Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/15/2018 in all areas

  1. 14 points
  2. 7 points
    Tura MTB de azi a avut cam mult asfalt, dar nu m-a încurcat prea tare mai ales când garminul arăta pantă 16%, ceea ce se întâmpla frecvent. Am băgat 113 km cu 2430m diferență de nivel ca să văd dealurile înflorite La nici 5 km de oraș, primele dealuri înflorite. Se vede după dealuri turnul de la combinat (351.5m) Bisericuță de lemn Pe o urcare (asfalt) unde panta nu a scăzut foarte des sub 10% În zare se văd munții Rodnei și Țibleșului cu vârfurile încă acoperite de zăpadă. Gospodărie tradițională de lemn. Peste Râul Lăpuș am trecut de 3 ori. O dată am trecut și peste Râul Cavnic. Prin satele astea vezi în (semi)libertate: porci, oi, capre, vaci O panoramă la răscruce de drumuri. Deja eram sătul de urcat. O pădure foarte faină, păcat că au distrus drumul cu tractoarele. Era plin de urme și șanțuri, dar anul trecut a fost excelent. O biserică de zid veche de câteva secole se prăbușește câte un pic. Între timp chiar lângă ea au făcut un colos de prost gust cu câteva miliarde de lei (vechi). Satul Întrerâuri (Cavnic și Lăpuș). Începe jos în vale cu asfalt, căsuțe de lemn cochete și aglomerate, treci un deal și cobori iar în vale, sunt niște vile mai răsfirate ce țin tot de sat, iar apoi urci de te saturi și e câte o casă ici colo, ca în poza de mai jos. Același sat, coborârea mult așteptată. Aproape de oraș
  3. 5 points
    Iar nu a iesit Pecineagu dar am fost pe Tabla Butii si Valea Stanii.
  4. 5 points
    Cand se ajunge la asa ceva, imi pare rau dar e cam cazul de schimbat inclusiv casete si foi. Si de aia lantul trebuie intretinut cat mai bine. Ca dincolo de uzura lantului in sine, un lant plin de nisip si mizerie va uza mai rapid si restul componentelor transmisiei (pinioane, foi, rotite ale deraiorului). Si poate ca e si placebo, dar io promit ca cu lantul, foile si pinioanele proaspat spalate si unse sunt mai rapid
  5. 5 points
    Noua jucarie, Canyon Endurace CF SLX. https://photos.app.goo.gl/fcrSMkFkPWS1RgJm1
  6. 5 points
    Inchiderea se face intanzand un pic lantul si apoi apasand pe pedala. Dar daca vreti sa stimulati economia cine sunt eu sa va opresc...
  7. 5 points
    Mai nou de cand i-am facut fetitei mele MTB ies zilnic dar nu la turele mele clasice: Are 7 ani si merge pe 26” in cadru de 27.5. Ne trebuie un set de roti, maica-sa a ramas fara.
  8. 4 points
    Felicitari. Ma numar si eu printre acei fericiti care DOAR datorita sportului pe bicicleta, din pura placere, am ajuns la -38 kg din 2013 pana in prezent. De la stadiul in care abia ma puteam apleca sa-mi leg sireturile, iar dupa 2 etaje urcate trebuia sa ma asez sa ma odihnesc, la a participa cand e posibil pe la cate un Grand fondo sau cursa locala. Fara regim alimentar special, doar putina disciplina si ordine in viata mea oricum mult prea haotica si dezordonata.
  9. 4 points
    Stabilizat la 72 ;). Intre timp finalizat Semi Maraton la Oslo, pierdut semi Maraton la Paris din cauza zapezilor, in 3 saptamani semi de la Bucuresti, pe toamna Semi de la Brussels si Dublin. Intrat in rutina sa alerg de 2-3 ori pe saptaman variind intre 5 si 12 km folosind planer de la my asics. Pana la pensie am de gand sa alerg toate semi maratoanele capitalelor europei ;).
  10. 4 points
    Nu-l ajuta, tu nu vezi ce nick-name are?
  11. 4 points
    Opt kile și ceva, foaie 52, pinion 15 (o să pun un 16 de dragul genunchilor). Fuge binișor în traficul bucureștean. M-am îndrăgostit.
