul dejun, 6 Euro, insa n-am folosit-o. Pentru final, Easy Lodges se afla la 500 de metri de statia de metrou Boddinstraße [linia de metroul U8]. Ca fapt divers, de la statia de metrou Boddinstraße pana la gara centrala, cu metroul si S-Bahn-ul [schimbare la Jannowitzbrucke] calatoria dureaza aproximativ 25 de minute. In concluzie, o locatie de recomandat. Mai multe detalii: https://easy-lodges.atberlinhotels.com/en/
  27. majikstone

    Un prim review al noului cadru dupa cam 400 km cu el: The good: e ceva mai rigid, reactiv si stabil la accelerari bruste si cand pedalez ridicat din sa (nu ca as face asta in mod uzual), si in acelasi timp e comparabil de confortabil, ba chiar as zice ca in anumite situatii (pavate si asfalt de extrem de proasta calitate) e chiar mai confortabil decat cel de otel pe care l-a inlocuit. E destul de ciudata senzatia, dar desi la trecerea peste denivelari nu se simte neaparat elastic, cum se simtea cel de otel, ci mai degraba rigid, vibratiile si socurile percepute la nivelul seii si al ghidonului sunt puternic amortizate, iar pe pavate diferenta e de-a dreptul socanta. Iar la finalul turelor de pana in 4 ore (ca mai lungi n-am avut ocazia sa fac) ma simt excelent, fara nici un disconfort. Bonus, n-am avut nici cea mai mica problema sa reglez schimbatorul fata braze-on la inaltimea potrivita pentru foile 46/30, desi multe cadre de sosea cu braze-on au problema asta. Altfel, e mult prea devreme sa discut de orice beneficii de performanta. Cine sustine dupa 2-3 ture cu un cadru nou ca "e mai rapid cu x km/h" vorbeste prostii, sunt mult prea multe variabile in joc. Mai discutam dupa vreo 5.000 km si dupa ce fac un script in R care sa compare statistic datele de putere, viteza si heart rate adunate cu vechiul cadru cu cele adunate cu noul cadru si care sa spuna daca si realmente cu cat e mai rapid sau eficient energetic "in viata reala". Altfel, 1 kg in minus e 1 kg in minus, iar asta o sa faca cu siguranta bicicleta mai usor de carat pe scarile blocului Matematic si fizic, evident ca greutatea mai scazuta si profilul mai aerodinamic inseamna ca voi fi ceva mai rapid. Cu cat si in ce masura e relevant statistic... mai vorbim peste cateva luni. Daca am castigat 10W sau 0.5 km/h in regimul in care ma dau eu e mare, mare lucru. The bad: sincer... cam nimic momentan. Nu pot sa spun ca ii gasesc vreun defect major, dar ar fi cateva minore, initial foarte agasante, dar in mare masura rezolvate la momentul de fata. The ugly: tot ce tine de internal cable routing, care e din punctul meu de vedere o mizerie inutila, cauzatoare de nenumarate probleme, pentru niste beneficii infime: - cablul si camasa franei spate fac un unghi prea mare cu planul cadrului cand ies din top tube aproape de seat-tube, iar rezultatul e ca ma lovesc ocazional cu coapsa stanga de ele - prima instalare a cablurilor de schimbator a fost un calvar, mai ales trecerea cablului de schimbator spate prin chainstay (cu care am pierdut lejer mai bine de o ora) - cablul franei spate se lovea si bazaia in interiorul top tube-ului (in parte din cauza ca profilul top tube-ului e foarte plat) - am adaugat niste liner pe lungimea lui in interiorul cadrului, ceea ce a redus foarte semnificativ (dar nu chiar complet) intensitatea si frecventa bazaitului - cablurile de schimbator si cel al franei spate sufera de o frecare semnificativ mai puternica decat in cazul fostului cadru, la care erau routate extern, ceea ce creste (perceptibil la inceput, irelevant acum) efortul la schimbarea vitezelor; de bine, de rau, folosesc niste cabluri de foarte buna calitate (Jagwire Pro Slick, fara teflon sau alte bazaconii, dar foarte puternic polishate si marginal mai subtiri decat cele uzuale), iar Ultegra R8000 ramane in continuare o bijuterie cand vine vorba de precizia schimbarii vitezelor, dar cu alte groupseturi si cabluri e posibil sa apara probleme semnificative la schimbarea vitezelor Daca pana acum banuiam ca principalul motiv pentru care plebea se arunca pe Di2/eTap ca lupii în stână (dincolo de faptul ca au bani de aruncat pe geam sau ca i-a lovit criza varstei mijlocii) e faptul ca sunt incapabili sa instaleze sau regleze corect un groupset mecanic pe un cadru cu internal cable routing, acum m-am lamurit definitiv. Intr-adevar, asta cere multa rabdare, oarece studii de specialitate, si eventual si 2-3 beri, si e doar una dintre multele directii de dezvoltare ale tehnologiei bicicletelor de sosea care ofera beneficii marginale acelor 5% ciclisti de performanta cu pretul multor batai de cap (si/sau bani cheltuiti inutil) in contul de 95% de ciclisti care pedaleaza de placere si care, in mare parte, nu prea au cunostinte nici teoretice nici practice de inginerie sau mecanica. Asta aparent se numeste progres.
  28. După ce am reușit să trec de camioanele cu lemne și taf-uri:
  29. Nu stiu ce sa zic... in cei aproape 20.000 km rulati pe sosea de cand am bicicleta de sosea, nu cred ca am mers nici 1000 km adunati in pluton. Si cand zic pluton, ma refer la grupuri de macar 4 oameni, cunoscuti sau nu. Iar remarca mea nu era despre mersul in pluton in sine, ci despre vitezele, agresivitatea si distantele reduse cu care se merge si se depaseste. Am vazut si prin Franta cum se practica ciclismul in cluburi de ciclism de sosea, de catre oameni care participa la competitii de ciclism de sosea. Mers agresiv la 10 cm de roata celui din fata, umplut orice bruma de spatiu aparut intre biciclistii din fata (cand zic spatiu, ma refer la jumatate de lungime de bicicleta), strigat unul la altul tot la 10 secunde, comentarii si indicatii adresate inclusiv ciclistilor necunoscuti din grup. Si, bineinteles, opritul la semafoare e interzis, ca nu cumva sa isi strice viteza medie sau sa trebuiasca sa declipseze. Cred ca cel putin o data am fost apostrofat de niste oameni din spatele meu ca am indraznit sa franez ca sa ma opresc la un semafor (si le-am facut semn si am franat foarte subtil, ca sa nu ii iau prin surprindere). Ei au trecut pe rosu si si-au vazut de drum. Daca prin ciclism de sosea intelegi doar ciclism de sosea practicat in regim competitional, atunci ai perfecta dreptate, exact asta implica, si asta inseamna probabil si ca mai bine de jumatate dintre cursieristii de pe aici nu practica ciclism de sosea, ci altceva. Daca in schimb consideri ciclism de sosea orice forma de practica a ciclismului pe sosea cu biciclete de sosea, lucrurile stau cu totul altfel. Si parerea mea e ca satisfactiile pe care ti le poate oferi ciclismul de sosea sunt mult mai mari cand nu stai cu nasul in fundul ciclistului din fata ta la 45 km/h. Dar sunt subiectiv probabil mi se trage de la statul pe canapea.
  30. Cred că am mai scris (și s-a supărat lumea pe mine, și-o să se mai supere): să fii amator și să o tot arzi frecvent în zonele HR 4 și 5 înseamnă să ai ciudă pe propriul corp, să vrei să-l termini mai repede. Dar depinde mult de care sunt prioritățile fiecăruia.
  31. nikki