  12. 3 points
  13. 3 points
    Padurea Sangeris, Moreni Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  14. 3 points
    Da, insa dupa ce slabeste 2kg, tot va fi mai rapid pe HT :). In imaginea de mai jos este un forestier, se vede lugimea si diferenta de nivel. PR-ul este facut cu un gravel bike de 9kg, cele adiacente sunt un FS de ~13kg, in aceeasi perioada a anului, aceleasi conditii. Rezultatele mai slabe sunt de la ture in care am fost in grup si ne-am mai oprit. Bicicletele sunt Giant Trance si Orbea Avant. PS: Sub nici o forma eu nu sunt etalon, ce am spus mai sus sunt doar observatiile mele.
  15. 3 points
  16. 3 points
  17. 3 points
  18. 3 points
    14.03.2018 Urmeaza calatoria cu TGV-ul etajat de la Lyon la Montpelier. Biletele le-a cumparat online, cu aproximativ o luna inainte de plecare. Simplu, fara sa fie necesara crearea unui cont pe site-ul cailor ferate franceze, alegi trenul, dai banu' [plata cu un card de debit romanesc] si imediat primesti prin e-mail biletul in format PDF. Cam asa arata biletul. Pretul biletului la dus la fost 25 de Euro iar la intors 33 de Euro. Nasul are un aparat si doar scaneaza codul QR din coltul din dreapta sus a biletului. Pe peron este indicata pozitionarea vagoanelor trenului astfel incat sa stii unde trebuie sa stai si sa nu fie nevoie sa alergi dupa vagon. Imi pare rau ca nu m-a dus capu' sa fac o poza la afisarea pozitionarii vagoanelor. Toate bune si frumoase, numai ca n-am reusit sa gasesc locurile. Aveam locuri in vagonul nr. 17, ne-am urcat in tren pe usa pe care scria vagonul 17, insa cand am ajuns la locurile inscrise pe bilet am gasit acolo doua frantuzoaice. Mi-au arata biletele direct de pe telefon, mi-am cerut scuze pentru deranj, am mai coborat odata din tren sa ma asigur ca pe usa scrie vagonul nr. 17. Le-am deranjat inca odata pe cele doua frantuzoaice, moment in care probabil uneia dintre ele i s-a facut mila de mine si mi-a arata televizorul din vagon pe care scria mare, cat sa vada toti chiorii, ca sunt in vagonul nr. 16. Am inteles problema, mi-am mai cerut scuze inca odata si apoi am gasit fara probleme locurile pe care le aveam. Altfel spus, s-a urcat taranu' in TGV si si-a prins urechile pe acolo. Inainte de plecarea trenului din gara, la difuzoarele din vagon se face un anunt de genul "trenul pleaca in cateva minute, cine nu are bilet este rugat sa coboare". Poate cei mai batrani isi aduc aminte ca odata in gara de Nord din Bucuresti era un anunt similar la microfonul garii, daca-mi aduc bine aminte "trenul ... va pleca in 5 minute in directia ... Persoanele care au condus calatori la tren sunt rugate sa coboare din vagoane". Scara din TGV-ul etajat. Etajul, clasa a II-a. Scaunele si spatiul dintre ele, mai generoase comparativ cu clasa I-a de la CFR Calatori. Locul pentru bagaje amplasat la mijlocul vagonului. Numarul locului, afisat pe print si electronic. Unul dintre cele doua monitoare din vagon [ala care atunci cand trenul este in gara iti arata in ce vagon esti] pe care este afisata alternativ pozitia pe harta a trenului [in timp real] sau urmatoarele 2 statii care urmeaza. In cazul in care din poza de mai sus nu s-a observat viteaza cu care mergea trenul, aceasta se vede mai bine din poza de mai jos. Sub nicio forma nu a trecut de 300 km/h. La un moment dat trenul a mers in paralel cu un avion mic de agrement iar avionul parea ca sta pe loc. Interesant mi s-a parut faptul ca aplicatia pentru masurat viteza de pe telefon [Spedometer GPS] nu a functionat in TGV, nu reusea sa gaseasca satelitii. Trenul cu care am mers [TGV nr. 9879] face legatura intre Strassbourg si Montpelier in 5 ore si 58 de minute, cu 9 opriri. Pe sosea vad ca sunt aproximativ 800 km intre Strasbourg si Montpellier, asadar o viteza medie de aproximativ 133 km/h [n-am cautat care este distanta exact pe calea ferata].
  19. 3 points
  20. 3 points
    Miercuri, 14.03.2018 - Partea a VII-a Lyon Interiorul. In memoria lui Martin Luther King. Lyonul vazut din curtea bisericii. Raul Saone, piata Bellecour si raul Ron. Plus Alpii pe fundal. Copac protejat.
  21. 3 points
  22. 2 points
    Vă salutam și ciocnim un VR beer cu voi de la Canyon!@Elucid și Mookyama ^^
  23. 2 points
    @Diesel poi nu-mi fac nici o grijă. Îl curăț cam o dată la 200-250km și când îmi aduc aminte mai pun și lera pe el să văd cât e uzura
  24. 2 points
    Marmota vs MTB: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a1omw8D_460svvp9.webm
  25. 2 points
    Pe urcare de tip teren neted, clar urci mai bine cu aia mai ușoară. Dacă urcarea e ruptă, cu bolovani, șleauri, urme de copite și tractor, atunci e de full. Așa că depinde ce fel de trasee abordezi.
  26. 2 points
  27. 2 points
    Azi pe la amiază am instalat o actualizare la forum, care acoperă o problemă de securitate. Prin asta a fost actualizat editorul de text pentru căsuța unde scriem răspunsurile pe forum. Dacă descoperiți cumva că nu puteți posta (faceți clic în căsuța aia și nu puteți tasta), țineți apăsată tasta Shift în timp ce faceți clic pe Refresh (sau F5). Cu asta, browserul va fi forțat să descarce de pe server toate componentele paginii, ignorând ce avea în cache (și care a fost înlocuit de actualizarea la forum).
  28. 2 points
    Sunt multe lucruri pe care producatorii spun sa nu le faci, ori din cauza acelui 1 individ din 1000000 care ii va da in judecata pentru ca a avut un eveniment nefericit si statistic improbabil, ori din cauza marketingului. Cum ar fi ca de fiecare data cand imi curat lantul, adica in medie o data la 300-400 km, sa cumpar cate o za rapida? Foarte convenabil pentru ei. De multi ani (sa fie vreo 8) folosesc doar lanturi cu za rapida, pe care o dau jos si o pun la loc cam cu frecventa mentionata mai sus, si nu am avut nici cea mai mica problema. Majoritatea au fost de la KMC, dar am avut si un lant BBB si unul SRAM cu zalele lor rapide si nu am avut nici o problema nici cu ele (in afara de faptul ca la SRAM zaua se scotea semnificativ mai greu decat la KMC). Iar la KMC de 10 (X10.93 in general) zaua cu care vine lantul se pune si se da jos foarte usor cu mana, fara scule.
  29. 2 points
    Ochiul tău de fotograf chiar nu vede nici o diferență între un clește pentru demontat zale și unul pentru montat/demontat? E la jumătate de preț că face doar jumătate din treabă.
  30. 2 points
    Cred că am găsit fericirea. Pe MTB am pus Selle SMP Stratos (131mm) și pe cursieră SMP Dynamic (138mm). Încă nu m-am dat foarte mult cu ele. Pe MTB am făcut vreo 5 ture, cea mai lungă de 60km și o învârteală prin Alba Iulia de 25km în jeans. O simt un pic tare, dar altfel nu mă deranjează deloc și după 3-4 ore de stat în șa tot la fel de tare o simt ca în fața blocului. Pe cursieră am făcut azi 80km fără nici o problemă, parcă am stat în fotoliu. Înainte la distanța asta, cu urcări susținute, deja ajungeam acasă ca bătut cu parul P.S. Da, sunt date la maxim în față din cauză că tijele au offset.
  31. 2 points
    In primul rand relaxez rantul cu o spita veche indoita la capele Apoi cu un patent cu falci subtiri strang rolele zalei ca se apese cele doua jumatati.