    Mă duc la cumpărături pe raftul din spate al ebike-ului meu. foarte convenabil, mai ales pentru distanțe scurte, care poartă mici pungi de cumpărături. îmi puteți vedea ebike-ul aici. Mi-a fost foarte greu să cumpăr cu mașina pe străzile aglomerate ale Bucureștiului. soția mea mă trimite întotdeauna la supermarket și se plânge că „de ce ai întârziat atât de mult?” așa că am cumpărat un ebike pentru a mă salva de probleme. sunt un tip englez căsătorit cu femeie română.lovely
  32. NicolaeB

    poate am exagerat cu cuvantul "escorta" =). Ma referam la grupuri de oameni care practica bicycle touring sau bike packing in romania.
  33. Traveller

    Grupuri în România pentru escorte? Detaliază, te rog!
  34. preda_0

  35. fizikant

    Link-ul către magazinul de unde am luat nu mai e valabil. Am căutat modelul respectiv și am găsit cel mai ieftin aici (varianta luată de mine, 80x40, diferă săculețul și prețul - 5,59$)
  36. BogdanTimisoara

    Eu nu mai vreau sa bag bani in biciclete
  37. iacobdoc

    @Mookyama Eu mi-am luat bricheta Zippo cand imediat dupa ce m-am lasat de fumat. Brisca e tot un Victor Inox dar modelul ceva mai maricel, mai simplu: lama si tirbuson dar are sistem de protectie la inchiderea accidentala a lamei. Liste de echipamente am tot facut de-a lungul timpului. Ce nu am facut a fost sa notez dupa fiecare tura ce anume am folosit din ce am carat pentru ca este evident ca experienta personala dicteaza ceea ce cari. Cei care fac pene vor cara o camera in plus, cei pe care i apuca frigul la un anumit moment, vor cara ceva pentru imbracare in lus, cei maniaci in cele ale igienei vor cara mai multe servetele umede si uscate, cei care au incasat o diaree vor cara mai multe medicamente, etc, etc.
  38. Mâine este Maraton București!
  39. MLADEN

    Nu stiu cine va iesi in castig din toate astea, dar stiu cine sigur pierde (noi poporul)
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up