  32. 2 points
    L-am confectionat eu. Am gasit pe OLX doua "furci" (75 lei) cu tot cu talpa care se prinde pe bara transversala. Una am lasat-o nemodifcata, pe a doua am scurtat-o si i-am facut urechile aplatizate si noile gauri, astfel incat sa se potriveasca la fix cu inaltimea tevii dintre pedaliere (pana la urma tot am gresit vreo 5 mm la masuratoare, dar nu-i bai, elasticitatea tevilor orizontale poate sa preia aceasta mica toleranta). Cele doua tevi lungi sunt de la Dedeman, am luat o teava zincata de 1/2 toli, am taiat cat am avut nevoie (se vinde doar la bara intreaga, de 6 metri, parca a fost 40 de lei, plus un spray negru mat, vreo 15 lei). Celelalte accesorii sunt de la un Thule Freeride 530 pe care il luasem in acest scop, incomplet, tot de pe OLX (la 60 de lei). Initial am vrut sa fac totul cu furci de la Thule Freeride, dar alea au un neajuns, ca permit un oarecare ruliu si totodata freaca pe cadru acolo unde strang teava. Astea doua furci mi s-au parut mai de incredere, dat fiind ca exista o singura teava curbata pe care e prinsa acea falca, drept urmare este mult mai rigid tot ansamblul la balansul lateral. Abia astept sa vad si in practica cum se comporta. Probabil ca voi opta si eu la ancorarea suplimentara cu chingi, ca sa impiedic cat mai mult balansul lateral.
  33. 2 points
  34. 2 points
    Am incercat si eu si ajuta mult, nu partial. De asta i-am spus lui Mookyama ca vantul e muntele saracului. Chestia cu distributia greutatii mi se pare o frectie. Intr-un an am iesit de primavara pana toamna de doua ori in timpul saptamanii si o data in weekend, prin jurul Bucurestiului. Ture de 40-70 km plus una mai lunga, de 80-100 in weekend (MTB cu semislick-uri). Evident ca la sfarsitul turei trebuia sa simt ca am facut efort, nu ca am mers la plimbare. Apoi am revenit la deal/munte unde am constatat un progres enorm, de exemplu pe Campina - Voila - Sotrile - Secaria.
  35. 2 points
    O sugestie: Sa se pastreze topicul asta doar cu oferte. Delete la orice nu e oferta. Mentenanta constanta. Sa se creeze un alt topic - discutii pe baza ofertelor - unde fiecare vorbeste liber pe seama ofertelor; cere oferte; etc.
  36. 2 points
    Cu prețurile astea mici vă ajunge mai mult transportul decât produsele, nu are rost să comandați. Așteptați să treacă reducerile.
  37. 2 points
    Cine-si face iarna car... beneficiaza de reduceri.
  38. 2 points
  39. 1 point
    Pe 9 viteze foloseam X9.93, pe 10 viteze folosesc X10.93, parerea mea e ca au un raport calitate/pret imbatabil. Pe 11 nu am avut inca nici o transmisie, dar prin inductie as recomanda X11.93. Pe 9 viteze am folosit si Campagnolo Record (cu o za rapida KMC), de care am fost foarte placut impresionat, dar versiunea de 10 viteze a Campagnolo Record costa prea mult fata de X10.93 ca sa merite investitia.
  40. 1 point
    @LucianLS Buna chestia cu spita. Am vazut si la filmele ParkTools chestia asta. @MTBR La toate lanturile, producatorii nu recomanda reutilizarea linkurilor. In practica, se reutilizeaza indefinit. Nu trebuie uitat ca odata cu lantul se alungeste si zaua rapida, deci, evident, nu o refolosesti la un lant nou. Eu mai pastrez zalele vechi prin gentuta cu scule, in situatia ipotetica ca mi se rupe lantul si trebuie sa aplic o solutie de avarie.
  41. 1 point
    @black rider e ok, depinde ce vrei. Ăla e doar pt deschis, ăsta e și pt închis și-i mai ieftin. Nu am încercat modelul respectiv să văd cât de trainic e, dar mă gândesc că nu prea are ce să nu meargă la o astfel de sculă chiar dacă e mai ieftină.
  42. 1 point
    Cleștele din link-ul pus de @pro-e e mai bun, deoarece forma fălcilor permite atât deschiderea cât și închiderea zalei.
  43. 1 point
    Asa cum am promis, revin cu imagini privind suportul pentru plimbat unicornul cu masina. Inca nu i-am facut proba pe masina pentru simplul motiv ca acum nu am masina, cred ca de gelozie s-a decis sa-i sara lantul de distributie ca sa ii dau si ei putina atentie. Poze cu suportul de tandem:
  44. 1 point
    După ziua magistrală făcută ieri de Emil Dima și Eduard Grosu în Turul Croației, cicliștii român aveau din nou ocazia de a impresiona publicul consumator de ciclism. Competiția croată a continuat astăzi cu cea de-a doua etapă, programată să se desfășoare între localitățile Karlovac și Zadar, pe o distanță de 234.5 kilometri. Dacă ieri a […] Citește întreg articolul
  45. 1 point
    Poți începe prin a muta ultima postare a lui elucid la bancuri bune. De mult n-am mai râs cu așa poftă. (nu, nu sunt ironic vizavi de el)
  46. 1 point
    Apopo de BT, card de debit atasat contului in Euro, cost 3 euro emitere, 4 euro/an administrare Card de debit in lei, cost 0. Internet banking: 1 leu/luna
  47. 1 point
  48. 1 point
    Miercuri, 14.03.2018 - Partea a VI-a Lyon Bazilica Notre Dame de la Fourviere. Papa Ioan Paul al II-lea care a trecut pe aici pe 05.10.1986. Primul lucru care mi-a atras atentia in biserica a fost Evanghelia bilingva in franceza si araba. Mai exact Noul Testament, publicat de catre Societatea Biblica a Orinetului Mijlociu. Scrierea, de la dreapta la stanga. Si deschiderea in sens invers a cartii. Asadar, nu exista doar Coranul tradus intr-o limba europeana ci si Evanghelia tradusa in araba. Totul este sa se ocupe cineva de traducere.
  49. 1 point
    Hai noroc la toata lumea. Cu o zi inainte a fost plimbarea pe langa canalul Poarta Alba - Midia Navodari si pe digul estic de langa rafinaria Petromidia: Duminica, 22.10.2017 Movila - Fetesti 36 km Medgidia [08:30] - Movila [09:51] cu trenul Regio 8202. Bicicleta in trenul Regio. Roata spate prinsa cu o curea de ratrapa. Chinga elastica si saua Brooks. Astfel asigurata, bicicleta sta perfect in trenul Regio. Intr-o halta dintre Cernavoda si Fetesti. Initial mi-am luat biletul de tren doar pana la Fetesti, fara sa ma gandesc ca Regio 8202 merge de la Constanta la Buzau si ca trece prin halta Movila [prima dupa Fetesti]. In tren mi-am adus aminte ca pe site-ul CFR Calatori este disponibil si traseul trenului, astfel incat am avut revelatia ca nu este nevoie sa schimb trenul la Fetesti. Bilet pana la Movila nu aveam, insa am rezolvat-o cu 2 lei dati nasului. Halta Movila.
  50. 1 point
    @TAZ Multumesc frumos pentru clarificare. @dan tm Nu-i nicio inginerie sa ajungi acolo. De fapt nici nu este in depou, ci pe un camp la vreo cateva sute de metri vest de gara Fetesti Depoul este chiar langa gara Fetesti si acolo am vazut ca exista cel putin o locomotiva cu abur, cateva locomotive diesel si o placa rotativa pentru trenuri. In depoul propriu-zis nu am ajuns. Referitor la "locomotivar" asta era o gluma, stiu ca cel care conduce locomotiva se numeste mecanic de locomotiva. Cu peste 20 de ani in urma beam intr-o carciuma mica, frecventata si de un tip care era mecanic de locomotiva. Prietenii lui ii spuneau "locomotivarul". Oricum, multumesc pentru detaliile despre fochist. Recunosc cinstit ca habar nu avem de dispunerea deserventilor in locomotiva cu abur. -------------------------------------------------------------------------------------- Duminica, 22.10.2017 - Partea a VI-a Movila - Fetesti 36 km Urmeaza plugul [mancatorul] de zapada. Lama circulara, daca asta o fi denumirea corecta. Sistemul de actionare al lamei de la rotile utiliajului. Cazanul vazut din exterior si din interior. Revin maine cu cateva detalii legate de plugul feroviar si locomotiva cu abur din pozele de mai sus. Pana atunci, daca exista informatii va rog sa nu ezitati.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00